Ogromne witryny 7 dla ruchu, z którego marketerzy nie korzystają

big sites

Chcesz wiedzieć, dlaczego wszyscy koncentrują się na SEO i marketingu w mediach społecznościowych?

Ponieważ każdy chce ruchu na swoich stronach internetowych, a oba te źródła są ogromny.

Google, YouTube, Facebook i LinkedIn znajdują się w najlepszych witrynach ruchu 20 na świecie.

Niezależnie od tego, czy jesteś hydraulikiem, marketerem SaaS, czy blogerem kulinarnym, możesz znaleźć grupę docelową za pośrednictwem jednego lub obu tych źródeł.

Lub jeśli sprzedajesz produkty fizyczne, prawdopodobnie sprzedajesz je na gigantach e-commerce, takich jak Amazon i eBay – ta sama koncepcja naprawdę, jak możesz sprzedać praktycznie wszystko na nich ze względu na ich rozmiar.

Nie ma nic złego w skupieniu się na pozyskiwaniu ruchu z tych znanych witryn.

Szkoda jednak, że więcej marketerów nie zdaje sobie sprawy, że media społecznościowe i SEO to tylko Powierzchnia ruchu w sieci.

Są to te oczywiste, które każdy marketer próbuje uzyskać ruch, co prowadzi do ostrej konkurencji.

Ale są możliwości gdzie indziej, jeśli wiesz, gdzie szukać.

Jest tak wiele innych stron, z których możesz uzyskać ruch na swojej stronie, że większość marketerów nigdy nawet nie rzuci na nie drugiego spojrzenia, chyba że jeden z nich eksploduje.

Weźmy na przykład Reddit. Pisałem o jak skutecznie sprzedawać na Reddicie jakiś czas temu.

Od tego czasu widziałem coraz więcej artykułów na temat marketingu na Reddit, ponieważ strona staje się coraz bardziej popularna, a marketerzy widzą, że inni odnoszą na niej sukcesy.

O jakich konkretnie stronach mówię?

Podam wam siedem konkretnych przykładów stron z Tony ruchu, który możesz potencjalnie wrócić do swojej witryny.

Wtedy, Pokażę Ci łatwy sposób na znalezienie jeszcze większej liczby witryn, które są praktycznie niewykorzystane.

Brzmi interesująco? Czytaj dalej… 

Strona #1: IMDb

IMDb is na strona z filmami.

Ma szalony poziom ruchu, wszystko koncentruje się na filmach i telewizji.

Pierwszym krokiem do podjęcia decyzji, czy witryna może być dobra do wprowadzenia na rynek, jest określenie, czy odbiorcy jej używają.

Ponieważ nie patrzymy na największe witryny (wyszukiwarki i media społecznościowe), tylko niektórzy odbiorcy będą znajdować się na każdej witrynie.

Jeśli twoja publiczność nie jest w IMDb, obiecuję, że są na innych dużych witrynach.

Ponieważ IMDb ma bardzo konkretny cel, jest to naprawdę dobre tylko wtedy, gdy sprzedajesz produkty związane z filmami i telewizją.

Ale jeśli to zrobisz, to może być okazja.

Mówię może być ponieważ nie będziesz w stanie przekierować ruchu z każdej witryny, z której korzystają Twoi odbiorcy docelowi.

Musisz poszukać sposobu, by przywrócić ten ruch.

W tym przypadku jest jedna szansa i pochodzi ona od aktywnej społeczności forum na IMDb:

image00

Po częstotliwości postów można stwierdzić, że jest naprawdę aktywny, a to tylko jedna sekcja forum.

Następnie musisz stać się częścią społeczności i znaleźć sposób na nadanie wartości—ale zrób to w sposób, który wymaga od członków forum kliknięcia na Twoją stronę.

Oto zasoby 3, które pomogą Ci to zrobić, jeśli nie masz doświadczenia z publikowaniem na forum:

  • Jak wygenerowałem 1861 gości z jednego posta na Forum
  • Jak budować ruch przez fora
  • Dzień po: 11 rzeczy Do zrobienia po opublikowaniu postu

Strona Nr 2: Etsy

Etsy to kolejny up and comer, który ostatecznie zostanie nasycony przez marketerów. Ale jeszcze nie w tym momencie.

Jeśli sprzedajesz wszelkiego rodzaju wysokiej jakości biżuterię, rzemiosło, Wystrój domu lub odzież, jest to fantastyczny rynek e-commerce.

Po co konkurować z tak wieloma firmami na Amazon o klientów szukających najtańszej opcji, gdy jest mnóstwo ruchu składającego się z ludzi, którzy bardzo dbają o te rzeczy i zapłacą za nie uczciwą cenę?

image01

Nie ma sztuczek, aby zwiększyć sprzedaż na Etsy.

Jeśli masz produkt, który jest naprawdę świetny, ludzie Wola zobacz to, a dokonasz sprzedaży.

Z pewnością możesz użyć optymalizacja współczynnika konwersji oraz taktyka copywritingu do sprzedania więcej, ale marketing nie jest trudny, gdy nie ma dużej konkurencji.

Strona # 3: BuzzFeed

Bez wątpienia słyszałeś o BuzzFeed, ale czy kiedykolwiek uważałeś go za źródło ruchu?

Jeśli masz młodszą grupę demograficzną w niszy społecznej (takiej jak rozrywka, wystrój domu, jedzenie itp.), może to być świetne źródło.

BuzzFeed ma nie tylko mnóstwo ruchu, ale także pozwala na dodawanie do niego własnych treści.

image14

Aby rozpocząć, Utwórz konto, Kliknij ikonę obok strzałki powyżej i kliknij ” nowy post.”

To przeniesie Cię do standardowego edytora tekstu i możesz publikować, co chcesz.

image08

Jeśli ten post dostaje trochę trakcji na początku, BuzzFeed faktycznie pomoże Ci przez promocja na stronie.

image09

Tworzenie odpowiedniego rodzaju postu nie jest łatwe, ale jeśli to zrobisz, otrzymasz dziesiątki tysięcy wyświetleń swojego postu.

Wtedy, możesz link ze swojego postu (w stosownych przypadkach) z powrotem do swojej witryny.

Matthew Barby stworzył świetny przewodnik po wejściu na pierwszą stronę BuzzFeed. Sam był w stanie to zrobić wiele razy i przyciągnął duży ruch do swojej strony z przepisami:

image12

Strona Nr 4: Forbes

Forbes to serwis poświęcony wszystkim tematom związanym z biznesem.

I chociaż można zostać zaproszonym do udziału, Możesz również przekierować ruch z powrotem do swojej witryny za pomocą znacznie prostszej metody: komentarze.

Blog komentujący kiedyś był niezwykle popularny. W końcu ludzie zdali sobie sprawę, że nie zawsze przynosi to rezultaty.

Głównym powodem tego jest to, że komentowali blogi, które prawie nie miały ruchu.

Każdy post na stronie głównej Forbesa otrzyma dziesiątki tysięcy wyświetleń. Nawet jeśli niewielka część tych ludzi czyta twój komentarz, to co najmniej kilkaset gałek ocznych.

Stamtąd świetny komentarz może przenieść z 25-50% tego ruchu z powrotem do twojej witryny.

To przyzwoite wykorzystanie czasu, zwłaszcza jeśli zmagasz się z korkami.

Każdy post Forbesa ma opcję” skomentuj tę historię ” na dole ostatniej strony:

image03

Zgodnie z ich Zasadami możesz mieć do dwóch linków do innych stron w komentarzach:

image18

Naprawdę, potrzebujesz tylko jednego.

Trudną częścią jest pozostawienie komentarza, który zaimponuje ludziom na tyle, aby przyciągnąć ruch z powrotem do twojej witryny. Oto kilka świetnych zasobów, które pokażą Ci, jak to zrobić:

  • Jak wygenerowałem $25,000 z 249 komentarzami
  • Jak Kierować Ukierunkowany Ruch Za Pomocą Komentowania Bloga
  • Jak pisać świetne komentarze na blogu dla ruchu i rankingu SEO

Site # 5: Business Insider

Business Insider to kolejna strona podobna do Forbesa, o nieco innej tematyce:

image06

Mimo że ma nieco wyższą rangę Alexa, nadal ma szaloną ilość ruchu.

