Czasami search engine optimization dostaje zły rap, ponieważ tak wiele osób go nadużywa.
To szkoda, ponieważ SEO copywriting to świetny (i inteligentny) sposób na przyciągnięcie ruchu do twojej witryny lub bloga.
Pomoże Ci zdobyć więcej odwiedzających dzięki wyszukiwaniu organicznemu, a gdy zostanie to wykonane prawidłowo, może nawet przyciągnąć linki, ponieważ twoja zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania zawartość będzie atrakcyjna i przydatna, oraz autorytatywny.
Pracuję w tej dziedzinie przez ostatnie dziesięć lat-pisząc kopię siebie i pomagając klientom dostosować ich-i chcę podzielić się z wami pięcioma wypróbowanymi i prawdziwymi lekcjami SEO, których się nauczyłem, które zwiększą ruch na twojej stronie.
Oczywiście nie ma tu żadnych sztuczek ani oszustw. Po prostu zdrowy rozsądek, strategicznie rozmieszczone.
Krok 1: twórz strony docelowe treści, które stają się magnesami linków
Strategia Content marketingowa polega na budowaniu witryny, która ma autorytet w twojej niszy … i robisz to, pisząc wartościowe treści związane z tematyką najważniejszą dla Ciebie i Twojego bloga.
Ta treść nazywa się cornerstone content. Na przykład na moim blogu moje posty na temat ciężko uderzających strategii treści 9 dla blogów dla małych firm i jak zoptymalizować swoją firmę pod kątem lokalnego wyszukiwania i marketingu społecznościowego składają się na niektóre z podstawowych treści na QuickSprout.
To jest to, co definiuje mój blog … i jest tworzony wokół skoncentrowanych słów kluczowych, takich jak” blogowanie”,” content marketing”,” SEO “i” wyszukiwanie.”
Aby pójść o krok dalej, zbuduj samouczek z zawartością kamienia węgielnego, a następnie utwórz stronę docelową, na której parkujesz wszystkie linki i optymalizujesz je wokół określonego słowa kluczowego.
To właśnie Brian Clark zrobił z copywritingiem, marketingiem treści i innymi stronami docelowymi treści na Copyblogger.

To samo zrobił Darren Rowse z zasobami Blogowymi i pierwszym tygodniem blogowania.

To jest potężny Strategia SEO ponieważ umieszczasz dużo treści na jednej zoptymalizowanej pod kątem wyszukiwarek stronie, aby skupić linki na jednej wspaniałej stronie, a nie rozprzestrzeniać je na wielu pojedynczych stronach.
Kolejną zaletą jest znacznie większe prawdopodobieństwo, że ludzie polubią, tweetują, a także strona docelowa treści.
Ważniejsze niż jakikolwiek inny czynnik, ten typ strony działa, ponieważ jest łatwe i przydatne dla odbiorców.
Na jednej stronie odwiedzający mogą zeskanować konkretny temat. Chętnie się nim podzielą, ponieważ jest to bardzo przydatne źródło.
Krok 2: zaktualizuj zawartość, aby obniżyć współczynnik odrzuceń i uzyskać wyższą pozycję
Wraz z postępem w SEO, takim jak wyszukiwanie semantyczne, Wyszukiwarki starają się dokładniej dopasować to, czego szukają ludzie i najbardziej odpowiedni zasób, aby zaspokoić to wyszukiwanie.
Na przykład podczas badań nad artykułem na temat mobilnego SEO natknąłem się na wiele stron na ten temat.
Myślałem, że trafiłem na płatny Brud.
Ale to, co odkryłem, analizując wszystkie dane, było to, że większość z nich była nieistotna. Krajobraz Jest tak nowy i ciągle się zmienia-zwłaszcza w ubiegłym roku-że artykuły napisane jeszcze dwa lata temu były przestarzałe.

Te artykuły były mocno zoptymalizowane pod kątem wyszukiwania “mobile SEO” — i ranking bardzo dobrze-dając wrażenie, że były one bardzo istotne dla tego, czego szukałem.
Ale doświadczenie użytkownika było do bani i byłem sfrustrowany. Wszystkie naprawdę istotne artykuły zostały pochowane.
Co to ma wspólnego z SEO copywritingiem? Wszystko.
Powyższa sytuacja skutkowała niską konwersją stron (niska konwersja, ponieważ skutkowała wyższymi współczynnikami odrzuceń od tych wyników wyszukiwania). Wysokie współczynniki odrzuceń w końcu pokażą wyszukiwarkom, że jakość twojej witryny nie jest dobra — co jest złą wiadomością dla Twoich rankingów.
