Najlepsze Motywy Ecommerce WordPress

Wybór odpowiedniego motywu WordPress jest ważny dla wszystkich, ale jest szczególnie ważny dla firm ecommerce. Twój motyw będzie ostatecznie miał bezpośredni wpływ na współczynniki konwersji. Jak wiesz, konwersje przekładają się na dolary w świecie ecommerce.

Chodzi o to, że sprzedaż produktów online jest niezwykle konkurencyjna. Masz do czynienia ze światowymi gigantami, takimi jak Walmart i Amazon, a także z innymi mniejszymi sklepami ecommerce w Twojej branży. Jest mało prawdopodobne, że masz ten sam budżet lub zasoby, aby zapłacić deweloperowi za zbudowanie witryny jako główni sprzedawcy online. Jednak nadal chcesz, aby Twoja witryna wyróżniała się i konwertowała odwiedzających na klientów.

Odpowiedni motyw WordPress rozwiązuje ten dylemat dla ciebie.

Jako mała firma, Twój motyw Prasy Word będzie twoim projektantem strony internetowej, programistą i częścią pomocy technicznej. Wybór właściwego jest kluczowy. Na rynku są tysiące. Wiele z nich jest stylowych, ładnych i wydaje się, że wykonają swoją pracę, ale nie wszystkie z nich są zaprojektowane z myślą o sklepach ecommerce.

Kiedy próbujesz znaleźć najlepszy motyw ecommerce WordPress dla swojej firmy, musisz szukać sposobów na optymalizację doświadczenia klienta. Co zobaczą, gdy wylądują na twojej stronie? Jak wyświetlane są produkty? Jak wygląda nawigacja? Chcesz, aby wszystko było łatwe do znalezienia i jednocześnie atrakcyjne wizualnie.

Jako ekspert w tej dziedzinie zbadałem najlepsze motywy ecommerce WordPress i zawęziłem pięć najlepszych do rozważenia. Skorzystaj z tego przewodnika jako punktu odniesienia, badając najlepszą opcję dla swojego sklepu ecommerce.

1. Artemis

Artemis Theme

Artemis to świetna opcja dla sklepów ecommerce, które sprzedają produkty z WooCommerce. Ten motyw dodaje klasy i profesjonalizmu do twojej witryny WordPress.

Artemis ma nowoczesny design, który jest niezwykle wszechstronny. Motyw zawiera mnóstwo różnych układów i opcji projektowych i daje możliwość podkreślenia tego, co najważniejsze dla Ciebie na stronie głównej. Możesz zaprezentować Polecane produkty, określone Kolekcje, rabaty i inne.

Posiada wizualny kompozytor, który pozwala dostosować stronę, po prostu przeciągając i upuszczając elementy, gdzie chcesz je. Możesz zacząć od gotowego szablonu i dostosować go do swoich potrzeb i stylu projektowania.

Jest świetny dla witryn, które sprzedają odzież, ale ma również elastyczność, aby dotrzeć do kategorii niszowych. Na przykład, powiedzmy, że sprzedajesz coś wyjątkowego, na przykład rowery lub Zegarki. Motyw ułatwia podkreślenie specyficznych cech produktów za pomocą kombinacji obrazów i opisów tekstowych.

Uwielbiam to, że ten motyw obsługuje filmy w galerii produktów. Zamiast pokazywać klientom różne kąty każdego produktu (co powinieneś robić), możesz również dołączyć film demonstracyjny produktu. Motyw jest w pełni responsywny i jest dostarczany z wtyczką Slider Revolution za darmo, dzięki czemu możesz łatwo utworzyć pokaz slajdów lub prezentację swoich produktów.

Dzięki Artemis możesz również skonfigurować funkcję rozwijanego koszyka na swojej stronie. Odwiedzający mogą dodawać produkty do koszyka i kontynuować zakupy bez przekierowywania. Istnieje również funkcja listy życzeń. Te elementy pomogą Ci zwiększyć średnią wartość zamówienia dla Twojego sklepu ecommerce.

Kolejną zaletą tego tematu jest opcja szybkiego podglądu produktu. Gdy użytkownik kliknie produkt, obraz powiększa się i pokazuje Krótki opis produktu, w przeciwieństwie do przekierowania na nową stronę docelową. Ta funkcja pomaga zapewnić zawsze szybki czas ładowania.

Artemis to stylowy, dynamiczny i ogólnie jeden z najlepszych motywów ecommerce WordPress, które możesz kupić. Moim zdaniem jest wart 59 dolarów.

2. Witryna

Vitrine Theme

Jeśli chcesz, aby twój sklep ecommerce wyróżniał się spośród wszystkich projektów foremek do ciastek, zdecydowanie polecam motyw Vitrine WordPress.

Jest to jeden z najlepszych motywów ecommerce WordPress, ponieważ jest tak łatwy w użyciu. Możesz zaimportować i zainstalować demo za pomocą jednego kliknięcia. Inne motywy wymagają złożonych plików do pobrania i konfiguracji, które są mylące i czasochłonne. Nie będziesz miał tego problemu z Vitrine.

Dostępnych jest ponad 30 skrótów, które ułatwiają dostosowanie treści w witrynie. Ten temat jest również w pełni zsynchronizowany.

Vitrine pozwala Twoim klientom dodawać artykuły do ich list życzeń, szybkie przeglądanie artykułów i porównywanie różnych produktów na twojej stronie internetowej. Motyw ma również rozbudowane opcje funkcji dodawania do koszyka.

Podoba mi się również funkcja sticky Dodaj do koszyka, którą oferuje ten motyw. Zamiast umieszczać najważniejsze CTA w górnej lub dolnej części ekranu, gdzie może być ukryty lub niewidoczny, lepki przycisk zapewnia, że jest on cały czas widoczny.

Innym powodem, dla którego jest to jeden z moich ulubionych motywów ecommerce WordPress, jest to, że zawiera również szablony do projektowania blogów. Blogowanie to świetny sposób na przyciągnięcie organicznego ruchu do twojej witryny i sprawianie, że ludzie wracają, nawet jeśli nie zawsze robią zakupy. Ale układ bloga nie powinien wyglądać tak samo jak katalogi produktów. Vitrine rozpoznaje to w projektach wykonanych specjalnie do blogowania ecommerce.

Marketing w mediach społecznościowych jest również niezbędny dla sklepów ecommerce-a motyw Vitrine ułatwia to. Zamiast pobierać oddzielną wtyczkę do mediów społecznościowych WordPress dla tej konkretnej funkcji, istnieje wbudowana wtyczka do kanału Instagram. Uwielbiam to, ponieważ wzmacnia pracę, którą już wykonujesz w mediach społecznościowych i pomaga przekształcać odwiedzających w obserwujących. Chcesz mieć pewność, że odwiedzający Twoją witrynę śledzą cię w mediach społecznościowych, abyś mógł nadal sprzedawać je w przyszłości.

Vitrine wykorzystuje leniwe ładowanie, co jest Świetne dla stron internetowych z dużą ilością zdjęć. Zamiast ładować wszystkie obrazy na raz, będą ładowane tylko podczas przewijania użytkownika. Dzięki leniwemu ładowaniu nie musisz się martwić o powolny czas ładowania strony na stronach produktów z mnóstwem obrazów. (I chcesz mnóstwo obrazów.)

Motyw Vitrine WooCommerce WordPress kosztuje $40.

3. Halena

Halena Theme

Polecam Halenę każdemu, kto chce nowoczesnego i minimalistycznego motywu na swojej stronie ecommerce. Układy są bardzo proste, co świetnie nadaje się do prezentowania najlepszych produktów na stronie głównej.

Layouty oferowane przez Halenę przypominają mi luksusowe strony internetowe. Ale to nie znaczy, że musisz pobierać 10,000 za zegarek, aby użyć tego motywu. Możesz przekształcić dowolną witrynę ecommerce w elegancką i gustowną, używając Haleny.

Projekty są wysokiej jakości i naprawdę prezentują Twoje obrazy w sposób bardziej kreatywny, wyjątkowy i nieco abstrakcyjny. Z pewnością nie jest to temat konserwatywny czy tradycyjny.

W przeciwieństwie do innych motywów WordPress, zawartość i ustawienia na różnych demach Halena można mieszać i dopasowywać. Dzięki wszystkim opcjom konfiguracji jestem pewien, że będziesz w stanie stworzyć projekt, z którego jesteś całkowicie zadowolony.

Możesz całkowicie dostosować strony produktów, a także dodatkowe strony docelowe. Motyw może pomóc w stworzeniu strony O nas, która generuje potencjalnych klientów.

Halena ma cztery unikalne style układu produktów.

  • Produkt zoom
  • Lightbox
  • 360 stopni
  • Wideo

Ten motyw ma kompleksowy filtr produktów ajax. Pozwala klientom zawęzić wyszukiwanie, wybierając wiele atrybutów i filtrów z menu bocznego.

Jedną z moich ulubionych cech tego tematu jest wyjątkowy lookbook. Oto jak to działa: Załóżmy, że sprzedajesz ubrania na swojej stronie ecommerce. Możesz pokazywać zdjęcia modeli noszących różne przedmioty i pozwalać odwiedzającym na klikanie ubrań, które przyciągają ich uwagę. Dodając piny hotspot, które są włączone ajax, użytkownicy mogą dodawać te elementy do koszyka, klikając bezpośrednio na obrazek, w przeciwieństwie do przechodzenia do strony produktu, aby go kupić.

Nie wiesz jak kodować? Nie ma sprawy. Halena ma wizualny Kreator stron, który jest wystarczająco prosty w użyciu dla każdego, niezależnie od poziomu umiejętności technicznych.

Setki darmowych czcionek są standardem po zainstalowaniu tego motywu WordPress, który jest wyceniony na $49.

4. Shoptimizer

Shoptimizer Theme

Shoptimizer jest zoptymalizowany pod kątem szybkości i konwersji-dwóch najważniejszych elementów dla każdej witryny ecommerce.

Ta wtyczka jest wyjątkowa w tym sensie, że jest zbudowana inaczej. Zamiast skupiać się na najnowszych trendach projektowych, Programiści analizowali dane. Po zbadaniu najlepszych witryn e-commerce w Internecie wymyślili motywy zgodne z tymi najlepszymi praktykami.

Pierwsza najlepsza praktyka: szybkość. Powodem, dla którego Shoptimizer jest tak szybki, jest to, że motyw automatycznie minimalizuje główne pliki CSS w Twojej witrynie. Tworzy również krytyczny plik CSS, który ładuje zawartość niemal natychmiast z punktu widzenia odwiedzających witrynę. Oprócz błyskawicznego czasu ładowania strony, Shoptimizer ma również na celu poprawę Twojego organicznego zasięgu poprzez poprawę strategii SEO.

Następnie wózek bez rozpraszania uwagi. Dzięki Shoptimizer proces kasowy jest czysty i pozwala skupić się użytkownikowi. Usuwając bałagan i kroki z kasy, zmniejszy to wskaźniki porzucania koszyka przy jednoczesnym zwiększeniu współczynników konwersji.

Shoptimizer ma również lepki pasek na szczegóły produktu. Gdy ludzie przewijają stronę produktu, aby uzyskać więcej informacji, przycisk tytuł, Miniatura produktu, cena i dodaj do koszyka pozostają u góry strony w zasięgu wzroku. Ten motyw zawiera kluczowe informacje obok przycisku Dodaj do koszyka dla każdego produktu. Mam na myśli takie rzeczy jak:

  • Opinie klientów
  • Dostępność
  • Polityka Zwrotów
  • Opcje wysyłki
  • Odznaki Safe checkout

Wszystko to zwiększa wiarygodność Twojej witryny i zwiększa prawdopodobieństwo, że odwiedzający Twoją witrynę coś kupią.

Możesz również wykorzystać FOMO i niedostatek na stronach produktów. Ten motyw ma opcję odliczania czasu sprzedaży, a także śledzenia dostępności w czasie rzeczywistym. Te techniki perswazyjne pomogą Ci prowadzić więcej konwersji.

Motyw został stworzony z myślą o dostępności, co ułatwia dotarcie do jak największej liczby klientów, w tym osób niepełnosprawnych lub niepełnosprawnych.

Pomijając szybkość i konwersje, motyw jest również pięknie zaprojektowany. Możesz kupić ten motyw ecommerce WordPress za $99.

Pro Tip: Jeśli chcesz kupić ten motyw, dodaj go do koszyka, ale nie sprawdzaj od razu. Zostawiłem go w koszyku na kilka minut, co wywołało wyskakujące okienko oferujące go za $49 zamiast tego.

5. Hugo

Hugo Theme

Jesteś właścicielem firmy, a nie projektantem stron internetowych. Hugo zdaje sobie sprawę, że nie wszyscy webmasterzy ecommerce są wykwalifikowani w projektowaniu. Niektórzy właściciele witryn po prostu chcą sprzedawać bez konieczności radzenia sobie ze złożonymi konfiguracjami na swoich stronach.

Jeśli to brzmi jak ty, na pewno będziesz chciał rzucić okiem na Motyw Hugo WordPress.

Układy oferowane przez Hugo są niezwykle proste. Jeśli chcesz wprowadzić jakiekolwiek zmiany, po prostu Użyj kreatora stron przeciągnij i upuść. Jest elastyczny i bezproblemowy w konfiguracji. Zamiast spędzać dni lub tygodnie na konfigurowaniu sklepu ecommerce, możesz być gotowy do działania w mgnieniu oka.

Ogólnie rzecz biorąc, Style na Huge są nowoczesne. Możesz wybrać różne schematy kolorów, aby pasowały do logo firmy i upewnić się, że przyciągasz odpowiednią publiczność.

Największym wyróżnieniem Hugo od innych motywów ecommerce WordPress, które widzieliśmy, jest prostota zaplecza. Jest idealny dla nowych użytkowników WordPress lub właścicieli sklepów ecommerce, którzy nie interesują się drobnymi szczegółami projektu. Jeśli wolisz spędzać czas na sprzedaży, a nie bawić się niekończącymi się niestandardowymi elementami na swojej stronie, jest to najlepsza wtyczka ecommerce WordPress dla Ciebie.

Wniosek

Jaki jest najlepszy motyw ecommerce WordPress?

Przy tak wielu opcjach do wyboru, trudno jest odpowiedzieć na to pytanie, ale po szeroko zakrojonych badaniach udało mi się zawęzić listę pięciu najlepszych.

Każdy z tematów na mojej liście ma coś, co czyni go wyjątkowym lub wyróżnia się na tle innych opcji. Poświęć czas na przejrzenie każdego z nich, aby zobaczyć, który motyw pasuje do potrzeb Twojej witryny ecommerce. Niezależnie od tego, jaki temat wybierzesz, jestem przekonany, że poprawi to ogólny projekt, układ i wydajność Twojej witryny ecommerce.

Total
0
Shares
Related Posts