Prawdziwy sekret zdobycia ton subskrybentów bloga

To wciąż pytanie, które zadaje mi się najczęściej.

Pomimo pisania na ten temat kilka razy i zasadniczo rozlewania fasoli na każdą wskazówkę i taktykę, którą znam, aby przekształcić odwiedzających witrynę w regularnych czytelników, ludzie wydają się myśleć, że się wstrzymuję. Najczęściej za każdym razem, gdy rozmawiam z innym blogerem przez telefon lub spotykam się z kimś osobiście, nieuchronnie pojawi się pewna odmiana następującego pytania:

OK, więc bądź ze mną szczery … jak zdobędziesz tych wszystkich subskrybentów? W czym tkwi prawdziwy sekret?

Nikt nie chce wierzyć, że nie ma magicznej tajemnicy. Wolą fantazjować o jakiejś zakazanej technice copywritingu, która napędza przyciąganie subskrybentów. If I ‘ d po prostu podziel się magicznymi słowami, które robią różnicę, natychmiast użyją tych słów.

Ok, poddaję się. Powiem ci. real tajemnica.

Najważniejsze i najpotężniejsze słowa, które powodują, że ludzie subskrybują twój blog w dużej liczbie, to… te, których inni używają, gdy mówią o Tobie.

To wszystko. To jest prawdziwy sekret.

Jest wielu blogerów, którzy ciężko pracują nad tworzeniem treści,ale donikąd. To dlatego, że to, co produkują, nie zaspokaja potrzeb publiczności, lub Temat jest zbyt dobrze omówiony, a bloger nie odkrył wyjątkowego kąta, aby się wyróżnić. W obu przypadkach treść nie jest po prostu niezwykła.

Słowo niezwykłe zostaje wyrzucony wokół cały czas dzięki Panu Godin. Czasami zastanawiam się, czy ludzie naprawdę wiedzą, co to znaczy. Jeśli pytam kogoś o opinię na temat czegoś, a on odpowiada “to niezwykłe”, ja odpowiadam ” tak, ale jak się z tym czujesz?”

Niezwykłe po prostu oznacza, że warto o tym mówić. Nie ma oceny wartości. Może to być złe lub dobre; ulotne rozproszenie lub coś godnego dalszego skupienia; post na blogu, który powoduje drobne poruszenie jednodniowe lub bloger, który szybko zyskuje na znaczeniu.

Bycie niezwykłym blogerem jest absolutnie krytyczne, ale to nie koniec analizy. Co mówią o Tobie odpowiedni ludzie jest ważniejszy niż prosty fakt, że rozmawiają, przynajmniej jeśli chodzi o budowanie regularnej publiczności. Nie możesz zadowolić wszystkich, tylko tych, którzy się liczą.

Absolutnie musisz skłonić ludzi do rozmowy i nawiązywania kontaktów, ale muszą również polecać. Te słowa rekomendacji-wyraźne lub dorozumiane-są potężniejsze niż jakiekolwiek inne, jeśli chodzi o budowanie autorytetu i listy subskrybentów. I to sprawia, że wracamy do oferowania niezwykłej wartości innym dzięki twoim treściom.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Scribe. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts