Najlepsze Strategie Zaangażowania Klientów, Które Generują Wysokie Przychody

Aby prowadzić udany biznes, musisz zrobić coś więcej niż tylko pozyskać klientów. Musisz je zatrzymać.

Jednym z najlepszych sposobów na skuteczna strategia utrzymania klientów jest poprzez tworzenie zaangażowania klientów.

Dotyczy to wszystkich firm w każdej branży.

Niezależnie od tego, czy masz lokalizację w małym mieście, czy masz globalny ecommerce sieć dystrybucji, klient to linia życia Twojej firmy.

Chociaż może się to nie wydawać problemem lub problemem w tej chwili, brak zaangażowania klientów może być szkodliwy dla Twojej firmy.

Na szczęście wygląda na to, że rozpoznałeś znaczenie zaangażowania klientów i to cię tutaj sprowadziło.

Jesteś we właściwym miejscu.

Pokażę Ci moje sprawdzone strategie, które pomogą Ci poprawić zaangażowanie klientów.

Po tych technikach pokaże klientowi jak bardzo ci zależy o nich.

image6 3

Kiedy klienci myślą, że Ci nie zależy, przestaną korzystać z Twoich usług i znajdą inną firmę, która będzie je lepiej traktować.

Część sukcesu zaangażowanie i utrzymanie obejmuje wykraczanie poza podstawy, aby połączyć się z klientami.

Duże firmy detaliczne są nawet wydatki w górę 1 mln USD na technologii sztucznej inteligencji w celu poprawy strategii zaangażowania klientów.

image2 3

To największe oczekiwane korzyści z tak dużej inwestycji.

Nie oczekuję, że to zrobisz, ale chciałem pokazać, jak duży nacisk duże marki kładą na ulepszanie swoich firm.

Moje strategie są znacznie bardziej opłacalne i przyniosą wysoki zwrot z inwestycji.

Nie wymagają zbyt wiele czasu ani wysiłku.

Możesz wdrożyć te taktyki od razu.

Oto, co możesz zrobić, aby zacząć.

Tworzenie interaktywnych wiadomości e-mail

Ile czasu spędziłeś w ciągu ostatnich kilku miesięcy upewniając się, że Twoje strategia e-mail marketingu czy występ na wysokim poziomie?

Zbyt często widzę ten błąd, gdy konsultuję się z różnymi firmami.

Wysyłają te same nudne cotygodniowe biuletyny i promocje.

Podczas gdy Twoi klienci zdecydowanie chcą usłyszeć od ciebie, identyczność nie będzie ich angażować.

To jest problem.

Możesz urozmaicić swoje kampanie e-mailowe, włączając interaktywne e-maile do Twoich wiadomości.

image7 3

Jednym ze sposobów, aby to osiągnąć, jest otrzymanie wiadomości e-mail, aby naśladować wygląd i wygląd witryny.

Dołącz różne menu, dając abonentowi powód, aby kliknąć coś, aby dowiedzieć się więcej.

Menu akordeonowe również działa dobrze.

Pozwala zapakować więcej informacji na małą przestrzeń.

Gdy klient zobaczy coś, co lubi, może kliknąć, aby rozwinąć Akordeon.

Zwiększa to również szanse, że subskrybenci zobaczą więcej twoich treści, ponieważ eliminuje potrzebę przewijania.

Dodawanie plików GIF i filmów do wiadomości może również zwiększyć zaangażowanie.

To o wiele bardziej ekscytujące niż czytanie zwykłego e-maila.

Jeśli prowadzisz działalność detaliczną lub e-commerce, powinieneś również uwzględnić wózki na żywo w swoich wiadomościach.

Jest to świetna strategia, aby poprawić swoją stawki za porzucanie koszyka.

Jeśli klient nie zakończy procesu realizacji zakupu, wyślij wiadomość e-mail z koszykiem wbudowanym w Wiadomość.

W ten sposób konsument może sfinalizować transakcję bez konieczności powrotu do witryny.

Jest szybki i skuteczny dla każdego, co pomoże wygenerować większe przychody dla Twojej firmy.

Regularnie korzystaj z Facebooka Live

Facebook Live to jeden z moich ulubionych trendów roku.

Jest to idealne źródło informacji dla firm, aby nawiązać kontakt z klientami.

Ponad połowa eksperci marketingu zgadzają się, że treści wideo daje najwyższy zwrot z inwestycji.

image5 3

Dlaczego?

Po pierwsze, to proste.

Po drugie, jeśli używasz Facebooka Live do promowania treści wideo, nie będzie cię to kosztować nic poza twoim czasem.

Traktuj swoją transmisję na żywo tak, jakby to był program telewizyjny.

Nie przychodź przypadkowo, kiedy tylko masz na to ochotę.

Ustaw zaplanowany czas raz lub dwa razy w tygodniu, aby przejść na żywo.

Pomoże Ci to zbudować lojalną grupę odbiorców, co wpłynie na konwersje i przychody.

Jedna z najlepszych części going live on Facebook jest możliwość interakcji z widzami w czasie rzeczywistym.

Podczas transmisji użytkownicy mają możliwość komentowania Twojego strumienia.

Te komentarze mogą być skierowane do ciebie lub innych osób oglądających transmisję.

Upewnij się, że odpowiesz na te komentarze.

Potwierdź tych użytkowników.

“Słuszna Uwaga, John Smith. Będę o tym pamiętać.”

To proste.

To uznanie sprawi, że widzowie poczują się wyjątkowo.

Zachęca ich do oglądania każdego tygodnia i inspiruje innych do komentowania, wiedząc, że mogą również zostać wspomniani.

Facebook live filmy są natywne, co oznacza, że są osadzone na stronie lub kanale w przeciwieństwie do linku zewnętrznego.

image1 3

Natywne formaty zwiększają udział treści w porównaniu z innymi kanałami.

Nie rób szybkiego streamu.

Dłuższe filmy na żywo zwiększają twoje szanse na zdobycie większej publiczności.

Facebook pozwala na uruchomienie do czterech kolejnych godzin.

Nie musisz streamować przez pełne cztery godziny, ale polecam robić co najmniej dwie lub trzy godziny.

Nie wiesz, o czym rozmawiać w tym czasie?

Nie przejmuj się tym.

Bądź sobą.

Oczywiście chcesz zachować profesjonalizm, ale ten strumień da Twoim klientom szansę zobaczenia ludzkiej strony Ciebie.

Rozpoznanie, że za marką stoi prawdziwa osoba, pomoże im nawiązać bliższy kontakt z Tobą.

Może to ostatecznie zwiększyć lojalność klientów.

Oto coś jeszcze, o czym warto pamiętać: 85% Filmów na Facebooku jest oglądanych przy wyłączonym dźwięku.

Korzystaj z wielu efektów wizualnych w swoim strumieniu.

Możesz również Dodaj podpisy do Twojego filmu, aby widzowie mogli przeczytać to, co mówisz.

Spójrz na niektóre z góry Statystyki wideo na Facebooku od 2016.

image10 2

Wszystkie te liczby potwierdzają mój punkt widzenia.

Dodaj tę strategię do swojej kampanii marketingowej, aby poprawić relacje między tobą a Twoimi klientami.

Uruchom konkurs lub loterię

Promocje to świetny sposób na zwrócenie uwagi Twojej bazy klientów.

Każdy chce czegoś za darmo, więc daj ludziom to, czego chcą.

Najpierw musisz zrozumieć różnicę między konkursem a loteriami.

Konkurs oznacza, że klienci muszą włożyć jakiś wysiłek, aby wygrać.

Jest osąd związany z wyborem zwycięzcy na podstawie umiejętności.

Loteria oznacza, że zwycięzca jest wybierany losowo.

Polecam prowadzenie konkursu w przeciwieństwie do loterii, ponieważ sprawia, że klient jest bardziej zaangażowany i szczerze zainteresowany Twoją marką.

Jeśli biorą udział w loterii, wszystko, co robią, to wchodzą i zapominają o tym.

Polecam przeprowadzenie konkursu przez platformy społecznościowe.

image3 3

Analizując najważniejsze korzyści z marketingu w mediach społecznościowych, widzimy, że lista odnosi się bezpośrednio do naszej dyskusji na temat zaangażowania klientów.

Rozwój lojalnych fanów pomoże zwiększyć swoje dochody.

Prowadzenie konkursów w mediach społecznościowych również zwiększy ekspozycję Twojej marki.

Jedną z propozycji może być konkurs fotograficzny na Instagramie.

Lubię tę technikę, ponieważ jest łatwa.

Dodatkowo zachęca treści generowane przez użytkowników.

Powiedz swoim Klientom, aby opublikowali zdjęcie związane z Twoją firmą.

Użytkownik, który ma najwięcej polubień na swoim zdjęciu, wygra konkurs.

Teraz Twoja marka jest w mediach społecznościowych wystawiona na ludzi, którzy mogli cię wcześniej nie znać.

Oprócz poprawy zaangażowania z dotychczasowymi klientami, masz możliwość pozyskania nowych klientów bez żadnych kosztów.

Oto przykład konkursu Infiniti działa w mediach społecznościowych:

image9 2

Użycie hashtagu do wzięcia udziału w konkursie może również zwiększyć szanse na to, że Twoja promocja stanie się wirusowa.

Uczestnicy wiedzą, że ich zdjęcia będą porównywane do zdjęć innych klientów, więc sprawdzą również wszystkie inne zgłoszenia.

