Dlaczego “nowe” i “znane” tworzą niezwykle potężne nagłówki

The post is by Sean D ‘ Souza

Pisanie nagłówków artykułów jest jak czary. Musisz znać zaklęcia i śpiewać, zanim stworzysz niesamowite nagłówki, prawda?

Nie!

To, czego naprawdę potrzebujesz, to czynnik nowy.

A także trochę wiedział.

Co mam na myśli mówiąc “nowy”?

Nowy to oczywiste. Jeśli masz coś nowego w nagłówku, czytelnik jest natychmiast zainteresowany.

Uruchamia się WYZWALACZ ciekawości, a czytelnik chce wiedzieć, co dalej. Ale jeśli twój cały nagłówek miał czynnik nowy będziesz powodować niepokój, nie ciekawość.

Spójrzmy więc na kilka przykładów, aby zobaczyć, co mam na myśli. Cofnijmy się do ubiegłego wieku, do roku 1999.

A ponieważ jest rok 1999, nic nie słyszałeś o iPodzie. Lub podcastów. Lub RSS.

A Twój nagłówek czyta: Jak tworzyć podcasty RSS z iPodem.

Aha, to wszystko nowe informacje, jeśli nadal tkwisz w 1999, prawda?

Więc dlaczego to sprawiło, że twój mózg stał się waka-waka?

Bo to all so new. I bieganie w wszystkie nowy jest jak uruchamianie paska narzędzi InDesign z pięciuset paletami.

Albo w obcym mieście, w którym nie do końca znasz drogę.

Zauważyłeś, co właśnie zrobiłem?

Postawiłem przed tobą dwa scenariusze:

  1. Pasek narzędzi InDesign z pięciuset paletami.
  2. Dziwne miasto, w którym się nie zna.

A jeśli znasz program InDesign, w kilka sekund przejdziesz przez obie analogie. Ale nawet jeśli nie wiesz, czym do cholery jest InDesign lub palety, drugim przykładem obcego miasta byłoby coś, z czym można łatwo się odnieść.

Koncepcja obcego miasta jest czynnikiem wiedział, co jest czymś, co znasz.

Podczas gdy nowy to coś, co wciąż jest nieznane.

Jak więc użyć tego magicznego zaklęcia do nagłówków artykułów?

Mieszamy nowy oraz wiedział. Dorzuć skrzydło nietoperza lub dwa. I grzyby shitake. Et Voila, mamy kilka nagłówków, które wyglądają tak:

  1. Dlaczego Współczynnik “Tak-Tak” pomaga podnieść ceny.
  2. Czy W Twoich Referencjach Jest Za Dużo Cukru?
  3. Krytyczne znaczenie umieszczania swoich artykułów.
  4. Jak Segues zmniejszyć tarcie w sprzedaży.
  5. Dlaczego konsumpcja jest ważniejsza niż przyciąganie i konwersja.

Zauważyłeś, prawda?

nowy elementy w kopii. I są wiedział elementy.

Niektóre rzeczy rozpoznałeś od razu, podczas gdy inne wzbudzają twoją ciekawość. Czynnik nowy przyciąga, ale równie ważne, wiedział sygnalizuje, jaki temat jest poruszany.

Więc możesz wyraźnie zobaczyć, o co chodzi w tych pięciu tematach:

  1. Podnoszenie cen.
  2. Referencje.
  3. Coś związanego z pisaniem artykułów.
  4. Zmniejszenie tarcia w sprzedaży.
  5. Coś ważniejszego niż przyciąganie i nawrócenie.

Gdy mieszanka “nowa” i “wiedziana” tworzy dynamit:

  • Zbyt wiele “nowych” i nagłówek jest onieśmielający jak cholera.
  • Zbyt wiele “wiedziano” to ziewanie, a na myśl przychodzi sjesta.

Ale wymieszane ze sobą, masz świetny nagłówek.

Czy musisz pisać każdy nagłówek z ” new ” I ” knew?’

A odpowiedź brzmi nie. To nie jest formuła dla każdego nagłówka artykułu, który piszesz. Są inne sposoby na ciekawość.

Mądrzejszym sposobem pisania nagłówków artykułów jest mieszanie i dopasowywanie:

  • Nagłówki z czynnikiem ” jak ” radzą sobie naprawdę dobrze.
  • Nagłówki z pytaniami są naprawdę dobre.
  • Nagłówki z nowy oraz wiedział, jednak mają specjalną magię, i rzucić zaklęcie.

Ale używaj zaklęcia oszczędnie, ok!

Uwaga: Aby uzyskać bezpłatny raport od Seana na temat “Dlaczego nagłówki zawodzą”, przejdź do Psychotactics.com. gdy subskrybujesz, otrzymasz bezpłatny raport + inne przydatne artykuły na temat ” jak myślą klienci.’

Total
0
Shares
Related Posts