Narzędzia 18 do lepszego tworzenia treści: popraw pisanie przy mniejszym wysiłku

content marketing

Tworzę ogromny ilość treści.

Obecnie publikuję jeden ogromny post na blogu w każdy dzień tygodnia, a także zamieszczam posty gości. Mam też inne prace.

Główną rzeczą, z której jestem dumny, jest tworzenie wysokiej jakości treści.

Aby stworzyć dużą ilość wysokiej jakości treści, musisz być jak najbardziej wydajny. 

W przeszłości podzieliłem się z wami kilkoma moimi sekretami, ale dziś pokażę wam kolekcję świetnych narzędzi, które pomogą Wam tworzyć lepsze treści.

Jeśli korzystasz z odpowiednich narzędzi, możesz utworzyć lepsza treść oraz więcej treść i zrób to z łatwością. To jest moc używania świetnych narzędzi.

Narzędzia znacznie ułatwiają rozwiązywanie najczęstszych problemów marketerów treści:

image05

Tworzenie wystarczającej ilości treści i tworzenie angażujących treści to dwa wyzwania, które dotykają ponad 50% marketerów B2B. Podobne badania dla marketerów w ogóle wykazały, że prawie połowa marketerów zmaga się z produkcją wystarczającej ilości angażujących treści.

Ponadto 70% marketerów chce w tym roku stworzyć więcej treści niż w zeszłym roku, co czyni ten problem jeszcze bardziej znaczącym.

Chodzi o to, że: Narzędzia nie rozwiążą wszystkiego, ale wprowadzą Cię na właściwą drogę.

Niektórzy marketerzy zdali sobie sprawę, że narzędzia mogą im naprawdę pomóc. Pięćdziesiąt sześć procent marketerów korzysta z narzędzi content marketingowych w ich przepływie treści.

Problem? Tylko 23% marketerów jest zadowolonych z różnorodności i jakości dostępnych im narzędzi. Większość z nich jest obojętna (neutralna przy 65%) lub niezadowolona.

Chociaż jest zdecydowanie miejsce na nowe i ulepszone narzędzia, aby wyjść, są pewne świetnie. narzędzia do tworzenia treści już tam są. Musisz tylko wiedzieć, co to jest.

Na szczęście, wykonałem dla ciebie prace ziemne. Narzędzia 18, które pokażę Ci w tym artykule, są doskonałymi narzędziami.

Sprawdź, czy któryś z nich może wyeliminować niektóre z obecnych wąskich gardeł zawartości i dać im szansę. Obiecuję, że znajdziesz co najmniej kilka narzędzi wartych twojego czasu.

Narzędzia dla świetnego nagłówka

Nagłówek ma zwykle tylko 5-15 słów, lub mniej niż 1% większości artykułów. A jednak wydaję dużo czasu pisząc o tym, jak stworzyć lepsze nagłówki dla swoich treści:

  • 10 Sposobów Na Tworzenie Nagłówków O Wysokiej Konwersji
  • Formuła idealnego nagłówka
  • Przewodnik krok po kroku do pisania potężnych nagłówków

Pisanie wspaniałych nagłówków to pojedyncza umiejętność, która oddziela dobrych pisarzy od wielkich pisarzy, przynajmniej jeśli chodzi o content marketing.

Wiemy, że średnio osiem na dziesięć osób przeczyta Twój nagłówek. Ale tylko dwóch na 10 przeczytają ten artykuł.

image13

Jeśli nie możesz przyciągnąć uwagi czytelnika nagłówkiem, stracisz je na rzecz tysięcy innych konkurencyjnych treści, które mają bardziej kuszące nagłówki.

Ponadto testy przeprowadzone w Upworthy wykazały, że ruch zmienia się nawet o 500% w zależności od nagłówka.

Wybierz odpowiedni nagłówek, a uzyskasz pięć razy większy ruch niż w przypadku złego nagłówka. Wyobraź sobie, że ta różnica dotyczy każdego artykułu, który napisałeś.

Gdybyś miał dwie identyczne strony-jedną z przeciętnymi tytułami i jedną z świetnymi tytułami-z czasem strona z świetnymi nagłówkami zostawiłaby drugą stronę w pyle.

Wystarczy powiedzieć: nagłówek ma kluczowe znaczenie. Dlatego stworzyłem tę sekcję specjalnie dla narzędzi, które pomogą Ci pisać lepsze nagłówki.

1. Generator nagłówków ContentIdeator

Ten generator nagłówków może być używany nie tylko do wymyślania pomysłów na nagłówki, ale także pomysłów na treści.

Jest prosty w użyciu. Wprowadź słowo kluczowe w pasku wyszukiwania i naciśnij Prześlij. Daj mu sekundę, aby pobrać wyniki, i przewiń w dół, aby zobaczyć ton pomysłów na nagłówki.

image39

Istnieje wiele generatorów nagłówków. Ale powodem, dla którego lubię ten jest to, że tytuły, które produkuje, są rzeczywiście istotne.

Spójrz na przykładowe wyszukiwanie powyżej: wszystkie te tytuły są wyraźnie związane z SEO, a nie losowo generowane przez ogólne Generatory tytułów, takie jak większość narzędzi.

Jedna ważna rzecz, o której należy pamiętać – nie kopiuj tych: Szczerze mówiąc, w większości partii wyników jest kilka solidnych nagłówków. Jeśli jednak używasz dość popularnego słowa kluczowego, prawdopodobnie wielu innych marketerów widzi te same tytuły.

Nie chcesz skończyć używając tego samego nagłówka co ktoś inny.

Ważniejszym powodem, dla którego nie powinieneś kopiować żadnej z tych sugestii, jest to, że możesz zrobić to lepiej. Wykorzystaj te nagłówki jako punkt wyjścia i inspirację, a następnie wymyśl jeszcze lepszy nagłówek.

2. Analizator Nagłówków Marketingu Emocjonalnego

Jak oceniasz, czy twój nagłówek jest dobry, czy nie?

Istnieje kilka różnych sposobów, aby to zrobić, a to narzędzie jest jednym z nich.

Może to nie wygląda elegancko, ale robi swoje. Wprowadź potencjalny nagłówek w polu tekstowym i wybierz kategorię z rozwijanego menu poniżej. Na koniec naciśnij Submit:

image34

Po przesłaniu nagłówka nowa strona załaduje się z Twoim wynikiem EMV (Emotional Marketing Value):

image03

Twój wynik EMV jest wyrażony w procentach. Maksymalny możliwy procent to oczywiście 100.

Mój przykładowy nagłówek ze starego postu zdobył 60% w skali. Na początku może to wydawać się złe, ale kiedy dowiesz się więcej o tym, jak działa ten kalkulator, nie jest źle.

Z własnego wyjaśnienia autora (zamieszczonego na powyższym zdjęciu), tylko czołowe nagłówki mają wynik większy niż 50%.

Powodem, dla którego trudno jest zdobyć wysoki wynik, jest to, że narzędzie działa poprzez analizę nagłówka pod kątem liczby “słów EMV”, które zawiera. Słowa EMV to te, które zazwyczaj odnoszą się do emocji.

Idealny czas na korzystanie z tego narzędzia: To, co ten wynik zasadniczo mówi, to prawdopodobieństwo, że nagłówek wywoła reakcję emocjonalną.

Jak zapewne wiesz, większość decyzji zakupowych opiera się na emocjach.

Wynika z tego, że emocjonalne nagłówki są najważniejsze dla stron docelowych, stron sprzedaży, studiów przypadków i recenzji—każdego rodzaju treści, które idealnie prowadziłyby do transakcji.

Nie wszystkie posty na blogu muszą wywoływać emocje, ale w powyższych sytuacjach to narzędzie jest dość przydatne.

3. CoSchedule Headline Analyzer

To narzędzie jest bardzo przydatne do krytyki nagłówków z różnych punktów widzenia. Jest głównie przydatny w przypadku postów na blogu, ale może być również używany do innych treści.

Jak można się spodziewać, wpisujesz nagłówek do pola tekstowego i klikasz “analizuj teraz”:

image30

To, co podoba mi się w tym narzędziu, to jego dogłębność.

Twój wynik pojawi się na tej samej stronie tuż pod twoim wpisem. Rozpocznie się od ogólnego wyniku:

image31

W przypadkowym nagłówku przykładowym, który wziąłem z poprzedniego artykułu, zdobyłem 77.

Ponownie, maksymalny wynik to 100, ale niezwykle trudno jest się do niego zbliżyć.

Rzeczywisty wynik, który otrzymujesz, nie ma znaczenia, ale wynik w stosunku do różnych nagłówków.

Mam na myśli to, że jeśli wpiszesz kilka starych postów na blogu, które zdobędą 50 na narzędziu, nie staraj się uzyskać 90 W następnym nagłówku, ale spróbuj uzyskać 55 lub 60. Z czasem, gdy będziesz lepszy w pisaniu nagłówków, Twój wynik będzie się skradał.

W końcu nie będziesz potrzebował narzędzia, aby powiedzieć Ci, czy masz dobry nagłówek, czy nie.

W dalszej części zobaczysz podział słów w nagłówku na główne kategorie:

image26

Typowe słowa są oczywiste; obejmują słowa takie jak” tamto”,” a”,” ja ” itp.

Dobrze jest mieć niektóre typowe słowa w nagłówku. To słowa, które prawie każdy rozumie.

Niezbyt często są przeciwne: nie są często używane w codziennym pisaniu. Dobrze jest mieć niektóre, ponieważ często wyróżniają się i przyciągają uwagę, ale nie przesadzaj z nimi, ponieważ mogą sprawić, że Twój nagłówek będzie mylący.

Dwa ostatnie rodzaje słów są najważniejsze.

Słowa mocy (lub frazy) to słowa, które powodują, że czytelnicy podejmują działania. Według CoSchedule, większość wielkich nagłówków ma przynajmniej jeden z nich:

image36

Wreszcie są emocjonalne słowa. Są to słowa, które są związane z-zgadłeś—reakcje emocjonalne.

Moim zdaniem istnieje pewne nakładanie się słów mocy i słów emocjonalnych, ale tak długo, jak masz co najmniej kilka tego lub innego typu, możesz stworzyć solidny nagłówek:

image22

Zostań lepszym pisarzem

Jeśli jesteś taki jak ja, nigdy nie byłeś chętny na lekcje angielskiego w szkole.

Ale chociaż te zajęcia mogły nie być zbyt zabawne, prawdopodobnie nauczyły cię czegoś o pisaniu dobrze.

Jako pierwszy przyznam, że nie musisz być świetnym pisarzem, aby tworzyć świetne treści internetowe. Moje pisanie jest far od perfect, ale robi to, czego potrzebuję.

Mając to na uwadze, zawsze powinieneś starać się być lepszym pisarzem. Im lepiej komunikujesz swoje pomysły, tym bardziej łączysz się z publicznością i tym lepsze wyniki otrzymasz.

4. Edytor Hemingway

Jest to piękne małe narzędzie, które podkreśla typowe problemy w słabym piśmie.

Nie tylko identyfikuje problemy, ale także klasyfikuje je w różnych kategoriach, dzięki czemu wiesz, jak je naprawić. Oto przykładowy fragment, który pokazuje wszystkie różne błędy. Zwróć szczególną uwagę na wynik czytelności na następnych zdjęciach.

image25

Wkleiłem mały fragment z mojego przewodnika dla początkujących do marketingu Online do narzędzia.

Jest automatycznie oceniany i podświetlany:

image10

Sporo obszarów do poprawy! (mimo że żadne nie są krytyczne).

Spójrz na czytelność: jest na poziomie 8. Jest to dość wysokie dla pisania w Internecie. Ogólnie rzecz biorąc, chcesz pisać tak prosto, jak to możliwe, aby dotrzeć do największej publiczności.

Szybko naprawiłem te podświetlone problemy, dzięki czemu nie miałem więcej błędów. Zobacz, co się stało z poziomem czytelności:

image24

Teraz jest na poziomie 7-wciąż na wysokim poziomie, ale lepiej.

Ogólnie rzecz biorąc, kiedy naprawisz swoje błędy i sprawisz, że Twoje treści będą bardziej zwięzłe, twoja czytelność wzrośnie.

Jeśli chcesz, możesz wkleić cały post do tego narzędzia. Lub możesz wkleić jej część za każdym razem (polecam wstęp). W ten sposób będziesz trochę lepszy w pisaniu każdego postu i ostatecznie nie popełnisz tych samych błędów.

5. Grammarly

Jest to kolejne narzędzie, którego możesz użyć, aby nauczyć się lepiej pisać. Aby rozpocząć, musisz utworzyć konto (bezpłatne).

Po utworzeniu konta możesz kliknąć przycisk Nowy, aby wkleić tam tekst, lub możesz przesłać pełny dokument:

image15

Najważniejszą rzeczą, którą Grammarly robi, jest, szokująco, znajdowanie błędów gramatycznych. Jeśli angielski nie jest twoim ojczystym językiem, może to być bardzo przydatne narzędzie.

Jak widać w dokumencie demonstracyjnym poniżej, narzędzie przedstawia błędy gramatyczne i ortograficzne:

image04

Możesz kliknąć poprawkę na pasku bocznym (na Zielono), aby zastosować poprawkę.

Jedną wadą tego narzędzia jest to, że bezpłatny plan jest dość ograniczony, więc musisz uaktualnić, aby Grammarly było tego warte.

Świetna treść wymaga badań

Gorąco zachęcam wszystkich marketerów i blogerów do pisania postów opartych na danych.

Wsparcie treści statystykami i studiami przypadków sprawi, że będzie ona znacznie bardziej przydatna dla czytelników.

Oto kilka narzędzi, których możesz użyć, aby stworzyć bardziej wiarygodną treść:

6. Google z niespodzianką

Google jest nie tylko niesamowitym źródłem ruchu, ale także jednym z najlepszych narzędzi badawczych.

Istnieją setki sposobów na wykorzystanie Google do badań, ale chciałbym omówić w szczególności dwa.

Taktyka # 1-Podstawowe wyszukiwanie statystyk: Kiedy piszesz post oparty na danych, zawsze potrzebujesz jednej rzeczy: statystyki.

Na szczęście Google ułatwia znalezienie dużych zbiorów odpowiednich statystyk. Szukaj:

słowo kluczowe + statystyki

Powiedzmy, że piszę o content marketingu. Tak wyglądałoby moje zapytanie i wyniki:

image38

Tak długo, jak wybrałeś dość znane słowo kluczowe, prawdopodobnie będziesz mieć wiele wyników przydatnych statystyk na temat, o którym piszesz.

Taktyka # 2-Poznaj eksperta: Eksperci są nieocenionym zasobem. Możesz zacytować je w swoim artykule, aby dodać mu wiarygodności, a następnie możesz skontaktować się z nimi i poprosić o udostępnienie posta.

Ponadto eksperci znają ich tematykę lepiej niż ktokolwiek inny. Tak więc, gdy próbujesz wypełnić luki w swojej wiedzy,ich treść może wyjaśnić rzeczy.

Na przykład, jeśli piszesz post o content marketingu, możesz przeczytać kilka postów na ten temat na Quick Sprout.

Możesz znaleźć te posty szukając:

strona: URL + słowo kluczowe

image18

Następnie możesz przeczytać te artykuły, dowiedzieć się trochę, a może znaleźć kilka cytatów lub zasobów, które pomogą ulepszyć Twój artykuł.

Z tą konkretną taktyką, dobrze jest się sprecyzować. Nie tylko wpisz ” content marketing.”Szukaj czegoś bardziej konkretnego, takiego jak” narzędzia content marketingowe “lub” zasady content marketingu.”

7. Narzędzie badawcze Google Docs

Jeśli jesteś fanem Google Docs, możesz lub nie wiesz o wbudowanym panelu badawczym.

Po przejściu do “narzędzia > badania” lub naciśnięciu “Ctrl + Alt + Shift + I”, po prawej stronie zawartości pojawi się panel badań:

image23

Umożliwia to wyszukiwanie dowolnej części Google w poszukiwaniu zasobu, a następnie szybkie przeglądanie go lub wstawianie linku do artykułu.

Na przykład, gdybym napisał “jak pisać lepsze nagłówki” i chciał znaleźć dobry link do frazy, mógłbym wyróżnić ten tekst, przywołać panel badawczy, rzucić okiem na artykuł, a następnie wstawić link do tego artykułu:

image35

Gdy będziesz się dobrze z tym, zaoszczędzisz sporo czasu.

8. Evernote

Evernote to niesamowite narzędzie w ogóle, ale może być również używany do tworzenia lepszych treści.

Jeśli nie znasz Evernote, jest to w zasadzie osobisty notebook, do którego możesz uzyskać dostęp na dowolnym urządzeniu. Możesz zapisywać zawartość na później, robić notatki, przypominać i wiele więcej.

Chociaż Evernote ma mnóstwo zalet, w szczególności jest kilka funkcji, które świetnie nadają się do pisania treści.

Po pierwsze, możesz tworzyć posty w Evernote. Posiada prosty edytor tekstu i możesz rozwinąć stronę pisania na Pełny ekran.

image27

Jednym z głównych zastosowań Evernote jest zapisanie wspaniałej zawartości na później. Pisarze mogą tego używać do zapisywania postów i stron, które mają świetne badania, statystyki lub pomysły na posty, aby mogli się do nich później odnieść.

image33

Jest to lepsze niż zwykłe Zakładki na stronie, ponieważ możesz dodawać osobiste notatki (np. “to byłby świetny pomysł na post”) lub oznaczać wszystko, co zapisujesz (np. “statystyki”, “badania” itp.). Następnie możesz przeszukać notatnik w poszukiwaniu tych informacji, gdy będziesz gotowy do użycia.

Treści wizualne bez projektanta

Jeśli kiedykolwiek czytałeś moje posty wcześniej, wiesz, że uwielbiam obrazy.

Obrazy pomagają dodać wartość do treści, a także rozbić zawartość, co ułatwia czytanie. Z wielu powodów zawartość wizualna poprawia prawie wszystkie dane użytkownika (współczynnik odrzuceń, czas na stronie itp.).

Jeśli nie jesteś profesjonalnym projektantem, potrzebujesz narzędzi, które Ci pomogą. Mam dla Ciebie kilka świetnych.

9. Canva

Canva to niesamowite narzędzie dla blogerów “wyzwanie projektowe”. Pozwala tworzyć niestandardowe obrazy, które wyglądają świetnie i zajmują ułamek czasu, aby utworzyć w porównaniu do alternatywnego oprogramowania do projektowania.

Chociaż nie mogę tu zagłębiać się w wiele szczegółów, pokażę wam podstawy.

Możesz utworzyć niestandardowe płótno (o dowolnym rozmiarze) i dodać kształty, tekst, obrazy, ikony itp. do niego za pomocą kliknięcia przycisku.

Bardzo łatwo jest również edytować dodawane elementy (zmienić kolor lub rozmiar):

image29

Wbudowana wyszukiwarka pozwala znaleźć konkretne zdjęcia lub kształty, których szukasz. Możesz dodać je do swojego płótna jednym kliknięciem:

image11

Po zapoznaniu się z narzędziem możesz stworzyć atrakcyjne zdjęcia, takie jak ten poniżej w mniej niż 5 minut (za darmo):

image28

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Canva, sprawdź mój przewodnik tworzenia niestandardowych obrazów na blogu bez projektanta.

10. Piktochartlubinfogr.am do infografik

Napisałem wiele o tym, jak skuteczne są infografiki do przyciągania akcji i linków.

Zazwyczaj wydaję około $1,000 na infografikę. Rozumiem, że nie KAŻDEGO na to stać.

Jeśli nie możesz, masz dwie opcje: wynajmij tańszego projektanta lub stwórz infografiki samodzielnie.

Nie dostaniesz takich samych wyników jak ja, ale nadal może być warto.

Picktochart i infogr.am są dwa z najbardziej popularnych twórców infografiki, ale istnieje wiele innych.

Pozwalają one używać całkiem dobrych szablonów, a następnie wpisywać niestandardowy tekst, a czasami przesyłać niestandardowe obrazy.

Oczywiście nie uzyskasz takiej samej jakości, jak w przypadku profesjonalnego projektanta, ale nie możesz pokonać tych narzędzi, jeśli chodzi o szybkie tworzenie przyzwoicie wyglądającej infografiki.

image19

11. Skitchlub Evernote Web clipper

Pokazałem ci już główny program Evernote, ale jest więcej.

Zarówno Skitch, jak i Evernote Web clipper pozwalają tworzyć piękne zdjęcia z adnotacjami przy minimalnym wysiłku.

Pewnie cały czas na blogach widzisz zdjęcia stworzone za pomocą tych programów i nawet o tym nie wiesz-zdjęcia takie jak ten:

image01

Cały tekst i strzałki w kolorze różowym zostały utworzone w mniej niż 30 sekund za pomocą Clippera internetowego.

Skitch to program, który można pobrać na produkty Apple, podczas gdy każdy może korzystać z Clippera w Chrome. Oba narzędzia działają prawie tak samo, ale Skitch jest trochę bardziej wytrzymały.

Za pomocą narzędzia Web clipper możesz wybrać pełny zrzut ekranu, wiadomość e-mail lub pełną stronę zawartości lub wybrać określoną część strony internetowej.

Po wykonaniu tej czynności wybrana część otworzy się w nowej karcie, gdzie można ją adnotować za pomocą paska narzędzi po prawej stronie:

image17

Korzystanie z interaktywnych treści to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania czytelników. JEST NOWY; jest zabawny; i można go wykorzystać do osiągnięcia lepszych wyników na swoim blogu.

Thinglink to narzędzie, które pozwala na tworzenie określonego typu interaktywnych treści: Klikalne obrazy.

Nie mówię tylko o umieszczeniu linku na zdjęciu. Mówię o wkładaniu wiele linków, obrazy i wiele innych.

Spójrz na to zdjęcie, które VerticalResponse wykonał za pomocą Thinglink:

Możesz najechać kursorem na różne części obrazu i uzyskać inną wiadomość, w zależności od tego, gdzie najedziesz kursorem.

Chociaż nie chcesz przesadzać z Thinglink, jest to zabawny rodzaj treści, który może pomóc Ci dodać rozrywkę do niektórych postów na blogu.

13. Quickmeme

Jeśli dużo byłeś w Internecie, wiesz, co to jest mem internetowy. Zazwyczaj jest to rozpoznawalny obraz z dużym tekstem, który reprezentuje pewną część kultury internetowej.

Na przykład:

image00

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o memach, sprawdź ten podstawowy przewodnik.

Ostatnio widziałem memy wkradające się do coraz większej liczby postów na blogu. Wierzę, że jest to z kilku głównych powodów:

  • są łatwe do wykonania – jeśli użyjesz narzędzi, które ci pokażę, możesz stworzyć nowy mem w minutę.
  • są wizualne – więcej treści wizualnych jest zwykle dobrą rzeczą. Memy są łatwym sposobem na rozbicie tekstu.
  • są osobiste – kiedy widzisz mem zrobiony dobrze, wychodzi jako swobodny i konwersacyjny. Obie te rzeczy są dobre dla postów na blogu. Memy są często zabawne i zabawne.

Jak stworzyć mem?

Quickmeme jest prawdopodobnie najbardziej znanym narzędziem do tworzenia memów, ale jest ich o wiele więcej. Możesz również spróbować:

  • Stwórz mem
  • Generator Memów
  • Imgflip

Z quickmeme, kliknij “podpis mema” w górnym menu:

image20

Następnie wybierz odpowiednie tło mema. Ty Wola musisz wiedzieć, jak każdy mem jest zwykle używany. Zobacz ten subreddit dla przykładów.

image16

Po wybraniu tła wypełnij pola tekstowe.

Narzędzie umieści tekst na tle obrazu i pozwoli go zapisać.

image37

14. Pokład Haiku

Pokazy slajdów mogą być świetnymi dodatkami do treści bloga, ale oczywiście potrzebujesz narzędzia do ich tworzenia. Nie możesz po prostu osadzić pliku PowerPoint w swoim poście.

Haiku Deck to solidne narzędzie, które pomaga stworzyć piękny pokaz slajdów.

Dla każdego slajdu możesz wybrać obraz tła z biblioteki talii Haiku, a następnie dodać swój tekst.

Jest bardzo przyjazny dla użytkownika, dość podobny do Canva.

Oto jak wygląda edytor slajdów:

image14

Po utworzeniu pokazu slajdów możesz go pobrać jako plik PDF lub plik PowerPoint lub osadzić na swojej stronie internetowej, wklejając prosty kod HTML.

image21

Pisz wydajniej

Ostateczny zestaw narzędzi w tym artykule pomoże Ci pisać bardziej efektywnie.

Narzędzia mogą pomóc ci pisać szybciej, ale także cieszyć się procesem bardziej-ważne, jeśli chcesz konsekwentnie tworzyć dobre treści.

15. Word2CleanHTML

Microsoft Word i Google Docs to dwa najczęściej używane programy do pisania postów.

Irytujące jest to, że po wklejeniu postu do WordPressa rzeczy nie zawsze idą zgodnie z planem.

Zazwyczaj są dodatkowe miejsca, które trzeba poświęcić minutę lub dwie sortowanie. To nie wydaje się wielka sprawa, ale sumuje się do kilku godzin w ciągu roku.

To narzędzie konwertuje tekst MS Word lub Google Docs na czysty HTML.

Aby pokazać, co robi narzędzie, wkleiłem niewielką część mojego starego postu (nie utworzonego w WordPress) do narzędzia i kliknąłem “Konwertuj”:

image06

Oto jak by to wyglądało, gdybym po prostu wkleił oryginalny plik bezpośrednio do WordPressa:

image09

Co najmniej brzydkie.

Teraz spójrz na kod generowany przez narzędzie:

image32

Dużo czystsze.

Teraz mogę wybrać i skopiować kod HTML lub po prostu kliknąć link w prawym dolnym rogu.

Wklejając swoje posty do WordPress za pomocą tej metody, Zwykle uzyskasz znacznie lepsze wyniki.

16. Rainymood

Rozpraszanie uwagi może spowodować spadek prędkości pisania o 50% lub więcej. Podczas gdy okazjonalny hałas nie wpłynie na Ciebie zbytnio, jeśli mieszkasz lub pracujesz w hałaśliwym miejscu, w którym przez większość czasu jest Ruch uliczny lub dzieci, to narzędzie może Ci pomóc.

Jak sama nazwa wskazuje, to narzędzie odtwarza stały dźwięk deszczu.

image07

Dla mnie i wielu innych deszcz jest dość kojącym hałasem w tle. Zasłania rozpraszające dźwięki i pozwala skupić się na pracy.

Udowodniono, że dźwięki natury w tle poprawiają zarówno nastrój, jak i wydajność.

Jest to świetne narzędzie, gdy potrzebujesz ciszy i spokoju.

17. Pomidorowy timer

To narzędzie zostało zbudowane, aby pomóc ci w użyciu techniki Pomodoro. Jest to technika, która ma pomóc ci pracować wydajniej i konsekwentnie.

Oto sedno tego, jak działa technika:

  • Ustawiasz timer na 25 minut
  • Pracujesz, dopóki zegar się nie zatrzyma
  • 5 minut przerwy
    • Wszystko to jest jednym Pomodoro

Następnie powtarzasz ten proces cztery razy. Po czwartym 30-minutowym okresie robisz dłuższą przerwę.

image02

Narzędzie Timer Tomato jest bardzo proste. Na górze możesz wybrać jedną z trzech opcji, w zależności od tego, gdzie jesteś: okres pracy (Pomodoro), krótka przerwa lub długa przerwa.

W zależności od tego, co wybierzesz, zegar zmieni się. Możesz zaczynać i zatrzymywać, jak chcesz.

image12

Jeśli jesteś fanem tej techniki, to narzędzie jest bardzo przydatne.

Jeśli jesteś zaintrygowany techniką Pomodoro i chcesz dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z tym ostatecznym przewodnikiem.

18. Scrivener

Wielu profesjonalnych pisarzy używa Scrivener. Został stworzony, ponieważ podstawowe programy tekstowe nie spełniały potrzeb pisarzy.

Chociaż pierwotnie zaprojektowany dla komputerów Mac, to narzędzie jest również dostępne dla systemu Windows.

Scrivener jest używany głównie przez pisarzy innych niż blogerzy: powieściopisarzy, scenarzystów, pisarzy technicznych, prawników i innych. Myślę jednak, że jest to uzasadniona opcja również dla blogerów, szczególnie dla tych, którzy traktują pisanie poważnie i spędzają dużo czasu na tworzeniu długich, dogłębnych treści.

Narzędzie jest podzielone na wiele sekcji. Możesz łatwo otworzyć różne pliki (które mogą być częścią tego samego projektu).

Możesz także edytować i dodawać notatki w oknie “wstępna wersja robocza”, jednocześnie wyświetlając podgląd wyniku końcowego po prawej stronie:

image08

Słowo ostrzeżenia: Scrivener jest potężnym narzędziem do pisania, co oznacza, że ma dość stromą krzywą uczenia się.

Spodziewaj się poświęcić trochę czasu na poznanie wszystkich funkcji narzędzia, które pozwolą Ci zaoszczędzić czas na dłuższą metę i pomogą Ci pisać lepsze treści.

Z pewnością możesz tworzyć świetne treści bez Scrivenera, ale jest to alternatywa dla Word lub Google Docs, jeśli okaże się, że nie są one dla ciebie wystarczające.

Wniosek

Tworzenie najlepszej możliwej treści dla czytelników powinno zawsze być twoim priorytetem.

Ale aby regularnie produkować wystarczającą ilość wysokiej jakości treści, musisz pomocy.

Dałem ci narzędzia 18 w tym artykule, które można wykorzystać do wzmocnienia słabych punktów procesu tworzenia treści. Nie musisz próbować ich wszystkich na raz, ale spróbuj jednego lub dwóch narzędzi, które uważasz za najbardziej intrygujące.

Są to jedne z najlepszych narzędzi, które wypróbowałem lub natknąłem się. Ale są inni.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts