Jeśli jesteś jak większość blogerów, popełniasz dwa ogromne błędy w swoich treściach. Cierpisz zarówno na Kwalifikacje, jak i szacunek, kiedy piszesz.
Musisz zostawić oba te elementy, jeśli chcesz być odnoszącym sukcesy pisarzem z wysokim współczynnikiem konwersji. Jedynym sposobem na mocne pisanie jest być pogrubienie, a żeby pisać śmiało musisz przestać się kwalifikować i okazywać nadmierny szacunek.
Nie wierzysz mi? Oto, co byś teraz czytał, gdybym napisał otwarcie tego posta w sposób wykwalifikowany i pełen szacunku, a nie odważny.
Pisarze często walczą o to, aby skutecznie sformułować swoje punkty. Może być trudno być precyzyjnym i pełnym szacunku, a jednocześnie być na tyle odważnym, aby przekonać. Bycie precyzyjnym i pełnym szacunku ma tę zaletę, że nie obniża opinii czytelników o Tobie. Bycie odważnym ma tę zaletę, że przekonuje więcej osób i zwiększa współczynnik konwersji. Każdy wybór jest ważny; to od Ciebie zależy, który z nich wybierzesz.
Które otwarcie jest bardziej prawdopodobne, aby zaangażować cię i przekonać?
Nie zakwalifikuj się. Bądź odważny.
Oto kilka konkretnych przykładów przeformułowania rzeczy od kwalifikacji (“jest kilka rzeczy”) do pogrubienia (“jest tylko jedna rzecz i to jest to”).
Przykład 1
Wersja kwalifikowana
Opowiem o dwóch bardzo ważnych słowach i wyjaśnię, dlaczego te słowa są tak ważne. Mam nadzieję, że to pomoże Ci być bardziej skutecznym blogerem.
Pogrubiona wersja
Pod koniec tego postu będziesz bardziej skutecznym blogerem, wszystko dlatego, że nauczyłeś się dwóch bardzo ważnych słów i konkretnych powodów, dla których te słowa są tak kluczowe.
“Czy naprawdę mogę wiedzieć, że czytelnik będzie bardziej skutecznym blogerem? Może nie zastosują tego w praktyce. Lepiej zakwalifikuję to stwierdzenie, bo nie jest w 100% Prawdziwe, kiedy o tym myślę.”
Nie, Nie możesz mieć pewności. Ale jeśli dążysz do 100% kwalifikowanej dokładności, Twoje pisanie skończy się czytaniem jak sucha praca akademicka lub techniczna instrukcja obsługi. Niewielu go przeczyta, a zero zostanie przez niego poruszone.
Przykład 2
Wersja kwalifikowana
Istnieje wiele czynników, które mogą wpływać na decyzje zakupowe. Ale z doświadczenia wiem, że strach przed perspektywą jest najważniejszym czynnikiem, który może spowodować, że potencjalni klienci zdecydują się nie kupować.
Pogrubiona wersja
Pod mostem ukrywa się ohydny troll. Za każdym razem, gdy zbliżasz się do sprzedaży, troll wyskakuje i odstrasza twoją perspektywę. Pozbądź się trolla, a twoja kopia zacznie konwertować lepiej niż kiedykolwiek wcześniej.
Brzydki, śmierdzący, brudny, źle wychowany troll to strach przed perspektywą. I siedzi tam teraz, śmierdzi Twoją stroną docelową i odstrasza dobrych klientów.
Ten przykład wykorzystuje zarówno obraz, jak i śmiałość, ale ponownie poświęca akademicką precyzję. Które otwarcie sprawia, że chcesz przeczytać więcej?
Nie okazuj szacunku. Bądź odważny.
Wystarczająco trudno jest przestać kwalifikować wszystko, co mówimy, teraz mamy zamiar zrobić jeszcze droższe poświęcenie: szacunek.
Przykład 3
Wersja z szacunkiem
Pięć błędów gramatycznych, które mogą osłabić Twoją wiarygodność
Pogrubiona wersja
Pięć błędów gramatycznych, które sprawiają, że wyglądasz głupio
Czy naprawdę sprawią, że będziesz wyglądać głupio dla wszystkich? Nie. Ale jeśli dodasz “may”, “sometimes” lub “to some people” za każdym razem, gdy chcesz uniknąć obrażania kogoś, skończysz z bardzo pełnym szacunku mokrym naczyniem, które jest tak życzliwe, że spadnie na podłogę w momencie, gdy pomachasz nim w czyjymś kierunku.
Wersja wet dishrag
Pięć błędów gramatycznych, które czasami mogą sprawić, że będziesz wyglądać głupio dla niektórych ludzi
Przykład 4
Wersja z szacunkiem
Istnieje wiele sposobów zarabiania pieniędzy, a wiele z nich może pracować dla ciebie. Jednym ze sposobów, o którym będę dziś mówił jest rozwiązywanie prawdziwych problemów.
Pogrubiona wersja
Jeśli chcesz zarabiać pieniądze w prawdziwym świecie, rozwiąż prawdziwe problemy.
W tych przykładach autor ryzykuje wkurzenie czytelników.
“Popełniam te błędy. Mówisz, że jestem głupi?”
“Chcę zarabiać na reklamie zamiast rozwiązywać prawdziwe problemy, twierdzisz, że się mylę? Lekceważysz mój wybór?”
Pisz dla opiekunek.
Pisząc, aby przekonać lub doradzić, zawsze będą trzy grupy ludzi:
- ci, którzy się z Tobą zgadzają
- ci, którzy się z tobą nie zgadzają
- ci na płocie
Pisz dla tych na płocie. Zignoruj pozostałe dwie grupy.
Jeśli twoim celem jest, aby ludzie przestali popełniać błędy gramatyczne, ludzie, którzy już się zgadzają, powiedzą “tak, dobry post” i pójdą dalej. Radykalni deskryptywiści, którzy nazywają cię faszystą za próbę dyktowania, jak inni używają języka, będą się z tobą nie zgadzać, bez względu na to, jak dobrze napisana jest twoja kopia.
Ale ci na płocie mogą być przekonani. Te na ogrodzeniu można sprzedać. (A jako bonus automatycznie odwołasz się do tych, którzy się z Tobą zgadzają.)
Przestudiuj te przykłady. Poćwicz wyrażanie rzeczy odważnie. Znajdź lub napisz przykład czegoś życzliwego i śmiało to przepisz. Znajdź przykład czegoś odważnego i przepisz go wishy-washily dokładniej lub z większym szacunkiem. Poćwiczmy razem – możesz poprawić swoje umiejętności pisania już teraz w sekcji komentarzy.
Bądź odważny. To jedyny sposób, żeby coś zmienić.