Odpowiedzi na quiz Content marketingowy z zeszłego tygodnia …

W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy quiz z 10 pytaniami, aby przetestować twoje kotlety content marketingowe.

Jeśli to przegapiłeś, wróć i zrób test przed przeczytaniem tego!

Poniżej znajdują się odpowiedzi na te pytania z każdego odpowiedniego ebooka, który znajdziesz w naszym bezpłatnym zasobie MyCopyblogger.

Daj nam znać, jak ci poszło …

Pytanie # 1

Prawda czy fałsz: narzędzia do badania słów kluczowych pozwalają zobaczyć, czego ludzie faktycznie szukają w Internecie.

Prawda. Z Badań Content Marketingowych: Kluczowe Pierwsze Kroki:

Pytanie # 2

Jakie są trzy filary content marketingu online? (Podpowiedź: jeden z nich to “treść” … pozostałe dwa zaczynają się na”S”.)

Od Business Case for Content Marketing:

Pytanie # 3

Kiedy jest najlepszy czas dnia (lub nocy), aby wysłać e-mail do listy, aby uzyskać najlepszą odpowiedź?

To było podchwytliwe pytanie … które trzymało Cię na palcach.

Prawidłowa odpowiedź brzmiała: na próbę. Z e-mail marketingu: jak popchnąć wysyłać i rozwijać swój biznes:

Pytanie # 4

Wymień dwie zalety tworzenia strony docelowej treści (są w sumie cztery).

Ze stron docelowych: Zamień ruch w Pieniądze:

  • Wysoka pozycja w wyszukiwarkach dla frazy kluczowej
  • Wyższe leady i sprzedaż
  • Łatwiej przetestować wiele wariantów strony docelowej
  • Lepsze wrażenia użytkownika

Pytanie # 5

Jaka jest różnica między content marketingiem a copywritingiem?

Od Copywriting 101: Jak stworzyć atrakcyjną kopię:

I z Content Marketingu: jak zbudować grupę odbiorców, która buduje Twój biznes:

Pytanie # 6

Co to znaczy, gdy mówimy “nie buduj na wynajętej ziemi”?

Od Skutecznej Promocji Treści:

Pytanie # 7

Prawda czy fałsz: “Cornerstone content” ma krótki okres przydatności do spożycia.
Fałsz.

Jak tworzyć atrakcyjne treści:

Pytanie # 8

Jaka jest optymalna liczba celów, które powinna mieć strona docelowa: jeden, dwa lub trzy?

Ze stron docelowych: jak zamienić ruch w Pieniądze:

Pytanie # 9

Co oznacza CTA?

Od Copywriting 101: Jak stworzyć atrakcyjną kopię:

Pytanie # 10

Na podstawie średniej wartości zamówienia, które źródło ruchu jest bardziej opłacalne: wyszukiwanie czy społecznościowe?

Od Business Case for Agile Marketing:

Jak ci poszło?

Niezależnie od wyników testu, możesz dowiedzieć się o wiele więcej na te kluczowe tematy w swoim czasie, w każdej chwili … uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich czternastu naszych ebooków MyCopyblogger tutaj.

Total
0
Shares
Related Posts

Imperatyw RSS

Wiele dyskusji na temat America Online i planów Yahoo, aby zacząć korzystać z systemu, który daje preferencyjne traktowanie…