Ostrzeżenie: jeśli nie jesteś fanem Prywatności, tracisz sprzedaż

Mam kilka rzeczy wspólnych z postacią Gene ‘ a Hackmana w Wróg Państwa.

Jeśli chcesz zbudować lojalnych obserwujących i zrobić więcej sprzedaży w ciągu najbliższych dziesięciu lat, to powinieneś.

Załóż czapki z folii aluminiowej i wyciągnij baterię z telefonu komórkowego, dziś mówimy o prywatności jako marketingu.

Hej, kto jest za tobą?

Ponadto Sonia ćwiczy monumentalną samokontrolę i pozwala mi żyć jeszcze przez tydzień.

W tym odcinku Sonia Simone i ja dyskutujemy:

  • Tin Foil Hat Marketing i powstanie “dobrego faceta”
  • Dlaczego turning down freelance praca może boost twoja dolna linia
  • Czy powinieneś martwić się o nowe wytyczne dotyczące prywatności na urządzeniach mobilnych?
  • Zasada 80/20 powolnego copywritingu
  • Dlaczego nie specjalizujesz się?!
  • Jak napisać niezwykle prosty biznes plan

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:


[transkrypcja]

Należy pamiętać, że ten transkrypt został lekko edytowany dla jasności i gramatyki …

Robert Bruce: Ty, moi przyjaciele znaleźli Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi radia. Nazywam się Robert Bruce i dołączyła do mnie niezapomniana Różowa Dyrektor Marketingu Copyblogger Media, Sonia Simone. Sonia, gdzie jesteś w tym tygodniu?

Sonia Simone: Myślę, że od czasu naszej ostatniej rozmowy byłem w Melbourne w Australii i Sierras w Kalifornii. Ale teraz jestem znowu w domu przez cały dzień, zanim odlecę do Los Angeles, więc na razie jestem w domu.

Robert: Więc podróżujesz jak szalona kobieta, uruchamiasz wersję Teaching Sells 2011, piszesz posty potworów na Copybloggerze, i tak sobie myślałem, że jesteśmy w listopadzie i zasługujesz na odrobinę relaksu. Myślę, że może powinieneś dołączyć do NaNoWriMo, Narodowego Miesiąca pisania powieści. Myślę, że to idealny czas na pisanie powieści.

Sonia: Widzisz, teraz nie przeklinam w tych podcastach, bo inaczej przeklinałbym na ciebie teraz.

Robert: Słuchaj, ty też jesteś tylko jeden dzień do tyłu, więc to jest po prostu kopanie z powrotem dzisiaj i spokojnie odprężyć się jak co, 3,334 słowa. Dla ciebie to żaden problem.

Sonia: Spoko. Zrobię to w wannie, co ty na to?

Robert: Będę szukał tej powieści pod koniec miesiąca.

Sonia: Szukaj dalej.

Czy powinieneś martwić się o nowe wytyczne dotyczące prywatności na urządzeniach mobilnych?

Robert: Znaleźliśmy tam kilka dobrych linków, które chciałem ci przekazać, zobaczyć, co myślisz, i zacznijmy od ogłoszenia dwa tygodnie temu, że Stowarzyszenie marketingu mobilnego ustanowiło wytyczne dotyczące prywatności dla branży mobilnej. Wśród tych wytycznych były podstawowe pomysły dotyczące sposobu wykorzystywania i udostępniania informacji konsumenckich, a także standardy opt in i opt out dla programistów mobilnych i firm prowadzących działalność na platformach mobilnych.

To jest oczywiście bardzo dobra rzecz, ale to nic nowego i interesujące dla mnie jest to, że przemysł mobilny właśnie kodyfikuje te rzeczy. Rozmawialiśmy o tych sprawach dotyczących prywatności przez długi czas, prawda, i nie tylko nas oczywiście, ale poszanowanie prywatności klienta lub abonenta na szczęście stało się powszechną mantrą wśród etycznych liderów w naszej działalności.

Sonia: Tak, zasadniczo jest to wytyczna “przestań być brudnym, zepsutym spamerem”. Których nie powinniśmy byli potrzebować, ale oczywiście niektórzy ludzie potrzebują. Rodzaj marketingu, o którym mówimy na Copybloggerze, opiera się na kimś, kto jest zainteresowany tym, co masz do powiedzenia.

Więc nie wysyłasz ludziom wiadomości, które są całkowicie nieistotne dla ich zainteresowań. Nie wysyłasz ludziom wiadomości, które nie mają nic wspólnego z tym, co teraz robią. I cała branża spamu, i to niezależnie od tego, czy mówimy o ludziach, którzy się uśmiechają i dzwonią z kotłowni, czy o ludziach, którzy wysyłają Ci e-maile, czy cokolwiek to jest, opiera się to na próbach znalezienia bezbronnych, głupich ludzi, którzy wpadną w prawdziwą trudną sprzedaż. I to jest kiepska branża i kiepska praktyka. Są ludzie bez skrupułów, którzy robią takie rzeczy, ponieważ widzą, że ktoś inny to robi i myślą, że to właściwa droga. Naprawdę nie. Więc tak, absolutnie, ludzie muszą być w stanie zdecydować się i zrezygnować.

Musisz szanować prywatność ludzi, zwłaszcza z urządzeniem mobilnym, które mówi ci, gdzie fizycznie jest ktoś. To tylko podstawowy anty prześladowca, Pełzacz 101. Ale także, jak tylko zaczniesz wysyłać komuś dużo nieistotnych śmieci, to i tak go dostroisz. To nie działa. Kiedyś działało; nie działa ponownie, z wyjątkiem najbardziej wrażliwego segmentu populacji, który jest naprawdę podatny na rodzaj Glengarry Glen Ross operacja sprzedaży. Więc jeśli to Ty, powinieneś po prostu odejść. Nie chcę z tobą rozmawiać. A jeśli to nie ty, to i tak nie jesteś wystarczająco dobry, by sprzedawać tych ludzi, więc przestań wkurzać ludzi, którzy nie chcą od Ciebie słyszeć.

Robert: Jest to naprawdę prosta rzecz, ale niezwykle ważna i naprawdę sprowadza się do tego, co Seth Godin ukuł lata temu; “permission marketing”.

Sonia: Tak, jestem prawie pewna, że tak. Napisał książkę “Permission Marketing” i ta książka była
prawdziwy otwieracz do oczu dla mnie i Wiem, że to był prawdziwy Otwieracz Do Oczu dla Briana Clarka. I nadal jest bardzo zdecydować, gdzie zamiast starego modelu reklamy telewizyjnej, modelu reklamy radiowej, gdzie po prostu denerwować życie piekło z kogoś …

Robert: Dobrze ci dziś idzie!

Sonia: Wiem. Filtr jest włączony. Wiesz, kiedy wkurzasz kogoś na śmierć, a potem w końcu zmuszasz go do wstania i podjęcia działania. Chodzi raczej o zachęcenie kogoś do zainteresowania się tym, co masz, i nakłonienie go do podjęcia działań, aby powiedział: “Hej, chcę wiedzieć więcej na ten temat. Chciałbym dowiedzieć się więcej o tej rzeczy, którą musisz sprzedać. Dlaczego nie porozmawiasz ze mną o tym ” i stworzysz więcej dialogu.

To nie tylko miłe, nie tylko dla ludzi, którzy boją się sprzedawać, to nie tylko dla ludzi, którzy są wielkimi hipisami, takimi jak ja. To dobry interes. Etyczne zachowanie jest bardziej skuteczne, zapewnia lepsze wyniki, poprawia jakość klienta, poprawia relacje z klientami i poprawia udział klientów. Więc nie chodzi tylko o bycie miłym, ale o bycie mądrym biznesmenem.

Tin Foil Hat Marketing i powstanie “dobrego faceta”

Robert: Tak. Właśnie przeczytałem świetny artykuł, jest na silicon.com; linkuję do tego w notatkach. Ale to przez dżentelmena o imieniu Nick Heath i cytuje ministra spraw zagranicznych Williama Hague ‘ a, który mówi, że przestępczość w Internecie “rośnie wykładniczo”. Może się to wydawać innym oczywistym faktem, ale cyberprzestępczość znalazła się w pierwszej piątce najwyższych priorytetów strategii bezpieczeństwa narodowego rządu.

To jest przerażające w ogóle i przerażające dla nas, ale to jest naprawdę bardzo dobra wiadomość dla dobrych, etycznych właścicieli firm w tym środowisku, w którym tak wielu jest okradanych, kradzieży tożsamości, w kółko. Co to oznacza dla dobrego właściciela firmy, który praktykuje dobre strategie i wytyczne dotyczące prywatności i zezwoleń?

Sonia: Tak, myślę, że jest to bardzo dobre dla etycznego właściciela firmy i etycznego marketera treści, ponieważ im bardziej przerażające jest środowisko zewnętrzne, tym bardziej atrakcyjne staje się dla kogoś, kto może wejść z zimna, wyjść z hałasu do tego, co masz zapisane na liście e-mailowej.

To sprawia, że bardzo atrakcyjne opcje dla rzeczy, takich jak prywatne fora lub listy e-mail lub po prostu prywatne obszary klientów, gdzie ludzie mogą iść i uciec od złych facetów. I tak, im więcej bezpieczeństwa możesz zapewnić swoim klientom, tym lepiej, ponieważ środowisko online staje się coraz mniej bezpieczne. I zawsze był to jakiś dziki zachód, ale będzie coraz większy, gdy zasięg będzie coraz szerszy, a ludzie z całego świata aktywnie próbują przedostać się do Twoich danych i zdzierać informacje o twojej karcie kredytowej.

Robert: Tak, jeśli robisz rzeczy dobrze, będziesz wyróżniać się z ulgą wobec tego rodzaju praktyk i wszystkiego innego, co się tam dzieje. Więc to naprawdę jest marketing. Chyba coś wymyśliłem, musiałbym poszukać, nie robiłem żadnych badań, ale myślę o tym pojęciu “tin foil Hat marketing”. Na przykład, jeśli wszyscy założymy czapki z folii aluminiowej i wszyscy staniemy się maniakami prywatności; szaleńcami prywatności. Wynik może być lepszy.

Sonia: Tak, absolutnie, ponieważ jeśli można wprowadzić ludzi w bezpieczniejsze środowisko, i powiedzmy, że naprawdę prostym sposobem na to byłoby zapisanie się na listę e-mailową, wyciąłeś 99% bałaganu reklamowego, który przeszkadza im w słuchaniu tego, co masz do powiedzenia. Więc tak, to jest Świetne dla ciebie. Podoba mi się to. tinfoilhattribe.com.

Ruch Slow Copywriting

Robert: Dobra, popracujemy nad tym trochę. To jest trochę podkręcone tutaj, ale chciałem dotknąć Wielkiego Postu Lorraine Thompson na marketcopywriterblog.com. nazywa to pochwałą powolnego copywritingu i podoba mi się to, ponieważ jest trochę inny niż to, co zwykle czytamy o produktywności i kreatywności. Lorraine w zasadzie pyta, czy copywriterzy wszędzie nie powinni dołączyć do powolny ruch na przykład slow food, itd., które w ciągu ostatniej dekady po prostu przejęły kontrolę nad szybkością i technologią. Wielu ludzi wraca do slow living.

I jest to naprawdę interesująca rzecz do przemyślenia, ponieważ jako copywriter, szczególnie freelance copywriters, jesteś hustling. Zawsze pracujesz, zawsze szukasz klientów, pomysłów lub czeków. I kilka punktów, do których doszła, jak o tym myśleć, a może nawet Jak to zrobić, pasuje do tego, o czym często mówimy. Co sądzisz o tym wolnym copywritingu?

Sonia: Tak, myślałem, że ten post ma wiele do zrobienia, a jedną z rzeczy, na które naprawdę wskazuje, jest duży problem dla copywriterów, a to duży problem dla copywriterów, jest liczba firm, które odwiedzają duże strony internetowe freelancerów, i elance.com albo coś w tym stylu. Pobudził wiele częściowo z takich rzeczy jak Tim Ferriss ‘ Four Hour Work Week, który mówił o outsourcingu wielu praktyk biznesowych do pomocy w innych miejscach, Indie były swego rodzaju widoczne na tej liście.

Miejsce wyboru ma tendencję do poruszania się, ale myślę, że istnieje błąd, że Dolar, superszybki copywriter, który możesz dostać na dużej, anonimowej stronie freelance, gdzie ludzie po prostu ścigają się na dno ofert, będzie taki sam, jak doświadczony, zdolny copywriter, który ma dobrą listę klientów i który ma wyniki Klientów, na które może wskazać i który mógł zrobić sporo badań na Twój temat lub obszar Twojej firmy.

Więc jest dużo ludzi, którzy płacą za fast food copy i dostają wyniki fast foodów.

Robert: Więc patrzysz na to jako na potencjalny pomysł na pozycjonowanie.

Sonia: Tak, patrzę na to pod względem słuchaczy. Myślę, że możesz spojrzeć na to na kilka sposobów. Dla copywriterów musisz zdecydowanie odróżnić się od tego rodzaju kopii fast foodów. Jest to bardzo ważne, a także pod względem takich rzeczy, jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek; konkurujesz z wieloma kopiami fast foodów i musisz wykonać pracę, aby twoja kopia była bardziej niezapomniana, bardziej udostępniana, ale myślę też, że mamy wielu słuchaczy, którzy zarządzają pisarzami lub zarządzają przedsięwzięciami marketingowymi, programami content marketingowymi, a pokusą jest trochę zmniejszyć budżet, idąc z duchem czasu. najtaniej copywriter możesz znaleźć i kogoś, kto zamienia zawartość twojej strony internetowej w ciągu trzech godzin.

Miała dobry cytat,

Pojawił się Burger King, jumbo jets i Elance. Dziś wciąż chcemy tego samego smacznego jedzenia, spokojnych podróży i wysokiej jakości copywritingu, ale w ułamku sekundy. Ale w tym rzecz-nie są takie same. Whopper nie jest gulaszem wołowym, 747 nie jest koniem i powozem, a ogólna treść nie jest wysokiej jakości copywritingiem.

To naprawdę dobra uwaga i bardzo bym chciała dla pisarzy w tłumie, ponieważ Wiem, że tam jesteś, chciałbym porozmawiać o kilku rzeczach, o których ona mówi, o sposobach poświęcenia więcej czasu na napisanie artykułu. Nie tylko po to, by poświęcić więcej czasu, bo wszyscy jesteśmy w tym dobrzy. Ale żeby było lepiej.

Dlaczego nie specjalizujesz się?!

Robert: Tak, pierwszą rzeczą, o której mówi, jest coś, o czym ciągle powtarzasz, czyli specjalizuj się.

Sonia: Tak, oczywiście. I to jest coś, co — jak mówi, “klienci zdają się rozumieć, że pisanie o, powiedzmy, przemysłowym sprzęcie do serów, lekach biologicznych lub cygarach — tak, pisałam dla wszystkich tych rynków – wymaga trochę więcej czasu.”

Więc tak, jeśli poświęcisz trochę czasu, aby naprawdę zbadać i zrozumieć konkretny zakątek rynku i był świetny post Copyblogger o użyciu czasopism branżowych do znalezienia pracy copywritingowej, więc jeśli zamierzasz wprowadzić na rynek segment produkcji przemysłowej, naprawdę zrozum, o co chodzi w produkcji przemysłowej i jaki język używają i pojęcia i naprawdę to rozumiesz.

To wymaga czasu. Badania wymagają czasu. Badania są jednym z kluczy do jakości pisania i pochłaniają dużo czasu, gdy na ekranie nie pojawiają się żadne słowa. Ale wynik jest o wiele lepszy, a wynik staje się czymś, jeśli jesteś pisarzem, staje się czymś, za co możesz zapłacić lepszą cenę, ponieważ jest lepszy. Po prostu lepiej.

Jest to więc sugestia spowolnienia, która zajmie ci więcej czasu, aby dotrzeć do mety, ale kiedy tam dotrzesz, uzyskasz znacznie lepszy wynik.

Rezygnacja z pracy freelance i zasada 80/20

Robert: W porządku, zróbmy jeszcze jeden z jej listy sugestii, jak zwolnić — wyłącz pracę.

Sonia: Tak, oczywiście, co łączy się z jej skupieniem na odmłodzeniu. Jeśli okaże się, że jesteś zbyt roztrzęsiony jako copywriter, aby produkować taką pracę, o której wiesz, że powinieneś produkować, najmądrzejszą rzeczą do zrobienia jest podniesienie cen i zmniejszenie listy klientów.

To trochę szokujące, ale faktem jest, że im więcej czasu i przestrzeni myślowej dasz projektowi, tym lepszy efekt końcowy otrzymasz. Dotyczy to każdego, kto tworzy treści, więc może jesteś osobą, która pisze treści na swoim blogu lub obsługujesz listę e-mail lub odpowiadasz za komunikację z klientami.

Cokolwiek to jest, Musisz dać sobie trochę czasu na uzupełnienie studni, albo będziesz po prostu wygadywał bełkot. Jest to bardzo trudne do zrobienia, jeśli pracujesz w firmie; naprawdę trudno jest zmniejszyć obciążenie pracą. Ale jak tylko możesz, pomyśl o skupieniu się na starych, dobrych Reguła 80/20.

Chcesz skupić się na 20% swoich projektów, które dają ci 80% wyników.

I wytnij projekty, albo są to źli klienci, klienci, którzy nie płacą szybko, albo są to klienci, którzy po prostu nie są dobrzy w pracy z lub są to klienci, dla których nie możesz pracować najlepiej, ponieważ tak naprawdę nie wdajesz się w ich temat. Skup się na pracy, która naprawdę przynosi rezultaty, niezależnie od tego, czy są to posty na blogu, e-maile, artykuły, cokolwiek to może być.

Robert: Wiesz, na czym jeszcze ludzie powinni się skupić, Sonia?

Sonia: Co to?

Znaczenie niezwykle prostego biznesplanu

Robert: Powinni skupić się na marketingu internetowym dla inteligentnych ludzi oczywiście.

Ten program jest sponsorowany przez imfsp, Premierowy kurs marketingu online dostarczany prosto na Twoją skrzynkę e-mail.

Sonia, zajrzyjmy na chwilę do środka kursu, do jednej z lekcji, która, nawiasem mówiąc, będzie również naszą wskazówką tygodnia w tym tygodniu, dla słuchających.

I jest to numer 12, a Niezwykle Prosty Biznes Plan. Biznes plany są jedną z tych rzeczy, które mogą sparaliżować ludzi od samego początku, a czasami uniemożliwić im start. Podaj nam kilka pomysłów z lekcji numer 12 na temat pisania i wykonywania prostego i skutecznego biznesplanu.

Sonia: Tak, oczywiście. Ideą lekcji 12 jest operacja typu “cięcie i wklejanie”. Możesz więc dosłownie skopiować go do dokumentu programu Word lub dokumentu tekstowego, a następnie odpowiedzieć na pytania, a kiedy odpowiesz na wszystkie pytania, masz biznesplan.

Stworzyłem to, bo kiedy zaczynałem pracę z copywritingiem, czytałem o tym, jak zdobyć linię kredytową, jak uzyskać licencję i o czym powinienem myśleć, negocjując powierzchnię biurową. “Nic z tego nie ma dla mnie żadnego związku.”

Robert: Napisałeś kilka 50, 100-stronicowych biznes planów, prawda?

Sonia: Wyszedłem z bardziej tradycyjnego świata korporacyjnego, gdzie trzeba było dostać takie rzeczy jak kredyty dla firm, a bank ma coś, na co lubią patrzeć, co nazywają biznesplanem. Nie wydaje mi się to zbyt przydatne dla prawdziwego biznesu, więc wymyśliłem coś, co nazywa się niezwykle prostym biznesplanem i pozwala odpowiedzieć na kilka pytań, które mogą być trudne do odpowiedzi, ale jeśli nie znasz odpowiedzi, będziesz miał świat bólu.

Pierwszy i przejdę przez pierwszy, aby dać wam wyobrażenie o czym tu mówimy. Kto jest właściwym klientem? Więc kto jest klientem za to, co sprzedajesz? Kim jest ta osoba, jak wygląda, gdzie robi zakupy, skąd o Tobie słyszała, na czym im zależy, jaki jest ich ulubiony kolor, ile mają dzieci, jakim samochodem jeżdżą, po prostu idź i idź i dowiedz się, kto jest klientem za to, co sprzedajesz, ponieważ, i rozmawialiśmy o tym wcześniej, jeśli Twoja odpowiedź to ktoś ze skórą, która jest odpowiedzią na to pytanie dla jednego z marketerów wielopoziomowych, masz problem.

Nie można sprzedawać wszystkim ze skórą; nie można płacić za reklamę wszystkim ze skórą.

Musisz rozmawiać z jedną dobrze zdefiniowaną osobą, którą możesz sobie wyobrazić, jakbyś pił kawę. Jeśli nie wyobrażasz sobie tej osoby siedzącej naprzeciwko Ciebie, pijącej kawę i rozmawiającej o Twojej firmie i o tym, jak jej to pomaga, musisz zabrać się do pracy.

Postawiłem to na pierwszym miejscu, ponieważ uważam, że jest najważniejsze. Myślę, że jeśli masz rację, możesz spieprzyć wiele innych rzeczy i nadal będziesz miał dobre wyniki. A jeśli się pomylisz, będziesz martwy w wodzie.

Jak ta osoba mnie znajdzie, omówię kilka innych elementów biznesplanu. Czym jest ten projekt – więc Twoja usługa, Twoja strona, cokolwiek to jest-jak będzie wyglądał projekt, kiedy zostanie ukończony? Jaki problem rozwiązuje klient? Jakie narzędzia lub materiały będę potrzebować, aby to zbudować? Na takie pytania odpowiemy.

To zajmuje trochę czasu, to może być rodzaj rzeczy, gdzie można pójść do kawiarni, usiąść na kilka godzin, zrobić małą burzę mózgów i pomyśleć o tym. Ale to nie zajmie ci nawet miesiąca. To będzie popołudniowa praca, a kiedy już to zrobisz, będziesz miał jasność co do kształtu swojej firmy, która poinformuje Cię o wszystkim, co robisz od tego momentu. To bardzo ważne ćwiczenie. Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, musisz znać odpowiedzi na te pytania.

Robert: Zamierzam podlinkować lekcję numer 12 w poście dla tego podcastu, abyś mógł tam iść, sprawdzić to na własne oczy, dostać się do niego, dostać się do korzystania z niego od razu. I upewnij się, że na dole tej strony, należy kliknąć link, aby zapisać się na Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi oczywiście; cały kurs części 20.

Jest całkowicie darmowy i naprawdę jest najlepszy z Copyblogger, systematycznie zorganizowany i dostarczany do Twoich cyfrowych drzwi, że tak powiem. To jest raz w tygodniu, będziesz miał jedną z tych lekcji i jak powiedziałem, zobaczysz tę. Ale aby wsiąść do autobusu przejdź do imfsp.com i wrzuć swój adres e-mail do małego pudełka, które tam zobaczysz, a my zajmiemy się resztą.

Sonia, jeśli nie masz nic dla tych dobrych ludzi, wynośmy się stąd. Co ty na to?

Sonia: Myślę, że to brzmi dobrze. Dzięki wszystkim.

Robert: Dzięki za wysłuchanie. Jeśli uważasz, że Sonia powinna zachować różowe włosy lub że powinniśmy kontynuować, proszę przejdź do iTunes i zostaw komentarz lub ocenę dla nas. Wszyscy byliście bardzo mili i hojni ze swoimi ocenami i jesteśmy za to wdzięczni.

Pani Simone, pani dzisiejsze słowa były tak dobre jak 30-letnia szkocka single malt. Dziękuję.

Sonia: Dzięki, trzymaj się.

[/transcript]

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 30,8 MB | 21:23
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum

The Show Notes:

  • Darmowy Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi kurs
  • Mobile Marketing Association Ustala Wytyczne Dotyczące Prywatności
  • Permission Marketing Seth Godin
  • Przestępczość w Internecie rośnie wykładniczo
  • Niezwykle Prosty Biznes Plan
  • Wyszliśmy z budynku z Girl Talk

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts