Jako ktoś, kto chce dowiedzieć się o mediach społecznościowych, prawdopodobnie jesteś zdezorientowany, od czego powinieneś zacząć, prawo? Przy wszystkich dostępnych zasobach, których z nich powinieneś przestrzegać, a których zignorować?
W ciągu ostatnich sześciu lat wykorzystania mediów społecznościowych, znalazłem następujące strony pomocne. Mam nadzieję, że pomogą Ci dowiedzieć się wszystkiego o mediach społecznościowych.
Blogi Społecznościowe
Świat mediów społecznościowych jest tak młody i tak szybko się rozwija, że trudno nadążyć za nim. Poniższe blogi dadzą ci najlepsze, najbardziej aktualne informacje, wskazówki i pomysły, których będziesz potrzebować.
- Social Media Examiner-Michael Stelzner prowadzi największy na świecie magazyn społecznościowy, który ma pomóc firmom opanować marketing w mediach społecznościowych za pomocą Facebooka, Twittera, Google+ i LinkedIn.
- Mashable-blog informacyjny w mediach społecznościowych obejmujący nowe fajne strony internetowe i sieci społecznościowe założone przez Pete ‘a Cashmere’ a z jego mieszkania w Aberdeen w Szkocji. Obejmuje również wiadomości i wydarzenia w mobilnych, Rozrywka, Wideo online, Biznes, tworzenie stron internetowych, technologia, memy i gadżety światów.
- Soshable – ten blog stara się nadążać za wszystkimi mediami społecznościowymi, analizować je, a następnie dostarczać świeżego wglądu w ludzi i struktury, które napędzają zaangażowanie.
- TechCrunch-jedno z najbardziej znanych źródeł wiadomości w mediach społecznościowych i technologicznych, które również profiluje startupy, premiery produktów i nowe strony internetowe.
- Brand Savant-Profesjonalny badacz Tom Webster próbuje zrozumieć sieć społecznościową. Jest głównym autorem opracowań Użytkownicy Twittera W Ameryce, Zwyczaj Społeczny, Konsument Podcastu Ujawnił i inne powszechnie cytowane badania wykorzystania technologii konsumenckich.
- TopRank-Lee Odden prowadzi ten popularny blog wielu autorów, oferując pełne porady na tematy marketingu cyfrowego i public relations, w tym SEO, Content Marketingu i blogowania biznesowego i marketingu.
- Przekonaj i konwertuj-ewangelista mediów społecznościowych Jay Baer, który od 1994 roku jest konsultantem ds. marketingu cyfrowego, nie zapewnia wskazówek dotyczących mediów społecznościowych i marketingu BS.
- Social Media Explorer-codzienne porady na temat marketingu w mediach społecznościowych, marketingu konwersacyjnego, PR, budowania społeczności i brandingu od wiodącego edukatora, mówcy publicznego i myśliciela w świecie marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych Jason Falls.
- Danny Brown – ten blog bada ludzką stronę mediów społecznościowych i społeczną stronę marketingu. Bardzo wyjątkowy.
- Brian Solis-autor książki Engage i dyrektor w Altimeter Group, firmie doradczej zajmującej się badaniami. Blog Briana Solisa jest wymagany dla każdego w branży mediów społecznościowych.
- David Fleet-Blog Wiceprezesa Edlemana ds. cyfryzacji, obowiązkowy dla każdego, kto jest specjalistą od komunikacji.
- Strategia internetowa-Jeremiah Owyang był prawdopodobnie jednym z pierwszych na scenie mediów społecznościowych. Ten analityk branżowy grupy wysokościomierzy ma świetne podejście do przełomowych technologii.
- Socialnomics-dogłębny wgląd w wpływ mediów społecznościowych na biznes i świat poprzez krótkie historie społeczne, statystyki i badania.
- Techipedia-Tamar Weinberg jest entuzjastką mediów społecznościowych, która przełamuje wszystkie aspekty marketingu cyfrowego.
- Social Media Marketing Blog-szef social media Forda dzieli się poradami na temat złożoności marketingu internetowego i konwergencji tradycyjnych i nowych mediów.
Książki W Mediach Społecznościowych
Czytanie książek w mediach społecznościowych nie da ci najnowszych informacji, ale to świetny sposób, aby nauczyć się podstawowych rzeczy od najlepszych.
- Groundswell-świetna książka autorstwa Forrester associates Charlene Li i Josha Bernoffa, która identyfikuje odbiorców mediów społecznościowych i daje proces tworzenia strategii.
- Biblia mediów społecznościowych-wszystko, czego potrzebujesz-narzędzia, taktyka i strategia—aby odnieść sukces w mediach społecznościowych i przekształcić swój mały lub duży biznes.
- Zen marketingu w mediach społecznościowych-dobry argument, że tradycyjny marketing i Nowy marketing w mediach społecznościowych nie mieszają się. Shama Kabani udowadnia, że istnieje łatwiejszy sposób na budowanie wiarygodności.
- The Whuffie Factor-Tara Hunt wyjaśnia, że budowanie biznesu w Internecie to kapitał społeczny. Mówi ci, jak ją zdobyć.
- Efekt Dragonfly-popularna klasa w Stanford Graduate School of Business przekształca się w podręcznik na temat wykorzystania mocy i popularności mediów społecznościowych do czynienia dobra na świecie.
- Zasady treści-świetna książka o tym, jak tworzyć treści na blogi, filmy, e-booki i podcasty, którym ludzie nie mogą się oprzeć. Ten jest przez MarketingProfs ‘ Ann Handley.
- Big Book of Social Media-idealny do znajdowania studiów przypadków i perspektyw sukcesu w mediach społecznościowych. Świetne na półkę z książkami jako punkt odniesienia.
- Open Leadership-współautor Groundswell pokazuje liderom, jak media społecznościowe zmieniły krajobraz biznesowy i co z tym zrobić.
Narzędzia Mediów Społecznościowych
Media społecznościowe to praca na pełny etat. Poniższe narzędzia pomogą Ci efektywnie i skutecznie zarządzać, monitorować i mierzyć kampanie w mediach społecznościowych.
- Socialbakers-monitoruj i mierz statystyki na Facebooku za pomocą Engagement Analytics PRO lub Engagement Builder PRO.
- Wzmianki społecznościowe-pozwala skonfigurować alerty dla niektórych słów kluczowych, które otrzymujesz, gdy ludzie używają tego słowa kluczowego w sieci społecznościowej.
- TwazzUp – jeśli chcesz narzędzie do monitorowania szumu, które koncentruje się na Twitterze, TwazUp jest najlepszym wyborem. Prosty, czysty układ. Za darmo.
- TwitterFall-pokazuje, jak monitorować to, co mówi się o Twojej marce. Nie najlepszy układ, ale funkcja geolokalizacji jest fajna dla lokalnego wyszukiwania.
- Chcesz wiedzieć, kto cię śledzi, a kto nie? To narzędzie jest dla Ciebie. Może być jednak trochę trudne, jeśli chodzi o Czyszczenie listy.
- Instagram-świetny sposób na traktowanie i udostępnianie zdjęć w sieciach społecznościowych. Połącz to z Blurb i możesz tanio tworzyć świetne książki promocyjne.
Informacje W Mediach Społecznościowych
Blogi i książki powiedzą ci większość tego, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych, ale nie obejmują wszystkiego.
- Social Networking 101 – od początku do bardziej zaawansowanych rzeczy, takich jak” clickjacking ” na Facebooku, znajdziesz w tym obszernym przewodniku dla początkujących w mediach społecznościowych od people at PC magazine.
- Social media Glossary – czy kiedykolwiek czujesz, że ludzie w mediach społecznościowych mówią innym językiem? Znajdź definicje dla najlepszych słów 100 mediów społecznościowych.
- Piramida ROI w mediach społecznościowych-świetne ramy do zrozumienia, w jaki sposób media społecznościowe mogą pomóc w osiągnięciu celów biznesowych przez Jeremiaha Owyanga. Mnóstwo wykresów i wykresów.
- Najlepsze praktyki w mediach społecznościowych-Brian Solis, dziadek mediów społecznościowych, sugeruje przestrzeganie tych wytycznych 14, jeśli chcesz odnieść sukces w mediach społecznościowych.
- Social Media Cheat Sheet-uzyskanie zatwierdzenia na poziomie wykonawczym w kampaniach w mediach społecznościowych może być czasem uciążliwe. Ta infografika dla CMOs pomoże im zrozumieć krajobraz mediów społecznościowych.
- Ultimate Social Media List-gigantyczna lista serwisów społecznościowych i sieciowych według kategorii, która jest stale aktualizowana. Musisz to zobaczyć, żeby w to uwierzyć.
- Social Media Marketing FAQ-kompleksowa strona z pytaniami i odpowiedziami na wszystkie tematy marketingu w mediach społecznościowych. Idealne dla początkujących i ekspertów.
Konferencje W Mediach Społecznościowych
Udział w konferencji w mediach społecznościowych stawia Cię twarzą w twarz z najlepszymi w branży. To naprawdę punkt kulminacyjny dobrych działań w mediach społecznościowych.
- DigidaySocial-wydarzenie przeznaczone jest do obsługi menedżerów, prezydentów, Prezesów, CMOs, EVP i dyrektorów odpowiedzialnych za media społecznościowe.
- Social Fresh-szkolenia i wydarzenia w mediach społecznościowych skierowane do marketerów. To wydarzenie zwiedza kraj, więc zazwyczaj można znaleźć w pobliżu.
- Social media Strategies Summit-świetny sposób na spotkanie i naukę od najlepszych w branży i rozwijanie umiejętności w mediach społecznościowych. Wydarzenia w Londynie i Vegas.
- SXSW Interactive-niezależne podejście do konferencji w mediach społecznościowych, które otworzy twoje oczy na nowe możliwości i wprowadzi cię w nieoczekiwanych ekspertów od mediów społecznościowych. Zawsze zabawne i ciekawe.
Czy znasz jakieś inne dobre zasoby mediów społecznościowych?