Prognozy Content Marketingowe 2011

Według tego wspaniałego dokumentu Rolanda Emmericha, który właśnie obejrzałem, świat się skończy 21 grudnia 2012 roku. Jeśli John Cusack bierze udział w przedstawieniu końca dni Majów, wiesz, że to prawdziwa okazja. Tak jak Say Anything.

My tutaj w Copyblogger trzymamy głowy razem w obliczu tej wiadomości i nadal będziemy robić wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc ci osiągnąć Twoje cele biznesowe, zanim powodzie nadejdą, a Los Angeles zamieni się w roztopione pole płonących limuzyn.

Czy jest lepszy sposób na rozpoczęcie roku 2011 (i podanie losów palcem), niż garść przydatnych prognoz własnych? Nadszedł czas, aby dostać się do pracy przyjaciele, a oto kilka myśli na temat tego, co nadchodzi…

W tym odcinku Brian i ja dyskutujemy:

  • Czy blogowanie jest martwe? Ostateczna odpowiedź…
  • Dlaczego budowanie “aplikacji do tego” nie powinno być twoim priorytetem
  • Jak pominąć reklamę na przystankach autobusowych i sprawić, że klienci przyjdą do ciebie
  • Dlaczego sieć nie jest już tylko odskocznią do “większych” rzeczy
  • Jak uniknąć stania się cyfrowym sharecropperem

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 37,3 MB | 31:05
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)

Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.

Linki z programu:

  • Content Marketing 101
  • Obserwowanie Trendów: Pokolenie G
  • Jak zdobyć więcej subskrybentów na Listę e-mail
  • Właściwie blogowanie * jest * martwe
  • Jak sprawić, aby Twoja strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych (i aby czytelnicy byli zadowoleni)

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts