W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy quiz z 10 pytaniami, aby przetestować twoje kotlety content marketingowe.
Jeśli to przegapiłeś, wróć i zrób test przed przeczytaniem tego!
Poniżej znajdują się odpowiedzi na te pytania z każdego odpowiedniego ebooka, który znajdziesz w naszym bezpłatnym zasobie MyCopyblogger.
Daj nam znać, jak ci poszło …
Pytanie # 1
Prawda czy fałsz: narzędzia do badania słów kluczowych pozwalają zobaczyć, czego ludzie faktycznie szukają w Internecie.
Prawda. Z Badań Content Marketingowych: Kluczowe Pierwsze Kroki:
Pytanie # 2
Jakie są trzy filary content marketingu online? (Podpowiedź: jeden z nich to “treść” … pozostałe dwa zaczynają się na”S”.)
Od Business Case for Content Marketing:
Pytanie # 3
Kiedy jest najlepszy czas dnia (lub nocy), aby wysłać e-mail do listy, aby uzyskać najlepszą odpowiedź?
To było podchwytliwe pytanie … które trzymało Cię na palcach.
Prawidłowa odpowiedź brzmiała: na próbę. Z e-mail marketingu: jak popchnąć wysyłać i rozwijać swój biznes:
Pytanie # 4
Wymień dwie zalety tworzenia strony docelowej treści (są w sumie cztery).
Ze stron docelowych: Zamień ruch w Pieniądze:
- Wysoka pozycja w wyszukiwarkach dla frazy kluczowej
- Wyższe leady i sprzedaż
- Łatwiej przetestować wiele wariantów strony docelowej
- Lepsze wrażenia użytkownika
Pytanie # 5
Jaka jest różnica między content marketingiem a copywritingiem?
Od Copywriting 101: Jak stworzyć atrakcyjną kopię:
I z Content Marketingu: jak zbudować grupę odbiorców, która buduje Twój biznes:
Pytanie # 6
Co to znaczy, gdy mówimy “nie buduj na wynajętej ziemi”?
Od Skutecznej Promocji Treści:
Pytanie # 7
Prawda czy fałsz: “Cornerstone content” ma krótki okres przydatności do spożycia.
Fałsz.
Jak tworzyć atrakcyjne treści:
Pytanie # 8
Jaka jest optymalna liczba celów, które powinna mieć strona docelowa: jeden, dwa lub trzy?
Ze stron docelowych: jak zamienić ruch w Pieniądze:
Pytanie # 9
Co oznacza CTA?
Od Copywriting 101: Jak stworzyć atrakcyjną kopię:
Pytanie # 10
Na podstawie średniej wartości zamówienia, które źródło ruchu jest bardziej opłacalne: wyszukiwanie czy społecznościowe?
Od Business Case for Agile Marketing:
Jak ci poszło?
Niezależnie od wyników testu, możesz dowiedzieć się o wiele więcej na te kluczowe tematy w swoim czasie, w każdej chwili … uzyskaj bezpłatny dostęp do wszystkich czternastu naszych ebooków MyCopyblogger tutaj.