Przegląd Podium

Czy chcesz uzyskać więcej recenzji online dla swojego produktu lub usługi? Podium Cię kryje. Pomagając firmom wysyłać zautomatyzowane zaproszenia do klientów w każdym krytycznym punkcie kontaktu, Podium może zapewnić przewagę konkurencyjną. Wykorzystuje moc recenzji online dla firm opartych na przekazie ustnym. Dzięki potężnemu interfejsowi możesz również poprosić o opinię, konwertować czat internetowy na wiadomości tekstowe i zarządzać wiadomościami klientów na różnych platformach z tego samego miejsca.

Plusy i minusy Podium

Plusy

  • Darmowa wersja dostępna (tylko dla użytkowników z USA i Kanady)
  • Łatwy w nawigacji interfejs użytkownika
  • Dostępne zarówno w wersji stacjonarnej, jak i mobilnej
  • Zautomatyzowane pozyskiwanie opinii
  • Natychmiastowe powiadomienia o odpowiedzi w czasie rzeczywistym na opinie online
  • Wiele aplikacji do interakcji z klientem w jednym pulpicie nawigacyjnym
  • Bezproblemowa integracja CRM
  • Płynny proces wdrażania
  • Wiele opcji obsługi klienta

Wady

  • Niestandardowa struktura cenowa dostępna tylko na życzenie
  • Wymagane zobowiązanie do umowy na 12 miesięcy
  • Uciążliwe dla bardzo małych firm

Funkcje Podium

Począwszy od prostego narzędzia do uzyskiwania recenzji jakości, Podium stało się aplikacją all-in-one, która konsoliduje wszystkie interakcje z klientami. Z pomocą zespołu wsparcia Podium możesz wybrać tylko te funkcje, których potrzebuje Twoja firma, w cenie mieszczącej się w Twoim budżecie.

Recenzje

Najbardziej niezadowoleni klienci są często najbardziej skłonni do publikowania swoich negatywnych doświadczeń. Więc nawet jeśli utrzymujesz swoją firmę na wysokim poziomie, negatywne recenzje kilku wybranych mogą wypaczać postrzeganie Twojej firmy. Aby powstrzymać te złe recenzje przed przewyższaniem dobrych, potrzebujesz narzędzia do zarządzania reputacją, takiego jak Podium. 

Podium jest zintegrowany z ponad 20 witryn internetowych recenzji, takich jak Facebook, Google My Business, TripAdvisor i wiele innych platform branżowych. Dzięki opiniom Podium możesz przeglądać i zarządzać wszystkimi opiniami klientów z tych platform pod jednym dachem. Koniec z przeskakiwaniem w tę iz powrotem między tymi witrynami z recenzjami, ponieważ możesz śledzić wszystkie nowe recenzje klientów bezpośrednio z łatwego w użyciu interfejsu. 

Czy jesteś gotowy, aby wzmocnić swoje recenzje online? Wszystko zaczyna się od prośby, a możesz przekonać klientów do przedstawienia swoich opinii za pomocą własnej wiadomości lub jednego z gotowych szablonów Podium. 

Wysyłanie tych zaproszeń do recenzji to zupełnie nowa gra w piłkę, ale tutaj Podium przyćmiewa konkurentów. Za pośrednictwem platformy można skonfigurować automatyzację, aby klienci mogli otrzymywać zaproszenia do recenzji wkrótce po dokonaniu zakupu. Dzięki funkcji tablicy rozdzielczej możesz również określić, ilu klientów zostanie wysłanych do których witryn z recenzjami, zapewniając, że żadna platforma nie zostanie pominięta. 

Z tego samego Pulpitu nawigacyjnego można również skonfigurować alerty, aby otrzymywać powiadomienia za każdym razem, gdy klient opuści recenzję. W ten sposób możesz szybko odpowiedzieć na każdą recenzję i rozpatrzyć skargi klientów w aplikacji Podium. 

Podium Reviews zawiera szczegółowe raporty, które pomagają ocenić, jak dobrze działa Twoja firma na podstawie recenzji. Patrząc na liczbę gwiazdek, aktualność i liczbę recenzji, możesz określić, jak dobrze wypadasz w porównaniu z konkurentami i czy twoje strategie wymagają dopracowania. 

