Aplikacja Social Media Killer

Ten blog jest o marketingu ze słowami w kontekście mediów społecznościowych. Od interakcji z naszymi czytelnikami, po sposoby rozpowszechniania pomysłów i promocji, komunikujemy się z potencjalnymi klientami i przyciągamy uwagę w sposób obcy większości weteranów jednokierunkowych mediów marketingowych pay-to-play.

Mam jednak wrażenie, że nawet zwolennicy blogowania biznesowego i innych form marketingu społecznego nadal postrzegają to jako sytuację “nas” I “nich”. Oznacza to, że stosunkowo niewielka grupa faktycznie bloguje, taguje, udostępnia itp., a zdecydowana większość po prostu odkrywa i konsumuje, może sporadycznie komentuje. Tak jest teraz, a mentalność to rzut z powrotem do mainstreamowych mediów.

Przyznaję, że zastanawiam się, czy tak zostanie. Może wszyscy za dużo piliśmy Kool-Aid, a “normalni” ludzie nigdy nie będą dbać na tyle, aby blogować, podcast lub korzystać z aplikacji społecznościowych, takich jak Delicious, Digg, Flickr i cokolwiek innego. To za dużo pracy.

Pomyśl o tym. W obecnej formie MASZ (1) czytnik kanałów, aby być na bieżąco z tematem bloga i branżą, (2) program e-mail (plus kilka kont online) do regularnej korespondencji, sieci i prawdopodobnie jeszcze więcej treści za pośrednictwem biuletynów, (3) komunikatory dla większej sieci i współpracy, (4) przeglądarka i (5) interfejs API do blogowania. Plus wszelkiego rodzaju inne aplikacje i narzędzia, zwłaszcza jeśli podcastujesz lub nagrywasz wideo.

Bez wątpienia … “normalni” dorośli nie korzystają w ten sposób z Internetu. Ani trochę.

Przeczytałem dziś artykuł, który przywraca mi pierwotną wiarę w przyszłość mediów społecznościowych. Hans-Peter Brøndmo w opublikowanym w Clickz Internecie do odczytu i zapisu twierdzi, że ” potrzebujemy nowego rodzaju narzędzi i usług, które ułatwią łatwe, przyjemne i społecznościowe tworzenie treści.”

Używa poczty e-mail jako przykładowej aplikacji, która pozwala” normalnym ” ludziom udostępniać. Nawet ludzie, którzy myślą, że nigdy nie użyliby czegoś takiego jak Delicious, nacisną przycisk do przodu, aby przekazać wiadomość e-mail innym. Bo to proste i przychodzi naturalnie.

Brøndmo łączy łatwość e-mail z przyszłością mediów społecznościowych:

Jeśli chcesz zobaczyć przyszłość sieci, nie szukaj dalej niż skrzynka e-mail. To, co uwielbiam w e-mailach, to to, że mogę czytać i pisać w tej samej aplikacji. Dostaję e-mail, dodaję moje dwa grosze i jednym kliknięciem prześlij je do mojej żony, przyjaciół lub kolegów. Dodają swoje komentarze i tak dalej. E-mail jest zabójczą aplikacją w Internecie, ponieważ pozwala nam pisać tak łatwo, jak czytamy.

Innymi słowy, wiele osób nie udostępnia i nie wnosi wkładu online (poza pocztą e-mail), ponieważ jest to po prostu zbyt trudne. Wiem.

Co to jest aplikacja social media killer? Co powiesz na zintegrowaną aplikację, która otrzymuje zawartość (kogo obchodzi, czy to przez RSS, e-mail lub prosto z sieci?) i pozwala na podziel się (zapomnij o tagowaniu i kopaniu) i Utwórz (Nie blog… głupie słowo) za pomocą tekstu, audio, grafiki lub wideo.

Wszystko to musi być ŚMIERTELNIE PROSTE. Tak jak przekazywanie wiadomości e-mail do ludzi z Twojej książki adresowej.

Brzmi fantazyjnie? Brøndmo uruchomiło nową firmę o nazwie Plum, a oto, co robi:

Obecnie przedmioty kolekcjonerskie obejmują strony, obrazy, wiadomości e-mail, kanały RSS, podcasty, filmy, listy odtwarzania muzyki i pliki pulpitu. Po zebraniu tych elementów usługa pozwala ludziom przeglądać lub udostępniać je w dziewięciu różnych “widokach”: Muzyka, e-mail, lista porównawcza, blog, Schowek, lista, album zdjęć, przeglądanie i kanał.

Brondmo twierdzi, że firma testuje aplikację desktopową i będzie stale dodawać funkcje zgodnie z życzeniem użytkowników. To nie jest całkiem zabójcza aplikacja w mediach społecznościowych.”Ale to pierwszy krok w dobrym kierunku.

Więc marketerzy, przestańcie myśleć w kategoriach ” nas ” i ” ich.”Dopóki narzędzia będą łatwe, będziemy Tylko “my”, czy nam się to podoba, czy nie.

Total
0
Shares
Related Posts