Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepszym oprogramowaniem do automatyzacji marketingu dla większości ludzi jest zdecydowanie HubSpot.
Automatyzacja marketingu ułatwia generowanie potencjalnych klientów, budowanie relacji z klientami i zwiększanie konwersji na dużą skalę. Zwalnia to czas i zasoby z powtarzalnych zadań, które są niezbędne do udanej kampanii.
Automatyzacja zapewnia lepsze wrażenia pracownikom, którzy mają większy zasięg i lepszą widoczność przy mniejszej ilości pracy. Zapewnia to bardziej angażującą podróż klienta, która jest spójna we wszystkich kanałach marketingu cyfrowego.
Wykorzystując oprogramowanie do automatyzacji marketingu, możesz spersonalizować obsługę klienta, dostarczając dokładne informacje i ukierunkowane promocje klientom o różnych potrzebach.
Top 9 Najlepsze Oprogramowanie Do Automatyzacji Marketingu
- HubSpot – Najlepsze Oprogramowanie Do Automatyzacji Marketingu
- Stały kontakt-najlepszy do rozgrzewania przewodów
- Moosend-najlepsze dla kampanii sprzedażowych opartych na sztucznej inteligencji
- GetResponse-najlepsze funkcje automatyzacji marketingu
- OptinMonster najlepszy do generowania leadów na stronie docelowej
- ConvertKit-najlepsze oprogramowanie do automatyzacji marketingu dla początkujących
- Sendinblue-najlepszy sposób na doładowanie wiadomości Klienta
- ActiveCampaign-najlepszy dla małych firm
- Salesforce Pardot-najlepszy dla marketingu B2B
Po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych badań zawęziłem listę najlepszych rozwiązań automatyzacji marketingu dostępnych obecnie na rynku i przedstawiłem dogłębny przegląd każdego z nich na mojej liście.
Czytaj dalej, aby odkryć najlepsze rozwiązanie dla Twoich potrzeb biznesowych.
#1-HubSpot – Najlepsze Ogólne Oprogramowanie Do Automatyzacji Marketingu
Odwiedź HubSpot
- Edytor automatyzacji wizualnej
- Zaczyna się od $50 miesięcznie
- 800 USD za pełne funkcje automatyzacji
- Do 90% zniżki dla startupów
Zamów Darmowe demo
HubSpot jest jednym z najbardziej znanych nazwisk w świecie marketingu. To oprogramowanie do marketingu przychodzącego ma wszystko, czego potrzebujesz, aby zautomatyzować dziesiątki zadań na dużą skalę.
Pozwala dostosować wyrafinowane i wysoce ukierunkowane przepływy pracy za pomocą edytora wizualnego. Możesz użyć tego narzędzia do prostych wiadomości uzupełniających lub nawet złożonych kampanii z wieloma punktami kontaktu w trakcie podróży klienta.
HubSpot zapewnia również wstępnie ustawione wyzwalacze, warunki i działania klientów. Ułatwia to automatyzację wiadomości e-mail za pomocą kampanii drip.
Centrum marketingowe HubSpot zaczyna się od $50 miesięcznie. Jednak ten pakiet nie daje pełnych korzyści automatyzacji.
Ceny funkcji automatyzacji marketingu od HubSpot zaczynają się od $ 800 miesięcznie, rozliczane corocznie.
Jest to trochę drogie, zwłaszcza dla mniejszych firm z niższym budżetem. Ale kupując produkt od HubSpot, otrzymujesz coś więcej niż tylko oprogramowanie. Skorzystasz również z wyjątkowego zespołu obsługi klienta HubSpot.
Jeśli jesteś startupem, możesz kwalifikować się do 90% zniżki w programie HubSpot dla startupów. Skontaktuj się z zespołem sprzedaży HubSpot, aby poprosić o bezpłatne demo.
#2-Stały kontakt-najlepszy do rozgrzewania przewodów
Odwiedź Stały Kontakt
- Easy automation builder
- Automatyczne sekwencje powitania
- Dopracuj kampanie drip
- Zaczyna się od $45 / miesiąc
Zacznij już dziś
Jeśli spędziłeś jakiś czas w sprzedaży, wiesz, że kilka potencjalnych klientów są raring, aby przejść od momentu ich nabycia. Potrzeba czasu i pielęgnacji, aby ołów rozgrzał się na interakcję sprzedaży. Możliwości automatyzacji poczty e-mail Constant Contact znacznie ułatwiają Ci to.
Jest to uporczywe pytanie-gdy masz kilka dobrych potencjalnych klientów, jaki jest najlepszy sposób, aby popchnąć je dalej na drodze sprzedaży? Przeszkodą od dłuższego czasu było to, że nie wszystkie leady odpowiadają w ten sam sposób na te same wiadomości.
Tak więc personalizacja jest najważniejsza. Kampanie kroplówki Constant Contact zapewniają chirurgiczną kontrolę nad e-mailami, które otrzymują i kiedy je otrzymują.
Zaczyna się od skonfigurowania automatycznych sekwencji powitalnych. Możesz nie tylko przygotować zestaw wiadomości e-mail, gdy ktoś dołączy do twojej listy, ale także dostosować te automatyczne sekwencje na podstawie danych demograficznych lub ustawionych atrybutów niestandardowych.
Oznacza to, że możesz mieć indywidualne sekwencje powitalne dla całkowicie zimnych potencjalnych klientów, lokalnych potencjalnych klientów spotykanych w terenie, starszych klientów VPs i C-suite … w dowolny sposób.
Od tego momentu kampanie drip pozwalają na segmentację odbiorców oraz dostosowanie wiadomości i czasu. Constant Contact pozwala żonglować dowolną liczbą kampanii, aby uzyskać idealne targetowanie. Ponadto możesz nawet używać dynamicznej zawartości w wiadomościach e-mail, aby aspekty były spersonalizowane dla odbiorcy w oparciu o ustawione cechy.
W tandemie z behawioralnymi wyzwalaczami platformy możesz stworzyć rozbudowaną sieć zautomatyzowanych sekwencji, które są idealnie dopasowane w czasie, gdy potencjalni klienci wykazują zainteresowanie zakupem. Wszystko można skonfigurować z wyprzedzeniem, dla prawie każdej sytuacji-możesz więc tworzyć kampanie, które są tak dobrze podzielone, że wszystkie Twoje potencjalnych klientów równie dobrze się rozgrzewają.
Wszystkie te funkcje są w planie Email Plus Constant Contact. Ceny dla tego skaluje się na podstawie liczby kontaktów:
- Do 500 kontaktów: $45 / miesiąc
- 501-2500 kontaktów: $70 / miesiąc
- 2501-5000 kontaktów: $95 / miesiąc
- 5,001-10,000 kontaktów: $125 / miesiąc
- 10 001 – 15 000 kontaktów: $195 / miesiąc
Ceny nadal rosną do kontaktów 50,000 za $ 335 / miesiąc, a Constant Contact może skonfigurować niestandardowy plan dla wszystkiego, co przekracza 50,000.
Zwiększ swoją zdolność do ciepłych potencjalnych klientów dla swojego zespołu sprzedaży. Uzyskaj stały kontakt, aby tworzyć imponujące, spersonalizowane, zautomatyzowane kampanie i wiele więcej.
#3-Moosend-najlepsze dla kampanii sprzedażowych opartych na sztucznej inteligencji
Odwiedź Moosend
- Plan podstawowy jest bezpłatny
- Szablony automatyzacji
- Ponad 100 integracji
- E-commerce oparte na sztucznej inteligencji
Wypróbuj za darmo
Moosend to doskonałe—choć zaniżone-rozwiązanie e-mail marketingu. Zapewniają Twojej firmie wszystko, czego potrzebujesz, aby łatwo skonfigurować zautomatyzowane kampanie e-mailowe.
Mają świetne narzędzie do segmentacji, które pomaga kierować reklamy do klientów za pomocą odpowiednich produktów i kampanii. Ich Kreator wiadomości e-mail typu „przeciągnij i upuść” jest również wyjątkową funkcją, ponieważ jest idealny dla początkujących lub tych z was, którzy nie wiedzą, jak kodować, ale chcą stworzyć piękną wiadomość e-mail.
Tam, gdzie naprawdę świecą, jest ich sztuczna inteligencja e-commerce. Analizuje klientów za pomocą uczenia maszynowego, aby kierować do nich produkty i usługi, które mogą im się spodobać. Sztuczna inteligencja czerpie z wcześniejszych nawyków zakupowych klientów, a także nawyków zakupowych podobnych klientów.
To jedyna usługa automatyzacji poczty e-mail, jaką widziałem. Jest to niezwykle przydatne narzędzie, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz i chcesz dowiedzieć się, jak lepiej segmentować i celować.
Mają również dość intuicyjny interfejs, który pokazuje, jak dobrze wykonać podstawy automatyzacji poczty e-mail.
Ceny zaczynają się bezpłatnie z ich podstawowymi planami. Obejmuje to nieograniczoną liczbę wiadomości e-mail, formularze rejestracji i ograniczone raportowanie. Gorąco polecam pójście na ich plan Pro w $8 / miesiąc. Dzięki temu będziesz mógł skonfigurować strony docelowe i e-maile transakcyjne. Moim zdaniem warto. Wypróbuj Moosend za darmo już dziś.
# 4 – GetResponse-Najlepsze Funkcje Automatyzacji Marketingu
Odwiedź GetResponse
- Zaczyna się od $15 miesięcznie
- $49 dla zaawansowanych automatyzacji
- Wiele funkcji
- 30-dniowy darmowy okres próbny
Rozpocznij za darmo
GetResponse to potężne i niedrogie rozwiązanie do automatyzacji marketingu.
Od przechwytywania nowych potencjalnych klientów po generowanie sprzedaży, odzyskiwanie porzuconych koszyków i zwiększanie zaangażowania dzięki ruchowi w witrynie, GetResponse oferuje narzędzia spełniające Twoje potrzeby.
Skonfigurowanie zautomatyzowanej podróży klienta jest łatwe dzięki zastosowaniu warunków, działań i filtrów, które automatycznie wyzwalają użytkowników przez wstępnie zdefiniowaną podróż w oparciu o ich zachowanie.
Skorzystasz z zaawansowanej segmentacji i punktacji leadów, co ostatecznie poprawi skuteczność Twoich kampanii.
GetResponse pomaga zrozumieć nawyki zakupowe klientów, zachowania przeglądania i cele porzuconych koszyków zakupowych. Automatycznie polecają również odpowiednie produkty.
Ceny GetResponse zaczynają się od $15 miesięcznie. Obejmuje to podstawowe funkcje automatyzacji, takie jak e-maile powitalne, kampanie kroplowe, followupy click and open oraz tagowanie kontaktów.
Aby jak najlepiej wykorzystać automatyzację marketingu GetResponse,musisz zarejestrować się w pakiecie Plus, zaczynając od $ 49 miesięcznie. Aktualizacja zapewnia niestandardowe przepływy pracy, narzędzie do tworzenia automatyzacji, punktację potencjalnych klientów, odzyskiwanie porzuconych koszyków, śledzenie witryny, śledzenie zdarzeń i automatyczną segmentację. Jednak w tym tempie będziesz ograniczony do zaledwie pięciu niestandardowych przepływów pracy.
Dla tych z Was, którzy potrzebują więcej niż pięciu przepływów pracy, musisz uaktualnić do GetResponse Professional, który zaczyna się od $99 miesięcznie.
Warto zauważyć, że bogate w funkcje oprogramowanie do automatyzacji GetResponse może być nieco trudne w nawigacji. Dla każdego, kto szuka prostych narzędzi automatyzacji, GetResponse może okazać się nieco przytłaczający.
Ale jeśli szukasz jak największej liczby funkcji automatyzacji w przystępnej cenie, nie szukaj dalej niż GetResponse. Wypróbuj za darmo przez 30 dni.
# 5-OptinMonster-Najlepszy Do Generowania Leadów Na Stronie Docelowej
Odwiedź OptinMonster
- Zaczyna się od $9 miesięcznie
- Najlepsze do generowania leadów
- Zautomatyzowane kampanie na landing page
- 14 dniowa Gwarancja Zwrotu pieniędzy
Wypróbuj bez ryzyka
OptinMonster jest nieco inny w porównaniu do niektórych innych opcji na naszej liście. To oprogramowanie nie jest tak naprawdę kompleksowym lub kompleksowym rozwiązaniem automatyzacji marketingu.
Oferują narzędzie do generowania leadów i pozyskiwania klientów dla Twojej witryny, które wykorzystuje automatyzację marketingu, aby powiększyć listę e-mail, zmniejszyć liczbę porzucanych koszyków i zwiększyć sprzedaż. Ponad milion stron internetowych korzysta z OptinMonster, co czyni go jednym z najpopularniejszych rozwiązań na rynku.
OptinMonster oferuje narzędzia, które pomogą Ci zaprojektować strony docelowe o wysokiej konwersji, wyskakujące okienka i kampanie internetowe przeznaczone do generowania potencjalnych klientów.
Następnie możesz tworzyć zautomatyzowane i kampanie dla odwiedzających witrynę w oparciu o ich zachowanie i działania.
Możesz na przykład tworzyć kampanie dla nowych i powracających użytkowników. Uruchom wyskakujące okienko lub ofertę na podstawie czasu, który użytkownik spędził w witrynie lub liczby stron, które obejrzał.
Ich narzędzia pozwalają wyzwalać strony docelowe na podstawie zachowań użytkowników.
OptinMonster jest bez wątpienia jednym z najlepszych narzędzi do generowania leadów w Internecie. Ale brakuje jej w innych obszarach automatyzacji marketingu. Musisz zintegrować OptinMonster z oprogramowaniem e-mail lub CRM-nie oferuje tych funkcji.
Ale ceny zaczynają się już od 9 USD miesięcznie, jest to tani dodatek do istniejącego rozwiązania.
Wypróbuj OptinMonster bez ryzyka 14 dni. Jeśli jesteś niezadowolony z jakiegokolwiek powodu, otrzymasz zwrot 100%; bez zadawania pytań.
#6-ConvertKit-Najlepsze Oprogramowanie Do Automatyzacji Marketingu Dla Początkujących
Odwiedź ConvertKit
- Zaczyna się od $29 miesięcznie
- Prosty edytor wizualny
- Gotowe szablony automatyki
- 14-dniowy darmowy okres próbny
Zacznij za darmo
ConvertKit to bardzo proste oprogramowanie do automatyzacji marketingu.
Jeśli jesteś początkujący w marketingu cyfrowym, ConvertKit powinien znajdować się na szczycie listy.
ConvertKit jest oznaczony jako oprogramowanie do marketingu e-mailowego, ale jego funkcje automatyzacji marketingu są znacznie bardziej zaawansowane niż tylko podstawowe funkcje poczty e-mail.
Twórz potężne automatyczne lejki, które uruchamiają się po wykonaniu przez Subskrybenta czynności (np. pobraniu pliku). Zapewnia, że wysyłasz ukierunkowane treści do właściwych odbiorców w idealnym czasie.
ConvertKit jest prosty w użyciu. Możesz skonfigurować podstawowe reguły automatyzacji, które uruchamiają określoną kampanię, bez konieczności przechodzenia przez złożone przepływy pracy i ustawienia. Edytor wizualny jest łatwy w użyciu dla każdego, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia z automatyzacją marketingu.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz witrynę z treściami, biznes ecommerce, czy sprzedajesz SaaS, ConvertKit ma Narzędzia automatyzacji marketingu, których potrzebujesz, aby odnieść sukces.
Jedną z najlepszych części ConvertKit jest wstępnie zbudowana automatyzacja. To znaczy, że nie musisz zaczynać od zera.
Na przykład mają automatyzację prowadzenia webinarium, wprowadzania nowego produktu i badania subskrybentów.
W przypadku nowych firm ConvertKit wykonuje bezpłatny plan forever dla maksymalnie 500 subskrybentów. Ale to nie pochodzi z żadnego z lejków automatyki wizualnej.
Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji i korzyści ConvertKit, płatne plany zaczynają się od zaledwie 29 USD miesięcznie. Możesz dostać dwa miesiące za darmo, jeśli podpiszesz roczną umowę. Wypróbuj za darmo przez 14 dni.
#7-Sendinblue-Najlepszy Do Doładowywania Wiadomości Klientów
Odwiedź Salesforce Pardot
- Potężna automatyzacja poczty e-mail, SMS i innych
- Łatwy do nauczenia Kreator przepływu pracy
- Narzędzia dla całego lejka sprzedaży
- Śledzenie stron zawarte we wszystkich planach
Zamów Darmowe demo
Sendinblue to doskonałe, uniwersalne narzędzie do dodawania automatyzacji do regularnych interakcji z klientami i potencjalnymi klientami.
W swoim sercu Sendinblue jest potężną platformą do przesyłania wiadomości e-mail, SMS-ów i czatu online. I jego bogata oferta-otrzymujesz platformę do zarządzania tymi trzema kanałami, a także nieograniczoną liczbę kontaktów, zaawansowaną segmentację, raportowanie w czasie rzeczywistym, śledzenie odwiedzających na twoich stronach internetowych i KREATOR automatyzacji przepływu pracy wszystko w planie free forever.
Co jeszcze lepsze, Kreator przepływu pracy Sendinblue jest atrakcyjny wizualnie z bardzo delikatną krzywą uczenia się. To otwiera korzyści z oszczędności czasu i zawsze szybkiej reakcji dla całego zespołu, nawet jeśli nie są jeszcze zaznajomieni z narzędziami automatyzacji.
Sendinblue oferuje naprawdę pomocne instrukcje dotyczące budowania zarówno prostych, jak i złożonych przepływów pracy, szybko informując pracowników o wszystkim, od automatyzacji wiadomości powitalnych po wyzwalanie zdarzeń na podstawie działań klienta, Subskrybenta lub odwiedzającego stronę internetową.
Warto zauważyć, że plany Free I Lite ograniczą zautomatyzowane przepływy pracy do 2000 kontaktów. Na wyższych poziomach-Premium i Enterprise-masz nieograniczoną automatyzację, a także głębokie raportowanie, w tym mapy ciepła, geolokalizację, informacje o urządzeniu i bardziej szczegółowe metryki otwierania i klikania.
Istnieją również silne funkcje zwiększające konwersję, takie jak Kreator stron docelowych, narzędzia reklamowe na Facebooku i konfigurowalne formularze rejestracji.
Ceny Sendinblue są niezwykle skalowalne. Darmowa wersja forever jest świetna do rozpoczęcia i pozwala wysyłać do 300 e-maili dziennie.
Płatne plany rozkładają się w następujący sposób:
Lite
- Od $25 / miesiąc za 10 000 e-maili
- Skaluje do $99 / miesiąc dla maksymalnie 100 000 wiadomości e-mail
- Brak dziennego limitu wysyłania
- Obejmuje wsparcie e-mail, testy A/B i usuwanie marki Sendinblue
Premium
- Zaczynając od $65 / miesiąc za 20 000 e-maili
- Skaluje się do $599 / miesiąc za 1 milion wiadomości e-mail
- Wszystko W Lite, plus:
- Nieograniczone wykorzystanie narzędzi automatyzacji
- Reklamy na Facebooku i strony docelowe
- Szczegółowe raportowanie geograficzne, urządzenie, mapa cieplna, Otwórz i kliknij
- Wsparcie przez telefon i czat
- Dostęp dla wielu użytkowników
Enterpise
- Niestandardowe ceny dla niestandardowej ilości wiadomości e-mail
- Dedykowany account manager
- Umowa O Poziomie Usług
- Dedykowany adres IP
- Mniej ograniczeń i niestandardowe rozwiązania dla Twoich potrzeb
Istnieje plan Sendinblue, który może działać dla każdej organizacji o dowolnej wielkości lub potrzebie.
Wypróbuj Sendinblue za pośrednictwem darmowej wersji forever już dziś.
#8-ActiveCampaign-Najlepszy Dla Małych Firm
Odwiedź ActiveCampaign
- Zaczyna się od $49 miesięcznie
- Zaufało nam ponad 90 000 firm
- Łatwy w użyciu
- 14-dniowy darmowy okres próbny
Zacznij za darmo
Ponad 90 000 firm zaufało ActiveCampaign w zakresie automatyzacji marketingu. Jest to prawdopodobnie najlepszy wizualny konstruktor automatyki z funkcją przeciągania i upuszczania na rynku.
ActiveCampaign ułatwia każdemu, niezależnie od poziomu umiejętności technicznych, skonfigurowanie zarówno prostych, jak i złożonych automatyzacji marketingowych.
Oferują świetne funkcje, od śledzenia witryny po śledzenie zdarzeń, przypisywanie, dzielenie działań i cele automatyzacji.
Gorąco polecam ActiveCampaign dla nowszych, małych firm. Dzieje się tak dlatego, że biorą złożony temat i upraszczają go za pomocą łatwego w użyciu pulpitu nawigacyjnego i narzędzi do zarządzania. Jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich nowych przedsiębiorców, którzy chcą zanurzyć się w automatyzacji marketingu.
Ceny ActiveCampaign Plus z CRM i automatyzacją sprzedaży zaczynają się od $ 49 miesięcznie. Cena zależy od liczby kontaktów na twojej liście. Ta subskrypcja obejmuje e-mail marketing, lead scoring, integracje e-commerce i wiele innych.
Jeśli potrzebujesz zaawansowanych funkcji, takich jak przypisywanie klientów, ścieżka do zakupu, automatyzacja dzielona i funkcje uczenia maszynowego, takie jak wysyłanie predykcyjne, zawartość predykcyjna i prawdopodobnie Wygrana, musisz uaktualnić do ActiveCampaign Professional. Ten pakiet zaczyna się od $129 miesięcznie.
W obu tych punktach cenowych ActiveCampaign jest niedrogą opcją dla małych firm. Wypróbuj za darmo przez 14 dni.
#9-Salesforce Pardot-najlepszy dla marketingu B2B
Odwiedź Salesforce Pardot
- Zaczyna się od $1,250 miesięcznie
- Najlepsze dla B2Bs
- Raportowanie zwrotu z inwestycji
- Zaawansowana automatyzacja
Zamów Darmowe demo
Salesforce jest jednym z najbardziej renomowanych i znanych rozwiązań CRM na rynku. Nic więc dziwnego, że Salesforce Pardot plasuje się tak wysoko na naszej liście najlepszych programów do automatyzacji marketingu.
To oprogramowanie jest wykonane z firm B2B w umyśle z funkcji, takich jak usprawnione zarządzanie ołowiu, inteligentne generowanie ołowiu, e-mail marketingu i integracji sprzedaży.
Salesforce Pardot wykorzystuje moc sztucznej inteligencji, aby usprawnić działania marketingowe i strategię sprzedaży. Skorzystasz również z wnikliwego raportowania zwrotu z inwestycji, aby określić, które kampanie działają, a które wymagają poprawy.
Oto krótki przegląd opcji cenowych Salesforce Pardot:
Z planami zaczynającymi się od $1,250 miesięcznie, to oprogramowanie oczywiście nie jest najtańszą opcją na naszej liście. Ale mając to na uwadze, oczekuje się tego rodzaju cen dla rozwiązania B2B tego kalibru.
Pardot ułatwia tworzenie kampanii opartych na danych dzięki wydajnemu i elastycznemu kreatorowi wizualnemu. Po prostu odwzoruj każdy punkt kontaktu w lejku, aby poprawić obsługę klienta i zidentyfikować luki w procesie.
Salesforce Pardot oferuje szczegółowe raporty i analizy, dzięki czemu można ulepszyć kampanie automatyzacji w oparciu o rzeczywiste wyniki, a nie zgadywanie.
Dla organizacji B2B poszukujących oprogramowania do automatyzacji marketingu, Salesforce Pardot nie ma sobie równych. Największą wadą jest cena, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że musisz zobowiązać się do rocznego kontraktu. Ale nie musisz się martwić o wydajność. Salesforce Pardot ma wszystko, czego możesz potrzebować i więcej pod względem oprogramowania w tej kategorii.
Skontaktuj się z zespołem sprzedaży Salesforce Pardot, aby poprosić o bezpłatną wersję demonstracyjną.
Jak znaleźć najlepsze oprogramowanie do automatyzacji marketingu dla Twojej firmy
Ostatecznie najlepsze oprogramowanie do automatyzacji marketingu będzie zależeć od twoich konkretnych potrzeb.
Znalezienie odpowiedniego oprogramowania do automatyzacji marketingu dla Twojej firmy może być trudne, jeśli nie wiesz, gdzie szukać.
Oto przegląd metodologii, której użyłem, aby wybrać opcje z naszej listy. Weź te czynniki pod uwagę przy ocenie potrzeb Twojej firmy.
Wielkość i rodzaj działalności
Większość oprogramowania marketing automation jest ukierunkowana na konkretne firmy. Małe i średnie przedsiębiorstwa będą miały bardzo różne potrzeby.
Mniejsze firmy i początkujący powinni skłaniać się ku ActiveCampaign lub ConvertKit, podczas gdy rozwiązanie takie jak HubSpot jest lepsze dla średnich i dużych organizacji.
Jeśli jesteś w przestrzeni B2B, Salesforce Pardot jest najlepszym rozwiązaniem dla twojej sytuacji.
Dla tych z Was, którzy prowadzą działalność ecommerce, upewnij się, że rozwiązanie, które rozważasz, ma wbudowane funkcje ecommerce i automatyzacje dla sprzedaży. Narzędzie powinno również integrować się z dowolną platformą ecommerce, której używasz do zasilania swojej witryny.
Konfiguracja Automatyki
Wstępna konfiguracja powinna być łatwa i elastyczna.
Niezależnie od platformy, z której korzystasz, musisz utworzyć reguły, które będą uruchamiać określoną kampanię lub sekwencję. Są one oparte na działaniach użytkownika, takich jak otwarcie wiadomości e-mail, subskrybowanie określonej strony docelowej, powrót do witryny lub porzucenie koszyka.
Najlepsze narzędzia do automatyzacji marketingu pozwalają skonfigurować zaawansowaną automatyzację wielu działań w trakcie podróży klienta. Edytory automatyzacji wizualnej ułatwiają konfigurację.
Ale mając to na uwadze, niektóre z tych edytorów są zdecydowanie łatwiejsze w użyciu niż inne. Najlepszym sposobem, aby dowiedzieć się, jak łatwo jest skonfigurować sekwencję automatyzacji, jest rozpoczęcie bezpłatnej wersji próbnej lub poproszenie o bezpłatną wersję demonstracyjną.
CRM i e-mail
Nie każde oprogramowanie marketing automation jest kompleksowym rozwiązaniem marketingowym. Musisz określić, czy narzędzie, które rozważasz, jest punktem kompleksowej obsługi dla Twoich potrzeb.
Wiele opcji na naszej liście jako podwójne oprogramowanie CRM i oprogramowanie do marketingu e-mail. Możesz więc obsługiwać wszystko z jednego pulpitu nawigacyjnego. Jednak inne rozwiązania nie będą tak zaawansowane.
Na przykład OptinMonster jest idealny do generowania potencjalnych klientów na stronach docelowych za pomocą automatyzacji marketingu. Ale nie możesz używać tej platformy do wysyłania wiadomości e-mail ani zarządzania subskrybentami. Musisz zintegrować go z istniejącym oprogramowaniem do e-mail marketingu lub oprogramowaniem CRM.
Cechy
Wybierz oprogramowanie do automatyzacji poczty e-mail w oparciu o funkcje, które pasują do Twoich celów.
Co dokładnie chcesz osiągnąć? Czy to generowanie leadów? Sprzedaż? Konwersje? Czy oprogramowanie jest wystarczająco zaawansowane, aby skalować się z tobą, gdy zmieniają się Twoje potrzeby?
Najlepsze rozwiązania automatyzacji marketingu mają zaawansowane funkcje takie jak punktacja leadów, śledzenie zdarzeń, integracja sprzedaży i inne.
Warto zauważyć, że wiele rozwiązań będzie reklamować wiele funkcji, ale w rzeczywistości nie oferują wszystkich tych funkcji w każdym planie. Przyjrzyj się uważnie planowi, który Cię interesuje. Nie zakładaj, że pochodzi z każdej funkcji reklamowanej na stronie głównej oprogramowania.
Jeśli szukasz czegoś prostego, czasami zbyt wiele funkcji może być przytłaczające. Nie warto płacić dodatkowo za zaawansowane funkcje, których nigdy nie użyjesz.
Cena
W większości przypadków cena oprogramowania marketing automation zależy od liczby klientów, subskrybentów lub potencjalnych klientów na liście kontaktów.
Ale mając to na uwadze, istnieje szeroki zakres punktów cenowych w tej przestrzeni.
Podstawowe plany na poziomie podstawowym zwykle zaczynają się od $ 30 – $100+ miesięcznie. Ceny na niższym końcu tego zakresu mogą nie zawierać wszystkich zaawansowanych funkcji automatyzacji marketingu, których szukasz.
Najlepsze oprogramowanie do automatyzacji marketingu dla średnich i dużych firm i organizacji B2B zaczyna się od $ 800 – $ 1,200+ miesięcznie.
W niektórych przypadkach możesz zaoszczędzić pieniądze, zobowiązując się do rocznej umowy. W innych przypadkach umowa roczna będzie jedyną opcją. Ceny z miesiąca na miesiąc nie są dostępne dla każdego rozwiązania.
Wniosek
Oprogramowanie Marketing automation może usprawnić strategie kampanii, jednocześnie zarabiając pieniądze.
Firma HubSpot została uznana za najlepszą ze względu na jej zaawansowane funkcje i intuicyjny układ. Ale jego wysoka cena jest zdecydowanie skierowana do firm o znacznych budżetach marketingowych. Jednak startupy mogą uzyskać do 90% zniżki na plan HubSpot.
Mniejsze firmy i początkujący powinni skłaniać się ku opcjom takim jak GetResponse, ConvertKit lub ActiveCampaign.
Salesforce Pardot to najlepszy wybór dla firm B2B. Jeśli chcesz poprawić pielęgnację leadów, wypróbuj Constant Contact. Każda firma może rozważyć użycie OptinMonster jako dodatku do generowania leadów na stronie docelowej.
Szukasz czegoś, co naprawdę usprawni Twoją komunikację z klientami, odwiedzającymi strony internetowe lub kimkolwiek innym? Wybierz Sendinblue.
Niezależnie od wielkości firmy, typu lub potrzeb, możesz skorzystać z tego przewodnika, aby znaleźć najlepsze oprogramowanie do automatyzacji marketingu.