Najlepsze systemy punktów sprzedaży (POS)

Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepszym systemem sprzedaży dla większości ludzi jest zdecydowanie Square i Lightspeed.

Czasy tradycyjnych kas fiskalnych już za nami. Nowoczesne rozwiązania w punktach sprzedaży (POS) są elastyczne i oferują szeroki wachlarz fantastycznych funkcji.

W końcu chcesz, aby wszystkie transakcje były łatwe dla klientów, a jednocześnie aby rzeczy były tak proste, jak to możliwe dla Twoich pracowników i firmy.

Możliwości systemów POS są dziś pozornie nieograniczone. Mogą śledzić najlepiej sprzedające się produkty do najbardziej produktywnych pracowników i wszystko pomiędzy.

Niezależnie od tego, czy chcesz uaktualnić istniejące oprogramowanie POS, czy kupić zupełnie nowy system punktów sprzedaży dla swojego startupu, ten przewodnik pomoże Ci znaleźć najlepszy dla Twoich potrzeb.

9 najlepszych systemów POS

Chociaż istnieje mnóstwo różnych systemów POS, polecam te:

  1. Plac POS
  2. Lightspeed
  3. Shopify
  4. PayCafe
  5. Quickbooks POS
  6. Helcim
  7. Revel
  8. Vend
  9. TouchBistro

Pokażę Ci najlepsze, ich najlepsze funkcje, opcje cenowe i wskażę również potencjalne wady.

# 1-kwadrat

Odwiedź Plac

  • 100% do pobrania za darmo
  • Użyj własnego urządzenia do POS
  • Podwaja jako procesor kart kredytowych
  • Analityka i raportowanie w czasie rzeczywistym

Rozpocznij Teraz

Square POS jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych systemów POS.

Widzę je w punktach sprzedaży detalicznej, w których robię większość osobistych zakupów. Prawdopodobnie też, zwłaszcza jeśli byłeś ostatnio na rynku rolniczym, pop-up shop lub food truck.

Jest ku temu dobry powód: elastyczność. Square pozwala zamienić własne urządzenia, takie jak telefon komórkowy lub tablet w system POS bez konieczności kupowania dodatkowego sprzętu.

Dla tych, którzy potrzebują sprzętu, możesz go kupić bezpośrednio od Square, w tym:

  • Rejestr kwadratowy
  • Czytnik kwadratowy do płatności zbliżeniowych i chipowych
  • Czytnik kwadratowy do magstripe
  • Kwadratowy stojak do bezstykowych i chipowych
  • Terminal kwadratowy

Wszystko zależy od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku kawiarni lub butikowych sklepów odzieżowych najlepszym rozwiązaniem byłby Terminal rejestracyjny i stojący. Ale aby akceptować płatności w podróży, możesz zmienić swój smartfon w rozwiązanie POS za pomocą czytnika kwadratowego dla magstripe.

Wszechstronność sprawia, że Square jest popularnym wyborem wśród właścicieli małych firm. Square pełni funkcję procesora kart kredytowych, więc nie musisz integrować rozwiązania innej firmy, aby akceptować płatności.

Możesz również zbudować darmową stronę internetową za pomocą Square, za którą musisz zapłacić o jedną mniej lub użyć innego dostawcy. I każda firma potrzebuje kawałek nieruchomości online.

Square jest również znany ze swoich prostych i przejrzystych cen. Oprogramowanie jest w 100% BEZPŁATNE do pobrania i użytkowania. Nie ponosisz żadnych ukrytych kosztów ani opłat miesięcznych. Bez względu na to, ile sprzedaży przetwarzasz, Twoim jedynym kosztem jest stawka transakcji, która wynosi 2,6% + 0,10 USD za transakcję.

Warto zauważyć, że Square oferuje rabaty ilościowe dla większych firm. Jeśli przetwarzasz więcej niż $250k rocznie przy średniej wielkości zamówienia powyżej $15, skontaktuj się z zespołem sprzedaży, aby uzyskać niestandardowe rozwiązanie.

Dzięki temu Kwadratowi możesz łatwo przeglądać, zarządzać, śledzić, edytować i aktualizować swój ekwipunek. Square zapewnia również analizę i raportowanie w czasie rzeczywistym oraz umożliwia tworzenie profili klientów w celu lepszego zarządzania klientami.

Jedną z potencjalnych wad Square jest to, że Twoja firma skaluje się zbyt szybko. Niektórzy użytkownicy skarżą się, że ich konta zostały zawieszone z powodu dużych wolumenów transakcji, ponieważ system ma protokoły bezpieczeństwa w celu ochrony przed nieuczciwymi opłatami.

Square jest obecnie najlepszym ogólnym systemem POS. Polecam go dla przedsiębiorców, właścicieli małych firm, a nawet średnich i dużych firm.

#2-Lightspeed

Odwiedź Lightspeed

  • Od $69.99 miesięcznie
  • Najlepsze do zarządzania zapasami
  • Idealny dla sklepów detalicznych
  • Użyj własnego urządzenia

Rozpocznij Teraz

Lightspeed to mniej znany system POS w porównaniu do innych opcji na naszej liście. Ale nadal jest to jeden z najlepszych w branży w zakresie zarządzania zapasami.

Firma oferuje rozwiązania POS dla detalistów i restauracji. Ale dla celów tej recenzji skupię się na systemie detalicznym POS.

System magazynowy Lightspeed ułatwia oszczędzanie czasu dzięki scentralizowanym katalogom zakupów zintegrowanym z oprogramowaniem POS. Możesz sprzedawać w pakietach i zarządzać wieloma wariantami produktów.

Śledź koszty jednostkowe, Otrzymuj powiadomienia o artykułach o niskim stanie magazynowym, a nawet sprzedawaj artykuły niedostępne, które zostaną zrealizowane po przyjeździe.

Lightspeed jest idealnym rozwiązaniem, jeśli Twoja lokalizacja detaliczna wymaga specjalnych zamówień, takich jak niestandardowe produkty, zamówienia robocze, przerwy w dostawie i zamówienia zakupu. Wszystkie te wymagania możesz spełnić bezpośrednio ze swojego POS.

To sprawia, że jest to popularny wybór dla właścicieli małych firm w następujących kategoriach:

  • Sklepy rowerowe
  • Sklepy jubilerskie
  • Sprzęt golfowy
  • Artykuły dla zwierząt
  • Wystrój domu
  • Artykuły sportowe
  • Odzież

Możesz używać Lightspeed na własnym sprzęcie z dowolnego urządzenia, niezależnie od systemu operacyjnego. Lightspeed POS umożliwia konfigurowanie profili klientów dla Historii zakupów i wartości całego życia. Możesz również podzielić swoich klientów na różne kategorie.

Istnieje pięć różnych punktów cenowych do wyboru, w zależności od wielkości operacji:

  • Podstawowe — $79 miesięcznie ($69 rozliczane rocznie)
  • Starter — $119 miesięcznie ($99 rozliczane rocznie)
  • Standard — $139 miesięcznie ($119 rozliczane rocznie)
  • Zaawansowane — $189 miesięcznie ($169 rozliczane rocznie)
  • Pro — $259 miesięcznie ($229 rozliczane rocznie)

Integracja e-commerce zaczyna się od poziomu początkowego, a możliwość podłączenia oprogramowania księgowego zaczyna się od planu standardowego.

W przypadku programów lojalnościowych dla klientów musisz przejść na pakiet zaawansowany. Funkcje analityczne są dostępne tylko dla programu Lightspeed Pro.

Dodatkowe rejestry mogą być dodawane za $ 29 miesięcznie, każdy. Możesz również użyć Lightspeed jako procesora płatności. Pobierają 2,6% plus 0,10 USD za transakcję.

Największą wadą Lightspeed jest to, że nie ma tak wielu integracji przetwarzania płatności, jak niektóre inne opcje na naszej liście. Może to być celowe, więc mogą przekonać cię do korzystania z ich systemu przetwarzania. Dowiedz się więcej i zarejestruj się tutaj.

# 3-Shopify

Odwiedź Shopify

  • Od $29 miesięcznie
  • Świetne dla sklepów internetowych
  • Zarządzanie zapasami
  • Dołączony do wielu planów Shopify

Rozpocznij Teraz

Shopify to jedna z najlepszych platform e-commerce dostępnych obecnie na rynku.

Jeśli już używasz ich w swoim sklepie online, powinieneś również użyć Shopify POS. Zapewni to bezproblemową integrację i pozwoli dwóm systemom działać jako jeden.

Twoje zapasy są aktualizowane i zarządzane w czasie rzeczywistym w wielu lokalizacjach na potrzeby sprzedaży internetowej i osobistej. Możesz także zarządzać transferami między lokalizacjami i używać Shopify do prognozowania zapasów.

Shopify ułatwia tworzenie lojalności za pomocą profili i narzędzi do budowania programów lojalnościowych klientów.

Shopify POS umożliwia również przyjmowanie płatności w dowolnym miejscu w sklepie. Oznacza to brak długich linii (a przynajmniej ich mniej).

Ponieważ Twoje rozwiązanie e-commerce i sklepowe będzie połączone z Shopify POS, klienci będą mieli możliwość zwrotu lub wymiany zakupu online w lokalnej lokalizacji detalicznej.

Shopify POS jest wliczany bezpłatnie w Miesięczny koszt planu Shopify. Będziesz płacić dodatkowo tylko za opłaty manipulacyjne.

Podstawowy Shopify – $29 miesięcznie

  • 2,7% dla transakcji osobistych
  • 2 konta pracownicze

Shopify – $79 miesięcznie

  • 2,5% dla transakcji osobistych
  • 5 konta pracownicze
  • Unlimited staff POS PINs
  • 1-5 lokalizacji sklepów

Zaawansowane Shopify – $299 miesięcznie

  • 2,4% dla transakcji osobistych
  • 15 kont pracowniczych
  • Unlimited staff POS PINs
  • Do 8 lokalizacji sklepów

Aby sprzedawać online z dziesiątkami fizycznych lokalizacji sklepów, musisz znaleźć coś nieco bardziej zaawansowanego niż Shopify. Ale Shopify jest idealny do łatwych konfiguracji i sprzedaży od razu, zarówno online, jak i osobiście, w kilku sklepach stacjonarnych.

Shopify Shopify POS jest obecnie używany do sprzedaży online, a korzystanie z Shopify POS w przypadku transakcji w Sklepie jest łatwe. Polecam również Shopify, jeśli jesteś na rynku nowego systemu POS i chcesz uruchomić nowy sklep ecommerce.

# 4-PayCafe

Odwiedź PayCafe

  • Obsługa klienta 24/7
  • Świetne rozwiązanie e-commerce
  • Szczegółowe raportowanie
  • Łatwa konfiguracja

Wypróbuj już dziś!

PayCafe oferuje bardzo kompleksowy system przetwarzania płatności.

Zapewniają rozwiązania do obsługi i przetwarzania osobiście płatności kartą kredytową, a także świetną usługę płatności online. Jest to solidny rywal, jeśli chcesz zbudować witrynę e-commerce wraz ze swoim fizycznym sklepem.

Ich rozwiązania do przetwarzania kart kredytowych są zoptymalizowane pod kątem przyjmowania płatności jednorazowych, subskrypcji lub faktur za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Pozwalają również akceptować wszystkie główne karty debetowe i kredytowe, a także 135+ różnych walut.

Raportowanie PayCafe jest również absolutnie wyjątkowe. Zapewniają one Dane i dane w czasie rzeczywistym, aby pokazać, jak Twoja firma radzi sobie w czasie.

Będziesz także mógł w pełni dostosować pulpit raportowania, aby otrzymywać dokładnie takie dane, jakich potrzebujesz, aby poprawić sprzedaż.

Ich ceny są zaciemnione na stronie internetowej. Jednak zaczyna się już od 2,49% za transakcję. Dowiedz się więcej.

#5-QuickBooks POS

Odwiedź QuickBooks

  • Od $1,200
  • Jednorazowy płaski koszt
  • Integracja z QuickBooks
  • Sprzęt POS sprzedawany osobno

Rozpocznij Teraz

QuickBooks oferuje świetny system point-of-sale wraz z ich rozwiązań księgowych i księgowych.

Jeśli już korzystasz z Quickbooks, zdecydowanie powinieneś rozważyć je dla swojego POS.

Zaletą korzystania z tej samej firmy do obsługi POS i oprogramowania księgowego jest to, że Twoje analizy i spostrzeżenia będą niezwykle dokładne. Korzystanie z QuickBooks POS może ostatecznie poprawić proces księgowości i dział księgowości.

Ceny dla QuickBooks POS są nieco unikalne w porównaniu do innych opcji na naszej liście. Zamiast miesięcznej lub rocznej stawki, jest to jednorazowy zakup.

  • Podstawowa-1200 zł
  • Pro-1700 zł
  • Sklep Wielobranżowy-1 900 Zł

Uwaga: cały sprzęt POS jest sprzedawany osobno. 

Istnieją plusy i minusy tej struktury cenowej. Jest to wysoki koszt z góry, ale może zaoszczędzić pieniądze na dłuższą metę, jeśli planujesz go używać przez jakiś czas. Minusem jest to, że aktualizacja nie jest prosta. Jeśli zaczynasz od podstawowego oprogramowania i chcesz kupić Multi-Store rok później, musisz kupić nowy pakiet osobno.

Ogólnie rzecz biorąc, system QuickBooks POS to przyzwoity samodzielny produkt. Zawiera wszystkie podstawy potrzebne do przetwarzania transakcji osobiście. Ale polecam go tylko tym z Was, którzy chcą najlepszej integracji z QuickBooks oprogramowania księgowego. Sam system POS ma swoje ograniczenia.

# 6-Helcim

Odwiedź Helcim

  • Najwyższej klasy sprzęt POS
  • Stwórz sklep internetowy
  • Indywidualne stawki wymiany
  • Przyjazne dla użytkownika przetwarzanie e-commerce

Wypróbuj już dziś!

Helcim to kolejne kompleksowe rozwiązanie POS, które oferuje solidny zestaw funkcji e-commerce.

Ich Czytnik Kart Helcim jest bezprzewodowy. Pozwala na akceptację kart debetowych i kredytowych wszystkich dużych firm. Synchronizuje się również na komputerach stacjonarnych, tabletach i urządzeniach mobilnych, aby umożliwić Ci elastyczny zakres opcji akceptacji płatności.

Tam, gdzie naprawdę się wyróżniają, to ich funkcjonalność e-commerce. W rzeczywistości mają platformę do tworzenia sklepu internetowego za pośrednictwem swojej strony internetowej.

Jest niezwykle łatwy w użyciu. Nie musisz być programistą ani nawet wiedzieć, jak kodować. I możesz przenieść istniejący katalog produktów do swojego sklepu w ciągu kilku minut.

Oczywiście witryna jest wyposażona w procesor płatności Helcim, który zapewnia bezproblemowe zakupy.

Istnieje wiele świetnie wyglądających motywów dla Twojego sklepu internetowego, więc wybór jednego dla Twojej marki powinien być łatwy.

Jeśli chodzi o ceny, nie ma opłaty miesięcznej, a średnie stawki transakcji różnią się w zależności od miesięcznego wolumenu. Zapisz się już dziś.

# 7-Revel

Odwiedź Revel

  • Oprogramowanie zaczyna się od $99
  • Instalacja zaczyna się od $649
  • Zaawansowane funkcje CRM
  • Scentralizowany system zarządzania

Rozpocznij Teraz

Revel oferuje systemy POS dla handlu detalicznego, restauracji, barów i firm szybkiej obsługi. Revel to Hybrydowy POS, wykorzystujący połączenie chmury i sieci lokalnej do przechowywania informacji. Oznacza to, że nie musisz się martwić, jeśli stracisz połączenie. Nadal możesz przetwarzać transakcje.

Jeśli jesteś właścicielem małej firmy z wieloma lokalizacjami, Revel ma scentralizowany system zarządzania, który standaryzuje wszystko w każdej lokalizacji.

Revel oferuje szeroką gamę opcji sprzętowych do wyboru, w zależności od rodzaju prowadzonej działalności i układu sklepu:

  • Apple iPads
  • Stojaki na iPada
  • Kioski samoobsługowe
  • Skanery kodów kreskowych
  • Drukarki
  • Urządzenia płatnicze
  • Networking
  • Szuflada kasowa i kasa

Podczas gdy inne systemy POS na rynku zachęcają do korzystania z własnych urządzeń, Revel zdecydowanie zaleca zakup sprzętu bezpośrednio od nich, aby wszystko poszło gładko. Będzie to dodatkowy koszt.

Mówiąc o cenie, oprogramowanie Revel POS zaczyna się od $99 miesięcznie za terminal. To trochę drogie w porównaniu do konkurencji, zwłaszcza dla właściciela małej firmy. Instalacja i wdrożenie zaczyna się od $649. Skontaktuj się z zespołem sprzedaży, aby uzyskać wycenę opłat Manipulacyjnych.

Umowy Revel POS software są rozliczane co roku, przy czym wymagany jest co najmniej 3-letni kontrakt. Więc nie będziesz mieć elastyczności, aby zmienić lub anulować w krótkim okresie.

