Czy rozważałeś umożliwienie wpisów gości na swoim blogu? Zwiększyliśmy Blog KISSmetrics do ponad 400 000 odwiedzających miesięcznie, publikując blogi, które głównie pochodziły z wkładów autorów gości. Zwiększyliśmy Blog Crazy Egg do ponad 100,000 odwiedzających miesięcznie w ciągu roku…korzystanie z tej samej strategii.
Możesz nie wiedzieć, że wyszukiwarki mogą zacząć karać witryny, które akceptują posty gości lub posty rabatowe wykonane przez określonych autorów, ponieważ wiele śmieciowych treści jest gościnnych opublikowanych w Internecie. Nawet wysokie autorytatywne blogi, takie jak The New York Times lub Huffington Post, zezwalają na posty gości, a wiele z tych postów jest wypełnionych przeciętnymi treściami i linkami spamowymi.
Google generalnie nie lubi publikowania gości.
Nie oznacza to, że nie powinieneś zezwalać na posty gości na swoim blogu. Oznacza to raczej, że musisz być bardziej wybredny. Nie Akceptuj tylko postów gości, ponieważ uważasz,że zwiększy to twój ruch. Zaakceptuj je, ponieważ treść przyniesie korzyści Twoim czytelnikom.
Oto zasady 7, których powinieneś przestrzegać, jeśli planujesz akceptować posty gości:
Zasada # 1: autorzy muszą mieć doświadczenie w pisaniu wspaniałych treści
Co tydzień dostaję kilkadziesiąt zapytań o wpisy gości. Wiesz dlaczego nie akceptuję większości postów? Jednym z powodów jest to, że chcę, aby Quick Sprout pozostał moim osobistym blogiem, co oznacza, że muszę być głównym pisarzem. Drugim powodem jest to, że większość autorów nie ma osiągnięć w pisaniu niesamowitych treści.
Wielu z tych autorów gości nigdy nie napisało postu gościa, co nie jest wielką sprawą… ale wielu z nich nie ma nawet świetnych osiągnięć w pisaniu niesamowitych treści na własnym blogu.
Oto, czego szukam, gdy autorzy oferują mi post gościnny:
- Spam – Google ich nazwę, aby upewnić się, że nie wypychają treści spamowych w całej sieci.
- Linki – Upewniam się, że nie łączą się w swoim bio lub w treści ze spamowymi stronami internetowymi.
- Głębokość – zobacz, jak szczegółowa jest ich przeszłość. Zwykle szukam autorów, którzy piszą treści, które mają co najmniej 1000 słów, jeśli nie 2000. Nie możesz umieścić wielu porad w poście na blogu 400, więc unikaj pisarzy, którzy próbują po prostu podkręcić treść do linków.
Zasada # 2: oglądaj linki wychodzące
Jest to prawdopodobnie najtrudniejsza część oceny postów gości. Niektóre blogi, takie jak Search Engine Watch, są znane z usuwania wszystkich linków, podczas gdy inne, takie jak Huffington Post, zachowują prawie każdy dodany link.
Jakie powinno być twoje stanowisko w sprawie linków w postach gości? Pozwól autorom linkować tyle razy, ile chcą, o ile te linki przynoszą korzyści czytelnikom. W momencie, gdy te linki nie przyniosą korzyści czytelnikom, usuń je.
Nie ma znaczenia, czy te linki trafiają do strony autora, czy nawet strony konkurencji. Tak długo, jak linki pomagają edukować czytelników, ludzie będą chcieli czytać Twojego bloga.
Oto ogólne wytyczne do naśladowania:
- Biogram powinien zawierać tylko 1 lub 2 Linki – na stronę autora, Twittera lub jego bloga.
- Wpis na blogu powinien zawierać minimum 4 Linki – Nie mam maksymalnej liczby linków, które powinny być w poście, ale mam minimalną. Ludzie pisali posty na blogu na prawie każdy temat, więc zamiast zwracać te same stare informacje, Linkuj do stron, które już je omówiły.
Zasada # 3: treść musi być szczegółowa i unikalna
Nigdy nie zaakceptowałbym treści, które nie są szczegółowe ani unikalne. Co mam na myśli przez szczegółowe jest to, że treść musi być co najmniej 1000 słów bez puchu. Zawsze możesz zrobić post mięsniejszy, dodając szczegóły i kroki, więc dlaczego nie poświęcić dodatkowej godziny i napisać lepszego posta na blogu?
Nie zaakceptuję również postu na blogu na temat, który został pobity na śmierć. Na przykład większość ludzi wie, że Google PageRank nie ma znaczenia. Dlaczego więc zaakceptować kolejny post na blogu, który mówi o tym, dlaczego PageRank nie jest ważny?
Wreszcie, autorzy gościnni, którzy przyczyniają się do dziesiątek blogów, mają tendencję do ciągłego obracania treści. Wezmą ten sam temat postu i będą go nieustannie obracać, aby mogli gościć posty na większej liczbie blogów. Aby temu przeciwdziałać, użyj bezpłatnych usług, takich jak Copyscape, które będą wskazywać na duplikaty lub podobne artykuły. Wszystko, co musisz zrobić, to przesłać post gościa na prywatny adres URL i uruchomić go przez Copyscape.
Zasada # 4: bądź wybredny
Nawet jeśli post gościa jest dobry, nie oznacza to, że powinieneś go opublikować. Treść musi być świetna! Jeśli nie ustalisz ścisłych standardów od pierwszego dnia, twój blog nie będzie czytany konsekwentnie.
Oto moje kryteria:
- Nie przyjmę postów z błędami ortograficznymi lub gramatycznymi. Jeśli post je ma, oznacza to, że autor nie spędzał nad nim zbyt wiele czasu. (Wiem, mam mnóstwo błędów gramatycznych na Quick Sprout. Muszę poprawić swoje umiejętności gramatyczne.)
- Upewnij się, że wierzysz w post, bo jeśli nie, twoi czytelnicy nie. Bez względu na to, jak dobry jest pisarz, nie Akceptuj treści, w które nie wierzysz. Na przykład w KISSmetrics mieliśmy możliwość opublikowania postu o tym, jak testy A/B są bezużyteczne. To był od znanego eksperta od analityki. Ale my jako firma uważamy, że testy A / B są potężne i każdy powinien to zrobić.
- Treść musi pasować do motywu bloga. Na przykład Quick Sprout to blog o marketingu i przedsiębiorczości. Nie przyjmę żadnych postów gości poza tymi dwoma tematami, bez względu na to, jak dobrze są napisane lub od kogo są.
Zasada # 5: nie rozdawaj kont autora
Największym błędem, jaki możesz popełnić jako właściciel bloga, jest rozdawanie kont autorów. Nie chcesz, aby ktoś miał login do Twojego bloga, w którym może publikować treści w dowolnym miejscu i czasie.
Dlaczego? Ponieważ nie powinieneś ufać większości autorów blogów. Widziałem, jak renomowane plagiaty, dodawanie linków spamowych do starych postów na blogu, a nawet usuwanie fragmentów treści, gdy nie powinny. Dzieje się tak, ponieważ niektórzy autorzy są zdesperowani i zrobią prawie wszystko dla pieniędzy. Jeśli ktoś przekupi jednego z Twoich autorów dużą ilością gotówki, najprawdopodobniej weźmie łapówkę.
Jeśli ktoś prosi o konto autora, coś jest nie tak. Łatwiej jest blogerowi wysłać Ci swoje treści w dokumencie tekstowym i poradzić sobie z bólem głowy związanym z formatowaniem posta i dodaniem go do platformy blogowej.
Z drugiej strony, jeśli chcesz dać ludziom konta autorów, aby zaoszczędzić czas, upewnij się, że mają tylko możliwość zapisywania treści jako wersji roboczej. Uprawnienia do publikowania powinny być zapisane dla Ciebie lub kogoś z twojego zespołu.
Zasada # 6 :musisz w pełni posiadać zawartość
Nie ma znaczenia, kto pisze treść, ale musisz ją posiadać. Jeśli go nie posiadasz, ludzie zaczną publikować ten sam fragment treści na własnej stronie lub nawet na stronach innych osób.
Jeśli autor gości chce linkować do swojego postu gościa ze swojej własnej strony, w porządku.. Przyznanie im uznania za napisanie postu lub pozwolenie im na zaprezentowanie swojego arcydzieła nie stanowi problemu. Prawa do treści są kwestią. Tak długo, jak jesteś właścicielem, możesz robić, co chcesz.
Zwykle nie robię nic z treściami, które są publikowane na mojej stronie. Po prostu lubię posiadać prawa, ponieważ zmniejsza to prawdopodobieństwo, że współtwórca je wykręci. Lub jeśli dziennikarz chce opisać lub opublikować artykuł, co zdarza się częściej niż myślisz, możesz dać mu autoryzację bez konieczności kontaktowania się z autorem.
Zasada # 7: autorzy muszą pomóc budować i wspierać swoją społeczność
Moją ulubioną częścią blogowania jest tworzenie społeczności. Jest to społeczność, która czyta treści publikowane na Twoim blogu, uczy się na nich i przyczynia się do komentowania. W wielu przypadkach wkład jej członków może nauczyć cię rzeczy, których nigdy wcześniej nie znałeś.
Jeśli chcesz stale budować swoją społeczność, potrzebujesz autorów gości, aby przyczynili się do niej. Muszą wnieść swój wkład nie tylko poprzez treść bloga, ale także poprzez odpowiedzi na komentarze. Za każdym razem, gdy ktoś komentuje post, który pisze, musi odpowiedzieć na komentarz. Nie ma znaczenia, czy piszą tylko prostą odpowiedź, o ile przyznają, że ktoś skomentował I odpowiedział na to.
W ten sposób zachęcisz więcej osób do powrotu do Twojego bloga, który nie tylko pomaga w udostępnianiu społecznościowym i ruchu, ale także pomaga w tworzeniu ewangelistów marek.
Wniosek
Jeśli zastosujesz się do powyższych zasad, nie będziesz musiał się martwić o to, że Google ukarze cię za posiadanie postów gości w Twojej witrynie. Dlaczego? Ponieważ posty gości będą stanowić wartość dla Twoich czytelników, co jest najważniejsze.
Wyszukiwarki takie jak Google chcą, aby czytelnicy i ich poszukiwacze korzystali z treści w Twojej witrynie… nie ważne kto to pisze. Musisz tylko upewnić się, że publikowane treści są świetne, a nie przeciętne.
Jakie inne zasady należy przestrzegać, jeśli chcesz akceptować posty gości?