Nigdy nie było lepszego czasu, aby być biznesowym pisarzem

Jedną z najbardziej irytujących rzeczy dla mnie jest sposób, w jaki pisanie jest dewaluowane, zarówno przez tych, którzy mogą to zrobić, jak i tych, którzy chcą kupić owoce pracy pisarza. Oczywiście, to tylko sposób na rynek, prawda?

Cóż, w tym momencie, powiedziałbym, że “rynek” cierpi z powodu opóźnienia. Większość klientów nadal będzie bardzo dewaluować doskonałe treści, podczas gdy jeśli możesz pisać z odpowiednim kątem biznesowym, możesz posprzątać wszystko na własną rękę w tym konkretnym momencie w historii.

Wszystko sprowadza się do czegoś, o czym zaczęliśmy rozmawiać w zeszłym roku—czy tworzysz treści, aby wypełnić przestrzeń, czy też produkujesz coś, co czytelnicy uznają za zasób?

Aurora Brown napisała w zeszłym tygodniu świetny post na temat treści online. “Treść” nigdy nie była tańsza-nawet rzeczy, które są całkiem dobre jak na standardy internetowe. Ale nadal jest w dużej mierze bezwartościowe, zwłaszcza dla nowej domeny bez istniejącego autorytetu.

Musisz produkować zasoby, które czytelnicy afirmatywna miłość:

Tak więc klucz do tworzenia skutecznych treści będzie zależał od tego, ile osób go lubi i jak szybko rozprzestrzenia się wirusowo. Nie musi to oznaczać gramatycznie doskonałej, niesamowitej prozy; oznacza to mięsiste, skoncentrowane pisanie z punktem, opinią, celem i postawą, które przemawia do użytkowników i sprawia, że “głosują” na niego lub linkują do niego. Oznacza to również, że korzystanie z mediów społecznościowych stanie się coraz ważniejsze dla tego, jak dobrze treści działają w wyszukiwarkach.

Szczerze mówiąc, większość blogerów wypina ” utowarowione treści.”Nawet jeśli jest pięknie napisana, brakuje jej punktu widzenia, który angażuje czytelnika i zapewnia coś poza autorskim opinia du jour.

Inni blogerzy rozwinęli się na moich oczach w Maszyny do linkowania i Digg-baitingu. A jednak, kiedy pytam ich, jaki jest cel biznesowy, oni nic nie widzą. Jak ta strona będzie zarabiać pieniądze z tym wszystkim nowo odkrytym autorytetem Google?

Andy Hagens dosłownie rozdaje klucz do marketingu afiliacyjnego za pośrednictwem wyszukiwania organicznego na swoim blogu. Ciekawe, czy ktoś słucha?

Niektórzy ludzie mają niesamowitą wiedzę biznesową i koncentrują się dokładnie na kątach, które zarabiają pieniądze. Inni ludzie są świetni w badaniach i pisaniu. Jeśli jesteś jednym z nich, a nie drugim, znajdź kogoś z innymi umiejętnościami i stwórz partnera.

A jeśli jesteś zarówno, nie ma powodu, dla którego nie powinieneś budować niezwykle dochodowych stron partnerskich lub budować bloga promującego twoją małą firmę. Kto wie, jak będzie wyglądać w przyszłym roku w mediach społecznościowych?

Nie przegap łodzi.

Total
0
Shares
Related Posts