Realizacja Celów Biznesowych Za Pomocą Treści

Łatwo ominąć wszystkie zadania związane z content marketingiem-planowanie, pisanie,publikowanie i angażowanie — i zapomnieć o ostatecznym celu. Ostatecznym celem content marketingu jest promowanie Twojej firmy, co powoduje większy ruch na stronie i sprzedaż.

Wskazówki dotyczące optymalizacji i promocji, które podzieliliśmy w dwóch ostatnich rozdziałach, mogą znacznie zmienić poziom ruchu. Ale gdy ludzie znajdą się w Twojej witrynie, musisz przekonwertować ten ruch na sprzedaż.

W tym rozdziale poznasz pięć metod zarabiania na swoich treściach bez reklam. Nie wszystkie z nich sprawdzą się w każdej firmie. Ale wszystkie z nich są cennymi strategiami, które są z powodzeniem stosowane przez innych marketerów treści.

Przeczytaj je wszystkie, a następnie wybierz metody, które mogą zadziałać dla Twojej firmy. Przetestuj je, a następnie stwórz unikalną mieszankę, która jest odpowiednia dla Ciebie.

Zanim zaczniesz

Zarabianie na swojej stronie to świetny pomysł, ale nie bez powodu zapisaliśmy ten rozdział na koniec. Twoim priorytetem jest tworzenie wysokiej jakości treści, które ludzie uwielbiają czytać. Jeśli Twoje treści nie są wystarczająco dobre, będziesz miał trudności z zarabianiem na nich.

To powiedziawszy, nie musisz czekać, aż twój ruch i poziom zaangażowania będą na jakimś magicznym poziomie, zanim zaczniesz zarabiać na swojej stronie.

Jeśli dostarczasz dobre treści, ale ludzie nie wiedzą, że istniejesz, nadal możesz realizować strategie, o których mówimy w tym rozdziale. Prawdopodobnie nie sprzedasz dużo-po prostu dlatego, że nie masz wielu odwiedzających. Ale możesz eksperymentować z różnymi strategiami w miarę rozwoju, a zanim Twoja strona przyciągnie wielu odwiedzających, będziesz wiedział, co działa, a co nie.

Pamiętaj, najpierw pracuj nad jakością swoich treści. Następnie wypróbuj te strategie, aby zobaczyć, co działa dla ciebie.

Gotowy, aby zacząć zarabiać na swoich treściach? Chodźmy.…

Kluczem do stworzenia świetnej witryny członkowskiej nie jest znalezienie odpowiedniej paywall, ale uzyskanie właściwej koncepcji członkostwa.

Zanim ludzie będą skłonni zapłacić za treści, muszą zobaczyć wartość płacenia za to. Innymi słowy, należy skupić się na wartości otrzymanej, a nie na kosztach członkostwa.

Jeśli witryna członkowska brzmi dobrze dla ciebie, zacznij myśleć o korzyściach, które możesz zaoferować członkom za paywall.

Członkowie muszą czuć, że zyskują:

  • Status elity
  • Informacje o wysokiej wartości
  • VIP treatment
  • Możliwości nawiązywania kontaktów z innymi członkami
  • Dostęp poufny do właściciela / dyrektora strony
  • Forum tylko dla członków lub prywatna grupa Google+

Opracuj strategię treści, która oferuje jak najwięcej z tych korzyści, jak to możliwe.

3 modele płatnych treści

Zanim poprosisz ludzi o zapłacenie za Twoje treści, musisz znaleźć odpowiedni model dla swojej firmy. Istnieją trzy sposoby obsługi płatnych treści:

  • Subskrypcja lub paywall

Użytkownicy subskrybują Twoją witrynę członkowską za miesięczną lub roczną opłatę. Za tą opłatą mają dostęp do wszystkich treści (i korzyści) dopóki ich subskrypcja się nie skończy.

Kiedy korzystasz z tego modelu, zazwyczaj nie używasz reklam. Po opłaceniu składki Członkowie mają bezpłatny dostęp do wszystkich treści na swoim poziomie członkostwa.

list site #1

Transakcja

Poszczególne elementy zawartości, takie jak programy szkoleniowe, pliki do pobrania audio lub wideo lub raporty specjalne, są sprzedawane oddzielnie. Ludzie mogą kupić tyle lub mało informacji, ile potrzebują, kiedy ich potrzebują.

Dzięki temu modelowi możesz sprzedawać stałych klientów, oferując poziom członkostwa VIP. Uiszczenie dużej, jednorazowej opłaty zapewnia dożywotni dostęp do wszystkich produktów, przeszłych i przyszłych.

list site #2

Metered

Zawartość jest bezpłatna, dopóki użytkownik nie osiągnie określonego progu, takiego jak liczba obejrzanych artykułów lub filmów, lub w oparciu o czas spędzony na twojej stronie. Gazety eksperymentują z tym modelem i stwierdzają, że działa on dobrze.

Model ten umożliwia swobodny dostęp do użytkowników o małej objętości, co może być dobrą strategią. Pozwala im to na przeczytanie niektórych treści przed podjęciem decyzji o zapłaceniu za pełny dostęp.

list site #3

Połącz i dopasuj, aby znaleźć odpowiedni model dla Twojej firmy

Witryny członkowskie proszą użytkowników o utworzenie konta i opłacenie składki członkowskiej, zanim będą mogli uzyskać dostęp do niektórych stron witryny. Możesz go skonfigurować na jeden z trzech sposobów:

  • Cała lub większość treści znajduje się za paywall.
  • Pewna liczba stron lub akapitów jest bezpłatna, ale pełny dostęp do treści wymaga członkostwa.
  • Połączenie darmowych i płatnych treści.

Oto kilka sposobów, aby go skonfigurować:

Autoresponder treści, kapał przez pewien okres czasu.

Ta metoda dostarczania jest powszechna w przypadku bezpłatnych i płatnych szkoleń i pozwala kontrolować częstotliwość dostarczania treści.

W przypadku bezpłatnego kursu przeznaczonego do budowania zaangażowania może być dostarczany codziennie. W ten sposób możesz przyzwyczaić ludzi do słuchania od Ciebie, budując rozpoznawanie nazwisk i relacje w tym samym czasie.

Za płatny kurs (podobnie jak program certyfikacji, o którym mówiliśmy w Rozdziale 9), każdy moduł może być dostarczany co tydzień lub co miesiąc.

Dzięki temu cała klasa może poruszać się po kursie z taką samą prędkością, dzięki czemu można zapewnić dodatkową wartość, taką jak cotygodniowe lub Miesięczne połączenia w celu przeglądu materiałów danego modułu.

Seria szkoleń może być również powiązana z odnawialną stroną członkowską. Na przykład podczas kursu forum członkowskie jest bezpłatne. Następnie pobierana jest miesięczna opłata za kontynuowanie dostępu.

Odnawialna subskrypcja, miesięczna lub roczna.

Większość witryn członkowskich ma trzy lub więcej poziomów dostępu. Tak więc członkowie silver mogą mieć dostęp do artykułów i raportów specjalnych. Członkowie Gold mogą również otrzymywać bezpłatne seminaria internetowe i rozmowy szkoleniowe. Platynowi członkowie mogą również uzyskać czas coachingu.

Zdecyduj z wyprzedzeniem, ile poziomów członkostwa zaoferujesz i ile wartości dasz każdemu poziomowi.

Ceny członkostwa podstawowego zazwyczaj wahają się od 27 do 99 USD miesięcznie, a roczne członkostwo zaczyna się od 98 USD rocznie.

Twoja cena powinna być oparta na wartości, którą podajesz i zdolności członków do zapłaty. (Na przykład matki pozostające w domu mogą wymagać niższej składki członkowskiej niż brokerzy giełdowi.)

Pay-per-post

Ta opcja jest świetna dla osób, które chcą kupić dostęp do jednego kawałka treści naraz. Zasadniczo traktujesz każdą treść jako jeden produkt.

Zazwyczaj odbywa się to w przypadku dłuższych treści, takich jak raporty, e-booki i ankiety. Ale może być również używany do poszczególnych artykułów, jeśli Twoja treść jest postrzegana jako wysoka wartość i jeśli dobrze ustawisz cenę.

Po dokonaniu płatności dostęp do treści może być stały lub wygasnąć po pewnym czasie.

list site #4

Dożywotnie członkostwo

Jeśli Twoja witryna zaczyna się od darmowych treści i nagle zmienisz się na płatny model, możesz stracić nawet 50% obserwowanych. Ludzie rzadko lubią płacić za coś, za co nigdy wcześniej nie zapłacili. Więc jak można dokonać zamiany? Oto pięć pomysłów.

Stwórz swój płatny model oddzielnie od darmowego.
Domain.com może mieć swój blog i darmowe treści. Konfiguracja Domain.net aby być twoją stroną członkowską.

  • Kontynuuj dostarczanie bezpłatnych treści na swoim blogu, ale spraw, aby był krótszy i mniej konkretny.
    Zapisz najbardziej wartościowe, szczegółowe informacje dla członków. W takim przypadku bezpłatna treść ma na celu stworzenie smaku płatnych treści. Musi to być materiał wysokiej jakości, ale za dogłębną treść musisz zapłacić.
  • Udostępnij wstęp do artykułu za darmo.
    Aby kontynuować czytanie, poproś o zalogowanie się do członkostwa.
  • Kontynuuj oferowanie bezpłatnych treści na swoim blogu.
    Ale otwórz Forum tylko dla członków z dostępem do Ciebie (i innych profitów).
  • Kontynuuj oferowanie bezpłatnego bloga.
    Ale także tworzyć produkty informacyjne, książki i kursy za opłatą. (Następnie omawiamy tę strategię.)

Procesory płatności

Jeśli masz paywall, potrzebujesz również procesora płatności. Oto kilka opcji:
list site #5

Social-ink.net Członkowie W Paski
Wtyczka WordPress.

Home

80 USD za pojedynczą licencję (indywidualną)
110 USD za pojedynczą licencję (korporacyjną)

list site #6

PowerPay z Authorize.net.

http://ipowerpay.com/

Dzięki tej opcji korzystasz z dwóch usług: PowerPay jako konta sprzedawcy, z Authorize.net jako bramka płatności. To rozwiązanie umożliwia przetwarzanie kart kredytowych wszystkich głównych kart kredytowych i Authorize.Net pieczęć dla Twojej strony internetowej.

PayPal.

list site #7

paypal.com

Niedrogi i prosty w użyciu.

Jak skonfigurować paywall

Istnieje wiele opcji konfiguracji paywall. Oto kilka, które lubimy:

Założenie

list site #8

(dostępne na GetPremise.com)

Premise to połączenie platformy landing-page / bramki członkowskiej, które tworzysz samodzielnie, dzięki inteligentnej integracji z protokołami uwierzytelniania i zarządzania dostępem użytkowników, a także łatwymi cyfrowymi listami produktów i stronami realizacji zamówień.

  • Buduj różne poziomy członkostwa w WordPress
  • Przyjmuj płatności cykliczne z automatycznym zarządzaniem dostępem (potrzebny jest certyfikat SSL)
  • Automatycznie kropluj zawartość w czasie
  • Bezpiecznie sprzedawaj e-booki, aplikacje i Inne cyfrowe pliki do pobrania
  • Pewnie twórz prywatne obszary forum z vBulletin*
  • Szybkie konfigurowanie bibliotek treści chronionych hasłem
  • Łatwe tworzenie stron kasowych dla PayPal i Authorize.net

Cleeng.com

list site #9

Jest to darmowa wtyczka do witryn WordPress, która ukrywa części treści za paywall.

Z Cleeng możesz sprzedawać dowolny pojedynczy fragment treści bezpośrednio z własnej strony internetowej. Pozwala sprzedawać treści lub Produkty cyfrowe na 3 różne sposoby:

  • Sprzedaj pojedyncze przedmioty
  • Zapewnij 24-godzinny karnet dzienny
  • Zapewnij dostęp do wszystkich swoich treści za pośrednictwem subskrypcji członkostwa (tygodniowe, miesięczne, roczne)

Pivotshare.com

list site #10

Pivotshare to platforma wideo zaprojektowana specjalnie do zarabiania na filmach.

Zapewnia w pełni markowy, wysokiej jakości kanał medialny bez żadnych kosztów z góry. Dochód zależy od tego, ile Twoja społeczność wchodzi w interakcję z Twoimi treściami, a Pivotshare pobiera niewielki procent, jeśli ten dochód.

list site #11

Sprzedaż treści

Jeśli nie jesteś jeszcze gotowy, aby skonfigurować paywall, nadal możesz utworzyć strumień dochodów z treści, tworząc zawartość Na sprzedaż.

Kluczem jest dostarczanie treści o wysokiej wartości, których ludzie chcą.

Decydowanie o pomysłach na produkt

Jeśli znasz już tematy, którymi interesują się Twoi obserwatorzy, masz przewagę. Po prostu stwórz swoją zawartość i uruchom ją.

Ale jeśli nie jesteś pewien, czy ludzie będą reagować na pomysł produktu, nie inwestuj zbyt wiele czasu lub pieniędzy, dopóki nie poczujesz poziomu zainteresowania ludzi.

Możesz to zrobić na dwa sposoby: przetestować swój pomysł przed ich wyprodukowaniem lub wyprodukować krótkie wersje produktu końcowego, aby przetestować odpowiedzi.

Najpierw przetestuj swój pomysł

To jak zanurzanie palców w wodzie przed skokiem. Aby to zrobić, musisz przedstawić swoje pomysły i zobaczyć, czy ktoś na nie zareaguje, lub bezpośrednio zapytać ludzi, czego chcą się nauczyć.

Wariant 1
Testuj tytuły lub pomysły na Facebooku i Twitterze.

Publikuj tytuły jako aktualizacje statusu i zobacz, ile masz polubień lub retweetów. Lub opublikuj komentarz i zobacz, ile osób odpowiada.

Selling content #1

Wariant 2

Napisz post na blogu.
Napisz post na blogu, który mówi o temacie, który chcesz poruszyć w swoim produkcie. Jeśli post na blogu otrzyma dobre odpowiedzi, możesz założyć, że twój produkt też będzie dobrze.

Selling content #2

Ewentualnie napisz post na blogu, który prosi ludzi o komentarz z największą potrzebą na określony temat. Działa to dobrze, jeśli masz witrynę o dużym natężeniu ruchu. Komentarze mogą być wykorzystywane jako źródło pomysłów dla wszystkich rodzajów treści, ale zwłaszcza dla płatnych produktów.

Wariant 3

Wyślij ankietę na swoją listę.

Możesz również wysłać wiadomość e-mail na swoją listę, prosząc ich o wypełnienie ankiety. Ankieta powinna zawierać jak najmniej pytań i nadal dostarczać potrzebnych informacji. Najważniejsze jest, aby zadać to pytanie:
Gdybym mógł rozwiązać jeden problem dla Ciebie i uczynić twoje życie 100% lepszym, jaki byłby ten problem?

Najpierw Utwórz krótką wersję produktu

Jeśli nadal nie masz pewności co do żywotności swojego pomysłu, rozważ stworzenie małej wersji, aby zobaczyć, jak ludzie na nią reagują.

Na przykład, zamiast tworzyć Pełnowymiarowy kurs szkoleniowy, stwórz webinar na ten temat. Jeśli twoja frekwencja jest wysoka, a ludzie angażują się dobrze, wiesz, że masz dobry pomysł na produkt. Ponadto możesz użyć pytań zadanych w webinarium jako przewodnika po informacjach, które musisz uwzględnić w kursie. Możesz także dołączyć nagranie webinaru do swojego kursu, co czyni go produktem o wyższej wartości.

Tworzenie produktów front-end I back-end

Ogólnie rzecz biorąc, marketerzy informacji mają jeden produkt na poziomie podstawowym, który dostarcza podstawowych instrukcji lub informacji na ich główny temat. Ponieważ nie zapewnia rozwiązań na wysokim poziomie, można je wycenić na sprzedaż.

Następnie tworzą produkty zaplecza, które dostarczają informacji wyższego poziomu lub rozwiązują inne problemy, na które mogą napotkać ich klienci.

Nie ma znaczenia, jaki rodzaj działalności prowadzisz, możesz dodać element marketingu informacyjnego, który generuje kolejny strumień dochodów.

Pomyśl o pytaniach, które zawsze zadają twoi klienci. Następnie zastanów się, w jaki sposób możesz stworzyć treść, która odpowie na jedno z tych pytań i dostarczy użytecznych rozwiązań i informacji.

Twoim celem jest stworzenie tak dobrego doświadczenia z flagowym produktem, że klienci chcą również innych produktów i usług. Po prostu tworząc jeden produkt na raz, możesz stworzyć bibliotekę produktów, które sprawiają, że klienci wracają po więcej.

Oto rodzaje produktów, które możesz wyprodukować:

Produkty low-end, entry-level

Produkty te są niedrogie i łatwe do strawienia, takie jak krótkie e-booki, które zapewniają proste rozwiązania codziennych problemów lub dyskusje na wysokim poziomie na trudne tematy.

Te mogą sprzedać za $19 do $99. Zazwyczaj składają się one z jednego lub dwóch z następujących elementów:

  • Ebooki
  • Sprawozdania specjalne
  • Szkolenia dla początkujących
  • Pobieranie Audio lub wideo
Produkty średniego poziomu, front-end lub back-end

Produkty średniego poziomu dostarczają bardziej szczegółowych informacji, takich jak programy szkoleniowe lub dłuższe e-booki.

Mogą to być ceny od 200 do 500 USD i obejmują kilka, jeśli nie wszystkie z poniższych:

  • Materiały instruktażowe w formacie ebook
  • Nagrania Audio lub wideo
  • Arkusze robocze
  • Dostęp do forum członków
Wysokiej klasy produkty back-end

Są to bardziej kompleksowe programy, które oferują wiele wartości.

Koszt może wynosić od $600 do $1,200 i obejmuje:

  • Materiały instruktażowe
  • Komponent Audio, wideo lub seminarium
  • Miesięczny coaching Grupowy
  • Część osobistego coachingu
Produkty Premium

Produkty te gwarantują najwyższy poziom wartości. Zapewniają one dogłębne, często spersonalizowane, rozwiązania i mogą sprzedawać za $ 1,500 i więcej. Należą do nich:

  • Materiały instruktażowe
  • Materiały Audio i wideo
  • Arkusze i zasoby ułatwiające naukę
  • Coaching osobisty
  • Komponent seminaryjny lub rekolekcyjny
  • Jeśli informacje są wystarczająco dobre,mogą sprzedawać na tym poziomie nawet bez spersonalizowanych komponentów, które zwykle dodają wartości. Weźmy na przykład ten ebook:Selling content #3

10-stopniowa Lista kontrolna dla
Wytwarzanie Produktów O Wysokiej Wartości

Jeśli tworzysz treści, masz już wiele umiejętności potrzebnych do tworzenia produktów. W rzeczywistości łatwo jest przeznaczyć wiele treści na programy o wysokiej wartości, e-booki i inne.

Zacznij od kopii sprzedaży.
Selling content #4

Sekretem tworzenia treści o wysokiej wartości jest praca wstecz. Najpierw napisz swoją kopię sprzedaży. Następnie stwórz produkt, który spełni jego oczekiwania.
Aby utworzyć stronę docelową i reklamy, musisz skupić się na unikalnym punkcie sprzedaży (USP) programu i swojej ofercie. Będziesz także musiał tworzyć punkty punktowe opisujące korzyści płynące z programu i to, czego będą się uczyć uczniowie.
Zacznij od strony zamówienia i strony docelowej dla każdego produktu. Następnie skorzystaj z obiecanych punktów sprzedaży, aby utworzyć kontur i zdecydować, jakie rodzaje treści należy uwzględnić w produkcie.

Korzystając z procesu twórczego nauczanego w rozdziale 4, napisz swoje treści.

Selling content #5

Twórz moduły i materiały szkoleniowe przy użyciu tych samych technik, których nauczyłeś się w rozdziale 4.

Użyj kopii strony docelowej jako przewodnika.

Upewnij się, że spędzasz dużo czasu na badaniu tematu, aby Twoje informacje były dokładne i aktualne.

Niczego nie powstrzymuj. Uczyń z tego najwyższej jakości treści w swoim repertuarze.

Udoskonal swoją kopię sprzedaży w oparciu o produkt końcowy.

Po zakończeniu zawartości wróć do kopii sprzedaży napisanej w Kroku 1. Edytuj korzyści, opisy i ofertę, aby dopasować ją do produktu końcowego.

Rozwiń swój proces sprzedaży.

Czy uruchomisz produkt za pomocą webinaru lub filmów? Czy stworzysz darmową serię autoresponderów na ten temat, a następnie wrzucisz produkt do ostatniego e-maila?

Jak będziesz śledzić sprzedaż, aby dodać wartość i rozwijać relacje z klientami?

Rozpocznij te projekty już teraz.

Twórz reklamy do umieszczenia na swojej stronie i w biuletynie

Selling content #6

Twórz reklamy za pomocą kolorów i stylu użytego na stronie produktu i sprzedaży. Projektuj reklamy tekstowe, banery i reklamy przestrzenne dla swojej witryny i biuletynu. Jeśli planujesz reklamować się na Facebooku lub za pośrednictwem AdSense, Utwórz również te reklamy.

Napisz e-maile autoresponder (drip), których użyjesz przed i / lub po sprzedaży

Selling content #7

Przed sprzedażą możesz zaoferować bezpłatny promocyjny “kurs”, który uczy pojęć na wysokim poziomie związanych z tematami, które poruszasz w swoim produkcie. Zaoferuj go za darmo do rejestracji, a następnie dostarczaj jeden e-mail dziennie, z których każdy dotyka innej ” lekcji.”Dopuszczalna jest dowolna długość od pięciu do 30 dni. Twój ostatni e-mail powinien promować Twój produkt.

Dobrym pomysłem jest opracowanie serii autoresponder również po sprzedaży. Twoje e-maile powinny odpowiadać na pytania, które mogą mieć ludzie, oferować dodatkowe szkolenia i promować inne produkty zaplecza.

Aby utworzyć serię autoresponder, stwórz burzę mózgów tematów, które chcesz omówić w wiadomościach e-mail. Każdy e-mail powinien mówić o jednym temacie lub odpowiadać na jedno pytanie.

Chociaż można je dowolnej długości, w wielu przypadkach te e-maile oferują “szybkie wskazówki”, które można odczytać i strawić w ciągu zaledwie kilku minut.

Napisz e-maile promocyjne do listy.

Zaprojektuj kampanię e-mailową, aby sprzedać swój produkt subskrybentom. Utwórz serię e-maili, które wprowadzają produkt, dają funkcje i korzyści oraz rozwiązują wszelkie zastrzeżenia, które mogą się pojawić.

Rozważ przyznanie zniżki osobom z twojej listy, jeśli odpowiedzą w określonym dniu.

Twój e-mail może być prosty, jak ten:

Selling content #8

Albo może to być html taki jak ten:

Selling content #9

Pisz posty w mediach społecznościowych, aby promować serię autoresponder i / lub stronę docelową.
Selling content #10

W ramach kampanii twórz posty w mediach społecznościowych na Facebooku, Twitterze i Google+. Następnie Ustaw harmonogram ich publikowania, aby koordynowały się z Twoimi e-mailami.

Stwórz grafikę i formularz opt – in dla swojej witryny.

Selling content #11

Po utworzeniu boiska sprzedażowego i reklam wystarczy dostosować tę grafikę do formularza zgłoszeniowego. Może to być tak fantazyjne lub proste, jak chcesz.
Twórz posty na blogu i inne treści, aby porozmawiać o temacie w nowym produkcie.Selling content #12

Zaplanuj serię postów na blogu, filmów i podcastów, które wzbudzą zainteresowanie twoim produktem. Na dole każdego z nich umieść reklamę, która przenosi ludzi na Twoją stronę sprzedaży.
http://drivingtraffic.com/dont-waste-traffic-free-landing-pages/If jesteś aktywny na Pintereście, twórz oryginalne grafiki dla swoich treści, które można przypinać na Pintereście. Te zdjęcia będą linkować do Twoich treści, co przyniesie większy ruch w lejku sprzedaży.

Prześlij wszystko, aby było gotowe do pracy.

Utwórz spakowany plik dla klientów, aby pobrać produkt lub utwórz mikrowitrynę dla programu szkoleniowego. Następnie zacznij promować swój produkt.

Wskazówki dotyczące sprzedaży

Zanim ludzie kupią Twoje produkty informacyjne, muszą cię znać, lubić i ufać. Tak wiele działań związanych z content marketingiem i mediami społecznościowymi ma jeden główny cel: budowanie zaufania.

Gdy już zdobędziesz zaufanie ludzi, nietrudno jest sprzedać im produkty informacyjne o wysokiej wartości. Oto kilka wskazówek:

Uzyskaj referencje do wykorzystania w kopii sprzedaży.

Selling content #13Opcja1

Wysyłaj próbki prawie gotowego produktu do znajomych i znajomych w celu przeglądu podczas finalizowania produktu.

Wariant 2

Jeśli piszesz książkę, napisz do liderów myśli, aby zapytać, czy chcieliby przejrzeć rozdział Twojej nowej książki. Nie pytaj o recenzję całej książki (niewiele osób ma czas na szybkie przeczytanie i odpowiedź). Wystarczy poprosić o przegląd jednego rozdziału w ich dziedzinie wiedzy.
To dobry pomysł, aby połączyć się z tymi ludźmi i podążać za nimi, zanim zaczniesz prosić o przysługę. Większość z nich jest niesamowicie zajęta, a wiele osób prosi ich o przysługi, więc twoja prośba może zgubić się w stosie, chyba że rozpoznają Twoje imię,
Rozważ taką prośbę:

Cześć [imię],

Czy masz czas, aby dać szybką recenzję mojej nowej książki?

Napisałem książkę o [temacie] zatytułowaną [podaj tytuł swojej książki]. Ponieważ jest to Twoja dziedzina wiedzy, oświadczenie od Ciebie byłoby nieocenione, aby pomóc mu sprzedać.

Wiem, że jesteś zajęty, więc jeśli chcesz, mogę wysłać tylko jeden rozdział do recenzji. Możesz być zainteresowany jednym z tych trzech rozdziałów:

Podaj nazwę jednego rozdziału.

Podaj nazwę drugiego rozdziału.

Podaj nazwę trzeciego rozdziału.

Zrobiłbyś to?

Jeśli tak, proszę dać mi znać, który wolisz, a ja go wyślę.

Dzięki!

Wariant 3

Selling content #14

Uruchom beta test swojego programu. Wysyłaj zaproszenia na swoją listę (jest to jedna z zalet subskrypcji). Zaoferuj 50% zniżki na testowanie nowego programu — z wymogiem, że również dają Ci referencje po zakończeniu.

Wariant 4

Selling content #15

Skorzystaj z połączeń w mediach społecznościowych. Zaoferuj swój produkt za darmo w zamian za poparcie lub referencje.

Zapewnij wiele gratisów lub premii przy zakupie.
Selling content #16

Składki mogą dodać wiele wartości do Twojego produktu.

W rzeczywistości czasami ludzie stawiają tak wysoką wartość na składki, płacą cenę zakupu tylko po to, aby uzyskać gratisy.

 

  • Zaoferuj Ci dostęp jako jeden z premii.
    Może to działać dobrze, jeśli masz dużą społeczność lojalnych fanów. Możesz to ułożyć w dowolny sposób. Na przykład:
  • E-mail lub zadzwoń z dowolnymi pytaniami za darmo przez miesiąc po zakupie.
  • Zawarte w pliki do pobrania jest prywatny adres e-mail, który jest tylko dla klientów tego programu. Użyj go, aby uzyskać priorytetowe odpowiedzi na pytania.Selling content #17
  • Jeśli nie miałeś jeszcze czasu lub zasobów, aby opracować własne produkty, nadal możesz sprzedawać produkty na swojej stronie internetowej. Stając się partnerem (lub przedstawicielem sprzedaży) dla produktów innej marki, zarabiasz prowizję za każdą zrealizowaną sprzedaż. Jeśli dopiero zaczynasz zarabiać na swojej stronie, Ta opcja może być dla ciebie odpowiednia. Ale to nie tylko dla początkujących. Niektóre firmy koncentrują się przede wszystkim na sprzedaży produktów partnerskich-z wielkim sukcesem.

    Dwie zasady wyboru produktów partnerskich

    1. Produkty, które sprzedajesz, muszą być powiązane z Twoim głównym tematem lub produktem.
    2. Fakt, że je sprzedajesz, to poparcie. Upewnij się, że są to produkty wysokiej jakości.
    3. Znajdowanie produktów partnerskich.

    Aby znaleźć produkty partnerskie, które pasują do Twojej marki i planu marketingowego, użyj jednej lub więcej z tych pięciu technik.

    Google ” [twój główny temat] program partnerski produktów.”

    Affiliate products / joint ventures #1

    Odwiedź linki i sprawdź ich programy. Każdy program partnerski jest skonfigurowany inaczej, więc musisz upewnić się, że będzie działać dla ciebie. Na przykład marka może wymagać minimalnej liczby sprzedaży, zanim otrzymasz zapłatę.

Zostań partnerem
produkty zakupione w przeszłości.

Affiliate products / joint ventures #2

Kupując produkt, który Ci się podoba, sprawdź sprzedawcę, aby sprawdzić, czy ma program partnerski. Ponieważ wypróbowałeś ten produkt, nie musisz się zastanawiać, czy go sprzedać.

Jeśli istnieje program partnerski, znajdziesz link taki jak jeden z tych:

Sprawdź sieci afiliacyjne.Affiliate products / joint ventures #3

Sieć afiliacyjna to pośrednik, który pomaga łączyć wydawców takich jak ty ze sprzedawcami oferującymi program afiliacyjny. Niektóre z najczęstszych to:

Affiliate products / joint ventures #4

Skimlinks.com konwertuje linki i odniesienia do produktów w postach na blogu na linki partnerskie. Więc jest to marketing afiliacyjny, ale zautomatyzowany, więc nie musisz o tym myśleć.

W ich słowach: “Odblokuj gotówkę w treści.”

Infolinks.com zapewnia reklamy tekstowe, które nie są subtelne i graniczą z irytującymi. Ale ma udokumentowane osiągnięcia w generowaniu przychodów. Więc może zechcesz to sprawdzić.

Jak sprzedawać produkty innych ludzi za prowizję

Tworzenie treści

Pisz posty na blogu i twórz inne treści, aby rozmawiać o problemach lub tematach związanych z Twoimi produktami partnerskimi. Następnie, podobnie jak w przypadku własnych treści, umieść reklamę z treścią i zachęcaj do klikania.

Promuj produkt na swojej liście

Affiliate products / joint ventures #5

Projekty promocyjnych wiadomości e-mail do wysłania na listę. Rozważ stworzenie oferty specjalnej, w której oferujesz premię z własnych treści każdemu, kto kupuje przed określoną datą.

Twórz reklamy.

Affiliate products / joint ventures #6

Czasami partner partnerski lub joint venture dostarcza gotowe materiały sprzedażowe. Wszystko, co musisz zrobić, to umieszczać reklamy w swojej witrynie, wysyłać e-maile do listy i publikować sporadyczne rekomendacje w mediach społecznościowych.

Innym razem musisz stworzyć własną grafikę i kopię sprzedaży. Jeśli wiesz, jak korzystać z programu Photoshop, twórz reklamy tak, jak w przypadku własnych produktów. Jeśli nie, użyj reklam tekstowych, w których hiperłącze słowa, Gdy wspominasz o produkcie.

Chodzi o to, aby włączyć te reklamy do normalnego marketingu. Na przykład marketer, który wysłał ten biuletyn, tworzy własne produkty i sprzedaje produkty partnerskie. Ten numer jej biuletynu Zawiera reklamę dla obu rodzajów produktów.

Sponsoring

Jeśli twój blog przyciąga wystarczająco dużo ruchu, możesz znaleźć sponsorów dla swojej witryny/bloga. Sponsorzy to organizacje, które umieszczają reklamy kosmiczne w Twojej witrynie, ponieważ Twoi odbiorcy należą do ich grup docelowych.

Sponsorship #1

W wielu przypadkach organizacja sponsorująca inicjuje związek. Jeśli szukają możliwości sponsorowania, mogą skontaktować się z witrynami, które przyciągają ich idealnych klientów.

Ale nie musisz czekać, aż ktoś się do Ciebie odezwie. Jeśli sponsoring wydaje się prawo, można szukać sponsorów na swojej stronie internetowej.

Jak działa sponsoring

Ogólnie rzecz biorąc, sponsorzy płacą miesięczną opłatę za umieszczenie reklamy i promocję mediów na twojej stronie.

Jako właściciel strony internetowej promujesz swoich sponsorów w dowolny sposób. Podobnie jak w przypadku partnera affiliate, możesz prowadzić kampanie e-mailowe, wspominać o produktach w swoich treściach i budować stronę docelową.

Ale ponieważ sponsorzy płacą z góry, a nie za sprzedaż, zawsze powinni otrzymywać preferencyjne traktowanie.

Pierwsze kroki ze sponsoringiem

Jeśli podoba Ci się pomysł posiadania sponsora, Ułatw sponsorom znalezienie Ciebie.

Sponsorship #2

Utwórz stronę sprzedaży, aby przekazać więcej informacji potencjalnym sponsorom.

Sponsorship #3

Link na pasku bocznym powinien odwiedzać tę stronę. Na tej stronie musisz wyjaśnić różne pakiety sponsorskie, ceny i metody płatności.

Zapewnij statystyki ruchu i informacje demograficzne.

Sponsorship #4

Potencjalni sponsorzy muszą być w stanie ocenić wartość sponsoringu witryny.

W szczególności muszą zobaczyć liczbę unikalnych odwiedzających, wyświetleń stron i subskrybentów.

Ułóż przejrzyste Pakiety sponsorskie.

Sponsorship #5

Szczegółowo, jakie korzyści otrzymują sponsorzy i ile to kosztuje.

Umieść prosty link” Kup teraz”,” Zamów “lub” dokonaj płatności ” na końcu każdej paczki.

Powiedz ludziom ich kolejne kroki.

Sponsorship #6

Ludzie częściej reagują, jeśli wiedzą:

  • Jak się z Tobą skontaktować.
  • Warunki sponsoringu.
  • Jak zapłacić.

Więc przeliteruj to i ułatw sobie.

Uwaga:

Pokazane tutaj screeny pochodzą z http://www.entrepreneurs-journey.com/advertise/

Gdzie znaleźć sponsorów

Sprawdź sponsorów innych blogów.

Sponsorship #7

Jednym z kluczy do pracy sponsoringu jest znalezienie marek, które mają taką samą grupę docelową jak twoja własna strona internetowa.

Aby znaleźć organizacje, które sponsorują strony internetowe, takie jak twoja, sprawdź reklamy i sponsorów w innych witrynach w swojej niszy.

Zrób listę firm, które wydają się być dobre.

  • Firma musi specjalizować się w twojej niszy.
  • Tematy, dla których tworzysz treści, muszą być zgodne z ich produktami/usługami.
  • Musisz mieć poziom ruchu, którego szukają.

Zbliż się do firm, które rozważasz.

Oto szablon, którego możesz użyć:

Temat: możliwość sponsorowania z [Twoja marka lub strona internetowa]

Drogi [nazwa kontaktu],

Nazywam się [Twoje imię], a ja [wymień twoje stanowisko lub odpowiedzialność i Twoją organizację].

Ostatnio zaczęliśmy szukać sponsorów dla naszej strony internetowej [nazwa domeny tutaj] i uważamy, że istnieje potencjał unikalnej synergii między naszymi markami.

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad sponsorowaniem strony internetowej? Może to być wspaniały sposób na generowanie ruchu na własnej stronie internetowej, zwłaszcza jeśli strona, którą sponsorujesz, dzieli Twoją samą bazę klientów.

Oto kilka statystyk naszej strony internetowej:

Unikalni odwiedzający: #

Widok strony: #

Subskrybenci: #

Wielu [wymień lub opisz Typ osób, które odwiedzają Twoją stronę] korzysta z naszych usług i uważamy, że wielu z nich potrzebuje również Twoich!

Mamy miejsce na cztery reklamy sponsorów, które mogą być umieszczone w widocznym miejscu na naszym pasku bocznym, a każdy sponsor otrzyma promocję poprzez wzmianki w mediach i inne kampanie marketingowe. Ponadto jesteśmy gotowi zaoferować zniżkowy okres próbny, aby umożliwić Ci przetestowanie wód, że tak powiem, i sprawdzić, czy nasza strona internetowa jest dla ciebie dobrą okazją sponsoringową.

Z niecierpliwością czekamy na Wasze opinie na ten temat i zorganizujemy zaproszenie, aby omówić kilka kreatywnych opcji we współpracy z wami!

Zapraszam na moją stronę pod adresem [URL]. Następnie, jeśli zgadzasz się, że może to być dobra współpraca, zadzwoń lub napisz na adres [dane kontaktowe].

Pozdrawiam,

Tworzenie listy do pracy

Największym atutem content marketingu jest Twoja lista e-mail. Pielęgnuj tę listę i korzystaj z niej, aby pozostać w kontakcie ze swoimi obserwatorami — i generuj grono fanów, którzy kochają Twoje produkty.

Powiadom swoją listę co
czas tworzenia nowej zawartości.

Jeśli publikujesz zawartość jeden do trzech razy w tygodniu, możesz wysłać e-mail do swojej listy z linkiem za każdym razem, gdy zostanie uruchomiona.

Jeśli publikujesz częściej, rozważ utworzenie cotygodniowej wiadomości e-mail z podsumowaniem, która zawiera listę tytułów, rozmycia i linków do wszystkiego, co zostało opublikowane w tym tygodniu.

Każdy z tych e-maili może być sformatowany jako newsletter lub jako zwykły e-mail. I możesz dołączyć cały wpis na blogu lub tylko teaser.

W tym przykładzie znajduje się zwiastun artykułu, a następnie link, aby dowiedzieć się więcej o naszym produkcie.

Jest to niskociśnieniowy sposób na włączenie wiadomości sprzedażowej, która monetyzuje twoje zwykłe e-maile.

Putting your list to work #1

Twórz kampanie e-mailowe w celu generowania sprzedaży.

Putting your list to work #2

Użyj taktyk e-mail marketingu do promowania produktów przez sponsorów i partnerów, a także własnych produktów.

  • Wysyłaj e-maile promocyjne.
  • Dołączaj reklamy kosmiczne i banery reklamowe do swojego newslettera.
  • Twórz kampanie autoresponder (lub drip) w celu promowania produktów.

Buduj swoją społeczność, dając
Traktowanie VIP dla subskrybentów.

Putting your list to work #3

Słyszałeś stare powiedzenie: “Klient ma zawsze rację.”To uproszczony sposób na powiedzenie, że Twoja firma zależy od silnych relacji z klientami.

Jako marketer treści masz przewagę, jeśli chodzi o budowanie i pielęgnowanie relacji ze swoimi obserwatorami.

Ci ludzie już podnieśli ręce, aby powiedzieć, że chcą informacji, które publikujesz. Wiedzą, jakie są Twoje produkty i jaka jest cena.

Więc kiedy oferujesz zniżkę lub dajesz im zawartość za darmo, w pełni rozumieją wartość tego prezentu.

I ten rodzaj leczenia VIP może przejść długą drogę do budowania długoterminowych relacji z ludźmi, którzy są najbardziej zainteresowani Twoimi produktami i usługami.

Zarabiaj na społeczności, która tworzy się wokół twoich treści

Ostatnim sposobem zarabiania na swoich treściach jest tworzenie społeczności wokół niego. Ludzie rozwijają silną lojalność wobec ludzi, którzy inwestują w ich sukces.

Jeśli możesz zidentyfikować problem, z którym twoi klienci mają tendencję do zmagania się, i jeśli możesz stworzyć forum lub wydarzenie, które pomoże im nawiązać kontakty i rozwijać relacje z ludźmi, którzy mają podobne cele i zmagania, często możesz wygenerować silne poczucie społeczności.

Pozwala to na sprzedaż programów szkoleniowych i osobistego coachingu, a także wydarzeń na żywo i cyfrowych.

Jak to zrobić

Stwórz forum dla swojej społeczności.

Monetize the community that builds up around your content #1

Utwórz grupę na Facebooku, Społeczność Google+ lub umieść forum na swojej stronie.

Utwórz kampanię dla członkostwa.

        • Wyślij zaproszenia do osób z twojej listy.
        • Powiadom swoich obserwujących w mediach społecznościowych.
        • Zamieść wzmiankę w swoim biuletynie.
        • Utwórz landing page w swojej witrynie.

      Monetize the community that builds up around your content #2

Utwórz kampanię dla członkostwa.

Monetize the community that builds up around your content #3

Bądź guru, ale pozwól innym się zaangażować.

Pomyśl o sobie jako o gospodarzu na wielkiej imprezie. Pomóż ludziom zaangażować się i dobrze się bawić.

Połącz się ze swoją społecznością

Monetize the community that builds up around your content #4

Rozpoznaj ludzkie sukcesy. Wspomnij ludzi na ich urodziny i inne specjalne dni.

Skorzystaj z forum, aby poznać
mocne strony i zmagania ludzi.

Monetize the community that builds up around your content #5

Następnie twórz wydarzenia i produkty wokół tych potrzeb.

Jak inni to robią

Konferencja

Monetize the community that builds up around your content #6

Konferencja Self-Publishers Online jest mózgiem autorów i właścicieli firm, Susan Daffron i Jamesa Byrda.

Coroczna konferencja jest sponsorowana przez ich trzy podstawowe firmy: Logical Expressions, Self-Pub U I SPAWN. Generuje dodatkowy strumień dochodów i kieruje działalność z powrotem do tych firm.

Konferencja to świetny sposób na wykorzystanie dostarczania treści na żywo do rozwoju firmy. Organizacja konferencji wymaga wiele pracy-zarówno cyfrowej, jak i na żywo — ale może budować wiarygodność lepiej niż jakikolwiek inny format dostarczania treści.

Szkolenia

Monetize the community that builds up around your content #7

Steve Roller stworzył Copywriter Café służyć jako miejsce spotkań dla nowych i rozwijających się copywriterów. Jego celem jest oferowanie usług szkoleniowych i coachingowych, ale zamiast rozpoczynać od uruchomienia firmy, stworzył stronę członkowską, która stawia ludzi na pierwszym miejscu.

Jednym z jego szkoleń jest The Ultimate writing Retreat™. Podróżuje do różnych miejsc w USA, aby spotkać się z członkami swojej społeczności i organizuje 3-dniowe odosobnienie pisarskie w ich lokalizacji.

Wydarzenie jest popularne, ponieważ pozwala ludziom, którzy wchodzą w interakcję online, spotkać się twarzą w twarz.

Jako marketer treści przede wszystkim koncentrujesz się na budowaniu relacji, a następnie wykorzystywaniu tego zaufania do sprzedaży produktów i usług.

Unikalnym rodzajem szkolenia, które robi to dobrze, jest rekolekcje. Pozwala oferować szkolenia na wiele sposobów.

  • Programy
  • Webinaria
  • Hangouts
  • Spotkania
  • Wewnętrzne kręgi z prywatnymi forami.
  • Ale jeśli, jak Steve Roller, skupiasz się na pomaganiu klientom, to nie ma znaczenia. Ludzie przychodzą po prostu, aby się połączyć.

Coaching

Nie może być lepszego przykładu coachingu niż Glazer-Kennedy Insider Circle

Monetize the community that builds up around your content #8

Większość programów coachingowych zapewnia trzy podstawowe poziomy: w tym przypadku złoto, diament i luksus. Ale programy coachingowe mogą łatwo dodawać inne poziomy, usuwając lub dodając funkcje, dzięki czemu są dostępne dla wszystkich potrzeb.

Coaching może być prowadzony jeden-na-jeden lub w ustawieniach grupowych. To świetny sposób, aby dodać kolejny strumień przychodów. Ponieważ jest spersonalizowany, jest postrzegany jako produkt o wysokiej wartości.

Co najważniejsze, członkowie rozwijają poczucie społeczności, które ułatwia im promowanie produktów.

Wybierz strategię monetyzacji, która
pasuje do Twojej marki i osobowości

Nie ma znaczenia, którą opcję wybierzesz. W rzeczywistości możesz je łączyć i łączyć, aby stworzyć unikalny model biznesowy, który odzwierciedla twój osobisty styl.

Kluczem jest skupienie się na rozwiązywaniu problemów klientów, a nie sprzedawaniu im. Twoja podstawowa motywacja przychodzi głośno i wyraźnie. Więc bądź szczery o swoim pragnieniu, aby pomóc swojej społeczności. Następnie wypróbuj różne modele, które omówiliśmy tutaj:

  1. Strona członkowska
  2. Rozwój produktu
  3. Sprzedaż Partnerska
  4. Sponsoring
  5. Wydarzenia

Gdy włączysz strategie monetyzacji do swojej strategii content marketingowej, przekonasz się, że skupia się ona na produkcji treści i pomaga osiągnąć ogólne cele biznesowe.

W związku z tym, gdy tylko poczujesz się pewnie w swoich umiejętnościach content marketingowych, nadszedł czas, aby zacząć zarabiać.

Total
0
Shares
Related Posts

Jak Działa Google

Czy zastanawialiście się kiedyś jak działa Google? Oczywiście, ma złożony algorytm, który patrzy na setki zmiennych, ale w…