Kampanie

Kampanie Podium to potężna alternatywa dla staromodnych kampanii e-mailowych. Zamiast wysyłać e-maile, które często są relegowane do spamu lub oddzielnego folderu “promocje”, wysyłasz promocje marketingowe tam, gdzie klienci mogą je od razu zobaczyć: Skrzynka odbiorcza SMS.

Nie mówimy o masowym wysyłaniu spamu. Klienci nie będą otrzymywać kampanii marketingowych za pośrednictwem wiadomości SMS, chyba że zdecydują się na Twoją listę. A dzięki możliwościom opt-in dostępnym w każdym punkcie kontaktu z klientem, możesz pasywnie rozwijać listę osób, które są bardziej skłonne reagować na Twoje promocje. 

Mając do dyspozycji listę docelową, łatwiej jest tworzyć spersonalizowane kampanie, które dobrze współgrają z klientami. Możesz wysłać te kampanie do całej listy lub do określonych segmentów listy. 

Używając tonu konwersacyjnego w wiadomościach, możesz zrobić pierwszy krok w kierunku budowania długoterminowych relacji z odbiorcami. Wątek tekstowy jest również dwukierunkowy, dzięki czemu Twoi klienci mogą odpowiadać na Twoje wiadomości, dając Ci więcej możliwości zdobycia ich zaufania.

Niezależnie od tego, czy wysyłasz kody kuponów, czy ogłaszasz specjalną sprzedaż, kampanie Podium pozwalają skorzystać z 98% otwartej stawki wiadomości tekstowej. Co więcej, jest wyposażony we wbudowaną analizę, dzięki której możesz mierzyć całkowite przychody, wskaźnik anulowania subskrypcji, wskaźnik klikalności i wskaźnik odpowiedzi bezpośrednio z Pulpitu nawigacyjnego. Korzystając z tych cennych danych, możesz dostosować swoje kampanie i uzyskać lepsze wyniki w dłuższej perspektywie. 

Skrzynka odbiorcza

Facebook, Instagram, Zendesk i inne platformy integrują Podium z platformami Facebook, Google, Instagram, Zendesk i innymi, dzięki czemu wszystkie rozmowy z klientami można połączyć w jedną lokalizację. Pozwala to szybko odpowiadać na wiadomości bez konieczności żonglowania wieloma platformami w tym samym czasie. 

Skrzynka odbiorcza Podium usprawnia również sposób radzenia sobie z tymi wszystkimi wiadomościami. Korzystając ze sztucznej inteligencji, może automatycznie grupować wiadomości przychodzące, dzięki czemu wiesz, które z nich należy nadać priorytet. Każdy profil klienta ma również historię interakcji, która obejmuje wszystkie dokonane płatności i transakcje. Na pierwszy rzut oka możesz uzyskać wgląd w klienta, z którym masz do czynienia, co pozwala odpowiednio spersonalizować wiadomości.

Dla zapracowanych marketerów, którzy nie mają czasu na odpowiadanie na wszystkie wiadomości, Skrzynka odbiorcza Podium zapewnia również inteligentne rozwiązania. 

Możesz przypisać Wiadomości do innych pracowników lub innej lokalizacji biznesowej. Dostępne są również ograniczenia dostępu, aby zapewnić, że tylko upoważnione osoby mogą odpowiadać na określone wiadomości. 

W międzyczasie możesz skonfigurować autorespondery, aby nie stracić potencjalnych potencjalnych klientów nawet poza godzinami pracy lub gdy nie możesz odpowiedzieć osobiście. Automatyzując również prośby o opinie, zaproszenia do recenzji i przypomnienia, Podium zapewnia, że nie będziesz tracić cennego czasu na uciążliwe zadania.

Informacje zwrotne

Otrzymywanie opinii od klientów nie musi wiązać się z długimi, nudnymi ankietami, które ledwo przyciągają uwagę. Funkcja opinii Podium zamienia tradycyjną ankietę na głowie, wysyłając dwie automatyczne wiadomości tekstowe, które okazały się szybsze odpowiedzi. 

Ludzie są notorycznie o krótkim czasie uwagi. Wysyłając krótkie i uproszczone pytania SMS, nie musisz czekać tygodni lub miesięcy na odpowiedzi. Twoi klienci mogą wysyłać swoje szczere opinie niemal natychmiast, co oznacza, że możesz również reagować na skargi klientów z błyskawiczną prędkością. 

