Najlepsze Oprogramowanie Do Zarządzania Zamówieniami

Jeśli sprzedajesz produkty na dużą skalę, prawdopodobnie potrzebujesz najlepszego oprogramowania do zarządzania zamówieniami (OMS), które możesz zdobyć.

OMS zapewnia, że jesteś na bieżąco z zapasami, prawidłowo realizujesz specjalne zamówienia, wysyłasz automatyczne powiadomienia klientów, śledzisz płatności w wielu walutach i nie tylko, a jednocześnie masz pewność, że jesteś zintegrowany ze wszystkimi głównymi dostawcami.

Rezygnacja z ręcznego zarządzania zamówieniami dla oprogramowania pomaga zmniejszyć wydatki i zwiększyć marże dzięki automatyzacji przetwarzania zamówień. Ale może się to zdarzyć tylko wtedy, gdy masz odpowiednie OMS na miejscu. Jeśli szukasz najlepszych OMS, aby zoptymalizować proces przetwarzania zamówień, ten dogłębny przewodnik przeprowadzi Cię przez najlepsze oprogramowanie, a także Jak wybrać odpowiedni dla Twojej firmy.

Najlepsze Oprogramowanie Do Zarządzania Zamówieniami 6

  1. ShipStation-najlepsze dla małych firm
  2. IBM Sterling Order Management-najlepsze rozwiązanie do samodzielnego korygowania realizacji AI
  3. Skubana-Najlepsza do integracji wielokanałowej
  4. CommerceHub-najlepsze modele sprzedaży dropshipping
  5. Magento-najlepszy OMS do skalowania
  6. Brightpearl-najlepszy dla firm detalicznych i hurtowych

Poniżej omówimy najlepsze funkcje, ceny i dodatkowe szczegóły każdego OMS, aby upewnić się, że wybierasz odpowiednie rozwiązanie do zarządzania zamówieniami. Skorzystaj z tego przewodnika, aby wybrać najlepszy OMS dla swojej firmy.

#1-ShipStation-Najlepsze Dla Małych Firm

Odwiedź ShipStation

  • Ceny przyjazne dla SMB
  • Integracja z głównymi spedytorami
  • Automatyzacja procesów realizacji zamówień
  • Bogata w funkcje aplikacja mobilna

Wypróbuj już dziś!

ShipStation to niezawodna opcja OMS dla małych firm, które przerosły wysiłki zarządzania zamówieniami. Jako mała firma możesz nie potrzebować wszystkich integracji i aplikacji, których potrzebują hurtowe lub globalne marki e-commerce. Ale nadal potrzebujesz niezawodnego i powtarzalnego procesu zarządzania zamówieniami, na który możesz liczyć ty i twoi klienci.

Dzięki bezproblemowej integracji ShipStation z gigantami wysyłkowymi, takimi jak FedEx, United States Postal Service, UPS i DHL, możesz mieć pewność, że Twoje dostawy produktów są terminowe i opłacalne.

Jedną z najważniejszych zalet ShipStation jest możliwość automatyzacji zadań wysyłkowych, które wymagają wielu kroków do wykonania. Oznacza to, że ustawienia wstępne, reguły, tagi i określone procesy realizacji mogą być zautomatyzowane po skonfigurowaniu do konkretnych potrzeb.

Na przykład w ShipStation można łączyć wiele zamówień złożonych przez tych samych klientów. Z drugiej strony, możesz podzielić przesyłkę, gdy zamówienie zawiera wiele pozycji z różnych lokalizacji, aby przyspieszyć dostawę. Dzięki funkcji filtrowania możesz nadać priorytet zamówieniom, które wymagają szczególnej uwagi lub mają większą pilność.

Najlepsze cechy ShipStation:

  • Solidna aplikacja mobilna, dzięki której możesz zarządzać swoją firmą z dowolnego miejsca
  • Ułatwiają klientom zwracanie niechcianych przedmiotów za pomocą etykiet zwrotnych do druku i wskazówek
  • Analiza kosztów wysyłki, strat i przychodów
  • Śledź poziom zapasów i bądź na bieżąco, które produkty wymagają uzupełnienia

Aby rozpocząć korzystanie z ShipStation, możesz umówić się na demo lub skorzystać z 30-dniowego bezpłatnego okresu próbnego. W przeciwnym razie plany Miesięczne są bardzo szczegółowo podzielone i w dużej mierze zależą od średniej liczby przesyłek, które Twoja mała firma wykonuje w miesiącu. Oto szczegółowy podział:

Starter – $9 miesięcznie

  • 50 przesyłek miesięcznych
  • 1 użytkownik
  • Markowe etykiety i opakowania
  • Wsparcie przez e-mail i forum społecznościowe

Brąz – $29 miesięcznie

  • 500 przesyłek miesięcznie
  • 1 użytkownik
  • Markowe etykiety i opakowania
  • Wsparcie przez e-mail i forum społecznościowe

Srebro – $49 miesięcznie

  • 1500 przesyłek miesięcznie
  • 2 użytkowników
  • Niestandardowe etykiety i opakowania
  • Wsparcie czatu na żywo, poczty e-mail i forum społeczności

Złoto – $69 miesięcznie

  • 3000 przesyłek miesięcznie
  • 3 użytkowników
  • Niestandardowe etykiety i opakowania
  • Wsparcie czatu na żywo, poczty e-mail i forum społeczności

Platyna – $99 miesięcznie

  • 6 000 przesyłek miesięcznie
  • 5 użytkowników
  • Niestandardowe etykiety i opakowania
  • Wsparcie czatu na żywo, poczty e-mail i forum społeczności

Przedsiębiorstwo – $159 miesięcznie

  • 10 000 przesyłek miesięcznie
  • 10 użytkowników
  • Niestandardowe etykiety i opakowania
  • Czat na żywo, wsparcie telefoniczne, e-mail i wsparcie na forum społeczności

Jeśli potrzebujesz ponad 10 000 przesyłek miesięcznie, musisz poprosić o niestandardową wycenę na ich stronie.

#2-IBM Sterling Order Management-najlepsze rozwiązanie do samodzielnego korygowania realizacji sztucznej inteligencji

Odwiedź IBM

  • Wbudowane inteligentne narzędzie AI
  • Precyzyjny wgląd w Zamówienia i zapasy
  • Konfigurowalne alerty KPI
  • Solidna pamięć masowa w chmurze

Wypróbuj już dziś!

Inteligentne integracje AI mogą pomóc w samodzielnym korygowaniu zamówień, które wymagają rewizji. Dzięki sztucznej inteligencji IBM Sterling Order Management możesz być na bieżąco z realizacją zamówień na dużą skalę.

IBM Sterling to odpowiedni system OMS dla firm z ponad 20 centrami dystrybucji i sklepami, które potrzebują inteligentnego systemu, który pokaże im najszybszą opłacalną opcję realizacji zamówienia.

Ich możliwości si nie kończą się na znalezieniu optymalnych rozwiązań w zakresie realizacji zamówień. Dzięki platformie samoregulującej IBM Sterling może zarządzać dużymi wolumenami realizacji zamówień, minimalizując jednocześnie błędy w łańcuchu dostaw i korelując dane w celu lepszego podejmowania decyzji. Oprogramowanie jest otwarte dla programistów w celu optymalizacji i tworzenia spersonalizowanych integracji danych w celu zwiększenia wydajności.

Niektóre funkcje IBM Sterling oparte na sztucznej inteligencji to:

  • Aktualny wgląd w realizację zamówień i zapasy produktów
  • Terminowe alerty KPI w celu określenia stanu procesu zamówienia
  • Scentralizowany widok poziomów zapasów na intuicyjnym pulpicie nawigacyjnym
  • Rozbudowane centrum wiedzy, aby być na bieżąco z aktualizacjami oprogramowania i użytkowaniem oprogramowania
  • Jest oparty na chmurze, co oznacza, że nie potrzebujesz ton cyfrowej pamięci masowej

Mocny OMS oparty na sztucznej inteligencji zwykle nie ma niskiej ceny. Tak więc, jeśli jesteś MŚP lub dopiero zaczynasz, lepiej zainwestuj w system o mniejszej złożoności ze względu na wydajność. Aby uzyskać szczegółowe informacje o cenach IBM Sterling, musisz odwiedzić witrynę bezpośrednio i skontaktować się z zespołem.

# 3-Skubana-Najlepszy Do Integracji Wielokanałowej

Odwiedź Skubana

  • Potężny scentralizowany pulpit nawigacyjny
  • Obsługuj sprzedaż w dowolnym miejscu
  • Łatwo sprzedawaj na Amazon, eBay i innych
  • Nieograniczone sku i magazyny

Wypróbuj już dziś!

Skubana to potężny system OMS zaprojektowany do bezproblemowej integracji i zarządzania wieloma partnerami, centrami logistycznymi i kanałami sprzedaży. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które obsługują ogromną pulę klientów, którzy wymagają wielu punktów kontaktowych i różnych potrzeb w zakresie realizacji.

Są idealne dla sprzedawców z wielokanałowymi potrzebami w e-commerce, hurtowniach, wyskakujących okienkach, na rynku i w miejscach stacjonarnych.

Jego wielokanałowe integracje pozwalają sprzedawać na więcej niż jednym rynku, jednocześnie zarządzając wieloma kanałami dystrybucji w tle. Bez OMS, który zarządza wieloma kanałami, zarządzanie zapasami i optymalizacja wzrostu może stać się prawdziwą przeszkodą, ponieważ bardzo szybko może stać się przytłaczające.

Skubana chroni Cię przed utratą sprzedaży i tworzeniem gniewnych, niezadowolonych klientów, umożliwiając pojawianie się wszędzie, gdzie klienci szukają Twojego produktu w opłacalny sposób. Ich wielokanałowe oprogramowanie ułatwia sprzedaż w takich miejscach jak Amazon, Walmart, eBay, Shopify i BigCommerce. W międzyczasie możesz kontrolować zapasy, realizację zamówień i opłacalne łańcuchy dostaw za kulisami.

Do najlepszych cech skubany należą:

  • Jeden scentralizowany pulpit nawigacyjny dla wszystkich kanałów
  • Nieograniczone kanały, sku i magazyny
  • Automatyzacja zapobiegania zawyżaniu lub zaniżaniu cen
  • Automatycznie generowane zamówienia zakupu

Ceny skubany zaczynają się od $999 miesięcznie dla zamówień miesięcznych 1,000. Po skontaktowaniu się z ich zespołem w celu uzyskania wersji demonstracyjnej i przekazaniu im nieco więcej informacji na temat średniej liczby zamówień i złożoności przepływu pracy, będą mogli dostarczyć Ci bardziej spersonalizowaną ofertę.

# 4-CommerceHub-Najlepsze Modele Sprzedaży Dropshipping

Odwiedź CommerceHub

  • Stworzony dla firm dropshipping
  • Wykorzystaj ponad 12 000 dostawców i sprzedawców detalicznych
  • Możliwość wysyłki dwudniowej
  • Sprzedaż w ponad 150 językach

Wypróbuj już dziś!

Prowadzisz firmę dropshipping, która potrzebuje scentralizowanego systemu zarządzania zamówieniami? CommerceHub jest przeznaczony dla firm, które chcą zoptymalizować swoje modele sprzedaży dropshipping. Ich oprogramowanie dba o zarządzanie zamówieniami dla firm takich jak Dick ‘ s, Walmart, Staples, Best Buy i HD Supply.

Facebook instagram, Amazon, eBay, a nawet Google Shopping oferuje integrację z platformą CommerceHub. Ponad 12 000 integracji dostawców dropshipping i detalistów otwiera świat możliwości rynkowych, gdzie można dotrzeć do nowych odbiorców.

Ich najlepsze funkcje zarządzania zamówieniami:

  • Możliwość wysyłki dwudniowej
  • Śledzenie produktów w czasie rzeczywistym
  • Określone ustawienia wstępne i analizy do śledzenia i optymalizacji przesyłek
  • Nie ma potrzeby magazynowania dużych ilości zapasów
  • Szybko i sprawnie wymień jednostki SKU dla każdego produktu

Jeśli chcesz szczegółowo poznać ceny CommerceHub, możesz skontaktować się z nimi w celu uzyskania spersonalizowanej oferty.

# 5-Magento-najlepszy OMS do skalowania

Odwiedź Magento

  • Elastyczne skalowanie wraz z rozwojem
  • Sprzedaż w ponad 150 językach
  • Przeciągnij i upuść edytor produktów
  • Otwarte API do dostosowywania

Wypróbuj już dziś!

Czy Twoja firma jest w trakcie gwałtownego wzrostu? Magento to OMS zaprojektowany, aby rozwijać się wraz z Twoją firmą w miarę skalowania dzięki elastycznym, ale potężnym funkcjom zarządzania zamówieniami.

Używane przez takich jak Bevmo, Zumiez i Tom Dixon, Magento ułatwia ekspansję na nowe rynki na całym świecie. Scentralizują bazę kodu witryny, dzięki czemu łatwiej jest skonfigurować ją do niuansów globalnego rynku.

Dzięki Magento możesz sprzedawać w ponad 150 językach i integrować się z rozszerzeniami regionalnymi w przystępnej cenie. Możesz także dostosować swoją ofertę produktów za pomocą łatwego interfejsu “przeciągnij i upuść”, który pozwala przyciągnąć uwagę do różnych regionów. Magento jest przystosowane do skalowania sprzedaży dzięki możliwościom upsellingu i cross-sellingu.

Niektóre z najważniejszych wydarzeń Magento to:

  • Przegląd zapasów wszystkich kanałów w jednym scentralizowanym centrum sterowania
  • Dodawanie nowych źródeł i lokalizacji, aby umożliwić wzrost sprzedaży i pozyskanie klientów
  • Rozszerzony rynek, w którym możesz jeszcze bardziej spersonalizować swoje potrzeby e-commerce
  • Otwarte API do zaawansowanej personalizacji

Aby dowiedzieć się więcej o ich cenach, skontaktuj się z jednym z ich przedstawicieli lub poproś o bezpłatną wycieczkę po produkcie.

# 6-Brightpearl-Najlepsze Dla Firm Detalicznych I Hurtowych

Odwiedź Brightpearl

  • Pomaga sprzedawcom detalicznym i hurtownikom rozwijać się
  • Zintegrowane funkcje CRM
  • Głębokie integracje API
  • Wsparcie przez telefon i e-mail

Wypróbuj już dziś!

Nie można po prostu używać standardowych OMS do prowadzenia rozwijającej się działalności detalicznej lub hurtowej. Brightpearl istnieje, aby dbać o unikalne potrzeby powierzchni hurtowej i detalicznej w skali.

Nagle możesz pielęgnować lepsze relacje z klientami, wdrażając elastyczne funkcje realizacji zamówień i automatyzując przetwarzanie zamówień i aktualizacje zapasów.

Przestrzeń detaliczna i hurtowa mają zwykle podstawowe powtarzalne procesy, które po zoptymalizowaniu mogą przynieść duże zyski. Brightpearl został zaprojektowany, aby usprawnić i zoptymalizować te procesy omnichannel w szczególności, zamiast być OMS-cutter cookie, które można następnie dostosować do potrzeb hurtownika lub detalisty. Dzięki temu są optymalnym rozwiązaniem do szybkiego i wydajnego przenoszenia ogromnych ilości zapasów.

Niektóre z najlepszych funkcji Brightpearl to:

  • Głębokie integracje API, aby w pełni wdrożyć Brightpearl do Twoich systemów
  • Ciągłe dodawanie nowych aplikacji i aktualizacji
  • Nieograniczone wsparcie telefoniczne i e-mailowe
  • Zbudowany na miarę

Aby uzyskać jasne informacje na temat ich cen, Możesz wybrać jedną z dwóch poziomów, a następnie skontaktować się z prośbą o spersonalizowaną ofertę. Pierwszy poziom umożliwia do 1500 zamówień miesięcznie za pośrednictwem pięciu kanałów sprzedaży i pięciu użytkowników. Druga opcja dotyczy zamówień miesięcznych z nieograniczoną liczbą użytkowników lub kanałów sprzedaży.

Jak znaleźć najlepsze oprogramowanie do zarządzania zamówieniami dla Ciebie

Identyfikacja unikalnych funkcji firmy i potrzeb przetwarzania zamówień jest doskonałym pierwszym krokiem przy podejmowaniu decyzji, które OMS wybierzesz. Procesy zamawiania mogą szybko się skomplikować i doprowadzić do błędów bez skutecznego zarządzania. A jeśli dodasz aplikacje, których nie potrzebujesz, może to stać się kosztowne.

Dlatego po ustaleniu potrzeb przetwarzania zamówień, następną najlepszą rzeczą do rozważenia będzie budżet, liczba sprzedawanych produktów miesięcznie i ile możesz przeznaczyć na integrację OMS z Twoimi systemami. Poza tym, oto kilka dodatkowych czynników, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze systemu zarządzania zamówieniami, który staje się aktywem, a nie kosztownym zobowiązaniem.

Skalowalność

Jeśli wybierasz OMS, musisz wziąć pod uwagę stan swojej firmy i to, jak bardzo planujesz się rozwijać. Niektóre oprogramowanie do zarządzania zamówieniami jest zaprojektowane tak, aby skalować się z Tobą, podczas gdy inne mogą Cię utrzymać tylko do pewnego punktu wzrostu. Jeśli chcesz przyjąć i używać OMS w dłuższej perspektywie, możliwość skalowania poprzez integrację API lub bieżące aktualizacje oprogramowania może być czynnikiem decydującym o dokonanym wyborze.

Wsparcie

Czy twój dostawca OMS oferuje dostępną pomoc techniczną? Czy zapewniają fora wsparcia, dostęp do pomocy telefonicznej lub obszerną dokumentację?

Gdy korzystasz z potężnego, wielofunkcyjnego oprogramowania do zarządzania zamówieniami, na pewno napotkasz sprzeczne integracje lub awarie interfejsu API. Dedykowany system wsparcia zapewnia łatwą nawigację po konfiguracji, użytkowaniu i konserwacji OMS. Jest to szczególnie ważne, jeśli Twoja firma nie ma dedykowanego działu IT, aby skupić się na rozwiązywaniu problemów i konfiguracji lub jeśli po raz pierwszy integrujesz oprogramowanie do zarządzania zamówieniami.

Automatyka

Celem korzystania z OMS jest automatyzacja jak największej części zarządzania zamówieniami. Ale niektóre programy są lepiej dostosowane do specyficznej automatyzacji niż inne.

Na przykład niektóre systemy zarządzania zamówieniami mogą obejmować możliwość wyboru i pozyskiwania produktów z różnych źródeł na skalę hurtową. Inni są bardziej skłonni do dbania o prostsze procesy, takie jak automatyczne drukowanie etykiet zwrotnych i dopasowywanie ich do właściwych zamówień.

Streszczenie

Jaki jest najlepszy OMS dla Ciebie? Ta odpowiedź zmienia się w zależności od celów biznesowych, wielkości organizacji i kanałów sprzedaży, a także innych konkretnych potrzeb. Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz w spektrum biznesowym, system zarządzania zamówieniami ma kluczowe znaczenie dla profesjonalnego i wydajnego zarządzania zamówieniami.

Od małych firm po przedsiębiorstwa i wszystko pomiędzy, istnieje oprogramowanie do zarządzania zamówieniami, które pasuje do każdej potrzeby. Skorzystaj z tego obszernego przewodnika, aby pomóc Ci wybrać ten, który działa dla Twojej firmy.

Total
0
Shares
Related Posts

Przegląd AgoraPulse

W przypadku marek z obecnością w mediach społecznościowych nie ma nic lepszego niż posiadanie one-stop shop dla wszystkich…