Ponieważ lubię 1) lekceważenie konwencji i 2) żyć w przeszłości, pomyślałem, że byłoby właściwe, aby zrobić mój kawałek Halloween tutaj teraz, prawie tydzień późno.
W tym roku, podczas gdy trick-or-Treat z moimi dziećmi i zauważając wiele starszych dzieci próbujących zarobić, zacząłem się zastanawiać, w jakim wieku trick-or-treat staje się niedopuszczalne i przerażające. Nadal możesz to robić w wieku 18 lat? Może, jeśli nie masz brody. Ale może 34? To wszystko przypomina mi dowcip Mitcha Hedberga o tym, że dorośli nie powinni zjeżdżać, więc jeśli znajdziesz się na szczycie, musisz udawać, że trafiłeś tam przypadkowo. Jak się tu dostałem, do cholery? Cóż, chyba muszę zejść na dół. Whee!
W końcu zdecydowałem, że gdybyś chodził jako przerażający starszy koleś, większość domów czułaby, że szybciej by się ciebie pozbyła, dając Ci cukierki, niż kłócąc się z tobą. Więc niebo jest granicą!
W każdym razie, oto co wydarzyło się po Halloween na Copyblogger:
Poniedziałek:
Mad Men Przewodnik po zmienianiu świata za pomocą słów
Chciałbym zaprosić do komentowania namiętnych i oburzonych, wspominając, że nigdy nie widziałem Mad Men. To powiedziawszy, podobało mi się, jak Jon Morrow, w jego typowy sposób, wkurzył wszystkich, oferując napiwek, który wyniósł (jak postrzegane przez ziriled-up) “przestań próbować pisać o tym, co kochasz.”Jon jest jak Jerry Springer z Copyblogger, zapraszając kontrowersje i wieśniaków. (AHA, w tym poście są też inne rzeczy.)
Przeczytaj cały post tutaj.
Wtorek:
Fanning the Social Media Flame for Viral Exposure
To był naprawdę interesujący post, i nawet nie jestem sarkastyczny, bo to nie jest tak, że jestem ever sarkastyczny. Chodzi o to, jak pomóc swoim materiałom przejść viral, a nie mieć nadzieję, że zrobi to samo, i to jest rzeczy, których nigdy nie brałem pod uwagę, ale to ma sens. Dzisiaj, jako eksperyment w skuteczności Copybloggera, spróbuję tego samego z różowym okiem mojej córki, aby sprawdzić, czy podejście działa.
Przeczytaj cały post tutaj.
Środa:
Wprowadzenie marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi Radio
O nie! Podcast Copybloggera? Gdy Copyblogger zwiększa swoją orwellowską dominację nad całą ludzkością, będziemy teraz otrzymywać cotygodniowe aktualizacje, w których Robert Bruce rozmawia z Sonią i Brianem o odpowiednich Copybloggerskich rzeczach, takich jak content marketing, SEO i naleśniki. To robi się szalone. Co dalej, Koszulki Copybloggera?
Przeczytaj cały post tutaj.
Czwartek:
Jak zachować listę e-mail marketingu z nienawiści do wnętrzności
Z jakiegoś powodu, częste używanie terminu ” nudnik “w tym poście sprawiło, że pomyślałem o Moe, Larry’ m i Curly ‘m mówiących” Nyuk nyuk nyuk ” i możecie sobie wyobrazić chaotyczne i zabawne zamieszanie, które spowodowało czas trwania mojej lektury. Więc jak przestać być nudnikiem i sprawić, by Twoja lista cię nie nienawidziła? Nie bądź głupcem. Potem uderz ich młotkami, wbijaj im w oczy i biegaj w kółko i krzycz: “Woowoowoowoo!”Lub możesz po prostu przeczytać ten post, aby znaleźć porady na temat najlepszej strategii e-mail marketingu, ale jestem prawie pewien, że wyżej wymienione również będą działać.
Przeczytaj cały post tutaj.
Thursday, the Hell Freezes Over Comeback Tour:
Co powiesz na koszulkę Copybloggera?
Wreszcie koszulka, która sprawi, że łobuzy przestaną nękać twojego nerdowego Nastolatka! Dzisiejszy post dał garść proponowanych haseł na nadchodzące, długo oczekiwane Koszulki Copyblogger. Moim zdaniem nie są tak zabawne, jak te, które zaproponowałem Naomi Dunford w zeszłym roku (gigantyczny widelec z aureolą, noszący legendę ” Holy forking shirt!”), ale są zdecydowanie niesamowite dla wszystkich codziennych noszenia, a także świetne do zdobywania reputacji podczas spędzania czasu z hutnikami Związkowymi. Pamiętaj, aby kliknąć i zobaczyć, które projekty wygrały.
Przeczytaj cały post tutaj.
Piątek:
Tajna broń, która sprawia, że Twoje treści są udane
Nagłówek tego postu sprawił, że pomyślałem o piosence Mighty Mighty Bosstones ” Our Only Weapon.”Więc czytałem o tym, jak sprawić, by moje treści były naprawdę skwierczące i szukałem tej tajnej broni, a potem nagle miałem ochotę ubrać się w kratę i pomyślałem:, Jeśli przeczytamy ten post, mogę nigdy nie wygrać wojny, ale będę się dobrze bawić i to na pewno. Więc przeczytaj ten post i użyj broni, bo będziesz zarówno nauczyć się czegoś i zabawy. (Stay tuned for next week ‘s post:” Sales Lessons Learned from ‘ Last Dead Mouse.’ ”
Przeczytaj cały post tutaj.
Fajne linki w tym tygodniu:
- Czy używasz niewłaściwego modelu biznesowego?: Czy jesteś na bieżni, czy jesteś na “ewolucyjnej rampie do sukcesu i superbness” (moje frazowanie)? Notatka boczna: Smutno mi było widzieć, że @WorkinOnARamp zniknęła z Twittera, ponieważ była moim punktem kompleksowej obsługi do omawiania wszystkich tematów związanych z rampą.
- Najlepsza rada, której nikt nie chce słuchać: Pomyślałem: “na pewno chciałbym to usłyszeć. Nikt nie chce słuchać tej rady, ale ty jej potrzebujesz. (Celowo jestem tajemniczy w temacie tego postu, aby cię zachęcić. Działa?)
- Niszczenie 7 mitów mediów społecznościowych B2B: Siedem mitów. Jeden człowiek, który je obali. Największa walka w historii ludzkości. (Teraz próbuję ” suspenseful.”)
- Lista Kontrolna Marketingu W Mediach Społecznościowych: Nie będę kłamać, ten nagłówek “sizzler” nie do końca mnie chwycił… ale nie pozwól, aby brak pizzy Cię zniechęcił, bo powinieneś to sprawdzić. Dlatego to lista kontrolna.
O autorze: Johnny B. Truant specjalizuje się w sprzedaży poprzez historie i bardzo chciałby założyć ci tani blog lub stronę internetową. (To ” tani “jak ” niedrogi”, nie jak ” tandetny.”)