Najlepsze platformy e-commerce na rok 2021

Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Możesz zacząć za darmo już teraz na BigCommerce, najlepsza platforma ecommerce dla większości ludzi.

Być może słyszałeś, że otwarcie sklepu internetowego jest łatwe, coś, czego możesz się nauczyć, jak idziesz. 

Nasze badania wykazały, że szum był prawdziwy. Po przesłuchaniu kilkunastu aktywnych użytkowników najlepszych platform ecommerce mogę potwierdzić, że platformy te są szalenie łatwe w użyciu. 

Solopreneurs uruchomił sklepy internetowe w ciągu godziny lub dwóch.

Sklepy stacjonarne zmieniły swoją bazę klientów z ruchu pieszego w godzinach pracy na całodobowy ruch globalny dosłownie z dnia na dzień.

Znane sklepy z dużymi zapasami skracają czas aktualizacji linii produktów o połowę lub więcej. 

Wszystko za pomocą najlepszych platform ecommerce.

Aby wykonać kopię zapasową takich historii sukcesu, kluczowe było uzyskanie wglądu od ludzi, którzy używali tych produktów w prawdziwym upale biznesu. Klienci zmieniają zdanie lub zamawiają nieprawidłowe rozmiary, spedytorzy popełniają błędy, zmieniają się rynki, a my chcieliśmy usłyszeć, jak dobrze te platformy wytrzymują przez lata użytkowania.

Usłyszeliśmy pozytywne i negatywne strony każdej platformy, które znajdziesz poniżej w naszych dogłębnych recenzjach.

Top 5 Najlepszych Platform Ecommerce

  1. BigCommerce-najlepszy dla dużych, szybko zmieniających się zapasów
  2. Shopify-najlepszy dla Twojego pierwszego miliona przychodów
  3. SquareSpace-najlepszy do pokonywania zakrętów na niszowym rynku
  4. Wix-najlepszy dla sklepów z mniej niż 100 produktami
  5. Bluehost-najlepszy dla użytkowników WordPress, którzy chcą sprzedawać online

Istnieje więcej niż jeden sposób na rozpoczęcie sprzedaży produktów i usług online. Moje pierwsze dwa typy to dedykowane platformy e-commerce. Każdy z nich został pomyślany i dostarczony konsumentom jako punkt kompleksowej obsługi w celu stworzenia sklepu internetowego. 

Drugie dwie opcje to kreatory stron internetowych, które umożliwiają utworzenie sklepu internetowego. Nawet jeśli nie jesteś programistą, będziesz w stanie stworzyć o wiele bardziej unikalne środowisko strony internetowej z tymi platformami niż z platformami tylko e-commerce.

Na naszej liście znajduje się również Bluehost, który jest idealną usługą hostingową dla osób, które chcą stworzyć sklep internetowy za pomocą WordPress i WooCommerce. Inne opcje na mojej liście z pewnością będą łatwiejsze w użyciu, ale niektórzy ludzie chcą sprzedawać bezpośrednio ze swojego bloga lub potrzebują nieograniczonej możliwości dostosowywania platformy open-source. 

Nie wiesz, co jest najlepsze dla Ciebie? Czytaj dalej, aby uzyskać szczegółowe recenzje, a następnie przewodnik dla kupujących platformę ecommerce, który przeprowadzi Cię przez to, co odkryliśmy w naszych badaniach.

# 1-BigCommerce-Najlepsze Dla Dużych, Szybko Zmieniających Się Zapasów

Odwiedź BigCommerce

  • Cena zaczyna się od $29.95 / miesiąc
  • Wycena na podstawie rocznej sprzedaży
  • Wiele wbudowanych funkcji natywnych
  • Możliwości sprzedaży wielokanałowej

Uzyskaj 1 Miesiąc Za Darmo

Trafnie nazwany BigCommerce to mój najlepszy wybór dla sklepów internetowych z dużym zapasem i dużą sprzedażą. 

Jeśli zrobiłeś jakieś kopanie, wiesz, że Shopify i BigCommerce oferują bardzo podobny pakiet usług użytkownikom po prawie identycznej cenie. Wszystko jest równe, Shopify jest najlepszy dla użytkowników na mniejszą skalę, ale myślę, że BigCommerce ma przewagę w kilku obszarach, które sprawiają, że jest znacznie bardziej atrakcyjny dla dużych operacji e-commerce.

BigCommerce Wygrywa

  • Kompleksowe zarządzanie zapasami: BigCommerce umożliwia do 600 wariantów powiązanych z jednym SKU. Nie każdy potrzebuje tego poziomu różnorodności, ale produkty, które oferują szeroką gamę kolorów, wykończeń, rozmiarów itp., mogą szybko wyczerpać limit 100 wariantów dzięki Shopify.
  • Nieograniczone konta użytkowników: Możesz mieć tyle kont pracowników, ile potrzebujesz na BigCommerce, więc wielu użytkowników może zarządzać sklepem z wielu lokalizacji. Dzięki Shopify uzyskujesz ograniczoną liczbę kont pracowników, co utrudnia dostęp do sklepu i jego aktualizację większym firmom z wieloma budynkami lub działami.
  • Zarządzanie kanałami: Możesz łatwo śledzić klientów i zarobki, a także dostosować ustawienia dowolnych kanałów, z których korzystasz. Facebook, Instagram, WalMart, Amazon, eBay, Wish, MercadoLibre i TikTok kanały są obsługiwane przez platformę–inne są dostępne za pośrednictwem stron trzecich w sklepie z aplikacjami BigCommerce.

Użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, byli szczególnie zadowoleni, że BigCommerce pozwolił im nosić mnóstwo produktów i dobrze je wyświetlać klientom. Z tyłu mogli tworzyć oferty tak szczegółowe, jak chcieli, a z przodu mogli oferować klientom większą kontrolę nad tym, czego chcieli.

Na niektórych innych platformach, takich jak Shopify, możesz oferować tylko kilka rozwijanych menu (małe, średnie lub duże), podczas gdy rozwijane menu to tylko jedna z wielu opcji, które użytkownicy BigCommerce mogą zastosować, aby zwiększyć opcje swoich klientów-możesz skonfigurować przyciski radiowe, pola tekstowe, wybór próbek, opcje pól wyboru i wiele innych.

Użytkownicy byli również zadowoleni z tego, jak wiele z tej funkcjonalności zostało wbudowanych bezpośrednio w platformę. “Stworzyliśmy kody rabatowe, ceny ilościowe, ceny zbiorcze i wszystko to bezpośrednio w BigCommerce” – powiedział. 

Nie było potrzeby korzystania z wtyczki, aby uzyskać naprawdę ukierunkowane z ich promocjami. “Na przykład, gdybyśmy sprzedawali tylko publicznie, ale także nauczycielom szkolnym, moglibyśmy stworzyć specjalne konta dla nauczycieli szkolnych, które dałyby im specjalny dostęp do określonego katalogu i miały dla nich specjalne ceny.”

Oceny i recenzje klientów są również częścią platformy BigCommerce, a istnieje ponad 70 rodzajów rabatów i kuponów–wszystkie wbudowane. Użytkownicy Shopify musieliby zainstalować wiele aplikacji innych firm w celu obsługi recenzji klientów lub uruchomić podobną różnorodność promocji.

W końcu BigCommerce polega na zapewnieniu klientom więcej opcji i więcej sposobów na uzyskanie tego, czego chcą. “Możesz ustawić niestandardowe zasady dla tych odmian produktów”, powiedzieli, ” na przykład, jeśli masz koszulkę z określoną grafiką-masz żółwia na jednym i słonia na drugim–i chcesz po prostu pokazać zdjęcia słonia, gdy wybierze wariant słonia, możesz to zrobić.” 

To trochę dziwny przykład, ale pojawia się pomysł, że możesz kontrolować sposób wyświetlania elementów, niezależnie od tego, ile jest odmian i permutacji. 

Może się okazać, że będziesz musiał znaleźć obejścia lub wprowadzić aplikacje innych firm na lżejszą platformę, aby wszystko było w porządku. Problem polega na tym, że korzystanie z wtyczek może rzucić klucz w raportowaniu. Po wyjęciu z pudełka BigCommerce jest o wiele lepiej skonfigurowany do obsługi większych, bardziej złożonych zapasów.

Wady BigCommerce

  • Więcej niż zwykłe sklepy potrzebują: Jeśli chcesz sprzedać kilka przedmiotów ze swojego bloga lub mieć ograniczony zapas, BigCommerce może dodać niepotrzebną złożoność do twojego sklepu internetowego. 
  • Rośnie większy, nie bardziej: Stworzenie unikalnego i interaktywnego środowiska zakupowego prawdopodobnie wymaga programisty na BigCommerce. “Gdybyś robił więcej tego samego, na pewno mógłbyś zwiększyć skalę”, powiedział jeden z użytkowników, ale ” nie sądzę, abyś mógł rozwinąć funkcje.”
  • Trudniej wprowadzić zmiany projektowe: Edytowanie projektu witryny nie jest tak elastyczne, jak w przypadku Wix i SquareSpace, gdzie użytkownicy zachwycali się łatwością.

Chociaż BigCommerce ma solidną listę dołączonych funkcji, istnieje kilka zaskakujących rzeczy, które nadal musisz wykonać za pomocą wtyczek, takich jak drukowanie etykiet wysyłkowych. Shopify ma to wbudowane, podczas gdy będziesz musiał dodać inną usługę, taką jak ShipStation do BigCommerce, aby wysyłać zamówienia bez czekania w kolejce na poczcie.

Ponadto, podczas gdy BigCommerce może pomóc Ci szybko rozwijać swój sklep internetowy, trudniej jest ludziom uciec od stylu szablonów, sklepu pudełkowego bez pomocy profesjonalisty. Twoi klienci zawsze będą wiedzieć, że są na stronie zakupów od momentu przybycia. Coś takiego jak Wix pozwala nawet początkującemu zacząć odróżniać swoją stronę od tłumu. 

Na przykład w przypadku pól tekstowych jeden użytkownik BigCommerce chciał być w stanie zrobić więcej niż ustawić tła, obramowania i kolumny. “Myślę, że może pójść nieco dalej, umożliwiając większą elastyczność w sposobie wykorzystania tekstu na stronie.” 

Ale to nie tylko estetyka sprawia, że szablony są trudne do pracy. Jeden z użytkowników, z którym rozmawialiśmy, wyjaśnił, jak dodał element do listy najlepiej sprzedających się produktów na górze strony. Problem polegał na tym, że BigCommerce nie aktualizował automatycznie produktów, aby odzwierciedlić nową sprzedaż, po prostu zachowywał historyczne “najlepsze” od momentu opublikowania. 

Był w stanie dostać się do HTML i rozwiązać problem, ale mniej doświadczeni użytkownicy mogą znaleźć takie problemy o wiele trudniejsze do rozwiązania.

Ceny BigCommerce

Plan Bigcommerce Essentials jest tym, co opisywałem w tej recenzji. Skierowany jest do startupów i małych firm. Istnieją trzy różne pakiety Essentials do wyboru, a także niestandardowe ceny dla klientów korporacyjnych.

Powyższe ceny są z miesiąca na miesiąc. Możesz uzyskać 10% zniżki na plany Plus i Pro, rejestrując się na rok.

Jedną z rzeczy, które chcę od razu wywołać, jest to, że Obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu na każdym planie. Obejmuje to wsparcie telefoniczne, czatowe i biletowe. Użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, mieli bardzo pozytywne recenzje, mówiąc, że agenci wsparcia odebrali w ciągu kilku minut, byli cierpliwi w kwestii pytań i w pełni rozwiązali wszystkie problemy.

Plan standardowy obejmuje wszystko, czego potrzebujesz do sklepu online i możliwość łączenia się z 55 bramkami płatności. Nie ma żadnych dodatkowych opłat od BigCommerce, o ile Twoja sprzedaż pozostanie poniżej 50 000 USD rocznie. Następnie musisz przejść na plan Plus i zapłacić stałą opłatę w wysokości 50 USD miesięcznie.

Jest to jeden wyraźny obszar, w którym Shopify i BigCommerce różnią się. Musisz użyć Shopify Payments, aby uniknąć opłat transakcyjnych, podczas gdy BigCommerce pozwala małym firmom sprzedawać za darmo.

Stawki kart kredytowych dla sprzedaży online są również nieco niższe w BigCommerce niż w Shopify. W skali będzie to miało duże znaczenie.

Bigcommerce obsługuje 100 różnych walut. Shopify obsługuje również dziesiątki, ale będziesz musiał polegać na wtyczkach, aby zwiększyć możliwości swojej witryny.

Narzędzia do raportowania są również dobre, bez względu na to, który plan BigCommerce wybierzesz. Różni się to również od Shopify, która zawiera tylko zaawansowane narzędzia do raportowania z najdroższą platformą.

Dzięki planowi Pro możesz dać swoim klientom możliwość filtrowania produktów w Twoim sklepie. Jeśli masz duży zapas, to jest klucz.

Dlaczego umieściliśmy BigCommerce na #1

BigCommerce jest naszym numerem jeden, ponieważ doskonale nadaje się do handlu elektronicznego na dużą skalę, co pozwala Shopify w kluczowych obszarach, które naprawdę mają znaczenie dla osób posiadających strony produktów i setki wariantów. Dzięki BigCommerce możesz wyświetlać produkty tak, jak chcesz i oferować klientom bogate opcje.

To tylko włos mniej przystępny dla nowych użytkowników niż Shopify, ale obie platformy łatwo skalują się w tysiące produktów-w przeciwieństwie do Wix czy SquareSpace. 

Dolna linia: BigCommerce to bezpieczna gra dla sklepów z dużym i wyrafinowanym zapasem.

#2-Shopify-Najlepszy Za Pierwszy Milion Przychodów

Odwiedź Shopify

  • Sklepy zaczynają się od $29 / miesiąc
  • Obsługa klienta 24/7
  • Kreator stron “przeciągnij i upuść”
  • Używany przez ponad milion sklepów internetowych

Uzyskaj 14-dniowy bezpłatny okres próbny

Shopify to najpopularniejszy na świecie wybór konfiguracji sklepu internetowego. Jest początkujący, ale zdolny do obsługi dużych sprzedaży. To z pewnością doprowadzi Cię do pierwszego miliona przychodów, bez względu na to, jak mały zaczynasz.

Shopify Lite (od $9 miesięcznie) pozwala dodać przyciski “Kup teraz” do istniejącej witryny, takiej jak blog lub Strona główna firmy. Kompletne sklepy internetowe zaczynają się od $ 29 miesięcznie i zawierają wszystkie potrzeby e-commerce zapakowane w elegancką platformę.

Jest niezwykle łatwy w użyciu, mimo że jest bardzo potężną platformą. Wszyscy użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, pochwalili Shopify za łatwość obsługi, szczególnie dla początkujących. 

Jeden użytkownik bez żadnego doświadczenia technicznego, który ” nienawidzi komputerów “był w stanie uzyskać swoją witrynę online w jeden weekend” po prostu próbując różnych rzeczy.”

Inny użytkownik, który pracował w ogólnopolskim butikowym sklepie meblowym, opisał, jak Platforma uczy użytkowników, jak odnosić sukcesy. Nigdy wcześniej nie korzystał z platformy tak przyjaznej i pomocnej.

“Shopify pomaga skonfigurować wszystko” – powiedział. “To nie robi rzeczy dla ciebie, ale uświadamia ci rzeczy, które musisz zrobić.”To była dla niego najważniejsza rzecz. Opisał rodzaje pomocnych powiadomień, które otrzymywał: “Hej, prawdopodobnie musisz sprawdzić podatki. Hej, pewnie chcesz alerty inwentaryzacyjne.” 

Platforma automatycznie wykrywała problemy i ślepe punkty, które byłyby kosztowne do wykrycia później. “Jako pierwszy operator Sklepu, może to być naprawdę korzystne,” powiedział.

To tylko dwóch użytkowników Shopify, z którymi rozmawialiśmy, ale ich doświadczenia pokazują, kto może zacząć korzystać z tej platformy od razu–wszyscy, od totalnych żółtodziobów po bardziej dojrzałe firmy, które chcą wejść w Przestrzeń e-commerce.

Shopify Wygrywa

  • Ponad 6700 aplikacji i wtyczek: Jest to największy sklep z aplikacjami e-commerce na dłuższą metę. BigCommerce oferuje około 1000 aplikacji. Użytkownicy Shopify otrzymują większą różnorodność bardziej rozwiniętych narzędzi do łączenia się w mediach społecznościowych, sprzedawania produktów, realizacji zamówień i raportowania sprzedaży. Najlepsza część? Ponad 3000 aplikacji jest bezpłatnych.
  • Łatwe skalowanie: Shopify obsługuje wiele kont użytkowników personelu, walut i lokalizacji zapasów dzięki planom podstawowym. Funkcja edycji zbiorczej do zarządzania zapasami ułatwia szczególnie oznaczanie, śledzenie i aktualizowanie dużej liczby artykułów w krótkim czasie.
  • Głęboka baza wiedzy: Zasoby online Shopify były ogromną pomocą dla użytkowników, z którymi rozmawialiśmy. Mimo że oferują obsługę klienta 24/7, jeden z użytkowników powiedział: “Myślę, że robią naprawdę dobrą robotę, dając Ci wystarczającą ilość informacji, że nie musisz się z nimi kontaktować.”

Po wyjęciu z pudełka Platforma Shopify nie jest tak w pełni funkcjonalna jak BigCommerce, jeśli chodzi o zarządzanie naprawdę złożonymi zapasami. To powiedziawszy, Nowi użytkownicy nie zauważą, a bogaty wybór wtyczek Shopify pozwoli ludziom wypełnić wszelkie luki, gdy będą gotowi do dalszego rozwoju.

Możesz zacząć od intuicyjnej platformy podstawowej Shopify i podążać za nią w dowolnym kierunku, który jest dla ciebie najcenniejszy. Możesz sprzedawać bezpośrednio na Walmart, eBay, Pinterest, Facebook i innych. 

Instagram shopify pozwoli Ci łączyć się z kanałami mediów społecznościowych, ale Shopify pozwoli klientom robić zakupy bezpośrednio na Instagramie lub TikTok. 

Nie tylko łatwo jest tworzyć angażujące reklamy, które pasują do norm każdej innej platformy, ale ci widzowie będą o jeden ruch od Twojego sklepu.

Teraz są inne łatwe w użyciu platformy-przychodzą na myśl Wix i SquareSpace-ale napotkasz ograniczenia, próbując rosnąć na tych platformach. 

Jeśli nigdy nie masz więcej niż jednej lokalizacji dla zapasów lub kilkudziesięciu produktów, będziesz w porządku z lżejszymi kreatorami stron internetowych. 

Ale jeśli chcesz prowadzić wiele produktów, przeprowadzać transakcje w wielu walutach lub robić cokolwiek, co pozwala Ci skalować w duży sposób, Shopify jest lepszym wyborem. 

Będziesz mieć więcej opcji dostosowywania wariantów produktów, więcej narzędzi do wysyłki i śledzenia oraz znacznie łatwiejszy czas sprzedaży produktów.

Istnieje wiele takich skrótów, które są łatwe w użyciu w Shopify, co zmniejsza wysiłek potrzebny do aktualizowania sklepu i minimalizuje błędy.

Jeden użytkownik, z którym rozmawialiśmy, powiedział, że Shopify zaoszczędzał mu kilka godzin za każdym razem, gdy aktualizował swój ekwipunek, który zawierał tysiące produktów i wariantów. Powiedział, że zmiany cen w ostatniej chwili i inne “kreatywne różnice” były zupełnie normalne dla jego firmy. Uzyskanie wszystkich na tej samej stronie było naprawdę frustrujące.

Powiedział: “Byłem nad ludźmi, którzy wysyłali mi zrzuty ekranu z Doodle ‘ami”, aby odzwierciedlić aktualną cenę lub zmiany nazwy. 

Dzięki Shopify łatwo było tworzyć “świetne przepływy pracy”, które umożliwiały mu przesyłanie zmian do zapasów jednocześnie. 

Powiedział, że jedenastogodzinne zmiany nadal są irytujące, ” ale zajmie mi to tylko 10 minut w porównaniu z dwiema godzinami.” 

Wady Shopify

  • Ograniczone darmowe układy: Shopify oferuje tylko dziewięć bezpłatnych motywów, których możesz użyć do układu sklepu. Będziesz mógł dostosować je, aby uzyskać je na markę, ale nie masz tak wielu darmowych motywów ani tej samej swobody projektowania, jaką uzyskujesz dzięki Wix i SquareSpace.
  • Wtyczki mogą zwiększyć koszty i złożoność: Każda platforma w pewnym stopniu zależy od wtyczek, ale użytkownicy opisali Shopify jako” zależną ” od wtyczek. Wiele wtyczek może zwiększyć miesięczny koszt, spowolnić wydajność witryny i potencjalnie powodować konflikty ze sobą.
  • Mniej wariantów produktów niż BigCommerce: Chociaż jest o wiele bardziej przyjazny niż Wix, WooCommerce i SquareSpace, Shopify nie pozwala również użytkownikom dostosowywać swoich ofert produktów tak bardzo, jak BigCommerce. Na przykład w Shopify jesteś ograniczony do 100 wariantów produktów, podczas gdy w BigCommerce jest to 600.

Jeśli potrzebujesz prostej, dopracowanej, intuicyjnej witryny sklepowej, Shopify wyeliminuje ją z parku. Ale właściciele sklepów szukający czegoś nieco bardziej wyjątkowego mogą wydawać pieniądze na motyw premium z Shopify, w którym Wix pozwoliłby im stworzyć coś równie dobrego.

Wtyczki zawsze będą obosiecznym mieczem – na każdej platformie. Powodem, dla którego zwracam na nie uwagę w recenzji Shopify jest to, że każdy użytkownik, z którym rozmawialiśmy, zależał od wtyczek, aby stworzyć sklep internetowy, którego potrzebował.

Patrząc na swoje opcje, może się okazać, że jedna z innych platform ma więcej potrzebnych narzędzi w swoim podstawowym systemie. Może to obniżyć koszty i znacznie ułatwić zarządzanie wszystkim. 

Shopify Ceny

Shopify oferuje plany Shopify Essentials dla małych i średnich firm oraz Shopify Plus dla przedsiębiorstw. 

Musisz się z nimi skontaktować w celu ustalenia cen dla przedsiębiorstw, ale Shopify Essentials jest dostępny w trzech poziomach:

Powyższe ceny są Miesięczne. Możesz uzyskać 10% zniżki zapisując się na rok i 20% zniżki zapisując się na dwa.

Podstawowy Shopify, który zaczyna się od $ 29 miesięcznie z roczną subskrypcją, ma dosłownie wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć sprzedaż. Możesz mieć dwa konta pracowników i do czterech lokalizacji do inwentaryzacji.

Otrzymujesz również funkcje, takie jak drukowane etykiety wysyłkowe, karty upominkowe, kody rabatowe i przypomnienia o porzuconych koszykach za darmo–te zwykle kosztują i mogą wymagać integracji z inną platformą.

Wszyscy użytkownicy Shopify otrzymują konkurencyjne stawki wysyłki od DHL Express, UPS i USPS. Podstawowe stawki wysyłki Shopify są obniżone do 77%, a plany premium do 88%.

Ich plan średniowarstwowy, Shopify, zapewnia więcej kont pracowników i lokalizacji zapasów, a także standardowe funkcje raportowania. Otrzymujesz również niższą opłatę za transakcje kartą kredytową. 

Zaawansowany Shopify zawiera głębsze funkcje raportowania, obliczane stawki wysyłki od stron trzecich i jeszcze niższą stawkę dla transakcji kartą kredytową. Przy określonej objętości zapłacisz za różnicę w oszczędnościach.

Jeśli korzystasz z Shopify Payments, nie ma opłaty transakcyjnej wykraczającej poza koszty przetwarzania karty kredytowej. Dlatego reklamują ” 0% opłat transakcyjnych.”Pamiętaj tylko, że korzystanie z innej bramki płatności spowoduje opłatę transakcyjną.

Ostatnią rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że będziesz musiał zapłacić za naprawdę cenne wtyczki. Każdy użytkownik Shopify, z którym rozmawialiśmy, miał przynajmniej kilka wtyczek. 

Dlaczego umieściliśmy Shopify na # 2

Przyznałem Shopify drugie miejsce na podstawie naszych badań i wywiadów z aktywnymi użytkownikami. Użytkownikom Shopify spodobało się to. Nikt nie miał problemów z uruchomieniem lub rozwojem sklepu. 

Podczas gdy użytkownicy Wix i SquareSpace wciąż ustalali warunki, które mogą zmusić ich do zmiany (na przykład, Jeśli za bardzo się rozrosnę lub chcę nosić o wiele więcej przedmiotów), użytkownicy Shopify czuli się pewni, że mogą trzymać się tej platformy, niezależnie od tego, w którym kierunku porusza się rynek.

Mniejsze sklepy, które pozostaną małe, mogą sobie poradzić z czymś takim jak Wix, ale Shopify to mój najlepszy wybór dla osób, które chcą zarobić pierwszy milion w e-commerce.

Dolna linia: To nie przypadek, że więcej osób otwiera swój sklep w Shopify niż gdziekolwiek indziej. 

# 3-SquareSpace-najlepszy do pokonywania zakrętów na rynku niszowym

Odwiedź SquareSpace

  • Zacznij za darmo
  • Solidne narzędzia SEO
  • Świetne integracje
  • Elastyczne kontakty z klientami

Rozpocznij za darmo

SquareSpace to moja najlepsza rekomendacja dla użytkowników, którzy potrzebują sklepu internetowego o większym stylu i treści niż typowe komercyjne platformy e-commerce skupione na zakupach. Będziesz w stanie zaoferować klientom o wiele bardziej markowe, unikalne doświadczenie, które jest kluczowe dla firm konkurujących na niszowym rynku.

“Czuję się reprezentacyjny w taki sposób, że czuję się komfortowo z byciem twarzą naszej marki”, powiedział jeden właściciel sklepu, który sprzedawał Rośliny domowe w swoim stanie rodzinnym. Podobnie jak inni użytkownicy SquareSpace, z którymi rozmawialiśmy, czuła, że łatwo jest zaprojektować i utrzymać witrynę, która przemawiała do jej klientów. 

Facebook, Instagram, Twitter, Facebook i Pinterest, dzięki SquareSpace możesz oznaczyć produkty na Instagramie, Twitterze, Facebooku i Pintereście, przyciągając ludzi z różnych społeczności do twojego sklepu. 

Właścicielowi sklepu z roślinami spodobała się spójna atmosfera między jej stroną na Instagramie, gdzie robi większość swojego marketingu, a sklepem SquareSpace. Nie tylko jej strona była marką, ale łatwo było odwiedzającym rozpocząć zakupy. “Czuję się bardzo dobrze, jeśli chodzi o łatwość obsługi dla użytkownika, jak również,” powiedziała.

SquareSpace Wygrywa

  • Dostosowywanie bez złożoności: Użytkownicy uwielbiali interfejs projektowania do tworzenia swojej witryny. Dzięki SquareSpace możesz przełączyć szablon bez zaczynania od nowa, czego nie możesz zrobić z Wix.
  • Niskie koszty utrzymania: Jeśli używasz darmowego motywu SquareSpace, jest on automatycznie aktualizowany (w przeciwieństwie do WordPress). Istnieje również kilka kluczowych funkcji wbudowanych w SquareSpace, takich jak e-mail marketing i analityka, które wymagają wtyczek lub aplikacji na innych platformach.
  • Brak limitów przechowywania: Inne kreatory stron internetowych, takie jak Wix i WordPress, mają limity pamięci i bazy danych. SquareSpace Nie, więc nigdy nie musisz się martwić o to, ile wysokiej jakości zdjęć i filmów przesyłasz.

SquareSpace był kiedyś w samej lidze pod względem dostarczania użytkownikom intuicyjnego wizualnego narzędzia do tworzenia stron internetowych. Konkurencja dogoniła wielu sprzedawców bezwstydnie kopiując wszystko, co sprawiło, że SquareSpace był niesamowity.

Powodem, dla którego SquareSpace nadal żyje w pobliżu szczytu moich zaleceń jest to, że nadal ulepszali doświadczenie projektowe i rozbudowali ofertę swoich sklepów internetowych do tego stopnia, że mogą zaoferować realną alternatywę dla czegoś takiego jak Shopify.

Po prostu nie możesz stworzyć oryginału witryny w Shopify bez zagłębiania się w kod, podczas gdy początkujący może wskoczyć i zacząć tworzyć naprawdę wyjątkową stronę na SquareSpace. 

SquareSpace naprawdę stoi na własną rękę, jeśli chodzi o ustanowienie profesjonalnej obecności online dla Twojej firmy, ” twarzy Twojej marki.”BigCommerce ma pięć szablonów sklepów internetowych, Shopify ma dziewięć, a SquareSpace ma 34, a Ty masz o wiele większą elastyczność, aby dostosować je stamtąd.

W przeciwieństwie do Wix, który pozwala również na dużą swobodę projektowania, SquareSpace pozwoli Ci zachować swój sklep, jeśli zmienisz szablony. Może to być naprawdę pomocne w odświeżaniu marki lub obraniu nowego kierunku. Wix jest świetny, ale musiałbyś zacząć od początku, żeby dokonać tak istotnej zmiany.

“Może to być tak proste lub tak skomplikowane, jak chcesz” – powiedział artysta, który używa SquareSpace zarówno jako portfolio do wyświetlania różnych rodzajów dzieł sztuki, jak i sklepu internetowego, w którym klienci mogą kupować oryginały i wydruki. Naprawdę doceniła, jak łatwo było dodać funkcjonalność do swojej strony. 

“Za kulisami jest o wiele więcej możliwości, które są już wbudowane” -powiedziała. To tylko kwestia kliknięcia przycisku, zamiast instalowania wtyczki, doprowadzania jej do działania i aktualizowania jej na bieżąco.

Ten poziom konserwacji ręcznej jest czymś, na co często napotykasz w WordPress, który musisz zbudować od podstaw. SquareSpace jest mniej więcej gotowy do pracy, zwłaszcza jeśli korzystasz z jednego z wbudowanych szablonów. Jak wyjaśnił inny użytkownik: “nie musisz stale instalować aktualizacji, ponieważ to jest to, co robią na całej planszy z ograniczoną liczbą szablonów.” 

Brak konieczności zarządzania niestandardowymi motywami lub wtyczkami oszczędza czas w czasie rzeczywistym i automatycznie chroni witrynę przed potencjalnymi lukami w zabezpieczeniach. “Wiedziałem, że wszystko będzie zawsze na bieżąco”, powiedział Ten użytkownik, dodając, jak bardzo podobało im się nie myślenie o tym.

To był wspólny temat wśród użytkowników SquareSpace–byli w stanie utrzymać zarządzanie backendem dość proste, pomimo znacznego wzrostu ich sklepów. “Moja sprzedaż jest o wiele wyższa niż kiedykolwiek wcześniej i jest tak łatwa” – powiedział jeden z użytkowników. “To znaczy, nic w tym nie stało się trudniejsze.”

Wady SquareSpace

  • Projekt szablonowy: Nie masz całkowitej kontroli nad tym, jak wygląda Twoja strona internetowa. Większość użytkowników była zadowolona z efektu końcowego, ale brakuje Ci pełnej swobody projektowania. Zaawansowani użytkownicy mogą wprowadzać zmiany w kodzie, ale nawet to jest trudniejsze niż na innych platformach.
  • Trudne do skalowania: Obsługa dużej liczby produktów, setek wariantów i wielu lokalizacji zapasów nie będzie tak łatwa, jak w Shopify lub BigCommerce. Udani sprzedawcy SquareSpace, z którymi rozmawialiśmy, nie mieli dużej liczby zamówień.
  • Ograniczone rozszerzenia: Istnieje tylko 28 gotowych rozszerzeń dla SquareSpace, co oznacza, że masz mniej opcji, aby zwiększyć śledzenie, wysyłkę, merchandising i inne funkcje twojego sklepu.

Każdy użytkownik, z którym rozmawialiśmy, był zadowolony z interfejsu projektowego i tego, jak wyglądał ich sklep, ale nie chcę sprawiać wrażenia, że system projektowania SquareSpace jest całkowicie swobodny. 

Dzięki Wix możesz przenosić elementy strony w dowolne miejsce na stronie. Nie możesz tego zrobić w SquareSpace.  Jak powiedział jeden z użytkowników z doświadczeniem na obu platformach: “dzięki układowi Squarespace jest o wiele bardziej zorganizowany. To tak, jakby rzeczy były tam, gdzie są i tam idą. Musisz w tym pracować.” 

Tak więc SquareSpace jest o wiele bardziej konfigurowalny niż BigCommerce, nie możesz całkowicie uciec od szablonu, jak możesz z Wix. Projekt może cię ograniczać, nawet jeśli jest łatwy w użyciu.

To kompromis, jak Wszystko inne. Wix daje Ci trochę więcej swobody w dodawaniu elementów strony, jak i gdzie chcesz, ale nie możesz przełączać szablonów bez zaczynania od zera. SquareSpace jest nieco bardziej uporządkowany, ale masz swobodę przełączania treści z jednego szablonu na inny.

Niektórzy ludzie dostaną swoją witrynę tak, jak tego chcą i wprowadzą tylko drobne zmiany. Inni będą chcieli wypróbować nowe wzory, aby zachować świeżość. 

Można kolorować poza liniami w SquareSpace – ale naprawdę musisz wiedzieć, co robisz. “To trochę trudniejsze niż chciałbym nadpisać CSS i HTML”, powiedział nam jeden z użytkowników. 

Niestandardowa edycja jest również trudniejsza niż w przypadku czegoś takiego jak WordPress, gdzie “możesz łatwo dostać się pod maskę, dostać się do kodu źródłowego i dostosować kilka rzeczy, jeśli tego potrzebujesz”, jak opisał jeden użytkownik. Ponownie, jest to kompromis, ponieważ bezpieczna, zastrzeżona Platforma SquareSpace jest o wiele trudniejsza do włamania niż WordPress, który jest całkowicie open source.

Chociaż SquareSpace dokłada wszelkich starań, aby dodawać nowe funkcje i możliwości, myślę, że Shopify i BigCommerce będą działać znacznie lepiej dla osób, które mają wiele produktów i dużą sprzedaż. Użytkownicy stwierdzili, że czują się pewni, że SquareSpace zadziała na kilkaset przedmiotów, ale sklep z tysiącami jednostek SKU będzie miał problemy. 

“Jeśli wysyłasz z magazynu, Squarespace nie jest dla ciebie” – powiedział jeden z użytkowników. Myślę, że jest to pomocne przy wizualizacji limitów, ale jest to również dosłownie prawda–nie możesz śledzić zapasów w wielu lokalizacjach za pomocą SquareSpace. Dzięki Shopify jest to wbudowane w platformę najtańszego planu.

Innymi słowy, skalowanie SquareSpace będzie wymagało wewnętrznych zasobów IT lub wymagać prawdopodobnie bieżącej pomocy programisty. Ambitny właściciel sklepu prawdopodobnie będzie mógł szybciej rozwijać się samodzielnie dzięki BigCommerce lub Shopify.

Ceny SquareSpace

SquareSpace ma bardzo proste ceny dla swojego kreatora stron internetowych, który pozwala stworzyć sklep internetowy ze wszystkimi, ale najbardziej podstawowymi planami.

Powyższe ceny dotyczą planów rocznych, które są dyskontowane od stawki miesięcznej. Biznes plan wystarczy, aby sklep internetowy mógł zacząć działać. Jest odpowiedni tylko dla mniejszych sklepów, ponieważ nie jest wyposażony w narzędzia merchandizing, analytics ani zaawansowane narzędzia wysyłkowe, które pomagają właścicielom popchnąć wiele produktów.

Jeśli możesz to zrobić, biznesplan jest opłacalnym sposobem na ożywienie Twojego sklepu. To powiedziawszy, istnieje 3% opłata transakcyjna od wszystkich sprzedaży. Opłata ta zostanie usunięta, jeśli uaktualnisz do jednego z planów handlowych.

Dla większości ludzi, którzy chcą sklep internetowy, plany handlowe będą działać znacznie lepiej. Masz 0% opłaty transakcyjnej (procesory kart kredytowych nadal będą Cię obciążać, ale SquareSpace nie będzie), możliwość zbierania płatności osobistych, integrację z Instagramem i wiele innych narzędzi do wyświetlania i promowania swoich produktów.

Największym powodem, aby przejść z jednym z planów handlowych jest to, że obejmują one bezpłatną integrację TaxJar. To automatycznie obliczy wszystkie podatki wysyłki, choć nadal trzeba będzie uaktualnić do płatnego rozszerzenia taxjar w celu zautomatyzowania zgłoszenia podatku od sprzedaży do raportowania. 

To rozszerzenie działa bezbłędnie dla większości ludzi. “Mój mąż jest księgowym i jego CPA jest na linii, jeśli nie robimy rzeczy prawidłowo,” jeden użytkownik powiedział nam. Jej stan rodzinny miał kilka nietypowych przepisów, które utrudniały wiedzieć, ile zebrać i komu trzeba przekazać. “TaxJar bardzo w tym pomógł”

Niektóre z zauważalnych funkcji, które są dostarczane tylko z zaawansowanym handlem, to przypomnienia o porzuconych koszykach (Shopify Zawiera to z każdym oferowanym planem), sprzedaż subskrypcji i dostęp do API w celu tworzenia własnych rozwiązań.

Dlaczego Sklasyfikowaliśmy SquareSpace na # 3

SquareSpace oferuje Kreator stron internetowych, który zapewnia oszałamiające wyniki bez mnóstwa pracy. Dla osób, które potrzebują czegoś pod marką i angażującego, SquareSpace pozwala stworzyć sklep, który wykracza daleko poza Szablony Shopify lub BigCommerce. 

I chociaż Wix pozwala Ci trochę więcej swobody w konfigurowaniu witryny tak, jak chcesz, SquareSpace jest o wiele bardziej wyrozumiały, jeśli chodzi o możliwość przełączania szablonów bez zaczynania od nowa.

Dolna linia: SquareSpace jest idealny dla osób, które muszą wywrzeć silne wrażenie na swoim rynku docelowym.  

#4-Wix-Najlepszy Dla Sklepów Z Mniej Niż 100 Produktami

Odwiedź Wix

  • Cena zaczyna się od $23 / mo
  • Kreator stron “przeciągnij i upuść”
  • Ponad 500 szablonów e-commerce
  • Nieograniczona przepustowość

Uzyskaj 14-dniowy bezpłatny okres próbny

W obecnej formie Wix jest najlepszą opcją dla sklepów, które nigdy nie będą nosić śmiesznej ilości zapasów. 

Wix pozwala na nieograniczoną liczbę przedmiotów, ale w rzeczywistości większość odnoszących sukcesy użytkowników ma prostą linię produktów, którą prezentują za pomocą najlepszego w swojej klasie Kreatora witryn Wix.

Możesz zacząć za darmo z jednym z 122 darmowych szablonów dla sklepów internetowych. Liczba ta może być niska do czasu przeczytania tego artykułu, ponieważ Wix naprawdę zawsze dodaje więcej opcji dla właścicieli sklepów internetowych.

W rzeczywistości oferują więcej szablonów e-commerce niż pozostałe platformy, które recenzowałem razem wzięte. Możesz zacząć edytować szablon sklepu internetowego Wix już teraz, aby sprawdzić, czy podoba ci się interfejs.

Rozmawialiśmy z programistą stron internetowych, który korzystał zarówno z Wix, jak i BigCommerce. Uważał, że Wix jest “fantastyczny”z punktu widzenia projektu i idealny dla małych firm bez super złożonych lub ekspansywnych zapasów. 

“[Takie firmy] potrzebują czegoś, co wygląda profesjonalnie i łatwo się rozwija, gdy się zmieniają ” – powiedział. Dzięki Wix możesz zbudować witrynę, którą chcesz, i” nie ma zbyt dużego podnoszenia i wydatków.”

Wix Wygrywa

  • Szybka konfiguracja dla nowych użytkowników: Każda polecana przez nas platforma jest łatwa w użyciu, ale Wix jest w samej lidze. Ma dosłownie setki szablonów branżowych na początek i obszerne wskazówki na platformie. Brak złożoności zaplecza nie będzie miał znaczenia dla ludzi bez obszernego wyboru produktów i znacznie uprości pierwszy dzień.
  • Prawdziwie swobodne wzornictwo: Możesz przeciągać i upuszczać elementy strony gdziekolwiek na stronie. Szablony Wix zawierają linie prowadzące, które ułatwiają tworzenie intuicyjnego układu na stronie. Jednak w przeciwieństwie do SquareSpace, Wix pozwala ignorować te linie.
  • Łatwa edycja: Użytkownicy uwielbiali możliwość zmiany wyglądu swojej witryny, dodawania nowych treści, stron lub elementów interaktywnych. W przypadku innych platform, najbardziej zauważalnie BigCommerce, użytkownikom trudniej było dostosować swoją witrynę w miarę rozwoju rynku.

SquareSpace to kolejna świetna opcja dla ludzi w tej pozycji, ale Wix naprawdę pozwala na całkowitą swobodę, jeśli chodzi o projektowanie. 

Możesz grać z tekstem lub dodawać filmy za pomocą kliknięcia. Shopify i BigCommerce z pewnością stają się coraz lepsze pod tym względem, ale Wix naprawdę wyznacza obecnie standard.

“Z Wix zdecydowanie bardzo łatwo było po prostu przenosić rzeczy”, powiedział artysta nagrywający, który sprzedawał towary na swojej stronie. “Poruszanie się po edycjach nie było zbyt trudne”, powiedziała, co było ważne, ponieważ lubiła prowadzić sprzedaż produktów z limitowanej edycji, takich jak koszulki i płyty CD. Edycja strony była tak prosta jak aktualizacja zapasów. 

Możesz również śledzić zamówienia na platformie, drukować etykiety wysyłkowe lub korzystać z jednej z partnerskich usług wysyłkowych Wix do obsługi dostaw. 

Użytkownicy nie narzekali na śledzenie zapasów, zamówień lub wysyłki w interfejsie Wix. Przyznaję, ludzie, z którymi rozmawialiśmy, nie wysyłali dużej ilości przedmiotów tydzień po tygodniu.

Artysta, z którym rozmawialiśmy, nie ma jeszcze asystenta, więc proste zarządzanie sklepem było dużym plusem. Często zadawane pytania i dokumentacja Wix były dla niej więcej niż wystarczające, aby dowiedzieć się, jak zabrać jej produkt za drzwi.

Fakt, że jej strona wygląda profesjonalnie i dopracowana, jest również dużą sprawą, ponieważ chce podpisać się w studio. “Posiadanie tej strony zdecydowanie pomaga w przyciąganiu zarządzania” – wyjaśniła. Nie jest to doskonała nauka, ale ponieważ” jest tak wiele platform, na których można być obecnym ” w kategoriach mediów społecznościowych, posiadanie własnej strony internetowej wzbudziło większe zainteresowanie jej pracą.

Możliwość sprzedaży w mediach społecznościowych jest uwzględniona w każdym planie Wix, więc nie musisz płacić więcej, aby zrobić to, co uważam za istotną część każdej strategii ecommerce. 

Łącząc swoją witrynę Wix z Twitch, artystka nagrała wyzwanie, w którym sprzedaje koszulki w swoim streamie. “Gdy się sprzeda, wprowadzę na rynek nową koszulkę z nowym wzorem” – powiedziała. ta taktyka polega na tym, że “zdecydowanie przyciąga więcej ludzi do strony w celu sprzedaży towarów.”

Wady Wix

  • Nie zbudowany do skali: Wix jest świetny do prostych sklepów, ale gdy zaczniesz nosić i wysyłać mnóstwo zapasów, nie będzie tak łatwo zarządzać, jak coś zbudowanego specjalnie do tego celu, jak Shopify lub BigCommerce. Mniej obsługiwanych walut, lokalizacji zapasów, opcji wysyłki i bramek płatności zaczyna stać się rzeczywistymi problemami na dużą skalę.
  • Przyzwoity wybór wtyczek: Wix ma kilkaset aplikacji, z których wiele ma sens w użyciu w e-commerce. To dobry wybór, ale może istnieć sieć społecznościowa, rynek, nadawca, dostawca lub inny partner, którego brakuje Wix w porównaniu z bardziej dojrzałymi platformami ecommerce.
  • Niejasne zmiany cen: Użytkownicy zgłaszali tutaj i w innych badaniach, że cena Wix była trudna do przewidzenia. Nie zawsze było jasne, co było przedmiotem sprzedaży, co zostało uwzględnione, a co zostało uwzględnione tylko jako próba.

Wix oferuje nieograniczoną liczbę produktów, Sześć opcji produktów i do tysiąca wariantów na produkt. Na papierze wygląda na to, że możesz być naprawdę duży, ale użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, nie zgadzali się. Właśnie dlatego przeprowadzamy badania.

Jeden z programistów wyjaśnił, że używa Wix dla klientów, którzy potrzebują dość podstawowego sklepu, który mogą uruchomić szybko i niedrogo. Nie będzie miał potężnego zaplecza, ale jego klienci Wix ” nie zauważą różnicy między super rozproszoną, dobrze zaprojektowaną witryną, która będzie obsługiwać miliony odsłon dziennie, a tym, co otrzymają, czyli setkami odsłon dziennie.”

Inny programista, z którym rozmawialiśmy, powiedział: “Wix będzie zdecydowanie krótszy, jeśli chodzi o jakąkolwiek funkcję, która wiąże się ze śledzeniem transakcji w sklepie.” 

Shopify i BigCommerce mają wbudowane o wiele więcej opcji podatków, wysyłki i raportowania-dzięki Wix będziesz musiał zainstalować wtyczki i sprawić, by działały w harmonii. Nie jest to coś, czym większość sklepów powinna się martwić, jeśli mają kilka konwencjonalnych przedmiotów do wysyłki każdego tygodnia. Ale jak będzie wyglądał Twój inwentarz za rok? 

To, co byłoby łatwe do skalowania w BigCommerce, może wymagać profesjonalisty z Wix. Po prostu nie masz wbudowanej możliwości obsługi wielu lokalizacji, walut, pracowników lub bramek płatności. 

Teraz możesz zatrudnić programistę, a Wix ma ich flotę w gotowości, ale myślę, że większość ludzi będzie w stanie samodzielnie zbudować znacznie większy sklep za pomocą Shopify lub BigCommerce. 

I jest też całkowity koszt, który wydaje się wspinać szybciej z Wix niż z innymi platformami, gdy ludzie próbują wyrosnąć poza zwykły sklep. Rozmawialiśmy z wieloma użytkownikami, a to jest coś, co słyszeliśmy od prawie wszystkich z nich. 

Możesz uzyskać wiele ofert na Wix-mają jedne z najlepszych cen w przestrzeni-ale istnieje wiele upsells i sztuczek rabaty, a ludzie często kończą za pomocą płatnych funkcji, nie wiedząc dokładnie, co to będzie kosztować. Jak powiedział nam jeden z użytkowników: “na początku było świetnie. A potem było drożej.” 

Jest to coś, co może się zdarzyć z każdą platformą, ale byłbym bardzo ostrożny z Wix, jeśli myślisz o oferowaniu mnóstwa produktów.

Kolejną rzeczą do przemyślenia z Wix jest to, że utknąłeś z dowolnym szablonem, który wybierzesz. Masz ogromny wybór szablonów do wyboru i są one w pełni konfigurowalne, ale nie możesz przełączyć zawartości na nowy szablon, tak jak możesz to zrobić za pomocą SquareSpace.

W przypadku małych sklepów, które planują pozostać małe, większość tych wad nie jest rzeczami, o które nigdy nie musisz się martwić. Problemy zidentyfikowane przez programistów internetowych budujących witryny dla klientów nie były rzeczami, które słyszeliśmy od użytkowników końcowych, którzy prowadzili Wix dla swojego sklepu. To było więcej niż potrzebowali.

Cennik Wix

Wix oferuje kreatory e-commerce jako oddzielny produkt od ich kreatora stron internetowych, chociaż otrzymujesz ten sam świetny interfejs projektowy. Oferują trzy plany sklepów internetowych:

Business Basic to jedna z najtańszych platform e-commerce na rynku. Nie zawiera zautomatyzowanych obliczeń podatkowych, co jest godne uwagi, ale zawiera przypomnienia o porzuconych koszykach, które są funkcją premium na innych platformach.

Business Unlimited oferuje możliwość sprzedaży na rynkach takich jak eBay, drukowania etykiet wysyłkowych i narzędzi do zarządzania wysyłką. Otrzymujesz również automatyczne obliczanie podatku od sprzedaży za darmo dla maksymalnie 100 transakcji miesięcznie.

Osobiście uważam, że $ 4 miesięcznie za nieograniczony jest tego warte dla samych obliczeń podatkowych. Dzięki business VIP otrzymujesz bezpłatne Obliczenia podatkowe dla pierwszych 500 transakcji miesięcznie i możliwość dropship nieograniczonej liczby produktów.

Zauważ, że Twoja przestrzeń dyskowa jest ograniczona przez Wix, zaczynając od 20 GB w planie podstawowym. Inne platformy zapewniają nieograniczoną przestrzeń dyskową, o której warto pomyśleć, jeśli masz dużo zdjęć swoich produktów w wysokiej rozdzielczości lub używasz dużej ilości treści wideo. Basic jest w rzeczywistości ograniczony do pięciu godzin treści wideo miesięcznie. 

Dlaczego w rankingu Wix na # 4

Wix przeszedł długą drogę, ale nie rozważałbym tego jako alternatywy dla Shopify lub BigCommerce przez co najmniej kilka lat.  

Trudno jest pokonać Wix pod względem projektowania stron internetowych, a oni tylko ulepszają swoją platformę. Edytor X, ich nowy interfejs do projektowania stron internetowych, był bardzo podekscytowany wszystkimi programistami. Jeśli chodzi o e-commerce, są one jedną z najlepszych opcji plug-and-play dla osób, które chcą dobrze wyglądającego sklepu, który “po prostu działa.”

Ludzie, którzy chcą znaleźć ogromny katalog produktów na Wix, mogą napotkać problemy, których mogliby uniknąć na czymś takim jak BigCommerce. Wix nie jest jeszcze tak dojrzałą platformą e-commerce i polega na wtyczkach lub profesjonalnych programistach internetowych, aby wypełnić lukę.

Jeśli masz wybór wykończenia produktów, które chcesz sprzedać, to będzie wielki. Wix to wszystko, czego potrzebujesz, aby działać w ciągu godziny.

Dolna linia: W przypadku małego sklepu internetowego Wix jest trudny do pokonania.

# 5-Bluehost-Najlepsze Dla Użytkowników WordPress, Którzy Chcą Sprzedawać Online

Odwiedź Bluehost

  • Easy sklepy internetowe powered by WooCommerce
  • Najlepsze wtyczki dołączone bezpłatnie
  • Guided store and Site builder
  • Nieograniczona ilość produktów we wszystkich planach

Rozpocznij z Bluehost

Bluehost jest jednym z moich najlepszych wyborów do hostowania witryny WordPress i zdecydowanie moim najlepszym wyborem, jeśli planujesz iść drogą ecommerce. Oferują hosting WooCommerce specjalnie dla użytkowników WordPress, którzy chcą sklepu internetowego.

Chociaż WooCommerce można zainstalować za darmo, nie można go używać na darmowej witrynie WordPress. Ale Bluehost jest niedrogi i jeden z tylko trzech hostów oficjalnie zalecanych przez WordPress. Ten bliski związek sprawił, że wybór Bluehost i płatnej witryny WordPress to zwycięska kombinacja. 

“Czułem, że istnieje powiązanie między tymi dwoma, które ułatwia znalezienie wtyczek”, powiedział nam jeden użytkownik. Pomaga również, że pracownicy Bluehost są dobrze wyszkoleni. “Są bardzo kompetentni w WordPress i to pomaga.” 

Gorąco polecam Bluehost użytkownikom WordPress, którzy już zbudowali bloga na darmowym WordPress.com witryny i potrzebują hostingu w celu założenia WordPress.org strona, która pozwala im korzystać z wtyczek takich jak WooCommerce.

“Początkowo zacząłem od prostego WordPressa, super darmowego, super podstawowego”, powiedział nam jeden użytkownik. “Szybko dowiedziałem się, że potrzebuję większych umiejętności dzięki hostingowi i po prostu wpadłem na kolano Bluehost.”

Bluehost Wygrywa

  • Niska cena dla sklepu internetowego: Możesz zacząć sprzedawać online za jedyne $12.95 miesięcznie. Tak, cena wzrasta po zakończeniu zniżki na rejestrację, ale możesz przedłużyć zniżkę na trzy lata, a cena odnowienia jest niższa niż w przypadku innych platform.
  • Świetne do blogowania: Możesz tworzyć posty na blogu na innych platformach, oczywiście, ale tak naprawdę blogowanie z zamiarem prowadzenia strategii content marketingowej jest czymś, co powinieneś zrobić z WordPressem jako kręgosłupem.
  • Rozbudowane wtyczki i motywy: Społeczność WordPress opracowała dziesiątki tysięcy wtyczek dla platformy open-source. Wtyczki 59,000 i prawie motywy 6,000 są bezpłatne. Jest więcej, jeśli jesteś gotów zapłacić.

Pro wskazówka: WordPress nie zawsze jest najlepszym wyborem dla ecommerce. Pisałem o tym temacie, a prawda jest taka, że ma to sens tylko wtedy, gdy realizujesz strategię SEO opartą na treści. 

Czy kierujesz ruchem na blogu? Czy jesteś zainteresowany generowaniem przychodów z zarabiania na swojej stronie, a nie tylko sprzedażą produktów i usług? W takich przypadkach WordPress będzie doskonałym wyborem dla ciebie.

Inne platformy na tej liście oferują wbudowane blogowanie, ale ich opcje nie są świetne. Wix ma jedyny inny kompleksowy blog, a użytkownicy zdecydowanie nie szaleli za blogowaniem na SquareSpace. Ani jeden użytkownik Shopify ani BigCommerce nie wspomniał o blogowaniu ani w ogóle o treściach poza swoim sklepem.

Jak zauważył jeden użytkownik SquareSpace z doświadczeniem WordPress: “zdecydowanie jeśli szukasz bardziej opartej na danych organizacji postów, WordPress nadal jest tam królem.”Mówił o solidnym systemie tagowania i hierarchii postów. “Jesteś w stanie naprawdę przewiercić się i zorganizować witrynę znacznie czystszą, znacznie lepszą niż Squarespace obecnie.”

Początkujący nie będą mieli problemów z konfiguracją swojej witryny za pomocą Bluehost. Przewodnik pomoże Ci zainstalować WordPress (jedno kliknięcie) i WooCommerce (jedno kliknięcie), a jeśli masz jakieś pytania, możesz czatować na żywo z Bluehost 24 / 7.

Ponadto żadna inna platforma nie ma tak dużej darmowej wiedzy na ten temat w Internecie, jak WordPress. Ponad jedna trzecia Internetu jest zasilana przez WordPress. Nowi użytkownicy WooCommerce mogą zbudować prosty sklep z niewielkimi problemami i z czasem poprawić swoje umiejętności, czytając i postępując zgodnie z przewodnikami WordPress online.

W przypadku prostych sklepów internetowych WooCommerce to wszystko, czego potrzebujesz. A ponieważ jest zbudowany na WordPress, niebo jest granicą. Możesz dodać wtyczki, aby poprawić SEO, marketing e-mailowy, planowanie, rezerwację, wysyłkę i praktycznie każdy inny aspekt witryny. Jeśli jest coś, czego nie możesz zrobić w swojej witrynie, prawdopodobnie społeczność WordPress pracuje teraz nad wtyczką.

Znajdziesz wtyczki specyficzne dla WooCommerce (zazwyczaj nie bezpłatne), które pomagają wypełnić niektóre luki w platformie, umożliwiając zaawansowane śledzenie, dodatkowe usługi dostawy lub dropshipping. jest również świetną opcją dla osób, które chcą rozpocząć dropshipping. 

Dzięki wtyczce dropshipping możesz rozpocząć sprzedaż produktów bez posiadania zapasów. WooCommerce obsługuje różne wtyczki 10 do współpracy z Aliexpress, Fulfillment by Amazon i ShipWire. Porozmawiaj o ułatwieniu zarządzania sklepem!

Zaawansowani użytkownicy mogą skorzystać z natury open-source WordPress, aby dostosować dowolny aspekt. Jednak planujesz sprzedaż, będziesz mógł łączyć i dopasowywać wtyczki WordPress, aby stworzyć doświadczenie klienta i zarządzanie zapleczem, którego potrzebujesz.

Rozmawialiśmy z jednym użytkownikiem, który prowadził swoją działalność coachingową na WordPress z Bluehost przez osiem lat. Z biegiem czasu jej działalność zmieniła się, a elastyczny charakter WordPressa pozwolił jej ewoluować wraz z rynkiem. 

Zaczęła na przykład prowadzić webinaria i zainstalowała wtyczkę ClickFunnels, aby przekonwertować odwiedzających witrynę. “To duży” – powiedziała – “i jest zintegrowany z Active Campaign”, który jest kolejną wtyczką do marketingu e-mailowego i automatyzacji marketingu. 

Wady Bluehost

  • Mniej narzędzi do projektowania dla początkujących: Łatwo jest stworzyć sklep w ramach dostarczonych szablonów, ale nowi użytkownicy nie będą mieli takiej swobody twórczej, jaką uzyskują dzięki Wix. Z doświadczeniem wszystko jest możliwe w WordPress, ale może czuć się sztywno w pierwszym dniu.
  • Brak rozdzielczości: Słyszeliśmy od użytkowników, że Bluehost reagował na prośby o wsparcie klienta, ale nie zawsze rozwiązywał problem, z którym borykali się użytkownicy.
  • Dług techniczny: Chociaż Bluehost sprawia, że jest to tak proste, jak to możliwe, budowanie sklepu na WordPress wymaga wtyczek, począwszy od WooCommerce. Inne platformy mają więcej funkcjonalności. Więcej wtyczek oznacza więcej ciągłej konserwacji, aby Twoja witryna była szybka i bezpieczna.

Jeśli zaczynasz zupełnie nowy, coś takiego jak Shopify będzie znacznie bardziej plug-and-play. Nie jest tak, że WooCommerce jest trudny do skonfigurowania-nie jest, zwłaszcza jeśli używasz Bluehost-po prostu jest o wiele więcej odpowiedzialności na użytkowniku końcowym. 

Podczas gdy inne opcje, które poleciłem, obsługują wszystkie zabezpieczenia, dzięki WordPress będziesz odpowiedzialny za aktualizację wszystkich używanych wtyczek. Weterani poradzą sobie z tym bez problemu, ale mniej doświadczeni użytkownicy mogą nie wiedzieć, że istnieje problem, dopóki coś się nie zepsuje lub ich witryna nie ulegnie awarii.

Innymi słowy, bezpieczeństwo WordPress nie jest czymś, co możesz zignorować lub oczekiwać, że sam o siebie zadbasz. WordPress jest najpopularniejszym kreatorem stron internetowych na świecie, co oznacza, że jest hakowany bardziej niż jakakolwiek inna platforma.

Inną rzeczą jest to, że będziesz musiał zaktualizować motywy WordPress. Motywy to w zasadzie szablony, które regulują układ i styl Twojej witryny. WooCommerce zawiera kilka standardowych motywów, które świetnie sprawdzają się w prostych sklepach internetowych, ale jeśli chcesz wyróżnić się z tłumu, będziesz musiał kupić niestandardowy motyw lub zbudować własny. 

Problem polega na tym, że dostawcy motywów innych firm przechodzą do innych projektów. Jeden z użytkowników mówił o znalezieniu w końcu motywu, który “naprawdę zrobił to, co chciałem zrobić”, ale potem odkryli, że motyw stanie się przestarzały lub nie zostanie zaktualizowany. “I tak szybko stałby się przestarzały”, powiedzieli, zmuszając ich do zakupu nowego motywu i przejścia przez proces przełączania.

Czas na konserwację to czas na sprzedaż. A jeśli coś się zepsuje i Twoja strona upadnie, w ogóle nie będziesz sprzedawać.

Jeśli nie używasz zbyt wielu wtyczek, dodatkowa konserwacja jest dość prosta. Ale jeśli naprawdę próbujesz przenieść swoją witrynę na wyższy poziom lub zaangażować się w złożoną kampanię marketingową z wieloma wtyczkami, będzie trochę dodatkowej pracy, aby wszystko było bezpieczne.

Mniej doświadczeni użytkownicy powinni również zdawać sobie sprawę, że Obsługa klienta Bluehost może nie być w stanie odpowiedzieć na twoje pytanie. Tak, są dostępne 24/7, ale “musimy naprawić własne rzeczy”, zgłosił jeden z użytkowników. 

Inny użytkownik wyjaśnił, że “można dostać kogoś od razu, ale nigdy w moim zadawaniu pytań nie czułem się tak, jakbym dostał odpowiedzi, które naprawdę pomogły mi zrozumieć problem.” 

Czuła, że zaawansowani użytkownicy będą w porządku, ale dla kogoś takiego jak ona poziom wsparcia nie był wystarczający. “Wszystkie te akronimy i słowa dla kogoś takiego jak ja, który nie jest programistą, nie mają sensu” – powiedziała.

W tym samym czasie utknęła z Bluehost przez prawie dekadę. “Są szybkie i łatwe do zdobycia, ponieważ mają tę opcję czatu”, powiedziała. Dla niej niedoskonała usługa jest lepsza niż powolna usługa, która może być tym, co otrzymujesz z innych platform, chyba że płacisz za obsługę klienta premium. 

“A więc fakt, że mogę po prostu iść i porozmawiać z kimś od razu, jest dla mnie najważniejszy” – wyjaśniła.

Ceny Bluehost dla WooCommerce

Istnieje więcej niż jeden sposób na uruchomienie sklepu internetowego na WordPress, ale korzystanie z Bluehost dla WooCommerce jest łatwym i opłacalnym sposobem na to.

Pomyśl o tym jak o sklepie WordPress, który możesz uruchomić w ciągu godziny. Hosting plus Kreator stron internetowych plus WooCommerce – wszystko w zasięgu kilku kliknięć.

Powyższe ceny odzwierciedlają roczne zobowiązanie. Możesz zwiększyć rabat, płacąc maksymalnie trzy lata, co polecam rozciągnąć oszczędności tak długo, jak to możliwe.

Plan Standardowy umożliwia utworzenie dwóch stron internetowych i zawiera szereg funkcji, takich jak recenzje produktów, etykiety wysyłkowe do wydruku i opinie klientów, które są zawarte tylko w planach premium na innych platformach.

Plan Premium zapewnia więcej miejsca na bazy danych, więcej plików i pozwala tworzyć nieograniczoną liczbę stron internetowych. Pamiętaj, że niektóre usługi-Poczta e-mail, prywatność WHOIS i wtyczki premium-są dostępne tylko przez pierwszy rok, nawet w przypadku subskrypcji Premium.

W zależności od tego, co już masz i czego używasz, cena może znacznie wzrosnąć po tym.

WooCommerce jest darmową wtyczką, ale rozszerzenia do niej nie zawsze są darmowe. Możesz poradzić sobie z podstawami zakładania sklepu, wózków sklepowych i kasy. Chcesz oferować produkty w pakietach lub pozwolić kupującym dostosować swoje zakupy? Te rozszerzenia mogą kosztować od $49 – $99 rocznie.

Dlaczego w rankingu Bluehost na # 5

Bluehost to solidna opcja hostingu z WordPress, a jeśli chcesz uruchomić sklep internetowy, hosting WooCommerce to najprostszy sposób na rozpoczęcie pracy. 

To nie dla wszystkich, ale ludzie, którzy chcą prostego sposobu sprzedaży ze swojego bloga WordPress, otrzymają to, czego potrzebują. Mocni użytkownicy WordPress mogą budować wszystko, co mogą sobie wyobrazić w bazie WooCommerce.

Będziesz miał dodatkowe obowiązki w zakresie aktualizacji wtyczek, motywów i rdzenia WordPress. Ale z tymi obowiązkami przychodzi moc kierowania ruchu do twojej witryny i podbijania SEO.

Dolna linia: Jeśli chcesz uruchomić sklep na WordPress, Bluehost powinien być twoim pierwszym wyborem.

Proces wyboru i przeglądu Najlepszych platform Ecommerce

Wybór najlepszych platform ecommerce

Aby znaleźć się na naszej liście top, każda platforma musiała zawierać wszystkie podstawy nowoczesnego zakupów online:

  • Visual Website builder: Stwórz swój sklep internetowy za pomocą kliknięć (Nie kodu)
  • Narzędzia do zarządzania zapasami: Magazynuj, oznaczaj i Kategoryzuj nieograniczoną liczbę przedmiotów
  • Wózki sklepowe: Pozwól klientom przeglądać i zamawiać produkty
  • Bramki płatnicze: Oferuj bezpieczne sposoby płatności online
  • Narzędzia wysyłkowe: Zorganizuj odbiór, dostawę lub cenę u nadawcy zewnętrznego
  • Narzędzia SEO i marketingowe: Get the word out and more traffic to your store

Nasi badacze skoncentrowali się na platformach, z których ludzie mogliby zacząć korzystać od razu, bez głębokiego doświadczenia w językach komputerowych, zarządzaniu łańcuchem dostaw lub marketingu online.

Pierwszego dnia ktoś powinien być w stanie skonfigurować swój sklep, magazynować swoje produkty, sprzedawać swoją markę i wysyłać zamówienia. Żadna z tych podstaw nie powinna wymagać programisty lub stopnia naukowego.

Dlatego skończyło się na wykluczeniu niektórych świetnych produktów, takich jak Magento, które są sprzedawane w kierunku większych operacji ze złożonymi wymaganiami. Dla zdecydowanej większości użytkowników narzędzie w tej klasie ma większą siłę ognia, niż potrzebują, i będzie o wiele trudniejsze do skonfigurowania.

Zdecydowanie możesz zarobić miliony dzięki rekomendacjom z mojej listy. Wiele firm już to zrobiło. 

Shopify i BigCommerce oferują gotowe integracje z najpopularniejszym oprogramowaniem ERP i stanowią szkielet e-commerce dużych międzynarodowych sprzedawców detalicznych. SquareSpace i Wix oferują niestandardowe rozwiązania stosowane przez niektóre z największych firm na świecie. WordPress jest nadal królem Internetu.

Jeśli jesteś nabywcą korporacyjnym, skontaktuj się z zespołami sprzedaży tych platform. W tym miejscu dowiesz się, jak dobrze poradzą sobie z Twoimi potrzebami.

Dla reszty z was, możecie zacząć od moich zaleceń i rozwijać się. Wszystkie te platformy mają podstawy, takie jak zabezpieczenia zablokowane. Nie martwisz się certyfikatami SSL, audytami zgodności PCI lub czymś podobnym.

Możesz być na haku do aktualizacji wtyczek, co jest szczególnie ważne dla WordPressa, ale na pewno nie musisz mieć żadnej wiedzy infosec, aby Twoja witryna i twoi klienci byli wolni od włamań.

Gdy poczuliśmy się pewni, że nasza top lista jest odpowiednia dla osób fizycznych i małych firm, nadszedł czas, aby przyjrzeć się głębiej, jak to jest prowadzić sklep na każdej z tych platform.

Przegląd najlepszych platform ecommerce

Jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, jak dobrze te narzędzia działają w prawdziwym świecie, jest rozmowa z aktywnymi użytkownikami. Są to właściciele sklepów i programiści stron internetowych, którzy powierzyli swoje firmy tym platformom.

Demonowanie produktu przez dwa tygodnie jest zabawne i może być pouczające. Jednak nic nie przebija doświadczenia kogoś, kto jest uzależniony od platformy dla swoich dochodów rok po roku.

Jak Znaleźliśmy Aktywnych Użytkowników 

  • Przeszukaliśmy publiczne witryny z recenzjami i media społecznościowe, aby znaleźć osoby, które opublikowały informacje o swoich doświadczeniach z jedną z platform, które planowaliśmy przejrzeć.
  • Potwierdziliśmy tożsamość użytkowników za pośrednictwem LinkedIn. W Internecie są tysiące fałszywych recenzji, A ten krok służył jako częściowe potwierdzenie, że recenzja została napisana przez prawdziwą osobę, pracującą w prawdziwej firmie.
  • Po nawiązaniu kontaktu z użytkownikami potwierdziliśmy, że nadal aktywnie korzystają z tych platform dla swoich firm lub zarządzają platformą w imieniu klienta.

Z Kim Rozmawialiśmy

  • W ciągu kilku tygodni koordynowaliśmy wywiady z 12 osobami, które korzystały z co najmniej jednego z produktów z naszej listy. Zrekompensowaliśmy rozmówcom ich czas.
  • Użytkownicy pochodzili z różnych grup wiekowych i środowisk, od 20 do ponad 70 lat. 
  • Użytkownicy sprzedawali szereg produktów, takich jak meble, zajęcia fitness i wideofilmowanie. Sprzedawali również produkty cyfrowe, takie jak muzyka i Sztuka. 
  • Kilku użytkowników pracowało jako programiści stron internetowych budując witryny e-commerce dla klientów

Rozmowy trwały od około 15 minut do nawet 45 minut. Niektóre z dłuższych wywiadów były z programistami, którzy wypróbowali każde narzędzie na rynku i zbudowali witryny o dużej mocy na wielu platformach.

Ale mieliśmy również dobre długie rozmowy z totalnymi żółtodziobami, którzy odnosili sukcesy bez profesjonalnego doradztwa. Byli dumni ze swojej zdolności do znajdowania własnych rozwiązań online. Jak wyjaśnił jeden z pierwszych, ” jestem prawdziwym tysiącletnim w taki sposób, że zrobię wszystko,aby znaleźć odpowiedź na piśmie, a nie zadzwonić do kogoś.”

Odkryliśmy, że ludzie w każdym wieku korzystają z tych platform. 76-latek opowiedział nam o 84-latku, który wie, że “nienawidzi komputerów”, ale pewnego weekendu usiadł przy jej biurku i zorientował się w BigCommerce.

Czego się nauczyliśmy przeglądając najlepsze platformy Ecommerce

Jedną rzeczą, która zaskoczyła nas w ludziach, którzy się zamienili, było to, że nie słyszeliśmy “x jest o wiele lepszy niż y“- to było więcej “x pracował dobrze dla niektórych rzeczy, ale kiedy zacząłem robić inne rzeczy, y to zdecydowanie była droga.”To jest w zasadzie to, co słyszeliśmy od programistów internetowych, którzy mieli doświadczenie w wielu platformach, jak również.

Więc jakie są główne czynniki do rozważenia? Jak należy oprawić wyszukiwanie?

W poniższych wskazówkach zamierzam destylować wszystko, czego dowiedzieliśmy się o platformach ecommerce. Trzy tygodnie wywiadów, setki lat wspólnego doświadczenia w handlu elektronicznym i tysiące zdobytych doświadczeń sprowadzają się do czterech kluczowych kwestii.

Twoja platforma nadaje ton Twojemu sklepowi 

Masz zamiar zainwestować dużo czasu w swoją platformę-uzyskanie całego ekwipunku online, ze zdjęciami, tagami, opisami i tak dalej–więc przejście z jednej platformy na drugą nie będzie łatwe. Rozmawialiśmy z ludźmi, którzy to zrobili i wszyscy zalecali unikanie zamiany, jeśli w ogóle to możliwe.

Skąd więc wiesz, zanim zaczniesz, która platforma ecommerce jest najlepsza dla twojego długoterminowego sklepu?

Myślę, że pomocne może być wizualizacja fizycznej przestrzeni, którą musisz wynająć dla swojego sklepu internetowego. Czy jest to mały sklep, miejsce w centrum handlowym ze striptizem lub sklep pudełkowy, który może odbierać dostawy na rampie załadunkowej?

Wix i SquareSpace to kreatory stron internetowych, które pozwalają dodać sklep internetowy. Są idealne dla butików, małych sklepów internetowych, solopreneurs i innych, którzy muszą odróżnić swoje produkty i usługi od konkurencji.

Będziesz miał swobodę tworzenia o wiele bardziej unikalnej strony z nimi niż z czystą platformą ecommerce, taką jak BigCommerce. Dzięki Wix i SquareSpace możesz naprawdę uciec od stylu strip mall i zbudować całą witrynę, która pasuje do twojej wizji.

W rzeczywistości jeden użytkownik, który naprawdę kochał BigCommerce, powiedział nam, że Wix zdeklasował go pod względem narzędzi projektowych. Powiedział: “użyłbym Wix, aby promować pomysł, promować koncepcję, promować markę, gdzie ważna jest prezentacja wizualna i elastyczność aktualizacji tej prezentacji wizualnej.” 

Dzięki kreatorom stron początkujący mogą stworzyć sklep internetowy, który wyróżnia się i rozwija swój wygląd wraz ze zmianami na rynku. “Wix dominuje nad tym”, powiedział użytkownik BigCommerce. “Możesz robić fantastyczne rzeczy.”

Ale trzeba oceniać te rzeczy na podstawie skali, według ludzi, z którymi rozmawialiśmy. Shopify i BigCommerce to czyste platformy ecommerce. Po wyjęciu z pudełka są one skonfigurowane tak, aby zapewnić podstawy, których właściciel sklepu potrzebuje do prowadzenia handlu elektronicznego z dużą ilością

Ten sam Użytkownik BigCommerce, z którym rozmawialiśmy, powiedział nam, że Wix jest w porządku, o ile “nie zarządzasz złożonym systemem zapasów powiązanym z systemem punktów sprzedaży z wieloma innymi złożonymi problemami związanymi z zarządzaniem produktami.”Po tym momencie zaczyna się załamywać. 

To właśnie słyszeliśmy od użytkowników SquareSpace, którzy uwielbiali wygląd swojej witryny, ale nie czuli się pewni, że może ona skalować się tak, jak platformy ecommerce. “Jeśli masz sklep z 500 do 1000 różnych przedmiotów, Squarespace nie jest dla ciebie”, powiedział jeden z użytkowników. “To zbyt wiele przedmiotów. To lepsze dla Shopify czy czegoś takiego.”

Twórcy stron internetowych mają również ograniczoną liczbę bramek płatności i systemów POS. Pojedyncza cegiełka z pojedynczym POS będzie w porządku z Wix, ale musisz uzyskać niestandardowe kodowanie, aby obsługiwać wiele lokalizacji zapasów. Shopify i BigCommerce mają tę funkcję w swoich najtańszych planach.

To jak wybór między butikiem a sklepem pudełkowym. Dostawy są trudniejsze do cute shop w Centrum niż ogromny magazyn przy autostradzie. 

Jeden z użytkowników BigCommerce doskonale wyjaśnił kompromis. “Właściwie łatwo jest sprzedać 10 000 produktów zamiast 10, “powiedział,” ale jeśli chodzi o oferowanie większej liczby funkcji, większej interaktywności użytkownika końcowego, to było to najtrudniejsze do zrobienia.”

Rozmawialiśmy z guru Shopify i BigCommerce, którzy wiedzieli, jak pracować z niestandardowymi elementami HTML, CSS i JavaScript na swoich stronach. 

Niektórzy z tych ludzi tworzyli witryny dla mniej doświadczonych użytkowników e-commerce, więc chociaż można stworzyć unikalne wrażenia online za pomocą tych narzędzi, naprawdę musisz wiedzieć, co robisz. Wix i SquareSpace sprawiają, że ten aspekt jest nieco łatwiejszy, chociaż istnieje znacznie więcej pułapu dla dużego wzrostu.

Prowadzenie sklepu internetowego na WordPress za pomocą Bluehost jest jak zakup otwartej partii komercyjnej. Początkujący mogą zainstalować WooCommerce za pomocą kilku kliknięć, trzymać się szablonów i bardzo szybko utworzyć prosty sklep. Zaawansowani użytkownicy będą mogli rozszerzyć platformę open-source w praktycznie dowolnym kierunku.

Myślę, że jest to dobra alternatywa dla twórców stron internetowych, ponieważ jest znacznie bardziej rozszerzalna. Liczba wtyczek WordPress dla ecommerce jest znacznie większa niż to, co oferują Wix i SquareSpace.

Rozmiar (Twojego Sklepu) Ma Znaczenie

Ilość obsługi oprogramowania i funkcjonalności, których potrzebujesz, jest wprost proporcjonalna do wielkości, złożoności i zróżnicowania Twojego sklepu internetowego. Twórca solowy, który jest zmęczony płaceniem stawek za Etsy, jest w zupełnie innej sytuacji niż firma, w której pracownicy muszą nadzorować sklep internetowy otwarty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Niedopasowanie tutaj może prowadzić do wielu bólów głowy. Próba zrobienia czegoś więcej, niż jest przeznaczona dla Twojej platformy, to recepta na frustrację i ostateczną zmianę, podczas gdy próba wykorzystania ogromnej platformy na podstawowe stoisko targowe online będzie przypominać próbę picia z węża strażackiego.

Liczy się tu również dokładność i prostota. Stosunkowo podstawowy sklep, który jest dokładny i aktualny, będzie lepszy niż olśniewający z błędami. Jeśli ceny nie są już prawidłowe lub wystawiasz produkty na sprzedaż, których faktycznie nie ma w magazynie, klienci będą nienawidzić zakupów w Twojej witrynie.

Bądź realistyczny, jeśli chodzi o czas, który możesz dać swojemu sklepowi. Im więcej wtyczek dodasz i produktów na liście, tym więcej pracy będziesz musiał zrobić, aby być na bieżąco. 

Jeśli oferujesz proste menu produktów lub usług i nie planujesz zbytnio skalować, Wix, SquareSpace i WooCommerce na Bluehost nie zajmie dużo czasu na skonfigurowanie lub utrzymanie.

Jeden użytkownik, z którym rozmawialiśmy, który używał SquareSpace do sprzedaży roślin domowych, powiedział, że jest idealny do zgiełku bocznego. “Jestem w stanie zrobić to, co muszę zrobić dość łatwo, z czasem, który jestem w stanie poświęcić.”Nadal pracuje na pełny etat i chciałaby mieć więcej czasu na opanowanie wszystkiego, ale” po prostu nie mam luksusu tego czasu i energii.”

Podobnie, nie musisz robić wiele, aby uzyskać gwiezdną, markową witrynę z Wix. To jak wypełnienie okna wystawowego – kilka strojów na manekinach, kilka akcesoriów, trochę sezonowego wystroju i boom, mały sklep ma to, czego potrzebuje, aby przyciągnąć gości do drzwi. 

Dla ludzi, którzy znają się na WordPressie, WooCommerce na Bluehost może być super przystępnym sposobem na uruchomienie prostego sklepu internetowego. Dodanie kolejnych wtyczek zwiększa koszty i czas poświęcony na konserwację. Utrzymanie rzeczy prostych ma swoje zalety dla ludzi, którzy mają mało czasu.

Nie polecałbym jednak WooCommerce osobom marzącym o ogromnym wzroście, ponieważ Shopify i BigCommerce są po prostu lepiej skonfigurowane do obsługi złożonych zapasów. 

Jeden użytkownik WooCommerce na Bluehost powiedział nam, że system koszyka nie miał możliwości, których potrzebował, aby aktualizować ceny za tysiące części, które zaopatrzyli. Po prostu zbyt trudno było śledzić koszty wysyłki od różnych dostawców, a oni przenieśli się na inną platformę. 

Jeśli masz złożony ekwipunek lub wysyłasz wiele produktów tygodniowo (lub wiesz, że planujesz osiągnąć ten poziom w ciągu roku lub dwóch), platformy takie jak Shopify i BigCommerce są lepiej dopasowane. Ta sama prosta linia produktów, która wyglądała Ciasno na Wix, może wyglądać trochę mało na BigCommerce – jak magazyn z dużą ilością pustej przestrzeni na półkach.

Będziesz mieć więcej opcji klasyfikacji, filtrowania i sprzedaży produktów za pomocą takich kreatorów e-commerce. Może to być przesada dla zgiełku bocznego lub prostego sklepu, ale zarówno Shopify, jak i BigCommerce są przeznaczone do utrzymywania zapasów na dużą skalę.

Po prostu masz o wiele większą kontrolę nad wariantami produktów dzięki Shopify (do 100) i BigCommerce (do 600). 

Jeden z użytkowników BigCommerce, który pracował dla firmy zajmującej się marketingiem cyfrowym, która pomagała sprzedawcom detalicznym sprzedawać online, powiedział nam, jak łatwo jest zarządzać bardzo zróżnicowanymi zapasami. “Możesz skonfigurować niestandardowe zasady dla odmian produktów, o ile, gdy pokazujesz różne elementy treści,” powiedział. “Możesz nawet pokazać konkretne zdjęcia tylko dla określonych odmian produktu.”

A użytkownik Shopify powiedział nam, ile czasu zaoszczędzili na aktualizacji dużych zapasów dzięki łatwemu procesowi przesyłania przez Shopify. “Możesz wymyślić te wspaniałe przepływy pracy do zarządzania dziesiątkami do setek, do tysięcy przedmiotów i upewnić się, że twoja kontrola jakości jest przestrzegana.” 

Wcześniej te aktualizacje wiązały się z ręcznym wprowadzaniem i wprowadzaniem zmian do każdego produktu. Według ich szacunków Shopify skrócił czas aktualizacji linii produktów o połowę.

Wix i WooCommerce pozwalają dodać sześć opcji produktów, co będzie dobre dla niektórych użytkowników, ale całkowicie nie do przyjęcia dla innych. Według Wix, zaktualizowali platformę, aby można było dodać do 100 wariantów, ale żaden z użytkowników, z którymi rozmawialiśmy, nie korzystał jeszcze z tej funkcji.

Z SquareSpace, można dodać wiele wariantów, do 250, ale proces przesyłania .csv lub korzystanie z edytora produktów nie jest tak usprawnione, jak w przypadku BigCommerce i Shopify. Staje się to niezwykle ważne,gdy próbujesz skalować. 

Jeśli masz naprawdę prosty ekwipunek, SquareSpace, Wix i WooCommerce mają narzędzia potrzebne do zarządzania nim. Ale gdy sprawy zaczną się komplikować, Shopify i BigCommerce są znacznie lepiej skonfigurowane. Będziesz mógł kategoryzować i wyświetlać produkty na swoich warunkach, a aktualizowanie wszystkiego będzie o wiele łatwiejsze.

Konkuruj o swój rynek, a nie o rynek

Wszyscy, z którymi rozmawialiśmy, powiązali swój sklep z mediami społecznościowymi i marketplace ‘ ami online. To była siła napędowa ruchu ich cyfrowych sklepów. Stworzyło to zupełnie nowe strumienie Dochodów dla cegielni. “Sprzedawali tylko w swoim sklepie”, powiedział jeden z programistów o sklepie kosmetycznym, ” dając im bardzo łatwą w użyciu witrynę e-commerce dosłownie po prostu otwierają światy.”

Kiedy słowo o ich produktach było online, rozprzestrzeniło się, a teraz mają swój własny niszowy rynek kupujących z całego kraju. 

“Facebook Instagram, Twitter, TikTok, wszystkie te spoty” – powiedział nam artysta nagrywający. SquareSpace ułatwia jej zdobywanie obserwujących, subskrybentów i ostatecznie płacących klientów. 

Platformy, które poleciłem, pozwalają łączyć się ze wszystkimi dużymi kanałami społecznościowymi i stale dodają nowe, modniejsze opcje mediów społecznościowych. Ludzie korzystający z kreatorów stron internetowych, takich jak Wix, używali linków, aby przyciągnąć obserwujących z mediów społecznościowych do swoich sklepów. To było bardzo skuteczne, ale Shopify pozwolił właścicielom sklepów iść dalej. Dzięki aplikacji TikTok użytkownicy Shopify mogli powiązać swój sklep z TikTok dla firm i generować klientom treści w aplikacji, które można kupować.

BigCommerce ma porównywalną aplikację TikTok, na przykład, ale inne platformy nie. Na przykład możesz osadzić TikTok na swojej witrynie Wix, ale nie możesz zaprojektować kupowalnego wideo TikTok na platformie Wix.

Chciałbym zwrócić bardzo szczególną uwagę na integracje, wtyczki i aplikacje dostępne. Uzyskaj aktualne informacje i przeczytaj recenzje w app store–są to kopalnia złota do oceny jakości wtyczki lub aplikacji.

Ale nie możesz tak po prostu odpalić na każdym kanale marketingowym. Użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, którzy odnosili sukcesy, byli bardzo ukierunkowani zarówno na wybrane kanały, jak i na to, w jaki sposób pozycjonowali się w kanale.

Jeden użytkownik, z którym rozmawialiśmy, uwielbiał możliwość prowadzenia marketingu e-mailowego bezpośrednio w SquareSpace. To było po prostu “kliknięcie przycisku” w przeciwieństwie do instalowania wtyczki lub kupowania innego narzędzia do integracji. Jednocześnie jednak musiała być ostrożna”, aby ich nie przytłoczyć ani nie spowodować zmęczenia e-mailem.”

Starannie dobieraj kanały i starannie podawaj oferty. Jak wyjaśnił użytkownik SquareSpace: “chcę, aby zwrócili uwagę na wiadomość, gdy ją od nas otrzymają.”

Zablokuj Swoją Strategię Wysyłki Wcześnie

Po całej ciężkiej pracy pozyskania klientów na swojej stronie i poprzez proces kasowania, ostatni krok faktycznie dostarczanie produktu ma być łatwe.

Ale czy tak jest? 

Słyszeliśmy wiele o problemach z wysyłką od ludzi, zwłaszcza jeśli mieli duże, ciężkie lub żywe przedmioty, takie jak rośliny. Nie zawsze wiedzieli, kogo winić-nadawcę, platformę, siebie-ale im więcej możesz dowiedzieć się o tym, jaka konfiguracja wysyłki działa dla Ciebie z wyprzedzeniem, tym lepiej.

Możesz być w stanie korzystać z wbudowanych funkcji wysyłki dołączonych do Platformy, zwłaszcza jeśli wysyłasz konwencjonalne przedmioty i czujesz się wystarczająco pewnie w swoich cenach, aby pobierać domyślne stawki.

Pamiętaj, że plany podstawowe nie zawsze zawierają narzędzia do obsługi czegoś więcej niż podstawowa wysyłka. WooCommerce i Shopify umożliwiają drukowanie etykiet wysyłkowych z planem podstawowym, ale inne platformy, takie jak Wix, wymagają aktualizacji, jeśli chcesz uniknąć podróży na pocztę. 

Dzięki BigCommerce będziesz musiał użyć wtyczki takiej jak ShipStation do drukowania własnych etykiet.

Po wyjęciu z pudełka Shopify działa niezwykle dobrze. Otrzymasz do 77% zniżki na stawki wysyłki W DHL Express, UPS lub USPS dzięki podstawowej Taryfie Shopify. Rabat wzrasta do 88% dla planów premium.

Jeśli potrzebujesz wysyłać duże, ciężkie lub w inny sposób niekonwencjonalne przedmioty, w których potrzebujesz bardziej elastycznych stawek wysyłki, prawie na pewno będziesz musiał użyć wtyczki lub rozszerzenia. 

Będą one pobierać stawki cenowe od spedytorów, obliczać koszt zgodnie z kodem pocztowym lub umożliwiać klientom żądanie wyceny wysyłki, w przypadku gdy ryczałtowa lub wycena na żywo nie jest wykonalna.

Rozmawialiśmy z jednym użytkownikiem Shopify, który obsługiwał wiele własnych dostaw mebli, ponieważ potrzebował dostawy konsjerża w białych rękawiczkach. 

“Mam na myśli, że niektóre z tych zamówień są pół miliona dolarów rzeczy,” powiedział. “Ale zaoferowaliśmy wysyłkę dla wielu produktów, ponieważ jeśli ludzie nie mogą włożyć karty kredytowej i dokończyć zamówienia, nie kupią go. Pójdą do Amazon albo gdzieś indziej.” 

Czuł, że wszystko, co możesz wysłać, powinno być dostępne do kupienia za pomocą kliknięcia na ich stronie. “Shopify zarządzałby tym za nas w oparciu o to, co tam wkładaliśmy” – powiedział. “Nawet nie musiałem się o to martwić.”

Shopify i BigCommerce zapewniają większą elastyczność w zakresie wysyłki, zwłaszcza międzynarodowej. BigCommerce ma przewagę tylko dlatego, że łatwo jest negocjować różne waluty. 

W przypadku innych platform napotkasz pewne ograniczenia, takie jak brak walut do sprawnej wysyłki międzynarodowej lub niemożność wybrania kosztów wysyłki dla zróżnicowanego ekwipunku.

Na przykład SquareSpace nie zezwala na koszty wysyłki poszczególnych produktów. Dodaje odpowiednią wagę, a następnie oblicza sumę. Nie możesz także śledzić wysyłki z wielu lokalizacji, natomiast Shopify umożliwia przypisanie zapasów do czterech różnych lokalizacji w ramach planu podstawowego. 

Jak zauważył jeden z użytkowników SquareSpace, Platforma naprawdę działa najlepiej na małą skalę. “Jeśli masz sklep, kilkaset przedmiotów i dostajesz jedno lub dwa zamówienia dziennie, to jest łatwe” – powiedział, ale polecił coś takiego jak Shopify, jeśli próbujesz zrobić więcej.

Wix to kolejna dobra opcja dla e-commerce, jeśli nie wysyłasz tak dużo. Po pierwsze, nie otrzymujesz automatycznych obliczeń podatkowych z ich podstawowym planem. Będziesz musiał dowiedzieć się tego na własną rękę lub uaktualnić do business Unlimited lub Business VIP. Nawet wtedy automatyczne obliczenia są nadal ograniczone do 100 transakcji miesięcznie z Unlimited i 500 transakcji miesięcznie z VIP.

Jeśli jesteś zainteresowany dropshipping, Shopify byłby moim najlepszym wyborem. Żadna inna platforma nie integruje się tak płynnie z tak dużą różnorodnością dropshipperów, katalogów i baz danych. 

BigCommerce i WooCommerce mają również zdrową liczbę integracji dropshipping i realizacji, ale Shopify pozwala na największą elastyczność w tym zakresie.

Wniosek

Zacznij od małych, ale zacznij-nie tylko o tym śnij. 

To była rada, którą słyszeliśmy zarówno od totalnych żółtodziobów, którzy sprawili, że ich sklep odniósł sukces, jak i weteranów e-commerce, którzy widzieli, jak sklepy rosną i upadają przez lata.

Niektórzy początkujący byli bardziej zastraszeni niż inni, ale nikt nigdy nie myślał o poddaniu się. Uczyli się jak szli. Najlepsze platformy uczą cię, jak prowadzić sklep internetowy, nawet jeśli jesteś nowicjuszem w grze.

Oto podsumowanie moich najlepszych wyborów z linkami do dalszej eksploracji. Dzięki tym platformom możesz już dziś rozpocząć właściwą drogę:

  1. BigCommerce-najlepszy dla dużych, szybko zmieniających się zapasów
  2. Shopify-najlepszy dla Twojego pierwszego miliona przychodów
  3. SquareSpace-najlepszy do włamania się na niszowy rynek
  4. Wix-najlepszy dla sklepów z mniej niż 100 produktami
  5. Bluehost-najlepszy dla użytkowników WordPress, którzy chcą sprzedawać online

W ciągu kilku tygodni będziesz prowadzić cyfrowe Promocje z kodami rabatowymi i drukować etykiety wysyłkowe z poranną kawą.

I chociaż “każdy” może zbudować sklep internetowy, nagrody są nadal naprawdę wysokie. Słyszeliśmy o piekarni, która czterokrotnie zwiększyła miesięczną sprzedaż, optymalizując witrynę i umożliwiając dostawy. Kiedy wybuchła pandemia, fizyczna lokalizacja piekarni musiała zamknąć drzwi, ale sprzedaż e-commerce eksplodowała. 

Tam są pieniądze odmieniające grę. Istnieje możliwość, aby twój biznes był bardziej odporny, bardziej wielowymiarowy. 

Jest też poważna duma. Pomyśl o piekarni podczas pandemii-zapalają się światła–zgasną wypłaty, codziennie napływają nowe zamówienia, podczas gdy podobne sklepy bez cyfrowej witryny mówią swoim pracownikom, aby zostali w domu.

Tylko dlatego, że łatwo jest zacząć, nie oznacza, że musisz huśtać się po ogrodzenia pierwszego dnia, nawet jeśli planujesz z czasem naprawdę duży wzrost.

“Zacznij tak małe, jak potrzebujesz, podczas uczenia się podstaw” – powiedział jeden z użytkowników Shopify. “Nawet jeśli sprzedajesz tylko jeden kapelusz i może jeden kolor, to przynajmniej sprzedajesz. Nie jeździsz z bagażnikiem pełnym rzeczy, których nie możesz sprzedać.”

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts