Zanim przejdę do serii SEO Copywriting 2.0, chcę wtrącić trochę perspektywy. Z całą rozmową o linkach, ruchu, Digg, marketingu w mediach społecznościowych i dążeniu do rankingów w wyszukiwarkach, ważne jest, aby pamiętać, co jest najważniejsze dla blogerów zorientowanych na biznes.
Abonentów.
Znaczenie pozyskania Abonenta polega na uzyskaniu sprawiedliwego udziału uwagi w przestrzeni mediów społecznościowych, co jest dobre. Darren Rowse niedawno opublikował wartość kanałów takich jak Digg i innych źródeł ruchu w mediach społecznościowych, aby z czasem zbudować własną społeczność opartą na subskrybentach.
A w świecie SEO Andy Hagens i Michael Gray również poruszyli ten temat. Nazywają przyciąganie i zatrzymywanie abonentów kluczowym elementem strategii “obronnego ruchu”, która uwalnia cię od tyranii czkawki algorytmu wyszukiwarki.
Chodzi o to. Ludzie zachwycają się, jak dobrze ukierunkowany ruch w wyszukiwarce może przekształcić się w sprzedaż, ale nic nie konwertuje lepiej niż skuteczny marketing relacji oparty na pozwoleniach.
Permission Marketing 1.0
Mam szczęście, że zawsze miałem mentalność pierwszego Abonenta. Rozpoczęcie pracy online z ezine publishing oznaczało, że jedynymi dwoma podstawowymi elementami były świetna treść i ktoś, kto mógłby ją przeczytać. Nie potrzebowałeś nawet obecności w sieci, aby mieć firmę publikującą wiadomości e-mail, o ile ludzie wiedzieli, jak subskrybować.
Oczywiście brak obecności w Internecie pozostawiłby ruch i pieniądze na stole, więc wydawcy e-maili poświęcili czas na opublikowanie każdego numeru w archiwum witryny. Z czasem pojawił się ruch wyszukiwania, ale był to bonus, a nie Podstawowa strategia. Blogowanie zapewnia łatwy, zintegrowany sposób na osiągnięcie tego samego, a także niesamowite możliwości przyciągania abonentów, które zapewniają media społecznościowe.
Gdzieś po drodze ludzie nabrali obsesji na punkcie poszukiwań i zapomnieli o wszystkim innym. Wiele firm dziś zniknie, jeśli ich rankingi Tank. I tak nie można prowadzić biznesu.
Ale to tylko połowa. Jak powie Ci łysy facet, jest coś bardzo potężnego w osobie podnoszącej rękę i pozwalającej na kontakt z nimi w czasie. To fantastyczny sposób na sprzedaż i budowanie biznesu.
Oczywiście problemem z Permission Marketing 1.0 jest e-mail. Spamerzy, phisherzy, pisarze wirusów i obraźliwi marketerzy utrudnili uzyskanie uprawnień e-mail. A jeśli to dostaniesz, prawdopodobnie zasłużyłeś na przywilej wysyłania wiadomości na wyrzucone konto Hotmail lub blokowania treści przez nadgorliwy filtr antyspamowy.
Czy RSS jest kluczem do Permission Marketing 2.0?
Kanały RSS rozwiązują wszystkie problemy, które spamerzy i bad marketerzy stworzyli za pomocą poczty e-mail, ponieważ oddaje kontrolę z powrotem w ręce Abonenta. Problem polega na tym, czy “normalni” ludzie będą przyjmować kanały do dostarczania treści, tak jak robili to z pocztą e-mail.
Czy integracja RSS Microsoftu z przeglądarką i klientem poczty elektronicznej wystarczy? To się jeszcze okaże, ale to, jak kanały są przekazywane Joe i Jane Blow, określi tempo wzrostu RSS stąd.
Podstawową korzyścią jest nie ten RSS pozwala ludziom gromadzić setki źródeł informacji. Większość ludzi nie konsumuje takich informacji (przynajmniej nie na tym etapie sieci). Maniacy i blogerzy tak, i w tym problem. Często wyjaśniamy korzyści, które my odbieraj, zamiast myśleć o tym, jak zwykła osoba konsumuje informacje online i jakie są ich motywacje i obawy.
RSS jest idealny do dostarczania treści, ponieważ upoważnia subskrybentów, chroni ich prywatność i pozwala na zerowe problemy z subskrypcją. To jest historia, którą należy opowiedzieć, aby moc marketingu blogów była wszystkim, co może być w głównym nurcie.
Ludzie muszą zrozumieć, dlaczego RSS jest lepszy niż e-mail dla nich.
Jeśli chcesz opowiedzieć tę historię potencjalnym subskrybentom, pamiętaj, że możesz użyć mojego samouczka RSS na swoim blogu. Możesz pobrać kod w pliku txt tutaj i dostosować kopię do swoich potrzeb.
P. S. dziś mija rok Copybloggera. Dzięki wszystkim subskrybentom za utrzymanie mnie motywacji przez cały rok. Jeśli chcesz wysłać blogowe Prezenty urodzinowe, wezmę iPhone ‘ a. 😉