Opanowanie Content Marketingu: 7 wymaganych zasad sukcesu

master

Jeśli nie jesteś zachwycony wynikami otrzymywanymi z content Marketingu, możesz przegapić kawałek układanki.

Tak długo, jak robisz niektóre z kluczowych aspektów content marketingu prawo, dostaniesz niektóre dobre wyniki.

Jednak otrzymasz również kilka złych, a ogólnie doprowadzi to do powolnego wzrostu i minimalnego sukcesu.

To jest bardzo pospolite.

A to dlatego, że marketerzy za bardzo polegają na taktyka.

Prawdopodobnie znasz kilka dobrych taktyk, aby tworzyć treści dla swoich czytelników i promować je.

Ale prawdopodobnie zauważyłeś również, że gdy używasz tej samej taktyki w kółko, wielu przestaje pracować lub pracuje tylko przez pewien czas.

W rzeczywistości, to jest cały sens taktyki w pierwszej kolejności: specyficzne podejście do specyficzna sytuacja.

I nie będziesz w tej samej sytuacji tak często.

Pomimo faktu, że większość marketerów czyta te same posty na blogu o taktyce i strategiach, tylko 30% z nich uważa content marketing za skuteczny

image14

Wielu marketerów rozumie co do zrobienia-ale nie dlaczego powinni to zrobić.

Wydaje się to drobnostką, ale w rzeczywistości jest to kluczowe.

Jeśli nie rozumiesz, dlaczego powinieneś użyć określonej taktyki, nie będziesz wiedział, kiedy jej użyć. Oznacza to, że grasz w Zgadywankę, a wyniki będą wszędzie.

Chcę wyjaśnić jak najwięcej z tego, jak to możliwe w tym poście.

Przyjrzymy się 7 najważniejszym zasadom content marketingu i jak należy je stosować.

Gdy zrozumiesz, jak te zasady wpływają na ogólną strategię treści, powinieneś być w stanie lepiej opanować, gdy musisz użyć określonej taktyki.

Zasada # 1: Wszystkie efektywna treść zapewnia to…

To jest coś, co każdy marketer musi zrozumieć.

Content marketing opiera się na dostarczanie wartości do grupy docelowej.

Bez względu na rodzaj treści, które tworzysz, każda decyzja, którą podejmiesz, powinna polegać na maksymalizacji wartości dla czytelnika.

Zauważ, że powiedziałem ” wartość dla czytelnika.

Jednym z najczęstszych błędów jest definiowanie wartości na podstawie własnych preferencji i opinii.

Ale twoi czytelnicy niekoniecznie uważają te same rzeczy za wartościowe lub interesujące, co Ty.

Ważne jest, aby pamiętać, że wartość jest zawsze określana przez odbiorców.

Jeśli nie widzisz żadnej przyczepności do treści, oznacza to rozłączenie. Wzrost ruchu, akcje, pozytywne komentarze, e-maile itp. czy wszystko wskazuje na to, że are dostarczanie wartości czytelnikom.

Ogólnie rzecz biorąc, im bardziej cenisz give, im więcej ty w zamian.

Oznaki wysokiej wartości zawartości: Nie mogę ci dokładnie powiedzieć, co ceni twoja konkretna publiczność. Będziesz musiał sam to ustalić, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Mogę jednak wskazać ci cztery cechy wysokiej wartości treści. Te aspekty pozostają prawdziwe w prawie każdej niszy:

  1. It ‘ s actionable – Twoi odbiorcy oddalają się od treści, wiedząc, jak wdrożyć coś, co objąłeś. Dlatego często widzisz, jak rozkładam sprawy na procedury krok po kroku.

image06

2. Nowe rzeczy – Powtarzanie wiadomości na określone tematy ma pewną wartość, ponieważ nie wszyscy czytelnicy ją rozumieją lub wdrażają za pierwszym razem. Jednak każda treść powinna zawierać co najmniej jeden lub dwa nowe kluczowe fakty, ustalenia, taktyki itp. Większość odbiorców przywiązuje dużą wagę do uczenia się nowych rzeczy.

3. Imponujący design / bardzo czytelny – Powinieneś spraw, aby cała zawartość bloga była czytelna. Wybierz dużą czcionkę, zminimalizuj zakłócenia, sformatuj ją wyraźnie i dołącz wiele obrazów. Gdy tworzysz zawartość dla innych stron internetowych, staraj się jak najlepiej (nawet jeśli ich układ nie jest świetny).

4. Kopie zapasowe danych i źródeł – Większość odbiorców musi być przekonana, że twój sposób jest najlepszy. Aby to zrobić, musisz powołać się na badania i ekspertów.

image07

Przykłady treści o wysokiej wartości: Jedną z najtrudniejszych części zostania świetnym twórcą treści jest odróżnienie tego, co jest, a co nie jest treścią o wysokiej wartości.

W końcu treść ma wiele form.

Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się o tym, jest to zobaczyć.

Będziesz w stanie stwierdzić, czy szukasz dobrej treści przez duża liczba akcji społecznych i komentarze.

Niektóre treści o wysokiej wartości, takie jak Seth Godin, są bardzo krótkie:

image00

Jego czytelnicy cenią sobie wyzwania, aby rozwijać się jako ludzie i marketerzy.

Z drugiej strony, Moja treść jest niezwykle długa, ale dostaje mniej więcej taką samą liczbę akcji jak Setha.

Należy również przyjrzeć się innym formom treści.

Na przykład “MinutePhysics” jest niezwykle popularnym kanałem YouTube. Ich publiczność kocha Krótkie filmy, które w prosty sposób rozkładają skomplikowane tematy (z atrakcyjnymi rysunkami):

image01

Ta publiczność nie chce znać każdego szczegółu (którego nauczenie się zajęłoby dni lub tygodnie); chcą po prostu nauczyć się czegoś schludnego w minutę lub dwie.

A może rozważasz ponowne wykorzystanie treści jako pokazów slajdów. Powinieneś spojrzeć na górne pokazy slajdów na Slideshare aby zobaczyć, co Ci odbiorcy doceniają:

image12

W większości chcą wysokiej jakości obrazów z łatwym do odczytania tekstem, który rozkłada Duże tematy na strawne ukąszenia.

Zauważysz również, że treści o wysokiej wartości w twojej niszy mogą nie wydawać się imponujące w porównaniu z innymi niszami. Jeśli znajdziesz taką sytuację, łatwo będzie uzyskać trakcję, jeśli po prostu wdrożysz tę jedną zasadę.

Najprostsze sposoby na poprawę wartości treści: Są szanse, że już tworzysz zawartość, ale możesz nie uzyskać pożądanych wyników.

Istnieją trzy proste zmiany, które możesz wprowadzić, aby poprawić jakość swoich treści.

Pierwszym i najważniejszym jest cięcie w dół na ilość.

Nie ma sensu publikować mnóstwa, dopóki nie masz pewności, że możesz tworzyć treści, które Twoi odbiorcy uznają za wysoką wartość.

Lepiej jest tworzyć mniej treści o wysokiej jakości niż więcej treści o gorszej jakości, więc spędzaj więcej czasu i zasobów, aby Twoje treści były tak dobre, jak to możliwe.

Zawsze możesz powiększyć później.

Drugą rzeczą, którą możesz zrobić, to sprowadzić innych ekspertów, którzy pomogą Ci tworzyć lepsze treści.

Zauważysz, że większość zaawansowanych przewodników na temat Quick Sprout została napisana z pomocą eksperta w tym temacie:

image03

Pomogło mi to stworzyć bardziej kompletną treść w obszarach, w których nie jestem tak doświadczony, jak chciałbym być, co sprawiło, że treść była bardziej wartościowa.

Tak, to będzie kosztować pieniądze, ale często jest to dobra inwestycja.

Wreszcie, jeśli nie jesteś zbyt dobry w określonej części tworzenia treści, takiej jak projektowanie, edycja, formatowanie itp., sprowadźcie eksperta freelancera.

W przeszłości opublikowałem wiele infografiki. Mógłbym stworzyć dobrze. jeden, ale zamiast tego znalazłem niesamowitego projektanta, który stworzył infografiki, które pokochała moja publiczność.

Zasada # 2: ma osobowość

Content marketing polega na dostarczaniu wartości w celu nawiązania relacji i zaufania do odbiorców.

Ale sama wartość nie wystarcza w większości przypadków.

Jeśli zamierzasz stworzyć kolejną Wikipedię, dobrze jest mieć czysto obiektywną treść.

Ale jeśli blogujesz, to po prostu nie działa.

Nie oznacza to, że musisz być niesamowicie stronniczy podczas tworzenia treści, ale zawsze powinieneś zająć stanowisko w danym temacie.

A potem wyjaśniasz, dlaczego uważasz, że coś jest dobre lub złe dla czytelnika.

Czasem się pomylisz i nie ma sprawy. Ale większość czytelników chce wiedzieć, że za treścią, którą konsumują, jest prawdziwa osoba, która troszczy się o nich i temat, a nie tylko ktoś, kto po prostu kopiuje i wkleja z Wikipedii.

Jak osobowość przenika w treści: Twoja osobowość i opinie pojawiają się w Twoich treściach w oparciu o język, którego używasz i sposób pisania.

Idealnie powinieneś brzmieć tak samo, jak w przypadku rozmowy w prawdziwym życiu.

Na przykład Brian Dean jest jednym z blogerów, których znam, którzy często mówią “Jestem napompowany” w swoich treściach w różnych sytuacjach:

image19

Myślę, że to działa naprawdę dobrze, ponieważ każdy, kto kiedykolwiek słyszał Briana mówić może łatwo wyobrazić go mówi to w prawdziwym życiu.

Porównaj te dwa tweety:

  • “Jestem podekscytowany, że przemawiam na # LAC2014.”
  • “Będę przemawiał na # LAC2014; jestem podekscytowany.”

Prawdziwi ludzie zazwyczaj najpierw skupiają się na swoich uczuciach, dlatego drugi tweet brzmiałby dość robotycznie.

W prawdziwym życiu większość ludzi powiedziałaby przynajmniej: “jestem taka podekscytowana tą szansą!”

Chociaż zwięzłość jest ważna w tworzeniu treści, nie skracaj treści kosztem emocji. Więzi emocjonalne budują relacje.

Bądź autentyczny: Najważniejsze jest tworzenie treści, które odzwierciedlają to, kim jesteś. Jeśli inny bloger zaczął używać wyrażenia “jestem napompowany”, może to nie działać dla nich.

Bardzo trudno jest stworzyć sympatyczną osobę od podstaw.

O wiele łatwiej jest tworzyć treści w oparciu o sympatyczne cechy, które już posiadasz.

A jeśli nie jesteś aż tak sympatyczny? To powszechne i całkowicie uzasadnione zmartwienie.

Bardzo niewielu ludzi jest lubianych przez wszystkich. Ale oto dobra wiadomość: bardzo niewielu ludzi jest nie lubiany przez wszystkich.

Są bardzo popularni pisarze, którzy regularnie używają obraźliwego języka, tj. przekleństw:

image16

Tacy już są.

I wiesz co? Informatyka czy wyłącz niektórych czytelników z ich treści.

Jest to jednak więcej niż nadrobione przez tych czytelników, którzy uwielbiam je. To dlatego, że nie wierzą również w cenzurowanie siebie w prawdziwym życiu lub w Internecie.

Nie martw się o zadowolenie wszystkich. Bądź autentyczny, a zbudujesz silne relacje z małą grupą czytelników, którzy będą kluczowi w Twoim długoterminowym sukcesie.

Jak być bardziej autentycznym w swoich treściach: Na początku bycie autentycznym jest bardzo trudne.

Jedną z technik, które polecam, aby ci w tym pomóc, jest tworzenie treści, a następnie nagraj siebie czytając to na głos.

Większość telefonów ma wbudowany rejestrator. W przeciwnym razie znajdź aplikację lub użyj darmowy rejestrator online jeśli masz mikrofon.

Podczas słuchania nagrania zauważysz, że mówisz w określony sposób, a nawet wstawiasz słowa, aby Twoja mowa była bardziej naturalna.

Dodaj te inne słowa (gdy mają sens) i dodaj interpunkcję i formatowanie, takie jak przecinki, pogrubiony Typ, kursywa i duże litery, aby podkreślić lub zmienić sposób, w jaki publiczność odczytuje Twoje treści.

Zasada # 3: przekonuje czytelnika, że twój punkt widzenia jest poprawny

Dotknąłem go szybko, kiedy wyjaśniłem pierwszą zasadę. Bycie perswazyjnym nie tylko dodaje wartości do treści, ale także służy jako ważna część skutecznego content marketingu.

Jeśli nie jesteś przekonujący, jak zamierzasz sprawić, by czytelnicy wracali do Ciebie w kółko i ci ufali?

Nawiasem mówiąc, bycie perswazyjnym oznacza, że tworzysz kopie zapasowe swoich opinii i roszczeń za pomocą wiarygodnych źródeł—i nie próbujesz manipulować czytelnikami w jakiś sposób.

Jeśli napiszesz artykuł mówiący, że jazda na rowerze jest najlepszą formą ćwiczeń, wszyscy czytelnicy odejdą, jeśli cały twój argument jest “Jeździłem kiedyś na rowerze i bardzo się zmęczyłem.”

To bardzo zły przykład, ale ilustruje sens.

Aby Twoje treści były przekonujące, potrzebujesz:

  • jasne stanowisko na dany temat
  • badania, które go wspierają lub
  • eksperci, którzy wspierają

Przykłady przekonujących treści: Tworzenie kopii zapasowych treści za pomocą wiarygodnych zasobów i badań nie jest szczególnie trudne, ale może zająć dużo czasu czas.

To kwestia tego, ile wysiłku chcesz włożyć w swoje treści.

Ale to sprawia, że ogromna różnica nawet jeśli trudno jest zobaczyć wyniki od razu.

Staram się wykonać kopię zapasową wszystkich moich roszczeń z danymi, jeśli to możliwe. Często zobaczysz mnie link do badań i Raportów z analiz w postach Quick Sprout:

image17

Innym całkowicie ważnym i przekonującym sposobem wspierania swojego punktu widzenia jest cytowanie ekspertów, a nawet zachęcanie ich do tworzenia unikalnych treści:

image02

Jeśli to możliwe, wolałbym zacytować badania.

Jednak niektóre tematy są oparte wyłącznie na opiniach. Jak statystycznie zidentyfikować najlepsze narzędzie SEO? Nie da się tego zrobić.

Aby jeszcze bardziej poszerzyć treść, podaj przykłady renomowanych osób i marek przy użyciu technik i strategii, o których wspominasz w treści.

image25

Czytelnicy widzą, że ludzie sukcesu i marki praktykują to, co mówisz, a to zwiększa wiarygodność Twoich punktów.

Jak przekonać czytelników swoimi treściami: Jest to proste, ale bardzo łatwo zepsuć, jeśli robisz rzeczy w złej kolejności.

Chcesz najpierw zbadać swój temat, znaleźć dane pomocnicze i wtedy tworzenie treści.

Najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to po prostu napisać ogromny post na nowy temat, a następnie dowiedzieć się, że nie ma wiarygodnych danych, które wsparłyby twój punkt widzenia.

Jest to mniejsze ryzyko, jeśli masz duże doświadczenie w tworzeniu treści w swojej niszy, ale nadal dobrze jest planować z wyprzedzeniem.

Przede wszystkim znajdź swoje statystyki i dodaj je do swojego zarys treści.

Dla większości tematów, można Google “(temat)+statystyki”:

image10

Następnie poświęć 5-10 minut na przeglądanie wyników i wybierz te, które pomogą Ci wzmocnić główny widok na ten temat.

Następnie przeczytaj, co liderzy myśli w niszy napisali na podobne tematy.

Możesz przeczytać pierwszą stronę wyników Google, gdy szukasz dokładnego tematu, lub możesz wyszukać coś takiego:

(słowo kluczowe)+lider myśli

image15

Możesz też wysłać e-mail do konkretnego eksperta i poprosić go o odpowiedź na konkretne pytanie. Następnie umieść odpowiedź w treści.

Ta alternatywa zajmuje więcej czasu, ale może uzyskać unikalną treść, oraz influencer prawdopodobnie pomoże Ci promować treści.

Wreszcie, gdy skończysz wyjaśniać pojęcie, nałóż nawyk pisania frazy “Na przykład…”

Dodaj przykłady, gdy to możliwe, aby wyjaśnić rzeczy dla odbiorców. Już trzy razy użyłem tego wyrażenia w tym poście (oczywiście możesz użyć innych).

Zasada # 4: treść musi spełniać swoje obietnice

Zaufanie.

Dlatego ludzie będą nadal wracać do ciebie zamiast do jakiegokolwiek innego blogera w twojej niszy.

Dlatego też, gdy sprzedajesz produkt, Twoi odbiorcy będą wiedzieć, że jest to legalna oferta, która doda jeszcze większej wartości ich życiu.

Tak jak w prawdziwym życiu, musisz zdobądź zaufanie.

Musisz dostarczać świetne treści w kółko.

Jednak zaufanie jest również bardzo łatwe do stracenia.

Jeśli nie dotrzymasz obietnicy, stracisz zaufanie. Jeśli twoja publiczność poczuje się oszukana, tracisz to zaufanie.

I bardzo trudno jest ją odzyskać.

Składanie obietnic w treści: Wszyscy twórcy treści składają obietnice swoim czytelnikom na wiele sposobów.

Najbardziej oczywiste i powszechne jest w nagłówku.

Twój nagłówek często żąda korzyści. Na przykład:

Zrób to, a zarobisz $1,000 miesięcznie

Obiecuję. Mówisz, że czytelnik może znaleźć wysokiej jakości odpowiedź w Twoich treściach, która pozwoli im uzyskać ten wynik.

Ale jeśli na swoim stanowisku, oferujesz Znajdź pracę i pracuj dodatkowe 50 godzin miesięcznie” rozwiązanie Twojej obietnicy nagłówka, większość czytelników poczuje się oszukana.

Lofty headline claims pomaga uzyskać więcej kliknięć i ruchu-dlatego je tworzymy.

Po prostu pamiętaj, że musisz DOSTARCZYĆ swój nagłówek.

Stworzyłem takie treści jak “Kompletny przewodnik po budowaniu odbiorców bloga”:

image20

To jest wielkie zastrzeżenie.

Kompletny przewodnik musi obejmować wszystko i zrobić to w sposób, który jest przydatny:

image09

Jeśli zapoznasz się z tym przewodnikiem, zauważysz, że nie tylko jest on zaprojektowany na zamówienie, ale także jest dogłębny.

Wydaje mi się, że spełniłem moją pierwotną obietnicę w nagłówku, a sądząc po liczbie linków do jego strony głównej, myślę, że moja publiczność się zgadza:

image22

Jeśli kiedykolwiek chcesz zobaczyć stronę, która tak naprawdę nie dba o budowanie zaufania wśród swoich odbiorców, sprawdź BuzzFeed.

Rutynowo używa “clickbait nagłówki“aby przyciągnąć dodatkowe kliknięcia i akcje:

image05

Często chodzi o coś małego, co zmieni Twoje życie.

Spoiler: it prawdopodobnie nie zmieni Twojego życia.

Z tego powodu BuzzFeed nie może skutecznie sprzedawać produktów swoim odbiorcom. Zdecydowana większość publiczności nie ufa.

Zamiast tego generuje przychody poprzez reklamę, która jest jednym z najmniej skuteczne rodzaje monetyzacji.

Musisz pamiętać o tej zasadzie dla wszystkich treści. Jeśli mówisz swoim subskrybentom o sprzedawanym produkcie, musisz upewnić się, że produkt jest tak niesamowity, jak mówisz.

Zaufanie to najcenniejszy zasób, jaki posiadasz. Nie wyrzucaj tego.

Zasada # 5: treść nie jest jednorazowym zdarzeniem

Wszyscy wielcy marketerzy treści wiedzą jedno:

Aby odnieść sukces w content marketingu, musisz być konsekwentny.

On niezwykle rzadko dla jednego kawałka treści wystarczy do generowania potencjalnych klientów w sposób regularny.

Jedyne rodzaje treści, które mogą to zrobić, to gigantyczne fragmenty treści, takie jak pełnowymiarowe powieści i filmy.

A to jest ryzykowne.

Dla niektórych się to opłaca, ale większość nigdy nie widzi znaczącego zwrotu z inwestycji.

Treści Online są nieco inne. Zazwyczaj nie wydajemy wielkich treści, takich jak powieści.

Zamiast tego skupiamy się na mniejszych, skupionych treściach.

Najważniejszą rzeczą do uświadomienia jest to, że to, co jest dla ciebie “dużym” fragmentem treści, może nie być tak duże.

Moje posty mają zazwyczaj ponad 4,000 słów i naprawdę nie są ” duże.”

Dlatego to trochę głupie, gdy blogerzy narzekają, że nie rosną szybko, gdy wszystko, co robią, to publikowanie jednego lub dwóch artykułów 500 tygodniowo.

Wydaje się to dużo, ponieważ mogą nie być do tego przyzwyczajeni, ale tak naprawdę nie jest.

Przynajmniej nie od razu…

Ale gdyby byli konsekwentni przez kilka lat, zgromadziliby 200-300 postów, które prawdopodobnie napędzałyby sporo niezawodnego ruchu.

Szkoda, że większość blogerów poddaje się wcześniej.

Przykłady spójności: Konsekwentne dawanie wartości odbiorcom to sposób budowania relacji i zaufania.

Nie ma skrótów, to wymaga czasu.

Bloguję na Quick Sprout od 2007 roku. Nie dostałem setek akcji na każdym kawałku treści z dnia na dzień.

Jeśli zajrzycie do archiwów, zobaczycie, że od dłuższego czasu publikuję trzy razy w tygodniu.

Publikuję nowy post w każdy poniedziałek, środę i piątek:

image23

Innym doskonałym przykładem spójności jest James Clear. Jest pisarzem, który w ciągu zaledwie trzech lat zwiększył widownię z zera do 200 000 subskrybentów.

Zrobił to, publikując artykuł na swojej stronie w każdy poniedziałek i czwartek w ciągu tych trzech lat:

image26

Czy jesteś gotów podjąć takie zobowiązanie? Tego właśnie wymaga skuteczny content marketing.

Jak zachować spójność i uniknąć wypalenia: Oprócz prawidłowego ustawiania oczekiwań, istnieją cztery rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na utrzymanie spójności.

Pierwszą i najważniejszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest tworzenie harmonogramu treści.

Zaplanuj swoje treści z wyprzedzeniem, aby nie było szans na pojawienie się czegoś i uniemożliwienie publikowania. Jak tylko pominiesz publikowanie raz lub dwa razy, łatwiej o tym zapomnieć.

To nie musi być skomplikowane. Możesz nawet skonfigurować prosty harmonogram korzystanie z arkusza kalkulacyjnego:

image13

Każdy rodzaj kalendarza będzie działać. Jeśli nigdy wcześniej nie używałeś żadnego, rozważ Kalendarz Google, co jest proste na początek:

image24

Drugą rzeczą, którą musisz zrobić jest wyprodukuj rozsądną ilość treści.

image27

Możesz nie mieć czasu ani doświadczenia, aby pisać trzy razy w tygodniu, tak jak ja.

W porządku.

Możesz rosnąć trochę wolniej, ale nadal będziesz rosnąć, dopóki będziesz konsekwentny.

Zacznij od niskiej strony, a następnie podnieś częstotliwość, gdy poczujesz, że możesz. Zawsze lepiej skalować w górę niż w dół.

Po trzecie, musisz nadać treści priorytet.

Miej wystarczająco dużo czasu specjalnie przygotowanego na tworzenie treści, aby nawet jeśli w innym miejscu w branży wystąpi nagły wypadek, nadal tworzysz potrzebne treści.

Każdy kawałek treści jest ważny, nawet jeśli nie widzisz wzrostu na podstawie post-by-post.

Na koniec napisz o tematach, na których Ci zależy. To najprostszy sposób na utrzymanie motywacji.

Nie ma mowy, żebym pisał o marketingu przez ponad osiem lat, gdybym go nie pokochał.

Zasada # 6: to przyćmiewa Wszystko inne tam

Konkretne treści potrzebne do skuteczności zawsze będą się zmieniać.

Lata temu możesz publikować podstawowe artykuły 500-word I nadal uzyskiwać przyzwoite wyniki.

Nawet nie spojrzysz drugi raz.

Aby content marketing działał, Twoje treści muszą być much lepiej niż u konkurencji. to jedyny sposób, w jaki się wyróżniasz i jest to jeden z głównych powodów, dla których czytelnik podążałby za tobą nad kimś innym.

Przykłady zawartości next level: Ludzie pisali na prawie każdy temat.

Podczas wyszukiwania głównego słowa kluczowego możesz zobaczyć większość najlepszych treści wokół niego (Google nie zawsze od razu klasyfikuje nowsze treści).

Na przykład, mógłbym spojrzeć na konkurencję dla tego postu, szukając:

Zasady skutecznego Content Marketingu

image18

Moim następnym krokiem będzie przyjrzenie się najlepszym rezultatom.

Oto jak wygląda wynik # 1:

image11

Informacje są całkiem dobre, ale to bardzo prosty i płytki artykuł.

Następne wyniki wyszukiwania są podobne, z krótkimi, krótkimi listami:

image08

Po prostu, dzięki czemu mój post jest bardziej dogłębny i zawiera wiele przykładów, robię to, aby się wyróżniać.

Mam nadzieję, że w przyszłości wyprzedzę te inne posty.

Spójrzmy na inny fragment treści, który wyróżnia się…

Mnóstwo blogerów SEO tworzy listy świetnych narzędzi do użycia (w tym ja).

Jednak większość ma najwyżej kilkadziesiąt narzędzi.

Brian Dean przyjął inny punkt widzenia. Osobiście przetestował i ułożyła lista ponad 150 narzędzi SEO.

Stworzył nawet niestandardowe przyciski filtrowania.

image04

W moich postach zwykle szczegółowo opisuję główne cechy narzędzi, podczas gdy Brian poszedł na ilość.

Oba są przykładami treści następnego poziomu, a każdy z nich przyciągnie różne typy czytelników.

Jak zapewnić, że Twoje treści są najlepsze: Musisz zrobić wszystko, aby każdy kawałek treści tak silny, jak to możliwe.

Aby to zrobić, wykonaj ten prosty 4-stopniowy proces:

  1. Znajdź swoją konkurencję – Korzystać z Google i narzędzi takich jak BuzzSumo aby znaleźć najbardziej popularne treści dla danego tematu.
  2. Zbadaj swoją konkurencję – Zapisz mocne i słabe strony wszystkich konkurencji.
  3. Dopasuj mocne strony – Jeśli zrobili coś naprawdę dobrze, spróbuj dopasować lub przekroczyć je w tych obszarach.
  4. Napraw słabości – Największą szansą na wyróżnienie się jest poprawa słabych stron konkurencji.

Zasada # 7: Twoja strategia content marketingowa powinna zawsze ewoluować

Ostateczna zasada jest jedną z najważniejszych:

Twoja strategia content marketingowa nigdy nie powinna pozostać statyczna.

Jeśli kiedykolwiek poczujesz, że masz “all figured out,” pomyśl jeszcze raz.

Taktyki stają się z czasem mniej skuteczne, a przyjmowanie (lub wymyślanie) nowych jest tym, co zapewni Ci sukces.

Jeśli cofniesz się o kilka lat, zobaczysz, że wiele postów Quick Sprout było bardzo krótkich.

Ponieważ zauważyłem, że dłuższa treść działa lepiej w wielu aspektach, skupiłem się na regularnym wytwarzaniu bardziej dogłębnych treści.

Innym przykładem jest tworzenie infografik.

Były głównym sposobem, w jaki byliśmy w stanie uzyskać KISSmetrics blog imponujący 2 512 596 gości i 41 142 linków zwrotnych.

Zacząłem używać ich na Quick Sprout kilka lat później, ale widziałem znacznie lepsze wyniki.

Marketing treści zawsze będzie ewoluował, więc upewnij się, że ty i Twoja taktyka również ewoluują.

Wniosek

Taktyka jest ważna dla skutecznego content marketingu.

Ale jeszcze ważniejsze są 7 podstawowych zasad, które pokazałem w tym poście.

Jeśli zrozumiesz te zasady, nie tylko będziesz w stanie skuteczniej stosować taktyki, ale także będziesz w stanie pozostać na czele content marketingu przez wiele lat.

Moim wyzwaniem dla Was jest teraz ocena, czy rozumiecie te zasady i regularne ich stosowanie.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts