Odkryj sekretną metodę kontroli umysłu, która hipnotycznie przekonuje potencjalnych klientów do zakupu … gwarantowana!

Widziałeś kiedyś takie nagłówki?

Założę się, że tak.

W zeszłym tygodniu poprosiłem o Twoją opinię na temat terminu “tutorial marketing”, ponieważ zacząłem myśleć, że może to być po prostu trochę zbyt mdłe.

Myślę, że konsensus zakończył się tym, że czujesz to samo.

Koncepcja tutorial marketingu jest dość potężny. Poprzez strategiczne podejście edukacyjne, jesteś rzeczywiście sprzedaje bardziej efektywnie, jednocześnie pozwalając perspektywę poczuć się jak nie były one rzeczywiście przekonany w ogóle.

Fakt, że taka treść może być również skuteczną przynętą linkową, sprawia, że metodologia jest jeszcze bardziej atrakcyjna.

Nagłówki, takie jak ten na tym poście, zasadniczo mówią o tym samym, po prostu ubrani w Zakazane ubrania. To inne podejście dla innej publiczności, a ta konkretna tonacja działa dobrze z pewnymi danymi demograficznymi.

Nie sądziłem, że to podejście zadziała z wami (ale kto wie na pewno—dajcie mi znać). Zastosowałem łagodniejsze podejście, ponieważ blogerzy są ogólnie odporni, nawet wrogo nastawieni do szumu, a także dlatego, że nie jestem jego wielkim fanem.

Tak więc teraz mam lepsze pojęcie, gdzie muszę skończyć w tym temacie (który, jak zwykle, jest gdzieś pomiędzy). A dzięki blogowaniu wystarczyło tylko popatrzeć i zapytać.

Dwie kwestie, o których musimy zawsze pamiętać:

1. Zawsze musisz pisać dla publiczności, którą masz, więc uważaj, kogo naśladujesz.

2. Nie musisz wyrzucać ogromnych ilości szumu, ale zawsze musisz być interesujący.

Tutorial marketing.

Sheesh, co ja sobie myślałam? 🙂

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Dodaj Copyblogger do Twoich ulubionych Technorati.

Total
0
Shares
Related Posts