Moi rodzice lubią opowiadać historie z mojego dzieciństwa. Kiedy byłem maluchem, umieszczali mnie na tylnym siedzeniu samochodu w foteliku samochodowym dziecka, kiedy zabierali mnie gdzieś, na przykład do sklepu lub do domu przyjaciela. Kiedy jechaliśmy autostradą, widziałem złote łuki przez okno samochodu i krzyczałem: “Donald’ s!”
Miałem wtedy tylko dwa, trzy lata. Nie byłem na tyle dorosły, żeby czytać. Ledwo widziałem na tyle wysoko, by przejrzeć przez okno samochodu. Ale kiedy zobaczyłem te łuki, to coś dla mnie znaczyło.
Rodzice czasem zabierali mnie do McDonalda na Happy Meal. Ja bym kojarzył hamburgera i frytki ze złotymi łukami.
To jest branding.
Marka to wszystko-symbol, design, nazwa, dźwięk, reputacja, emocje, pracownicy, ton i wiele innych—które oddzielają jedną rzecz od drugiej. W przypadku McDonald ‘ s złote łuki stały się częścią marki. Łuki te oddzielają ich produkt od wszystkich innych restauracji fast food i są rozpoznawalnym symbolem nawet u dzieci.
Branding na poziomie biznesowym jest powszechny, ale dziś branding staje się równie ważny na poziomie osobistym. W końcu możesz pracować dla firmy, która współpracuje z innymi firmami, ale to ludzie pracują z ludźmi i to sprawia, że relacje biznesowe są cenne.
Dlaczego warto budować swoją markę osobistą?
Budowanie rozpoznawalnej marki osobistej otwiera możliwości zawodowe.
Stworzenie wizji przyszłości i wdrożenie tej wizji może doprowadzić do:
- Lepsza praca
- Lepsze kontakty i klienci dla Twojej firmy
- Uznanie w branży
- I więcej
Jeśli szukasz lepszej pracy, chcesz, aby potencjalny szef w twojej idealnej firmie kojarzył twoją osobistą markę z czymś, czego potrzebuje w swoim zespole.
Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż dla firmy, chcesz, aby potencjalni klienci kojarzyli twoją osobistą markę z poczuciem zaufania oraz długofalowym sukcesem i satysfakcją.
Ten przewodnik przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki, które musisz podjąć, aby stworzyć swoją unikalną markę osobistą. Na dzisiejszym rynku pracy i przedsiębiorczym krajobrazie nie ma miejsca na bycie inną twarzą w tłumie. Musisz oddzielić się od konkurencji. Musisz być bardziej atrakcyjny dla grupy docelowej i możesz go osiągnąć, tworząc rozpoznawalną markę osobistą.
Nie Wszystko W Tym Przewodniku Będzie Miało Zastosowanie Do Ciebie
Jest to zaawansowany przewodnik po budowaniu Twojej osobistej marki. Istnieje wiele informacji obejmujących wiele różnych kroków, które możesz podjąć, aby zbudować swoją osobistą markę.
Jednak nie wszystko w tym przewodniku musi być przestrzegane, aby osiągnąć swoje cele. Nie wszystko w przewodniku dotyczy wszystkich, więc jeśli zauważysz coś, co nie pasuje do twojej wizji lub Twoich celów, jest w porządku.
Celem tego przewodnika jest jak najszersze omówienie procesu budowania marki osobistej. W ostatnim rozdziale omówimy, dlaczego ważne jest, aby być sobą. Możesz wziąć te informacje jako przewodnik, ale wykorzystaj je na swój własny sposób. Wykonaj dokładnie kroki lub użyj pewnych informacji i stwórz własne kroki, aby znaleźć sukces.
Obława Ekspertów: Cytaty Od Udanych I Wpływowych Osób
W tym przewodniku chcieliśmy uwzględnić cytaty znanych osób w świecie online. To ludzie, którzy byli powodem sukcesu jednych z najbardziej udanych marek na świecie. Wiedzą, czego potrzeba, aby odnieść sukces, a to obejmuje ich uczucia dotyczące budowania osobistej marki.
Zadaliśmy trzy pytania:
- Jakie działanie, decyzja lub wybór wywarły największy wpływ na rozwój Twojej marki osobistej?
- Jeśli budujesz dziś obecność online od zera, jakie 3 rzeczy rozważyłbyś, aby zapewnić największy zwrot z inwestycji w twój czas i pieniądze?
- Dla tych, którzy chcą stworzyć silną markę online, których 3 influencerów online polecacie?
W tym przewodniku znajdziesz odpowiedzi oraz praktyczne kroki, które możesz podjąć, aby postępować zgodnie z poradami tych ekspertów.
Jak Stworzyć Własną Wizję Marki
Firmy tworzą wizję i misję. Tworzenie osobistej marki zaczyna się podobnie, tworząc osobistą wizję.
Tylko Ty możesz określić, jak chcesz rozwijać swoje życie. Nie możesz kontrolować każdego aspektu swojego życia, ale możesz stworzyć długoterminową wizję i opracować kroki, aby ją osiągnąć.
Wizja twojego życia powinna obejmować to, jak widzisz siebie za 10, 20, a nawet 50 lat. Zastanów się nad elementami życia, które uczynią cię szczęśliwym-rodziną, domem na plaży, wymagającą pracą w korporacji?
Nie ma dobrych ani złych odpowiedzi, a w tym rozdziale przeprowadzimy Cię przez kroki niezbędne do stworzenia Twojej osobistej wizji.
Stwórz Osobistą Wizję Marki
Jak Zdefiniować Grupę Docelową
Gdy już masz swoją wizję, nadszedł czas, aby określić, kto jest twoją grupą docelową. Większość profesjonalistów sprzedaje coś komuś. Jeśli szukasz pracy, sprzedajesz się potencjalnemu pracodawcy. Jeśli chcesz założyć własny biznes, sprzedajesz się potencjalnym klientom.
Ale twoja grupa docelowa wykracza poza pracodawcę i klienta. Chcesz zbudować społeczność ludzi-pracodawców, rówieśników, influencerów itp.- którzy mogą być aktywami na różne sposoby.
W tym rozdziale pokażemy, jak zdefiniować grupę docelową. Znając dokładną osobę, której sprzedajesz, łatwiej jest ci przekazać wiadomość o swojej marce.
Zdefiniuj Grupę Docelową
Jak Budować Swoje Zasoby Online I Offline
Thee to szereg aktywów, które wymagają uwagi, gdy budujesz swoją osobistą markę. Musisz zabezpieczyć nazwy domen i strony internetowe, aby pomóc kontrolować swoją markę w wyszukiwaniu. Musisz zabezpieczyć konta w mediach społecznościowych, aby kontrolować swoją osobistą markę w sieciach społecznościowych.
Musisz wiedzieć, jak zbudować te zasoby, aby móc zbudować ogólną sieć. W tym rozdziale omówimy najważniejsze zasoby online i offline do budowania Twojej osobistej marki i przedstawimy krok po kroku instrukcje dotyczące zabezpieczania i budowania każdej z nich z silną społecznością.
Twórz Zasoby Online I Offline
Jak Budować Swoją Markę Poprzez Zasięg
Kiedy zaczynasz budować swoją osobistą markę, trudno jest uzyskać ekspozycję. Konieczne jest uzyskanie ekspozycji w miejscach, w których grupa docelowa spędza czas.
W tym rozdziale wyjaśnimy, w jaki sposób można uzyskać ekspozycję dzięki earned media, reklamie i kilku innym strategiom. Wykonując kroki opisane w tym rozdziale, otrzymasz formuły do tworzenia treści, które są atrakcyjne dla docelowych odbiorców, jednocześnie ustanawiając Cię jako autorytet.
Jak Budować Swoją Markę Poprzez Zasięg
Jak Uzyskać Bezpłatny Reportaż Prasowy
Innym sposobem na uzyskanie ekspozycji jest uzyskanie bezpłatnej informacji prasowej. Istnieje wiele narzędzi, które ułatwiają budowanie kontaktów z dziennikarzami, blogerami i moderatorami. Budowanie tych relacji i zrozumienie, czego chce prasa, daje Ci możliwość uzyskania wolnej prasy.
Jak Uzyskać Bezpłatny Reportaż Prasowy
Jak Nawiązać Kontakt Z Mentorami
Kluczem do sukcesu jest ciągłe uczenie się. Nawet najmądrzejsi Ludzie na świecie mogą stać się mądrzejsi i bardziej wykwalifikowani w pewnych aspektach życia.
Mentorzy to świetne atuty dla profesjonalistów, którzy chcą zbudować osobistą markę. Możesz dowiedzieć się, jak stały się sukcesem lub jak postrzegają świat i wykorzystują strategie do budowania własnego sukcesu.
W tym rozdziale pokażemy Ci, jak znaleźć mentorów i jak do nich podejść, aby pomogli ci z Twoją osobistą marką.
Jak Nawiązać Kontakt Z Mentorami
Jak Monitorować Swoją Markę
Gdy już ustalisz, jaka ma być marka osobista i będziesz pracować nad jej rozwojem, będziesz musiał monitorować wzrost i percepcję. Ważne jest, aby zobaczyć, jak Twoi odbiorcy docelowi kojarzą cię z Twoją branżą i co czują do Ciebie w ogóle.
W tym rozdziale podzielimy się z Tobą narzędziami do monitorowania i pokażemy Ci, jak z nich korzystać, abyś wiedział, co Twoi odbiorcy myślą o Tobie.
Jak Monitorować Swoją Markę
Bądź Sobą, Bo Wszyscy Inni Są Zabrani
Zamykamy przewodnik ważnym rozdziałem na temat bycia wyjątkowym. Chcesz czerpać wpływy od innych, w tym od mentorów, ale ważne jest, abyś był sobą. W ten sposób oddzielisz się od konkurencji.
W tym rozdziale przedstawimy Ci kroki w celu dalszego określenia, dlaczego jesteś inny i jak zaakceptować różnice, aby przyciągnąć ludzi do Ciebie w pozytywny sposób.
Bądź Sobą, Bo Wszyscy Inni Są Zabrani
Czy jesteś gotowy, aby zbudować swoją markę osobistą?