Jako dodatkowy bonus możesz dodać adres URL swojej witryny do nazwy użytkownika podczas zostawiania komentarzy:

image07

Ponownie, to jest po prostu blog komentowanie w jego rdzeniu, więc użyj tej samej strategii, jak pokazałem powyżej z Forbes.

Strona # 6: Allrecipes

Jeśli masz blog o jedzeniu, istnieje wiele możliwości, aby uzyskać kreatywność i przyciągnąć ruch z powrotem do własnej witryny.

Chociaż Allrecipes jest trudny, nadal można go uruchomić.

Standardowa strona z przepisami wygląda tak na górze:

image11

Następnie zobaczysz instrukcje, a następnie recenzje.

image04

Jeśli Twoja recenzja jest naprawdę pomocna, zobaczy ją prawie każdy, kto przegląda stronę.

Następnie możesz umieścić link na końcu komentarza. Łatwo byłoby dokonać naturalnego przejścia.

Na przykład:

Próbowałem 10 innych receptur gumbo, ale żaden nie okazał się tak dobry, jak ten.

To było tak dobre, że dostosowałem przepis tylko dla moich bezglutenowych przyjaciół. Spodobało im się!

Oto jak zmieniłam przepis, aby był bezglutenowy: (link)

Jestem pewien, że mógłbyś uczynić komentarz bardziej wartościowym-po prostu nie jestem ekspertem od gotowania.

Chodzi o to, poszukaj sposobów na dodanie wartości za pomocą swojego komentarza, jednocześnie naturalnie zawierając w nim link. Nie będzie nawet wyglądać, jakbyś próbował przyciągnąć ruch do swojej witryny. Wygląda na to, że próbujesz pomagać ludziom.

To twój cel z dowolnym linkiem: uczyń go użytecznym.

Strona # 7: Quora

Quora jest 141. najpopularniejszą stroną internetową w Stanach Zjednoczonych.

To strona z pytaniami i odpowiedziami, z której korzystam nawet ja. Ma taką samą koncepcję jak Yahoo Answers, ale jakość jest znacznie wyższa.

Witryna staje się coraz bardziej popularna, a wielu (ale nie wszyscy) marketerów zdało sobie sprawę z jej potencjału.

Prostą strategią jest pozostawienie naprawdę świetnych odpowiedzi na pytania opublikowane w społeczności.

Świetne odpowiedzi będą głosowane na górę i postrzegane przez większość ludzi.

Następnie dołącz linki w odpowiednich odpowiedziach, a to będzie napędzać ruch gdziekolwiek chcesz:

image05

Aby rozpocząć, zacznij wpisywać temat na pasku wyszukiwania. Zasugeruje kilka powiązanych tematów, a gdy zobaczysz, czego szukasz, kliknij go:

image16

Następnie możesz śledzić ten temat i odpowiadać na pytania, które uważasz, że możesz zrobić sprawiedliwość.

Tu nie ma ściemy: ty muszą zapewnić wartość.

Tak, to dużo pracy na odpowiedź, ale nagrody mogą być duże, jak również.

Możesz dostać miliony wyświetleń twoich odpowiedzi z biegiem czasu, jeśli będziesz się go trzymać:

image17

Chociaż nie wszyscy czytający Twoją odpowiedź w końcu odwiedzą Twoją witrynę, nawet niewielka część to znaczna liczba.

Ponadto prawdopodobnie przyciągniesz dodatkową firmę od osób pod wrażeniem twoich odpowiedzi. Nawet bez korków, warto.

Jak znaleźć tyle stron o niskiej konkurencji, ile potrzebujesz

Być może więcej niż jedna z tych witryn jest idealna do marketingu.

Może żaden nie jest.

To jest punkt przechodzenia do stron mniejszych niż Google i Facebooki świata—ale wystarczająco dużych, aby być potencjalnymi źródłami ruchu.

Nie mają każdej widowni, więc nie mogę dać wszyscy konkretne witryny do wprowadzenia na rynek.

Jednak można znaleźć wiele więcej, że are w sam raz dla Ciebie z prostym procesem, który zaraz ci pokażę.

To Wola praca dla każdego.

Najpierw udaj się do Alexy i przeglądaj strony według kategorii.

image19

Sortując według kategorii, a nie rangi (co zrobiłem dla siedmiu witryn w tym poście), zapewniasz, że znajdziesz witryny odpowiednie dla Twojej firmy.

Stamtąd masz możliwość wyboru podkategorii lub możesz zacząć od szerokich witryn.

image10

Każda metoda działa, ale uważaj, aby nie zawęzić zbyt daleko witryn i pozostać z tymi, które nie mają dużego ruchu.

Podczas gdy pozycja Alexa witryny nie jest w żaden sposób idealna, robi zasadniczo odpowiadają poziomom ruchu.

image13

Staraj się trzymać witryn o randze Alexa nie wyższej niż 20,000.

To wciąż pozostawia Ci mnóstwo opcji.

W tym momencie patrzysz na listę domen.

Musisz przejść do każdej z tych stron indywidualnie i odpowiedzieć na te same dwa pytania, o których wspominałem przez cały czas:

  1. Czy Twoi odbiorcy odwiedzają tę stronę?
  2. Czy istnieje sposób, aby ten ruch wrócił do twojej witryny?

Drugi krok jest najtrudniejszy na początku, ale w miarę postępów będziesz bardziej biegły. Ogólnie rzecz biorąc, chcesz szukać takich rzeczy jak:

  • forum
  • sekcja komentarzy (pozwalająca na linki)
  • posty gości / artykuły, które możesz przesłać
  • sposób na bezpośrednie publikowanie produktów (jeśli witryna jest sklepem)

Po przejściu przez 100-200 witryn, będziesz miał listę co najmniej Witryny 5-10, które można skutecznie wykorzystać jako źródła ruchu.

Ostatnią rzeczą, o której należy wspomnieć, jest to, że kiedy wprowadzasz marketing na zupełnie nowej stronie, musisz poświęcić trochę czasu, aby wymyślić skuteczną strategię.

W przypadku witryn społecznościowych i wyszukiwarek praca została wykonana dla ciebie przez blogerów marketingowych. W przypadku większości z tych nowych witryn będziesz musiał wykonać pracę samodzielnie.

Spróbuj zrozumieć taktykę stosowaną w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach, a następnie zastosuj te taktyki do tych nowych stron.

Nawet jeśli nie dostaniesz ich idealnie na początku, nadal powinieneś mieć niektóre sukces ze względu na niską konkurencję.

Wniosek

Wyszukiwarki i giganci mediów społecznościowych są fantastycznymi źródłami ruchu dla prawie wszystkich firm.

Ale…są to twardy aby wykorzystać.

Najlepsi marketerzy wygrywają dużo, podczas gdy duża część marketerów walczy.

O ile nie masz już świetnego zwrotu z inwestycji, prawdopodobnie lepiej jest znaleźć nowe źródła ruchu, których marketerzy w Twojej branży jeszcze nie nasycili.

Podałem ci siedem konkretnych przykładów tych źródeł, ale co ważniejsze, podałem ci prosty framework, którego możesz użyć, aby znaleźć więcej z nich. Mogą okazać się idealne dla Twojej firmy.

Jeśli masz cierpliwość i wytrwałość w trudnych momentach na początku, podczas gdy wymyślisz najlepszą strategię marketingową na tych nowych stronach, przekonasz się, że możesz uzyskać wiele więcej ruchu przy mniejszym wysiłku (i kosztach).

Jeszcze jedno.: Jeśli to wypróbujesz, chcę usłyszeć od ciebie! Zostaw mi komentarz informujący mnie, Czy byłeś w stanie zidentyfikować witryny, które mogłyby działać dla Twojego planu marketingowego.

Total
0
Shares
Related Posts