Prowadzenie imprezy to świetny sposób na firmy, aby uzyskać ekspozycję.
Dotyczy to zarówno świąt, jak i specjalnych okazji dla klientów, społeczności lub branży.
Możesz chcieć promować wydarzenie, nawet jeśli go nie organizujesz.
Na przykład, może Twoja firma będzie miała stoisko ustawione na targach lub targach pracy.
Może jesteś główny mówca na konferencji lub kolacji.
Twoja firma może być głównym sponsorem charytatywnego turnieju golfowego.
Lista jest długa.
Niezależnie od tego, jakiego rodzaju wydarzenie organizujesz, uczestniczysz lub sponsorujesz, jeśli chcesz, aby odniosło sukces, musisz zachęcić ludzi do pokazania się.
Planowanie wydarzeń nie jest łatwe.
Czasami przygotowania do wydarzeń trwają miesiące i wymagają profesjonalnej pomocy.
Po spędzeniu tak dużo czasu, pieniędzy i przygotowań, byłoby przygnębiające, aby zobaczyć niską frekwencję.
Jeśli już przez to przechodziłeś, wiesz o czym mówię.
Chociaż możesz potrzebować pomocy w prowadzeniu wydarzenia, możesz sam zebrać ludzi do drzwi.
Dni rozwieszania ulotek w mieście się skończyły.
Pokażę Ci, jak zbudować szum i zachęcić tysiące ludzi do wzięcia udziału w wydarzeniu za pomocą taktyki online.
Stwórz stronę internetową dla swojego wydarzenia
Zamiast po prostu mieć mały przycisk na swojej obecnej stronie internetowej promującej wydarzenie, powinieneś zbudować zupełnie nową stronę internetową.
Zobacz jak Crawford Contractor Connection czy to dzięki corocznej konferencji i targach biznesowych:
Na początek wystarczy spojrzeć na opcje menu.
Mają dziewięć różnych zakładek menu dla odwiedzających stronę do wyboru, wszystko dla tego jednego wydarzenia.
Jest to o wiele bardziej skuteczne niż posiadanie jednej sekcji lub jednej strony aktualnej strony internetowej poświęconej temu.
Jak inaczej byłabyś w stanie zmieścić wszystkie informacje w tak małej przestrzeni?
Takie wydarzenie będzie miało ludzi przylatujących z całego kraju.
Jeśli organizujesz coś podobnego, musisz być jak najbardziej przychylny wobec uczestników.
Skontaktuj się z lokalnymi hotelami, aby zablokować pokoje i zaoferować zniżki dla grup.
Każdy uczestnik będzie mógł znaleźć te informacje bezpośrednio na stronie wydarzenia.
Możesz również użyć swojej witryny jako platformy do rejestracji osób.
Teraz możesz zbierać pieniądze z góry i mieć bardziej oficjalną liczbę głów na dzień wydarzenia.
W ten sposób będziesz miał dokładniejsze oszacowanie liczby uczestników, niż gdybyś zgadywał, ilu się pojawi.
Wysadzaj swoich subskrybentów e-maili zaproszeniami
Najlepiej zacząć od ludzi, których znasz.
Będziesz miał łatwiejszy czas, aby wziąć udział w wydarzeniu niż ci, którzy nie znają Twojej marki.
Sprawdź ten e-mail z Marketo jako przykład:
W tym wirtualnym wydarzeniu wzięli udział ponad 10 000 osób.
To prawda, w dzisiejszych czasach ludzie mogą uczestniczyć w Twoich wydarzeniach bez konieczności wychodzenia z domu.
Ale skupmy się na e-mailu.
Ma wiele dobrych informacji, które możesz skopiować w swoim:
- Zawsze upewnij się, że Data i godzina są jasne
- Wyczyść przyciski CTA
- Podaj swoje dane kontaktowe
- Daj subskrybentom powód do uczestnictwa
- Dodaj wideo do swojego e-maila (e-maile z wideo uzyskają o 96.38% wyższe CTRs)
Jeśli masz jakieś gwiazdy lub specjalnych gości, którzy przychodzą, aby porozmawiać, nie trzymaj tego w tajemnicy.
Nikt nie chce usłyszeć od ” niespodziewanego gościa.”
To może oznaczać wszystko.
Bądź z góry i jasno o wszystkich informacjach.
Ponieważ będziesz wysyłać e-maile do subskrybentów, którzy mogą być twoimi obecnymi klientami, możesz zapewnić im więcej zachęt do uczestnictwa.
“Zarejestruj się teraz i odbierz kartę podarunkową o wartości 20 $oraz bezpłatną koszulkę.”
Coś takiego powinno wystarczyć.
Po prostu upewnij się, że muszą rzeczywiście uczestniczyć w wydarzeniu, aby odebrać swoje nagrody.
Jeśli natychmiast otrzymają nagrodę, mogą nie mieć powodu, aby się pojawić.
Użyj podcastów, aby dowiedzieć się więcej
Podcasty są doskonałym źródłem online, aby dotrzeć do dużej publiczności.
Jeśli ty lub Twoja firma ma podcast, wiesz, o czym mówię.
Ale nawet jeśli nie, możesz spróbować współpracować z innymi podcastami związanymi z Twoją marką i branżą, aby zbudować szum na wydarzenie.
Ludzie spędzają więcej czasu słuchanie podcastów niż jakiekolwiek inne źródło dźwięku.
Dlatego jest to jeden z moich ulubionych sposobów promowania czegokolwiek w Internecie, ale jest szczególnie pomocny w przypadku wydarzenia.
W zależności od relacji z osobą, która prowadzi podcast, prawdopodobnie będzie cię to kosztować trochę pieniędzy.
Ale gdybyś reklamował się tradycyjnymi metodami marketingowymi, takimi jak reklamy drukowane, telewizyjne lub radiowe, płaciłbyś bez względu na to.
Więc warto.
Ale postaraj się jak najlepiej utrzymać te koszty na jak najniższym poziomie.
Rozważ zaoferowanie osobie prowadzącej podcast bezpłatnej promocji dla swojej marki podczas wydarzenia w zamian za czas antenowy w ich programie, aby ją poprzeć.
To sprawia, że wszyscy są zadowoleni i może narazić Twoje wydarzenie na potencjalnie setki tysięcy słuchaczy.
Wymyśl unikalny hashtag dla swojego wydarzenia
Jeśli chodzi o promocję w mediach społecznościowych, skorzystaj w pełni z hashtagów.
Odpowiedni hashtag może zwiększyć szanse na to, że Twoje posty i wydarzenie staną się wirusowe.
Facebook, Instagram, Twitter lub wszystkie te platformy promują Twoje wydarzenie, upewnij się, że w każdym poście umieściłeś hashtag.
Oto przykład hashtagu z Eurobike event w Niemczech:
Hashtagi są świetne, ponieważ możesz ich używać w trzech różnych fazach, aby promować swoje wydarzenie.
- Przed rozpoczęciem imprezy
- Podczas imprezy
- Po wszystkim
Użyj hashtagów w każdym poście poprzedzającym wydarzenie.
To pomoże ci uzyskać początkowy przypływ ludzi do wzięcia udziału.
Dołącz go do wszystkich zaproszeń i e-maili.
Po rozpoczęciu wydarzenia hashtag nie musi umierać.
Uczestnicy, prelegenci, wykonawcy lub osoby powiązane z Twoim wydarzeniem mogą używać tego hashtagu, aby dzielić się swoimi doświadczeniami w czasie rzeczywistym.
Jeśli Twoje wydarzenie trwa kilka dni, te hashtagi mogą zachęcić osoby, które nie planowały wziąć udziału w wydarzeniu.
Ludzie mogą udostępniać wszystkie swoje zdjęcia i filmy za pomocą hashtagu wydarzenia.
Aktywność w mediach społecznościowych podczas korzystania z hashtagu podczas Wydarzenia może pomóc w generowaniu rozmów na ten temat.
Zapytaj ludzi, jaka była ich ulubiona część do tej pory.
Możesz Uruchom konkurs najlepszego zdjęcia z imprezy.
Po zakończeniu wydarzenia Możesz zachować Hashtag przy życiu.
Uczestnicy mogą nadal publikować zdjęcia, a Ty możesz pozostać z nimi związany za pomocą hashtagu.
Możesz nawet połączyć to wydarzenie z następnym.
Utwórz wydarzenie na Facebooku
Facebook jest jedną z najlepszych platform do promowania wydarzenia w Internecie, ponieważ ma ponad 1 miliard aktywnych użytkowników miesięcznie.
Jeśli nigdy nie ustawiłeś wydarzenia na Facebooku, nie martw się—to proste.
Pokażę Ci dokładnie, co zrobić, abyś zrobił to dobrze za pierwszym razem.
Krok # 1: Przejdź do” wydarzenia “w menu” odkrywaj”
Po lewej stronie strony głównej Facebooka zobaczysz menu z napisem ” Eksploruj.”
“Wydarzenia” to pierwsza opcja pod tą zakładką.
Po kliknięciu zobaczysz wszystkie wydarzenia, w których uczestniczysz, te, które interesują twoich znajomych, oraz wydarzenia w pobliżu.
Krok # 2: Kliknij “Utwórz Wydarzenie”
Stąd możesz kliknąć “Utwórz wydarzenie” w jednym z dwóch różnych miejsc na stronie.
Kliknij przycisk w lewym dolnym rogu ekranu lub w górnej środkowej części strony, aby kontynuować.
Krok # 3: Ustaw go jako wydarzenie publiczne
Upewnij się, że wydarzenie jest publiczne.
Prywatne imprezy są przeznaczone na małe imprezy lub spotkania w gronie przyjaciół, ale nie dla firm.
Aby upewnić się, że zostanie on wystawiony na jak największą liczbę osób, ważne jest, aby kliknąć To ustawienie.
W przeciwnym razie tylko osoby, które osobiście zaprosisz, będą miały dostęp do tej strony.
Krok # 4: Dodaj zdjęcie wydarzenia
Prześlij zdjęcie swojego wydarzenia.
Może to być logo Twojej firmy, ale polecam, w tym więcej informacji.
Stwórz niestandardowy obraz z logo, nazwą wydarzenia, datą, godziną i innymi istotnymi informacjami.
Jest to świetne miejsce na umieszczenie hashtagu wydarzenia, o którym rozmawialiśmy wcześniej.
Krok # 5: Dodaj podstawowe informacje o wydarzeniu
Twoje zdjęcie z Wydarzenia może zawierać te informacje, ale musisz je tutaj oficjalnie opublikować na Facebooku.
Wymyśl imię.
Powiedz ludziom, gdzie odbędzie się wydarzenie.
Ustaw konkretne czasy rozpoczęcia i zakończenia wydarzenia.
Może trwać kilka godzin lub tydzień.
Cokolwiek zdecydujesz, to jest miejsce, w którym to ustawisz.
Krok # 6: Dodaj opis i kliknij”Utwórz”
Oto część, w której możesz opowiedzieć ludziom więcej o swoim wydarzeniu.
Jacy goście specjalni są obecni?
Podajesz jedzenie?
Czy jest to przyjazne dla rodzin?
Powiedz potencjalnym gościom, gdzie mogą zaparkować i jak mogą kupić bilety.
Dodaj wiele szczegółów tutaj.
Nie bądź niejasny.
Dołącz link do strony wydarzenia specjalnego, o którym mówiłem wcześniej.
Po zakończeniu kliknij przycisk “Utwórz”.
To wszystko. Twoje wydarzenie zostało utworzone.
Teraz nadszedł czas, aby zaprosić ludzi do przyłączenia się.
Zacznij od dodania wszystkich, którzy śledzą Twoją markę na Facebooku.
Zachęcić tych ludzi, aby zaprosić swoich przyjaciół, jak również.
Facebook event Instagram możesz promować również na innych platformach, takich jak Twitter, Instagram i LinkedIn.
Użyj swojego hashtagu, aby skierować użytkowników na stronę na Facebooku.
Nawet osoby, które nie śledzą Twojej strony na Facebooku, będą mogły zobaczyć Twoje wydarzenie.
Algorytm Facebooka sprawi, że pojawi się on na ich wiadomościach, jeśli któryś z ich znajomych jest zainteresowany uczestnictwem.
Dotrzyj do obserwujących na Instagramie
Instagram to kolejny niedrogi i skuteczny sposób na promocję dowolnego wydarzenia w Internecie.
Tutaj łatwo zamieścić zdjęcia.
Poza tym masz już tam znajomych, więc skorzystaj z tego.
Działa to niezależnie od tego, czy jesteś firmą globalną,czy lokalną.
Sprawdź tę promocję wydarzenia na Instagramie od Galeria Nadziei:
Obraz jest bardzo skuteczny.
Posiada wszystkie informacje potrzebne do zwrócenia uwagi swoich zwolenników.
Post zawiera datę i godzinę wydarzenia wraz z danymi kontaktowymi i lokalizacją.
Jako dodatkową zachętę wymienili również zaproszonych artystów oraz firmy oferujące Jedzenie i napoje.
Możesz również zobaczyć, że dodali hashtag wydarzenia do postu-skuteczną metodę promocyjną.
Obraz może być również używany na innych platformach.
Jeśli plan Facebook Instagram spersonalizowany obraz, może podwoić się jako zdjęcie wydarzenia na Facebooku.
Wniosek
Hosting, prowadzenie i uczestnictwo w wydarzeniu może być skomplikowane i kosztowne.
Jednak promowanie go w Internecie nie musi być.
Jak widać z taktyki, którą omówiłem, możesz wystawić swoje wydarzenie dużej publiczności bez wkładania zbyt wiele wysiłku, czasu lub pieniędzy.
Po prostu trzeba być inteligentnym i bezpośrednim, aby uzyskać najlepsze wyniki.
Zacznij od stworzenia strony internetowej zaprojektowanej specjalnie dla Twojego wydarzenia.
Możesz go używać do przekazywania uczestnikom informacji, zachęcania do rejestracji i pobierania płatności z wyprzedzeniem.
Skorzystaj z aktualnych kanałów dystrybucji marketingowej, w szczególności z listy subskrybentów poczty e-mail.
Wszyscy na twojej liście e-mailowej są już zaznajomieni z Twoją marką, co zwiększa szanse, że będą zainteresowani udziałem w Twoim wydarzeniu.
Użyj podcastów lub podcastów innych ludzi, aby zbudować szum na wydarzenie.
Wymyśl sprytny hashtag, aby uzyskać ekspozycję na platformach społecznościowych.
Facebook Instagram i promuj wydarzenie na Facebooku.
Im więcej osób się pojawi, tym bardziej udane będzie Twoje wydarzenie.
Wszystko zaczyna się od tego, jak dobrze go promujesz.
Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek promocyjnych online, nie będziesz miał problemu z pozyskaniem tysięcy osób do udziału w wydarzeniu.
Jakie inne rodzaje skutecznych strategii stosowałeś w przeszłości, aby promować swoje wydarzenia?