Niech Cicero zbuduje Ci lepkiego bloga

Jeśli chcesz mnie przekonać, musisz myśleć o moich myślach, czuć moje uczucia i mówić Moje Słowa.

– Rzymski Mąż Stanu Cyceron

Więcej niż po prostu mówienie naszym odbiorcom, musimy połącz z nimi. Rzymski orator i adwokat Cyceron wiedział, że połączenie zarówno na poziomie mentalnym, jak i emocjonalnym z publicznością, przy użyciu własnego języka i żargonu, było konieczne.

Jego użycie słowa musi w powyższym cytacie mówi-jeśli chodzi o perswazję, nie skraca jej do ” próby “lub” próby ” połączenia. Albo chcesz, albo nie.

Think Their Thoughts

Czy jesteś w stanie zobaczyć świat z perspektywy perspektywy, a nie jako sprzedawca? Może to być czynnik decydujący numer jeden, jeśli chodzi o perswazję. Komunikowanie się z czytelnikami w sposób, który obejmuje ich własny punkt widzenia, jest kluczem do zdobycia ich serc i umysłów, mając nadzieję na zmianę ich punktu widzenia, może skutkować ponurą porażką.

Poczuj Ich Uczucia

Jakie są wewnętrzne motywacje, które napędzają Twojego idealnego czytelnika i klienta? Czy bardziej motywuje ich strach przed stratą czy nadzieja na zysk? Czy troszczą się o siebie, czy pragną chronić swoich bliskich? Czy są zmotywowani do bezpiecznej gry, czy do prowadzenia stada? Znajomość tych odpowiedzi będzie kluczem do prawdziwego połączenia czytelnika.

Wypowiedz Ich Słowa

To sedno sprawy z punktu widzenia copywritingu. Mówisz z góry do publiczności, czy mówisz ponad ich głowami? Czy komunikujesz się z jasnością niezależnie od poziomu umiejętności, czy też mieszasz swoją kopię żargonem W błędnej próbie pojawienia się wyrafinowanego? Przede wszystkim czytelnicy muszą zrozumieć co masz do powiedzenia żeby dbać o interesy z Tobą.

Naprawdę chcesz?

Nie chodzi tu o to, by ignorować to, co oczywiste. Wiesz, że musisz nawiązać połączenie z ludźmi w celu marketingu relacji poprzez blogowanie do pracy.

Prawdziwe pytanie brzmi, czy naprawdę chcesz aby połączyć się z tymi ludźmi? Tydzień po tygodniu, miesiąc po miesiącu, czy utrzymasz chęć autentycznego służenia i mówienia do widowni, którą zidentyfikowałeś?

Jeśli odpowiedź brzmi “nie”, przejdź dalej. Tak ważne, jak czytelnik jest, nie możesz udawać chęci służenia, a nawet jeśli możesz, będziesz nieszczęśliwy. Wśród całego skupienia na służeniu czytelnikowi, nie zapominaj, że nie robisz tego wyłącznie z dobroci swojego serca.

Zarówno biznes, jak i blogowanie powinny być zabawne. Naprawdę. 🙂

Total
0
Shares
Related Posts