Powrót wiedzy o Content Marketingu

Tak, wrócił! Content Marketing Know-It-All jest tutaj, aby odpowiedzieć na twoje pytania.

Tym razem wzięliśmy kilka pytań z ostatnich komentarzy na blogu, kilka z komentarzy do wcześniejszego postu i jedno z forów Inside Authority, naszej zupełnie nowej społeczności edukacyjnej i sieciowej dla profesjonalistów zajmujących się treściami.

Jak zawsze, wszystkie odpowiedzi odzwierciedlają moje własne uprzedzenia, silne opinie, osobiste pet peeves i indywidualne doświadczenie biznesowe.

Ponieważ nie jest to paint-by-numbers, odpowiedzi na Twój biznes zawsze będzie pochodzić od Ciebie. Ale te pytania mogą skierować cię w użytecznym kierunku.

Zaczniemy od pytania od Amandah.

Czy istnieje recepta na wirus?

Z komentarzy do naszego ostatniego postu o marketingu treści, amandah Blackwell z Savvy Writer pyta:

Chciałbym poznać numer jeden sposób, aby Twoje treści stały się wirusowe, oprócz pisania niesamowitych treści. Czy to blogowanie gości? Czy komentuje posty na blogu? Marketing PPC? Lokalne sieci? Media społecznościowe? Inne?

Sonia Simone:

Istnieje wiele elementów, które łączą się w treść, która jest autentycznie wirusowa. Niesamowita zawartość jest duża, ale nie jest to jedyny element układanki.

Jednym z najważniejszych jest wdanie się w soczystą, emocjonalnie napędzaną rozmowę, która już buduje parę. Na przykład pod koniec ubiegłego roku napisałem post o tym, czy marketerzy treści powinni zrezygnować z Facebooka. Firmy były wściekłe na Facebooka i generowano dużo ciepła. I byłem w stanie wykorzystać to ciepło, aby stworzyć dobry ruch na poczcie (i dostarczyć odpowiednią wiadomość biznesową, gdy byłem przy tym).

Jak zawsze, musisz mieć nagłówek, który przyciągnie uwagę czytelnika. Musisz mieć wystarczająco dużo ruchu, aby nabrać rozpędu, w czym mogą pomóc PPC, postowanie gości i media społecznościowe. A aby Twoje treści służyły celom biznesowym (a nie tylko śmiały się z najnowszego wraku pociągu), powinieneś również dołączyć kilka przydatnych porad.

Być może najważniejsze-prawdziwie “wirusowy” post może nie zrobić ci tyle dobrego, co dobrze udostępniony post, który mówi bezpośrednio do potencjalnych klientów.

Przemyślenia na temat treści kamienia węgielnego

Alexis z Troubleome Tots asked:

Jak zmaksymalizować wartość swoich podstawowych treści pod względem angażowania nowych czytelników, subskrybentów itp.? Czy po prostu traktujesz to jak każdą stronę w swojej witrynie za pomocą standardowego formularza rejestracji na pasku bocznym, komentarzy itp.

Sonia Simone:

Wspaniałą rzeczą w elastycznym systemie publikacji, takim jak WordPress, jest to, że możesz dostosować każdą stronę lub post DO OKREŚLONEGO CELU.

Mieliśmy strony docelowe z kamieniami węgielnymi, które prowadziły do informacji o produktach lub wezwań do działania, aby subskrybować bloga. Obecnie wykorzystujemy wszystkie nasze strony z kamieniami węgielnymi do budowania uczestnictwa w MyCopyblogger, gdzie możemy zapewnić nowym czytelnikom najwyższą jakość doświadczenia (za darmo). Zabiera wszystko, co opublikowaliśmy w ciągu ostatnich siedmiu lat i destyluje je w bardziej przyjaznym dla czytelnika formacie.

Twoja dzisiejsza odpowiedź nie musi być twoją odpowiedzią na zawsze. Dla wielu z nas najlepszym wykorzystaniem treści z kamienia węgielnego jest zbudowanie listy e-mailowej, przynajmniej na początku. Ale w miarę rozwoju firmy pozostań otwarty na kreatywne nowe sposoby korzystania z tych cennych stron.

Email newsletter czy blog?

Wczoraj Chase Of Chase Canyon Copywriting zapytał,

Zadałem to pytanie wielu marketerom i otrzymałem różne odpowiedzi: co jest lepsze, e-biuletyn, blog czy oba? Dzięki kombinacjom łączenia postów na blogu w wiadomościach e-mail i tym podobnych, cel każdego z nich staje się nieco zagmatwany. Co o tym myślisz?

Sonia Simone:

E-mail marketing i blog służą różnym celom,a program Smart content marketing zwykle obejmuje oba.

Blog służy przyciągnięciu uwagi nowych perspektyw, a także budowaniu reputacji w Twoim temacie. Blog to miejsce, które można publicznie zobaczyć – pokazać swoją wiedzę i pasję do tematu. Są idealne do poznawania nowych ludzi i daje im łatwy sposób, aby dowiedzieć się więcej o Tobie i tym, co robisz.

Biuletyn e-mail jest o pogłębienie relacji. Chodzi o przejście od fazy uwagi relacji marketingowej i dalej poprzez zainteresowanie, pragnienie produktu i działanie-zakup.

Nie zwracając uwagi potencjalnych klientów, nie masz programu marketingowego. Ale jeśli nigdy do anything z tą uwagą nie masz nic do roboty. Pracują razem.

Czy powinniśmy pisać nagłówki dla ludzi lub botów wyszukiwarek?

21 maja Eddy na blogu Ignite Spot zapytał,

Staram się pisać dla moich odbiorców zamiast SEO, ale chcę być również znaleziony, więc używam narzędzi SEO Scribe i Yoast, aby mi pomóc. Yoast kazał mi umieścić moje słowo kluczowe w tytule bloga, co często zabija pow. Jak konieczne jest posiadanie słowa kluczowego w tytule? Czym się zajmujecie?

Sonia Simone:

Jeśli twoja fraza kluczowa zabija Twój nagłówek, dokładnie zastanów się, dlaczego. Twoje frazy kluczowe to wyrażenia, których ludzie używają, aby znaleźć to, czego chcą w Internecie, więc nie powinny być “nienaturalne.”Czasami, gdy trudno jest znaleźć słowa kluczowe w nagłówku, dzieje się tak dlatego, że jesteś “sprytny” zamiast prostego.

Innym razem to nie działa. Jeśli tak jest, umieść je w tytule, a nie nagłówku, jako część jasnego, przyjaznego dla czytelnika tytułu. (Tak czy inaczej powinny być w tagu tytułowym.)

Mamy wiele nagłówkowych porad dla Ciebie w naszym ebooku Copywriting 101 i jest bezpłatny. 🙂

Zduplikowana treść dla Twojego kamienia węgielnego?

Niedawno na naszych forach członkowskich Jordan z urzędu zapytał nas:

Podczas tworzenia zawartości Cornerstone, czy duplicate content jest złe? Na mojej stronie tworzymy wiele treści edukacyjnych, zarówno w postaci stałych przewodników po stronie, jak i jako posty na blogu. Jak wyjaśniono w tym poście, ważne jest, aby zamienić kluczowe posty na blogu lub serię w treść kamienia węgielnego i całkowicie się z tym Zgadzam. Czy może to zaszkodzić twojemu SEO, jeśli powielasz treści ze swojego bloga na stałą stronę? Czy lepiej mieć oryginalną treść na obu, ewentualnie krótkie streszczenie na blogu, które łączy się z dłuższym artykułem na twojej stronie?

Sonia Simone:

Dzięki za umożliwienie nam wyjaśnienia trochę taktyki stojącej za strategią strony cornerstone.

Istnieje wiele sposobów obsługi tych stron. Jednym z najprostszych jest umieszczenie niektórych z najcenniejszych postów na jednej stronie, z linkami (i ciekawymi opisami) z powrotem do oryginalnych postów na Twoim blogu. Często będziesz chciał również dołączyć kilka słów wstępnych o tym, dlaczego ten temat ma znaczenie dla czytelników. Pozwala to nowym czytelnikom łatwo znaleźć materiał, z którego jesteś najbardziej dumny.

W tym przypadku nie ma duplikatów treści, ponieważ strona ma linki i opisy, a nie zduplikowane artykuły.

Jeśli chcesz połączyć swoje” najlepsze ” posty razem, możesz sobie z tym dobrze poradzić, zamieniając je w cenne e-booki, co zrobiliśmy z MyCopyblogger. Dzięki temu mogliśmy edytować i aktualizować materiał oraz udostępniać go w łatwiejszym do odczytania formacie.

Przy okazji, jeśli z jakiegoś powodu uważasz, że warto publikować informacje w dwóch miejscach na swojej stronie, to nie jest problem. Możesz użyć tagu “canonical”, aby poinformować Google, którą stronę rozważasz jako główną, a które są po prostu cytatami oryginału.

Over to you …

Masz pytanie do kolejnej edycji content Marketing Know-it-All? Zostaw to w komentarzach, a może zostaniesz wybrany do następnej rundy.

Nota wydawcy: tak, Wiem, że to kompletna bastardyzacja memu kota z chemii. Zapomnij, Jake, to Internet.

Total
0
Shares
Related Posts