Czy zauważyłeś w dzisiejszych czasach ogromną liczbę startów?
Nie chodzi tylko o Ciebie.
Jak wielu blogerów skacze off Moda Adsense wkracza do gry z niekończącym się strumieniem e-booków premium, białych ksiąg, serii wywiadów audio, kursów wideo, witryn członkowskich, wydarzeń sieciowych, seminariów internetowych, konferencji, pakietów konsultacji, prywatnych grup coachingowych, książek drukowanych, przedmiotów fizycznych i wszystkiego innego, co można połączyć w aktywa RYNKOWE.
A ponieważ blogerzy są dobrzy w tworzeniu treści, nie wypuszczają tych produktów bez żadnych nagromadzeń. Przeprowadzają wielostopniowe premiery z mnóstwem mocnych treści.
Więc jeśli masz coś do wprowadzenia na rynek, czy jest jakiś sens? Czy jest jakiś sposób, aby przeciąć ten cały hałas?
Wierzcie lub nie, tam is sposób na wyrwanie się z stada. Naprawdę możesz stworzyć kopię zapasową swojego unikalnego produktu z równie niezwykłą premierą — premierą, o której sam w sobie będzie mówił.
Prawdopodobnie już wiesz, że sprzedaż polega na wywoływaniu wyzwalaczy emocjonalnych, a nie na tworzeniu logicznego przypadku. Po co więc zostawiać te wyzwalacze na stronie sprzedaży, skoro można je rozszerzyć, aby objąć całą premierę?
Nie tylko stwórz start. Utwórz niezwykłe Uruchom, wykorzystując te siedem podstawowych elementów psychologicznego przywiązania:
1. Ograniczone ramy czasowe
Nie mówię tu o wykorzystywaniu niedostatku i narzucaniu terminów zakupu. Technika ta wywołuje silną reakcję emocjonalną (strach przed stratą) i jest już charakterystyczną cechą startów.
Jednak za mało marketerów używa niedoboru w swoich pre-launch okres buczenia.
Uwolnij cenne darmowe treści, które mają małe okno do konsumpcji. Stwórz “pragnienie”, aby ludzie go pożarli, wchłonęli, objęli, zanim odejdzie na zawsze. Wydarzenia NA ŻYWO lub webinaria zdecydowanie pasują do formy bardziej niż cokolwiek innego-jeśli upewnisz się, że jest ” must see TV.”
Jeśli Twoje treści są tak niezwykłe, jak się wydaje, ludzie będą krzyczeć z niecierpliwością. Zaznaczą datę w swoich kalendarzach, a nawet zaczną pytać, czy inni są tak chętni, aby dostać ją w swoje ręce, jak są. To prawdziwy szum.
Najważniejsze jest to, że musisz być w pełni zaangażowany w tę sztuczkę. Jeśli prowadzisz webinar, nie publikuj później nagrania. Niech ludzie wiedzą, że jeśli przegapią, to zniknie. Telewizja sieciowa opierała się na tej koncepcji przez dziesięciolecia, aby zwiększyć oglądalność, dopóki MAGNETOWID (a następnie DVR) nie został opracowany I “must-see TV” przekształcił się w “will-probably-see-it-when-I’ m-in-the-mood TV.”
Wykorzystaj niedostatek na swoją korzyść i znacznie popraw współczynniki konwersji w tworzonych przed premierą treściach.
2. Unikalny ruch
Pomyśl o swoim materiale przed premierą nie tyle o serii niezależnych wydarzeń, co o historii z jednym motywem przewodnim.
Początek, środek, koniec i wszystko pomiędzy, zabierz swoich czytelników na emocjonalną kolejkę górską. Niech poczują się tak, jakby dostawali układankę, kawałek po kawałku. Pozwól im skonstruować ostateczny obraz po zakończeniu cyklu uruchamiania.
Kultura kultowa pojawia się nie tylko z dnia na dzień. Ale fascynująca historia, która rozwija się w czasie, jest jedną z najskuteczniejszych technik, aby zmienić odbiorców w radykalnych ewangelistów marki.
3. Radość dzielenia się
Blogerzy często są zakłopotani tym, co faktycznie sprawia, że kawałek treści “staje się wirusowy.”
To coś więcej niż mocny nagłówek. To więcej niż oferowanie wysokiej jakości zasobów filarowych. I to na pewno nie jest czyste szczęście.
Treści stają się wirusowe po prostu dlatego, że są tak zabawne (lub nawet bardziej zabawne), aby podziel się niż było pierwotnie spożywać.
Humor często spełnia ten wymóg lepiej niż jakikolwiek inny rodzaj treści. Żart jest jednym z niewielu konstruktów, w którym osoba dostarczająca go dostaje tyle satysfakcji, że rozśmiesza innych, co ta, która otrzymuje tę przyjemność.
Wszelkie pozory lub postrzeganie informacji” insider ” również robi sztuczkę. Jak trudno jest utrzymać soczystą bryłkę tajemnicy? Jeśli jesteś jak większość z nas, po prostu nie można oprzeć się pokusie, aby przekazać go dalej.
Wydanie bardzo pouczających materiałów przed premierą nie jest samo w sobie “warte omówienia.”Często zdarza się, że lekki film z wirtualnym “puchem” rozprzestrzenia się znacznie, znacznie bardziej niż cokolwiek innego. Jak inaczej można wyjaśnić ten film YouTube, który ma prawie 47 milionów wyświetleń?
4. Udział publiczności
Improwizacyjne grupy Komediowe stanowią podstawę ich sztuki na tej samej koncepcji. Skupiając się wyłącznie na wkładzie publiczności, tworzą niepowtarzalny moment w życiu.
W spektaklu nie chodzi o nich. Chodzi o nas. Jakość naszych doświadczeń spoczywa na naszych barkach. Bezpośrednio wpływamy na wynik-i wiemy o tym.
Tworzenie tego efektu podczas premiery musi wykraczać poza komentarze lub konkursy.
Znajdź kreatywne sposoby na kształtowanie treści Przed premierą w oparciu o dane potencjalnych klientów. Zaproś małą grupę odbiorców jako gości na webinarium. Wywiad z losowym czytelnikiem na swoim blogu.
Znajdź dowolny sposób, aby zaprezentować innych ludzi w cyklu uruchamiania własnego produktu. Niech twoi odbiorcy będą twórcami tak samo jak klienci.
5. Ekstremalna spójność
Przeprowadźmy prosty test. Odpowiedz na te dwa pytania:
- Jaka jest dokładna data świąt Bożego Narodzenia w przyszłym roku?
- Jaka jest dokładna data Świąt Wielkanocnych w przyszłym roku?
Domyślam się, że łatwo odpowiedziałeś “25 grudnia, głuptasie” na pierwszą. Ale czy byłeś w stanie podać drugi bez sprawdzania kalendarza?
Data Na Boże Narodzenie jest pamiętna, ponieważ jest spójna.
Uruchamia produkt często budować przewidywania przez wiercenia ustaloną datę w głowie perspektywa. Ten konkretny czas i miejsce stają się częścią przyszłych planów perspektyw, znakiem w ich kalendarzu.
Dlaczego nie użyć tej techniki dla Twojego pre-launch treść też?
Utwórz rutynę-harmonogram wydań, na którym można polegać jak w zegarku. Zamiast tylko jednej konkretnej daty i godziny do umieszczenia w umysłach ludzi, pozwól ludziom przewidywać wysokiej jakości treści w przewidywalnym harmonogramie.
Zmień zawartość przed premierą w uzależniający nawyk, który kończy się zakupem produktu.
6. Efekt bandwagon
Każdy chce spędzać czas w najmodniejszym nocnym klubie, nawet jeśli czekanie trwa dwie godziny, aby przejść przez drzwi.
Jeśli jest coś, o czym wszyscy się domagają, trudno jest walczyć z chęcią doświadczania dla siebie — nawet jeśli jest to tylko po to, abyś mógł być częścią rozmowy.
Drugą stroną tej monety jest to, że nikt nie chce być tylko osoba, która się zapisze. Większość z nas boi się potencjalnego ośmieszenia w podjęciu złej decyzji lub poparciu niepopularnej pozycji.
Zbuduj poczucie popularności wśród docelowych odbiorców, strategicznie układając swoje treści. Tematyczna seria postów to świetny sposób, aby to osiągnąć. Wykorzystaj swoją publiczność od pierwszego kawałka, aby stworzyć szum dla drugiego i tak dalej.
W miarę jak coraz więcej potencjalnych klientów wchodzi na pokład, Zwiększa to “buzz” wykładniczo, dzień po dniu, ponieważ pojawienie się gorącego nowego trendu mocno wysuwa się na pierwszy plan. Nic nie przyciąga więcej ludzi niż … więcej ludzi!
7. Trwałe uzależnienie
Dlaczego ludzie nie rezygnują ze swoich złych nawyków? Zwykle dlatego, że wycofanie jest bardzo niewygodne.
Nie nazywają tego “buzz” marketingiem bez powodu. Tworzysz niezły Haj dla swoich odbiorców, wdrażając innowacyjne, partycypacyjne treści w spójnym harmonogramie. To rozwija Cię jako uzależniający nawyk.
W pewnym momencie kończy się to nagle. Celem premiery jest to, że cenne gadżety przed premierą dobiegają końca, a Ty oferujesz produkt na sprzedaż.
Twój produkt staje się po godzinach, gdy wszystkie bary zostały zamknięte na noc. Jest to jedyne rozwiązanie, aby leczyć te bolesne skutki odstawienia.
Nikczemny? Może trochę. Ale tworzenie tej nieodpartej chęć więcej jest w rdzeniu dobrego marketingu wirusowego.
Szczepienie na zmęczenie startowe
Tak, coraz więcej blogerów wychodzi z naprawdę wspaniałymi nowymi produktami i usługami. Tak, bałagan na rynku i hałas stają się trudne do przebicia.
Ale nie pozwól, aby to było wytłumaczenie, dlaczego twój własny start nie spełnia oczekiwań. Odpowiedzialność spoczywa prosto na twoich barkach.
Kto powiedział, że twój start musi być klonem Ja-too? Przerwij wzorzec w swojej niszy.
Przyjmij i wdrażaj psychologiczne sztuczki marketingu wirusowego, aby nie tylko twój produkt, ale sam proces uruchamiania był czymś, o czym warto mówić.
(I postawię swoje pieniądze tam, gdzie moje usta. Sprawdź aktualne uruchomienie projektu Beyond Blogging. Czy możesz wskazać przykłady wszystkich siedmiu taktyk, które omówiłem w tym poście?)
Do zobaczenia w komentarzach.