Zgodnie z moją radą, aby studiować kopię reklamową, która działa, pomyślałem, że podzielę się tym, co wielu uważa za najbardziej udany list sprzedaży w historii.
Poniżej znajduje się fragment klasycznego utworu direct-mail, który wygenerował szacunkowy $ 2 miliard przychodów dla The Wall Street Journal. Widziałem adaptacje i proste zdzierstwa dziesiątki razy.
Oto jak to się zaczyna:
Drogi Czytelniku:
W piękne późne wiosenne popołudnie, dwadzieścia pięć lat temu, dwóch młodych mężczyzn ukończyło tę samą szkołę. Byli bardzo podobni, ci dwaj młodzi mężczyźni. Obie były lepsze od przeciętnych studentów, obie były sympatyczne i oba-jak młodzi absolwenci uczelni-były wypełnione ambitnymi marzeniami na przyszłość.
Ostatnio ci dwaj mężczyźni wrócili na studia na 25 Zjazd Absolwentów.
Nadal byli bardzo podobni. Oboje byli szczęśliwym małżeństwem. Oboje mieli troje dzieci. Okazało się, że po ukończeniu studiów obaj pracowali w tej samej firmie produkcyjnej ze Środkowego Zachodu i nadal tam byli.
Ale była różnica. Jeden z mężczyzn był kierownikiem małego działu tej firmy. Drugi był jej prezesem.
Czy zastanawialiście się kiedyś, tak jak ja, co sprawia, że takie zmiany w życiu ludzi? Nie zawsze jest to rodzima inteligencja, talent czy poświęcenie. Nie jest tak, że jedna osoba chce sukcesu, a druga nie.
Różnica polega na tym, co każdy człowiek wie i w jaki sposób korzysta z tej wiedzy.
I dlatego piszę do Ciebie i do takich jak ty o Wall Street Journal. Bo to jest cały cel czasopisma: dać czytelnikom wiedzę-wiedzę, którą mogą wykorzystać w biznesie.
…
Co jest Twój historia?