Content marketing w dzisiejszych czasach jest inny.
Kiedyś byłeś w stanie publikować posty na blogu na prawie wszystkim, a otrzymasz co najmniej niektóre korki.
Ale teraz nic nie dostaniesz.
Jakość content marketing trwa Nr serii czasu i wysiłku-nie da się tego obejść.
Ale są, oczywiście, niektórzy marketerzy, którzy osiągają więcej niż inni iw krótszym czasie.
Chciałbym, abyś stał się jednym z tych skutecznych marketerów treści, jeśli jeszcze nim nie jesteś.
Istnieje kilka sposobów, aby stać się szybszym, a jednym z najlepszych jest użyj narzędzi.
Istnieje mnóstwo narzędzi – niektóre dobre, niektóre złe. Niektóre oszczędzają czas, ale niektóre mogą faktycznie kosztować czas.
Nawet jeśli jesteś wśród 42% marketerów B2B, którzy mówią, że są skuteczni w content marketingu, zawsze jest miejsce na poprawę. Jeśli chcesz w pełni wykorzystać content marketing, musisz wiedzieć, jakie strategie wdrożyć i jakich narzędzi użyć.
W tym poście przeanalizujemy 93 różne narzędzia content marketingowe udowodniono, że zwiększa zasięg, generuje sprzedaż, zwiększa ruch i wiele więcej.
Zaczynamy!
Odkrywanie Treści
#1. Quora – Quora został zbudowany na założeniu zapewnienia ” najlepszą odpowiedź na każde pytanie.”
Marketerzy treści mogą korzystać z popularnej sieci społecznościowej, aby identyfikować trendy, komunikować się z innymi, a co najważniejsze, udzielać wysokiej jakości odpowiedzi, aby stać się autorytetem w prawie każdym temacie.
#2. Reddit – To, co kiedyś uważano za nic więcej niż witrynę rozrywkową, Reddit jest teraz usługą “przejdź do” dla marketerów treści.
Dzięki odpowiedniemu tematowi, ukierunkowanej strategii i odrobinie szczęścia twój post może stać się wirusowy. Z ponad 36 milionami kont użytkowników i miliardami komentarzy, Reddit jest tym, o czym marzą marketerzy treści.
#3. Alltop – Szukasz najbardziej popularnych opowiadań na różne tematy? Od biznesu po technologię po najświeższe wiadomości-wszystko znajdziesz na Alltop. Może to służyć jako amunicja do postów na blogu i daje ogólne pojęcie o tym, co jest gorące.
#4. Feedly: Jedną z najpopularniejszych technik wymyślania pomysłów na treści jest spojrzenie na treści publikowane na innych popularnych blogach, a następnie ulepszanie ich lub rozszerzanie.
To, co możesz zrobić, to skompilować listę blogów, które naprawdę lubisz, a następnie odwiedzić je, gdy musisz wymyślić kilka pomysłów.
Ogromna strata czasu.
Zamiast tego użyj czytnika RSS (Feedly jest prawdopodobnie najlepszy), który pozwala zebrać wszystkie posty Opublikowane z wielu źródeł w jednym miejscu.
Możesz szybko skanować tytuły, aby zobaczyć, czy jakieś wzbudzają Twoje zainteresowanie i kliknąć, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Gdy dodasz kilka stron do swojego nowego konta Feedly, zalogujesz się na taką stronę:
Jeśli odwiedziłeś te blogi 7 indywidualnie, aby znaleźć te posty, zajęłoby to co najmniej kilka minut. Zamiast tego zajmuje to kilka sekund.
To nie brzmi zbyt wiele, ale z czasem się sumuje.
Aby dodać witrynę do swojego konta, wpisz jej nazwę w pasku wyszukiwania:
To powinno przywołać stronę, której szukasz. Wystarczy kliknąć małą ikonę plusa obok nazwy bloga, a wszystkie posty zostaną automatycznie dodane do kanału, gdy zostaną opublikowane.
#5. TrendSpottr: Jeśli jesteś w stanie tworzyć treści na popularny temat przed konkurencją, jest to dobre nie tylko dla twojej reputacji, ale także dla uzyskania dużo dodatkowego ruchu.
Dostrzeganie trendów nie jest łatwe, nawet jeśli jesteś ekspertem w tej dziedzinie.
To narzędzie koncentruje się na wykrywaniu modnych treści, hashtagów, fraz, a nawet wpływowych osób, zanim wszyscy inni się zorientują.
Może nie jesteś pierwszy, ale wyprzedzisz większość konkurencji.
To proste narzędzie w użyciu. Wybieramy wyszukiwany termin, np. “content marketing”, a następnie Etykietę wewnątrz narzędzia, np. ” trending influencers.”Narzędzie następnie Znajduje najbardziej popularnych użytkowników, którzy publikują na ten temat.
Użyj narzędzia do budowania relacji z up and comers oraz do tworzenia treści wokół popularnych fraz i hashtagów.
#6. Google Keyword Planner – Które słowa kluczowe mają największy ruch? Jakie słowa kluczowe są najlepsze dla kampanii PPC? Odpowiedź na te pytania jest prosta za pomocą Google Keyword Planner.
Użyj tego narzędzia, aby wyświetlić pomysły na słowa kluczowe, dane dotyczące kosztów za kliknięcie i inne.
Zanim na przykład utworzysz post na blogu, musisz wiedzieć, które słowa kluczowe kierować. Google Keyword Planner może pomóc ci zidentyfikować słowa kluczowe,które zwiększą ruch na twojej stronie.
Dystrybucja Treści
#7. Bufor – Slogan bufora mówi wszystko: “lepszy sposób udostępniania w mediach społecznościowych.”
Content marketing w 2016 roku to aktywność w mediach społecznościowych. Gdy czas jest krótki, użyj bufora, aby zaplanować posty w różnych sieciach, w tym na Twitterze, Facebooku i LinkedIn. Dzięki temu narzędziu po twojej stronie Dystrybucja postów w mediach społecznościowych jest szybka, wydajna i skuteczna.
#8. Hootsuite – Podobnie jak bufor, Hootsuite jest pulpitem zarządzania mediami społecznościowymi. Z ponad 10 milionami profesjonalistów korzystających z usługi, musi robić coś dobrze.
Hootsuite łączy się z ponad 35 platformami społecznościowymi, umożliwiając bardziej wydajną dystrybucję treści w mediach społecznościowych. Dni odwiedzania każdej witryny społecznościowej w celu tworzenia aktualizacji minęły.
#9. SlideShare – Nawet jeśli uważasz, że prezentacje PowerPoint należą do przeszłości, SlideShare zmieni sposób, w jaki myślisz o prezentacjach slajdów.
Użyj usługi do promowania produktu, usługi, nowej wersji lub czegokolwiek innego, czym chcesz się podzielić ze światem. Daje możliwość udostępniania wysokiej jakości treści w atrakcyjny wizualnie sposób, a wszystko to na niezwykle popularnej stronie internetowej.
#10. PRWeb – Jeśli chodzi o Internetowe serwisy prasowe, PRWeb jest królem gór. Dzięki odpowiedniemu pakietowi możesz uzyskać zwolnienie przed dziennikarzami 25,000+ i subskrybentami e-maili 250,000. Dystrybucja informacji prasowych nie jest martwa. Z Prwebem żyje i ma się dobrze.
#11. BuzzStream – To narzędzie może zmieścić się w kilku kategoriach, ponieważ jest to jeden z najpotężniejszych i najbardziej zaawansowanych, jakie znajdziesz. Może być używany do wszystkiego, w tym do prowadzenia kontaktów, kontaktowania się z wpływowymi osobami i zarządzania relacjami.
Jego głównym celem jest zaoszczędzenie czasu, pomagając znaleźć informacje kontaktowe i wysyłać e-maile zbiorczo.
Na początek możesz dodać domeny lub osoby do Narzędzia, z którym chcesz się połączyć.
Następnie narzędzie znajdzie jak najwięcej informacji kontaktowych, Jak to możliwe, dzięki czemu można wybrać jedną z różnych opcji.
Następnie możesz wybrać dowolną liczbę tych kontaktów i wybrać szablon (który utworzysz), aby je wysłać. Narzędzie automatycznie wypełni szczegóły, takie jak nazwa i nazwa witryny, jeśli umieścisz je w szablonie.
Wreszcie, jest stworzony głównie dla marketerów, więc ma kilka fajnych funkcji, takich jak możliwość ustawienia etapu relacji.
Pomaga to śledzić osoby, z którymi nie powinieneś się ponownie kontaktować, te, z którymi musisz się skontaktować, i te, z którymi możesz chcieć się skontaktować.
Wreszcie, jest jeszcze jeden naprawdę fajny aspekt narzędzia.
Integruje się bezpośrednio z przeglądarką. Oznacza to, że możesz automatycznie pobierać wszystkie informacje z każdej napotkanej strony. Następnie możesz zaimportować te strony do swojego konta BuzzStream i zacznie pobierać dodatkowe informacje kontaktowe.
Jest wiele stron, do których jest to przydatne; jednym z nich jest BuzzSumo (o którym przyjrzymy się później w tym poście).
Możesz wyszukać BuzzSumo, aby znaleźć popularne treści, a następnie zaimportować wszystkie te popularne strony internetowe do kampanii informacyjnej.
Jeśli kiedykolwiek przeprowadziłeś kampanię promocyjną od podstaw, możesz zrozumieć, w jaki sposób to narzędzie pozwoli Ci zaoszczędzić kilka godzin tygodniowo.
Analityka
#12. Google Analytics – Trudno pomylić się z Google Analytics, ponieważ jest to jedno z najlepszych bezpłatnych narzędzi analitycznych. Nie potrzebujesz dużej wiedzy, aby zrozumieć, w jaki sposób to narzędzie może poprawić twój biznes.
Sukces Content marketingowy opiera się w dużej mierze na danych. A dane są tym, co otrzymujesz, gdy polegasz na Google Analytics.
#13. Dasheroo – Nowicjusz w przestrzeni pulpitu biznesowego, Dasheroo to bezpłatne narzędzie, które pozwala użytkownikom śledzić KPI na różnych platformach i aplikacjach.
Shopify facebookowe narzędzie Dasheroo integruje się z wieloma narzędziami używanymi przez Ciebie jako marketingowiec treści, takimi jak Twitter, Facebook, LinkedIn, Shopify, MailChimp i wiele innych.
Mówiąc prościej, dasheroo importuje wszystkie Twoje dane do super atrakcyjnego Pulpitu nawigacyjnego. Możesz zapomnieć o otwieraniu wielu kart i radzeniu sobie z szaloną liczbą loginów. Wszystko jest w jednym miejscu.
#14. SimpleReach – Koncentrując się na pomiarze i dystrybucji treści, SimpleReach jest koniecznością dla marketerów treści.
Po utworzeniu zawartości zabójcy użyj tego narzędzia, aby uzyskać zawartość przed grupą docelową. “Wypełniając lukę między pomiarami a dystrybucją”, możesz lepiej mierzyć wydajność i optymalizować zasięg treści.
#15. Zuum – Nie jesteś jedyną osobą w swojej przestrzeni skupioną na content Marketingu. Niezależnie od swojej niszy, będziesz miał mnóstwo konkurencji. Zuum to narzędzie, które pomoże Ci pokonać konkurencję na każdym kroku.
Oto, co może dla Ciebie zrobić: porównaj swoje wysiłki w mediach społecznościowych z działaniami konkurencji, wskaż najlepsze kampanie konkurencji i określ, na kogo (wpływowych) polegają, aby wzmocnić swoją wiadomość.
Narzędzia Marketingu Influencer
#16. Traackr – “Influence marketing” to fraza, której nie chcesz ignorować. To samo dotyczy tego narzędzia content marketingowego.
Traackr nie tylko pomaga zidentyfikować wpływowych w twojej niszy. Jako “platforma do zarządzania wpływami” pozwala również zarządzać relacjami i śledzić ich wpływ na Twoją firmę.
#17. Kred – Kred został zaprojektowany z myślą o łączeniu ludzi z influencerami mediów społecznościowych. Aby przejść do identyfikacji wpływowych, Kred pomaga zwiększyć pozycję w mediach społecznościowych.
Media Społecznościowe
#18. Quuu – Czas to pieniądz, prawda? Jeśli uważasz, że to prawda, Quuu jest narzędziem dla ciebie. Umieszczając marketing w mediach społecznościowych na autopilocie, masz więcej czasu na inne obszary swojej działalności. Przez cały czas możesz spać spokojnie, wiedząc, że Twoja strategia w mediach społecznościowych jest w dobrych rękach.
Zaczynasz od wyboru kategorii odpowiednich dla Twojej firmy. Stamtąd ręcznie sprawdzana zawartość jest wysyłana na twoje konto bufora (patrz #5 powyżej). Na koniec możesz ręcznie edytować posty, Jeśli chcesz, zanim zostaną zaplanowane lub opublikowane.
#19. Tweepi – Content marketing i Twitter idą w parze. Problem polega na tym, że zarządzanie Twitterem może pochłonąć wiele godzin Twojego dnia. Tweepi chroni przed tym, pomagając Ci ” zrozumieć swoje konto na Twitterze.”
Możesz znaleźć użytkowników, wchodzić w interakcje z wpływowymi osobami i korzystać z różnych narzędzi, aby zostać zauważonym.
#20. Tweriod – Czy jest coś gorszego niż dowiedzenie się, że nikt nie zwraca uwagi na tweety, gdy tweetujesz? Tweriod chroni przed tym, określając najlepszy czas dla Twojej firmy na tweetowanie.
Po uruchomieniu raportu będziesz wiedział, które dni i godziny tweetować. Zapewnia to, że więcej osób zobaczy Twoje treści, zwiększając w ten sposób szansę na zaangażowanie.
Tweriod to proste narzędzie, które gromadzi poważne dane.
#21. Narrow.io – Jest to nowe narzędzie, ale wydaje się, że ma wiele do zrobienia, dlatego jest na tej liście.
Sam nie używałem go intensywnie, ale inni donoszą, że mogą go używać do rozwijania swoich obserwacji na Twitterze do 2,160% szybciej.
Narzędzie ma jeden cel: zdobyć więcej obserwujących na Twitterze.
To, co odróżnia go od wszystkich innych narzędzi, które mają ten sam cel, to nieco bardziej wyrafinowany algorytm.
Możesz znaleźć użytkowników, którzy mogą być zainteresowani Twoją firmą, wyszukując odpowiednie słowa kluczowe i hashtagi.
Dzięki tym informacjom narzędzie stworzy grupę docelową.
Następnie Narrow podąży za tymi użytkownikami, a nawet ulubionymi odpowiednimi tweetami.
Jeśli ci ludzie nie podążą za tobą, Narrow automatycznie przestanie ich obserwować.
Istnieje ryzyko: Korzystanie z narzędzi do automatycznego śledzenia i wyłączania obserwowania osób może zawieś swoje konto. Możesz jednak obniżyć ryzyko, nie będąc zbyt agresywnym.
Dodatkowo twórcy narzędzia twierdzą, że mają rzeczywistych ludzi, którzy ręcznie wykonują następujące i nie przestrzegają, co może obejść Zasady. Pamiętaj tylko, że prawdopodobnie nadal istnieje pewne ryzyko.
Należy również pamiętać, że nie ma darmowych kont. Możesz uzyskać 7-dniowy bezpłatny okres próbny, ale wtedy będziesz musiał przejść na płatne konto.
#22. Tweetdeck – To ostateczne narzędzie Twitter jest rzeczywiście oferowane przez samego Twittera.
Jest to świetne narzędzie do monitorowania aktywności na Twitterze jednocześnie, podobnie jak w przypadku HootSuite.
Możesz mieć tyle kolumn, ile chcesz, ale prawdopodobnie będziesz chciał tylko 4-5, aby wszystkie zmieściły się na ekranie jednocześnie.
Możesz je usunąć w dowolnym momencie i dodać nowe, klikając przycisk” Dodaj kolumnę ” na lewym pasku bocznym:
Istnieje mnóstwo do wyboru, więc możesz naprawdę dostosować go, aby być na bieżąco z częściami Twittera, na których Ci zależy.
Ponadto możesz wysyłać tweety bezpośrednio z narzędzia, a nawet zaplanować je wcześniej (chociaż inne narzędzia są łatwiejsze, jeśli często potrzebujesz tej funkcji):
Jak to wpływa na Twoją promocję?
Po pierwsze, będziesz chciał tweetować swoje treści do swoich obserwujących, a nie tylko raz, ale wiele razy w ciągu następnych kilku tygodni, a nawet kilka razy sporadycznie po tym.
Miło jest móc zaplanować wszystkie te działania na raz, co możesz zrobić za pomocą TweetDeck.
Druga strona monitoruje. Istnieje kilka sposobów korzystania z tego narzędzia na swoją korzyść.
Pierwszym z nich jest monitorowanie tweetów treści. Jeśli ktoś jest na tyle miły, aby go udostępnić, będziesz chciał go ulubione, retweet go, lub odpowiedzieć na to. Ponadto możesz połączyć się z każdym z obserwujących tego użytkownika, który również go polubił.
Innym świetnym sposobem na jego użycie jest skonfigurowanie kolumny wyszukiwania dla głównego terminu w treści.
Na przykład ustawiłbym go dla “narzędzi promocji treści”, gdybym promował ten artykuł. Następnie, gdy ktoś napisał na Twitterze, pytając lub mówiąc coś o dobrych narzędziach promocyjnych, mogłem odpowiedzieć linkiem do tego posta.
#23. Wtyczka Image Sharer – Ostatnim narzędziem w tej sekcji jest wtyczka SumoMe.
Włączenie obrazów do postów w mediach społecznościowych automatycznie czyni je bardziej skutecznymi. Ludzie są przyciągani do obrazów i prawdopodobnie będą się nimi dzielić.
Ta wtyczka ułatwia czytelnikom bloga udostępnianie zdjęć w ulubionych sieciach społecznościowych opartych na obrazach.
Po zainstalowaniu i aktywacji wtyczki SumoMe image sharer wszystkie Twoje obrazy będą miały dodane przyciski udostępniania (możesz wybrać sieci, które chcesz wyświetlić):
Gdy użytkownik kliknie jeden z przycisków, otworzy się wyskakujące okienko dla tej sieci, które pozwoli mu utworzyć post zawierający link do strony i wybranego obrazu.
Nie tylko ułatwia to swoim czytelnikom udostępnianie treści, ale także gwarantuje, że uzyskasz większy ruch z tych udziałów (ponieważ obrazy przyciągają większą uwagę).
Tworzenie obrazu i wideo
#24. Generator Memów – Nie musisz być cały czas poważny. Jest czas i miejsce na zabawę, a kiedy jesteś gotowy, aby go mieć, możesz użyć tego darmowego narzędzia do stworzenia zabójczego memu.
Przeszukaj popularne memy lub stwórz własne. To narzędzie jest zabawne w użyciu, a jeśli zrobisz to dobrze, twój mem może przynieść poważne wyniki w mediach społecznościowych.
#25. Visual.ly – Pewnie już wiesz, dlaczego infografiki są tak skuteczne. Możesz nie zrozumieć, jak je stworzyć.
Visual.ly zabiera całą pracę z procesu. Możesz przekazać kreację stronie trzeciej, co pozwoli Ci skupić się na technikach content marketingu, które lepiej pasują do twojego zestawu umiejętności.
#26. PowToon – Animowane wideo lub prezentacja może być rodzajem treści, która stawia Twoją firmę na mapie. Udostępnij go w mediach społecznościowych jako samodzielny klip lub Dodaj do posta na blogu. Cokolwiek wybierzesz, wiesz, że Animowany film zapewni wyjątkowe wrażenia.
Dzięki szablonom przeciągnij i upuść możesz stworzyć wciągającą i wciągającą wiadomość w 20 minut lub mniej.
#27. Magisto – Kiedyś był czas, kiedy zrobienie filmu promującego Twoją firmę, produkt lub usługę było kosztownym przedsięwzięciem. Już nie. Magisto pozwala zamienić swoje zdjęcia i filmy w profesjonalne filmy, którymi z dumą podzielisz się ze światem.
Wybieraj spośród różnych motywów, wybierz swoją muzykę i dostosuj ją w trakcie pracy. Efektem końcowym jest film, który da twojej strategii content marketingowej strzał w ramię.
#28. Animoto – Jeśli potrzebujesz wysokiej jakości, profesjonalnego filmu, aby “dzielić się tym, co najważniejsze”, Animoto może być odpowiedzią.
Ponad 13 milionów klientów zakochało się w trzyetapowym procesie Animoto:
- Wybierz styl i piosenkę.
- Dostosuj wideo za pomocą tekstu, zdjęć i filmów.
- Produkuj i dziel się z publicznością.
#29. Easel.ly – Tworzenie obrazów jest jedną z najbardziej czasochłonnych i kosztownych części tworzenia świetnych treści.
Świetne zdjęcia mogą zamienić dobrą treść w niesamowite treść.
Easel.ly to narzędzie, które pozwala nawet projektantom takim jak ja stworzyć dość atrakcyjne infografiki.
Oczywiście nie porównują się z tymi, które dostaję za setki dolarów, ale jeśli potrzebujesz przyzwoitej infografiki na temat budżetu, wypróbuj to narzędzie.
Aby z niego korzystać, Utwórz konto, a następnie wybierz darmowy szablon:
Następnie możesz kliknąć dowolny element główny i zmienić tekst i wyrównanie, a nawet dodać do niego kształty i tła:
Jest zaprojektowany tak, aby był tak prosty, jak to tylko możliwe, i będziesz go rozgryzł po użyciu go przez kilka minut.
#30. Canva – Jest to kolejne narzędzie, które może pomóc w tworzeniu wspaniałych obrazów bez konieczności wielkiego projektanta.
Przez większość czasu nie potrzebujesz pełnej infografiki, tylko małe obrazy dla swoich treści, aby uczynić je bardziej atrakcyjnymi. Tam wkracza Canva.
Narzędzie ma kilka różnych szablonów do wyboru dla postów w mediach społecznościowych, postów na blogu i innych:
Można również utworzyć obraz o niestandardowych wymiarach.
W zależności od tego, który szablon wybierzesz, w zakładce “układy” dostępne będą różne szablony:
Płótno po prawej stronie jest w pełni edytowalne. Wystarczy kliknąć i przeciągnąć lub kliknąć i wpisać.
Możesz tworzyć świetnie wyglądające obrazy w ciągu 5 minut-po uzyskaniu dobrych wyników z Canva.
Automatyka
#31. Nutshell – Niektórzy mogą nie uważać Nutshell za narzędzie content marketingowe, ale gdy kopniesz głębiej, zobaczysz, co może zrobić.
Nutshell to więcej niż podstawowe oprogramowanie CRM. Wnosi wiele do stołu, w tym narzędzia do zbierania danych w jednym miejscu, funkcje automatyzacji do raportowania i dystrybucji leadów oraz funkcje pielęgnowania i rozwijania relacji na wszystkich etapach cyklu sprzedaży.
#32. Pardot – Narzędzie do zarządzania leadami, które nigdy nie zawodzi, Pardot (by Salesforce) koncentruje swoje wysiłki na automatyzacji marketingu B2B.
Jeśli chcesz zautomatyzować niektóre z marketingu, aby zwolnić Czas, To narzędzie ma wiele do zaoferowania. Daje Ci wszystko, czego potrzebujesz do doskonalenia, w tym:
- Narzędzia do generowania leadów.
- Możliwość tworzenia niestandardowych i ukierunkowanych wiadomości e-mail.
- Możliwość obliczenia zwrotu z inwestycji.
#33. Marketo – Marketo to jedno słowo: integracja.
Łączy Twoje treści, e-maile, wysiłki w mediach społecznościowych i inne, umożliwiając kierowanie najlepszych potencjalnych klientów, tworzenie treści specjalnie dla odbiorców docelowych i mierzenie wydajności.
Może nie jest to najlepsze narzędzie dla początkujących content marketerów, ale dla tych, którzy są bardziej zaawansowani i tych, którzy chcą połączyć content marketing z innymi strategiami, jest to niezawodne rozwiązanie.
#34. Right On Interactive – Zaawansowane narzędzie marketingowe, które wykorzystuje mapowanie cyklu życia klienta, aby pomóc ci zrozumieć, gdzie perspektywa pasuje do lejka sprzedaży.
To oprogramowanie do automatyzacji może być zintegrowane z wieloma zadaniami content marketingowymi, takimi jak e-mail i marketing w mediach społecznościowych.
#35. Silverpop – Ponad 5000 marek korzysta z tego narzędzia marketingowego, aby połączyć wszystkie aspekty swoich programów marketingowych.
Oferuje wiele rozwiązań dla użytkowników, w tym platformę e-mail marketingu pozwalającą na proste tworzenie i dystrybucję osobistych, odpowiednich wiadomości.
#36. Trasa – Możesz wygenerować tyle potencjalnych klientów, ile chcesz, ale nie poczujesz się dobrze, dopóki niektóre z nich nie zamienią się w Klientów.
Trasa zaczyna śledzić ludzi, gdy tylko wylądują na twojej stronie. Gdy narzędzie je zidentyfikuje, możesz go użyć do dostarczenia wartościowych treści, śledzenia i przesuwania procesu sprzedaży do przodu. Pomyśl o tym narzędziu jako o swoim osobistym asystencie, pomagającym lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją witryną.
#37. Salesforce – Prawdopodobnie największa marka na tej liście, Salesforce od dawna znana jako numer jeden rozwiązanie CRM na świecie.
Chociaż narzędzie ma wiele składników sprzedaży, ma również wiele narzędzi marketingowych, które zasługują na uwagę. Na przykład możesz zapewnić lepsze wrażenia społecznościowe swoim odbiorcom, korzystając z Salesforce, aby współpracować z nimi na poziomie osobistym.
#38. IFTTT – Ciekawa nazwa dla interesującego narzędzia. IFTTT ułatwia współpracę aplikacji i platform internetowych.
Biorąc pod uwagę, że narzędzie jest kompatybilne z prawie 300 “kanałami”, wkrótce znajdziesz sposób na uzupełnienie swoich działań content marketingowych tym narzędziem.
#39. Optimizely – Dzięki Optimizely możesz “przetestować, spersonalizować i zoptymalizować” swoją stronę. Pomaga to zwiększyć konwersje, poprawiając w ten sposób zwrot z inwestycji w marketing treści.
Dzięki edytorowi wizualnemu bez kodu, danych ROI generowanych w czasie rzeczywistym i najlepszej w swojej klasie integracji, to narzędzie będzie dobrze pasować do każdej strategii content marketingu.
#40. Wootric – Aby zrozumieć Wootric, musisz najpierw zapoznać się z jego sloganem: “Wootric to platforma Net Promoter Score, która zwiększa zadowolenie klientów.”
Oto, co może zrobić z punktu widzenia marketingu:
- Podejście oparte na danych.
- Narzędzia, które pozwalają na łatwe śledzenie z promotorami.
- Ukierunkowane kampanie mające na celu przekształcenie konsumentów, którzy lubią twój produkt lub usługę, w lojalnych klientów.
#41. Act-on – Ta platforma marketingowa jest rozwiązaniem Od początku do końca, zapewniającym zarządzanie całym cyklem życia lead-to-revenue.
Generowanie leadów poprzez content marketing to świetny początek, ale najważniejsze jest przekształcenie tych ludzi w płacących klientów. Od przyciągania perspektyw do budowania relacji, Act-On zapewni Ci pomoc, której potrzebujesz.
#42. Zapier – Dzięki Zapier możesz łączyć aplikacje, z których najczęściej korzystasz, automatyzować różne zadania i kopać głęboko w różnego rodzaju dane.
Na przykład możesz skonfigurować “Zap”, który wykonuje następujące czynności: udostępnia wszystkie nowe tweety z listy Twittera w Slack.
Dzięki ponad 400 obsługiwanym aplikacjom Zapier nie jest w stanie poradzić sobie z wieloma problemami.
#43. HubSpot – HubSpot szybko stał się jedną z najlepszych marek w grze Inbound marketing. Biorąc pod uwagę, ile to narzędzie ma do zaoferowania, niemożliwe byłoby wyjaśnienie wszystkich szczegółów związanych z oprogramowaniem marketingowym HubSpot.
Odwiedź tę stronę, aby wybrać się na wycieczkę po produkcie, ponieważ da ci to jasne zrozumienie, co oprogramowanie może dla ciebie zrobić.
HubSpot ma narzędzia do każdego zadania marketingowego, jakie można sobie wyobrazić, w tym:
- Blogowanie
- SEO
- Media społecznościowe
- Lead management
- Strony docelowe
- Analityka
#44. Cision – Mając 100 000 klientów, wiesz, że Cision robi coś dobrze. Cision oferuje różnorodne rozwiązania programowe, obejmujące takie obszary, jak Content marketing, monitoring Mediów i dystrybucja informacji prasowych.
Na przykład dzięki komponentowi content marketingowemu uzyskujesz pomoc we wszystkich aspektach tworzenia treści, wzmacniania treści i pomiaru wyników.
Narzędzia Do Pisania Treści
#45. Contently – Marzysz o skalowaniu strategii content marketingowej? To jest, gdzie Contently wyróżnia. Dzięki tej wielokrotnie nagradzanej platformie otrzymasz wszelką pomoc w tworzeniu, dystrybucji i optymalizacji treści.
Co najlepsze, możesz tworzyć i zarządzać wszystkimi treściami w jednym miejscu, zapewniając, że cały zespół jest na tej samej stronie.
Contently ma również zaawansowane narzędzie analityczne, które mówi, co robić dalej, co pozwala uzyskać każdy ostatni kawałek soku z treści.
#46. NewsCred – NewsCred to unikalna platforma, która pomaga Twojej marce ” rosnąć z wydajnością, zwinnością i skalą.”
Dla tych, którzy potrzebują pomocy w tworzeniu treści, NewsCred może rozwiązać ten problem. Dzięki dużej sieci twórców możesz pozostawić pisanie treści komuś innemu.
# 47 – Compose.ly – Świetna opcja dla znalezienia idealnego niezależnego pisarza.
Zamiast dostawać ogólnych pisarzy, Compose.ly pasuje do pisarzy, którzy mają doświadczenie w Twojej branży. To znaczy, że piszesz dużo lepiej niż normalnie. Rygorystycznie testują również pisarzy, zanim pozwolą im wejść na platformę. Kiedy znajdziesz pisarza, poznasz jego dobro.
Compose.ly oferuje również różne plany w zależności od budżetu. Możesz zapłacić za projekt i uzyskać określoną liczbę postów. Możesz też zapisać się na bieżące ustalenia, aby skalować swój program content marketingowy.
#48. Textbroker – Textbroker uważa się za wiodącą usługę pisania treści i istnieje wiele powodów, aby wypróbować tę usługę.
Dzięki platformie samoobsługowej jesteś odpowiedzialny za proces tworzenia treści Od początku do końca, pomimo faktu, że nigdy nie napiszesz ani jednego słowa. Możesz również zdecydować o poziomie jakości, który odpowiada cenie, którą zapłacisz.
Nie możesz odnieść sukcesu w content marketingu, jeśli nie masz dostępu do wysokiej jakości treści. Textbroker pomaga wielu marketerom zaatakować ten problem.
#49. Narzędzie Do Testowania Czytelności – Ciekawe narzędzie, które testuje czytelność każdej strony internetowej. Możesz przetestować przez adres URL lub przez bezpośrednie wejście. Tak czy inaczej, wyniki są pomocne.
Narzędzie to bierze pod uwagę różne wskaźniki czytelności, w tym łatwość czytania Flescha Kincaida, wynik Gunning Fog i indeks Colemana Liaua.
Jeśli twoja zawartość ma niski wynik czytelności, nadszedł czas, aby ją zmienić.
Organizacja
#50. Trello – Trello to darmowe narzędzie do zarządzania projektami. Jest przeznaczony do użytku przez zespoły, ale jest również przydatny do organizowania osobistej pracy.
Pozwala tworzyć “deski”, prawie jak jedna z tych tablic korkowych, które ludzie powieszają na ścianach, a następnie tworzyć dla nich” karty”.
Utwórz jedną tablicę dla każdej głównej rzeczy, którą chcesz utrzymać w porządku. Na przykład możesz mieć jedną do swojego harmonogramu treści (z kartami dla opublikowanych treści, nadchodzących treści i pomysłów na treści), a drugą do pracy promocyjnej.
Na każdej planszy możesz utworzyć dowolną liczbę list i dodać karty do każdej z nich. Oto jak może wyglądać tablica pomysłów na treści:
Możesz edytować karty, a także przeciągać i upuszczać je z listy na listę.
Wreszcie pomaga utrzymać porządek, wysyłając przypomnienia przed terminem.
Jeszcze jedną funkcją, której możesz chcieć użyć, jest opcja “Dodaj członków”, która znajduje się w menu dowolnej tablicy.
Członkowie mogą być przypisani do poszczególnych kart, aby otrzymywać powiadomienia o zmianach i terminach.
#51. Basecamp – Bez względu na to, czy zarządzasz projektem, czy grupą, Basecamp daje Ci narzędzia, których potrzebujesz, aby odnieść sukces.
Na przykład marketerzy treści używają Basecamp do zarządzania projektami edukacyjnymi. Utrzymuje wszystkich zaangażowanych na tej samej stronie, zapewniając, że nikt nie nadepnie na palce innej osoby.
Warto zwrócić uwagę na coś jeszcze: Basecamp 3, wraz z zupełnie nowym interfejsem, został wydany pod koniec 2015 roku.
#52. Kalendarz Google – Sukces Content marketingowy w dużej mierze zależy od twojej zdolności do zorganizowania i wykonania zadań na czas.
Kalendarz Google to darmowe narzędzie, które ułatwia śledzenie ważnych wydarzeń i zadań związanych ze strategią treści. Udostępnij kalendarz każdemu, kto potrzebuje dostępu, od współpracowników po klientów.
#53. MindNode – Mapowanie umysłu może przebiegać na dwa sposoby. Może prowadzić do świetnego pomysłu lub powodować skrajne poczucie frustracji. Jeśli często znajdujesz się w tej drugiej grupie, MindNode może Ci pomóc.
Aplikacja MindNode zapewnia wizualną reprezentację Twoich pomysłów, co pozwala lepiej mapować proces burzy mózgów i ostatecznie podjąć działania.
Ile razy zapomniałeś świetny pomysł na wpis na blogu? Ile razy spowalniał Cię paraliż analizy? Nie jest to już problemem dzięki MindNode.
#54. Asana – Nie martw się o to, Asana ma jeden cel: pomóc ci utrzymać projekty na dobrej drodze.
Nie ma znaczenia, czy jesteś zespołem składającym się z 100 osób, każdy projekt musi przejść przez rurociąg w efektywny sposób.
Zaufany przez Uniwersytet Harvarda, Major League Baseball i Uber, Asana umożliwia to, dostarczając narzędzia, które śledzą projekty od początku do końca.
#55. Evernote – Jeśli masz problemy z pamięcią, bez względu na powód, Evernote może być twoim pomocnikiem. To sprytne narzędzie jest jedną z najlepszych platform organizacyjnych, używaną przez wielu, którzy chcą zapamiętać wszystko, co związane jest z ich biznesem.
Użyj Evernote do wyświetlania pomysłów na blogu, burzy mózgów, prowadzenia kalendarza redakcyjnego i dzielenia się swoimi przemyśleniami z innymi.
#56. Wunderlist – Mam smutną wiadomość, Wunderlist został zamknięty.
Jest tu świetna lista alternatyw Wunderlist z mnóstwem świetnych aplikacji do listy rzeczy do zrobienia.
Ogólne Narzędzia Treści
#57. BuzzSumo – Czytanie sloganu BuzzSumo podnieci Cię:
“Przeanalizuj, jakie treści są najlepsze dla każdego tematu lub konkurenta.”
Wpisz dowolny temat lub domenę w polu wyszukiwania, a BuzzSumo zrobi resztę. W ciągu kilku sekund otrzymasz najczęściej udostępniane treści na dowolny temat, w tym podział na platformy społecznościowe. Możesz nawet wyświetlić linki zwrotne generowane przez każdy post.
Użyj go dla siebie i / lub użyj go do śledzenia konkurencji. Jest to zdecydowanie jedno z najbardziej zaufanych i zaufanych narzędzi przez marketerów treści.
#58. Pomóż reporterowi (HARO) – Jeśli potrzebujesz cytatu na nadchodzący post na blogu (lub innej treści), HARO pomoże Ci nawiązać kontakt z dziennikarzami.
Możesz również skorzystać z usługi, aby wyróżnić się w różnych publikacjach. Zarejestruj się jako ekspert, a wkrótce otrzymasz możliwość dzielenia się swoją wiedzą, aby wzmocnić swoją osobistą markę i autorytet.
#59. Dysk Google – Im więcej treści tworzysz, tym więcej treści musisz przechowywać. Nie chcesz nic stracić, dlatego Dysk Google jest tak popularny.
Marketerzy treści używają Dysku Google do zapisywania i udostępniania treści. Jako darmowy dostawca pamięci masowej w chmurze, to narzędzie ma miejsce w twoim zestawie narzędzi!
#60. iSpionage – Są chwile, kiedy content marketing bardziej dotyczy konkurencji niż ciebie. Dzięki iSpionage możesz odkryć strategię PPC swoich konkurentów.
iSpionage pozycjonuje się jako ” jedyne narzędzie do analizy konkurencyjności, które monitoruje cały lejek konwersji.”
Jeśli chcesz zbadać wewnętrzne funkcjonowanie swojej konkurencji, z uważnym okiem na płatną reklamę, to narzędzie może Ci w tym pomóc. Możesz po prostu odkryć strategię, która może wzmocnić twój biznes.
#61. Kieszonka – Będą chwile, kiedy natkniesz się na historię, do której chcesz wrócić później, tylko po to, by o niej zapomnieć.
Kieszeń chroni przed tym, zapewniając sposób na odkrycie i zapisanie interesującej historii. Kompatybilny z ponad 300 aplikacjami, to narzędzie zapisze dowolny zasób do przyszłego użytku.
E-Mail Marketing
#62. Aweber – Niedrogie. Łatwy w użyciu. Pełna funkcji. To tylko kilka słów i zwrotów opisujących platformę e-mail marketingu Aweber.
Jeśli chcesz zrobić e-mail marketing we właściwy sposób, Aweber cię nie zawiedzie. Ta platforma, będąca liderem w dostarczalności i narzędziach mobilnych, pomoże ci, jako marketerowi treści, osiągnąć wspaniałe wyniki.
#63. MailChimp – Nie daj się zwieść nazwie. Nie ma monkeying wokół, gdy używasz tego rozwiązania e-mail marketingu.
MailChimp ma jeden cel i tylko jeden: pomóc klientom w wysyłaniu lepszych wiadomości e-mail.”
Firma może pochwalić się ponad 10 milionami użytkowników, którzy codziennie wysyłają około 600 milionów e-maili. Nie można wymienić wszystkich zalet i funkcji tej platformy e-mail, ale jej elastyczność zasługuje na szczególną uwagę.
Bez względu na branżę, rozmiar lub osobisty styl, MailChimp został zaprojektowany, aby pomóc marketerom wysyłać lepsze wiadomości e-mail.
#64. GetResponse – Kolejna platforma e-mail marketingu, GetResponse przyciąga klientów w oparciu o założenie, że jej rozwiązanie jest “najłatwiejsze” na świecie.
GetResponse ma 350 000 klientów w 182 krajach. Każdego miesiąca klienci ci współpracują z ponad miliardem subskrybentów za pośrednictwem poczty e-mail.
Jedną z głównych zalet GetResponse jest lista funkcji zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych marketerów e-mail.
#65. VerticalResponse – Czy jesteś zainteresowany narzędziem, które może łączyć twój e-mail marketing z marketingiem w mediach społecznościowych? VerticalResponse właśnie to robi.
Został zaprojektowany, aby pomóc użytkownikom tworzyć, wysyłać i śledzić wiadomości e-mail i aktualizacje mediów społecznościowych na każdym typie urządzenia.
Dzięki 15-letniemu doświadczeniu w branży i ponad milionowi klientów, VerticalResponse robi coś dobrze. Może nadszedł czas, aby dowiedzieć się, co.
#66. iContact – Skupiając się na małych i średnich firmach, iContact zapewnia różnorodne narzędzia do sukcesu e-mail marketingu.
Wszystkie formy content marketingu oceniane są na podstawie wyników. Dzięki funkcjom zorientowanym na wyniki iContact będziesz czuć się komfortowo ze ścieżką, którą podążasz.
#67. Stały Kontakt – Widziałeś reklamy. Możesz nawet znać kilka osób, które używają stałego kontaktu do marketingu e-mailowego. Ale dopóki sam nie spróbujesz, nigdy naprawdę nie zrozumiesz tego, co oferuje.
Dzięki łatwym w użyciu funkcjom, w tym konfigurowalnym szablonom, narzędzie może pomóc każdemu, kto szuka pomocy w marketingu e-mailowym.
Firma pozycjonuje się jako rozwiązanie e-mail marketingu dla każdego i każdego, który przekształcił go w miliard dolarów firmy z klientami na całym świecie.
Dlatego własnoręcznie wybrałem 22 najlepszych wtyczek Gmaila, które pomogą Ci wyczyścić skrzynkę odbiorczą (i utrzymać ją w czystości), wysłać e-maile, które zostaną otwarte więcej i zwiększyć wydajność poczty e-mail.
Nie będziesz i nie powinieneś instalować ich wszystkich, ale założę się, że możesz znaleźć co najmniej kilka, które będą miały znaczący wpływ na wyniki twoich wysiłków e-mailingowych.
#68. Zwinny – Nimble rozwiązuje duży problem śledzenia wszystkiego, co wiesz o kontakcie.
Dodatkowo może zaoszczędzić mnóstwo czasu.
Narzędzie ma kilka naprawdę przydatnych funkcji.
Głównym jest funkcja “rekord kontaktu”. Gdy dodasz kontakt do narzędzia, wyświetli on wszelkie łatwo dostępne informacje o tym kontakcie(takie jak profile w mediach społecznościowych we wszystkich dużych sieciach):
W każdej chwili możesz wejść w indywidualny kontakt i zobaczyć wszystkie ich profile społecznościowe, a także zebrane informacje.
Na górze, że, to działa prawie jako typowy CRM (zarządzanie relacjami z klientami) narzędzie, pozwalając na dodawanie zadań dla osoby (dla Ciebie lub Twojego zespołu) i śledzić swoją przeszłą komunikację z nimi.
Jedną z najbardziej przydatnych części tego wszystkiego jest to, że narzędzie faktycznie czerpie informacje ze wszystkich tych profili społecznościowych i w jakiś sposób wycina wiele zbędnych informacji. Kończysz z naprawdę zwięzłym i użytecznym profilem każdego kontaktu:
#69. FollowUpThen – Kiedy zaczniesz wysyłać (i odbierać) setki wiadomości e-mail w krótkim czasie, sprawy stają się gorączkowe—szybko.
Na początku możesz być w stanie utrzymać swoją skrzynkę odbiorczą w czystości, ale gdy tylko nie odpowiesz na kilka od razu, zaczną się one budować.
To narzędzie jest rozwiązaniem tego problemu i naprawdę prostym sposobem na utrzymanie skrzynki odbiorczej w czystości, dzięki czemu nie przegapisz ważnych wiadomości i nie jesteś zestresowany.
Oto jak to działa:
Jeśli nie chcesz od razu zajmować się wiadomością e-mail, z jakiegokolwiek powodu, po prostu przesyłaj ją na adres e-mail kontrolowany przez narzędzie.
Istnieje mnóstwo, które można wybrać. Ale oto kilka przykładów:
- 2hours@followupthen.com
- 3days@followupthen.com
- 4weeks@followupthen.com
- 3m@followupthen.com (3 miesiące)
- 11am@followupthen.com
- 1132am@followupthen.com
- mar30@followupthen.com
- 22april@followupthen.com
Wszystko, co robisz, to wysłać e-mail na jeden z tych adresów, a on ponownie wyśle Ci ten oryginalny e-mail, gdy określisz.
Należy pamiętać, że można również BCC jeden z tych adresów, gdy wyślij wiadomość e-mail, jeśli chcesz mieć pewność, że skontaktujesz się z odbiorcą.
Oto przykład tego w akcji.
Załóżmy, że dostajesz ode mnie maila o nowym poście. Jesteś bardzo podekscytowany (prawda?), ale po prostu nie masz teraz czasu na przeczytanie posta.
Zamiast pozwolić mu czekać w skrzynce odbiorczej, być może zapominając o tym, przesyłasz go do “3days@followupthen.com”.
Teraz możesz wyczyścić wiadomość e-mail ze swojej skrzynki odbiorczej i wiedzieć, że wróci ona za trzy dni, kiedy będziesz miał więcej czasu.
Wtyczki Do Gmaila
#70. Bumerang – Użyj go, aby zaplanować wiadomości e-mail lub przypomnieć o wysłaniu wiadomości e-mail w określonym czasie.
Boomerang rozwiązuje wszelkiego rodzaju typowe problemy dla marketerów treści.
Czy kiedykolwiek chcesz odpowiedzieć na e-mail, ale nie od razu? Na przykład, może trzeba wysłać fakturę w ciągu tygodnia.
Boomerang pozwala zaplanować, kiedy twój e-mail musi wyjść. Oto jak to zrobić:
Po wysłaniu wiadomości e-mail nie musisz się martwić, że zapamiętasz to później i nie zaśmieci skrzynki odbiorczej.
Innym świetnym powodem do korzystania z funkcji planowania są kampanie informacyjne dotyczące linków. Wysyłanie wiadomości e-mail do kogoś o 2 nad ranem jest niezawodnym sposobem na zakopanie wiadomości e-mail pod resztą czyjegoś porannego e-maila.
MailChimp odkrył, że najwyższe stawki otwartych wiadomości e-mail występują między 8 a 17.
Wysyłając e-maile do kogoś, kogo dobrze nie znasz, zaplanuj ich wysłanie w tym oknie, aby zmaksymalizować szanse na ich przeczytanie.
Chociaż wtyczka ma kilka innych funkcji, Następna najbardziej przydatna odzwierciedla dlaczego wtyczka o nazwie Boomerang w pierwszej kolejności.
Czasami nie możesz od razu odpowiedzieć na wiadomość e-mail, nawet jeśli chcesz. Możesz czekać na wyniki lub odpowiedzi od innych członków zespołu w projekcie.
Więc jeśli ktoś, powiedzmy klient, wyśle Ci e-mail z prośbą o aktualizację na początku dnia, możesz “bumerang” e—mail, aby zniknął z twojej skrzynki odbiorczej—na razie-i pojawił się w późniejszym czasie oznaczony “nieprzeczytany.”
Dzięki temu wiadomości e-mail nie zostaną zakopane i zapomniane. Oto jakie to proste:
#71. FollowupCC – Czasami mamy zamiar się z kimś spotkać, ale zapominamy o tym. Ta wtyczka daje możliwość ustawienia daty obserwacji podczas wysyłania / odpowiadania na wiadomość e-mail.
Jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi od odbiorcy, otrzymasz nowy e-mail w tym wątku z przypomnieniem o konieczności śledzenia.
Jest jeszcze jedna funkcja, która utrudniła kategoryzację tej wtyczki. Podczas wysyłania wiadomości e-mail masz możliwość śledzenia, kto patrzy na e-mail. Wyniki można zobaczyć na pasku bocznym, jak pokazano poniżej:
Jeśli chodzi o sprzedaż, tylko 2% sprzedaży faktycznie występuje przy pierwszym kontakcie. Osiemdziesiąt procent występuje po piątym kontakcie.
Nawet jeśli nie jesteś bezpośrednio zaangażowany w proces sprzedaży, prawdopodobnie używasz poczty e-mail do budowania relacji i pracy z ludźmi. Jeśli nigdy nie śledzić, są szanse, że straciłeś Nr serii biznesu (i zysku), ponieważ twoje e-maile zostały po prostu zapomniane lub pogrzebane.
Biorąc pod uwagę, jak niewiele potrzeba, aby wysłać follow-up (zwłaszcza z wtyczką), wyniki są zdecydowanie warte twojego wysiłku.
Spróbuj – zacznij regularnie śledzić, gdy nie otrzymasz odpowiedzi od kontaktu. Myślę, że będziesz mile zaskoczony wynikami w czasie.
#72. Prawa Skrzynka Odbiorcza – Czy wydajność Gmaila rzeczywiście jest czymś? Całkowicie! Przejdź od niezorganizowanej, pomieszanej skrzynki odbiorczej do ulepszonej obsługi poczty e-mail dzięki temu bezpłatnemu rozszerzeniu w ciągu kilku minut.
Right Inbox bezproblemowo integruje się z Gmailem, aby zwiększyć produktywność dzięki funkcjom takim jak:
- Planowanie poczty e-mail
- Przypomnienia
- Szablony e-mail jednym kliknięciem
- Podpisy
- Prywatne notatki
- Scalanie poczty
Musisz zaplanować swój e-mail o 2 w nocy, aby wysłać go o 8 rano dwa dni później? Nie ma sprawy. A może chcesz ustawić osobiste przypomnienie, aby skontaktować się z kimś, kto nie odpowiedział od kilku dni. Jesteś zabezpieczony!
Być może chcesz łatwo utworzyć kilka różnych podpisów w zależności od tego, z kim wysyłasz e-maile.
Integracja jest tak płynna, że nawet nie zauważysz, że tam jest.
W planie premium (zaczynając od $5.95 / mo, jeśli płacisz rocznie) otrzymujesz również zaawansowane funkcje, takie jak:
- Powtarzające się wiadomości e-mail Codziennie, Co tydzień lub co miesiąc
- Śledzenie wiadomości e – mail, aby sprawdzić, kiedy i czy wiadomości e-mail zostaną otwarte
- Sekwencje do planowania automatycznych obserwacji
- Nieograniczone korzystanie z ich podstawowych funkcji
Zapomnij o instalowaniu wielu rozszerzeń i aplikacji. Z prawej skrzynki odbiorczej, masz natychmiastowy dostęp do szerokiej gamy funkcji, aby uaktualnić doświadczenie Gmail i zwiększyć wydajność skrzynki odbiorczej z łatwością.
#73. WiseStamp – Utwórz wyróżniający się podpis e-mail. Jeśli kiedykolwiek do mnie pisałeś, wiesz, że mam dość unikalny podpis na końcu wszystkich moich e-maili:
Dobry podpis e-mail to świetna okazja do osobistego brandingu. To szansa na wyróżnienie się, jednocześnie przekazując ważne informacje bez dodatkowego wysiłku.
Jeśli masz naprawdę dużą liczbę e-maili, dodanie linii takiej jak Moja do podpisu znacznie zmniejszy liczbę e-maili, które ludzie ci wysyłają. Ponadto ratuje cię przed ludźmi myślącymi, że jesteś niegrzeczny z powodu krótkich odpowiedzi z powodu ograniczeń czasowych.
WiseStamp umożliwia tworzenie niestandardowego podpisu dla wiadomości e-mail. Możesz dołączyć zdjęcie, linki do profili społecznościowych lub stron internetowych, numery telefonów i dowolną wiadomość—sky ‘ s the limit.
#74. Yesware – Kiedy wysyłasz e-mail, wszystko, co musisz zrobić, to zaznaczyć pole obok “Śledź” na dole. Yesware będzie śledzić wszystkie przyszłe działania podejmowane przez odbiorcę za pomocą poczty e-mail.
Masz dwa rodzaje sposobów wyświetlania wyników śledzenia. Nad skrzynką odbiorczą znajduje się ograniczony, Składany panel, za pomocą którego można przeglądać najnowsze dane e-mail lub zagłębić się w szczegółowe raporty na stronie Yesware.
W szczegółowych raportach można analizować wyniki pod kątem wszystkich głównych wskaźników, takich jak kliknięcia i otwarcia.
Jeśli prowadzisz kampanię e-mailową, prawdopodobnie będziesz wysyłać e-maile do setek osób o podobnych tematach.
Tworząc kilka odmian tematu, możesz podzielić test, który z nich dostaje najwięcej otwartych i pozytywnych odpowiedzi. Uznaj zwycięzcę za nowego domyślnego, a następnie rozpocznij nowy test podczas następnej kampanii.
Wreszcie, Yesware pozwala również tworzyć i zapisywać szablony wiadomości e-mail. Jeśli wysyłasz wiele podobnych wiadomości e-mail, po prostu Utwórz szablon i wstaw go do następnego pustego e-maila. Ta funkcja może zaoszczędzić wiele czasu podczas kampanii e-mailowych.
#75. BananaTag – Ta wtyczka jest bardzo podobna do Yesware. Wystarczy kliknąć opcję tag u dołu dowolnej wiadomości e-mail, a będziesz mógł zobaczyć dokładnie, kiedy i kto go później otwiera.
Analizy są również bardzo solidne, co pozwala badać otwartą szybkość wiadomości e-mail w czasie i ulepszać ją poprzez eksperymenty.
Ostatnia uwaga: wydali również narzędzie beta, które pozwala zaplanować wysyłanie wiadomości e-mail, co może wyeliminować potrzebę dodatkowej wtyczki.
#76. ToutApp – Ta wtyczka jest trochę bardziej solidna i przeznaczona do użytku zespołowego. Oferuje podobne możliwości śledzenia, jak inne wtyczki w tej sekcji, np. otwieranie wiadomości e-mail, interakcje (kliknięcia/pobrania) i odpowiedzi.
ToutApp oferuje również łatwe do zapisania i używania szablony,które mogą przyspieszyć wszelkie powtarzające się wysiłki dotarcia.
Powiedziałbym, że największą różnicą między ToutApp i innych wtyczek w tej kategorii jest to, że toutapp koncentruje się na śledzeniu przez osoba zamiast e-mail. Jest to duża korzyść, jeśli komunikujesz się z niektórymi ludźmi w kółko i naprawdę chcesz dowiedzieć się, na które E-maile odpowiadają najlepiej.
Wreszcie, należy pamiętać,że ToutApp jest wyłącznie płatny. Chociaż oferują 14-dniowy bezpłatny okres próbny,nie ma bezpłatnego poziomu. Jest przeznaczony raczej dla zespołów i profesjonalnych marketerów niż dla tych, którzy są stosunkowo nowi w tej dziedzinie.
#77. Smuga – W przeciwieństwie do większości innych narzędzi CRM, Streak jest specjalnie zaprojektowany dla Gmaila, co daje mu przewagę nad wieloma najbardziej znanymi firmami CRM.
Posiada lekki pulpit nawigacyjny wbudowany w Gmaila. Perspektywy można Kolor kodu, jak przejść przez każdy etap w lejku.
Wielkim powodem CRM jak to jest pomocne jest to, że zajmuje złożony zestaw danych i umieszcza go na łatwo zobaczyć wykres/arkusz kalkulacyjny. Nawet z kilkoma tropami na różnych etapach w lejku, nie zapomnisz śledzić nikogo.
I chociaż jest to zwykle przeznaczone do sprzedaży, nie ma powodu, dla którego nie można użyć podobnego procesu do budowania relacji z wpływowymi osobami.
Oprócz standardowych funkcji CRM, Streak daje również inne podstawowe narzędzia biznesowe, które mogą Cię zainteresować, takie jak:
- wsparcie przez e-mail (Obsługa klienta)
- rozwój projektu
- fundraising
- śledzenie błędów
#78. WORKetc CRM – Jest to kolejna wysoko oceniana wtyczka CRM dla Gmaila. Nie jest tak ładny jak jego konkurenci, ale dobrze się spisuje.
Ta wtyczka CRM jest przeznaczona dla zespołów i wyróżnia się w tej dziedzinie. Ponadto ma świetne wbudowane funkcje do zarządzania projektami i fakturowania, co jest ogromnym atutem dla niektórych firm.
Zamiast być wbudowanym bezpośrednio w Gmaila, synchronizuje się z Gmailem. Czasami jest to niewygodne, ale może być korzystne, jeśli pracujesz z zewnętrznymi dokumentami i kalendarzami, które chcesz zsynchronizować.
Oto bardziej dogłębny film o jego funkcjach:
#79. ProsperWorks (dawniej Strideapp) – Poznajesz przystojnego faceta na stronie głównej? O tym startupie mówiłem wcześniej. Jest to kolejna aplikacja Google przeznaczona dla użytkowników Gmaila (a nie słaba adaptacja aplikacji).
Jest to prostsze niż niektóre alternatywy, ale jest to również dobra rzecz dla każdego, kto szuka lekkiego CRM. Jest to narzędzie CRM, i robi CRM dobrze. I podczas synchronizacji z kalendarzem Google, kontaktami itp., nie stara się obsługiwać rozliczeń lub rozwoju projektu.
Oczywiście jestem stronniczy, więc pozwól mi zamiast tego skopiować część recenzji od użytkownika:
“[Gdzie] rozszerzenie naprawdę świeci są funkcje zarządzania zadaniami. Jest tak wiele sytuacji, w których kilku z nas jest zaangażowanych w pracę nad różnymi działaniami dla jednej perspektywy, które są powiązane ze sobą. Wyeliminowało brzydkie potoki arkuszy kalkulacyjnych, ciągi przekazywanych wiadomości e-mail i godziny spędzone na wyszukiwaniu/koordynowaniu rzeczy.”
Otrzymasz standardowy pasek boczny w Gmailu, pokazujący historię kontaktów i profil:
#80. Discoverly Jednym z pierwszych głównych konkurentów Rapportive był Discoverly. Ma wiele funkcji podobnych do oryginalnego Rapportive.
Widżet paska bocznego zobaczysz jak zwykle po prawej stronie, a Zawiera on linki do profilów wyświetlanych kontaktów w popularnych sieciach społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter, a także informacje o połączeniach (znajomych) i niektórych ostatnich aktywnościach.
To dość proste, ale na tym polega urok.
#81. Pełny Kontakt – Jest to jeden z najnowszych rosnących konkurentów do teraz zatłoczonej przestrzeni widżetów profilowania kontaktów.
Posiada również dość prosty, ale bardzo atrakcyjny design. Na głównym panelu aktywność społeczna jest bagatelizowana na rzecz innych informacji. Chociaż istnieją linki do sieci społecznościowych (małe logo), jest dużo miejsca poświęconego na dodawanie tagów lub notatek do kontaktu.
Ponadto wyraźnie wyświetla lokalizację i strefę czasową kontaktu, co może być bardzo przydatne podczas planowania wiadomości e-mail. Jeśli chcesz zobaczyć ostatnią aktywność społecznościową, po prostu kliknij kartę społecznościową na dole widżetu.
Najważniejsze jest to, że wydaje się być jedną z najbardziej niezawodnych wtyczek obecnie, jeśli chodzi o znajdowanie informacji kontaktowych, co jest największym wyzwaniem dla wtyczek w tej dziedzinie.
#82. Unroll.me – Ile e-maili od innych marketerów usuwasz w 90% czasu Po spojrzeniu na nich przez kilka sekund?
To normalne, aby zapisać się na listy e-mail. Możesz to zrobić, ponieważ jesteś fanem czyjejś pracy lub po prostu chcesz zobaczyć, co planuje. Ale z czasem prawdopodobnie znajdziesz się na wielu listach, które przytłaczają Ciebie i Twoją skrzynkę odbiorczą.
The point of Unroll.me jest konsolidacja wszystkich wiadomości, które chcesz przeczytać w jednym łatwym do odczytania e-mailu dziennie.
Możesz również łatwo przejrzeć listę swoich aktualnych subskrypcji i wypisać się z dowolnej listy, na której nie chcesz być jednym kliknięciem. Oczywiście, zajmie ci to kilka minut, ale na dłuższą metę zaoszczędzisz godziny.
#83. Assistant.to – Masz już dość szukania czasu na spotkanie, który pasuje zarówno do ciebie, jak i do drugiej strony? Aby pomóc ci w tym zadaniu, ta wtyczka jest najlepszą darmową wtyczką dla Ciebie.
Ta wtyczka integruje się z Kalendarzem Google, aby umożliwić Ci łatwe wybranie wolnego czasu w nadchodzących dniach, który możesz wykorzystać na spotkania.
W wiadomości e-mail, którą wysyłasz, wprowadź Czas potrzebny na spotkanie, a następnie kliknij wolny czas w kalendarzu. Wtyczka formatuje różne opcje czasu, dzięki czemu odbiorca może po prostu kliknąć czas, który działa dla nich, a spotkanie zostanie automatycznie ustawione.
#84. ActiveInbox – Podczas gdy niektórzy z nas są lepsi lub gorsi od innych, większość ludzi zwleka, aż nadejdzie termin. Ta wtyczka została stworzona, aby poradzić sobie z tym problemem.
Możesz przeglądać dużą partię wiadomości e-mail i przypisywać im zarówno priorytet, jak i termin. Zostaną one ułożone w logicznej kolejności, dzięki czemu można sobie z nimi radzić najbardziej efektywnie.
Jedno zastrzeżenie: Jest darmowy okres próbny, ale potem jest to płatne narzędzie (kilka dolarów miesięcznie). Do końca okresu próbnego powinieneś wiedzieć, czy warto zapłacić za narzędzie.
#85. AwayFind – Podnieś rękę, jeśli stale sprawdzasz pocztę e-mail przez cały dzień. Prawie każdy wie.
To oczywiście ogromna strata czasu i odciąga cię od wykonywania rzeczywistej pracy, która generuje wartość.
Ta wtyczka została stworzona, abyś mógł przestać sprawdzać swoją skrzynkę odbiorczą, nie martwiąc się o brak czegoś ważnego.
Tworzysz z nim filtry, dzięki czemu jeśli pewna osoba wyśle Ci wiadomość w określonym czasie, otrzymasz telefon lub SMS na telefon komórkowy z tekstem wiadomości e-mail.
W ten sposób nadal będziesz otrzymywać e-maile, które chcesz przeczytać natychmiast w żądanym czasie, ale mniej ważne rzeczy będą czekać na ciebie później.
#86. Grupa zadaniowa – Taskforce to bardzo przydatna lista rzeczy do zrobienia, którą można edytować w locie w Gmailu.
Dzięki temu nie musisz zapisywać rzeczy, które musisz zrobić w innym arkuszu kalkulacyjnym lub pliku tekstowym. W przypadku, gdy nie zapisujesz zadań w pierwszej kolejności, oszczędza to ciągłej konieczności wyszukiwania i otwierania wiadomości e-mail.
Dodatkowo możesz dodawać osoby do określonych zadań. Po zakończeniu zadania otrzymają oni aktualizację w wiadomości e-mail.
Blogowanie
#87. WordPress – Nie można mieć listy najlepszych narzędzi content marketingowych bez wspominania o WordPress.
Istnieją dziesiątki milionów stron internetowych uruchomionych w systemie zarządzania treścią WordPress. Obejmuje to najlepsze marki, takie jak TechCrunch, The New Yorker i BBC America.
Nawet jeśli nie masz wiedzy na temat blogowania, możesz skonfigurować bezpłatną stronę WordPress w ciągu kilku minut. Od tego momentu udostępnianie treści światu jest proste.
Dla wielu marek ich blogi oparte na WordPress są podstawą ich całych strategii content marketingowych.
#88. Yoast – Content marketing i optymalizacja strony idą w parze jak masło orzechowe i galaretka. Yoast zapewnia wiele wtyczek WordPress, które pomagają użytkownikom optymalizować swoje blogi.
Google Analytics od Yoast i wtyczka Yoast SEO zostały pobrane dziesiątki milionów razy.
Jeśli masz stronę internetową opartą na WordPress, wtyczki Yoast mogą Ci pomóc z punktu widzenia optymalizacji.
Skoncentruj się na swoim zadaniu
Narzędzia tutaj pomogą Ci skupić się jak laser.
#89. StayFocused – Nazwa tego narzędzia zdradza jego zastosowanie. Jest to darmowa wtyczka Chrome, która pozwala blokować rozpraszające strony internetowe.
Po zainstalowaniu przejdź do jego ustawień i wybierz witryny, które chcesz zablokować:
Możesz wybrać opcję “nuclear option”, która blokuje wszystkie strony internetowe na określony czas.
Możesz też dodać kilka stron internetowych, które marnują większość twojego czasu do listy” zablokowanych witryn”.
#90. Pomidorowy Timer – Istnieje wiele technik produktywności, których możesz użyć, aby pozostać skupionym. Jedną z najbardziej znanych jest technika pomodoro.
Podstawową ideą jest podzielenie pracy na 25-minutowe okresy z 5-minutowymi przerwami pomiędzy nimi.
Jest to wystarczająco krótki czas, że nie będziesz czuć się zbyt zmęczony, ale wystarczająco długi, aby zmaksymalizować ilość pracy, którą możesz wykonać.
Jest to prosty zegar zbudowany dla tej techniki:
Uzyskaj więcej wysokiej jakości linków zwrotnych (i ruchu SEO, który przynoszą)
Ostatnia klasa narzędzi w tym poście koncentruje się na pomocy w uzyskaniu większej liczby linków do treści.
Linki są niezwykle ważnym elementem każdej kampanii promocyjnej. Często linki przynoszą natychmiastowy ruch, ale również zapewniają stały, długoterminowy ruch, ponieważ pomagają Ci lepiej pozycjonować się w wyszukiwarkach (to jest SEO 101).
#91. Citation Labs – Citation labs nie jest właściwie jednym narzędziem; oferują wiele:
Są jednak w szczególności dwa, które są bardzo przydatne do tego, czego tutaj chcemy.
Pierwszym z nich jest narzędzie broken link builder.
Omówię główne funkcje dla ciebie szybko tutaj, lub możesz po prostu obejrzeć ten 2-minutowy film:
Narzędzie jest bardzo proste w użyciu. Dodajesz słowo kluczowe lub wiele słów kluczowych opisujących temat tworzonej treści:
Następnie narzędzie wyświetli dużą listę uszkodzonych adresów URL. Te już nie działają tak, jak powinny.
Ale jest jeszcze jedna kolumna wyników, która jest kluczowa: liczba linki to wskazuje na zepsutą stronę.
Chodzi o to, aby skontaktować się z jak największą liczbą tych stron, które łączą się z uszkodzoną stroną i powiedzieć im, że ich link już nie działa. Następnie możesz zasugerować nową zawartość jako zamiennik.
Im bliżej Twojej strony do starej zawartości,tym większy sukces.
Aby uzyskać bardziej szczegółowe wskazówki, sprawdź mój przewodnik po broken link building.
Poszukiwacz linków: Jest to drugie narzędzie Citation Labs, które może się tutaj przydać.
Ponownie wyszukujesz słowo kluczowe, które pasuje do Twoich treści.
Tym razem narzędzie wyświetla listę stron i witryn, z których możesz uzyskać linki:
Niektóre z nich będą stronami zasobów. Możesz po prostu wysłać je e-mailem i poprosić o dodanie treści.
Inne mogą być postami gości. W takim przypadku będziesz musiał zgłosić swój własny Temat postu gościa, a następnie możesz połączyć się z oryginalną treścią.
To narzędzie zwraca kilka typów treści, które są istotne dla treści, więc jeśli możesz uzyskać linki z dowolnego z nich, będą one przydatne.
Pozostawia Ci sporo pracy do zrobienia, ale zaoszczędzi ci trochę czasu na znalezieniu dobrych stron i stron do kierowania linków.
#92. Ahrefs – Nie da się skalowalnego budowania linków bez dostępu do dobrej bazy linków. Istnieje kilka różnych opcji, ale Ahrefs ma prawdopodobnie najbardziej kompletną bazę linków.
Możesz go przetestować za pomocą bezpłatnego konta, ale będzie to dość ograniczone. W końcu będziesz potrzebował płatnego konta, które kosztuje przyzwoity bit. Jeśli chcesz nieco tańszą opcję, możesz zdecydować się na następne narzędzie-Majestic.
Istnieją dwie główne części Ahrefs.
Pierwszym z nich jest content explorer, który jest wciąż stosunkowo nowy.
Podczas wyszukiwania tematu narzędzie zwraca najbardziej popularną treść w swojej bazie danych, która jest odpowiednia.
Możesz sortować według liczby udziałów społecznościowych w dowolnej z głównych sieci, a także według liczby witryn, które zawierają linki do treści.
Najbardziej podstawowym sposobem wykorzystania tych informacji do promocji jest sortowanie według domen łączących, a następnie sprawdzanie, kto połączył się z każdym z tych wyników. Następnie wyślij e-mail do każdej z tych łączących domen i sprawdź, czy będą również linkować do Twoich treści.
Drugą główną częścią Ahrefs jest baza linków, z której pierwotnie była znana.
Wpisz dowolną domenę lub adres URL do narzędzia:
Następnie zwróci ci ton przydatnych informacji linkujących.
To ładnie łączy się z Eksploratorem treści, ponieważ możesz znaleźć wszystkie witryny, które łączą się z każdym kawałkiem popularnej treści.
Możesz również zamówić linki przez władze, aby spędzać czas tylko na dotarciu do stron o wysokiej ocenie adresów URL, które będą miały znaczący wpływ na twoje rankingi wyszukiwania.
#93. Majestic – Jest to realistyczna alternatywa dla Ahrefs, jeśli chodzi o bazę linków. Nie ma Eksploratora treści,ale ma jedną z największych i najbardziej przydatnych baz danych linków.
Działa prawie tak samo jak Ahrefs. Wprowadzasz adres URL lub domenę, a narzędzie zwraca wszystkie informacje o łączu, które posiada:
Zauważysz, że narzędzie dzieli oceny URL i domeny na przepływ cytowań i przepływ zaufania. To sprawia, że naprawdę łatwo dostrzec spam linki, ponieważ ich numery przepływu zaufania są zawsze much niższe niż ich numery przepływu cytowań.
Ponownie możesz użyć tego w podobny sposób. Znajdź treści podobne do Twoich i zawierające linki zwrotne. Następnie użyj Majestic, aby znaleźć te linki zwrotne i skontaktować się z nimi, aby spróbować dostać się do treści.
Wniosek
To, że masz strategię content marketingową, nie oznacza, że jest idealna. Zawsze powinieneś szukać taktyk i narzędzi, które wzmocnią twój plan.
Aby w pełni wykorzystać swoje umiejętności, potrzebujesz odpowiednich narzędzi, aby ci pomóc. Nie prosiłbyś stolarzy o zbudowanie domu łyżką, zamiast tego dawałbyś im młoty i piły.
Mam nadzieję, że po zapoznaniu się z tymi narzędziami content marketingowymi masz lepszy pomysł, które z nich najlepiej pasują do Twojego obecnego podejścia i przyszłych planów.
Być może szukasz kilku narzędzi do bardziej wydajnej dystrybucji treści. A może potrzebujesz pomocy w automatyzacji procesów. Niezależnie od twojej sytuacji, istnieje wiele opcji.
Dobrzy marketerzy wiedzą, jak korzystać z dostępnych narzędzi, aby nie tylko utrzymać swoją pracę w niezmiennie wysokiej jakości, ale także zaoszczędzić czas, który można spędzić gdzie indziej.