Aby” dobre rzeczy ” były dobrze oceniane, wydawca musiałby zoptymalizować kopię poprzez tworzenie aktualizacji lub tworzenie nowych i lepszych stron, na które mogłyby wskazywać Stare strony.
Jeśli aktualizacja starych treści brzmi jak ból … cóż, on.
Ale nagrody-wyższe rankingi, ponieważ dodajesz wartość do sieci-są absolutnie tego warte. Jeśli nic więcej, upewnij się, że strony docelowe treści są aktualne i niezwykle istotne dla czytelników.
Krok 3: Utwórz bardzo czytelne strony, aby uzyskać więcej akcji społecznościowych
Jednym z zaskakujących wyników optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarek i dla ludzi jest to, że jest znacznie łatwiejszy do odczytania.
Strona napisana w stylu konwersacyjnym, z poprawną gramatyką, dobrą pisownią i poziomem czytania na poziomie około piątej klasy będzie czytana przez więcej osób-i przyciągać więcej linków — niż treści, które wyglądają tak, jakby napisał je prawnik lub lekarz.
Zachowaj prosty język i jasne myślenie. Nie chodzi o “ogłuszenie” treści-w rzeczywistości bardzo czytelna treść jest często trudniejsza do napisania.
Musisz napisać, aby nawet piątoklasista to zrozumiał. Kiedy to zrobisz, zwiększysz szanse, że ludzie zrozumieją — i podzielą się-tym.
Krok 4: użyj odpowiednich słów kluczowych we właściwym miejscu
Słowa kluczowe to narzędzia, które otworzą Ci drzwi do dużego ruchu, zarówno w wyszukiwaniu organicznym, jak i przyciąganiu linków.
Nie ma w nich nic magicznego — słowa kluczowe to po prostu język, którego używają Twoi odbiorcy i klienci, gdy myślą o Twoim temacie.
Niestety, zbyt wielu ludzi nadal myśli w staromodny sposób o “wypychaniu słów kluczowych” i próbuje wcisnąć jak najwięcej słów kluczowych do artykułu, Jak to możliwe.
Jak często powinien używamy tych słów kluczowych? Oto grafika z SEOmoz, która wyjaśnia …

Wykres nie informuje o tym, jak często słowa kluczowe powinny pojawiać się na stronie w stosunku do całego artykułu. Zakres ten powinien być od 1% do 4%. Jak widać na wykresie, każdy niższy (lub wyższy) i jesteś mniej prawdopodobne, aby uzyskać pożądane wyniki.
Innymi słowy, gdybyś dążył do 2%, dodałbyś swoją frazę słowa kluczowego dwa razy na każde 100 słów, które napiszesz.
Większość moich artykułów to ponad słowa 1,200 i zwykle dążę do gęstości słów kluczowych 2%, co daje 24 razy, że słowo kluczowe pojawia się w moim artykule.
Narzędzie takie jak Scribe może być bardzo pomocne w szybkim określeniu, czy nadużywałeś (lub niedostatecznie wykorzystałeś) pożądanych słów kluczowych.
Ale gdzie pozycjonujesz te słowa kluczowe też się liczy. Wpychanie wszystkich słów kluczowych do pierwszych słów 200 artykułów z pewnością wyśle czerwone flagi, nie tylko z wyszukiwarek, ale także od ludzi.
W rzeczywistości jest to rodzaj nieczytelnych śmieci, które dały SEO złe imię w pierwszej kolejności. Nie jest dobre dla czytelników i nie działa również w wyszukiwarkach.
Zamiast tego postępuj zgodnie z tymi zasadami:
- Dodaj słowa kluczowe w tagu H1: Pierwsze miejsce do przyklejenia słowa kluczowego jest w H1. Nawiasem mówiąc, nie umieszczaj więcej niż jednego tagu H1 na stronie.
- Użyj słów kluczowych w tagu title: Jak zawsze w przypadku nowoczesnego SEO copywritingu, zrób to z gracją w sposób, który działa również dla czytelników.
- Dodaj słowa kluczowe do tagów H2 i H3: Tagi te są zwykle używane jako nagłówki podrzędne w całej treści.
- Wymień słowo kluczowe w pierwszym akapicie: Następne miejsce na umieszczenie słowa kluczowego znajduje się w pierwszym akapicie artykułu. Jest jeszcze lepiej, jeśli można o tym wspomnieć w pierwszym zdaniu.
- Dodaj słowo kluczowe do zdjęć: Jeśli w treści używasz obrazów, które bardzo polecam, Dołącz słowa kluczowe, zakładając, że pasują do używanego obrazu. Na przykład, jeśli twoim słowem kluczowym jest “iPhone protective covers”, możesz nazwać jeden ze swoich obrazów iphone-Pokrowiec ochronny.. jpg i użyj tego wyrażenia w znacznikach alt i title. Pamiętaj, że te znaczniki muszą pasować do tego, z czego faktycznie jest obraz.
- Utwórz tekst zakotwiczenia ze słowami kluczowymi: Ponieważ pająki wyszukiwarek indeksują się z witryny do witryny i strony do strony za pośrednictwem linków, w tym słów kluczowych w tekście kotwicy pomoże im poprawnie zidentyfikować twoją treść. Pamiętaj, że użycie frazy kluczowej w tytule sprawia, że bardziej prawdopodobne jest, że fraza pojawi się w znacznikach kotwicy, gdy inni linkują do ciebie.
Nie bój się czasami łączyć słów kluczowych, gdy wydaje się to najbardziej naturalne, ale w większości przypadków równomiernie rozprowadzaj je w całej treści.
I na koniec …
Krok 5: twórz atrakcyjne treści
Przyciąganie linków-z prawdziwych stron internetowych o dobrej reputacji-to numer jeden, którego szukasz, jeśli chodzi o SEO.
Dlatego musisz tworzyć atrakcyjne treści.
Wyszukiwarki analizują linki wchodzące na Twoją witrynę i patrzą konkretnie na strony, do których te linki przychodzą.
Te linki wchodzące na Twoją witrynę stają się głosami na wiarygodność i autorytet Twojej witryny. Jeden link z CNN będzie wart ponad sto linków wchodzących na Twoją stronę z witryn bez nazwy.
Wyszukiwarki patrzą również na słowa, których ludzie używają do linkowania do twojej witryny. Te anchor texts są jednym ze sposobów, w jaki wyszukiwarki decydują o tym, o czym jest strona.
Pamiętaj, że ludzie linkują do ciebie, ponieważ coś z tego czerpią — ponieważ Twoje treści są przydatne lub praktyczne dla ich odbiorców, lub Twoje treści są kontrowersyjne lub zabawne.
Formuła tworzenia atrakcyjnych treści jest prosta:
- Użyj prostych słów
- Użyj słowa”Ty”
- Napisz posty instruktażowe
- Napisz szczegółowe posty
- Podłącz swoich czytelników
- Utwórz rozmowę
- Udowodnij swoje punkty
- Pokaż, że jesteś autorytetem
- Dbaj o swoich czytelników
Są to punkty, które wyjaśniam bardziej szczegółowo w moim przewodniku po blogowaniu i pisaniu artykułów na blogu.
Oczywiście możesz również przejrzeć archiwa Copybloggera, ponieważ piszą o tym temacie od prawie sześciu lat. 🙂
Bez względu na to, co dzieje się z algorytmami wyszukiwarek, atrakcyjne treści będą nadal napędzać SEO przez długi czas.
Ściągawka SEO copywriting
Skończmy z małą ściągawką:
- Pisz poprawne gramatycznie, atrakcyjne treści o długości co najmniej 300 słów. Zrób to szczegółowo i wesprzyj swój argument statystykami, aby dodać autorytet.
- Twórz strony docelowe treści, które centralizują wiele linków do świetnych zasobów.
- Spraw, aby treść była bardzo czytelna, dążąc do poziomu czytania w 5 klasie.
- Dołącz odpowiednią ilość słów kluczowych w treści-nie za dużo, nie za mało-w tym słowa kluczowe w znacznikach tytułu, pierwszy akapit, obrazy, jeśli to stosowne, i w całym artykule.
Nie potrzebujesz zaawansowanego stopnia, aby dobrze napisać kopię SEO. Musisz tylko zrozumieć kilka podstaw.
Jak ćwiczyć w czasie stanie się naturalne dla Ciebie, jazdy coraz więcej ruchu na swój sposób.
Jakie elementy SEO copywritingu wykorzystałeś, aby zwiększyć ruch na swojej stronie? Daj nam znać w komentarzach.
Nasze Bezpłatne Warsztaty
19 lutego o godzinie 15: 00, partner Copyblogger Tim Stoddart prowadzi bezpłatne warsztaty na temat SEO zatytułowane, Przetnij zamieszanie SEO i uzyskaj większy ruch w Google. Wystarczy wypełnić poniższy formularz, a my zarezerwujemy miejsce na nadchodzące szkolenie na żywo. Dowiedz się więcej o warsztatach tutaj.