Najlepsze Oprogramowanie Do Zdalnego Wsparcia

Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu do zdalnej pomocy technicznej możesz stworzyć środowisko obsługi klienta, które sprawia wrażenie, jakby technik był z klientami na każdym kroku. To oprogramowanie oszczędza czas i zapewnia doskonałą obsługę klienta bez wysokich kosztów wsparcia lub wysyłania techników w drogę.

Może być trudno wiedzieć, który system będzie działał najlepiej dla potrzeb Twojej firmy, niszy lub rozmiaru. Aby pomóc ekspertom pomocy technicznej w diagnozowaniu, rozwiązywaniu i zatwierdzaniu problemów klientów za pomocą doskonałego zdalnego wsparcia, ten przewodnik obejmuje pięć najlepszych programów na rynku do integracji z przepływem pracy pomocy technicznej.

Najlepsze Oprogramowanie Do Zdalnego Wsparcia 5

  1. Zoho Assist-najlepszy do zdalnego dostępu bez nadzoru
  2. TeamViewer-najlepszy do wydajnego zdalnego wsparcia
  3. BeyondTrust-najlepsze dla dodatkowego egzekwowania bezpieczeństwa
  4. AnyDesk-najlepsze rozwiązanie do szybkiej i przyjaznej obsługi pulpitu zdalnego
  5. Pulseway-najlepszy do użytku osobistego

Istnieje pięć narzędzi do zdalnego wsparcia, które polecam. W tym przewodniku zapoznam się z cenami, narzędziami i wyróżniającymi się funkcjami każdego systemu, aby pomóc ci podjąć najlepszą decyzję, aby wzmocnić wysiłki Twojej firmy w zakresie obsługi klienta.

# 1 – Zoho Assist-Najlepszy Do Zdalnego Dostępu Bez Nadzoru

Odwiedź Zoho Assist

  • Wymagana tylko jedna osoba
  • Dogłębne narzędzie diagnostyczne
  • Przypisywanie uprawnień zespołom
  • Zaczyna za darmo

Zdobądź to już dziś!

Zoho Assist ułatwia administrowanie bezobsługową obsługą zdalnego dostępu z dowolnego miejsca.

Po zainstalowaniu unattended Remote agent Zoho Assist na swoich urządzeniach możesz użyć jego funkcji wdrażania zbiorczego do konserwacji i aktualizacji dowolnego urządzenia bez obecności kogokolwiek po drugiej stronie.

Narzędzia diagnostyczne zapewniają przegląd stanu sprzętu, oprogramowania, drukarek i zarządzania zadaniami na urządzeniach. Pomaga to w wykonywaniu natywnych operacji diagnostycznych systemu, gdy jest to konieczne.

Dzięki Zoho Assist możesz łatwo utrzymać porządek, grupując i sortując każdy komputer według dowolnych kryteriów. Możesz zdalnie wyłączyć urządzenia, hibernować je, wylogować lub ustawić je w trybie gotowości. Dodatkową funkcją bezpieczeństwa jest możliwość przydzielania uprawnień poszczególnym zespołom lub technikom, aby uniknąć nieporozumień i utrzymać porządek w działaniu systemów. Funkcje takie jak te sprawiają, że Zoho assist jest doskonałą opcją oprogramowania zapewniającą niedrogi, nienadzorowany zdalny dostęp do obsługi urządzenia.

Ceny Zoho dzielą się na plany miesięczne lub roczne. Oto, w jaki sposób trzy nienadzorowane plany dostępu psują się podczas płacenia rocznie:

  • Za darmo – jeden technik i pięć komputerów bez nadzoru
  • Standard-8 USD miesięcznie za 25 nienadzorowanych komputerów, z grupowaniem komputerów, wdrażaniem zbiorczym i aplikacjami mobilnymi
  • Professional-13 USD miesięcznie za 25 nienadzorowanych komputerów, z nagrywaniem sesji, narzędziami diagnostycznymi i wdrożeniem zbiorczym

Wszystkie poziomy, w tym plan Bezpłatny, są dostarczane z czatem natychmiastowym, aplikacją komputerową, udostępnianiem schowka, zarządzaniem użytkownikami, integracjami Zoho Desk i Zoho SalesIQ oraz rolami organizacji. Każdy poziom ma więcej funkcji.

Aby upewnić się, że masz wszystkie potrzebne narzędzia zdalne, zalecamy zapoznanie się ze stroną cenową, aby zobaczyć, co oferuje każdy konkretny poziom przed podjęciem ostatecznej decyzji. Możesz również wykonać 15-dniowy bezpłatny okres próbny, aby go przetestować.

#2-TeamViewer-Najlepszy Do Wydajnego Zdalnego Wsparcia

Zaczyna się od $49 / miesiąc

  • Szybki transfer plików
  • Rekordowe spotkania
  • Szybki link pomocy technicznej
  • Możliwości między platformami

Zdobądź to już dziś!

Możesz wspierać swoich pracowników w pracy, wyposażać ich w obsługę klienta na komputerze z dowolnego urządzenia i łatwo wprowadzać nowych pracowników za pomocą TeamViewer i wszystkich narzędzi do zdalnej obsługi oprogramowania. Ich popularność przemawia za nimi, ponieważ co godzinę pobierają co najmniej 30 000 plików.

Jako potężny i dynamiczny system Zdalnej Pomocy Technicznej, TeamViewer oferuje obsługę rzeczywistości rozszerzonej, zarządzanie IT, szybki transfer plików między zdalnymi urządzeniami, a nawet spotkania online. Funkcje te pomagają w skutecznym zdalnym wsparciu, zwłaszcza w możliwości organizowania i nagrywania spotkań na różnych urządzeniach,aby zapewnić jakość i mieć zapis pomocy.

TeamViewer pomaga poprawić szybkość rozwiązywania pierwszych połączeń dzięki narzędziom zdalnej pomocy technicznej, które nie wymagają VPN i zmniejszają problemy z dostępnością zapory. Jeśli chcesz pokazać klientowi, gdzie kliknąć na jego ekranie lub przejść przez konfigurację komputerów lub routerów, możesz to zrobić po wysłaniu łącza szybkiego wsparcia TeamViewer, który natychmiast daje dostęp do jego urządzenia.

Ułatwiają zarządzanie bezpieczeństwem dzięki możliwości tworzenia grup, przydzielania uprawnień i ustawiania odpowiednich zasad. Ich szeroka kompatybilność między platformami ułatwia podłączanie z komputera do KOMPUTERA, Telefonu komórkowego do telefonu komórkowego, KOMPUTERA do telefonu komórkowego lub telefonu komórkowego do komputera.

Ich ceny są proste i dzielą się na trzy poziomy:

  • Single User- $ 49 miesięcznie
  • Multi User- $ 99 miesięcznie
  • Dla zespołów-wiele miejsc $199 miesięcznie

Każda warstwa oferuje funkcje, które obejmują:

  • Zdalny dostęp i kontrola komputerów
  • Bezpieczny dostęp bez nadzoru
  • Zdalne drukowanie dla komputerów Mac i Windows niezależnie od typu drukarki
  • Udostępnianie plików

Gdy dowiesz się, ile zarządzanych urządzeń jest dozwolonych dla każdego poziomu, zaczyna się różnić. Możesz obejrzeć bezpłatne demo lub porozmawiać z zespołem sprzedaży na stronie TeamViewer.

# 3-BeyondTrust-Najlepsze Dla Dodatkowego Egzekwowania Bezpieczeństwa

Odwiedź BeyondTrust

  • Integracja z narzędziami haseł
  • Extra secure
  • Monitoruj KPI wsparcia
  • Wypróbuj je za darmo

Zdobądź to już dziś!

Jeśli szukasz dodatkowych funkcji bezpieczeństwa, BeyondTrust zapewnia bezpieczeństwo na każdym etapie pracy zdalnej pomocy technicznej, umożliwiając odpowiedni poziom dostępu dla każdego urządzenia.

Oznacza to bardzo bezpieczny dostęp do kompatybilnych systemów, takich jak Windows, Linux, Mac, iOS i Android. BeyondTrust oferuje potężne narzędzia do skutecznego zdalnego wsparcia, niezależnie od tego, czy chcesz zarządzać nienadzorowanym dostępem do dowolnego urządzenia, czy pomóc klientom rozwiązać problemy techniczne.

Zapewnia wiele integracji z narzędziami do haseł, aby zapewnić szczegółowe zarządzanie zespołem i uprawnieniami, dzięki czemu każdy etap cyklu zdalnego wsparcia jest rozliczany i rejestrowany. Może to być przydatne w celach informacyjnych w przypadku problemów z zgodnością i audytu.

Ich narzędzia do raportowania w czasie rzeczywistym pozwalają monitorować wskaźniki KPI obsługi IT i problemy z bezpieczeństwem. Ze względu na ich wrodzoną zdolność do obsługi ochrony punktów dostępowych i wymuszonych funkcji bezpieczeństwa, BeyondTrust jest optymalnym rozwiązaniem dla wsparcia technicznego, które zajmuje się rozsądnymi danymi.

Możesz wypróbować BeyondTrust, zanim zdecydujesz się na bezpłatną wersję próbną. Aby poznać pełny zakres ich cen, skontaktuj się z ich zespołem sprzedaży.

# 4-AnyDesk-Najlepsze Dla Szybkiej, Przyjaznej Dla Użytkownika Obsługi Pulpitu Zdalnego

Odwiedź AnyDesk

  • Idealne dla początkujących
  • Dostęp w podróży
  • Szyfrowanie asymetryczne RSA 2048
  • Zaczyna się od $10.99 / miesiąc

Zdobądź to już dziś!

Programiści aplikacji i firmy produkujące oprogramowanie mogą w dużym stopniu skorzystać z solidnego systemu zdalnej pomocy technicznej, który priorytetowo traktuje szybkość bez rezygnowania z jakości dzięki oprogramowaniu do obsługi komputerów stacjonarnych, takim jak AnyDesk. Użytkownicy zachwycają się przyjaznym dla użytkownika interfejsem i ekranem zarządzania.

AnyDesk ułatwia profesjonalistom IT zdalne i szybkie połączenie z dowolnym komputerem na miejscu lub w dowolnym innym miejscu na świecie. Umożliwia to rozwiązywanie problemów z obsługą klienta z jednego miejsca operacyjnego na dużą skalę.

Na przykład, jeśli chcesz uzyskać dostęp do komputera w podróży, AnyDesk pozwala to zrobić po skonfigurowaniu bezpiecznego hasła. Technologia TLS 1.2 w standardzie bankowym zapewnia ochronę komputera przed nieautoryzowanym dostępem. AnyDesk używa również asymetrycznego szyfrowania wymiany kluczy RSA 2048, aby upewnić się, że każde połączenie jest zweryfikowane i bezpieczne.

Aby korzystać z AnyDesk, musisz pobrać ich oprogramowanie. Ale Rozmiar zaledwie 3 MB zapewnia lekkość i wygodę. Jakby tego było mało, AnyDesk jest kompatybilny z pracami, w tym windows, Linux, Mac OS, free BSD, iOS i android.

Oto, jak rozkładają się ich poziomy cen:

  • Lite- $ 10.99 miesięcznie (jedno urządzenie)
  • Professional- $ 20.99 miesięcznie (wiele urządzeń)
  • Zasilanie – $52.49 miesięcznie (wiele urządzeń)

Każdy poziom oferuje podstawy, które obejmują:

  • Użytek komercyjny
  • Nieograniczone Punkty końcowe
  • Zdalne drukowanie
  • Transfer plików
  • Mobile to PC remote control
  • Tablica na ekranie
  • Automatyczne wykrywanie

Od tego momentu każdy poziom zaczyna być nieco bardziej spersonalizowany dzięki dostępowi do dodatkowych funkcji. Na przykład, jeśli wybierzesz warstwę zasilania, uzyskasz dostęp do funkcji, takich jak nieograniczona liczba urządzeń i sesji, trzy urządzenia podstawowe do zdalnego zarządzania pomocą techniczną z opcją dodatków i nieograniczona liczba jednoczesnych sesji.

#5-Pulseway-Najlepszy Do Użytku Osobistego

Odwiedź Pulseway

  • Idealne dla urządzeń domowych
  • Zautomatyzowane zadania w tle
  • Uruchamiaj wszystko z urządzenia mobilnego
  • Zaczyna za darmo

Zdobądź to już dziś!

Jeśli szukasz oprogramowania do zdalnego wsparcia najlepiej do użytku osobistego, nie szukaj dalej niż Pulseway. Pozwala monitorować dwa systemy za darmo i zarządzać do 19 Systemów, jeśli zdecydujesz się na aktualizację.

Dzięki Pulseway możesz wykorzystać kontrolę urządzenia za pomocą narzędzi, które umożliwiają uruchamianie aktualizacji systemu windows, zamykanie procesów, a nawet hibernację komputera ze smartfona.

Co więcej, możesz cyklicznie planować zadania związane z IT. Dzięki tej funkcji możesz zaoszczędzić czas, ponieważ zadania konserwacyjne, które kiedyś trzeba było wykonać ręcznie, aby spełnić twoje potrzeby zdalnego wsparcia, będą automatycznie wykonywane w tle.

Aby rozpocząć monitorowanie maksymalnie dwóch systemów za darmo, możesz rozpocząć pracę z Pulseway, tworząc konto i wybierając bezpłatny plan startowy. Jeśli chcesz przejść na płatne plany zdalne przeznaczone dla firm i zespołów, możesz skorzystać z kalkulatora cen Pulseway.

Jak znaleźć najlepsze oprogramowanie do Zdalnego wsparcia

Pierwszym krokiem jest określenie branży, w której działa Twoja firma. Pomaga to zawęzić wyszukiwanie, określając niezbywalne narzędzia zdalnego wsparcia, których potrzebujesz w swojej niszy. Może to oznaczać funkcje takie jak dostęp bez nadzoru, udostępnianie ekranu, czat tekstowy, a nawet zdalne narzędzia szkoleniowe do wdrażania nowych techników.

Oto kilka kluczowych czynników, które należy wziąć pod uwagę, że użyłem tej listy przy wyborze niezawodnego oprogramowania, aby zapewnić najbardziej pomocne wrażenia klienta na odległość.

Rodzaj zdalnego dostępu

Gdy administrujesz zdalną Pomocą techniczną, zazwyczaj możesz to zrobić na jeden z dwóch sposobów:

  • Udział wzięli
  • Bez nadzoru

Pomoc techniczna ma miejsce, gdy dotrzesz do każdego klienta, który ma problemy i potrzebuje pomocy w rozwiązaniu problemu technicznego w czasie rzeczywistym. Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu do zdalnej pomocy technicznej możesz łatwo połączyć się z urządzeniem i pomóc im rozwiązać problem w ciągu kilku minut. Nie wymaga to żadnej preinstalacji oprogramowania i można to zrobić w jednej chwili.

Zdalne wsparcie bez nadzoru wymaga preinstalacji oprogramowania. Wyznaczony technik IT może następnie dotrzeć do dowolnego urządzenia z jednego punktu dostępu, aby rozwiązać problemy, zainstalować aktualizacje lub wykonać rutynową konserwację bez konieczności obecności kogoś po drugiej stronie. Działa to dobrze w przypadku rutynowej konserwacji urządzeń we własnym zakresie. Funkcje te mogą być decydującym czynnikiem w rodzaju oprogramowania do zdalnego wsparcia, którego potrzebujesz, aby twój zespół wsparcia działał pomyślnie.

Kompatybilność Między Platformami

Twoje oprogramowanie do zdalnego wsparcia powinno być kompatybilne z szeroką gamą systemów. Oznacza to zgodność z najbardziej popularnymi, w tym urządzeniami z systemami Windows, Linux, Mac i Android.

Im bardziej kompatybilne jest twoje oprogramowanie z różnymi programami, przeglądarkami i urządzeniami, tym bardziej wszechstronni i solidni mogą być przedstawiciele pomocy technicznej. Przekłada się to na oszczędność czasu i pieniędzy w dłuższej perspektywie przy jednoczesnym zwiększeniu produktywności obsługi klienta.

Zasięg i Skala

Wraz ze skalą firmy będziesz potrzebować oprogramowania do zdalnej pomocy technicznej, które może się rozwijać wraz z Tobą. Przydatne mogą być na przykład takie funkcje, jak narzędzia do współpracy, które umożliwiają współpracę techników IT.

Funkcje wdrożeniowe, takie jak szkolenia rozszerzonej rzeczywistości oferowane przez oprogramowanie takie jak TeamViewer, mogą zapewnić, że twoi wewnętrzni technicy są łatwo przygotowani do pracy. Nienadzorowane funkcje pomocy technicznej mogą usprawnić rutynowe aktualizacje urządzenia.

Bezpieczeństwo

Jednym z głównych problemów klientów podczas administrowania zdalnym wsparciem jest bezpieczeństwo. Co zrozumiałe, klienci mogą mieć pewność, że stosowane przez Ciebie oprogramowanie do zdalnej pomocy technicznej jest bezpieczne.

Sprawdź potencjalne oprogramowanie, aby sprawdzić, czy oferuje dodatkowe funkcje bezpieczeństwa, niezależnie od tego, czy korzystasz z oprogramowania opartego na chmurze, czy korzystasz z własnej hostowanej trasy. Może to również zapewnić klientom dodatkowy spokój podczas uzyskiwania dostępu do ich urządzeń z daleka.

Wniosek

Najlepsze oprogramowanie do zdalnego wsparcia w dużym stopniu zależy od tego, czego szukasz, zgodnie z branżą i potrzebami biznesowymi.

Oto szybki przegląd każdego zdalnego systemu wsparcia, który polecam w celach informacyjnych:

  • Zoho Assist-najlepszy do zdalnego dostępu bez nadzoru
  • TeamViewer-najlepszy do wydajnego zdalnego wsparcia
  • BeyondTrust-najlepsze dla dodatkowego egzekwowania bezpieczeństwa
  • AnyDesk-najlepsze rozwiązanie do szybkiej i przyjaznej obsługi pulpitu zdalnego
  • Pulseway-najlepszy do użytku osobistego

Niezależnie od tego, jaki rodzaj wsparcia oferujesz, możesz znaleźć oprogramowanie do zdalnego wsparcia, które usprawnia ten proces dzięki temu szczegółowemu przewodnikowi.

Total
0
Shares
Related Posts

Przegląd Mailshake

Jeśli szukasz dogłębnej recenzji Mailshake, aby zdecydować, czy jest to odpowiednie narzędzie dla Twojej firmy, Ten artykuł jest…