10 przykazań stron docelowych, które działają

W mrocznych i starożytnych czasach cyfrowych żółtych zakreślaczy i skandalicznych twierdzeń nad górami rozległ się krzyk-wołanie o zdrowie psychiczne, uczciwość i piękno.

Z góry wyszło 10 przykazań, aby kierować pewnym plemieniem wydawców internetowych we wszystkich ich przedsięwzięciach nawrócenia.

Strona docelowa nie byłaby już pustynią zamieszania i złego smaku.

Jego celem byłoby teraz przejście do etycznej i Sąsiedzkiej perswazji perspektyw do podjęcia pożądanego działania.

Oto 10 przykazań stron docelowych, które działają.

Związać je z umysłem, pozwolić im płynąć przez pióro …

1. Twoja strona docelowa ma tylko jeden cel

Twoja strona docelowa będzie miała tylko jeden cel, a liczba celów będzie jedna. Nie dwa, nie zero, ale jeden.

Jeśli Twoja strona docelowa ma zero celów, jest to strona “brandingowa” i takie marności nie przyniosą owoców.

Jeśli Twoja strona docelowa ma więcej niż jeden cel, zdezorientujesz swojego gościa, który opuści Twoją stronę z obrzydzeniem i gniewem.

Twoja kopia nie będzie podzielona między więcej niż jeden cel, bo tacy z pewnością doprowadzą twojego gościa do lamentu, a twojego copywritera do szaleństwa.

2. Nie zaśmiecaj swojej strony docelowej fałszywymi obrazami

Nie zaśmiecaj swoich stron docelowych fałszywymi obrazami ani niepotrzebnymi obrazami, ale tylko tym, co jest zyskowne i istotne.

Niech nie pojawia się Słodki kotek, zabawny szczeniak, szczęśliwe dziecko, ani LOLcats, chyba że i kiedy będą — w kontekście — postrzegane jako głęboko istotne i znaczące.

Nie zaśmiecaj Twej prozy fałszywymi obrazami ani” twórczymi ” aluzjami, które mogą doprowadzić twojego gościa ze ścieżki słusznego celu.

I nie zaniechasz ujawniania swoich związków, aby nie spadł na Ciebie deszcz FTC jak plaga szarańczy.

3. Nie przyjmuj imienia władzy nadaremno

Nie przyjmuj imienia władzy nadaremno, bo takie fałszywe poświadczenia wylądują cię natychmiast na dziedzińcu ludzkim.

Co więcej, będziesz szanował swoje imię, dotrzymując obietnic, w nagłówku, podtytule, grafice, ofercie, dostawie i gwarancji, że Twoje dni w Internecie będą bezgraniczne i owocne, a twoja reputacja czysta.

4. Honor Twej białej przestrzeni

Pamiętaj o białej spacji, aby Twoja strona docelowa była skanowana i czytelna.

Bo twój gość nie czyta na poważnie, nie, woląc przeglądać i skakać i skanować.

Więc rozbij swój tekst i włączaj cię we wszystkie rzeczy, do nagłówków, punktorów i prostych zdań anon, aby twój gość mógł znaleźć pomoc w Twoim tekście.

5. Szanuj swojego hosta, przepustowość i klienta

Szanuj swojego hosta, Twoją przepustowość i Twojego klienta, że czasy ładowania nie będą nadmierne, a cierpliwość twojego gościa nie zostanie wyczerpana.

Bo twój gość jest zajęty i niecierpliwy i nie ma czasu do stracenia, czekając na załadowanie Twojej strony.

Ale tak, jeśli Twoja strona załaduje się szybko, twój gość może zostać, a współczynnik odrzuceń na pewno się zmniejszy.

6. Nie zabijaj

Nie zabijaj interesów swoich gości nudną kopią.

Twoja kopia popłynie jak rzeka do morza, niosąc twojego gościa w łagodnym nurcie twoich przekonań do portu realizacji celu.

Nie zabijaj zaufania swojego gościa nieprawdopodobnymi roszczeniami.

Twoje roszczenia będą miały dowody i znaki zaufania, a nawet świadectwa i demonstracje wystarczające do poparcia i udowodnienia Twoich protestów poza wiarą i podejrzliwością. Przez to przezwyciężycie wszelkie sprzeciwy i będziecie szczęśliwi.

Nie zabijaj swojej uczciwości z podejrzanymi towarzyszami, ani swojej reputacji przez nadmierne zwroty i nierozwiązane kwestie wsparcia.

7. Nie będziesz cudzołożył swojej przesłanki

Nie będziesz fałszował swojej przesłanki ani oferty, bawiąc się zewnętrznymi nieistotnościami, ale pozostaniesz wierny odwiedzającemu i celowi w całej swojej prozie, a nawet do końca twojej strony docelowej będzie ci służyć.

Nie czyń na swojej stronie żadnego śladu, który nie przyczyniłby się do twojego celu.

8. Nie kradnij

Nie będziesz kradł uwagi, czasu, Monety i przepustowości odwiedzającego, ale będziesz informował, edukował i przekonywał tylko po uzyskaniu zgody i zgody.

We wszystkim będziesz miał wartość, a nie będziesz angażował się w żadne oszustwo, ani w spam, ani nawet w jego pozory.

Nie zbierajcie niepotrzebnie informacji, bo każde takie obciążenie obciąża waszego gościa zwątpieniem i strachem.

9. Nie będziesz dawał fałszywego świadectwa

Zawsze będziesz mówił prawdę o swoim produkcie, swojej ofercie, swojej gwarancji i swoich konkurentach.

Nie będziesz świadczył fałszywie w żadnym wypadku, bo prawość twoja jest warta więcej niż złoto. A jeśli tak nie jest, Usuń się z Internetu.

10. Nie będziesz pożądał

Nie będziesz pożądał gotówki twojego gościa, ani jego karty kredytowej, ani adresu e-mail, ani numeru telefonu, ani niczego, co należy do twojego gościa.

Będziesz miał wartość w uczciwej wymianie, a we wszystkim unikasz podstępnych intryg i podstępów.

Kochaj swojego klienta

Będziesz miłował klienta twego jak siebie samego, a po wszystkie dni twoje będziesz mu służył w radości.

Idźcie teraz i strzeżcie się tych przykazań.

Honoruj ich na wszystkich stronach. Lekceważ ich na swoje niebezpieczeństwo.

Czy masz przykazanie, aby dzielić się z innymi sprzedawcami? Wypowiedz swój głos w polu komentarza poniżej.

O autorze: Steven A. Lowe zna 101 sposobów na zdobycie większej liczby firm za pomocą stron docelowych. Gdy nie studiuje marketingu i copywritingu czy czytania copyblogger.com, prowadzi Innovator Sp. z o. o., która specjalizuje się w innowacyjnym doradztwie i tworzeniu oprogramowania na zamówienie.

Total
0
Shares
Related Posts