Oto jak idealnie zoptymalizować infografikę pod kątem SEO

Infografiki są niesamowite!

Oprócz tego, że są jednym z najlepszych sposobów na łatwe Wyjaśnienie skomplikowanego tematu, sprawiają, że informacje ożywają.

Znaleziono badania,

osoby podążające za wskazówkami z tekstem i ilustracjami robią 323 procent lepiej niż ludzie postępujący zgodnie ze wskazówkami bez ilustracji.

illustrations help with instructions.pngt1498744342631width669height287nameillustrations help with instructions

Może dlatego “infografiki są” lubiane ” i udostępniane w mediach społecznościowych 3x więcej niż jakikolwiek inny rodzaj treści.”

A koncepcja przekazywania informacji poprzez wizualizacje nie jest niczym nowym.

Jeśli się nad tym zastanowić, malowidła jaskiniowe i hieroglify datowane na 30 000 lat p. n. e.osiągnęły to samo.

Były one o wiele mniej wyrafinowane, ale pokazują, jak bardzo jesteśmy przewodni, jeśli chodzi o informacje wizualne.

Łatwo więc zrozumieć, dlaczego infografiki tak zakorzeniły się w content marketingu.

Znajdź infografiki za pomocą 3 kliknięć lub mniej we wszystkich używanych aplikacjach do dokumentów.

Unbounce nawet zaszło tak daleko jak powiedzieć ” infografiki są najpotężniejszym narzędziem w arsenale content marketingu.”

0 ci7OKnRNSWt4xkheTOeA

I podobnie jak w przypadku każdego kawałka treści, który tworzysz, będziesz chciał, aby był przyjazny dla SEO.

Ale chodzi o to.

Robienie SEO dla infografiki wymaga nieco innego podejścia niż to, którego użyłbyś do konwencjonalnego posta na blogu.

W tym poście wyjaśniam najważniejsze elementy infografiki SEO, aby zapewnić odpowiednią widoczność w SERPach.

Największa przeszkoda

Zacznę od tego, że infografiki to technicznie tylko obrazy.

Są one zazwyczaj zapisywane w formatach graficznych, takich jak JPEG, PNG, GIF itp.

infographic template design 1270 51.jpgsize338extjpg

Oczywiście są one o wiele bardziej wytrzymałe i zawierają znacznie więcej informacji niż zwykły obraz, ale tak je postrzega Google.

Jest to ważne, aby wiedzieć, ponieważ Google nie może “czytać” obrazów, takich jak treści tekstowe, takie jak post na blogu.

Na szczęście są kilka innych elementów które można zoptymalizować.

Zacznij od badania słów kluczowych

Nie będzie można korzystać ze słów kluczowych w rzeczywistej treści infografiki, ale istnieje kilka obszarów, w których można wstawiać słowa kluczowe.

Dlatego nadal będziesz chciał wykonać kilka badań nad słowami kluczowymi, aby zidentyfikować frazę podstawową, a także kilka fraz drugorzędnych do celu.

Załóżmy, że planowałem stworzyć infografikę o hackach produktywności.

Szybkie wyszukiwanie w Planerze słów kluczowych Google pokazuje mi, że” Hacks produktywności ” to niska konkurencja, co jest dobre.

eJIhhzbZTh6PPoeSCBXqTw

Jedynym problemem jest to, że jest to słowo kluczowe z krótkim ogonem z tylko dwoma słowami.

Ale nadal mógłbym to zrobić, zwłaszcza jeśli dodałbym ” infografikę “do końca” Hacks produktywności.”

Jeśli chodzi o drugorzędne słowa kluczowe, istnieje kilka możliwości.

6Lg1KpdlQ2GA20 tEcpPnw

Najważniejsze jest przeprowadzenie badania słów kluczowych, tak jak w przypadku każdego innego rodzaju treści.

Jedyną różnicą jest sposób wstawiania tych słów kluczowych.

Nazwa pliku

Wybór właściwej nazwy pliku jest bardzo ważny.

Jest to jeden z głównych czynników, które Google przeanalizuje, aby określić, o czym jest Twoja treść Infograficzna.

Musisz zrobić to dobrze.

Nie powinienem nawet tego mówić, ale oczywiście będziesz chciał trzymać się z dala od wszystkiego, co ogólne, Jak Image001png.

To mówi Google absolutnie nic i będzie strajkiem przeciwko infografiki SEO.

Lepszym wyborem byłoby coś w rodzaju produktywność-hacki-infografika.png.

Jest krótki i słodki i pozwala Google dokładnie wiedzieć, o czym są Twoje treści.

Po prostu upewnij się, że nie robisz farszu ze słowami kluczowymi, wielokrotnie używasz tej samej frazy lub czegokolwiek innego, co jest spamem.

Ale ty już to wiesz.

Tekst Alt

Równie ważny jest Twój tekst alt.

Jest to alternatywa tekstowa obrazu, która pozwala komuś wiedzieć, co zawiera obraz w przypadku, gdy nie załaduje się poprawnie.

Czytniki ekranu dla osób niewidomych i niedowidzących będą przeczytaj ten tekst i w ten sposób uczynić swój obraz dostępny.

Co ważniejsze, daje to kolejną okazję do wyjaśnienia Google, co znajduje się w infografice.

Po prostu postępuj zgodnie z najlepszymi praktykami dla tekstu alternatywnego i opisz jak zwięźle, o czym jest twoja infografika.

W tym przypadku mogę użyć ” infografiki wyjaśniającej 15 hacków produktywności.”

URL

Twój adres URL jest ważny z oczywistych powodów.

Jak wspomniałem w post z NeilPatel.com to odwołało się do najlepszych czynników rankingu Google 200 z Backlinko, jeśli chodzi o znaczenie adresów URL, oto, co wiemy:

  • Długość URL jest na liście #46
  • Ścieżka URL jest wymieniona jako # 47
  • Słowo kluczowe w adresie URL to # 51
  • URL string to # 52

Nie zamierzam tutaj omawiać nakrętek i śrub optymalizacji adresów URL.

Znajdziesz to w poście, o którym właśnie wspomniałem.

Ale powiem ci, że chcesz dążyć do krótkiego adresu URL, który zawiera trzy do pięciu słów i maksymalnie 60 znaków.

Ta rada pochodzi bezpośrednio z wywiadu z Mattem Cuttsem, więc wiesz, że to złoto.

image21 3

Jeśli chodzi o słowa kluczowe, pamiętaj, aby umieścić jeden lub dwa z nich w adresie URL.

Badania z John Lincoln i Brian Dean okazało się, że jest to słodkie miejsce i uważane za część najlepszych praktyk słowa kluczowego URL (przynajmniej na razie).

Tag H1

Chociaż nie możesz wykorzystać znaczników H1 (lub H2s, H3S itp.) w treści infografiki nadal możesz umieścić jedną nad infografiką, aby Google mogło ją” przeczytać”.

Oto przykład:

ecF5SyAKSyiJaSOL Fcg7Q

Widzisz, jak ta sama fraza, która jest w infografice, jest używana jako znacznik H1 na górze?

Jest to prosty, ale skuteczny sposób, aby nadać swojej infografice nieco więcej soku SEO.

Chociaż H1 może nie być tak dużym czynnikiem rankingowym dzisiaj, jak kilka lat temu, na pewno nie zaszkodzi.

Mogą one być szczególnie pomocne w infografikach, w których masz ograniczoną ilość tekstu do pracy.

Opis Meta

Stary dobry opis meta.

Oto kilka najlepszych praktyk, których należy przestrzegać podczas tworzenia infografiki.

  • Powinien mieć długość od 135 do 160 znaków.
  • Powinien zawierać Twoje wyrażenie kluczowe (raz).
  • Powinien dokładnie opisać treść w infografice.
  • Na końcu powinien mieć CTA, aby zachęcić użytkowników wyszukiwarek do klikania Twoich treści.

Uzyskanie go w sam raz powinno sprawić, że infografika pójdzie dalej z Google i pomoże Ci zwiększyć ruch organiczny.

Więcej na temat tworzenia meta opis killer, polecam lekturę ten post od Yoast.

Tekst pomocniczy

Bardzo lubię hacki, skróty, luki itp.

Nazywaj je JAK CHCESZ, takie małe sztuczki pomogą Ci zdobyć przewagę nad konkurencją.

I jest jeden konkretny hack, na który chciałbym zwrócić uwagę w odniesieniu do infografiki SEO.

To proste. Dodaj tekst pomocniczy na początku.

Oto świetny przykład tego, o czym mówię:

aUcwb7R2QoeNqpnmE43SDQ

Zauważ, że to nic wymyślnego.

To tylko kilka akapitów, które wyjaśniają infografikę i oferują szybki podgląd tego, o co chodzi.

Jest to pomocne z dwóch powodów.

Po pierwsze, zawiera krótki opis dla odwiedzających ludzi, który powinien wzbudzić ich zainteresowanie i sprawić, że będą chcieli sprawdzić infografikę.

Po drugie (i co ważniejsze) dostarcza Google dodatkowy tekst do indeksowania i rozszyfrowania znaczenia.

Pomaga to znaleźć infografikę i zwiększa prawdopodobieństwo, że jest indeksowana pod odpowiednimi słowami kluczowymi.

Więc jest to sytuacja korzystna dla obu stron.

Nie ma powodu, aby przesadzić i napisać 1000 słów tekstu pomocniczego, ale 100 słów może być bardzo pomocne.

Dodatkowym plusem jest to, że możesz wrzucić kilka wewnętrznych linków do odpowiednich stron w swojej witrynie.

Nie wymuszaj tego, ale spróbuj działać również w niektórych linkach wewnętrznych.

Czas ładowania

W 2010 roku Google ogłosiło, że szybkość strony jest czynnikiem rankingowym.

Treści, które szybko się ładują, będą preferowane.

Co więcej, szybszy czas ładowania przekłada się na niższy współczynnik odrzuceń, więcej czasu spędzonego na stronie i tak dalej.

Chodzi o to, że powinieneś być świadomy, ile czasu zajmuje załadowanie infografiki.

Należy pamiętać, że infografiki są dość obszernymi obrazami, więc z pewnością może to być problemem.

Ogólnie rzecz biorąc, pliki png, gif, jpeg, BMPs i Tiffy ładują się najszybciej, więc miej to na uwadze przy wyborze formatu pliku.

Możesz również przetestować prędkość ładowania swojej infografiki za pomocą to darmowe narzędzie.

Wystarczy wpisać adres URL.

IPG9IYKHRQq9g7hXmiEp8Q

Następnie kliknij ” Analizuj.”

6bYcoN6kT166y780cCNCmg

Google przeanalizuje to i oceni.

Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy, Google udzieli konkretnych porad, aby przyspieszyć proces.

Wniosek

Robienie SEO dla infografiki nie różni się diametralnie od robienia SEO dla każdego innego rodzaju treści.

Zawiera wiele tych samych technik i strategii.

Najważniejszą rzeczą, którą musisz obejść, jest fakt, że infografika jest obrazem, a zatem Google nie może jej “odczytać”, tak jak zwykła treść tekstowa.

Na szczęście istnieje kilka sposobów na obejście tego i zapewnienie, że infografika jest idealnie zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, a także ludzi.

Obejmując wszystkie bazy, ustawisz je, aby wspiąć się na pozycje i osiągnąć maksymalną widoczność w SERP.

Total
0
Shares
Related Posts