Myślisz, że z kim rozmawiasz?

Klasyczny błąd biznesowy nie rozumie, kim jest twoja perspektywa, zwłaszcza teraz, gdy marketing niszowy ma kluczowe znaczenie dla sukcesu w nadmiernie konkurencyjnym środowisku. To samo dotyczy komercyjnego blogowania, jeśli chodzi o opracowanie unikalnej strategii treści.

Zgodnie z klasycznym podejściem do opracowania unikalnej oferty sprzedaży, zaczniesz od zbadania produktu/usługi pod kątem unikalnego elementu, który oddzieli cię od konkurencji. I chociaż celem jest odróżnienie Twojej oferty od tego, co oferują inni, nie jest ona już punktem wyjścia.

Jeśli chodzi o blogowanie biznesowe, szukasz publiczność zanim szukać sprzedaży, i szczerze mówiąc, począwszy od potrzeb odbiorców jest niezbędna do wszystkich form nowoczesnego marketingu. Zakładając, że to, co oferujesz, a nawet to, co oferują twoi konkurenci, jest zgodne z aktualnymi potrzebami odbiorców, jest zaproszeniem do katastrofy i przeciwnikiem innowacji.

Jak dowiedzieć się, czego chcą ludzie? Oto kilka pomysłów.

1. Zapytaj

Jeśli masz istniejącą firmę, najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest rozmowa z przeszłymi i obecnymi klientami i klientami. Nie wchodź z istniejącymi wcześniej pojęciami… słuchaj.

Możesz przeprowadzać ankiety lub nawiązywać dialog, gdy tylko masz taką możliwość. Zwróć szczególną uwagę na skargi-niezadowolenie jest punktem wyjścia dla innowacyjnych ruchów biznesowych.

Jeśli zaczynasz nową firmę lub masz nadzieję, że sam blog stanie się przedsięwzięciem generującym dochód, nadal możesz badać ludzi i zbierać cenne informacje rynkowe, jeśli zaczniesz od badania słów kluczowych w wyszukiwarkach.

2. Badania Słów Kluczowych

Badania słów kluczowych wyszukiwarek mogą być niezwykle pouczające. Możesz obserwować zarówno trendy w czasie rzeczywistym, jak i słowa, których ludzie używają, aby uzyskać więcej informacji.

Nie zatrzymuj się jednak na słowach kluczowych. Podążaj ścieżką do wyników wyszukiwania i sprawdź strony internetowe, fora i blogi, które znajdziesz. Nie przeprowadzasz jeszcze analizy konkurencji-szukasz pytań bez odpowiedzi i niespełnionych potrzeb odbiorców.

Po osiągnięciu obiecującego punktu widzenia możesz przeprowadzić ankietę o niskich kosztach za pomocą narzędzi takich jak Baza Danych Ask w połączeniu z tanimi reklamami pay-per-click w wyszukiwarkach. Uważaj na sposób, w jaki formułujesz pytania, ponieważ twoje własne z góry przyjęte wyobrażenia mogą wpłynąć na odpowiedzi i uchronić przed wyjściem na światło dzienne prawdziwego klejnotu szansy.

3. Trendy demograficzne i branżowe

Warto zwrócić uwagę na to, co dzieje się w Twojej branży lub niszy, a także na powiązane dziedziny, z których można przesuwać odpowiednie podejścia, które są pomijane przez bezpośrednią konkurencję. Musisz być w pełni świadomy tego, gdzie rzeczy są i dokąd zmierzają.

Czasami można zidentyfikować pozornie niepowiązane trendy, połączyć je i cieszyć się szybkim sukcesem. Innym razem możesz być wystarczająco przed krzywą i skończyć jako lider w swojej kategorii, podczas gdy wszyscy inni próbują nadrobić zaległości.

4. Ekstrapolacja

Bez względu na to, ile osób zapytasz lub ile trendów zidentyfikujesz, nikt nie powie Ci odpowiedzi. Faktem jest, ludzie nie wiedzą czego chcą. To do ciebie, aby dowiedzieć się o tym dla nich i dostarczyć.

Musisz wziąć wszystkie zebrane dane i wywnioskować z nich strategię. Tak jest w biznesie i tak jest w blogowaniu.

Pomyśl o sobie jako o wydawcy niszowym, którego największym reklamodawcą jest Twoja firma. Jeśli chodzi o marketing informacyjny, sprzedaż osób na Twoich treściach jest kluczem do sprzedaży ich później na Twoim produkcie lub usłudze.

Total
0
Shares
Related Posts