7 inteligentnych sposobów na połączenie Content Marketingu z SEO w celu uzyskania bardziej kwalifikowanego ruchu w wyszukiwarkach

peanut butter jelly

Content marketing i SEO są jak masło orzechowe i galaretka. Można je jeść na własną rękę, i są pyszne…

Ale co się stanie, gdy je połączysz? Uzupełniają się wzajemnie, prawda? Dlatego kanapki z masłem orzechowym i galaretką są tak powszechne…smaki po prostu idą tak dobrze razem.

Kanapka jest tak popularny, że jesteś prawdopodobne, aby jeść 2,500 z nich do czasu jesteś 18.

Jeśli próbujesz zwiększyć swój kwalifikowany ruch w wyszukiwarce, musisz połączyć Marketing treści z wysiłkami SEO. Uruchamianie ich jako oddzielnych kampanii nie zapewni tak dużego wzrostu ruchu, jak łączenie ich w jedną kampanię.

A dla Ciebie, dużych firm, oznacza to, że być może będziesz musiał zrestrukturyzować swoją organizację, aby content marketing i SEO znalazły się w jednym dziale.

Oto 7 inteligentnych sposobów na połączenie marketingu treści z wysiłkami SEO:

Taktyka # 1: twórz treści, do których nawet Wikipedia chciałaby linkować

Jednym z najlepszych źródeł ruchu jest Wikipedia. Plasuje się na prawie każdym wyszukiwanym frazie w Google i jest jedną z najpopularniejszych witryn w Internecie.

Nie zdawałem sobie sprawy z potęgi Wikipedii, dopóki nie wysłuchałem prezentacji marketingowej Comedy Central. Dyskutowali o tym, jak zwiększyli swój ruch, wspominając, że Wikipedia jest kluczową częścią ich pozyskiwania ruchu.

Ile ruchu generują z Wikipedii? Ponad 100 000 odwiedzających miesięcznie! To szaleństwo!

Co jest jeszcze bardziej interesujące, zauważyli, że strony z linkami z Wikipedii mają tendencję do generowania więcej linków zwrotnych z innych stron, jak również.

Jak więc uzyskać więcej linków z Wikipedii? Cóż, najprostszym sposobem na to jest budowanie uszkodzonych linków w Wikipedii.

Wikipedia faktycznie zauważa, kiedy linki są martwe, ponieważ daje to edytorom szansę na znalezienie zamiennika.

Oto, co musisz zrobić, aby znaleźć te linki w Google:

site:wikipedia.org Wstaw słowo kluczowe “dead link”

wikipedia dead link search

Następnie kliknij na wynik wyszukiwania i znajdź frazę “martwy link” na stronie.

wikipedia dead link

Następnie możesz wziąć ten adres URL, umieścić go w Archive.org i utwórz podobną stronę w swojej witrynie, zakładając, że jest ona związana z Twoją firmą, a odwiedzający znajdą wartość w treści.

Po utworzeniu podobnej strony możesz wrócić do wpisu w Wikipedii i kliknąć przycisk “Edytuj” w prawym górnym rogu.

edit wikipedia dead link

Podczas edycji upewnij się, że najpierw utworzyłeś konto użytkownika i edytowałeś Inne artykuły. Wikipedia nie chce, aby jej użytkownicy dodawali linki do własnych stron. Chce, aby jego użytkownicy edytowali również inne wpisy i nadal dostarczali wartość społeczności.

Jeśli chcesz uzyskać naprawdę zaawansowane, weź adres URL uszkodzonego łącza i umieść ten adres URL w Ahrefs, aby uzyskać pełną listę witryn, które łączą się z martwą stroną. Następnie możesz nacisnąć każdy z nich, prosząc o zastąpienie martwego linku linkiem do twojej witryny.

broken dead link building

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać tę strategię, skup się na tworzeniu stron, które są bardzo istotne z punktu widzenia słów kluczowych i odwiedzających. Łatwo jest stać się chciwym przy budowaniu uszkodzonych linków, ale ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to umieścić sto nieistotnych stron, aby uzyskać dodatkowe linki.

Taktyka # 2: Pisz treści na podstawie danych słów kluczowych

Nie powinieneś blogować ze względu na to. Powinieneś blogować na podstawie tego, co odwiedzający chcą przeczytać, a także na jakie słowa kluczowe chcesz kierować.

Nie ma znaczenia, że większość danych Wyszukiwania jest “niedostarczona”. Możesz dowiedzieć się, jakie słowa kluczowe napędzają ruch, korzystając z danych z tych raportów Google Analytics 3.

3 google analytics report

Gdy masz listę słów kluczowych, które kierujesz, możesz pisać treści wokół nich, zakładając, że tematy są również korzystne dla odwiedzających.

Sam używałem tej strategii na Quick Sprout. Instagram Instagram Analytics pokazał, że słowa kluczowe generują lepkich użytkowników, więc zdecydowałem się napisać post na blogu, który omawiał marketing na Instagramie.

W ciągu 30 dni od opublikowania wpisu na blogu zacząłem Oceniać słowa kluczowe związane z Instagramem, a mój ogólny ruch wzrósł o odwiedzających 120,000 miesięcznie.

instagram traffic

Kluczem do udanego uzyskania dużych wolumenów ruchu w tym modelu jest porównanie słów kluczowych, na których piszesz treści z Google Trends. Na przykład, będę pisać tylko na tematy, które są trendy i na prawo. Jeśli piszesz na tematy, które umierają, zobaczysz, że te strony będą stale otrzymywać coraz mniejszy ruch.

instagram traffic trend

Nie osiągniesz takich wyników przez cały czas, ale jeśli użyjesz tej taktyki wystarczająco, zobaczysz duże wygrane.

Po prostu upewnij się, że nie używasz słów kluczowych podczas korzystania z tej taktyki, ponieważ zaszkodzi to Twoim rankingom.

Taktyka # 3: twórz wysokiej jakości treści, zanim celujesz w duże ilości

Kiedy Google było w powijakach, można było rzucać wszelkiego rodzaju treści i przyciągać tysiące odwiedzających do swojej witryny. W końcu stali się inteligentni, a ich algorytm był w stanie dowiedzieć się, jak oceniać treści wysokiej jakości i nie pokazywać treści niskiej jakości.

Z tego powodu powinieneś skupić się na pisaniu treści wysokiej jakości, które są dogłębne. Dlaczego? Ponieważ średnia długość treści dla strony internetowej, która plasuje się na stronie 1 Google, wynosi co najmniej 2,000 słów.

word count

Moz przeprowadził również analizę, aby sprawdzić, czy liczba słów ma korelację z linkami zwrotnymi, ponieważ im więcej linków zwrotnych ma Strona,tym wyższa jest zazwyczaj pozycja.

Oto podział liczby wpisów na blogu, które napisali na podstawie liczby słów:

word count moz

A oto zestawienie ile linków otrzymały te posty:

link count moz

Jak widać, istnieje bezpośrednia korelacja między liczbą słów a liczbą linków zwrotnych. Z tego powodu powinieneś rozważyć pisanie bardziej szczegółowych artykułów, ponieważ pomoże to zwiększyć pozycję w wyszukiwarkach.

Ponadto dzięki szczegółowym artykułom Google możesz zwiększyć ruch, pisząc bardziej szczegółowe treści. Udało nam się zwiększyć ruch w wyszukiwarkach o 13,15%, wykorzystując dogłębną aktualizację artykułów.

Okazało się, że wzrost przyszedł do stron, które miały średnią liczbę słów 2,183 słowa. Posty na blogu, które były poniżej słów 1,000, nie odnotowały wzrostu ruchu w wyszukiwaniu.

Gdy będziesz w stanie napisać szczegółowe artykuły o wysokiej jakości, możesz skupić się na zwiększeniu ilości. Do tego czasu powinieneś skupić się na pisaniu bardziej szczegółowych treści.

Taktyka # 4 :nie zapomnij o FAQ

Korzystając z Qualaroo lub Survey Monkey, możesz dowiedzieć się, dlaczego twoi odwiedzający nie przekształcają się w Klientów. Wszystko, co musisz zrobić, to zadać im pytania, takie jak:

  • Co jeszcze chciałbyś zobaczyć na tej stronie?
  • Czy jest jakiś powód, dla którego nie zamieniłeś się w płatnego klienta?
  • Jakie masz obawy dotyczące produktu lub usługi?

Zadając te i inne pytania, możesz znaleźć wszystkie zastrzeżenia, które powodują, że ludzie się nie nawracają. Możesz nawet poprosić swój zespół wsparcia lub przekopać się przez e-maile wsparcia, aby dowiedzieć się innych zastrzeżeń odwiedzających.

Gdy masz listę problemów lub pytań, które mają odwiedzający, rozważ utworzenie sekcji FAQ, która na nie odpowiada. Pomoże Ci to rozpocząć ranking warunków dotyczących długiego ogona związanych z Twoim produktem.

To nie doprowadzi Cię do dużego ruchu, ale ruch, który otrzymasz, będzie bardzo trafnym ruchem wyszukiwania, który konwertuje. Używamy tej dokładnej strategii w naszej sekcji wsparcia Crazy Egg i jesteśmy w stanie przyciągnąć dodatkowych 4,108 odwiedzających miesięcznie na naszą stronę. Około 82 z tych odwiedzających ma tendencję do przekształcania się w płacących klientów.

Taktyka # 5: Kieruj blogi branżowe na możliwości publikowania gości

Im więcej linków masz, tym wyższa będzie twoja pozycja w rankingu. Kierując swój zespół marketingu treści na blogi związane z branżą, zbudujesz odpowiednie linki, które napędzają odpowiedni ruch.

Gościłem 61 razy na 49 różnych blogach marketingowych. W tych postach gości połączyłem się z wewnętrznymi stronami Quick Sprout w stosownych przypadkach i nigdy nie użyłem bogatego tekstu kotwicy. W ten sposób nie tylko zwiększyłem ruch polecający, ale także zauważyłem wzrost ruchu w wyszukiwaniu.

W ciągu 3 miesięcy od tego zauważyłem wzrost ruchu w wyszukiwarkach o 22.7% dla artykułów, do których linkowałem.

Jeśli chcesz zwiększyć odpowiedni ruch, powinieneś rozważyć następujące kwestie:

  • Gość-post tylko na odpowiednich stronach.
  • Nie próbuj manipulować wyszukiwarkami, łącząc się z witryną. Linkuj do swojej witryny tylko wtedy, gdy przynosi to korzyści czytelnikom.
  • Unikaj używania rozbudowanego tekstu zakotwiczenia.

Oprócz przestrzegania tych zasad, powinieneś najpierw przeczytać ten post, ponieważ nauczy Cię, jak publikować posty gości, pozostając w zgodzie z wytycznymi Google.

Taktyka # 6: skup się na pośrednich konwersjach

Jeśli skupisz swoje wysiłki SEO tylko na przyciąganiu ruchu ze słów kluczowych, które konwertują, dowiesz się, ile ruchu możesz uzyskać. Koncentrując się na pomaganiu swoim idealnym klientom w rozwiązywaniu ich problemów za pośrednictwem bloga, uzyskasz ruch z losowych haseł wyszukiwania, które są związane z Twoją branżą, ale nie Konwertuj od razu.

Na przykład w KISSmetrics idealnym klientem jest marketer internetowy, który ma firmę, która robi 10 milionów dolarów lub więcej rocznych przychodów. Chociaż sprzedajemy tylko produkt analityczny, nasi klienci poświęcają również swój czas i pieniądze na inne inicjatywy marketingowe, takie jak SEO i marketing w mediach społecznościowych. Tak więc na blogu KISSmetrics edukujemy naszych odwiedzających na tematy takie jak “Jak ukraść obserwujących w mediach społecznościowych konkurencji”.

Dzięki temu każdego miesiąca otrzymujemy dodatkowych 349,335 odwiedzających z Google na naszym blogu.

kissmetrics blog traffic

Wielu z tych odwiedzających to marketerzy i zazwyczaj nie konwertują od razu. Zwykle po trzeciej wizycie Ci czytelnicy bloga decydują się wypróbować nasz produkt KISSmetrics, ponieważ lubią nasze treści. To pozwoliło naszemu blogowi jeździć w dowolnym miejscu od 49% do 72% naszych potencjalnych klientów w danym miesiącu.

Nie tylko my tego doświadczamy. Moz otrzymuje również dużą część swojego ruchu z treści bloga, co powoduje pośrednie konwersje do swojego produktu.

Taktyka # 7: nie zapomnij połączyć

Dodawanie treści do witryny nie wystarczy. Musisz połączyć swoje treści. Kiedy konsultowałem blogi takie jak TechCrunch, Mashable i Gawker Media, byłem w stanie zwiększyć ich ruch w wyszukiwarce, ponieważ naprawiłem ich problemy na stronie.

Największym z nich było to, że strony nie były usieciowane. Gdy masz tysiące stron, i w końcu będziesz, nie jest możliwe stworzenie architektury witryny, która zapewnia indeksowanie wszystkich stron. Dlatego musisz połączyć swoje strony.

Dokładnie to zrobiliśmy dla Mashable: połączyliśmy jego wewnętrzne strony. Do tej pory Mashable używa tej taktyki i jest to główny powód, dla którego plasuje się na stronie 1 Google pod względem terminów takich jak “Twitter”.

twitter rank

Ty też możesz uzyskać podobne wyniki,o ile połączysz swoje strony. Po prostu bądź ostrożny, ponieważ jeśli linki są zbyt bogate w anchor text, to cię zrani. Jeśli Mashable wewnętrznie łączy się z tą stroną na Twitterze, używając tylko tekstu kotwicy ” Twitter “zamiast używać różnych tekstów dla linku, takiego jak” Kliknij tutaj”, nie będzie on tak wysoko, jak teraz.

Wniosek

Chociaż dobry marketer treści ma inny zestaw umiejętności niż dobry SEO, nie oznacza to, że powinien pracować osobno. Łącząc swoje wysiłki content marketingowe z wysiłkami SEO, przekonasz się, że jesteś w stanie zwiększyć swój kwalifikowany ruch w wyszukiwarce w szybszym tempie.

Spośród wszystkich technik wymienionych powyżej, moim ulubionym do wykorzystania jest sekcja FAQ. Nie jest to trudne do zrobienia i może być używane przez wszystkie firmy.

W jaki inny sposób możesz połączyć content marketing z SEO?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts