Przewodnik krok po kroku dotyczący wykorzystania autentyczności i przejrzystości w celu zwiększenia zaufania

trust

Autentyczność i przejrzystość to dwa najnowsze hasła marketingowe.

To, że słowo jest chwytliwe, nie oznacza, że jest bez znaczenia, ale niekoniecznie oznacza, że ma znaczenie.

Istnieje wiele buzzwords, które straciły swoje znaczenie.

Ale te dwa są różne, ponieważ reprezentują dwa aspekty nowoczesnego marketingu, które mogą mieć wielki wpływ na Twoje wyniki, zwłaszcza jeśli chodzi o content marketing.

Całe blogi zostały uruchomione z tymi dwiema zasadami jako przewodniki dla każdego aspektu tych blogów.

Weźmy na przykład, Groove ‘ s blog o czym często wspominam. Przejrzystość i autentyczność w marketingu treści pomogły firmie zwiększyć przychody, aby znacznie przekroczyć ich początkowy cel 100k miesięcznie.

To powiedziawszy, większość marketerzy nie mają pojęcia, jak skutecznie wykorzystać te pojęcia w swojej treści.

Najwyższy czas to naprawić. Napisałem ten post, aby nauczyć cię autentyczności i przejrzystości, a także pokazać, kiedy i jak z nich korzystać. 

Ale zanim zaczniemy, jest jeszcze jedna rzecz, którą musisz zrozumieć…

Przejrzystość i autentyczność to nie to samo: Oba te aspekty są niezależnymi aspektami treści, chociaż często są ze sobą mylone.

Przejrzystość odnosi się do tego, ile chcesz udostępnić. Na przykład, gdy mówimy o liczbach przychodów, można użyć:

  • Niska przezroczystość – Mieliśmy dobry miesiąc luty.
  • Średnia przezroczystość – Mieliśmy zyskowny miesiąc Luty, z marżą zysku w wysokości 20%.
  • Wysoka przejrzystość – W lutym zarobiliśmy $10,000, z zyskiem netto w wysokości $2,000. 

Mam nadzieję, że to sprawia, że koncepcja jest krystalicznie jasna. Im więcej szczegółów udostępniasz, tym bardziej jesteś przejrzysty. Jeśli wydaje się, że jesteś ukrywanie ważnych szczegółów nie jesteś przezroczysty.

image03

Autentyczność, z drugiej strony, nie ma nic wspólnego z tym, jak wiele się dzielisz. Chodzi o co dzielisz się.

Bycie autentycznym oznacza bycie wiernym temu, kim jesteś jako osoba, pisarz lub firma.

Oznacza to pisanie tego, w co wierzysz, nawet jeśli może to być niepopularne lub kontrowersyjne. Na przykład nie widzisz, że piszę posty na temat technik SEO w czarnym lub szarym kapeluszu, takich jak budowanie prywatne sieci blogowe (PBN).

Wierzę, że dla prawie wszystkich właścicieli firm i marketerów lepsze jest podejście do białego kapelusza. Tak więc, chociaż mogłem uzyskać dodatkowy ruch, pokrywając te cieniste taktyki, zdecydowałem się pisać o moich uczciwych punktach widzenia.

Jeśli to wszystko ma sens, możemy zanurkować. Jeśli nie jest to całkowicie jasne, stanie się jaśniejsze w najbliższych sekcjach.

Krok 1: Zrozumieć dlaczego czytelnicy reagują na przejrzystość

Istnieją dwa kluczowe elementy skutecznej treści, które mogą mieć wpływ na przejrzystość:

  • Wartość
  • Zaufanie

Ludzie cenią treść z wielu powodów, ale przede wszystkim za jej użyteczność.

Przejrzystość może pomóc zwiększyć użyteczność treści. Poprzez dostarczanie osobistych przykładów i doświadczeń w szczegółach (wysoka przejrzystość), pomagasz czytelnikowi zobaczyć swoje porady w działaniu.

Nie tylko to, pisząc o osobistych doświadczeniach, możesz podać kontekst z powodów – dlaczego—za twoje decyzje.

Może wykraczać daleko poza dzielenie się osobistymi liczbami, nawet jeśli jest to świetny początek.

Na przykład, Bufor nie tylko akcje numery przychodów ale także wyjaśnia, co oznaczają te liczby, a także co zespół robi, aby je poprawić.

image04

Gdybym zakładał podobny biznes, mógłbym uczyć się z tych spostrzeżeń.

A potem jest zaufanie.

Chociaż różni się, wielu czytelników online jest słusznie sceptyczny.

Ludzie będą domagać się wszystkiego, jeśli będą myśleć, że pomoże im to w sprzedaży. Kiedy ktoś czyta recenzję produktu lub studium przypadku, jego radar sceptycyzmu jest w pełnej gotowości.

Zdobycie zaufania czytelnika nie jest łatwe, ale przejrzystość ma długą drogę.

Pomyśl o tym w ten sposób…

Komu bardziej ufasz: nieznajomemu czy komuś, kogo dobrze znasz?

W 99% przypadków ufasz osobie, która jest z Tobą bardziej otwarta. Czujesz, że jeśli znasz kogoś lepiej, możesz łatwiej przewidzieć jego intencje i zachowania.

Ale to również prowadzi do słusznej uwagi. Jeśli jesteś okropną osobą, przejrzystość nie będzie dla ciebie dobra. Mam nadzieję, że ty i Twoja firma nie jesteście Straszni.

Czy przejrzystość jest zawsze dobra? Niefortunną częścią przejrzystości, która staje się tak popularna, jest to, że ludzie, którzy jej nie rozumieją, próbują jej używać.

Technicznie rzecz biorąc, mówienie czytelnikom, co jadłeś na śniadanie, jest bardzo przejrzyste, ale jeśli nie masz bloga z jedzeniem, nie wniesie to żadnej wartości do Twoich treści.

Krok 2: Zrozum dlaczego czytelnicy odpowiadają na autentyczność

Jednym z głównych powodów, dla których uważam, że autentyczność jest często mylona z przejrzystością, jest to, że obie wpływają na ten sam element treści:

Zaufanie.

Nieautentyczni marketerzy treści są jak politycy, którzy flip-flop na ich opinie, zależy, z kim rozmawiają.

image01

Jeśli pomachasz do konkretnej publiczności, możesz odejść od tego, w co naprawdę wierzysz, aby ich zadowolić.

Kiedy taki polityk próbuje cię przekonać, że zależy mu na kwestii bliskiej Twojemu sercu, wierzysz mu?

Oczywiście, że nie.

Ale kiedy czujesz, że ktoś naprawdę wierzy w to, co mówi (jest autentyczny), oczywiście, ty Wola zaufaj im.

To powietrze autentyczności rozwija się z czasem nie tylko poprzez mówienie o swoich rzeczywistych przekonaniach, ale także poprzez podążanie za działaniem.

Powiedziałem wcześniej, że uważam, że white hat SEO jest najlepszym podejściem do SEO w większości sytuacji.

Ale co, jeśli moi czytelnicy zobaczyli, że napisałem post gościnny “x powody, dla których black hat SEO jest najlepszy”?

Jak mogli zaufać cokolwiek że piszę, w tym treści o white hat SEO?

Bycie nieautentycznym często zdarza się przez przypadek, gdy próbujesz odwołać się do różnych odbiorców. Jednak w rezultacie często tracisz zaufanie swoich najbardziej lojalnych czytelników lub masz niski współczynnik konwersji, gdy próbujesz coś sprzedać.

Jeśli znajdziesz się pisząc dla innych odbiorców, ale nie czujesz, że możesz wyrazić swoje szczere opinie, w ogóle nie pisz. Nie tylko przyciągniesz niewłaściwą publiczność, ale także uszkodzisz zaufanie do istniejącej publiczności.

Czy to znaczy, że nigdy nie zmienisz zdania? Wcale nie. I tu transparentność zaczyna przeplatać się z autentycznością.

Najlepszym sposobem na wyjaśnienie tego jest podanie innego przykładu.

W 2014 roku, Google absolutnie zarżnęło PBNs. Z wyjątkiem sieci najwyższej jakości, wiele SEO black hat stracił wszystkie swoje rankingi z dnia na dzień.

Czy to nie byłoby do bani, gdybyś był wokalnym zwolennikiem PBN?

Spencer Hawes, który prowadzi niszowe zajęcia, był tym właśnie typem blogera. Wspierał PBNs, ponieważ był w stanie uzyskać z nimi świetne wyniki, podobnie jak jego czytelnicy.

A potem dostał—mocno.

image05

Pamiętaj, że autentyczność to szczerość. Jeśli naprawdę zmienisz zdanie na jakiś temat, możesz zmienić swój punkt widzenia.

Spencer napisał ten post, który stał się wirusowy w świecie SEO mówi, że nigdy więcej nie użyje PBNs.

Zrobił 180 W nocy.

Powodem niszowych poszukiwań jest nadal silna ze względu na przejrzystość, którą wykazał Spencer.

Mógł ukryć konsekwencje, jakie poniósł w wyniku tych działań Google, ale zamiast tego pokazał je swoim odbiorcom.

Następnie wyjaśnił tak szczegółowo, jak tylko mógł, co dzieje się w jego głowie i dlaczego od tego momentu warto skupić się na technikach SEO white hat.

Gdyby nagle zmienił temat bez wyjaśnienia, większość jego czytelników czułaby się skrzywdzona.

Ale ponieważ zawsze był autentyczny i tak dobrze tłumaczył swoją zmianę serca, czytelnicy nie czuli się oszukani. Zamiast tego zrozumieli, że jego opinia naprawdę się zmieniła i że obracał się, aby to odzwierciedlić.

Nie powinieneś często zmieniać swoich opinii na kaprys, ale tak długo, jak jesteś szczery, czytelnicy nie poczują się oszukani. Nadal możesz stracić niektórych czytelników, ale to cena, którą płacisz za długoterminową lojalność i sukces.

Krok 3: zdecyduj o poziomie przejrzystości

W tym momencie powinieneś dobrze zrozumieć pojęcia przejrzystości i autentyczności.

Teraz musisz wykorzystać tę wiedzę w praktyce.

Musisz ustalić, kim jesteś i nie czujesz się komfortowo dzieląc się.

Typowe rzeczy do rozważenia to:

  • Dane osobowe – Twoje imię i nazwisko, adres itp.
  • Informacje biznesowe – przychody, zysk, problemy za kulisami
  • Osobiste informacje biznesowe – procesy i dostawcy Twojej firmy, których potencjalnie mogą ukraść twoi konkurenci

Przejrzystość może być świetną rzeczą, ale zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy ludzie czują się komfortowo podając swoje prawdziwe nazwiska, tak jak ja.

Zdecyduj, kim jesteś i nie czujesz się komfortowo ujawniając, a następnie trzymaj się tego, gdy tworzysz treści w przyszłości.

Krok 4: autentyczność jest binarna

Pytanie ” Czy uważasz, że on/ona jest autentyczny?”jest pytanie ” tak ” lub “nie”. Nigdy nie ma odpowiedzi: “jest autentyczny.”

Chyba, że jesteś lub chcesz być okropną osobą, której nikt nie lubi, polecam bycie autentycznym.

To jest właściwie ostatnia część tego postu dotycząca autentyczności. Nigdy nie będziesz musiał zmuszać się do rozważenia tego, gdy zdecydujesz, że zależy ci na autentyczności.

Zakładając, że próbujesz być autentyczny, wszystko, co musisz zrobić, to zwrócić uwagę na to, jak się czujesz podczas pisania treści. Czujesz, że kłamiesz? Jeśli tak, to nie jesteś autentyczny.

Krok 5: wstrzyknij przezroczystość do treści (gdy ma to sens)

Trudną częścią przejrzystości jest wiedza, kiedy jej użyć.

Kluczem jest rozpoznanie najważniejszych części treści, w których można dodać wartość poprzez dodatkową przejrzystość.

Rozpoznanie ich wymaga doświadczenia, więc pokażę wam kilka świetnych przykładów.

Przykład # 1 – Blog Groove: Groove jest zawsze pierwszym przykładem, o którym myślę, jeśli chodzi o przejrzystość.

W momencie ich uruchomienia bardzo niewiele blogów dla przedsiębiorców ujawniło intymne szczegóły dotyczące przychodów i zysków.

image00

Groove zaczął dzielić się wszystkim, w tym procesami biznesowymi, przyczynami pewnych decyzji, a nawet wyniki zatrudniania trenera biznesu.

Od tego czasu wiele innych postępowało zgodnie z tym rodzajem przejrzystości.

Moje public $ 100k challenge jest tego przykładem.

Przykład # 2-Domino ‘ s Pizza: Jeśli mieszkasz w USA, znasz Domino ‘ s, która jest popularną siecią pizzerii.

Jednak nie były one dokładnie znane ze swojej wysokiej jakości pizzy.

To, co zrobili, to stworzenie filmu, w którym poszli za kulisy i publicznie odczytali swoje najgorsze skargi klientów.

W tym filmie pokazują, jakie prace zostały wykonane za kulisami, aby ulepszyć ich pizzę.

Po obejrzeniu tego wyświetlacza przezroczystości, większość poprzednich klientów dałaby im kolejną szansę.

To może być dobra rzecz, aby umieścić swoje słabości prawo w otwartym i skonfrontować je z głową na tak długo, jak rzeczywiście starają się je naprawić.

Przykład # 3-Patagonia: Patagonia to duży biznes, który sprzedaje odzież.

Możesz lub nie wiesz, że istnieje wiele obaw dotyczących odzież produkowana w Warunkach dresowych, nawet przez duże firmy.

Patagonia responded by tworzenie mapy footprintów, gdzie pokazują dokładnie, skąd pochodzą wszystkie swoje materiały.

image02

Ujawnili warunki pracy swoich pracowników i kontrahentów, aby pokazać, że mają dobre praktyki biznesowe. Jest to ponownie część, w której musisz być dobrą osobą lub firmą, aby skutecznie korzystać z przejrzystości.

Jeśli istnieje powszechne zmartwienie w Twojej branży, rozważ pełną przejrzystość, pokazując, że nie uczestniczysz w złych praktykach. 

Wniosek

Autentyczność i przejrzystość mogą być popularnymi hasłami, ale są również pojęciami o prawdziwej wartości.

Mam nadzieję, że ten post pomógł Ci zrozumieć różnicę między tymi dwoma pojęciami. Jak widać, choć często wchodzą w interakcje, są to dwie całkowicie niezależne Zasady.

W tym momencie wróć i odpowiedz na pytania w krokach 3-5, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Gdy to zrobisz, pamiętaj o tych odpowiedziach podczas tworzenia treści w przyszłości.

Total
0
Shares
Related Posts

Powrót Tutorial marketingu?

Trwa interesująca dyskusja, która nastąpiła po odrzuceniu przez Michela Fortina długiego, przewijanego, wypełnionego hype listu sprzedażowego. Jak wyjaśnił…