Czytałem dziś świetną historię.
Chodzi o tego faceta, który zaczął blogować w 2002 po przeczytaniu artykułu na ten temat. Spędził cały swój wolny czas ucząc się tajników blogowania w czasach, gdy wszystkie zasoby” jak blogować”, które dziś mamy, nie istniały.
Kontynuował zakładanie dodatkowych blogów na różne tematy i wkrótce odkrył, że zarabiał wystarczająco dużo, aby ograniczyć zatrudnienie do pół etatu, aby mógł skupić się bardziej na blogowaniu. Postanowił naprawdę dać temu blogowi szansę i sprawdzić, czy mógłby z tego żyć.
Stamtąd ostatecznie stał się pełnoetatowym blogerem, wspieranym głównie przez przychody z reklam z blisko 20 blogów. Wydaje się, że ten człowiek wpadł w zupełnie nowoczesny nowy zawód i to pozwoliło mu zarobić znacznie więcej pieniędzy niż miał wcześniej.
Gdzie przeczytałem tę historię?
Na stronie” O “blogera Darrena Rowse’ a.
Oczywiście, czytam bloga Darrena od dłuższego czasu. Ale gdybym tylko natknął się na to dzisiaj, kliknąłbym link “o Probloggerze”, aby zobaczyć, co się dzieje.
I ta strona dobrze by się spisała. To przykuło moją uwagę i przykuło moją uwagę, co skutkowałoby subskrypcją. Wszystko dlatego, że opowiedział mi historię, która dokładnie pokazała powód, dla którego chciałbym przeczytać jego bloga, a na koniec poprosił mnie o subskrypcję.
Po to jest strona” o ” Twojego bloga. Bez statycznej strony głównej i z wieloma potencjalnymi punktami wejścia za pośrednictwem linków lub wyników wyszukiwania, Strona “o blogu” jest ważną okazją do przekształcenia nowego gościa w zwykłego czytelnika.
Konieczność dokładnego zrozumienia, czym jest Twój blog naprawdę. o tym, dlaczego zbadaliśmy niezwykłe korzyści, jak je znaleźć i jak twoje muszą być wyraźnie przekazane, zanim zaczniemy z tą serią. Ponieważ jeśli nie jesteś krystalicznie czysty, Dlaczego Twój blog jest wart uwagi, potencjalni subskrybenci nie zorientują się za Ciebie.
Większość stron “o blogu” zwykle dotyczy autora, a nie bloga. I przez większość czasu odwiedzający będą klikać, aby nigdy więcej ich nie zobaczyć, ponieważ nie mieli żadnego ważnego powodu, aby kiedykolwiek wrócić.
Używam Darrena jako przykład wyjątku, który potwierdza regułę. Darren opowiada swoją własną historię, ponieważ tak się składa, że jego historia jest dokładnie “powodem, dla którego” chcesz przeczytać jego bloga. Historia Darrena jest tym, co nadaje jego blogowi wiarygodność i wartość, i dlatego jest to właściwa historia do opowiedzenia.
Narracja pierwszoosobowa jest wyjątkowo skuteczna, gdy podstawową korzyścią dla czytelnika jest nauczenie się naśladowania pewnych cech osoby opowiadającej historię. Może to być o facecie, który nauczył się dobrze grać na pianinie lub o innym facecie, który dobrze zarabia na blogowaniu.
W większości innych przypadków jednak opowieść o autorze bloga nie jest najskuteczniejszym podejściem. Dlatego zepchnąłem informacje o sobie na stronie “O Copybloggerze”, a nawet to robi się niechętnie.
Jako platforma dostarczania informacji, blogi biznesowe mają wartość tylko w tym, co może uczyć. Przekonująca strona ” O ” musi komunikować się w sposób nieograniczony, czego czytelnik może się nauczyć i dlaczego jest dla niego ważna.
Innymi słowy, twoja strona ” O ” musi sprzedać bloga, zanim blog będzie mógł cię sprzedać.
Czy przeszkadzasz w tym, czym jest Twój blog naprawdę. o czym?
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.