Oto kilka wskazówek, o których należy pamiętać, gdy prowadzisz konkurs:

  • upewnij się, że zasady są wyraźnie opublikowane
  • ustal termin
  • nagroda musi być odpowiednia dla Twojej marki
  • Zezwalaj użytkownikom mobilnym na udział
  • Twój hashtag powinien być kreatywny i wyjątkowy
  • upewnij się, że konkurs można udostępnić na platformach społecznościowych
  • ogłoś, gdy wybierzesz zwycięzcę

Ponieważ konkursy są tak łatwe i tanie w prowadzeniu, polecam robić to często.

To, że konkurs się skończył, nie oznacza, że nie możesz od razu rozpocząć kolejnego.

W rzeczywistości, uruchamianie tych promocji często daje klientom powód do dalszego wchodzenia i nadal będą zaangażowani w Twoją markę.

Opublikuj swoją historię na Instagramie

Skorzystaj ze wszystkiego, co Instagram ma do zaoferowania.

Nie tylko pisać na swoim profilu.

Dodaj również zdjęcia i filmy do swojej historii.

Podobnie jak Snapchat, wszystko na twojej historii na Instagramie trwa przez 24 godziny.

Więc bądź aktywny i dodawaj do niego każdego dnia.

To są moje najlepsze propozycje, co powinieneś umieścić w swojej historii:

  • informacje promocyjne i rabaty
  • dowód społeczny
  • treść z twojej strony
  • za kulisami klipy przestrzeni roboczej Twojej firmy
  • nowości produktowe
  • przedstawienie pracowników

Te posty utrzymają Twoich obserwujących w Twoim profilu.

Jeśli chcesz uruchomić ulepszoną wersję Instagram story, możesz również przejść na tę platformę.

O znaczeniu tej strategii już mówiłem, kiedy mówiłem o Facebook Live.

Facebook Instagram Live story polecam używać do czegoś innego niż Twoja strategia na Facebooku.

Dzięki Facebookowi powinieneś organizować cotygodniowy stream.

Ale z Instagramem powinieneś żyć, gdy jesteś na imprezie albo zrobić coś fajnego.

image8 3

Stworzy to autentyczną interakcję z widzami.

W rezultacie pozostaną zaangażowani w TWÓJ profil i markę.

Napisz podwójną stronę docelową

Oto strategia często pomijana.

Aby zwiększyć zaangażowanie klientów, musisz pozyskać klientów, którzy chcą być zaangażowani w pierwszej kolejności.

Oto co mam na myśli.

Jeśli twoi klienci mogą utworzyć profil lub dołączyć do listy subskrypcji za pomocą jednego kliknięcia, możesz znaleźć osoby, które nie są naprawdę zainteresowane.

Zachęcenie klientów do zrobienia dodatkowego kroku, aby dołączyć do listy, zwiększy zaangażowanie.

Najlepszym sposobem na to jest podwójna strona docelowa.

Gdy klient subskrybuje Twoją listę e-mail z twojej witryny, potwierdź subskrypcję e-mailem powitalnym.

Pomoże Ci odfiltrować ludzi, którzy nie chcą być zaręczeni.

Podwójne e-maile opt-in będą również popraw swoje otwarte stawki.

image4 3

Chociaż możesz skończyć z mniejszą liczbą subskrybentów, otrzymasz bardziej aktywny abonentów.

To znacznie ułatwi Wam zastosowanie innych taktyk zaangażowania, o których rozmawialiśmy.

Wniosek

Poprawa strategii zaangażowania klientów pozytywnie wpłynie na przychody.

Nie wiesz od czego zacząć?

Postępuj zgodnie ze wskazówkami, które opisałem w tym poście.

Zacznij od opracowania interaktywnych wiadomości e-mail.

To proste. Po prostu kontynuuj wysyłanie wiadomości e-mail do aktualnej listy subskrybentów, ale Dołącz filmy, gify, Koszyki na żywo i menu, aby zwiększyć zaangażowanie w każdą kampanię.

Zaplanuj godzinę każdego tygodnia, aby przejść na żywo na Facebooku.

Interakcja z widzami, którzy komentują transmisję. Jest to doskonała okazja, aby połączyć się z klientami w czasie rzeczywistym.

Uruchom konkurs lub loterię, która zachęca do UGC.

Konkursy dadzą klientom powód do interakcji i interakcji z Twoją marką.

Skorzystaj również z funkcji Historia Instagram.

Innym sposobem na ułatwienie kontaktu z klientami jest filtrowanie najbardziej opłacalnych kandydatów na liście subskrypcji.

Utwórz stronę docelową double opt-in, Aby upewnić się, że twoi klienci są zainteresowani i naprawdę chcą, abyś nadal z nimi współpracował.

Jakiego rodzaju treści umieścisz w swojej historii na Instagramie, aby zwiększyć zaangażowanie w aktualną bazę klientów?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts