Najnowsze trendy w tworzeniu nagłówków i ich sukces

headlines

Bez względu na to, jaki rodzaj strony internetowej masz, jedyną rzeczą, która jest zawsze prawdziwa, jest to, że Twoje nagłówki są naprawdę. ważne. Nagłówki wpływają na takie rzeczy, jak zaangażowanie użytkowników, czytelność, konwersje, SEO, Udostępnianie społecznościowe, a nawet kliknięcia.

  • 80% ludzi przeczyta nagłówek, ale tylko 20% ludzi przeczyta artykuł. To, czy przyciągniesz te dodatkowe 80%, zależy od magnetyzmu twojego nagłówka.
  • Naprawdę dobry nagłówek może zwiększyć ruch o 500%.

Warto włożyć czas i wysiłek w stworzenie pięknego nagłówka! Uważnie przestudiowałem nagłówki gazet i poznałem tę potężną prawdę. Sukces polega na tworzeniu mistrzowskich nagłówków.

Zanim przejdziemy do tego, jak można tworzyć i wykorzystywać nagłówki magnetyczne, przejdźmy najpierw do tego, co się zmienia.

Co się zmienia w tworzeniu nagłówków?

Prawdopodobnie przeczytałeś coś lub dwa o opracowywaniu świetnego nagłówka. Uważaj na każdego, kto mówi ci, że nagłówki trzeba być pewnym sposób. Treści internetowe to ewoluująca Jednostka. Nawet tak zwane “magnetyczne” nagłówki zmieniły się w ciągu krótkiej historii.

W 1998 roku Jakob Nielsen napisał artykuł” Jak pisać nagłówki”, który nakazywał, aby nigdy nie używać nagłówków “”cute “” lub “”clever””.”Powiedz to Viral Nova. W ciągu zaledwie kilku miesięcy liczba odwiedzających wzrosła od zera do siedemdziesięciu milionów. Dlaczego? Nagłówki. I tak, większość z nich jest urocza i sprytna. Ich nagłówki nie są takie, jak w sieci. Opowiem o nich poniżej.

To po prostu pokazuje, że to, co jest popularne i popularne w nagłówkach gazet, zawsze się zmienia. Nagłówki są jak trendy w modzie-przychodzą i odchodzą, zmieniając się i zmieniając z popularnymi nastrojami i współczesnymi troskami. Aby wykorzystać popularne trendy nagłówek, musisz być świadomy.

Jedzenie na wynos:  Bądź na bieżąco z trendami w tworzeniu nagłówków.

Czego chcesz od nagłówka?

Jaki jest idealny nagłówek?

Na to pytanie nie da się odpowiedzieć. Zamiast tego musisz zadać pytanie ” jaki jest idealny nagłówek dla mojej sytuacji?” Nagłówki będą się różnić w zależności od trzech rzeczy:

  1. Twój cel
  2. Twoja publiczność
  3. Gdzie będzie promowany nagłówek

Najpierw odpowiemy na pytanie ” jaki jest cel tego nagłówka?”

Innymi słowy, co chcesz, aby twój nagłówek zrobił dla ciebie?

Jeśli twój nagłówek ma na celu zwiększenie twojej obecności społecznej, musi mieć elementy wirusowe i linkbait. Jeśli twój nagłówek dotyczy strategii content marketingowej zorientowanej na SEO, nagłówek musi zawierać odpowiednią mieszankę słów kluczowych z długim ogonem i angażującego języka. Jeśli twoim celem są konwersje, będziesz potrzebował języka generującego konwersję dla nagłówka.

Po drugie, zapytaj “dla kogo jest ten nagłówek?”

Twoi odbiorcy muszą być na czele twojego umysłu, gdy piszesz nagłówek. Kim są ci ludzie? Co lubią? Jak oni myślą? Jaki jest ich ulubiony drink?

Będziesz musiał napisać nagłówek, który jest w zasadzie osobistym listem do Twojej docelowej osoby. Pomyśl o nich; pisz dla nich; celuj w nich.

Na koniec zapytaj “gdzie to będzie promowane?”

Ostatni czynnik ma związek z tym, gdzie nagłówek będzie promowany. Na przykład limit postaci na Twitterze uniemożliwia publikowanie długich nagłówków. Google + i Facebook używają easy picture embeds. Zdjęcie Twittera może, ale nie musi, pojawić się w kanale Twittera, w zależności od aplikacji. Te kluczowe różnice oznaczają krytyczne zmiany nagłówka, powiązanego obrazu i dowolnego tekstu podglądu.

Zobacz, jak Viral Nova wdraża te małe, ale ważne zmiany na trzech różnych platformach:

Strona internetowa:
viral nova website

Facebook:
viral nova facebook

Twitter:
viral nova twitter

Nagłówek pozostaje w dużej mierze taki sam, ale są dodatki teasera (Facebook) i zdjęcie.

Chcesz się upewnić, że korzystasz ze wszystkich kanałów, ale możesz nieco dostosować nagłówek, aby zmaksymalizować wszystkie funkcje konkretnego kanału społecznościowego.

Jedzenie na wynos:  Napisz nagłówek, który spełnia Twoje cele, łączy się z publicznością i pasuje do twojej strategii promocyjnej.

Co się zmienia w tworzeniu nagłówków?

W dziedzinie tworzenia Nagłówków istnieje pięć tradycyjnych typów zwanych ” typami nagłówków wysokiego poziomu.”

  1. Normal (sposoby na upiększenie picia herbaty) – zobaczysz je wszędzie. Tradycyjne gazety i czasopisma praktykują ten rodzaj tworzenia Nagłówków.
  2. Pytanie (Jakie są sposoby na to, aby picie herbaty było przyjemniejsze?) – strategiczne lub błyskotliwe pytania były podstawą nagłówków przez długi czas. Zakłada się, że te pytania zainteresują widza na tyle, aby mógł przeczytać artykuł, aby uzyskać odpowiedź na pytanie.
  3. Jak (Jak sprawić, aby picie herbaty było przyjemniejsze) – styl nagłówka ” jak ” to świetny sposób na zaoferowanie czegoś bezpośrednio czytelnikom, którymi są zainteresowani. Jest to podejście problem-Rozwiązanie, i to działa świetnie. WikiHow i eHow są popularnymi witrynami, które są zbudowane na idei how – to.
  4. Liczba (30 Sposobów Na Upiększenie Picia Herbaty) – ponumerowany nagłówek jest prawdopodobnie najbardziej popularny do tej pory. Czytałeś Ostatnio BuzzFeed? Będziesz miał oko liczby. (I rozpaczliwie będziesz chciał kliknąć.)
  5. Czytelnik-adresowanie (sposoby, aby picie herbaty było przyjemniejsze) – istnieje wiele tytułów artykułów, które konfrontują czytelnika z rzekomym need. Te nagłówki często zaczynają się od ” dlaczego.”

Chociaż Powyższa lista moz obejmuje główne nagłówki, najnowsze trendy stworzyły nową kategorię.

Nazywam to nagłówkiem “intryga emocjonalna”.

Najwyraźniej ten model działa. Atlantic zgarnął zrzut ekranu z analizy Viral Nova. Ta strona, pionier w emocjonalnym nagłówku intrygi, w jakiś sposób osiągnęła na północ sto milionów unikalnych użytkowników w ciągu zaledwie kilku miesięcy.

viral nova traffic

Strona jest prowadzona przez faceta pracującego w swoim salonie w Ohio. Jest popularny, po części, ze względu na przyciągające uwagę nagłówki.

viral nova headlines

Nagłówki to czysta przynęta, ale też geniusz.

Już inne strony łapią.

viral quake

Te nagłówki wykorzystują ludzką ciekawość. Używają pierwszoosobowego stylu i szokującego języka, aby chcieć kliknąć.

Stają się coraz bardziej popularne. Autor w TheGuardian.com pisze: “oto trzy nagłówki, które znalazłem niedawno, gdy odwiedziłem Viral Nova,stronę kuracyjną, którą mam straszne przeczucie, że może reprezentować przyszłość sieci.”

Strony takie jak te wykorzystują paliwo społecznościowe-Facebook, Twitter, Reddit itp. To tam naprawdę dzieje się czytanie, dzielenie się i aktywność wirusowa. Ale takie udostępnianie nie może się odbyć bez nagłówków, służących jako katalizator dla działań czytelników.

Surowe, szokujące, intrygujące, ciekawe i pikantne, te nagłówki sięgają czegoś głęboko w ludzkiej psychice. Ciągną, pytają, obrażają lub rozbawiają nas na tyle, abyśmy się zatrzymali, kliknęli, spojrzeli i udostępnili.

To potężne nagłówki.

Jedzenie na wynos:  Aby zarobić na sile nagłówków, użyj kombinacji tych metod.

Jak stworzyć potężny nagłówek?

Dochodzimy więc do pytania sprzęgła-jak to zrobić? Jak napisać te genialne, psychologicznie poruszające nagłówki, które powodują wzrost ruchu o 500% lub przyciągają uwagę na całym świecie?

Pozwól, że dam ci cztery proste wskazówki.

  • Zdominuj swoją niszę – nie spodziewaj się być następnym Buzzfeed, Upworthy, lub Viral Nova. Lubię strzelać na Księżyc, ale muszę zachować ostrożność. Czy próbujesz być następnym wirusowym agregatorem informacji społecznościowych? Więc śmiało, walcz z wirusową novą. Ale idealnie powinieneś skupić się na dominacji nad swoim własne nisza.
  • Naśladuj to, co dobre – jak już wspomniałem, śledź trendy w pisaniu nagłówków. Chcesz dowiedzieć się, co działa, a następnie wyjść i zrobić to dla odbiorców. Śmiało, wykorzystaj strategiczne techniki stosowane przez zwycięzców w branży. Powiedzenie “dobrzy artyści kopiują; wielcy artyści kradną”ma pewne zalety, nawet w tworzeniu nagłówków. Geniusz to imitacja.
  • Test A / B do cholery – najbardziej wiarygodne informacje pochodzą z twojego śledztwa. Przeprowadzaj testy A / B tak wcześnie, jak często i tak agresywnie, jak to możliwe. Nagłówki Viral Nova pokazują każdy znak rygorystycznych testów A / B. Redaktorzy Upworthy muszą napisać nagłówki 25, a następnie użyć oprogramowania testowego, aby wybrać najlepszy. Jestem zapalonym testerem i odkryłem ogromny ruch i wzrost konwersji z prostych testów A / B. Polecam prowadzenie w najmniej jeden nowy test A / B co drugi miesiąc, choć częściej jest lepszy.
  • Własny język – nagłówki sprowadzają się do tego: słowa. Musisz mieć fachową umiejętność wyrażania siebie w języku, w którym piszesz nagłówki. Ponieważ sukces artykułu zależy od nagłówka, poświęć dużo czasu na modyfikowanie słów, Próbowanie iteracji i testowanie wersji na znajomych i niczego nie podejrzewających kolegach. Słowa, dźwięki, definicje, synonimy, czasowniki — to składniki nagłówków. Stwórz coś niesamowitego.

Wniosek

Jeśli chcesz zostać mistrzem mediów społecznościowych, strategii treści lub samego marketingu cyfrowego, najpierw musisz zostać mistrzem inteligentnych nagłówków.

Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż przyglądanie się analizom i oglądanie genialnie opracowanego nagłówka dostarczającego dynamicznego ruchu i niewiarygodnych wskaźników akcji. Ten rodzaj satysfakcji jest całkowicie w Twoim zasięgu.

Śmiało.

Total
0
Shares
Related Posts