Poradnik SEO w świecie agencji

seo agency

Drugim biznesem, który rozpocząłem, była agencja SEO. W żadnym razie nie widziałem siebie tworzącego agencję… Po prostu natknąłem się na to. Zanim przejdę do tego, jak zbudowałem agencję SEO i zarobiłem na niej miliony, pozwól, że dam Ci szybkie tło, jak natknąłem się na to…

Pierwszą stroną, którą założyłem, była tablica ogłoszeń. Starałem się, aby strona została uszeregowana pod kątem terminów takich jak” poszukiwanie pracy “i”tech jobs”. Zatrudniłem kilka agencji SEO, aby mi pomóc, ale żadna nie dostarczyła żadnych wyników. Po dziesiątkach tysięcy dolarów w odpływie, nie miałem więcej pieniędzy i nie miałem wyboru, jak nauczyć się optymalizować pod kątem wyszukiwarek… all on my own.

Od czytania stron takich jak Search Engine Watch i SEObook, zacząłem się zawiesić SEO. Dokonałem zmian na stronie we własnej witrynie i nauczyłem się budować linki, rozmawiając z ludźmi takimi jak Patrick Gavin co tydzień.

W końcu zacząłem naprawdę dobrze Oceniać warunki związane z pracą w Google, ale firma zawiodła z tych powodów.

Kiedy moje pierwsze przedsięwzięcie nie powiodło się, zdecydowałem, że rzucę przedsiębiorczość, zdobędę stopień naukowy jak wszyscy inni i znajdę pracę po ukończeniu studiów. Aby uzyskać przewagę, zacząłem brać lekcje w college ‘ u, gdy byłem w liceum.

Pierwszą klasą w college ‘ u była mowa 101. Profesor poprosił nas o wygłoszenie trzech przemówień na wybrany przez nas temat. Jeden z tematów, który wybrałem, dotyczył SEO … nazywał się “jak działają Wyszukiwarki”

Jednym z panów siedzących w pokoju podczas mojego wystąpienia był przedstawiciel handlowy Elpac Electronics. Podszedł do mnie po moim wystąpieniu i powiedział mi, że firma, w której pracował, szuka osoby SEO. Przedstawił mnie menedżerowi ds. marketingu firmy, a firma zatrudniła mnie jako wykonawcę za 3500 dolarów miesięcznie.

Po kilku miesiącach współpracy z Elpac, ich rankingi podniosły się na pierwsze miejsce w Google pod względem terminów takich jak”zasilacze”. Byli tak szczęśliwi, że przedstawili mnie innym firmom, które znali. W ciągu miesięcy ściągałem około $20,000 miesięcznie z doradztwa SEO.

Wtedy założyłem agencję SEO – i oto jak zbudowałem ją do siedmiu cyfr:

Najlepsi klienci pochodzą od poleconych

Wiem, że to oczywiste.… najlepsi klienci, jakich kiedykolwiek otrzymasz jako agencja, pochodzą od poprzednich klientów, przyjaciół, a nawet członków rodziny. Kiedy ktoś odnosi się do ciebie, szanse na zamknięcie tej transakcji są naprawdę wysokie.

Ale jeśli źle potraktujesz tego klienta, nie tylko przestaną ci płacić, ale zauważysz, że liczba poleceń, które otrzymujesz regularnie, powoli zacznie spadać. Z tego powodu musisz mieć czystą reputację i być znanym z dbania o swoich klientów, nawet jeśli nie uważasz, że ma to sens. W ten sposób na dłuższą metę będziesz stale zdobywać nowych klientów od poleconych.

Kiedy po raz pierwszy założyłem agencję, polecenia były moim głównym źródłem przychodów, ale kiedy nauczyłem się zdobywać klientów poprzez marketing, stało się to naszym 4th najpopularniejszy kanał.

Nie możesz polegać na poleceniach

Kiedyś polegałem na przekazie ustnym jako głównym źródle dochodów. Łatwo jest zbudować sześciocyfrową agencję SEO, zakładając, że możesz świadczyć usługę. Naprawdę trudno jest stworzyć z tego siedmiocyfrowy biznes.

Oto główne sposoby pozyskania nowych klientów:

  • Blogowanie – konsekwentnie blog o SEO, social media marketingu, optymalizacji konwersji I content marketingu. Im bardziej techniczne są Twoje posty na blogu i im częściej używasz danych do tworzenia kopii zapasowych punktów, tym więcej potencjalnych klientów otrzymasz. Na przykład ten post na temat tego, jak długość treści wpływa na rankingi i konwersje? prowadził 51 potencjalnych klientów, podczas gdy mój post na temat nie zapomnij o marketingu w marketingu treści? prowadził tylko 18 potencjalnych klientów. Oba posty spisały się dobrze w sieci społecznościowej, ale ten na temat długości treści zawierał więcej statystyk i danych. Ogólnie rzecz biorąc, widziałem, że posty ze statystykami i danymi prowadzą około trzy razy więcej potencjalnych klientów niż posty, które nie zawierają żadnych danych ani statystyk.
  • Mów na konferencjach – Konferencje SEO i marketingowe były kiedyś miejscem pozyskiwania nowych klientów. Kiedyś podnosiłem co najmniej $100,000 na konferencję marketingową, na której byłem, która miała ponad 1,500 uczestników. Wcześniej czy później wszyscy inni SEO i marketerzy zaczęli przemawiać na tych samych wydarzeniach, a kwota nowych przychodów, które uzyskałem z tych wydarzeń drastycznie się zmniejszyła. Później dowiedziałem się, że najlepsze wydarzenia, na których można mówić, To wydarzenia spoza branży. Na przykład, kiedy mówiłem o marketingu online na imprezie hazardowej online, byłem w stanie zablokować PokerStrategy.com w kontrakcie wartym 1,2 miliona dolarów. Od finansów po fitness i wszystko pomiędzy, wydarzenia spoza branży Zwykle przynosiły cztery razy więcej przychodów niż wydarzenia branżowe. Musisz tylko upewnić się, że przemawiasz na konferencjach, które pobierają co najmniej $1,000 za bilet, ponieważ oznacza to, że zwykle rozmawiasz z publicznością, która może sobie pozwolić na twoje usługi. Kiedy mówisz, musisz mówić o konkretnych taktykach, które ludzie mogą wykorzystać, pokazać przykłady firm stosujących te taktyki i podsumować je danymi, które pokazują, że Twoje metody odniosły sukces.
  • Pomóż blogerom – ostatnią metodą pozyskania nowych klientów było dotarcie do firm Technorati 100 i zaoferowanie im darmowego SEO. Większość z nich nie skorzystała z oferty, ale garstka skorzystała. Od TechCrunch do Gawker Media, zrobiłem darmowe SEO dla tych firm w zamian za plakietkę na ich stronach z napisem “SEO by…”? ta plakietka zawierałaby link do mojej strony i prowadziła potencjalnych klientów. Gdybym miał szczęście, zrobiliby również post na blogu na temat wyników, które otrzymali ode mnie, co zazwyczaj prowadziło do ponad $250,000 w nowych przychodach, ponieważ te blogi miały dużą liczbę obserwujących.

Spośród wszystkich metod, o których wspomniałem powyżej, przemawianie na konferencjach było wiodącym sposobem na zdobycie nowych klientów, blogowanie było drugim, a pomaganie blogerom było trzecim.

Zawsze jest churn

Niezależnie od tego, czy klient został skierowany do ciebie, czy znalazł cię w inny sposób, prędzej czy później cię opuści. SEO to firma o wysokim wskaźniku churn… to bardzo rzadkie, że ktoś zostanie z Tobą jako klientem przez trzy lata.

Z tego powodu chcesz co miesiąc badać swoich klientów. Dowiedz się, jakie problemy mają z Tobą, Twoim zespołem lub Twoją firmą. Niech wiedzą, że powinny być przejrzyste i szczere.

Niektóre z pytań, które możesz zadać, to:

  1. Czy jesteś zadowolony z poziomu usług, które otrzymujesz?
  2. Czego nie robimy dla Ciebie, czego chciałbyś?
  3. Czy jest coś, co możemy poprawić?

Po uzyskaniu tych danych należy spróbować rozwiązać zidentyfikowane problemy. Jeśli robisz to ze swoimi klientami co miesiąc i widzisz, że odpowiedzi na ankiety poprawiają się, dobrze ci idzie. Jeśli nie, masz problem operacyjny w swojej firmie.

Oprócz badania klientów, upewnij się, że dostarczasz im również raport miesięczny i cotygodniowe połączenia. Im więcej się z nimi komunikujesz, tym szybciej dowiesz się, czy są szczęśliwi, czy nie.

Zauważyłem również, że im więcej komunikujesz się z klientem, tym dłużej będzie z Tobą. Wiem, że ten proces może wydawać się wrzodem na tyłku, ale trudniej jest zdobyć nowych klientów niż utrzymać obecnych płacących. Więc dbaj o swoich klientów.

Być napędzane wynikami

Miałem tę filozofię od pierwszego dnia, ponieważ spłonąłem płacąc innym agencjom SEO. Zabrali wszystkie moje pieniądze i nie dostarczyli wiele w zamian. Z tego powodu brałem tylko klientów, dla których mogłem dostarczyć wyniki… ale nigdy nie wyjaśniłem tego potencjalnym klientom w sposób, który miał dla nich sens.

To, co zacząłem robić, to szacowanie, o ile więcej ruchu mogę dojechać do firm. Wziąłbym ich obecny ranking i użył mnożnika z tej tabeli. Tak więc, jeśli w rankingu # 6 za słowo kluczowe, które napędzało ich 1,000 odwiedzających miesięcznie i myślałem, że mogę zabrać ich do #1, oszacowałbym, że mogę ich odwieźć 10,400 odwiedzających, co oznacza 9,400 dodatkowych odwiedzających niż obecnie.

Następnie wzięłabym ich aktualny współczynnik konwersji, powiedzmy 2%, i ich średnią wartość na sprzedaż, powiedzmy 100 dolarów, i pokazałabym im, że 9,400 dodatkowych gości może dać im 18,800 dolarów miesięcznie w dodatkowych przychodach. Zrobiłbym to dla każdego z ich słów kluczowych i oszacował, ile więcej pieniędzy mogę zarobić każdego miesiąca.

Pokazując potencjalnym klientom, ile więcej pieniędzy możesz im zarobić w porównaniu do tego, ile pobierasz, możesz pomóc w łatwej decyzji o pójściu z Tobą. Jedyną rzeczą, o którą muszą się martwić, jest to, czy możesz faktycznie dostarczyć wyniki. Aby temu przeciwdziałać, użyjesz referencji i studiów przypadków, aby pokazać, co zrobiłeś w przeszłości.

Idealnie, chcesz użyć szczegółowych studiów przypadków pokazujących, ile pieniędzy zarobiłeś inne firmy, a także nakreślając, co dokładnie zrobiłeś, aby osiągnąć te wyniki. Oprócz tego chcesz wymienić wszystkie duże marki, z którymi pracowałeś, ponieważ pokazuje to twoją wiarygodność.

Dzięki temu procesowi dowiedziałem się również, że chociaż większość naszych Klientów To firmy średniej wielkości, chcieli zobaczyć wszystkie duże firmy z listy Fortune 500, z którymi współpracowaliśmy, mimo że sami klienci nie byli w takiej wielkości. Kiedy pokazaliśmy naszym potencjalnym klientom wszystkie małe i średnie firmy, z którymi pracowaliśmy, w porównaniu do pokazywania tylko dużych marek, z którymi pracowaliśmy, nasz współczynnik konwersji blokowania ich jako klienta spadł o prawie połowę.

Kiedy się tego nauczyliśmy, zaczęliśmy pracować z tak wieloma dużymi markami, jak to możliwe, nawet jeśli duża marka nie była skłonna wydawać pieniędzy na nas… Heck, byliśmy nawet gotowi stracić pieniądze lub wykonać pracę za darmo.

Rozdaj farmę

Kiedy budujesz swoją agencję, musisz skupić się na pozyskiwaniu klientów, którzy płacą ci sześć cyfr rocznie. Trudno jest zbudować dochodową agencję i zapewnić świetne wyniki, gdy ktoś płaci Ci tylko kilka tysięcy miesięcznie.

Najlepszym sposobem, aby firmy płaciły ci sześć cyfr, jest rozdanie farmy. W ramach Twoich propozycji powinieneś mieć jedną sekcję, która rozbija wszystko, co firma robi źle, jak może to naprawić i ile kosztowałoby naprawienie tego.

Nie martw się, że firma bierze wszystko, co im dałeś, i robi to sama… ludzie są leniwi. Woleliby zapłacić ci za naprawienie swoich problemów.

Jeśli Pokaż perspektywy z wyprzedzeniem, co można naprawić dla nich w porównaniu tylko oferując listę usług we wniosku, będą one bardziej prawdopodobne, aby zatrudnić. Pozwoli to nie tylko zwiększyć kurs zamknięcia transakcji, ale także naładować je znacznie więcej.

Upewnij się, że nie negocjujesz cen, ponieważ założę się, że inne agencje SEO nie wejdą w taką głębię, aby zablokować potencjalnego klienta. Tak, możesz być droższy, ale przynajmniej firma będzie wiedziała, co otrzymują od Ciebie w porównaniu z tym, co otrzymają z konkurencyjnymi agencjami SEO.

Wykorzystaj rozwój biznesu

W krótkim okresie stracisz pieniądze na rozwoju biznesu. Na dłuższą metę jednak będziesz w stanie to nadrobić. Najszybszym sposobem na zwiększenie przychodów jest stać się ramię outsourcingu większych agencji.

Jako firma SEO poszukaj agencji reklamowych do współpracy, ponieważ istnieje wiele agencji reklamowych, które są znacznie większe niż agencje SEO. Nie krępuj się, zadzwoń do nich i zaoferuj bezpłatną pomoc z własnymi stronami internetowymi. Jeśli ci się uda, przywiozą do Ciebie wielu klientów.

To żmudny proces, ale działa naprawdę dobrze. Robiliśmy to i otrzymywaliśmy stały przepływ potencjalnych klientów od agencji reklamowych. Po prostu musisz być gotów stracić pieniądze z góry, ponieważ w krótkim czasie będziesz robić ich SEO za darmo.

Kiedy masz do czynienia z tymi agencjami reklamowymi, daj im znać, że Twoja minimalna cena wynosi sześć cyfr rocznie, ponieważ nie powinny mieć problemu z uzyskaniem dużych kontraktów dla ciebie. Prawdopodobnie spróbują oznaczyć twoją usługę białą etykietą, z czym powinieneś być w porządku, ponieważ będą generować przychody i eliminować wiele kłopotów, kontaktując się z klientami w Twoim imieniu.

Never stop giving

Ostatnia, ale nie mniej ważna rada, którą chcę ci dać, to nigdy nie przestawać dawać. Jednym z głównych sposobów, w jaki rozwinąłem agencję SEO, jest pomaganie ludziom za darmo. Kiedy zaczynałem, ludzie pomagali mi za darmo, więc starałem się zapłacić dalej, robiąc to samo.

Nawet do tej pory staram się odpowiadać na każdy otrzymany e-mail i odpowiadać na każdy komentarz na tym blogu. Cokolwiek mogę zrobić, by pomóc ludziom, dopóki to nie zniszczy mojego banku, robię to. Dlaczego?… Bo naprawdę mi na Tobie zależy, tak jak ludzie chcieli mi pomóc, kiedy zaczynałem pierwsze przedsięwzięcie.

Będziesz zarabiać dużo punktów karma, i zauważysz, że ludzie zaczną mówić wielkie rzeczy o tobie do innych firm lub ludzi, które w końcu będzie Ci więcej biznesu. Ale kluczem jest to, aby nie oczekiwać niczego w zamian, pomagając ludziom.

Teraz porozmawiajmy o komponentach 9, które każdy zespół SEO powinien mieć, aby być skutecznym…

9 elementów skutecznego zespołu SEO

Nowoczesny zespół SEO nie jest taki jak kiedyś.

Niezwykle rzadko zdarza się znaleźć jednego SEO zdolnego zrobić wszystko, co niezbędne, aby w pełni zoptymalizować firmę pod kątem wyszukiwania.

A nawet jeśli masz wszystkie te umiejętności, lepiej mieć wielu ludzi, którzy specjalizują się w różnych dziedzinach (jeśli masz budżet).

Możesz stworzyć zespół w domu lub wynająć agencję—każda opcja może działać.

Oczywiście będziesz mieć większą kontrolę nad zespołem wewnętrznym.

W tym poście omówię wszystkie elementy skutecznego zespołu SEO, abyś wiedział, czy masz wszystkie obszary objęte.

Pamiętaj, że nie ma perfect struktura dla zespołu SEO. Jedna osoba może pokryć jeden lub kilka z tych składników.

Idealnie, będziesz miał co najmniej kilka osób, które mogą pokryć każdy obszar w razie potrzeby w nagłych przypadkach.

Wreszcie, jeśli planujesz zatrudnić agencję, warto zbadać ich zespół, aby dowiedzieć się, czy mają specjalistów, którzy zajmują się tymi dziedzinami.

Komponent # 1: zacznijmy od początku – SEO manager / director

Szef zespołu zarządza wszystkimi innymi.

Menedżer SEO lub dyrektor jest bardziej zainteresowany strategią “big picture”, a nie taktyką, której używa każdy członek zespołu, aby wykonać swoją pracę.

Praca SEO managera zazwyczaj obejmuje pitching i pracę z klientami.

Wiąże się to z opracowaniem umów płatniczych, aktualizowaniem klientów i tworzeniem propozycji nowych projektów SEO.

Chociaż możesz zatrudnić przedstawiciela handlowego, aby przyciągnąć nowych klientów, większość z nich nie będzie miała wystarczającej wiedzy SEO, aby uchwycić dużych klientów.

Proces sprzedaży powinien być również oczywiście okazją do określenia mocnych stron i potrzeb klienta, a następnie do opracowania skutecznej strategii SEO.

Ponadto ważne jest, aby deliver na obietnice, które składasz, aby wygrać sprzedaż, więc kto rzuca projekt, powinien również być zaangażowany w jego realizację.

Drugą częścią pracy jest zarządzanie pracownikami.

image04

Dyrektor musi upewnić się, że pracownicy (o czym będziemy mówić później) wiedzą, jakie są ich obowiązki w ramach projektu.

I tak jak każdy inny menedżer, SEO manager musi być w stanie zmotywować swoich pracowników.

Chociaż powiedziałem, że jedna osoba może często odgrywać wiele ról, bycie menedżerem SEO nawet dla małych i średnich firm to pełna praca sama w sobie.

Komponent # 2: twórcy treści

Mówiłem to już wcześniej: “Content marketing to nowe SEO”.

Krótko mówiąc, treść jest ważniejsza niż kiedykolwiek, jeśli chodzi o rosnący organiczny ruch w wyszukiwarce.

Oczywiście, zawsze można wykonać pewne prace techniczne w istniejącej witrynie klienta, ale w końcu ruch wzrośnie, chyba że tworzysz Gwiezdne treści.

Dlatego potrzebujesz co najmniej jednego twórcy treści.

Niektóre bardzo udane firmy mają tylko jednego lub dwóch twórców treści (jak Groove lub Buffer), podczas gdy inne mają kilku (Jak HubSpot). Jeśli masz już producentów treści w swoim zespole, nie martw się o ich liczbę.

W tym przypadku mam na myśli pisarzy jako “twórców treści”, ponieważ zdecydowana większość treści jest pisana. Oczywiście, jeśli twórcy treści mogą również tworzyć filmy lub infografiki, jest to bonus.

Wielu “pisarzy SEO” zostało wynajętych za $5-10 za artykuł. Nic dziwnego, że ci pisarze tworzą niskiej jakości treści, które rzadko plasują się poza wyjątkowo niszami konkurencji.

Współcześni pisarze SEO są o wiele bardziej profesjonalni i powinieneś oczekiwać, że odpowiednio im zapłacisz. Chociaż jest to różne, prawdopodobnie patrzysz na minimum $100 za post, często znacznie więcej.

I chociaż wydaje się to dużym kosztem, zaoszczędzisz dużo na pozyskiwaniu linków zwrotnych, ponieważ uzyskiwanie linków do świetnej treści jest nieskończenie łatwiejsze.

Wreszcie, wielu twórców treści ma również świetne umiejętności copywritingu. Często twórcy treści angażują się również w marketing e-mailowy i optymalizację współczynnika konwersji (więcej o tych później) w małych zespołach SEO.

Komponent # 3: Projektanci

Jeśli dostrzegasz potrzebę tworzenia świetnych treści, będziesz potrzebować projektanta, który stworzy niestandardowe obrazy dla prawie całej zawartości.

image02

Jest mało prawdopodobne, że znajdziesz kogoś z dużymi umiejętnościami projektowania i silnymi umiejętnościami pisania, więc będziesz potrzebował co najmniej dwóch różnych osób do tych dwóch ról.

Menedżer musi upewnić się, że twórcy treści i projektanci są na tej samej ścieżce. W przeciwnym razie skończysz z pisaniem, zanim obrazy będą gotowe i odwrotnie.

Ponieważ projektowanie jest tak wyspecjalizowaną umiejętnością, zazwyczaj najlepiej jest zatrudnić kogoś do pracy po prostu o projektowaniu. Jeśli nie masz wystarczającego zapotrzebowania na projektanta, aby to uzasadnić, możesz zatrudnić freelancera do pracy na bieżąco.

Zdecydowałem się połączyć zasięg public relations (PR) i budowanie linków tutaj, mimo że istnieją pewne różnice między tymi dwoma. Ale dla większości nowoczesnych SEO są one takie same.

Oba składają się głównie z dotarcia do innych ludzi w Twojej branży i pokrewnych branżach, chcących rozwijać relacje, które będą korzystne dla obu stron.

PR to znacznie szerszy termin, który obejmuje nowoczesny link building. Jednak relacje mogą być wykorzystane do innych możliwości poza nabyciem prostego połączenia (jak joint venture).

Większość SEO, którzy specjalizują się w budowaniu linków, powinna również rozszerzać swoje umiejętności o więcej umiejętności PR.

Relacje rosną wykładniczo: Kluczową koncepcją tego rodzaju podejścia do budowania połączeń jest efekt sieciowy.

Efekt sieci oznacza, że z każdą nową osobą dołączającą do sieci, sieć staje się niezwykle cenniejsza dla wszystkich członków sieci.

image00

Ujmując to w kategoriach budowania linków i PR: wraz z rozwojem sieci relacje te stają się znacznie cenniejsze razem niż same.

Kiedy masz silniejsze relacje, możesz zacząć oferować takie rzeczy jak wspólne przedsięwzięcia. Ponadto możesz pomóc jednemu ze swoich kontaktów, łącząc je z innym kontaktem.

Powodem, dla którego mówię ci to wszystko, jest to, że najlepiej jest zatrudnić jedną konkretną osobę (lub mały zespół dla dużej organizacji), aby zrobić cały swój zasięg.

Jeśli zatrudnisz cały zespół, możesz zbudować dużą sieć, ale będzie to zasadniczo kilka małych sieci, co nie wykorzystuje wykładniczej siły efektu sieci.

Zamiast tego, jeśli jedna osoba (lub kilka) ma do dyspozycji dużą sieć, opcje budowania linków będą znacznie większe.

Komponent # 5: eksperci techniczni

Najnowsza generacja SEO skupia się głównie na treści, co jest dobrą rzeczą.

Jednak nie jest dobrze, jeśli techniczna strona SEO jest ignorowana.

Strona techniczna stanowi podstawę wszystkich innych części SEO, a bez niej Twój zespół będzie walczył o wyniki.

Dlatego potrzebujesz technicznego eksperta SEO, często nazywanego analitykiem SEO.

To oni rozumieją architekturę witryny i mogą szybko przeanalizować witrynę, aby wykryć wszelkie otwarte wady SEO.

Między innymi zajmują się takimi rzeczami jak:

  • optymalizacja czasu ładowania
  • Optymalizacja słów kluczowych w treści (w razie potrzeby)
  • split testing
  • optymalizacja linkowania wewnętrznego
  • implementacja fragmentów rich i znaczników” rel”

Podczas gdy analitycy SEO często mają dobry zakres umiejętności programistycznych/programistycznych, maj nadal współpracujemy z programistami.

W przypadku małych witryn WordPress analitycy mogą sami dokonać większości zmian. W przypadku złożonej, dużej niestandardowej witryny prawdopodobnie będziesz potrzebować dedykowanego programisty.

Komponent # 6: Programiści

Nowoczesne SEO wymaga wielkiego doświadczenia użytkownika tak samo jak wiąże się z wielką treść.

Aby ułatwić korzystanie z witryny, potrzebujesz programisty, który może zmodyfikować Twoją witrynę.

Ponownie, może to być obszar, w którym zatrudniasz freelancera lub programistę na pełny etat. Istnieje bardzo niewiele SEO, którzy mają również najwyższej klasy umiejętności rozwoju.

Wreszcie programista daje również możliwość tworzenia różnych form treści dla grupy docelowej, np. narzędzi.

Na przykład narzędzie Quick Sprout przyciągnęło tysiące linków i wygenerowało setki tysięcy dolarów przychodów, co nie byłoby możliwe bez świetnego programisty.

image05

Komponent # 7: account manager

Czasami menedżer SEO zostaje przytłoczony.

Jeśli zdarza się to często, nowy zestaw obowiązków powinien zostać przypisany do członka zespołu SEO—menedżera konta.

Będą obsługiwać większość podstawowej komunikacji z klientem po sprzedaży.

Co najważniejsze, będą generować raporty z pracy i wyników.

image03

Jeśli masz własny zespół SEO (jesteś jedynym klientem), te raporty są still ważne.

Powinny one być wykorzystywane przez menedżera, aby pozostać na bieżąco ze wszystkimi członkami zespołu, a także przez samych członków zespołu, aby zrozumieć, jakie wyniki przynosi ich praca.

To zajmuje dużo czasu od menedżera.

Ponadto obowiązki menedżera konta (jeśli jest to pełna rola) mogą również obejmować obsługę klienta. Będą pierwszą linią kontaktu w przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań.

Przez większość czasu będą w stanie odpowiedzieć na te pytania, a tylko wtedy, gdy nie będą mogli, przekażą obawy dyrektorowi SEO.

Komponent # 8: e-mail i marketerzy mediów społecznościowych

E-mail marketing zazwyczaj daje firmom najlepszy zwrot z inwestycji (ROI).

image01

Media społecznościowe to kolejny kanał, który jest bardzo skuteczny dla niektórych rodzajów nisz.

Połączyłem je ze sobą, ponieważ często nakładają się na siebie, ale mogą być również wykonywane przez oddzielnych członków zespołu.

Trudno zdefiniować role marketera e-mail i marketera mediów społecznościowych. Role te będą wyglądać bardzo różnie w zależności od zespołu SEO, który masz.

Oboje need mieć jakiś wkład w strategię content marketingową, ponieważ treści te będą promowane i wykorzystywane w inny sposób w wiadomościach e-mail i w mediach społecznościowych.

W niektórych przypadkach możliwe jest, aby dyrektor SEO przejął tę rolę, a następnie przypisał tworzenie rzeczywistych wiadomości e-mail i postów w mediach społecznościowych copywriterom/twórcom treści.

Jest to kolejny obszar, w którym będziesz potrzebował regularnych raportów, aby dokumentować swoje postępy.

Komponent # 9: optymalizatory współczynnika konwersji

Ostatni, ale nie najmniej ważny jest optymalizator współczynnika konwersji (CRO), który jest opcjonalną rolą dla zespołu SEO, ale dobrym do włączenia, jeśli to możliwe.

CROs poświęcają swój czas na przeprowadzanie testów podzielonych, aby zoptymalizować procesy w jak największym stopniu.

Może to mieć kluczowe znaczenie, jeśli sprzedajesz swoją pracę SEO klientom lub kierownictwu wyższego szczebla.

Dlaczego?

Ponieważ nie dbają zbytnio o twoje rzeczywiste rankingi-dbają o wyniki tych rankingów: przychody, zysk i, w mniejszym stopniu, ruch.

Powiedzmy, że strona otrzymuje 100 odwiedzających dziennie, co konwertuje na 10 rejestracji e-mail i jedną sprzedaż w dół ścieżki konwersji.

Nazwijmy to współczynnikiem konwersji 1%.

Dzięki testom podzielonym w typowej sytuacji możesz podwoić lub nawet potroić tę liczbę po przeprowadzeniu kilku testów.

Jeśli zwiększysz Współczynnik konwersji na tej pojedynczej stronie do 3%, potroisz swój zysk.

Znacznie łatwiej jest zwiększyć współczynnik konwersji w ten sposób niż próbować potroić ruch SEO. Lepiej zrób jedno i drugie.

CRO nie zawsze jest częścią zespołu SEO. Rola ta jest często przypisywana do ogólnego członka zespołu marketingowego.

Dzieje się tak dlatego, że podczas gdy będziesz chciał wykonać kilka testów podzielonych z takimi rzeczami, jak taktyka dotarcia do poczty e-mail, większość testów podzielonych zostanie wykonana, aby znaleźć sposoby na usprawnienie procesu przekształcania odwiedzających w Klientów.

CRO będzie potrzebował dostępu do wszystkich części firmy, w tym kanałów, takich jak poczta e-mail, media społecznościowe, twój blog, Twoje analizy i Twoja strona internetowa (w celu wdrożenia testów podzielonych).

Dzięki dostępnym obecnie narzędziom CRO nie musi być programistą ani nawet współpracować z deweloperem w większości przypadków.

Porady Dotyczące Propozycji Klienta

Teraz, gdy wiesz, czego potrzebujesz dla swojego zespołu SEO, porozmawiajmy o propozycjach klientów. Dlaczego? Bo jeśli nie możesz zamknąć pierwszej transakcji, to zawiedziesz!

seo proposal

To, że potencjalny klient kocha to, co masz do powiedzenia, nie oznacza, że cię zatrudni. W dzisiejszych czasach ludzie rozmawiają z wieloma firmami i zastanawiają się, która z nich jest dla nich najlepsza.

Firmy oceniają każdy aspekt Twojego stanowiska… zwłaszcza Twoja propozycja. Więc jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na zablokowanie potencjalnego klienta, będziesz musiał stworzyć świetną propozycję.

Co powinieneś uwzględnić w swojej propozycji?

Cóż, prawdopodobnie znasz już podstawy, takie jak: co oferujesz, Zakres pracy, Cena i warunki. Ale to nie wystarczy. Oto, co jeszcze musisz uwzględnić:

Dostosuj swój szablon

Możesz templatyzować swoje propozycje, ale muszą być niestandardowe. Jeśli użyjesz Tony tekstu wypełniającego i dodasz adres URL klienta tu i tam, klienci szybko to zauważą i poczują, że nie włożysz wiele wysiłku w ich kampanie.

Pomyśl tylko: jeśli byłeś zbyt leniwy, aby stworzyć niestandardową propozycję, co się stanie, jeśli chodzi o wykonywanie ciężej pracy?

Jednym z najprostszych sposobów, aby wniosek wydawał się spersonalizowany, jest zmodyfikowanie projektu szablonu. Możesz to zrobić, dodając logo klienta lub nawet tworząc unikalny slajd tytułowy.

Dowód społeczny

Musisz założyć, że Twoja propozycja zostanie przekazana, może do menedżera lub nawet innego współpracownika. Mogą nie być na bieżąco z tym, co się dzieje lub dlaczego Twoja firma SEO jest tak świetna. Upewnij się więc, że uwzględniasz:

  • Bio firmy – akapit lub dwa o Twojej firmie i dlaczego jest świetna. Od filozofii firmy po kulturę, Pokaż swoje prawdziwe oblicze w swoim bio. Wyróżnij się. Nie pisz po prostu czegoś ogólnego, jak mówienie im, że jesteście najlepszą firmą SEO, ponieważ każda firma będzie to twierdzić.
  • Logotypy – pochwal się niektórymi klientami, z którymi pracujesz lub z którymi pracowałeś w przeszłości. Im większe logo możesz umieścić, tym lepiej. Jeśli małe firmy widzą, że duże firmy ci ufają, jest bardzo prawdopodobne, że ci też zaufają.

Co się stało?

Tylko dlatego, że potencjalny klient przyszedł do Ciebie w celu SEO, nie oznacza to, że ich jedynym problemem jest to, że nie mają dobrej pozycji w Google. W tej części wniosku musisz zburzyć witrynę klienta i wymienić wszystko, co jest złe.

Twoja lista nie powinna być ściśle związana z SEO. Powinieneś wymienić wszystko, co możesz znaleźć, że jest złe. Pokaż przykłady, adresy URL, a nawet zrzuty ekranu w tej sekcji.

Załóżmy na chwilę, że NeilPatel.com był dla Ciebie potencjalnym klientem, a Ty tworzyłeś propozycję tego, co możesz zrobić dla witryny. Oto kilka rzeczy, które możesz podzielić w sekcji problem:

  1. Głębokość terenu – obecnie witryna zawiera tylko jedną stronę, która zawiera treść. Jeśli szukasz większego ruchu w wyszukiwarkach, powinieneś rozważyć dodanie wielu stron. Jeśli nie możesz dodać wielu stron ze szczegółową treścią, rozważ dodanie bloga, na którym możesz udostępniać cenne informacje marketingowe. Jeśli zdecydujesz się na blog, rozważ adres URL neilpatel.com/blog.
  2. Studia przypadków – masz obecnie puste strony case study na neilpatel.com. musisz ukończyć studia przypadków lub rozważyć ich usunięcie. Zalecam, abyś je zatrzymał, ponieważ zapewnia to dowód społeczny. Pisząc je, upewnij się, że uwzględniasz problem, Rozwiązanie, wyniki, a zwłaszcza listę wszystkiego, co zrobiłeś. Jeśli nie jesteś pewien, jak to wygląda, sprawdź Harvard Business Review, gdy piszą szczegółowe studia przypadków.
  3. Czas ładowania – Wyszukiwarki patrzą na czas ładowania witryny. Im lepszy czas ładowania, tym wyższe jest prawdopodobieństwo, że awansujesz. Jeśli spojrzeć na PageSpeed Google, to pokazuje, że masz wynik 70 na 100. Rozważ wykorzystanie buforowania przeglądarki, optymalizację obrazów, łączenie obrazów w Sprite CSS i optymalizację kolejności stylów i skryptów.
  4. Testy A / B – powinieneś rozważyć przeprowadzenie testów podzielonych na neilpatel.com jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Jeśli twoim głównym celem jest pozyskanie potencjalnych konsultantów, powinieneś spróbować odmiany, w której pola formularza znajdują się nad fałdą. Obecnie kopia jest naprawdę długa, a użytkownik musi przewinąć na dół witryny, aby zobaczyć pola formularza.

Jeśli spojrzysz na powyższe 4 punkty, zobaczysz, że wdaję się w wiele szczegółów. Gdybym tworzył prawdziwą propozycję, stworzyłbym co najmniej 15 do 20 punktów i zawierał zrzuty ekranu.

Rozwiązania

Rozwiązania problemów, które podałeś, nie mogą być ogólne. Musisz być tak szczegółowy w swoich rozwiązaniach, że klient może po prostu wziąć te informacje i wdrożyć je bez zatrudniania Cię.

Wiem, że brzmi to wbrew intuicji, ale 99% klientów będzie zbyt leniwych, aby wdrożyć zmiany bez ciebie. Zamiast tego poczują, że łatwiejszą drogą byłoby po prostu zapłacić, abyś zrobił to za nich. Z tego powodu musisz być jak najbardziej szczegółowy, ponieważ dawanie bez powstrzymywania się buduje zaufanie.

Ponownie, gdybym tworzył prawdziwą propozycję, podałbym następujące potencjalne rozwiązania powyższych 4 problemów:

  1. Załóż bloga – załóż bloga na neilpatel.com/blog i rozdawaj bezpłatne informacje o tym, jak firmy mogą promować się poprzez content marketing. Kilka przykładowych pomysłów na post to: jak stworzyć potężny post na blogu w mniej niż dwie godziny, Jak promować swoje treści za pośrednictwem mediów społecznościowych i jak przekonwertować czytelników bloga na klientów. Pisząc posty na blogu, postępuj zgodnie z tymi wytycznymi.
  2. Zakończ studia przypadków – rozważ napisanie szczegółowych studiów przypadków, takich jak ten. W tym wideo lub tekstowe referencje od klienta(ów) pomoże studia przypadków wydają się bardziej uzasadnione. Zalecam również uwzględnienie wezwań do działania w trakcie studiów przypadków.
  3. W3 Total Cache – Widzę, że neilpatel.com działa na WordPress, który ma wtyczki, które mogą pomóc poprawić czas ładowania. Dzięki wtyczce W3 Total Cache możesz poprawić swój wynik Google PageSpeed. Najlepszą częścią wtyczki jest to, że nie wymaga programisty.
  4. Uruchom testy podzielone – dzięki Qualaroo możesz badać odwiedzających i dowiedzieć się, dlaczego nie przekształcają się w potencjalnych klientów. Po uzyskaniu tych danych możesz zmodyfikować swój projekt i przeprowadzić testy A / B. Prostym testem może być przesunięcie pól formularza nad zakładkę. Możesz także spróbować dodać Bounce Exchange do swojej witryny, co powinno pomóc zwiększyć liczbę potencjalnych klientów o 10 do 20%.

Zakres i rezultaty

W tej sekcji powinieneś powiedzieć klientowi, co zamierzasz dla niego zrobić. Co więcej, Podziel to na wiele planów.

Pierwszy plan powinien być tylko na to, czego klient zażądał, a cena powinna być gdzieś w ich przedziale budżetowym. Upewnij się, że złamiesz wszystkie rzeczy, które zrobisz w ramach tego planu. Im bardziej szczegółowy jesteś, tym lepiej.

Powinieneś również dołączyć jeden lub dwa plany, które zawierają więcej niż żądał klient… plany te powinny być droższe. W tych planach należy zaproponować rozwiązanie wszystkich problemów wskazanych we wniosku. Ponownie, bądź bardzo szczegółowy na temat tego, co oferujesz tutaj.

Wreszcie, we wszystkich planach należy dodać oś czasu, kiedy masz zamiar zakończyć każdy element działania w każdym z planów. Ponadto musisz określić, czy klient będzie otrzymywać miesięczne raporty lub połączenia.

Spersonalizuj

Duże firmy konsultingowe zazwyczaj rzucają współpracowników na nowe konta. Jeśli jesteś butikową agencją SEO, wyjaśnij, że doświadczeni ludzie będą pracować nad Kontem.

Możesz to pokazać, dodając obszar wyszczególniający, kto będzie pracował na koncie. Upewnij się, że uwzględniłeś biografię tej osoby, tworząc kopię zapasową jej doświadczenia. Trzymaj biogram krótko i na temat. Na przykład użyłbym tego jako mojego:

Neil Patel jest współzałożycielem 2 firm internetowych: Crazy Egg i KISSmetrics. W swojej karierze przedsiębiorczej pomógł dużym korporacjom, takim jak Amazon, AOL, GM, HP i Viacom, zarabiać więcej pieniędzy z Internetu. W wieku 21 lat nie tylko został uznany za jednego z najlepszych influencerów w Internecie według Wall Street Journal, ale został również uznany za jednego z najlepszych przedsiębiorców w kraju przez Entrepreneur Magazine. Został również uznany za 100 najlepszych przedsiębiorców w wieku poniżej 30 lat przez prezydenta Obamę.

Studia przypadków

Jak już wcześniej wspomniałem, musicie założyć, że wasza propozycja zostanie przekazana. Nie możesz zakładać, że osoba, która to czyta, wie o Twojej firmie lub o Tobie. Z tego powodu zawsze chcesz dołączyć studia przypadków na samym końcu swojej propozycji.

Zazwyczaj Lubię zawierać studia przypadków, które są istotne dla wniosku, który tworzę. Tak więc, gdybym tworzył propozycję SEO dla firmy ecommerce, zamieściłbym studium przypadku ecommerce.

Każde studium przypadku nie powinno być dłuższe niż jedna strona. Powinno zawierać to, co zrobiłeś, wyniki, referencje i powinno być łatwe do przejrzenia. Idealnie, chcesz dołączyć dwa do trzech studiów przypadku z każdą propozycją, którą wysyłasz.

Jeśli zastosujesz się do wszystkiego, o czym wspomniałem powyżej, zwiększysz swoje szanse na zamknięcie transakcji. Sam tworzyłem ogólne propozycje i miałem niski wskaźnik zamknięcia. Gdy wykonałem powyższe kroki, zwiększyłem mój kurs zamknięcia o prawie 3x.

Jedną rzecz można również dodać, że nie wspomniałem powyżej, jak trudno dodać, to przybliżone szacunki dotyczące wyników, które zamierzasz dostarczyć.

6 umiejętności, które muszą posiadać wszystkie SEO

Nie ma studiów na SEO.

Jednak oczekuje się, że będziesz wiedział wiele o wielu różnych rzeczach. Dlatego tak trudno jest zdefiniować, czym jest świetne SEO.

W większości sytuacji zawodowych sama znajomość SEO już nie wystarczy. Musisz również mieć swój sprawiedliwy udział w marketingu, biznesie i umiejętnościach PR.

Podczas gdy niektóre z tych umiejętności są luksusami, zidentyfikowałem sześć rzeczy, które wszystkie dobre SEO muszą posiadać.

1. Świetne SEO wiedzą, jak uzyskać spójne wyniki

Jako SEO wiesz, że nie możesz gwarancja że konkretne słowo kluczowe będzie w rankingu # 1-na pewno nie w 100% przypadków.

Z jakiegoś powodu, takie stwierdzenia doprowadziły ludzi do myślenia, że SEO jest ślepym szczęściem.

Ta linia myślenia jest całkowicie fałszywe.

Tak, istnieje pewna rozbieżność w SEO. Niektóre treści będą miały lepszą rangę niż oczekiwano. Niektóre będą miały gorszą rangę.

Ale na dłuższą metę SEO, które wiedzą, co robią, zawsze odniosą sukces, jeśli chodzi o jedyną rzecz, która się liczy—ukierunkowany ruch w wyszukiwarkach.

Postaw doświadczonego SEO na totalnego początkującego i mogę z dużą pewnością przewidzieć, który z nich będzie miał więcej organicznego ruchu w wyszukiwarce w ciągu sześciu miesięcy.

Wysokiej jakości SEO nie polegają na szczęście.

Jak SEO uzyskać spójne wyniki

Kiedy SEO zaczynają pracować nad witryną, niezależnie od tego, czy jest to ich własna, czy Klienta, nie budują losowo linków do niej lub kierują pierwsze słowo kluczowe, o którym myślą.

Zamiast tego używają własnych sprawdzony system.

image13

System składa się z procesów do wykonywania różnych zadań. Im bardziej są one zdefiniowane,tym bardziej spójne są wyniki.

SEO muszą mieć sprawdzone systemy dla wszystkich aspektów SEO. Jest to jedyny sposób, aby upewnić się, że wszystkie ważne czynniki są brane pod uwagę i że najlepsza strategia SEO jest wybrana dla konkretnej witryny.

Ponadto systemy są jeszcze ważniejsze dla niezależnych SEO. Jeśli masz zdefiniowaną strategię, znacznie łatwiej jest wyjaśnić klientowi, co planujesz zrobić.

Możesz tworzyć procesy dla wielu rzeczy, ale przejdźmy do najważniejszych dla większości SEO.

Kluczowy proces #1: Onboarding klienta

Nie ma dwóch takich samych klientów, ale powinieneś mieć zdefiniowany ogólny proces rozpoczynania pracy z nowym klientem.

Jeśli pracujesz nad własną witryną, udawaj, że jesteś swoim własnym klientem.

Najważniejsze, co musisz zrobić, to znaleźć sposób na ustawienie oczekiwań klientów.

image11

Badania wykazały, że ludzie są okropni w przewidywaniu własnego sukcesu. Zwykle przeceniamy własne atuty i umiejętności.

Twoim pierwszym zadaniem jest edukowanie klienta i mówienie mu, czego mogą oczekiwać od twojej pracy.

Jeśli zrozumieją, że może to potrwać miesiące, aby zacząć widzieć wyniki, nie będą sfrustrowani i wyładują się na Tobie, gdy przewody nie zaczną wlewać się od razu.

Musisz również poinformować klienta o swojej ogólnej strategii i procesie pracy.

Zbyt wiele SEO całkowicie ignoruje obsługę klienta i komunikuje się ze swoimi klientami tylko raz na miesiąc lub dwa.

W zależności od klienta, może to być straszne. Zapłacili Ci przyzwoitą sumę pieniędzy i chcą wiedzieć, co to da. Więc, powiedz im.

Po kilku pierwszych rozmowach chcesz, aby twój klient miał pewność, że wykonasz obiecaną pracę i będziesz na bieżąco informowany o wynikach w określonych okresach czasu.

Jeśli jesteś własnym klientem to samo tyczy się ciebie. Twórz wstępne prognozy, a następnie przecinaj je na pół, aby zachować realistyczność. Pomoże to uniknąć rozczarowania i frustracji w przyszłości.

Dodatkowo, tylko dlatego, że pracujesz nad własną witryną, nie oznacza, że nie powinieneś mieć zdefiniowanego planu pracy SEO. Potrzebujesz jednego, aby zachować odpowiedzialność i upewnić się, że każda część SEO jest objęta.

Kluczowy proces #2: Ocena aktywów

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić z każdą nową witryną, jest ocena, z czym masz do czynienia.

W większości przypadków przed rozpoczęciem pracy należy sporządzić kompletny raport dotyczący całej zawartości witryny, linków zwrotnych, ruchu w wyszukiwarce i rankingów.

Jest to ważne z dwóch powodów:

  1. Ułatwia porównywanie – Każdy ma niewiarygodne wspomnienia. Nie będziesz chciał twierdzić, że Twoja praca podwoiła ruch klienta tylko po to, aby usłyszeć, jak mówi: “nie sądzę. Zawsze było tak dobrze.”
  2. Pomoże to ukształtować Twoją strategię – Powinieneś zaprojektować strategię SEO dla każdej pojedynczej witryny. W zależności od istniejących zasobów możesz mieć możliwość zastosowania różnych technik w swojej strategii.

Możesz zdecydować się na zakończenie procesu oceny aktywów przed pełnym wdrożeniem klienta. W ten sposób możesz pokazać im swoje badania i dać im pojęcie, dlaczego planujesz robić pewne rzeczy.

Proces kluczowy # 3: Badania i ocena słów kluczowych

Chociaż słowa kluczowe mogą umierać powolną śmiercią, nadal są użyteczne i istotne.

Istnieje mnóstwo różnych sposobów prowadzenia badań słów kluczowych. Ważne jest, aby rozbić swoje procesy w jak największym stopniu.

Udawaj, że pewnego dnia będziesz musiał przekazać to zadanie młodszemu stażyście lub innemu niedoświadczonemu zatrudnieniu. Zrób to tak proste, jak to możliwe, aby uzyskać spójne wyniki.

Bardzo podstawowy proces badania słów kluczowych może wyglądać tak:

1. Wyodrębnij słowa kluczowe od konkurentów:

  1. Zrób listę 10 najlepszych zawodników
  2. Umieść każdą domenę w Planerze słów kluczowych Google
  3. Pobierz i skompiluj wszystkie wyniki do arkusza kalkulacyjnego

2. Uzyskaj sugestie słów kluczowych z narzędzi:

  1. Wygeneruj listę 10 dużych ilości (>2000 wyszukiwań miesięcznie) wyszukiwań z Planera słów kluczowych
  2. Wprowadź te słowa kluczowe do (Wstaw tutaj narzędzie) (np. SEMrush)
  3. Pobieranie i zapisywanie wyników

3. Sprawdź konkurs ze słowem kluczowym:

  1. Skompiluj wszystkie słowa kluczowe na tym etapie
  2. Filtruj dowolne z mniej niż 50 miesięcznych wyszukiwań
  3. Uruchom słowa kluczowe (tutaj Wstaw analizator konkurencji)
  4. Usuń słowa kluczowe wysokiej konkurencji
  5. Ręcznie sprawdź pozostałe słowa kluczowe i oceń konkurencję

To tylko bardzo podstawowe hipotetyczny przykład, ale daje wyobrażenie o tym, jak powinny wyglądać te procesy. Zasadniczo są to szczegółowe listy kontrolne z instrukcjami.

Kluczowy proces #4: taktyka budowania linków

Będziesz potrzebował procesów dla wszystkich głównych obszarów SEO.

Obejmuje to SEO na stronie, SEO techniczne i SEO poza stroną (budowanie linków).

image03

Jednym z najłatwiejszych sposobów oceny doświadczenia SEO jest pytanie, ile taktyk przetestowali.

Nie wszystkie taktyki SEO są sobie równe. Niektóre są lepsze od innych.

Niektóre poprawiają rankingi bardziej niż inne, a niektóre dotyczą większej liczby branż niż inne.

Jednakże, Żadna taktyka SEO nie jest idealna.

Wielu początkujących SEO znajdzie jedną taktykę SEO, która działa na ich własnej stronie w konkretnej niszy i od razu myśli, że są ekspertami w SEO.

Jednak nie wszystkie taktyki działają we wszystkich branżach. Ponadto, w miarę jak taktyka staje się bardziej popularna, tracą skuteczność. Infografiki jako technika budowania linków są o połowę mniej skuteczne niż kilka lat temu.

Pomyśl o taktyce jako narzędzia.

Mistrz stolarski nie używa planów krzesła do budowy stołu. Ma wiele planów na różne sytuacje.

Świetne SEO to zawsze testowanie różnych taktyk SEO, aby dowiedzieć się, które z nich są skuteczne i kiedy ich używać, aby uzyskać najlepsze wyniki (nisza i sytuacja).

Kluczowy proces #5: procedury raportowania

Ostatecznym procesem, który wszystkie SEO powinny utworzyć, w takiej czy innej formie, jest proces raportowania wyników. Ponownie, jest to nadal ważne, nawet jeśli pracujesz nad własną witryną.

Pierwszą rzeczą, jaką robi raport, jest podsumowanie twojej pracy w zwięzłym, łatwym do zrozumienia formacie.

Jeśli pracujesz dla klienta, ważne jest, aby wiedział, że może oczekiwać raportu co tak często (zwykle raz lub dwa razy w miesiącu).

Nie zmieniaj często formatu i układu. Chcesz, żeby wiedzieli, czego się spodziewać w Twoim raporcie.

image00

To główny powód tworzenia raportu, ale ma on przydatną funkcję drugorzędną.

Ze względu na swój charakter raport będzie wymagał kwantyfikacji wyników:

  • jaka praca została wykonana
  • ile linków uzyskano
  • o ile wzrósł ruch w wyszukiwarkach
  • metryka użytkownika
  • i tak dalej…

Chociaż nie powinieneś testować taktyki po raz pierwszy podczas pracy na stronie klienta, nie oznacza to, że nie możesz udoskonalić swoich technik.

Wyniki są okazją do określenia zwrotu z inwestycji (ROI) i poszukiwania sposobów na poprawę skuteczności technik.

2. Na najwyższym poziomie narzędzia mają znaczenie

Większość SEO podejście narzędzia wszystko źle.

Większość początkujących SEO szuka narzędzi, które wykonają za nich całą pracę. (Podpowiedź: to się nigdy nie stanie.)

Narzędzia mogą ułatwić Ci życie, ale ich skuteczność zależy od tego, kto z nich korzysta.

A jako początkujący nie wiesz wystarczająco dużo, aby narzędzia były przydatne.

Jednak w miarę zdobywania doświadczenia rozpoznasz sytuacje, w których narzędzia mogą zaoszczędzić czas i pieniądze. A im lepiej się dostajesz, tym więcej czasu jest wart, a ważniejsze stają się narzędzia.

W końcu możesz zbudować własne niestandardowe narzędzia, ponieważ żadne z publicznych narzędzi nie jest wystarczająco dobre.

Ale zwolnijmy na chwilę. Nie musisz być ekspertem, aby narzędzia były przydatne, o ile masz pewne doświadczenie z SEO i masz strategię. Wtedy, możesz znaleźć narzędzia, które pomogą Ci osiągnąć tę strategię.

Ponieważ SEO muszą robić wiele różnych rzeczy, w końcu skompilujesz arsenał różnych narzędzi.

Będzie prawdopodobnie zawierać narzędzia do:

  • kompleksowe badanie słów kluczowych i analiza konkurencji
  • influencer outreach
  • media społecznościowe
  • sprzedaż (ewentualnie)
  • raportowanie do klienta
  • e-mail marketing

Zazwyczaj nowoczesne SEO robią więcej niż tylko proste SEO. Większość firm SEO zmieniła nazwę na firmy marketingowe z naciskiem na SEO.

W tej sekcji omówię kilka narzędzi w każdym obszarze, które są dobre dla początkujących i średnio zaawansowanych SEO.

Narzędzia do badania słów kluczowych i analizy konkurencji

Narzędzia te pomogą Ci zautomatyzować wyszukiwanie słów kluczowych i ocenę ich konkurencji.

Wspomniałem już o SEMrush, ale istnieje wiele innych świetnych opcji, takich jak TermExplorer i narzędzie trudności słów kluczowych Moz.

image16

Narzędzia informacyjne

Nowoczesne SEO wiąże się z budowaniem relacji. Dotarcie do właścicieli witryn i współpracowników jest niezbędnym elementem budowania relacji i ostatecznie uzyskiwania linków.

Narzędzia informacyjne, takie jak BuzzStream, pomogą Ci skuteczniej znaleźć kontakty e-mail, oszczędzając kilka godzin miesięcznie.

Ponadto możesz użyć darmowych wtyczek Gmaila, takich jak Streak, stworzonych specjalnie dla zasięgu.

image15

Narzędzia marketingu w mediach społecznościowych

Większość planów marketingowych (w które SEO mogą być zaangażowane) obejmuje teraz marketing w mediach społecznościowych.

Istnieje wiele narzędzi marketingowych w mediach społecznościowych, które skrócą godziny pracy tygodniowo.

Narzędzia, takie jak bufor i Edgar, umożliwiają planowanie postów z wyprzedzeniem i zbiorczo, a także zapewniają analizę.

image04

Narzędzia do raportowania SEO

Wspomniałem już o znaczeniu procesu raportowania wyników SEO.

Dobrą wiadomością jest to, że możesz generować raporty SEO, lub ich części, za pomocą narzędzi do raportowania SEO, takich jak narzędzia Raven i moz Analytics.

image02

Narzędzia e-mail marketingu

Innym obszarem marketingu, który wkradł się do domeny SEO jest e-mail marketing.

Jest to zdecydowanie najlepszy sposób na konwersję ruchu w wyszukiwarce na potencjalnych klientów. Będziesz potrzebował jakiegoś podstawowego narzędzia, takiego jak Aweber, MailChimp lub Infusionsoft.

image14

3. Piaskownice są miejscem, gdzie zaczyna się magia

Architekci projektujący gigantyczne drapacze chmur Nie zaczynają od drapaczy chmur.

Najpierw ćwiczą swoje rzemiosło na mniejszych, prostszych budynkach.

Dużo wcześniej budowali zamki w piaskownicach jako Dzieci.

Jako SEO nie zaczynasz od razu pracować nad witryną, która odwiedza setki tysięcy odwiedzających miesięcznie. Zaczynasz od mniejszych witryn i prowadzisz się w górę.

W większości przypadków są to twoje własne witryny-Twoje własne “piaskownice” do zabawy.

Ponieważ brakuje nam oprogramowania do modelowania, które mają architekci, jedynym sposobem, aby zobaczyć, co działa, a co nie działa w SEO, jest test.

Wszyscy dobrzy SEO rutynowo testują, co jest, a co nie, lub mają kogoś, kto robi to za nich (osobę fizyczną lub prywatną społeczność).

Kiedy już opanujesz podstawowe SEO (tj. które czynniki naprawdę się liczą), możesz zacząć testować poszczególne techniki.

A kiedy znajdziesz techniki, które działają, możesz je ciągle ulepszać i testować, aby były jeszcze lepsze. Wtedy będziesz miał coś, czego nikt inny nie używa.

Jeśli jesteś nowicjuszem w testowaniu, oto podstawowy przegląd tego, co musisz zrobić…

Krok # 1-Wybierz czynnik do przetestowania: Wszystkie testy zaczynają się od hipotezy. Powinieneś móc powiedzieć:

Myślę, że jeśli zrobię X, to będzie Y.

Na przykład możesz określić, czy akcje Google+ mają wpływ na rankingi nowych witryn.

Twoja hipoteza to:

Myślę, że więcej akcji Google+ zwiększy rankingi mojej witryny.

Krok # 2-Określenie znaczącej wielkości próbki: W kontrolowanym teście, takim jak split-testowanie oferty dla odwiedzających, możesz łatwo obliczyć, jaki rozmiar próbki będzie potrzebny (ilu odwiedzających będzie musiało odwiedzić każdą wersję).

Jeśli Twoja próbka nie jest wystarczająco duża, z statystycznego punktu widzenia nie możesz mieć pewności, że wnioski, które wyciągasz, są poprawne.

Jednak wyniki wyszukiwania działają w zupełnie innym środowisku.

Teoretycznie, jeśli więcej akcji poprawi rankingi, powinno to działać za każdym razem. Może być jakaś wariancja w tym, jak szybko Google je podnosi, ale w większości rankingi powinny wzrosnąć.

Tak więc, chociaż zdecydowanie potrzebujesz próbki o rozmiarze więcej niż jednej strony lub jednej witryny, a więcej jest lepszych, w większości przypadków potrzebujesz tylko dwóch do czterech witryn, aby uzyskać rozsądny wynik.

Im ważniejszy jest czynnik, tym większy powinien być Rozmiar próbki.

Krok # 3-rozbić Rozmiar próbki do grupy kontrolnej i grupy testowej: Trudnym aspektem do uwzględnienia w testach jest fakt, że istnieje wiele różnych czynników rankingowych.

image09

Możesz przetestować czynnik na dwóch różnych stronach i uzyskać zupełnie inne wyniki, ponieważ strony mają różne wskaźniki SEO.

Im więcej stron dodasz do testu, tym mniejsze będzie to miało znaczenie.

Biorąc to pod uwagę, spróbuj uruchomić test na stronach, które są tak podobne, jak to możliwe (te same władze domen, te same wewnętrzne linki do strony testowej itp.).

Musisz mieć grupę kontrolną (bez udziałów Google+) i grupę testową (z udziałami Google+).

W takim przypadku utworzysz nową stronę skierowaną na słowo kluczowe (niższa konkurencja sprawi, że wyniki będą jaśniejsze później) we wszystkich witrynach w eksperymencie.

W fazie 1, będziesz musiał poczekać. Zobacz, gdzie początkowo pojawiają się rankingi i rozlicz się po kilku tygodniach.

Gdy już to zrobią, dostaniesz swoje udziały Google+ na stronach grupy testowej (jednak planowałeś to zrobić).

Krok # 4-przeanalizuj wyniki i wyciągnij wnioski: Po daniu testowi wystarczająco dużo czasu do uruchomienia, który może wynosić od kilku tygodni do kilku miesięcy, w zależności od tego, co testujesz, możesz spojrzeć na wyniki.

Jeśli widzisz, że wyniki w obu grupach powoli wkradły się trochę lub pozostały takie same, możesz stwierdzić, że akcje nie miały znaczącego wpływu na rankingi.

Jeśli jednak zauważysz, że większość twoich stron testowych zwiększyła swoje rankingi znacznie bardziej niż te w grupie kontrolnej, możesz stwierdzić, że otrzymane akcje faktycznie poprawiły rankingi.

Kiedy zaczniesz testować, zrozumiesz, dlaczego mój przykład był nieco uproszczony. Ale kiedy już zdobędziesz podstawy, możesz nauczyć się konfigurować lepsze testy.

4. Ucz się lub zostaw w tyle

Jeśli nie byłeś w branży SEO 10 lat temu, przegapiłeś kilka rzeczy.

Były to czasy, gdy wypychanie słów kluczowych, wraz z podstawowymi linkami do komentarzy na blogu i linkami na forum, mogło sprawić, że witryny będą miały pozycję konkurencyjną.

Jeśli zastosujesz którąś z tych taktyk teraz, zostaniesz ukarany w mgnieniu oka.

Jak większość dziedzin, SEO jest zawsze ewoluuje.

Oznacza to, że SEO powinny również stale doskonalić swoją wiedzę i umiejętności.

Ale nie zawsze. Czasami natykasz się na SEO, który wciąż mówi o Page Rank i budowaniu linków na forum, jakby to był jakiś sekret.

SEO to szybko rozwijająca się branża i możesz łatwo zostać w tyle, jeśli nie jesteś ostrożny.

Testowanie, jak opisałem powyżej, pozwoli Ci wyprzedzić krzywą. Ponadto możesz dowiedzieć się o postępach w tej dziedzinie za pośrednictwem innych źródeł.

Przedstawię główne obszary, na których powinieneś być na bieżąco.

Obszar # 1 – SEO news

SEO zmienia się na kilka różnych sposobów. Jedną z sił napędowych ewolucji SEO są Wyszukiwarki. Ponieważ stają się lepsi w dostarczaniu wyników wyszukiwarkom, trudniej jest manipulować tymi wynikami.

Każda poważna zmiana w wyszukiwarkach jest zgłaszana na głównych stronach z wiadomościami SEO.

image10

Jeśli nie jesteś na bieżąco, może cię zaskoczyć coś takiego jak aktualizacja przyjazna dla urządzeń mobilnych.

Jeśli twój klient dzwoni do Ciebie z paniką, musisz wiedzieć, dlaczego tak się stało i jak to naprawić.

Nawet jeśli nie ma to wpływu na twoich obecnych klientów, zmiana wyników wyszukiwania może mieć wpływ na przyszłych klientów.

Obszar # 2-taktyka SEO

Link building przeszedł jedną z największych transformacji w SEO. Zamiast używać zautomatyzowanych narzędzi do tworzenia tysięcy niskiej jakości linków zwrotnych, musisz zarabiaj twoje linki zwrotne w tych czasach.

Biorąc to pod uwagę, istnieją setki, jeśli nie tysiące sposobów na zdobywanie linków. Oto lista tylko niektórych z nich.

image06

Jak już wcześniej wspomniałem, nowe taktyki są zawsze najskuteczniejsze. W miarę jak coraz więcej osób zaczyna z nich korzystać, stają się mniej skuteczne.

Na przykład, gdy infografiki były nowe, wszyscy byli nimi zachwyceni (“są tacy piękni!”). Ale teraz każdy, kto jest właścicielem witryny, co tydzień otrzymuje kilka infografik z prośbami o linki. Nowość przestała działać.

Nowe taktyki lub ulepszenia starych są zwykle tworzone prywatnie. Następnie przechodzą przez fora i blogi.

Tak więc, chociaż powinieneś testować rzeczy na własną rękę, twój czas i zasoby są ograniczone. Dlatego powinieneś śledzić blogi, które koncentrują się na taktyce SEO. Oto kilka na początek:

  • Quick Sprout (duh!)
  • Backlinko
  • Rand Fishkin ‘ s blog
  • Copyblogger (niektóre SEO content)
  • Autorytet Haker
  • Matthew Barby

Obszar # 3-Edukacja marketingowa

Powiedziałem ci wcześniej, że większość agencji SEO zwróciło się w kierunku marketingu cyfrowego, co jest w rzeczywistości dość ekscytującą zmianą w mojej opinii.

Zamiast po prostu pracować poza zakładem, nowoczesne SEO angażują się w strategie marketingowe i inne części biznesu.

Digital marketing to duży temat, który można podzielić na dwa główne rodzaje marketingu:

  • Inbound marketing – Tworzysz treści, które przyciągną linki i odwiedzających.
  • Outbound marketing – Używasz reklam, aby przyciągnąć ludzi do swojej witryny.

W ramach tych dwóch rodzajów marketingu istnieje wiele innych rodzajów marketingu.

Jest zbyt wiele dobrych blogów marketingowych, aby je tutaj wymienić. Ale oto kilka z różnych obszarów na początek:

  • Content marketing-Content Marketing Institute
  • Inbound marketing – HubSpot blog
  • Social media marketing – Social Media Examiner
  • Optymalizacja współczynnika konwersji-ConversionXL
  • Reklama płatna – PPC Hero

5. Nie ignoruj ludzkiego elementu SEO

W zależności od tego, ile masz lat, możesz już wiedzieć, jak ważne jest nawiązywanie kontaktów.

Jest to najbardziej widoczne w kolegiach i uniwersytetach.

Niektórzy studenci nie dostają wysokich ocen, ale po ukończeniu studiów kończą świetną pracę, ponieważ znają właściwych ludzi, a ci ludzie ich lubią.

Alternatywnie, niektórzy studenci ace każdy kurs, ale mają straszne umiejętności ludzi i kończy się miernych miejsc pracy po ukończeniu studiów.

Posiadanie całej wiedzy SEO i znajomość taktyki SEO nie wystarczy. Musisz również mieć minimalny stopień ” umiejętności ludzi.”

Pojawia się cały czas w SEO:

  • kiedy pytasz wpływowych i właścicieli witryn o linki
  • podczas interakcji z czytelnikami
  • kiedy szkolisz stażystów, freelancerów lub personel pomocniczy, co musisz zrobić

Nie mówię, że musisz być bardzo otwarty i sympatyczny, aby być udanym SEO, ale nie możesz być całkowicie niesympatyczny.

Jeśli mówienie nie jest twoją mocną stroną, to nie ma problemu. Większość prac SEO odbywa się online, w tekście.

Na przykład, jeśli szkolisz kogoś do pisania postów gości dla Ciebie lub klienta, musisz być w stanie jasno komunikować swoje pomysły w przewodniku.

Świetnym tego przykładem są wytyczne dotyczące publikowania gości w blogu Boost Traffic:

image07

Wyjaśniają, czego szukają, i mówią, jak możesz sprawić, by to działało zarówno dla Ciebie, jak i dla nich.

Istnieje wiele sposobów uczenia się komunikacji i umiejętności społecznych, ale oto trzy książki, które muszą być czytane dla ludzi w prawie każdej dziedzinie.

  1. Jak zdobyć przyjaciół i wpływać na ludzi. Ta książka, napisana przez Dale ‘ a Carnegie, powinna być obowiązkową lekturą we wszystkich szkołach. Przełamuje sposób łączenia się z ludźmi i często robi to w kontekście sprzedaży, co jest szczególnie przydatne w wielu aspektach SEO.
  2. Wpływ-Psychologia perswazji. Ta legendarna książka jest o perswazji. Porusza pytanie: jak nakłonić ludzi do robienia tego, czego chcesz? Istnieją oczywiste implikacje dla SEO. Kiedy prosisz o link, możliwość publikowania gości lub inną przysługę, chcesz być jak najbardziej przekonujący. Ponadto, jeśli pomagasz w sprzedaży, musisz wiedzieć, jak wpływać na kupujących. Chociaż w książce jest kilka szybkich “hacków”, to tak naprawdę nie chodzi o oszukiwanie ludzi. Chodzi o sformułowanie TWOJEJ prośby w taki sposób, aby miało sens, aby ktoś chciał ci pomóc.
  3. Mit charyzmy: jak każdy może opanować sztukę i naukę osobistego magnetyzmu: Prawie wszyscy przywódcy są charyzmatyczni. Podczas gdy większość uważa, że charyzma jest czymś, z czym ludzie się rodzą, ta książka udowadnia, że jest to wyuczona cecha.

Bycie charyzmatycznym pomoże Ci zdobyć klientów i pomoże Ci poczuć się bardziej komfortowo w różnych środowiskach społecznościowych.

Na koniec, jeśli nie jesteś fanem czytania książek, oto świetny post autorstwa Ramit Sethi na temat tego, jak tworzyć small talk i zaawansowane umiejętności społeczne. Przerywa wywiad wideo, aby pokazać, jak można nauczyć się być bardziej wykwalifikowanym w sytuacjach społecznych.

6. Kod nie jest tylko dla frajerów

Ta ostatnia umiejętność-kodowanie-jest prawdopodobnie najbardziej onieśmielająca.

SEO nie są programistami stron internetowych, ani nie muszą nimi być. Jednak mocno wierzę, że wszystkie SEO powinny nauczyć się podstaw HTML, CSS, PHP i Javascript.

HTML i CSS: Zdecydowanie najprostszym miejscem do rozpoczęcia, Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, jest HTML i CSS.

HTML zawiera całą strukturę każdej strony internetowej, podczas gdy CSS stosuje stylizację (formatowanie) do strony, aby wyglądała ładnie.

Jako nowoczesny SEO nieuchronnie będziesz musiał regularnie edytować strony internetowe, a HTML i CSS to sposób, w jaki to robisz.

Możesz oczywiście zatrudnić kogoś, kto zrobi to za ciebie, ale będziesz tracić mnóstwo czasu na czekanie, aż to zrobi, jeśli jest to coś bardzo prostego, co możesz zrobić sam.

Zacznij uczyć się HTML i CSS z tymi Zasobami:

  • W3 Schools’ HTML tutorials

Javascript: Strony internetowe często mają Skrypty. Skrypty pozwalają na budowanie specjalnych funkcji i aktywowanie kodu w tle.

Javascript jest najczęstszym językiem front-end (co oznacza, że odwiedzający witrynę mogą go zobaczyć) używanym do programowania skryptów.

Prawdopodobnie nie będziesz musiał go często używać, ale umiejętność rozpoznawania jego podstawowej składni i funkcji jest przydatna. Oto dwa zasoby, które obejmą prawie wszystko, co musisz wiedzieć o Javascript jako SEO:

  • Tutsplus Javascript tutorial

PHP: Ostatnim elementem układanki jest PHP. Jest to język programowania back-end szeroko stosowany w Internecie, nawet jeśli nie jest to najlepszy język.

W szczególności możesz rozpoznać PHP, ponieważ tworzy zaplecze WordPress. Jest to język używany na przykład do automatycznego dodawania nowych postów na stronach bloga.

Kiedy chcesz zmodyfikować motyw lub rozwiązać problem z wtyczką, znajomość PHP przyda się. Zamiast czekać na dewelopera, można dokonać niezbędnych prostych poprawek.

Oto dwa dobre zasoby do nauki PHP:

  • PHP 101: PHP dla początkujących
  • Podręcznik PHP

Pamiętaj, że nie musisz być ekspertem w tych czterech typach kodu—Nie jestem.

Ważne jest, abyś zrozumiał, gdzie i jak każdy z nich jest używany na poziomie podstawowym. To zajmuje tylko kilka dni (lub kilka tygodni/miesiąc, jeśli robisz to tylko w wolnym czasie), aby dostać się do tego poziomu.

7 nawyków wysoce skutecznych SEO

Po ponad 10 latach pracy w SEO, miałem zaszczyt spotkać tysiące SEO. I tak jak w każdej branży, tylko niewielki procent z nich odnosi sukcesy.

Uderzyło mnie to. Dlaczego niektóre z tych SEO są dobre w tym, co robią, podczas gdy inne nie są? Po zastanowieniu się nad tym przez chwilę zdałem sobie sprawę, że sprowadza się to do tych 7 nawyków.

1. Skuteczne SEO ćwicz it

Nie jest trudno zostać SEO. Możesz o tym poczytać w Internecie, kupić kilka książek, a w ciągu kilku tygodni opanujesz ten żargon. W tym momencie możesz prawdopodobnie podejść do kilku witryn i powiedzieć im, co robią źle. Ale czy to znaczy, że jesteś dobrym SEO?

Jeśli chcesz być dobry w SEO, musisz to przećwiczyć, a nie tylko na stronach klientów. Twórz własne witryny, buduj własne linki i śledź swoje rankingi. Gdy dowiesz się, co działa na twojej stronie, będziesz lepiej pomagać innym ludziom w ich SEO.

Świat wyszukiwania stale się zmienia i nie można być na bieżąco, czytając tylko wiadomości branżowe. Nie masz innego wyboru, jak poćwiczyć, ponieważ to da Ci lepsze zrozumienie, w jaki sposób musisz dostosować swoje podejście do rangi wyższej.

2. Skuteczne SEO podejmują ryzyko

Musisz przesunąć kopertę! Gdybyś wiedział, ile razy zostałem zbanowany lub ukarany przez Google i Yahoo za przesuwanie koperty, byłbyś w szoku.

W żadnym razie nie mówię, że powinieneś zrobić coś nieetycznego lub złamać Politykę Google, ale mówię, że musisz nauczyć się być agresywny.

Jeśli jesteś agresywny w stosunku do swoich witryn, szybko dowiesz się, co pomaga zwiększyć rankingi, a co nie. na przykład wiesz już, że budowanie linków white hat zwiększa rankingi. Ale czy wiesz, że jeśli budujesz linki w wolnym i stałym tempie, możesz prześcignąć kogoś, kto szybko buduje tego samego typu linki?

Gdybym nie był agresywny w moim budowaniu linków, nigdy bym się tego nie nauczył. Więc nie bój się przesunąć koperty.

3. Skuteczne SEO budują relacje

Ludzie znali mnie w przestrzeni SEO do wykorzystania witryn społecznościowych do budowania linków. Byłem pierwszym SEO, który naprawdę wykorzystał strony takie jak Digg, StumbleUpon i Delicious. Byłem w tym tak dobry, że w pewnym momencie miałem 75% wskaźnik sukcesu dostania się na stronę główną Digg. Na dodatek byłem top 100 użytkownikiem.

Jak to zrobiłem? Cóż, to nie dlatego, że znałem te strony społecznościowe lepiej niż ktokolwiek inny; zamiast tego, po prostu połączyłem swoją drogę na szczyt.

Budując relacje z innymi użytkownikami na tych stronach, mogłem poznać tajniki. To właśnie pomogło mi odnieść sukces.

Niezależnie od tego, czy próbujesz poprawić SEO na stronie, czy budowanie linków, nigdy nie powinieneś przestać nawiązywać kontaktów. Im więcej związków budujesz, tym jesteś lepszy. Na przykład dwa lata temu zbudowałem relację z blogerem, który teraz pisze gościnnie na ponad czterdziestu popularnych blogach. Ze względu na nasz związek, linkuje do mnie z tych blogów, gdy jest to właściwe, a ja nawet nie muszę mu płacić ani grosza, aby to zrobić. Robi to tylko dlatego, że jesteśmy teraz przyjaciółmi..

4. Skuteczne SEO są kreatywne

SEO nie jest nowe. Wszyscy tak robią, a w dzisiejszych czasach nie ma zbyt wiele tajemnic. Ale ludzie, którzy robią naprawdę dobrze, wydają się być tymi, którzy są kreatywni, ponieważ daje im to ogromną przewagę.

Pamiętasz Mingle 2? Serwis randkowy, który został wykupiony przez Just Say Hi?

Facet SEO za tym, Matt Inman, był w stanie uzyskać Mingle 2, aby stać się popularnym serwisem randkowym, ponieważ wykorzystał quizy. Użytkownicy uwielbiali te quizy tak bardzo, że po ich zrobieniu osadzali swój wynik na blogu witryny.

Matt też stoi za owsianką. Ta strona ma mnóstwo soku SEO, ponieważ Matt jest kreatywny, jeśli chodzi o budowanie linków. Niezależnie od tego, czy chodzi o quizy, komiksy, czy cokolwiek innego, o czym może myśleć, Matt woli robić SEO za pomocą kreatywności.

Jeśli jesteś kreatywny, wykorzystaj to. Daje Ci to przewagę, ale musisz działać szybko, ponieważ konkurenci prędzej czy później opanują Twoją kreatywną taktykę.

5. Skuteczne SEO są analityczne

Możliwość pozycjonowania słów kluczowych to jedno, ale wiedza o tym, co należy pozycjonować, to zupełnie co innego. Jeśli nie wiesz, za co się wyróżniać, masz pecha. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to poświęcić swoje wysiłki na uzyskanie rankingów dla słowa kluczowego, które nie zwiększają Twoich przychodów.

Od bycia dobrym w badaniu słów kluczowych po śledzenie konwersji, a nawet optymalizację stron docelowych, dobre SEO wiedzą, że nie chodzi tylko o ruch. Chodzi o zwiększenie przychodów.

Nie skupiaj się w 100% na budowaniu ruchu. Dowiedz się więcej o analityce internetowej i skup się na maksymalizacji przychodów. I zatrzymaj się: śledź wszystko, co możesz śledzić. Od rankingów konkurencji po to, co robią-im więcej masz Danych, tym lepiej podejmujesz decyzje.

6. Skuteczne SEO wykorzystują wiele taktyk

SEO mają tendencję do znajdowania jednej rzeczy, która pomaga zwiększyć rankingi, i to wszystko, co wykorzystują. Niezależnie od tego, czy jest to zmiana SEO na miejscu, która naprawdę pomaga, czy jedna metoda budowania linków, nie daj się złapać jednej taktyce nawet jeśli to działa.

Kiedy zaczynałem, złapałem się na taktyce wzajemnego łączenia. Moje rankingi gwałtownie wzrosły, a po roku, w którym to robiłem, Wyszukiwarki złapały go, a moje rankingi spadły. Następnie skoncentrowałem swoje wysiłki na budowaniu wszystkich linków do stron z witryn o wysokich autorytetach. To działało dobrze i moje rankingi poszły w górę, ale Wyszukiwarki również uchwyciły to.

Chodzi mi o to, że nie można polegać na jednej taktyce, aby osiągnąć wysoką pozycję w rankingu. Musisz zdywersyfikować, ponieważ SEO to ciągła gra w kotka i myszkę nawet jeśli stosujesz etyczną taktykę.

7. Skuteczne SEO nigdy nie polegaj na SEO

Wiem, że może to zabrzmieć dziwnie, ale skuteczne SEO wie, że nie można po prostu polegać na SEO. Na przykład aktualizacja Panda uderzyła w niektóre witryny, mimo że miały dobrą treść. Wiele z tych stron naprawiło szkody wyrządzone przez Pandę, ale pokazuje, że nie można polegać tylko na SEO.

Jeśli próbujesz zwiększyć swój ruch, powinieneś rozważyć wypróbowanie banerów reklamowych, e-mail marketingu, reklam pay-per-click I wszystkiego innego, o czym możesz pomyśleć. Pomoże Ci to zdywersyfikować kanały, które napędzają Twój dochód, więc jeśli coś stanie się z Twoim organicznym ruchem wyszukiwania, nadal będziesz w stanie przetrwać.

SEO jest świetne, ale musisz nauczyć się innych umiejętności marketingowych. Sam zacząłem jako SEO, ale w dzisiejszych czasach większość mojego ruchu uzyskuję dzięki ofertom rozwoju biznesu.

Wniosek

Korzystając ze wszystkich metod, które omówiłem powyżej, byłem w stanie zbudować firmę, która dobrze spisała się w siedmiu liczbach rocznych przychodów i milionach dolarów zysku.

Jedną rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że moja Agencja faktycznie dostarczyła wyniki. Zapewniliśmy pozytywny zwrot z inwestycji-od znalezienia firm w pierwszej trójce wyników w kategoriach “Karty kredytowe” i “ubezpieczenia na życie” po pomoc w zwiększeniu sprzedaży.

Jeśli zrobisz wszystko, o czym wspomniałem powyżej, ale nie dostarczysz wyników jako agencja SEO, nie będziesz długo w biznesie.

Total
0
Shares
Related Posts