Przewodnik krok po kroku do nowoczesnego budowania łącza łamanego

broken links

Internet jest zepsuty…

… dosłownie.

Miliony linków stają się łamane każdego dnia, gdy hosting wygasa, witryny psują się podczas migracji i pojawiają się błędy w pisaniu.

Wszystkie te wydarzenia tworzą jedną z najbardziej spójnych możliwości budowania linków SEO.

Broken link building nie jest nowy; w rzeczywistości istnieje od lat.

To taktyka, która nigdy nie zostanie wyczerpana, ponieważ Internet zawsze będzie miał nowe zepsute linki. 

Oto czym jest broken link building w skrócie:

Jeśli znajdziesz uszkodzony link na stronie internetowej, możesz skontaktować się z właścicielem. Ponieważ zrobiłeś mu / jej małą przysługę, wskazując uszkodzony link, mogą zrobić ci przysługę, włączając link do twojej witryny. W razie potrzeby możesz nawet zaoferować link zastępczy.

To bardzo proste: znalezienie niedziałających linków jest Twoim do środka.

Ta taktyka opiera się na zasadzie wzajemności – jednej z sześciu zasad wpływu, według Cialdiniego:

Zasada wzajemności stwierdza, że kiedy robisz coś miłego dla innej osoby, jest ona znacznie bardziej skłonna spłacić to, wyświadczając ci przysługę o podobnej wielkości.

Dostępnych jest kilka przewodników po zepsutym budowaniu linków, a nawet omówiłem ten temat w moim zaawansowanym Przewodniku po budowaniu linków. Ale większość z tych przewodników ma co najmniej kilka lat, więc chciałem dać wam aktualny przewodnik z nowoczesnymi zwrotami na temat starej taktyki.

Luzem jest lepiej

Jest jeden klucz do zepsutego budowania linków, o którym musisz pamiętać, jeśli zamierzasz z powodzeniem korzystać z tej taktyki: niedziałający link building musi być skalowany.

W przeciwieństwie do taktyk, takich jak zasięg poczty e-mail lub inne rodzaje promocji, broken link building nie osiąga niesamowitego wskaźnika sukcesu. W większości nisz otrzymasz od 5 do 10 linków na każde wysłane 100 e-maili.

To decent ale nie świetnie..

Jeśli wysyłasz tylko kilka e-maili tu i tam, nigdy nie zobaczysz prawdziwych rezultatów tej taktyki.

Musisz podejść do tego w sposób, który pokażę Ci w tym artykule i użyć odpowiednich narzędzi do skalowania.

Możliwe i konieczne jest znalezienie setek przerwanych możliwości łącza jednocześnie, a także zminimalizowanie czasu poświęcanego na wysyłanie wiadomości e-mail do właścicieli witryn.

W ten sposób można wysłać ponad 100 zapytań o link dziennie (bez spamowanie) i zdobyć przyzwoitą liczbę linków. Jeśli robisz to dość regularnie, ta taktyka może być bardzo skuteczna w ogólnej kampanii budowania linków.

Narzędzia, które pomogą Ci

Jak powiedziałem, będziesz potrzebował narzędzi do tej taktyki.

Spośród wielu dostępnych opcji, w tym kilku płatnych, wybrałem cztery, które mogą zapewnić Ci wszystko, czego potrzebujesz.

Narzędzie # 1 – Sprawdź moje linki rozszerzenie Chrome: Jeśli kiedykolwiek potrzebujesz narzędzia, które może szybko sprawdzić stronę pod kątem niedziałających linków, to jest to.

Po zainstalowaniu pojawi się jako mała ikona zaznaczenia obok paska adresu. Po kliknięciu rozpocznie skanowanie wszystkich linków na stronie. Jeśli link jest uszkodzony, zostanie podświetlony na czerwono, a błąd pojawi się tuż obok tekstu (np. “404”).

image26

Jedną wadą tego narzędzia jest to, że nadal musisz przewijać stronę, aby znaleźć czerwone podświetlone linki. Jeśli możesz po prostu skopiować wszystkie uszkodzone linki, klikając przycisk, byłoby idealnie.

Narzędzie # 2 – Domain hunter plus: To rozszerzenie jest alternatywą do sprawdzania moich linków. Działa podobnie. Klikasz ikonę, a narzędzie skanuje linki na stronie.

Różnica polega na tym, że to rozszerzenie nie kończy się na znalezieniu uszkodzonych linków. Sprawdza również, czy uszkodzona domena łącza jest dostępna do rejestracji, a także ile łączy wskazuje na tę domenę.

image05

Jeśli znajdziesz domenę dostępną do rejestracji, możesz ją zarejestrować, a następnie przekierować strony z linkami do nich w dowolny sposób.

Alternatywnie możesz wysłać e-mail do każdego, kto łączy się z tą domeną (mogą to być setki lub tysiące witryn) i poprosić ich o link do ciebie.

Jedno ostrzeżenie: Znalazłem ten plugin być hit I miss. Czasami powie, że link jest uszkodzony,ale kiedy go przetestujesz, działa. Pamiętaj tylko, aby raz na jakiś czas dwukrotnie sprawdzić swoje wyniki.

Narzędzie # 3-Funkcja odpowiedzi w puszkach w Gmailu: Ogromnym elementem zepsutego budowania linków jest wysyłanie e-maili do właścicieli witryn. Aby to zrobić efektywnie, musisz skorzystać z szablonów.

Gmail ma świetną wbudowaną funkcję o nazwie ” odpowiedzi w puszkach.”Po prostu nie jest domyślnie aktywowany.

Aby go aktywować, kliknij małą ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu skrzynki pocztowej i kliknij “Ustawienia”:

image09

Teraz kliknij opcję Menu “Labs”.

image27

Spowoduje to przywołanie kilku eksperymentalnych funkcji, które udostępnił Google. Niektóre z nich są bardzo przydatne.

Laboratorium odpowiedzi w puszkach powinno być na liście zalecanych laboratoriów, dość wysoko.

Gdy go znajdziesz, Kliknij przycisk radiowy, aby go włączyć:

image20

Upewnij się, że przewijasz stronę w dół i klikasz “Zapisz zmiany.”Po tym, Gmail automatycznie przeładuje się z włączoną funkcją.

Następnym razem, gdy wpiszesz wiadomość e-mail/szablon do pustej wiadomości e-mail, możesz kliknąć małą strzałkę w dół w prawym dolnym rogu (pokazaną poniżej) i wybrać”konserwowane odpowiedzi”.

Następnie kliknij “Nowa odpowiedź w puszkach”, która poprosi o wprowadzenie nazwy:

image22

Kiedy już to zrobisz, zapisujesz ten szablon.

Po otwarciu nowej pustej wiadomości e-mail możesz kliknąć tę samą strzałkę w prawym dolnym rogu i zaznaczyć opcję konserwowane odpowiedzi. Zobaczysz nazwę szablonu, który właśnie wprowadziłeś.

Po kliknięciu wklei on wcześniej napisaną wiadomość z nazwą szablonu w temacie:

image28

Później przejdę do bardziej szczegółowych informacji na temat wysyłania e-maili, ale to, lub inne rozszerzenie szablonu, jest bardzo przydatne.

Narzędzie # 4-Xenu ‘ S Link Sleuth: Jeśli masz zamiar zrobić zepsute Link building w skali, potrzebujesz tego narzędzia. Jest to darmowe i niezwykle solidne narzędzie, które pozwala sprawdzić wszystkie linki do setek stron naraz.

Musisz wiedzieć, jak korzystać z podstawowych funkcji narzędzia przed przejściem do tego artykułu, więc pozwól mi szybko pokazać główne funkcje, zanim zaczniemy.

Najczęściej używasz opcji menu “Plik”.

Możesz sprawdzić pojedynczy adres URL (“Sprawdź adres URL”), lub możesz sprawdzić dużą listę adresów URL naraz (“sprawdź listę adresów URL”). Są czasy i miejsca dla obu funkcji. Jeśli korzystasz z opcji Lista, musisz przesłać plik tekstowy z adresami URL, po jednym w każdej linii.

image02

Wyniki, które otrzymasz, zależą w dużej mierze od wybranych ustawień.

Gdy przejdziesz do “Opcje > Preferencje”, zobaczysz następujące okno:

image14

Możesz bawić się ustawieniami w sekcji “raport”, ale powinieneś mieć zaznaczone przynajmniej cztery pierwsze ustawienia.

Najważniejszym ustawieniem jest ustawienie” maksymalny poziom”.

Powiedz, że sprawdzałeś Quicksprout.com za niedziałające linki. Jeśli chcesz tylko zeskanować linki na stronie głównej, umieściłbyś maksymalny poziom “1”. Są ” 1 ” Kliknij.

Jeśli chcesz również sprawdzić linki na wszystkich stronach, do których prowadzi strona główna, ustawisz poziom na “2”. Oczywiście, im wyższy maksymalny poziom, tym więcej adresów URL będzie skanować.

Jeśli szukasz linków na konkretnej stronie (ponieważ jest ona wysoce autorytatywna/istotna), powinieneś zachować tę liczbę na niskim poziomie.

Jeśli szukasz różnego rodzaju możliwości, możesz ustawić je wysoko (999 to najwyższa).

Jeśli jesteś trochę zdezorientowany, nie martw się. Dam ci więcej szczegółów na temat tej funkcji w dalszej części tego postu.

Na koniec jest opcja równoległych wątków. Im wyższa jest wartość, tym więcej zasobów komputera wykorzysta oprogramowanie, ale szybciej uruchomi zapytanie. Polecam bieganie co najmniej 20 wątków.

Po uruchomieniu raportu (status w prawym dolnym rogu) zobaczysz listę wyników. Zielone wyniki to działające linki, a czerwone to jakieś błędy.

Istnieją różne etykiety “statusu” dla różnych kodów błędów (zobacz je tutaj):

image04

Możesz również użyć opcji “Eksportuj” w menu “Plik”, aby wygenerować arkusz kalkulacyjny wyników. Jeśli masz tysiące wyników, znacznie ułatwia to ich sortowanie.

Krok 1: zaczyna się od twoich celów

Pierwszym krokiem w budowaniu uszkodzonych linków jest aby znaleźć niedziałające linki.

wiele sposoby na to, ale pokażę wam trzy najskuteczniejsze.

Taktyka # 1-wybierz konkretną domenę: Są szanse, że w twojej niszy jest kilka witryn autorytetów, z których umierasz, aby uzyskać link, ale może nie możesz znaleźć swojego “in”.”To doskonała okazja do budowania przerwanych linków.

Załóżmy, że chcesz znaleźć niedziałające linki na Quick Sprout.

Otwórz Xenu, wybierz opcję” Sprawdź adres URL… ” w menu plik i wprowadź quicksprout.com lub quicksprout.com/blog jako punkt wyjścia w polu tekstowym.

Jest jeszcze kilka innych rzeczy, które musisz zrobić…

Zaznacz pole “sprawdź Linki zewnętrzne”. Teraz Xenu sprawdzi zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne linki.

Następnie kliknij “Więcej opcji …” w lewym dolnym rogu, co spowoduje wyświetlenie tego samego panelu, który pokazałem wcześniej.

W tym celu chcesz indeksować jak najwięcej stron w witrynie, więc wybierz wysoką ” maksymalną głębokość.”

Gdy będziesz gotowy, kliknij dwukrotnie “OK”, aby rozpocząć skanowanie.

image10

Po kilku minutach (w zależności od szybkości komputera) otrzymasz raport.

Polecam sortowanie wyników według ” poziomu.”Im niższy poziom, tym bliżej martwego połączenia jest punkt wyjścia. Jeśli wyślesz komuś wiadomość e-mail o stronie w jego witrynie sprzed 10 lat, prawdopodobnie nie będzie go to obchodzić. Ale jeśli ma tylko kilka miesięcy, prawdopodobnie chcą go aktualizować.

image29

Następnie musisz znaleźć link na stronie i sprawdzić, czy faktycznie jest zepsuty (Xenu czasami się myli).

Kliknij prawym przyciskiem myszy dowolny z uszkodzonych adresów URL i wybierz ” Właściwości URL.”Spowoduje to wyświetlenie małego okna (pokazanego powyżej), w którym możesz zobaczyć, które strony mają martwy link w dolnej części wyskakującego okienka.

Taktyka # 2-Znajdź witryny w swojej niszy: Ta taktyka służy głównie do znajdowania odpowiednich uszkodzonych linków na stronach w twojej niszy.

Połącz słowa kluczowe w swojej niszy z ciągami wyszukiwania, aby znaleźć strony, które mają wiele linków. Im więcej linków na stronie, tym większe prawdopodobieństwo znalezienia uszkodzonych.

Oto kilka ciągów wyszukiwania, których możesz użyć, ale możesz również stać się kreatywny:

  • keyword + “zasoby”
  • słowo kluczowe + intitle: zasoby
  • słowo kluczowe + intitle: blogroll
  • keyword + “blogroll”
  • site:.gov keyword + “linki”
  • site:.edu keyword + “Polecane strony”
  • keyword + “powiązane linki”

Możesz przejść stąd na dwa różne sposoby.

Pierwsza metoda jest pracochłonna.

Kliknij obiecujące wyniki wyszukiwania i sprawdź każdą stronę pod kątem niedziałających linków za pomocą jednego z rozszerzeń, które pokazałem wcześniej.

Na przykład, gdybym miał stronę projektową, mógłbym wyszukać:

intitle: blogroll design

Jedna z pierwszych stron, które kliknąłem, miała kilka martwych linków zgodnie z szybkim skanowaniem Łowcy domen:

image05

Możesz natychmiast skontaktować się z właścicielem witryny lub po prostu dodać ten adres URL i jego uszkodzone linki do arkusza kalkulacyjnego.

Chociaż ta metoda będzie działać, to powoli.

Lepszym sposobem jest użycie Scrapebox. Pozwala na zeskrobanie setek lub tysięcy adresów URL z wyników wyszukiwania na podstawie różnych footprintów (ciągów wyszukiwania) naraz. Jest to jednak płatne narzędzie, a także musisz kupić proxy.

image31

Oczywiście jestem za masową metodą znajdowania uszkodzonych linków, ale to zależy od Ciebie.

Gdy otrzymasz ogromną listę adresów URL, które chcesz sprawdzić pod kątem niedziałających linków, podłącz całą listę do Xenu. Jednak tym razem chcesz ograniczyć głębokość linków do 1 lub 2, więc znajdziesz uszkodzone linki tylko na tych stronach, które znalazłeś (lub blisko powiązanych).

Jeśli ustawisz głębokość na 3, otrzymasz o wiele więcej linków, ale zauważysz, że nie wszystkie będą odpowiednie dla Twojego początkowego słowa kluczowego.

Tactic # 3-Szukaj według słowa kluczowego: Ostatnią opcją jest wyszukiwanie określonego słowa kluczowego, które kierujesz.

Na przykład, powiedzmy, że stworzyłem post na najlepszych narzędziach do podcastingu. Teraz chcę budować linki do niego za pomocą zepsutego budowania linków.

Mogę wyszukać w Google “najlepsze narzędzia podcastingu”, a następnie odwiedzić wszystkie najlepsze wyniki:

image19

Najlepsze wyniki mają zazwyczaj największą liczbę linków do nich kierujących, co jest ważne.

Następnie podłącz dowolny z tych adresów URL, pojedynczo, do Narzędzia bazy linków, takiego jak Ahrefs:

image11

Najedź kursorem na “linki przychodzące”, a następnie kliknij “linki”, co spowoduje wyświetlenie ogromnej listy stron powiązanych z artykułami o narzędziach do podcastingu.

Będziesz potrzebował płatnego konta, aby uzyskać prawdziwe wyniki za pomocą tej metody.

Teraz Skanuj wszystkie strony, które prowadzą do artykułu, w poszukiwaniu niedziałających linków. Jeśli mają uszkodzony link, poinformuj ich o tym i zaproponuj również dodanie linku do swojego artykułu.

Jeśli twój nowy artykuł jest świetnie., masz przyzwoitą szansę na zdobycie linka.

image00

Ponownie, możesz sprawdzić te pojedynczo z bezpłatnym rozszerzeniem:

image18

Możesz też wyeksportować je do Xenu. Ponownie użyj płytkiej głębokości łącza 1 lub 2.

W powyższym przypadku istnieje kilka podobnych uszkodzonych linków, ponieważ autor zapomniał o części” http:// ” linku. Ponieważ jest to dość niedawny artykuł i jest kilka niedziałających linków, Twoje szanse na uzyskanie linku znacznie wzrosną (ponieważ pomogłeś więcej).

Krok 2: metodyczne budowanie uszkodzonych linków obejmuje tworzenie treści

W zależności od tego, którą taktykę z kroku 1 wybierzesz (możesz użyć więcej niż jednej), będziesz potrzebował trochę treści.

Metoda 1-najpierw Utwórz zawartość: Najbardziej podstawową opcją jest tworzenie treści zgodnie z harmonogramem treści, a następnie polowanie na odpowiednie strony, które mają uszkodzone linki zwrotne.

To jest to, co pokazałem wam z tactic # 3 kroku 1.

To jest dobrze. metoda, ale nie najlepsza, ponieważ składasz nieco niepowiązaną prośbę.

Znajdujesz martwe linki i w zasadzie mówisz: “Mój artykuł jest również związany z tematem twojej strony, więc możesz dodać link?”

Niektórzy na to pójdą, oczywiście, ale istnieje alternatywna opcja.

Co jeśli zamiast tego możesz wysłać do nich e-mail z informacją: “Ten link jest uszkodzony na twojej stronie, ale na szczęście mam lepszą wersję na mojej stronie. Oto link…”

Nagle sensowne jest dla nich dodanie linku zamiast śledzenia wymiany.

Jedynym problemem jest to, że Twój artykuł nie zawsze będzie idealnym zamiennikiem. Tutaj pojawia się Metoda 2…

Metoda 2-Zobacz, ile witryn łączy się z uszkodzonym adresem URL: Jeśli jedna strona połączyła się z uszkodzonym adresem URL, są szanse, że inne również.

Kiedy więc natkniesz się na niedziałający link, sprawdź, ile linków wstecznych wskazuje na stronę.

Na przykład, patrząc na kilka artykułów podcastingowych, znalazłem zepsuty link na tej stronie, który wskazywał na: http://www.podcastingpassion.com/

image33

Ta strona jest wyraźnie Martwa i została oznaczona przez sprawdź moje linki dla mnie.

Kiedy podłączyłem ten zepsuty adres URL do Ahrefs, zobaczyłem, że ma on domeny łączące 12 dla łącznych linków zwrotnych 45:

image08

Szczerze mówiąc, to nie jest świetne, ale zrobi to dla celów tego przykładu.

Po znalezieniu uszkodzonego adresu URL, który ma wiele linków, wyszukaj go za pomocą archive.org. wystarczy wpisać adres URL na pasku wyszukiwania, a zobaczysz, jak wyglądała Strona, gdy była aktywna.

image13

Teraz ponownie utwórz stronę (ten sam temat), ale zrób to lepiej aby linker miał dobrą zachętę do linkowania do nowej strony.

Tworzenie treści, która jest idealnym substytutem zepsutej strony, oczywiście zajmie więcej czasu, ale zapewni Ci wyższy współczynnik konwersji.

Krok 3: zaangażuj cele i zdobądź linki

Po pierwszych dwóch krokach powinieneś mieć dużą listę adresów URL z uszkodzonymi linkami, a także co najmniej odpowiedni link na swojej stronie, który możesz zaoferować jako zamiennik.

Ostatnią ważną częścią jest skontaktowanie się z webmasterami i poinformowanie ich o martwych linkach.

Znajdź prawo informacje kontaktowe: Niektóre witryny ułatwiają znalezienie informacji kontaktowych niż inne. Unikaj wysyłania wiadomości e-mail na ogólne “wsparcie” adresy e-mail lub za pomocą ogólnych formularzy kontaktowych. Z mojego doświadczenia wynika, że mają one najniższy współczynnik konwersji.

Jeśli jest to blog, który ma zepsuty link, najlepszym sposobem jest zarejestrowanie się na liście e-mail. W ten sposób natychmiast otrzymasz wiadomość e-mail z aktywnie monitorowanego adresu e-mail.

Większość blogów ma formularze rejestracji w nagłówku lub pasku bocznym bloga:

image06

Blogi są najłatwiejsze do znalezienia informacji kontaktowych.

Najtrudniejsze są strony .edu i .gov.

Nie ma zasad, które obowiązują w 100% przypadków. Znalezienie odpowiednich informacji kontaktowych to proces, którego będziesz musiał nauczyć się poprzez doświadczenie.

Na przykład, powiedzmy, że szukałem linku na tej stronie podcastu na wvu.edu:

image12

Pierwsze miejsce, w którym chciałbym szukać, to e-mail specyficzny dla działu. Zazwyczaj można to znaleźć przewijając w dół:

image30

Jeśli czujesz się komfortowo przez telefon, jest to również bardzo dobra opcja.

Ale nie wszystkie witryny lub sekcje witryn będą miały to. Następnie spójrz na stronę O sekcji, która zwykle znajduje się u góry:

image07

Widzimy tam tylko trzy nazwiska.

Aby spróbować znaleźć swoje dane kontaktowe, sprawdź katalog szkoły, który będzie na samej górze lub na dole:

image25

Następnie wyszukaj każdą nazwę.

Jeśli na liście jest wiele osób, spróbuj znaleźć kierownika projektu lub kogoś, kto prawdopodobnie zaktualizuje strony internetowe.

image32

W moim przypadku nie mogłem znaleźć żadnego dopasowania dla tych trzech pracowników. Ale gdybym to zrobił, użyłbym e-maila i numeru telefonu z wyszukiwania.

W ostateczności spójrz na stopkę stron internetowych, aby uzyskać link do formularza opinii:

image16

To zwykle wysyła e-mail do działu IT. Możesz poprosić ich o przesłanie wiadomości e-mail do odpowiedniego działu, jeśli nie mogą Ci pomóc.

Klucze do udanej wiadomości e-mail: Po uzyskaniu danych kontaktowych nadszedł czas, aby stworzyć swój adres e-mail.

Ogólnie rzecz biorąc, należy pamiętać o czterech rzeczach:

    1. Personalizacja – Jeśli to możliwe, zacznij swój e-mail od imienia (bez “Szanowny Panie”). Jeśli nie możesz znaleźć nazwy, po prostu zacznij od “cześć” lub “cześć.”Podczas gdy będziemy używać szablonu, spróbuj dodać linię lub dwie na początku, która jest dostosowana do każdej witryny (np. podobał mi się twój artykuł na X w zeszłym miesiącu).
    2. Nie zwlekaj. – Im krótszy adres e-mail, tym większe prawdopodobieństwo, że cel przeczyta całość i zrozumie, o co prosisz. Bądź tak zwięzły, jak to możliwe.
    3. Bądź profesjonalistą – Pisz z odpowiednią gramatyką i nie bądź zbyt natarczywy. Chociaż można śledzić raz lub dwa razy, nie spamuj nikogo.
    4. Bądź uprzejmy – Uprzejmość to długa droga. Zrozum, że prosisz o przysługę (choć małą), więc nie stawiaj żądań ani nikogo nie obrażaj.

Oto szablon, którego możesz użyć:

Temat: szybka opinia-martwy zasób na twojej stronie

Cześć [imię],

Niedawno badałem (temat) dla artykułu, który pisałem i natknąłem się na tę stronę na twojej stronie: (URL).

Uważam, że jest to bardzo przydatne, ale na stronie jest kilka martwych linków:

  • (link # 1)
  • (link # 2 )

Natknąłem się na kilka innych wspaniałych zasobów podczas moich badań, które można umieścić w ich miejsce:

  • (link # 1)
  • (link # 2 )

Myślę, że pomogliby w przyszłości każdemu, kto szuka więcej informacji na temat (temat).

Jeśli zaktualizujesz stronę, byłbym wdzięczny, gdybyś rozważył dołączenie linku do mojego artykułu. Chodzi o (opis). Myślę, że Twoi goście również by to docenili. Oto link jeśli jesteś zainteresowany:

(Twój URL)

Dziękujemy za poświęcony czas,

(Imię i nazwisko)

Gdy już masz swój szablon, wrzuć go do puszek odpowiedzi, tak jak pokazałem ci wcześniej, abyś mógł szybko umieścić go w nowej wiadomości e-mail.

Uwaga końcowa: Chociaż szablony są potrzebne do wydajności, dostosuj je tak bardzo, jak możesz dla każdej wysyłanej wiadomości e-mail. Jeśli możesz dodać zdanie o witrynie, o której piszesz, poprawi to współczynniki konwersji.

Krok 4: Śledź swoje wyniki

Teraz wiesz, jak działa budowanie uszkodzonych linków i jak możesz go użyć, aby uzyskać całkiem ładne linki do swoich treści.

Ważne jest, aby zachować porządek i śledzić wyniki z trzech powodów:

  • Więc nie trać czasu na wysyłanie e-maili do tych samych stron
  • Więc można obliczyć ROI
  • Dzięki temu możesz poprawić swój wskaźnik sukcesu (śledź, które szablony robią lepiej niż inne)

Czasami otrzymasz odpowiedź e-mail z informacją, że twój link został dodany. Czasami jednak nie, i to do ciebie, aby dowiedzieć się, czy link został dodany.

Jeśli otrzymasz wiadomość e-mail z powrotem, po prostu zaznacz adres URL lub zanotuj go w arkuszu kalkulacyjnym. Ale najpierw upewnij się, że link jest rzeczywiście i został dodany poprawnie.

Metoda monitorowania #1-Potwierdź linki, odwiedzając stronę ręcznie: Chociaż możesz utworzyć niestandardowe narzędzie do sprawdzania stron pod kątem linków, jeśli masz umiejętności programistyczne, zawsze możesz użyć tej podstawowej metody.

Przejdź do strony, na której powinien znajdować się twój link. Kliknij prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu na stronie i wybierz “Wyświetl źródło strony”:

image03

Spowoduje to wyświetlenie nowej karty z całym kodem HTML strony.

Jeśli twój link znajduje się w dowolnym miejscu na stronie, w kodzie pojawi się znacznik linku z Twoim adresem URL (np. “<a href=”yourURL.com”>…”).

Aby go znaleźć, naciśnij “ctrl + f” na tej karcie kodu źródłowego, aby wyświetlić narzędzie Znajdź i wpisz nazwę domeny:

image17

Jeśli twój link znajduje się na stronie, otrzymasz co najmniej jedno dopasowanie (pokazane powyżej).

Jeśli twojego linku nie ma na stronie, narzędzie pokaże ci 0 wyników:

image15

Metoda monitorowania #2-od czasu do czasu sprawdzaj bazę linków: Głównym sposobem wyszukiwania linków, gdy nie otrzymujesz żadnej wiadomości e-mail, jest użycie bazy linków (Ahrefs, Majestic itp.).

Niekoniecznie znajdą wszystkie, ale dostaną większość.

Najpierw wpisz nazwę domeny. Następnie najedź kursorem na “linki przychodzące” i kliknij”nowe”:

image21

Możesz wybrać, jak świeże mają być linki:

image01

Jeśli masz DARMOWE konto, będziesz mógł zobaczyć tylko kilka wyników, więc możesz ograniczyć wyniki do “wczoraj” lub “7 dni”, aby nie było ich zbyt wiele.

Kontynuuj przewijanie tej strony w dół i sprawdź, czy któryś z nowych linków pasuje do witryn, do których wysłałeś e-maile:

image24

Jeśli go zobaczysz, zaznacz go na arkuszu kalkulacyjnym.

Śledź swój czas i obliczaj zwrot z inwestycji: Podobnie jak w przypadku każdej strategii budowania linków, powinieneś śledzić zwrot z inwestycji (ROI).

Z broken link building, nie będziesz wydawać zbyt wiele bezpośrednio, ale będziesz spędzać czas, który ma wartość.

ROI = (# linków) / (czas spędzony * stawka godzinowa)

Ta formuła daje wynik w linkach za wydanego dolara. Możesz również go odwrócić (odwrócić), aby uzyskać koszt za link. Ogólnie rzecz biorąc, każdy wysokiej jakości link poniżej $100 jest dobrze., a poniżej 50 dolarów to świetnie.

Im lepiej uzyskasz zepsuty link building, tym lepszy będzie twój zwrot z inwestycji.

Krok 5( opcjonalnie): Zwiększ swoje wyniki-Połącz budowanie uszkodzonych linków z innymi taktykami

Najpotężniejszą rzeczą, jaką możesz wziąć z zepsutego budowania linków, jest to, że można go włączyć jako część większej strategii budowania linków.

Wskazywanie niedziałających linków jest punktem wyjścia do relacji z właścicielem witryny. Nie musisz koniecznie prosić o link na tej stronie, jeśli masz lepszą alternatywę.

Zacznij czytać o innych taktykach budowania linków, aby sprawdzić, czy możesz połączyć zepsute budowanie linków z jedną z nich.

Na przykład, broken link building może podwoić twój wskaźnik sukcesu dzięki technice wieżowca. Nie tylko masz niesamowity kawałek treści do rzucenia, ale jeśli wskazujesz uszkodzone linki, dodajesz jeszcze więcej wartości (zawsze dobra rzecz).

Wniosek

Broken link building to potężna skalowalna taktyka, której możesz użyć, aby uzyskać wysokiej jakości linki w prawie każdej niszy.

Ostrzegam cię jednak: będzie to wymagało prób i błędów, gdy kilka pierwszych razy go użyjesz, ale gdy będziesz z nim skuteczny, to świetna broń, którą możesz mieć w swoim arsenale SEO.

Zdecyduj, w jaki sposób włączysz zepsute budowanie linków do ogólnej strategii SEO, a następnie spróbuj.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts