Najlepsze Oprogramowanie Do Zarządzania Zasobami Cyfrowymi

Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepszym oprogramowaniem do zarządzania zasobami cyfrowymi dla większości ludzi jest zdecydowanie MediaValet.

Oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi (DAM) jest narzędziem do organizowania, udostępniania, śledzenia i dystrybucji zasobów cyfrowych firmy.

Zasobem cyfrowym jest każdy dokument, obraz, wideo, Plik audio, obraz, animacja lub inny fragment treści multimedialnej zapisany w formacie elektronicznym.

Oprogramowanie DAM pozwala na przypisanie metadanych do każdego Zasobu z unikalnym opisem, ułatwiając wyszukiwanie i filtrowanie plików na dużą skalę.

Bez oprogramowania do zarządzania zasobami cyfrowymi organizacje muszą korzystać z wielu platform do zarządzania zasobami cyfrowymi. Takie podejście może być dobre dla kilkudziesięciu aktywów. Ale kiedy Twoja kolekcja zasobów cyfrowych osiąga setki i tysiące, ten sposób zarządzania nimi szybko staje się nieefektywny.

Oprogramowanie DAM usprawnia dostęp do zasobów cyfrowych, zapewnia ich bezpieczeństwo i umożliwia zarządzanie całym cyklem życia zasobów cyfrowych—od utworzenia do archiwizacji.

Zdobyłem najlepsze oprogramowanie DAM na rynku. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, które narzędzie jest właśnie dla ciebie.

Top 9 Najlepsze Oprogramowanie Do Zarządzania Zasobami Cyfrowymi

  1. MediaValet
  2. CoSchedule Asset Organizer
  3. Canto
  4. Brandfolder
  5. Zasoby Adobe Experience Manager
  6. IntelligenceBank
  7. Cloudinary
  8. Extensis Portfolio
  9. Poszerzyć

Istnieje osiem narzędzi do zarządzania zasobami cyfrowymi, które mogę śmiało polecić. Skorzystaj z tego przewodnika, aby znaleźć więcej informacji na temat funkcji, korzyści, cen, przypadków użycia i potencjalnych wad każdego z nich.

#1-MediaValet-najlepszy do organizowania gigantycznych bibliotek zasobów

Odwiedź MediaValet

  • AI-powered tagging
  • Niezwykle zaawansowane funkcje wyszukiwania
  • Markowy portal dla zewnętrznych zapytań
  • Nieograniczona liczba użytkowników i bibliotek

Rozpocznij Darmowe demo

Jeśli Twoja organizacja istnieje już od jakiegoś czasu, prawdopodobnie utworzyłeś bibliotekę zasobów multimedialnych. Między zabezpieczeniami sprzedaży, materiałami marketingowymi, marką firmy i plikami wewnętrznego użytku, znalezienie tego, czego potrzebujesz w tej chwili, może być bólem głowy.

Koniec z przeszukiwaniem folderu po folderze starych zasobów – dzięki MediaValet masz niesamowitą możliwość przechowywania, organizowania, przeszukiwania i dystrybucji dokumentów, obrazów, filmów i innych.

Oprogramowanie wykorzystuje scentralizowany interfejs oparty na chmurze. Przesyłanie i pobieranie są proste, nawet jeśli mają terabajty zasobów. MediaValet umożliwia nieograniczoną liczbę użytkowników, więc bez względu na to, jak duży lub rozłożony jest Twój zespół, będą mogli dodawać nowo utworzone zasoby do biblioteki lub uzyskiwać do nich dostęp w celu prezentacji sprzedażowych, projektów marketingowych lub czegokolwiek innego w mgnieniu oka.

Ponadto MediaValet pomaga inteligentnie oznaczyć nowe zasoby. Inteligentna sztuczna inteligencja wbudowana w oprogramowanie może automatycznie oznaczać obrazy i filmy, rozpoznając szczegóły, takie jak kolor, wyświetlane obiekty, osoby (w tym ich wiek, płeć, a nawet wyraz twarzy), tekst i inne. Inteligentna transkrypcja pomaga w wideo, a nawet może być przetłumaczona na inne języki.

To wzmacnia funkcjonalność wyszukiwania w MediaValet. Stare aktywa bez szczegółowych tagów można skrupulatnie filtrować. Możesz łączyć filtry za pomocą operatorów logicznych i filtrować według stanu do twórz złożone wyszukiwania.

Wyszukiwania można zapisywać dla rutynowych potrzeb i udostępniać innym użytkownikom.

Tak więc, z całą tą mocą, nigdy więcej nie będziesz musiał się martwić o spędzanie pół godziny na znalezieniu jednego aktywa z tysięcy.

MediaValet nie służy jednak tylko do organizowania wewnętrznej biblioteki. Łatwo wysyłaj przedmioty dowolnej wielkości do klientów, partnerów lub kogokolwiek innego poza Twoją organizacją. Możesz także utworzyć markowy portal dla żądanych zasobów. Pozwala to odwiedzającym wybrać preferowany format, rozmiar, a nawet schemat kolorów. Oprogramowanie automatycznie doda znaki wodne, jeśli tego potrzebujesz.

To wierzchołek góry lodowej. MediaValet został stworzony z myślą o poważnych operacjach, w których zarówno zasoby muszą być dobrze posortowane, jak i aktualizować, edytować, udostępniać, publikować, śledzić i analizować wszystko, co tworzysz i udostępniasz światu.

Jest to potężne oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi, które może podnieść każdy aspekt działalności Twojego zespołu. Odpowiednio, ceny są dostosowywane do każdego klienta MediaValet, ale możesz zacząć od bezpłatnego demo już dziś.

#2-CoSchedule Asset Organizer-Najlepszy Dla Zespołów Marketingowych

Odwiedź CoSchedule

  • W zestawie z pakietem marketingowym
  • Bezpieczne udostępnianie plików
  • Taksonomia niestandardowa
  • 14-dniowy darmowy okres próbny

Zacznij za darmo

CoSchedule Asset Organizer jest jednym z pięciu produktów w CoSchedule Marketing Suite. Oprócz oprogramowania DAM otrzymasz również narzędzia do organizowania treści, zarządzania kalendarzem marketingowym i nie tylko.

Platforma ułatwia zespołom marketingowym przechowywanie, indeksowanie i udostępnianie treści cyfrowych.

Najważniejsze cechy tego oprogramowania to:

  • Przechowywanie plików z niestandardowymi taksonomiami
  • Dzielenie plików między działami
  • Wbudowane kontrolki wersji
  • Narzędzia do unikania duplikatów treści
  • Bezpieczne udostępnianie plików

Niestety, CoSchedule Asset Organizer nie można kupić samodzielnie—musisz zdobyć cały pakiet Coschedule Marketing Suite. Zaletą tego jest to, że masz do dyspozycji wiele innych narzędzi. Wadą jest to, że możesz płacić dodatkowo za narzędzia, których nie potrzebujesz.

Więc polecam tylko to oprogramowanie do zespołów marketingowych. Możesz wypróbować go za darmo przez 14 dni, zanim zaczniesz.

# 3 – Canto-najlepsze ogólne oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi (DAM)

Odwiedź Canto

  • Automatycznie organizuj według typu pliku
  • Zaawansowane wyszukiwanie i filtrowanie
  • Niestandardowe możliwości udostępniania
  • Zarządzanie prawami cyfrowymi

Rozpocznij bezpłatny okres próbny

Canto jest naszym najlepszym wyborem dla oprogramowania DAM. Założona 25 + lat temu, Canto jest pionierem w branży zarządzania zasobami cyfrowymi. Przez lata szybko dostosowywali się do czasów i zmieniających się potrzeb swoich klientów.

Oprogramowanie jest używane przez ponad 2500 firm, w tym Ralph Lauren, NASA, Amerykański Czerwony Krzyż, Uniwersytet Harvarda, United Airlines i wiele innych.

Dodaj zasoby cyfrowe do folderów, albumów lub inteligentnych albumów, które automatycznie porządkują pliki według typu zasobów, takich jak obrazy, wideo, dokumenty, prezentacje i inne typy formatów plików.

Niektóre z najlepszych funkcji i zalet Canto obejmują:

  • Proste wyszukiwanie domyślne
  • Zaawansowane narzędzia wyszukiwania
  • Filtry
  • Rozpoznawanie twarzy
  • Niestandardowe biblioteki współdzielone
  • Udostępnianie linków
  • Wygasające łącza udostępniania (dla treści wrażliwych na czas)
  • Zaawansowane opcje pobierania
  • Zapowiedzi wizualne
  • Narzędzia brandingowe
  • Uprawnienia użytkownika
  • Narzędzia współpracy
  • Funkcje bezpieczeństwa
  • Sprawozdawczość

Lista jest długa. Ogólnie Rzecz Biorąc, Canto ma wszystko, czego możesz potrzebować w oprogramowaniu do zarządzania zasobami cyfrowymi.

Canto integruje się z szeroką gamą narzędzi i platform, z których już korzystasz, takich jak Slack LinkedIn, WordPress, Dysk Google, MailChimp i inne.

To oprogramowanie DAM jest bardzo bezpieczne. Działa na AWS, jednym z najszybszych i najbardziej elastycznych systemów chmurowych na rynku. Możesz ustawić własne uprawnienia i łatwo zastosować zarządzanie prawami cyfrowymi, aby chronić swoje zasoby.

Cennik nie jest dostępny online. Poproś o niestandardową wycenę i rozpocznij bezpłatny okres próbny.

# 4 – Brandfolder-Najlepsze łatwe w użyciu zarządzanie zasobami cyfrowymi

Odwiedź Brandfolder

  • Analiza wydajności zasobów
  • Rozwiązania branżowe i oparte na rolach
  • Kontrola prywatności
  • Narzędzia brandingowe

Zamów Darmowe demo

Brandfolder to kolejne Najwyżej oceniane oprogramowanie DAM. Jest używany przez startupy, Fortune 500 i wszystko pomiędzy.

W przypadku tak bogatego w funkcje oprogramowania, Brandfolder wyróżnia się z tłumu dzięki swojej prostocie. Nie musisz być biegły technologicznie, aby poruszać się po tym narzędziu klasy korporacyjnej.

Oprogramowanie ma funkcję o nazwie Brand Intelligence, która wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, aby zidentyfikować najlepsze treści, powiedzieć, kto korzysta z zasobów i jak są one wykorzystywane.

Dzięki Brandfolder możesz łatwo dystrybuować zasoby, Kolekcje zasobów, a nawet cały folder zasobów, korzystając z kontroli prywatności, łączy do osadzania CDN i uprawnień specyficznych dla użytkownika.

Lubię Brandfolder, ponieważ oprogramowanie oferuje konkretne rozwiązania dla różnych przypadków użycia. Oferują oprogramowanie DAM dla różnych branż, takich jak:

  • Agencje
  • Żywność i napoje
  • Sprzedaż detaliczna
  • Produkcja
  • Franchising
  • Sport
  • Technologia

Możesz również uzyskać wersję Brandfolder opartą na rolach dla kategorii takich jak marketerzy, CMOs, twórcy, menedżerowie marki i operacje kreatywne.

Jeśli używasz Brandfolder, możesz mieć pewność, że Twoje pliki są bezpieczne w tym opartym na chmurze centralnym źródle prawdy dla Twoich zasobów cyfrowych.

Poproś o niestandardową wycenę i zaplanuj demo, aby rozpocząć.

#5-Zasoby Adobe Experience Manager-Najlepsze Dla Zaawansowanych Użytkowników

Odwiedź Adobe

  • Solidne i bogate w funkcje
  • Zaawansowana automatyzacja
  • Obsługuje pliki VR i AR
  • Obsługuje pliki 3D i panoramiczne

Zacznij już dziś

Za każdym razem, gdy otrzymujesz oprogramowanie od Adobe, wiesz, że jesteś w dobrych rękach. Zasoby Adobe Experience Manager nie są wyjątkiem; oprogramowanie jest solidne i bogate w funkcje.

To natywne w chmurze oprogramowanie DAM pomaga organizacjom zarządzać tysiącami zasobów cyfrowych na dużą skalę.

Automatyzacja zasobów nie ma sobie równych. Skorzystasz z sztucznej inteligencji, która automatycznie taguje pliki, przycina obrazy, dystrybuuje zasoby i nie tylko. Zautomatyzowane narzędzia Adobe do zarządzania zasobami wykonują zadania w ciągu kilku minut, które zwykle zajęłyby godziny.

Najważniejsze funkcje zasobów Adobe Experience Manager obejmują:

  • Wymeldowanie aktywów
  • Kolekcje aktywów
  • Asset insights
  • Narzędzia portalu marki
  • Zaawansowana Obsługa typów plików, w tym 3D, Panoramiczny, VR i AR
  • Historia wersji pliku
  • Wielojęzyczne zarządzanie zasobami

Zasoby Adobe Experience Manager nie są przeznaczone dla początkujących. Niektóre z zaawansowanych funkcji wymagają pewnej wiedzy technicznej, aby je wykorzystać i zrozumieć. Jeśli więc szukasz tylko podstawowych możliwości przechowywania i udostępniania plików, prawdopodobnie znajdziesz to oprogramowanie mylące.

Mając to na uwadze, zasoby Adobe Experience Manager to marzenie miłośnika technologii. Będziesz mógł zarządzać całym cyklem życia swoich zasobów i korzystać z zaawansowanych informacji na temat wydajności zasobów.

Poproś o wycenę, aby dowiedzieć się więcej i zacząć.

# 6-IntelligenceBank-najlepsze oprogramowanie DAM do kreatywnej współpracy

Odwiedź IntelligenceBank

  • Stworzony dla Content marketerów
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Bezproblemowa integracja
  • Branding i narzędzia marketingowe

Poproś o wycenę

IntelligenceBank To rozwiązanie do zarządzania zasobami cyfrowymi dla content Marketingu. Oprogramowanie pomaga firmom tworzyć, zarządzać, udostępniać i dystrybuować zasoby cyfrowe.

Oprócz zapewnienia specjalistom z branży kreatywnej centralnej lokalizacji dla plików cyfrowych, możesz również korzystać z tagowania metadanych za pomocą technologii AI z tej samej platformy.

Zaloguj się za pomocą SSO i uzyskaj dostęp do platformy bezpośrednio z platform takich jak WordPress, Drupal, Adobe Creative Cloud i setek innych. Facebook, Shopify, Dropbox i wszystko inne, czego używasz, wykorzystaj wstępnie skonfigurowane integracje przepływów pracy z technologiami takimi jak Slack, Asana, Facebook, Dropbox i Shopify.

Dzięki IntelligenceBank możesz przesłać dowolny typ pliku z dowolnego źródła. Oprogramowanie ułatwia zarządzanie użytkowaniem i prawami talentów Twoich zasobów. Obsługuje przesyłanie zbiorcze, komentarze, kontrolę wersji, Wiele widoków obrazu, podglądy, alerty, znaki wodne i wiele innych.

Najważniejsze funkcje IntelligenceBank obejmują:

  • Śledzenie i analityka łączy publicznych
  • Konwersja obrazu
  • Kreatywne narzędzia współpracy z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Automatyczne tagowanie słów kluczowych
  • Wyszukiwanie zaawansowane i filtry globalne
  • Transformacja wideo
  • Custom branding
  • Bezpieczny hosting i codzienne kopie zapasowe
  • Niestandardowa konfiguracja pamięci masowej

Oprócz oprogramowania DAM, IntelligenceBank ma plany i pakiety dla brandingu i działań marketingowych. Aby dowiedzieć się więcej, musisz poprosić o wycenę od zespołu sprzedaży.

Warto zauważyć, że wszystkie funkcje nie są standardowe po wyjęciu z pudełka. IntelligenceBank oferuje opcjonalne usługi i Dodatki do takich rzeczy, jak SSO, uwierzytelnianie dwuskładnikowe, szablony kreatywne i inne.

# 7-Cloudinary-Najlepsze Darmowe Oprogramowanie Do Zarządzania Zasobami Cyfrowymi

Cloudinary

  • Darmowy do podstawowego użytku
  • Płatne plany zaczynają się od $89
  • Odpowiedni dla użytkowników indywidualnych
  • Zbudowany na miarę

Zacznij za darmo

Cloudinary cieszy się zaufaniem Firm 6,000+ i programistów 600,000+. Petco, Whole Foods, Peloton, Under Armor, Lyft i Sony to tylko kilka znanych marek, które używają tego oprogramowania.

Podczas gdy większość oprogramowania DAM jest budowana dla przedsiębiorstw po wyjęciu z pudełka, Cloudinary ma plany dla indywidualnych użytkowników, programistów, małych firm i małych zespołów.

Cloudinary jest standardowo wyposażony w podstawowe funkcje DAM, takie jak przechowywanie plików, manipulacja obrazem, Optymalizacja obrazu, interfejsy API wideo, narzędzia do współpracy, integracje i inne.

Oto szybkie spojrzenie na plany Cloudinary i ceny:

  • Darmowy – $0
  • Plus – $89 miesięcznie
  • Zaawansowany – $224 miesięcznie
  • Custom-poproś o wycenę

Plany Free i Plus mają jeden limit użytkowników. Nie jest to więc idealne rozwiązanie do zarządzania zasobami na dużą skalę. Plan zaawansowany obsługuje do pięciu użytkowników. W przypadku większych zespołów potrzebujesz niestandardowego rozwiązania.

Plany Cloudinary są nieco mylące. W zależności od poziomu otrzymasz określoną liczbę miesięcznych kredytów, które są przeznaczone na takie rzeczy, jak transformacje plików, pamięć masowa lub przepustowość przeglądania netto. Będą więc pewne ograniczenia, ale kompromis to tanie ceny.

#8-Extensis Portfolio-najlepsze oprogramowanie DAM dla twórców treści

Odwiedź Portfolio Extensis

  • Obsługuje wiele typów plików
  • Łatwe udostępnianie zasobów multimedialnych
  • Zautomatyzowane przepływy pracy
  • Plany dla wszystkich rozmiarów zespołów

Rozpocznij

Extensis Portfolio to jedno narzędzie do cyfrowego zarządzania aktywami i zarządzania aktywami marki. Jest to centralne źródło obrazów, filmów, plików audio, dokumentów i innych.

Oprogramowanie jest idealne do zarządzania treścią w wielu markach, projektach lub klientach, dlatego jest tak popularnym wyborem dla twórców treści. Ostatecznie, Extensis Portfolio pomoże Ci zaoszczędzić czas i ułatwić życie w zakresie organizowania i udostępniania zasobów multimedialnych na dużą skalę.

Niektóre z najważniejszych funkcji i zalet Extensis Portfolio obejmują:

  • Automatyczne tagowanie słów kluczowych
  • Szybkie i łatwe przesyłanie
  • Solidne narzędzia wyszukiwania
  • Zautomatyzowane przepływy pracy
  • Przeciągnij i upuść pliki
  • Udostępniaj zasoby za pomocą kreatora stron internetowych
  • Elastyczne wdrażanie
  • Obsługuje wiele plików, w tym duże obrazy satelitarne i lotnicze

Oferta Extensis obejmuje rozwiązania dopasowane do potrzeb osób prywatnych, małych zespołów, firm i przedsiębiorstw.

# 9-Widen-najlepsze oprogramowanie DAM dla średnich organizacji

Visit Widen

  • Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej
  • Automatyczne tagowanie plików
  • Konwersje plików
  • Zarządzanie prawami majątkowymi

Poproś o demo

Widen DAM to oprogramowanie oparte na chmurze dla MŚP. Rozwiązanie to jest idealne do zarządzania zasobami na dużą skalę.

Jak na rozwiązanie klasy korporacyjnej, oprogramowanie jest w rzeczywistości dość łatwe w użyciu. Widen istnieje od ponad 70 lat. Ale nie poznałbyś tego używając tego rozwiązania. Interfejs ma przejrzysty i nowoczesny pulpit nawigacyjny, który pozwala zarządzać całym cyklem życia wszystkich zasobów.

Niektóre z najważniejszych funkcji i zalet zapory Widen obejmują:

  • Bezpieczeństwo klasy korporacyjnej
  • Zarządzanie prawami majątkowymi
  • Konwersje plików
  • Osadzanie kodów i łącza udostępniania
  • Asset analytics
  • Pełne Zapowiedzi
  • Automatyczne znakowanie
  • Kontrola wersji
  • Pełne Zapowiedzi
  • Wyszukiwanie fasetowane
  • Role i uprawnienia użytkowników
  • Global CDN
  • Niestandardowe powiadomienia

Oprócz oprogramowania DAM, Widen oferuje rozwiązania do zarządzania marką, zarządzania zasobami rynkowymi i zarządzania informacjami o produkcie.

W przypadku większych organizacji z setkami lub tysiącami złożonych zasobów cyfrowych najlepszym wyborem do rozważenia będzie Widen DAM.

Aby rozpocząć, musisz poprosić o demo. Poszerzony przedstawiciel poświęci trochę czasu, aby zrozumieć twoje potrzeby biznesowe podczas 30-minutowego połączenia, zanim dostarczy Ci niestandardową wersję demonstracyjną dla Twojego zespołu.

Jak znaleźć najlepsze oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi dla Ciebie

Znalezienie najlepszego oprogramowania do zarządzania zasobami cyfrowymi dla Twojej firmy może być trudne, jeśli nie wiesz, czego szukać. Każdy ma wyjątkowe potrzeby, jeśli chodzi o zarządzanie zasobami cyfrowymi.

Aby ułatwić, zidentyfikowałem najważniejsze czynniki, które należy wziąć pod uwagę podczas zakupów. Jest to metodologia, której użyłem, aby wybrać najlepsze oprogramowanie DAM na rynku.

Kategoria zapory

Ogólnie rzecz biorąc, zarządzanie aktywami jest szerokim pojęciem. Ale co dokładnie planujesz zrobić z tymi aktywami? Istnieją różne rodzaje oprogramowania do zarządzania aktywami, które dostosowują się do różnych potrzeb i przypadków użycia. Oto kilka kategorii DAM:

  • Zarządzanie aktywami dla materiałów marketingowych i sprzedażowych (logo, obrazy produktów itp.)
  • Przechowuj i pobieraj duże ilości zasobów multimedialnych, które nie ulegają zmianie
  • Przechowuj i organizuj zasoby, które często się zmieniają
  • Dystrybuuj zasoby cyfrowe do klientów, stron trzecich lub sprzedawców cyfrowych

W każdej kategorii są pewne funkcje, których potrzebujesz. Na przykład, jeśli chcesz tylko przechowywać swoje pliki, funkcja zarządzania prawami do treści nie jest dla ciebie tak naprawdę konieczna. Będzie to jednak najlepsza funkcja dla firm dystrybuujących zasoby cyfrowe stronom trzecim.

Jeśli zamierzasz zmieniać zasoby i współpracować z członkami zespołu, poszukaj oprogramowania DAM, które pozwala edytować, konwertować i wprowadzać zmiany bezpośrednio w ramach platformy.

Rodzaje Aktywów

Nie każde oprogramowanie DAM obsługuje każdy typ pliku.

W większości przypadków Pliki Obrazów, pliki wideo, pliki audio i podstawowe dokumenty są łatwe do umieszczenia na każdej platformie. Ale niektóre firmy mają złożone pliki, takie jak pliki rzeczywistości rozszerzonej, pliki rzeczywistości wirtualnej, pliki 3D, pliki panoramiczne i inne.

Upewnij się, że wybrane rozwiązanie może obsługiwać zasoby, które aktualnie posiadasz, a także zasoby, które planujesz utworzyć w przyszłości.

Typ Użytkownika

Niektóre oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi jest przeznaczone do konkretnych zastosowań.

Na przykład istnieje oprogramowanie DAM dla zespołów marketingowych. Istnieją inne rozwiązania DAM dla twórców treści i inne dla kreatywnej współpracy. Istnieją rozwiązania dla użytkowników indywidualnych, programistów, właścicieli małych firm i nie tylko.

W Twoim najlepszym interesie jest znalezienie oprogramowania do zarządzania zasobami cyfrowymi, które spodoba się ostatecznemu użytkownikowi końcowemu. Podczas gdy wiele rozwiązań na naszej liście można dostosować do własnych potrzeb, powinno być dość oczywiste, kto jest rynkiem docelowym dla każdej platformy. Jeśli nie masz pewności, zapoznaj się z recenzjami w tym przewodniku.

Wielkość Zespołu

Mały zespół twórców treści lub samodzielny programista nie będzie miał takich samych potrzeb jak średnie przedsiębiorstwo.

Większość oprogramowania DAM jest uważana za oprogramowanie klasy korporacyjnej. Ale z tym, że powiedział, są zdecydowanie rozwiązania dla mniejszych zespołów. W rzeczywistości można nawet znaleźć darmowe oprogramowanie DAM dla pojedynczych użytkowników.

Wniosek

Jakie jest najlepsze oprogramowanie do zarządzania zasobami cyfrowymi? istnieje wiele realnych alternatyw, w zależności od potrzeb biznesowych.

Masz ogromną bibliotekę, która ciągle się rozwija? Użyj MediaValet, aby dobrze go zorganizować, przeszukaj go w jednej chwili i udostępniaj i Publikuj bez obaw.

Canto odwołuje się do najszerszego grona użytkowników i trafia w ślad za wszystkim, czego szukamy podczas oceny oprogramowania DAM.

Jeśli szukasz czegoś prostego, wypróbuj Brandfolder. Zaawansowani użytkownicy tam będą lepiej korzystać z zasobów Adobe Experience Manager. Do kreatywnej współpracy, tworzenia treści i marketingu polecamy IntelligenceBank, Extensis Portfolio i CoSchedule Asset Organizer. MŚP powinny rozważyć rozszerzenie.

Chcesz darmowe narzędzie do zarządzania zasobami cyfrowymi? Spróbuj Cloudinary.

Niezależnie od branży, wielkości firmy czy rodzaju zasobów, w tym przewodniku znajdziesz rozwiązanie dla każdego.

Total
0
Shares
Related Posts

Przegląd Google Hangouts

Google Hangouts to darmowa usługa połączeń konferencyjnych, którą polecam. Jest to jedna z najprostszych usług połączeń do skonfigurowania…

Przegląd BotsCrew

BotsCrew jest jedną z najlepszych firm programistycznych chatbotów.  W rzeczywistości jest to już niezawodny programista chatbotów dla innowacyjnych,…