Laurel i Hardy. Batman i Robin. Superman.
Który z nich nie pasuje?
Tak, to Facet, który nie radzi sobie z kryptonitem. Jeśli Superman ma kłopoty, prawie nikt go nie uratuje. Ale Hardy lub Batman mogą wpaść w różne szalone kłopoty i zawsze będą mieli miłego partnera, gotowego ich wesprzeć.
To samo dotyczy tego, co nazywam nagłówkiem “Double-Whammy”.”To tak jak zwykle przekonujący nagłówek, który przyciąga czytelnika … ale ma kopię zapasową.
Pozwól mi wyjaśnić. …
Co To jest podwójny nagłówek?
Nagłówek double whammy to nagłówek z pomocnikiem. I, jak większość partnerstw, jeden partner przejmuje nieco większą rolę.
Przejdźmy od razu do kilku przykładów:
Dlaczego każda mała firma potrzebuje analizy sprzedaży-i jak ją wykonać w 20 minut
Dlaczego analiza Kwartalna może zwiększyć działalność o 50%: trzy kluczowe kroki
Metoda Rumiddha: 4 kroki do prosperującego (i dochodowego) Forum internetowego
Kółko klawiatury (i jak to pomaga wybrać odpowiedni kolor dla Twojej witryny)
Dlaczego małe firmy nie rosną — i jak korzystać z autoresponderów, aby zwiększyć swoją firmę o 27% każdego roku
Pierwsza część kilku z tych nagłówków może prawie stand alone …
Dlaczego każda mała firma potrzebuje analizy sprzedaży
Dlaczego analiza Kwartalna może zwiększyć biznes o 50%
Metoda Rumiddha
Koło Klawiatury
Dlaczego małe firmy nie rosną
Niektóre z nich działają całkiem dobrze same.
Technicznie rzecz biorąc, taki jest cel. Napisać jedną część tak dobrze, że pierwsza część jest już kompletnym nagłówkiem. Tak, sama w sobie. Może ukraść program bez dodatku.
Jak działa nagłówek double-whammy?
W powyższych przykładach “metoda Rummidha “i” koło klawiatury ” nic Ci nie mówią. Ale wciągają cię.
Ich praca nie jest kompletnym nagłówkiem. To po to, żeby cię wciągnąć, a druga połowa nagłówka Cię powala!
Wykorzystuje podwójną moc, aby przyciągnąć twoją uwagę. A gdy już przyciągnie twoją uwagę, nie możesz pomóc, ale chcesz kliknąć, aby przeczytać resztę artykułu.
Oczywiście możesz użyć dwukropków, znaków zapytania, nawiasów lub myślnika em — lub wielu innych znaków interpunkcyjnych — aby stworzyć most, który tworzy te potężne nagłówki.
Czy powinieneś używać podwójnych nagłówków cały czas?
Czy powinieneś cały czas wyjmować parasol? Oczywiście, że nie.
Możesz napisać taki nagłówek:
Dlaczego najatrakcyjniejsze nagłówki mogą nie przynieść największej konwersji
I ten nagłówek, mimo że nie jest podwójny, działa dobrze. Ale od czasu do czasu chcesz pomieszać nagłówki z odrobiną mocy i zaskoczenia.
To kontekst, w którym podwójne nagłówki mogą naprawdę działać.
Nie przesadzaj …
Możesz starać się tak mocno wypchać swój nagłówek terminami, że może być niemożliwe wypracowanie tego, co mówisz. Więc tak, podwójne nagłówki mogą być też whammy, i skończyć jako lepki.
Oto dobry przykład, czego unikać:
Dlaczego skupienie się na zaawansowanym stażu gwarantuje porażkę w karierze (i jak uniknąć tego losu, jednocześnie dostając świetne oceny)
Możesz zgrzytać brwi w zamieszaniu, ale często zdarza się, że pisarze chętnie przesadzają z podwójnym nagłówkiem, do tego stopnia, że staje się to trudne do zrozumienia.
Zachowaj swój podwójny nagłówek proste ma kluczowe znaczenie dla skutecznego wdrożenia twojego pomysłu.
Podsumowując: dwa nagłówki czasami mogą być znacznie lepsze niż jeden
Znane są zasady pisania nagłówków, które faktycznie działają.
Sugeruję, że — co jakiś czas-powinieneś to pomieszać i zobaczyć, jak te zasady działają dla Ciebie w podwójnej sile. Naprawdę przyciągniesz uwagę odbiorców i jak powiedziałem na początku tego postu, zawsze miło jest mieć kopię zapasową, gdy jej potrzebujesz.
Tak jak TweedleDee i Tweedledum!
Czy masz jakieś przykłady swoich własnych double-whammys, lub te, które widziałeś na wolności? Upuść je w komentarzach poniżej …