Pięć kroków do naprawdę wyjątkowego bloga, który przyciąga czytelników i przychody

Jeśli człowiek nie dotrzymuje kroku swoim towarzyszom, być może dlatego, że słyszy innego perkusistę.

– Henry David Thoreau

Teraz, gdy wykonałeś ważne zadanie, aby dowiedzieć się kto to Ty chcesz dotrzeć ze swoim blogiem, nadszedł czas, aby dowiedzieć się jak się wyróżnić od konkurencji i dostarczyć unikalną wartość. Jaki jest kąt, który przyciągnie uwagę i przyciągnie stałych czytelników, którzy ostatecznie staną się lojalnymi klientami lub klientami?

Następujący pięcioetapowy proces może pomóc w rozmowie z docelowymi odbiorcami w sposób, który pozwala rozwinąć wyraźny, autorytatywny głos w swojej niszy lub dziedzinie wiedzy, a także ułatwia realizację celów biznesowych.

1. Oceń konkurencję

To nieuniknione, że natknąłeś się na konkurencję, gdy identyfikowałeś swoich odbiorców. Wraz z rosnącą popularnością komercyjnych blogów często łatwo jest natknąć się na tych, którzy już są obecni w Twojej okolicy.

Nie zaszkodzi jednak spojrzeć jeszcze raz, aby upewnić się, że nie brakuje innych konkurentów, a także blogów, które są komplementarne lub skoncentrowane na branży. Mogą one stanowić doskonałe źródła linków i są nieocenione w dostarczaniu inspiracji do zróżnicowania ostrości.

Dwa doskonałe zasoby do badań nad blogiem to:

* Technorati
* Google Blog Search

Teraz, gdy dokonałeś wyczerpującej identyfikacji graczy, Oceń każde z ich podejść. Czy potrafisz dostrzec unikalne skupienie każdego konkurenta?

Może się okazać, że jedyną wyjątkową rzeczą w wiodącym blogu w twojej niszy jest to, że zaczęli blogować przed wszystkimi innymi. Chociaż bycie pierwszym ma duże zalety,” zwykły waniliowy ” lider rynku powinien być postrzegany jako szansa, a nie czynnik odstraszający.

2. Zatrudniaj Myślenie Lateralne

Wiele osób uważa, że kluczem do odróżnienia siebie może pochodzić tylko z kreatywności off-the-wall. I podczas gdy myślenie lateralne jest kluczowe dla oddzielenia się od normy, wymagane jest również logiczne uzasadnienie.

Chodzi o myślenie lateralne-to is twórcze myślenie, że również zapewnia logiczny most w kontekście tematu. Informatyka nie oznacza wymyślanie jakiegoś łuszczącego się pomysłu, który jest oderwany od zdrowego rozsądku i potrzeb odbiorców i potencjalnych klientów.

Jedną z najlepszych rad, jakie kiedykolwiek słyszałem w odniesieniu do myślenia lateralnego, jest robienie żartów o swoim biznesie, a następnie potraktowanie żartu poważnie. Humor zawiera prawdę, a prawda, niewygodna lub nie, jest doskonałym punktem wyjścia dla innowacji.

3. Zidentyfikuj różnicę

Jakiego nowego kąta brakuje Twoim konkurentom? Często będziesz miał jaśniejszy obraz czegoś, co inny bloger dotyka,ale nie wykorzystuje. Są zbyt zajęci pisaniem bloga, aby go zobaczyć, lub są zablokowani w pewnym temacie, podczas gdy Ty masz widok z zewnątrz i czystą kartę. To, co jest dla nich przypadkowe, może być twoim biletem do unikalnego, nowego podejścia, które działa.

Inną taktyką jest mentalne porzucenie sposobu, w jaki rzeczy są obecnie wykonywane w twojej dziedzinie. Podobnie jak wielu innowatorów biznesowych korzysta z najlepszych praktyk z innych dziedzin, aby wstrząsnąć własnymi, spójrz na inne podejścia do blogowania. Czy będą działać w twojej dziedzinie?

Dlaczego nie?

4. Zachowaj Swoją Wiarygodność

Często ekscytujące nowe podejście, które odkrywamy, stawia nas poza naszą strefą komfortu-w rzeczywistości powiedziałbym, że jest to warunek wstępny. Jeśli nie ma dokuczliwych obaw, że jesteś poza swoją ligą, prawdopodobnie nie przyjmiesz naprawdę wyjątkowego podejścia.

Istnieją jednak scenariusze, w których wiarygodność może być napięta. Pisanie o skrzyżowaniu pola, które znasz na wylot i na zewnątrz, z innym, które jest dla Ciebie zupełnie nowe, stanowi okazję, ale odrabiaj lekcje. Blogowanie pozwala na ogromną swobodę i czas “uczenia się, gdy idziesz” podczas przyspieszania, ale upewnij się, że nie ukrywasz się za fałszywą pewnością siebie lub arogancją.

Zabierz ze sobą ludzi w podróż.

5. Przekaż wartość

Raz po raz ludzie rzucają piłkę, jeśli chodzi o przekazywanie czytelnikom swoich unikalnych korzyści, i o to właśnie chodzi w copywritingu. Bez względu na to, jak krystalicznie czysty myślisz, że jest bez opracowania, musisz wyraźnie komunikować się z tym, co sprawia, że Ty, Twoja Firma i twój blog są wyjątkowe. Co ważniejsze, musisz wyraźnie wyjaśnić, w jaki sposób ta wyjątkowość przynosi korzyści czytelnikowi, lub całe to ćwiczenie było na nic.

Pamiętaj o znaczeniu Twojego bloga O firmie strona. Dobrze pomyślana i wykonana strona “o nas” nie jest tak naprawdę o tobie lub Twojej firmie—chodzi o wyjątkową korzyść dla czytelnika, którą oferujesz im za darmo informacje, które udostępniasz za pośrednictwem bloga. Ta korzyść jest bilet do miejsca przy stole z dziesiątkami potencjalnych klientów i klientów.

Total
0
Shares
Related Posts