Właśnie skończyłem pisać Facebook Marketing All-in-One dla manekinów z dwoma wspaniałymi współautorami (Amy Porterfield i Phyllis Khare) i byliśmy po szyję w Facebooku przez ostatnie 9 miesięcy.
Dla platformy, z której korzystają setki milionów ludzi, Facebook może być trochę … skomplikowany. Szczególnie, jeśli używasz go w interesach. Więc dajmy ci kilka konkretnych porad, abyś mógł zacząć kręcić bez frustracji.
Jak więc uruchomić stronę? A jak sprawić, by więcej osób polubiło Twoją stronę? Jakie są najlepsze sposoby korzystania z Facebooka i jak możesz mierzyć swoje postępy?
Pytania ciągną się i ciągną, a ja zaraz odpowiem dużo z nich, z niewielką pomocą przyjaciół.
Wszystko jest tutaj, jedz …
Gimme the big picture …
Facebook 101: prosty przewodnik po zrozumieniu, kiedy i jak korzystać z podstawowych funkcji
On Wyszukiwarka Land, Greg Finn rozbija różne aspekty Facebooka, takie jak profile, grupy, Strony, miejsca i wydarzenia.
Konfigurowanie konta na Facebooku
Facebook 101 dla biznesu: Twój kompletny przewodnik
Mari Smith zaczyna od przeglądania profilu, tworzenia listy znajomych i dostosowywania ustawień prywatności. Potem zanurkuje w przeglądaniu stron na Facebooku. Jest to świetny post przeglądowy na Social Media Examiner.
Prywatność i bezpieczeństwo na Facebooku
Jak chronić swoją prywatność dzięki nowym ustawieniom prywatności Facebooka w 17 prostych krokach
Sara Ines Calderon zapewnia doskonały przegląd niektórych najnowszych ustawień prywatności na Facebooku. Upewnij się, że kontrolujesz, kto może zobaczyć Twoje dane osobowe.
Skonfigurować “zatwierdzania Login” 2-step bezpieczeństwo konta na Facebooku?
Martwisz się, że ktoś przesunie Twoje hasło podczas surfowania po Facebooku w Starbucks? Zapytaj Dave ‘ A Taylora Facebook login approvals, które wymagają dodatkowego kodu numerycznego tylko wtedy, gdy próbujesz zalogować się na swoje konto z komputera, którego Facebook nigdy wcześniej nie widział.
Dlaczego Warto korzystać z Facebooka dla biznesu?
11 Oszałamiających Powodów, Dla Których Twoja Firma Potrzebuje Facebooka
Jay Baer z Przekonaj i przekonaj rozwali twój umysł … w ogóle i w tym poście. Niektóre liczby są trochę nieaktualne, ale to oznacza, że powody stały się bardziej oszałamiające.
Top 10 powodów, dla których powinieneś mieć Fan Page
Kim Garst podaje kilka przekonujących liczb i powodów, dla których Twoja firma powinna mieć Fan Page.
R. I. P. 3 sposoby Facebook zabija swoją stronę
Kolejny świetny post Jay Baer, w którym napędza potrzebę Facebooka. Ale bądź ostrożny, jak mówi, i nie stań się tym, co Copyblogger nazywa “cyfrowym sharecropperem” — nie buduj swojej przyszłości na wynajętej ziemi.
Konfigurowanie strony na Facebooku
Jak założyć stronę na Facebooku
Laura Drell bierze cię za rękę i prowadzi przez proces konfiguracji strony na American Express Open Forum. Znajdziesz tu wiele dobrych zrzutów ekranu, dzięki czemu wiesz, że jesteś na dobrej drodze.
Jak Skonfigurować Adres URL Vanity Na Swojej Stronie Fanowskiej Na Facebooku
Po Facebook ‘ u 25 “polubień”, musisz wyjść i pobrać niestandardowy adres URL dla swojej strony na Facebooku. Twój adres URL będzie łatwiejszy do zapamiętania, oznakowany dla Twojej firmy i znacznie krótszy! Nicole Simone z Cruel To Be Kind pokazuje jak.
Zachęcanie ludzi do Polubienia Twojej strony
21 Kreatywnych Sposobów Na Zwiększenie Bazy Fanów Na Facebooku
Mari Smith daje kilka inteligentnych sposobów, aby zwiększyć swoje Polubienia na Social Media Examiner.
Biznes 101: Jak sprawić, by ludzie cię polubili-Wskazówki dotyczące budowania bazy fanów na Facebooku
In this post on Magazyn MOMeo, Daję ci siedem porad jak zwiększyć swoje sympatie (lub fanów … tylko to, co jest Liker w każdym razie?).
Jak zdobyć więcej polubień na swojej stronie na Facebooku (w łatwy sposób!)
Dave Charest dzieli się szybką rzeczą, którą możesz zrobić, aby ułatwić znajomym z Facebooka polubienie Twojej strony.
10 prostych sposobów na rozwój strony na Facebooku
Rob Dickens obejmuje kilka organicznych sposobów na rozwój Twojej strony, więc nie jesteś jedynym lubiącym.
Dlaczego nie lubię Twojej marki na Facebooku
Mój ulubiony cytat z tego wpisu gościa Andrew Blakeley na blogu Briana Solisa to: “dziś rano mój jogurt kazał mi go znaleźć na Facebooku. Nie powiedział mi dlaczego, po prostu kazał mi go znaleźć. Po co mi jogurt na Facebooku? To jogurt!”Daj ludziom powód, by Cię lubili.
Zakładanie strony powitalnej
Jak zbudować stronę docelową na Facebooku za pomocą iFrames
Francisco Rosales z Buzi Towarzyskie bierze cię za rękę, aby pomóc Ci stworzyć własną aplikację iFrame na Facebooku. To nie jest dla osób o słabym sercu, ponieważ będziesz musiał stać się zweryfikowanym programistą Facebooka i zaprojektować własną stronę internetową. Nie martw się, Francisco to ułatwia.
Tutorial: Dodaj aplikację iFrame do swojego fanpage ‘ a na Facebooku-edycja 2011
Tim Ware w HyperArts jest świetnym zasobem, jeśli zamierzasz zbudować własną aplikację iFrame. Co więcej, ma bardzo ładną, łatwą aplikację iFrame o nazwie TabPress, jeśli nie chcesz budować własnych.
Jak zrobić niestandardową kartę strony na Facebooku za pomocą Iframes
Jeśli potrzebujesz więcej materiałów referencyjnych na temat tworzenia własnej aplikacji iframe na Facebooku, Kim Woodbridge z (Anty) Rozwój Społeczny również prowadzi przez kroki.
Jak dodać aplikację Wildfire iFrame do swojej strony na Facebooku
Jeśli nie chcesz samodzielnie tworzyć niestandardowej aplikacji na stronie powitalnej, istnieje wiele aplikacji innych firm, które ułatwiają dodawanie strony powitalnej. Wszystko, czego potrzebujesz, to grafika i możesz zainstalować niestandardową stronę w ciągu kilku minut. Pokażę Ci, jak w tym poście.
3 narzędzia do tworzenia nowych stron iframe na Facebooku
Paul Chaney z Praktyczny eCommerce obejmuje trzy moje ulubione aplikacje iFrame innych firm: Wildfire, Involver i statyczny HTML: karty iframe. Wszystko jest bardzo łatwe w użyciu i pozwala na stworzenie strony powitalnej za pomocą kodu graficznego lub HTML.
Grupy Na Facebooku
Grupy Facebook vs. strony na Facebooku-która jest najlepsza?
Świetny Facebook post Mari Smith Na różnice między używaniem grupy na Facebooku dla Twojej firmy lub strony na Facebooku. Sugeruje użycie obu, ale uważam, że strona na Facebooku jest lepszym wyborem, jeśli zamierzasz wybrać jedną. Grupy na Facebooku są miłe dla niektórych rzeczy, ale strona ma więcej zalet.
Nowe grupy na Facebooku mogą być Duże dla biznesu
Jak korzystać z grup dla biznesu? John Jantsch w Marketing Taśm Klejących daje Ci kilka pomysłów.
Wydarzenia Na Facebooku
Jak: zorganizować wydarzenie na Facebooku
Tworzenie wydarzenia na Facebooku może być świetnym sposobem na poinformowanie o swoim otwartym domu, sprzedaży, podpisywaniu książek lub innym wydarzeniu biznesowym. Josh Catone przeprowadzi Cię przez kolejne etapy. Pamiętaj, że funkcja wiadomości gości nie jest teraz dostępna podczas tworzenia wydarzenia na Stronie na Facebooku.
Tworzenie idealnego wydarzenia na Facebooku-część pierwsza
Kiedy, co i gdzie są niektóre z podstaw, które Alex Smith omawia w tym poście.
Tworzenie idealnego wydarzenia na Facebooku – część druga
Więcej informacji i jak korzystać z zaproszeń omówiono w drugiej części postu Alexa Smitha.
Sześć sposobów na skuteczną promocję wydarzeń na Facebooku-Case Study
Nie poprzestawaj na tworzeniu wydarzenia na Facebooku. Mari Smith daje inne sposoby korzystania z Facebooka, aby go promować, takie jak przyciski udostępniania, wtyczki komentarzy i inne.
Facebook pozwala użytkownikom sprawdzać Wydarzenia za pośrednictwem strony dotykowej, wkrótce iPhone
Połącz koncepcję “check – in” miejsca na Facebooku ze swoim wydarzeniem, aby zwrócić większą uwagę na wydarzenie. Josh Constine daje Ci low-down na Inside Facebook.
10 Wydarzeń Na Facebooku Poszło Nie Tak
Po prostu bądź ostrożny podczas tworzenia wydarzenia, które są przygotowane na wirusowy charakter Facebooka. Juliusz Solaris przedstawia 10 katastrof Facebooka. Większość z nich dotyczyła darmowej gorzały.
Facebook Mobile z miejscami i ofertami
Nowe dane: 33% wpisów na Facebooku jest mobilnych
Dan Zarrella jest specjalistą od mediów społecznościowych. Nie wiem, czy jest zły, ale na pewno ma dobre dane. Korzystanie z urządzeń mobilnych na Facebooku rośnie, co jest dobrym powodem, aby korzystać z miejsc i ofert na swoją korzyść.
Przewodnik po korzystaniu z miejsc na Facebooku
Jeśli masz rzeczywistą fizyczną witrynę sklepową, możesz rozważyć utworzenie miejsca na Facebooku, w którym ludzie mogą się zameldować. Mashable to daje szerszy obraz.
Przegląd Ofert Na Facebooku
Facebook Deals został reklamowany jako “Groupon-killer” przez wiele blogów i serwisów informacyjnych, gdy Facebook oficjalnie uruchomił serwis Deals w kwietniu. Jak na razie dobrze … dla Groupona. Ale nie licz rozdań; Ignite Social Media pokazuje jak wyglądają oferty i gdzie mieszkają na Facebooku.
Przedstawiamy Oferty
Własny blog Facebooka daje bardzo dobry przegląd tego, jak korzystać z nowych funkcji Deals.
Dodawanie Aplikacji Facebook
Top 75 aplikacje do poprawy swojej strony na Facebooku
In this post on Social Media Examiner, Mari Smith daje Ci 75 najlepszych aplikacji na Facebooku. To dużo. Nie musisz używać ich wszystkich.
Dodaj YouTube do swojej strony na Facebooku
Laura Roeder pokazuje, jak łatwo jest dodać swój kanał YouTube do swojej strony na Facebooku. Istnieje kilka aplikacji na YouTube, ale demonstruje najlepszą w swoim filmie: aplikację Involver.
NetworkedBlogs to aplikacja z wyboru dla blogerów
Denise Wakeman z Zbuduj lepszego bloga zrobiłem nieformalną ankietę i odkryłem, że większość blogerów używa NetworkedBlogs do automatycznego importowania postów na blogach. Lubię to za automatyzację, ale Facebook ukrywa niektóre zautomatyzowane posty, które pochodzą z NetworkedBlogs w kanale wiadomości. Więc ręczne publikowanie postów na blogu jest lepsze na dłuższą metę.
Appbistro
Znalezienie odpowiedniej aplikacji do użycia może być trudne, ponieważ funkcja wyszukiwania Facebooka nie jest tak gorąca. Appbistro to dobre miejsce, aby znaleźć aplikacje, które mogą pomóc.
Duże firmy na Facebooku
15 Najpopularniejszych Marek Na Facebooku
Liczba fanów nie jest jedyną rzeczą, która się liczy — to także ich zaangażowanie. Business Insider przyjrzyj się liczbom 15 najlepszych marek.
8 marek, które odniosły sukces na Facebooku i czego możemy się nauczyć
Dave Kerpen z Sympatyczny daje nam konkretną lekcję od 8 dużych marek, które możemy wdrożyć od razu w tym Mashable poczta.
26 przykładów Fan Page na Facebooku w szczegółach
Over on the Blog Ignite Social Media, Lisa Braziel jest sekcja 26 dużych marek na Facebooku, aby pokazać, co dokładnie robią. Śledź tę serię postów, aby uzyskać kilka świetnych pomysłów.
25 genialnych przykładów stron marki na Facebooku
Jake Hird obejmuje 25 marek, które robią dobrą robotę na Facebooku na Ekonsultancja.
Małe firmy na Facebooku
Dwie trzecie właścicieli małych firm korzysta z Facebooka do marketingu
Baaaa. Powinniśmy być owcami? ZDNet analizuje kilka ostatnich statystyk z badania 1,132 małych firm na Facebooku.
Top 5 Facebook Marketing Błędy Małe Firmy Dokonać
Myślę, że każdy musi przeczytać ten post Leyl Master Black. Widzę te błędy w małych, średnich i dużych firmach.
Firmy B-to-B na Facebooku
10 przykładów stron fanowskich B2B na Facebooku
Business-to-business może być trochę trudniejsze na Facebooku. Szukasz bardziej specyficznych odbiorców niszowych. Na Media społecznościowe B2B, Jeffery Cohen podaje przykłady firm, które mają się dobrze (chwała zaktualizowanym liczbom).
7 niesamowitych stron B2B na Facebooku
Kolejny świetny post przez HubSpot. Tym razem dotyczą one tego, co sprawia, że te strony B2B są wyjątkowe.
Organizacje Non-profit na Facebooku
Porady biznesowe na Facebooku dla Organizacji Non-Profit
Rebecca Leaman pomaga odpowiedzieć na pytania dla organizacji non-profit, takich jak czy korzystać z grupy lub strony, i jak ustawić politykę mediów społecznościowych.
Najlepsze Praktyki
Raport Wysokościomierza: Kryteria Sukcesu 8 Dla Marketingu Strony Na Facebooku
Pobierz ten 27-stronicowy raport od Jeremiaha Owyanga i pożrej go. Raport jest pełen konkretnych przykładów na to, jak marki mogą sprzedawać, wykresów i wykresów na temat tego, jak marki działają, a także świetnych wskazówek dla każdej wielkości firmy, jak odnieść sukces na Facebooku.
Różnica między zaangażowaniem a zaangażowaniem
Nawet jeśli publikujesz często, nadal możesz robić to źle. Danny Brown pokazuje konkretny przykład najlepszego sposobu angażowania się na Facebooku.
Zadajesz Złe Pytania Na Facebooku?
Amy Porterfield dzieli się tym, że najlepszym sposobem na zaangażowanie na Facebooku jest zadawanie ciekawych, dających do myślenia pytań. Mówi nam, jak upewnić się, że nie zadajemy złych pytań.
Spraw, Aby Twoje Posty Na Facebooku Się Liczyły
Jak przyciągasz ludzi do interakcji z Twoimi postami? John Porcaro nie tylko podaje świetną listę najlepszych praktyk, takich jak trzymanie jej w skrócie, dodawanie linku i dostarczanie wartości, ale także pokazuje konkretne przykłady postów, które przyciągają jego wzrok.
5 Wskazówek, Jak Przyciągnąć Uwagę Fanów Na Facebooku
Jeff Bullas mówi nam, żebyśmy nie błagali o Polubienia, ale zdobywali je naturalnie poprzez zaangażowanie się w te pięć wskazówek.
Reklama na Facebooku
Facebook Ads 101 – Jak skonfigurować i śledzić reklamy na Facebooku
Reklamy na Facebooku mogą być kierowane do bardzo konkretnej grupy demograficznej, co czyni je bardzo potężnym narzędziem. Piksele Podprogowe ma świetny przegląd na temat rozpoczęcia pracy z reklamą na Facebooku.
Poradnik Dotyczący Reklamy Na Facebooku
Jeśli korzystasz z reklam na Facebooku, upewnij się, że identyfikujesz swoje cele, rozumiesz strukturę kosztów i mierzysz wyniki. Anthony Piwarun podaje niski poziom tych kroków w gościnnym poście na Social Media Explorer.
Przewodnik po reklamach na Facebooku
Facebook chciałby zachęcić Cię do wydawania pieniędzy z nimi w tym kompleksowym przeglądzie jak Facebook Ads działa. Tak na marginesie, to dobry przewodnik po wszystkich elementach kampanii reklamowej.
Prowadzenie Konkursu na Facebooku
Nieoficjalny przewodnik po zasadach i warunkach Facebooka
Istnieje wiele zamieszania wokół prowadzenia konkursu na Facebooku. Głównie dlatego, że wiele osób robi to źle. Lauren Fisher z Po Prostu Pikantny w tym poście przedstawiamy zasady konkursu na Facebooku.
Promocje na Facebooku: co musisz wiedzieć
Kolejna perełka Mari Smith, choć nie wspomina o Wooboxie na liście zgłoszeń konkursowych, z których korzystałam i które mi się podobały.
Sprzedaż na Facebooku
16 Strategie Marketingowe Na Facebooku
Dobre zestawienie różnych aplikacji, których możesz użyć do promowania swojej firmy na Facebooku przez Top One SEO blog.
Dlaczego tak ważne jest założenie sklepu na Facebooku
Masz coś do sprzedania? Załóż sklep na Facebooku. Następna Strona mówi ci dlaczego.
4 sposoby na założenie sklepu na Facebooku
Cztery świetne aplikacje do sprzedaży towarów na Facebooku są objęte Mashable. Sam korzystam z płatności.
ROI na Facebooku
Zwrot z inwestycji w marketing na Facebooku: 3 Case Studies
Brian Carter pokazuje nam w swoim Dziennik Wyszukiwarki Opublikuj trzy przykłady małych firm, w jaki sposób reklamy na Facebooku generowały co najmniej 300% zwrotu z inwestycji i wyższe dla tych przypadków.
Twoja marka ma tysiące fanów na Facebooku – jaki jest zwrot z inwestycji?
Steve Kerho on Szybka Firma odpowiedzi na pytanie, które wszyscy zadają: jaki jest zwrot z inwestycji?
10 miar zwrotu z inwestycji w media społecznościowe dla Twojej marki
Neil Glassman na Czasy Towarzyskie witryna zachęca nas, abyśmy nie deklarowali naszego sukcesu w oparciu o łatwo dostępne wskaźniki (takie jak Polubienia), ale skupiali się na wskaźnikach, które są naprawdę istotne dla naszej działalności. Dobra rada.
Don ‘ t Stop There
5 rzeczy, które możesz zrobić, aby urozmaicić swoją stronę na Facebooku
Niech będzie pikantna! Ayelet Noff mówi nam, jak na Socialmedia.biz.
Jak korzystać z usługi Facebook insights, aby zidentyfikować głównych zwolenników
John Haydon w tym filmie na YouTube przechodzi przez kroki, aby w znaczący sposób wykorzystać spostrzeżenia Facebooka. Wspomina w filmie, że spostrzeżenia, które omawia, nie są dostępne dla stron z mniej niż 10 000 fanów, ale to się zmieniło i statystyki, które omawia, są teraz dostępne.
Jesteś już pełna?
Tak, są nieskończone rzeczy, które warto wiedzieć o Facebooku. Więc jeśli naprawdę chcesz wiedzieć prawie wszystko, być może będziesz musiał kupić moją książkę – ma 720 stron. A nawet że to nie wszystko.
Masz swoje ulubione zasoby na Facebooku? Podlinkuj je dla nas wszystkich w komentarzach!