W tym tygodniu na The Lede …
- Król perswazyjnych czcionek
- Zmagasz się z tworzeniem świetnych treści? Oto dlaczego …
- 10 powodów, dla których Twoje treści nie przyciągają linków
- 7 Powodów, Dla Których Content Marketing Wymaga Opowiadania Historii
- Jak generować dobre pomysły
- Szybkie spojrzenie na ostatnie 10 lat Internetu
- Najlepsze Narzędzie Produktywności
Jeśli chcesz zdobyć jeszcze więcej przydatnych linków (poza tymi, które tworzą The Lede), śledź @copyblogger na Twitterze.
//
Król perswazyjnych czcionek
Czy krój pisma może sprzedawać za Ciebie? Gdyby tylko. Ciężka praca przyciągania odbiorców i dawania im tego, czego chcą — w zamian za utrzymanie — pozostaje. Wiemy jednak, jak ważny jest dobry design (którego częścią jest typografia) i wydaje się, że tam are kilka czcionek, które mogą ustawić emocjonalny ton twojej platformy. I jest jeden, który rządzi nimi wszystkimi.
//
Zmagasz się z tworzeniem świetnych treści? Oto dlaczego …
Jeśli to szlifujesz, robisz to źle. Tak, wszyscy mamy terminy i ogromne listy rzeczy, które wymagają napisania i zredagowania, ale Pan Barr nie do tego się odnosi. Pomysł. Skąd go wziąć i co z nim zrobić. Pozwól mu wyjaśnić. …
//
10 powodów, dla których Twoje treści nie przyciągają linków
Pan Hall przedstawia zwięzłe podsumowanie tego, dlaczego nic nie dostajesz. Czyli linki. To nie jest Neurochirurgia, ale w kontekście budowania publiczności dla Twojego biznesu w Internecie, to życie lub śmierć. Idź sobie.
//
7 Powodów, Dla Których Content Marketing Wymaga Opowiadania Historii
W ciągu ostatnich 10 lat zdobyliśmy wiele nowych, potężnych zabawek. Jednak najpotężniejsze ich użycie nadal leży w starożytnej formie, która poruszyła i przekonała ludzi od zarania dziejów. Pan Thomas pokazuje nam dlaczego.
//
Jak generować dobre pomysły
Teoria o tym, jak ludzki mózg generuje pomysły, i pięć sposobów na to, aby stało się to częściej. Prawie wszystko, czego może chcieć każdy producent treści …
//
Szybkie spojrzenie na ostatnie 10 lat Internetu
Nie oczekuję, że ktoś to czyta, ale jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, dokąd zmierza Dystrybucja pomysłów i handel, wystarczy spojrzeć kilka lat w przeszłość. Jeśli już korzystnie pracujesz w sieci, wspaniałe statystyki w tej infografice powinny tylko umocnić twoją decyzję,a także twoje codzienne działania.
//
Najlepsze Narzędzie Produktywności
Świetne pytanie, logicznie rozszerzone na wielki metr tego, co jest ważne dla Ciebie i tych, za których jesteś odpowiedzialny. Możesz oskarżyć Pana Dao o narcyzm, naiwność, czy tym podobne, ale wierzę, że to proste narzędzie produktywności jest ostatecznie dobre. Przepraszam, ale zostawiam was teraz, żeby wystawić to na próbę. …
Przegapiłeś coś o Copybloggerze w tym tygodniu?
- Jak oprzeć się pokusie kłamstwa i oszukiwania w drodze na szczyt
- Czego chce sieć
- Jak wygrać grę o sumie zerowej
- Jak odpowiedzieć na pytanie przedsiębiorcze: “za kogo ty się uważasz?”