Wysokie ceny Revel są uzasadnione, jeśli planujesz skorzystać z ich funkcji CRM. Oferują narzędzia do analizy klientów, segmentacji klientów, łączenia z kampaniami marketingowymi, zarządzania terminami i nie tylko.

Ich system zapewnia również fantastyczne doświadczenie lojalności klientów.

Jeśli możesz sobie pozwolić na wysokie miesięczne stawki, opłaty instalacyjne i sprzęt, Revel oferuje systemy POS klasy korporacyjnej dla małych firm. Ale cena jest czymś, czego nie można przeoczyć, szczególnie w przypadku 3-letniego kontraktu.

# 8-Vend

Odwiedź Vend

  • 14-dniowy darmowy okres próbny
  • Zaczyna się od $99 / miesiąc
  • Zaawansowana analityka
  • Przeznaczony dla małych detalistów

Rozpocznij Teraz

W przeciwieństwie do innych systemów POS dostępnych obecnie na rynku, Vend jest wyłącznie rozwiązaniem POS opartym na chmurze. Nie oferują one żadnego wdrożenia serwera na miejscu, co jest Świetne dla właścicieli małych firm, chociaż większe firmy uznają to za nieco ograniczające.

Zaletą jest tutaj spójność międzyplatformowa. System wygląda tak samo z przodu, niezależnie od używanego sprzętu.

Vend jest nieco inny w porównaniu do innych rozwiązań POS na naszej liście. Nie sprzedają żadnego sprzętu i nie przetwarzają płatności.

Zamiast tego będziesz musiał użyć Vend, aby zintegrować się z rozwiązaniami innych firm w zakresie przetwarzania płatności lub innych potrzeb. Ale zaletą jest tutaj prostota oprogramowania.

Vend jest przeznaczony dla małych detalistów. Nie jest przeznaczony do barów, restauracji czy food trucków.

Oto przegląd planów vend POS i cen:

  • Lite – $119 miesięcznie (lub $ 99 rozliczane rocznie)
  • Pro — $159 miesięcznie (lub $129 rozliczane rocznie)

Plan Lite ma miesięczny limit obrotów w wysokości 20,000. Jeśli przekroczysz ten limit trzy razy w ciągu 12 miesięcy, zostaniesz uaktualniony do planu Pro.

Zarówno Lite, jak i Pro mają tylko jeden rejestr. Dodatkowe rejestry kosztują $59 miesięcznie lub $ 49 miesięcznie z planem rocznym.

Vend Pro oferuje dodatkowe funkcje, takie jak zaawansowana analityka i raportowanie, karty podarunkowe, promocje, kanały ecommerce, zarządzanie sprzedażą detaliczną w wielu sklepach i dostęp do API.

Większe firmy mogą poprosić o niestandardowe rozwiązanie z Vend Enterprise. Jest to dostarczane z dedykowanym menedżerem konta i niestandardowym onboardingiem. Ale jeśli wyrosniesz z planu Pro, poszukam gdzie indziej oprogramowania POS.

Vend jest idealny dla małych sklepów detalicznych z jednym rejestrem. Nie musisz kupować drogiego sprzętu, a system jest łatwy w użyciu. Wypróbuj Vend za darmo z 14-dniowym okresem próbnym.

# 9-TouchBistro

Odwiedź TouchBistro

  • Zaczyna się od $69 miesięcznie
  • Branżowe rozwiązanie POS
  • Idealne dla restauracji i barów
  • Rozwiązanie All-in-one

Rozpocznij Teraz

Jak sama nazwa wskazuje, TOUCHBISTRO jest branżowym rozwiązaniem POS. Oferują one narzędzia dla restauracji, barów, klubów, food trucków, browarów i firm szybkiej obsługi żywności lub napojów.

Niektóre z najważniejszych funkcji TouchBistro obejmują:

  • Zamówienie przy stole
  • Raportowanie i analityka
  • Zarządzanie tabelami
  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie personelem
  • CRM
  • Zarządzanie Menu
  • Zarządzanie zapasami

TouchBistro To rozwiązanie all-in-one, które pozwala na skonfigurowanie samodzielnego zamawiania kiosków, systemu wyświetlaczy kuchennych i wyświetlaczy skierowanych do klienta na wynos. To w zasadzie wszystko, czego potrzebujesz w systemie POS, jeśli jesteś w branży gastronomicznej.

Możesz nawet zintegrować swój POS z zamówieniami online. Weź rezerwacje, skonfiguruj program lojalnościowy dla klientów; TouchBistro robi to wszystko.

Z TouchBistro, masz możliwość korzystania z własnego sprzętu i po prostu kupić oprogramowanie. Alternatywnie możesz połączyć oprogramowanie i sprzęt ze swoim planem. Przyjrzyjmy się każdej opcji.

Licencja Solo – 1

  • Tylko oprogramowanie- $ 69 miesięcznie
  • Pakiet oprogramowania i sprzętu – $105 miesięcznie

Dual-2 Licencje

  • Tylko oprogramowanie- $ 129 miesięcznie
  • Pakiet oprogramowania i sprzętu – $209 miesięcznie

Zespół-do 5 licencji

  • Tylko oprogramowanie- $ 249 miesięcznie
  • Pakiet oprogramowania i sprzętu – $359 miesięcznie

Nieograniczony-6 + Licencji

  • Tylko oprogramowanie- $ 399 miesięcznie
  • Pakiet oprogramowania i sprzętu – $539 miesięcznie

Uwaga: wszystkie plany są rozliczane corocznie.

TouchBistro ma wyjątkową obsługę klienta 24/7 przez telefon i e-mail. Oferują również usługi szkoleniowe dla dużych operacji. Ich personel składa się z rzeczywistych menedżerów usług gastronomicznych, serwerów i właścicieli. Dzięki temu wiedzą dokładnie, jak sprostać Twoim potrzebom i wyzwaniom.

Chociaż TouchBistro jest naszą najlepszą rekomendacją dla oprogramowania POS dla restauracji, przed rozpoczęciem należy pamiętać o kilku rzeczach.

System nie jest całkowicie oparty na chmurze, więc musisz go również uruchomić w sieci lokalnej. Więc nie jest to najlepsze rozwiązanie dla tych z Was, którzy działają z niestabilnym lub zawodnym połączeniem internetowym. TouchBistro działa w oparciu o infrastrukturę firmy Apple. Jeśli chcesz mieć System Android lub Windows POS, nie jest to najlepszy wybór dla Twojej restauracji.

Jak znaleźć najlepszy System POS

Porównaj oferty najlepszych firm POS

Uzyskaj Połączenie z usługą punktu sprzedaży, która pasuje do Twoich konkretnych potrzeb.

Porównaj Oferty

Co sprawia, że świetny system POS?

Ponieważ oceniasz potencjalne opcje, istnieją pewne czynniki, których powinieneś szukać. Jest to ta sama metodologia, której użyłem pisząc ten przewodnik. Poniżej wyjaśnię każdą funkcję i dlaczego ma to znaczenie.

Przetwarzanie Płatności

Przede wszystkim Twój system POS musi przetwarzać płatności. Niektóre opcje mają wbudowane procesory płatności, podczas gdy inne mają integracje firm trzecich.

Jeśli więc obecnie korzystasz z procesora płatności i nie chcesz się przełączać, wybierz System POS, który może zintegrować się z tą firmą.

Możliwości Ecommerce

Jeśli sprzedajesz online lub planujesz sprzedawać online, powinieneś poszukać systemu POS, który integruje się z Twoim sklepem ecommerce. W przeciwnym razie możesz napotkać problemy z takimi rzeczami, jak zarządzanie zapasami.

Dla tych z was, którzy dopiero sprzedają w sklepie, ale planują wejść na rynek ecommerce, polecam rozwiązanie typu “wszystko w jednym”, takie jak Shopify. Shopify Shopify POS jest bezpłatny w dowolnym planie ecommerce Shopify.

Konfiguracja i łatwość obsługi

Najlepsze systemy POS mają prosty proces konfiguracji. Niektóre nie wymagają nawet zakupu sprzętu. To tak proste, jak instalacja oprogramowania na własnym urządzeniu.

Inne rozwiązania wymagają zakupu sprzętu bezpośrednio za ich pośrednictwem. Te konfiguracje są zwykle nieco trudniejsze, ale nie zawsze skomplikowane.

Po uruchomieniu POS ważne jest, aby rozwiązanie było łatwe w obsłudze dla pracowników. Jeśli jesteś w branży restauracyjnej lub detalicznej, istnieje duża szansa, że masz wielu pracowników w niepełnym wymiarze godzin i masz wysoką rotację pracowników. Dlatego szkolenie i codzienne korzystanie z oprogramowania POS musi być tak proste, jak to tylko możliwe.

Zarządzanie Zapasami

Większość rozwiązań POS oferuje pewną formę zarządzania zapasami. Niektóre plany są lepsze od innych. Może być konieczne uaktualnienie planu, aby uzyskać pełne korzyści ze śledzenia zapasów.

Jeśli masz tylko jedną lokalizację i nie sprzedajesz online, Ta funkcja może nie być tak ważna dla Twojej firmy. Ale dla tych z was z bardziej rozbudowanych operacji, właściwe zarządzanie zapasami jest koniecznością.

Sprzęt

Chcesz korzystać z własnego sprzętu lub kupić sprzęt przy zakupie oprogramowania POS?

Istnieje wiele czynników, które wchodzą w tej decyzji. Price może być jednym z nich, ale nie zawsze tak jest. Sprzęt może również wpływać na łatwość obsługi, o której już rozmawialiśmy.

Rodzaj używanego sprzętu będzie również zależał od rodzaju prowadzonej działalności. Na przykład, jeśli prowadzisz kawiarnię, prawdopodobnie będziesz chciał mieć Terminal POS skierowany do klienta za ladą. Ale inne lokalizacje handlowe mogą preferować mobilny punkt sprzedaży, z którego pracownicy mogą korzystać na podłodze.

Branża i rodzaj działalności

Niektóre rozwiązania POS są specyficzne dla branży. Na przykład TouchBistro to najlepszy wybór dla firm z branży gastronomicznej. Lightspeed jest najlepszy dla niestandardowych zamówień.

Wielkość twojej firmy ma również znaczenie przy wyborze systemu POS. Jeśli masz tylko jedną małą lokalizację detaliczną z jednym rejestrem, Vend będzie najlepszym wyborem do rozważenia. Ale jeśli chcesz skalować za pomocą wielu rejestrów i kilku lokalizacji, lepiej byłoby skorzystać z rozwiązania takiego jak kwadrat.

Wartość systemu POS

Dzisiejsze systemy punktów sprzedaży robią znacznie więcej niż tylko przetwarzają płatności. Systemy te umożliwiają prowadzenie całego biznesu. Możesz:

  • Zarządzanie zapasami i pracownikami
  • Śledź i analizuj kluczowe wskaźniki sprzedaży
  • Zintegruj swój POS z programami lojalnościowymi, narzędziami e-mail marketingu, systemami księgowymi, procesorami płatności, platformami e-commerce i innymi
  • Dostęp do danych z dowolnego miejsca na urządzeniu mobilnym

A jednocześnie usprawniając działalność, POS pomaga poprawić ogólne wrażenia klientów, przyspieszając proces sprzedaży w sklepie, eliminując zadania ręczne i poprawiając dokładność raportowania.

Wniosek

Wybór odpowiedniego oprogramowania POS ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej firmy. Te nowoczesne rozwiązania robią o wiele więcej niż tylko przetwarzanie płatności.

Zsynchronizuj swój sklep internetowy ze sprzedażą osobistą, scentralizuj księgowość w wielu lokalizacjach i oszczędzaj pieniądze.

Niezależnie od tego, czy dokonujesz sprzedaży, jedna z moich najlepszych rekomendacji pomoże Ci śledzić wszystko w krótszym czasie:

  1. Plac POS
  2. Lightspeed
  3. Shopify
  4. PayCafe
  5. Quickbooks POS
  6. Helcim
  7. Revel
  8. Vend
  9. TouchBistro

Jaki jest najlepszy system POS? To zależy od tego, czego szukasz. Jeśli po przeczytaniu moich recenzji nadal nie masz pewności, skorzystaj z poniższego narzędzia porównawczego, aby ocenić swoje konkretne potrzeby.

Porównaj oferty najlepszych firm POS

Uzyskaj Połączenie z usługą punktu sprzedaży, która pasuje do Twoich konkretnych potrzeb.

[popup_anythng id=”45313″]

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts

Przegląd BotsCrew

BotsCrew jest jedną z najlepszych firm programistycznych chatbotów.  W rzeczywistości jest to już niezawodny programista chatbotów dla innowacyjnych,…

Recenzja ReferralCandy

Znalezienie opłacalnego sposobu na zwiększenie odbiorców e-commerce za pośrednictwem poczty ustnej (to faktycznie działa!) nie jest łatwe.  Na…