Dzięki regularnemu korzystaniu z funkcji opinii Podium będziesz w stanie zrozumieć swój rynek, zbadać możliwości poprawy jakości usług i zdobyć bardziej lojalnych klientów. Najlepsze jest to, że możesz je zautomatyzować, dzięki czemu możesz zbierać informacje o swoich klientach w dowolnym punkcie kontaktu, a nie tylko po dokonaniu zakupu. 

Możesz zaplanować, kiedy twoi klienci otrzymają prośbę o opinię, a także skonfigurować automatyczne odpowiedzi na podstawie odpowiedzi klientów. W ten sposób Podium może gromadzić wiele cennych informacji, nawet gdy nie ma cię w pobliżu. 

Funkcja opinii Podium zawiera również funkcje analityczne, dzięki którym możesz analizować wpływ opinii klientów na Twoją firmę. Za pomocą tego narzędzia możesz śledzić swój wynik Net Promoter Score, który daje ci wyobrażenie o tym, jak zadowoleni są twoi klienci z Twoich produktów lub usług. Pozwala również zmierzyć, ilu klientów, którzy otrzymali zaproszenia zwrotne, faktycznie odpowiedziało. Rozumiejąc, jak skuteczna jest Twoja kampania, możesz odpowiednio zmienić swoje pytania, aby uzyskać więcej odpowiedzi. 

Webchat

Za pomocą widżetu czatu internetowego Podium możesz zmienić przypadkowych odwiedzających witrynę w Klientów. 

W przeciwieństwie do czatu na żywo, w którym transakcje rozpoczynają się i kończą w tym samym czacie, czat śledzi odwiedzających nawet po opuszczeniu witryny. Wystarczy, że użytkownik wprowadzi swoje imię i nazwisko, numer telefonu komórkowego i wiadomość na czacie, a rozmowa zostanie przeniesiona na jego telefon. Dając Ci dostęp do skrzynki odbiorczej SMS, w której ludzie są najbardziej zaangażowani, możesz odpowiadać na pytania i pielęgnować potencjalnych klientów bez przyklejania ich do ekranu komputera. 

Jedynym minusem jest to, że nie każdy zgodzi się na podanie swoich danych kontaktowych, zwłaszcza ci, którzy robią tylko zwykłe zapytania. Ale dla tych, którzy zgadzają się zaprosić cię do swojej osobistej skrzynki odbiorczej, możliwość jest nieograniczona. 

Aby czat mógł przechwytywać potencjalnych klientów za każdym razem, możesz również skonfigurować autorespondery. Gwarantuje to, że odwiedzający mogą uzyskać automatyczną odpowiedź nawet wtedy, gdy nikt z twojego zespołu nie jest dostępny, zwykle podczas wakacji lub po godzinach pracy. 

Dzięki integracji z Google Analytics, Podium webchat może dać ci wgląd w to, jak odwiedzający wchodzą w interakcję z Twoją witryną i które strony internetowe działają najlepiej. Istnieje również opcja otrzymywania codziennych wiadomości e-mail, dzięki czemu możesz śledzić każdy przychodzący lead. 

Wreszcie, tablica liderów pozwala porównać czasy reakcji każdego pracownika i inne wskaźniki. Zapewnia to, że nikt w Twoim zespole nie zwalnia się, jeśli chodzi o przechwytywanie cennych potencjalnych klientów. 

Ceny i opcje pakietów Podium

Każda firma jest wyjątkowa, więc Podium oferuje niestandardowe ceny dostosowane do Twoich potrzeb. Aby uzyskać spersonalizowaną wycenę, przejdź do strony cennika Podium, wypełnij formularz z danymi kontaktowymi i prześlij go. Przedstawiciel Podium skontaktuje się z tobą, aby uzyskać lepszy obraz twojej firmy, jej branży i lokalizacji. 

Dostosowany plan, który zawiera tylko funkcje, które najlepiej zoptymalizują Twoją firmę, zostanie zalecony. Cena zależy od liczby potrzebnych funkcji i liczby lokalizacji firmy. Na przykład działalność w jednej lokalizacji może kosztować od 350 do 450 USD. Może to być zbyt kosztowne dla firm, które potrzebują tylko funkcji przeglądu Podium, ale pamiętaj, że Podium to znacznie więcej niż proste rozwiązanie do przesyłania wiadomości tekstowych. 

To, co większość użytkowników może uznać za zniechęcające, to 12-miesięczna Umowa, do której muszą się początkowo zobowiązać. Płatności można dokonywać z góry (rocznie) lub w miesięcznych ratach.

Dla tych, którzy nie mogą jeszcze pozwolić sobie na 12-miesięczny kontrakt, Podium ma również bezpłatny Plan Starter. Użytkownicy z USA i Kanady mogą zarejestrować się, aby skorzystać z bezpłatnego numeru tekstowego i do 30 komunikatów miesięcznie. 

Darmowy plan startowy obejmuje również widżet czatu internetowego, scentralizowaną skrzynkę odbiorczą, w której można zarządzać całą komunikacją z klientami oraz możliwość wysyłania ograniczonej liczby automatycznych zaproszeń do recenzji za pośrednictwem wiadomości SMS. 

Reputacja Na Podium

Podium jest znane jako narzędzie do zarządzania reputacją, więc nie powinno być zaskoczeniem, że większość użytkowników zachwyca się jego funkcją recenzji. W rzeczywistości jest to główny powód, dla którego większość użytkowników skłania się ku Podium. Pozwalając im wysyłać zaproszenia do recenzji za pośrednictwem tekstu nie tylko po zakupie, ale w każdym możliwym punkcie kontaktu z klientem, Podium może pomóc firmom potroić liczbę recenzji online, które otrzymują. 

Przejrzysty interfejs użytkownika ułatwia poruszanie się po pulpicie nawigacyjnym i znajdowanie na pierwszy rzut oka tego, czego szuka. Warto również podkreślić możliwość konsolidacji wszystkich aplikacji do przesyłania wiadomości w jednym miejscu. Eliminując potrzebę przechodzenia z jednej platformy na drugą, Podium skutecznie usprawnia sposób, w jaki firmy komunikują się z klientami.

Z drugiej strony Podium może wyłączyć firmy ceniące przejrzystość. Plany cenowe nie są dostępne publicznie, więc każda firma zainteresowana uzyskaniem spersonalizowanej oferty musi skontaktować się bezpośrednio z Podium. Według tych, którzy już korzystali z usługi Podium, wysoki koszt niestandardowego planu może stanowić problem dla firm, które potrzebują tylko podstawowych funkcji. 

Platforma stała się również uciążliwa dla małych firm, które zarejestrowały się tylko po to, aby zwiększyć liczbę swoich opinii klientów. Problem polega na tym, że nie można kupić planu z tylko jedną funkcją. Więc nawet jeśli twój zespół potrzebuje tylko funkcji przeglądu, nadal muszą zmagać się z innymi ruchomymi częściami, których rzadko używają, ale sprawiają, że nawigacja w interfejsie użytkownika jest nieco skomplikowana.

Streszczenie

Podium stoi na czele konkurencji, pomagając firmom wykorzystać każdy możliwy punkt kontaktu z klientem jako okazję do uzyskania recenzji. A ponieważ recenzje online są teraz powszechnie znane w cyfrowym świecie, mnożenie opinii, które otrzymujesz dziesięciokrotnie, może przynieść duże zyski Twojej firmie na dłuższą metę. 

Jednak Podium ma wysoką cenę, nie wspominając o tym, że musisz podpisać 12-miesięczny kontrakt, zanim będziesz mógł dołączyć do swojego zespołu. Jeśli Twoja firma ma wiele lokalizacji i ma do czynienia ze stałym strumieniem potencjalnych klientów przychodzących, najprawdopodobniej ma przychody uzasadniające koszty korzystania z usług Podium. 

Z drugiej strony małe firmy, które nie mają środków na długoterminowe zaangażowanie w Podium, mogą zamiast tego skorzystać z bezpłatnego planu startowego. Alternatywnie możesz korzystać z SMS-ów i innych podobnych usług, które umożliwiają wysyłanie wiadomości do klientów za pośrednictwem tekstu, ale mają bardziej elastyczny miesięczny harmonogram płatności.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts

Niestandardowe VOIP

Ludzie rzadko odbierają połączenia z numerów telefonów, których nie rozpoznają. Ale osoby są cztery razy bardziej skłonne do…

Stały VOIP

Komunikacja telefoniczna VoIP cieszy się coraz większą popularnością, zwłaszcza w świecie biznesu. Te oparte na chmurze biznesowe systemy…