Słowo epic jest nadużywane.
Z biegiem lat stał się osłabiony, a większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, co to znaczy.
Czyli problem.
Dlaczego? Ponieważ pierwszą zasadą content marketingu jest:
Twórz epickie treści.
O tworzeniu świetnych treści pisałem już wiele razy, ale epic to poziom wyżej.
Według słownika epic opisuje coś, co jest:
- heroiczny; majestatyczny; imponująco Wielki
Lub
- niezwykle dużych rozmiarów lub rozmiarów
W prostym angielskim, odnosi się do czegoś, co jest o wiele lepsze niż jakakolwiek inna rzecz tam, że nie można pomóc, ale być pod wrażeniem.
I chociaż nie zawsze możesz osiągnąć epicki poziom ze swoimi treściami, jest to coś, do czego powinieneś dążyć co najmniej kilka razy w roku.
Wtedy zaczniesz otrzymywać setki linków do swoich treści i dziesiątki tysięcy wyświetleń.
Ale tu jest problem: Nie możesz stworzyć przewodnika po tworzeniu epickiej zawartości, ponieważ występuje ona w wielu różnych formach.
Świetnie. treść jest dość przewidywalna, ale epic treść często wymaga kreatywności i dużej inwestycji.
Chociaż nie mogę dokładnie powiedzieć, jak tworzyć epickie treści dla konkretnej firmy, mogę show you jak wygląda epicka treść.
Zebrałem 14 przykładów epickiej zawartości w wielu różnych niszach, abyśmy mogli je wspólnie przestudiować, a Ty możesz zacząć łączyć to, co sprawia, że epicka zawartość jest epicka.
Jeśli chcesz odnieść sukces, zrób to: Wiele z tych pomysłów nie jest tak skomplikowanych. Jestem pewien, że pomyślisz wiele razy w tym poście, “Dlaczego nie pomyślałem o tym wcześniej?”
To dobrze!
Spróbuj wziąć pojęcia i pomysły zawarte w tych przykładach i zastosuj je do swojej niszy.
1. Najlepszy przewodnik po zarabianiu pieniędzy
Zaczynamy od przewodnika napisanego przez Ramita Sethi, kogoś, o którym często wspominam w moich artykułach.
Ma wiele treści, które uważam za epic, ale zdecydowałem się wyróżnić jego najlepszy przewodnik do zarabiania pieniędzy tutaj.
Od razu możesz powiedzieć, że nie jest to standardowa treść, którą widzisz na blogach. Zadał sobie trud profesjonalnego zaprojektowania i sformatowania:
Po lewej stronie jest spis treści-ile ma tego blogu?
Jak widać po liczbie akcji społecznościowych, ten przewodnik jest niezwykle popularny.
Epicka zawartość może również generować epickie konwersje: Jednym z błędów, które widzę, że wielu marketerów treści popełnia, jest tworzenie świetnych treści, ale nie chce od razu zbierać rejestracji e-mail.
Uważają, że jeśli treść jest wystarczająco dobra, odwiedzający w końcu pomyślą o tym ponownie i wrócą, aby przeczytać inne treści na stronie. Ale to zwykle tak nie działa.
Jeśli zaskoczyłeś gościa swoimi treściami: wykorzystaj to od razu.
Po spożyciu przydatnego przewodnika lub innej treści większość odwiedzających chętnie zapisze się na Twoją listę e-mailową. Nie będą się denerwować—po prostu dostarczyłeś im mnóstwo wartości.
Jeśli przyjrzysz się temu przewodnikowi, zdasz sobie sprawę, że jest on skonfigurowany jako wysoce zoptymalizowane źródło generowania ołowiu.
Na dole każda pojedyncza sekcja, posiada formularz opt-in wraz z krótkim pitch do rejestracji.
Mimo to wciąż ma tysiące udziałów i jestem pewien, że miał setki tysięcy odwiedzających.
Dwa główne powody, dla których jest to epickie: Pierwszy, który już dotknąłem-formatowanie. Kiedy sprawiasz, że treść wygląda niesamowicie, wyróżnia się na tle zwykłych postów na blogu. Ludzie cenią to bardziej, tak jak robią płatne treści.
Drugim powodem jest niesamowita wartość w przewodniku.
Ramit zawiera swoje techniki w artykule (poprzez tekst, obrazy i wideo), a także zawiera wiele szczegółowych studiów przypadków:
Studia przypadków czynią coś bardziej użytecznym, ponieważ pomagają czytelnikowi myśleć o radach w kategoriach praktycznych.
2. NomadList
Co myślisz, gdy słyszysz zawartość?
Większość marketerów i właścicieli firm myśli o pisanych treściach, głównie postach na blogu.
To całkowicie naturalne i oczywiście jestem wielkim fanem blogowanie dla biznesu.
Nie można jednak zapomnieć, że pisanie jest tylko jedna forma treści.
I chociaż jest to świetne dla niektórych tematów, inne tematy są lepiej prezentowane w innych formach treści.
NomadList nie jest wpisem na blogu. W rzeczywistości nie ma prawie żadnego tekstu. Jeśli już, to raczej narzędzie lub baza danych informacji.
Ale nadal jest zadowolony. Treść jest naprawdę wszystkim, co można konsumować lub uczyć się od.
Podobnie jak wszystkie świetne treści, NomadList rozwiązuje problem. Po prostu robi to lepiej niż jakiekolwiek inne narzędzie.
Digital nomads to ludzie, którzy pracują zdalnie i uwielbiają podróżować po świecie.
Jednym z ich największych problemów jest znalezienie świetnych miejsc, które są zarówno dobre do pracy, jak i bezpieczne do podróży.
NomadList to w zasadzie katalog popularnych miejsc docelowych dla cyfrowych nomadów:
Górny pasek to piękna kolekcja filtrów, które użytkownik może zastosować, aby zawęzić wyniki, a wyniki są uszeregowane i pokazane poniżej.
Jest wiele innych świetnie. treści na ten konkretny problem. Jednak większość z nich składa się z kilku zdjęć i zazwyczaj długich list w określonej kolejności.
NomadList nie tylko klasyfikuje miejsca docelowe, ale także sprawia, że niezwykle łatwo jest szybko porównać wyniki ze sobą.
Możesz zobaczyć średni koszt wynajmu miesięcznie, średnią prędkość Internetu i temperaturę każdego miejsca docelowego na karcie dla każdego miejsca:
To pokazuje, że forma treści jest tak samo ważna jak informacje, które prezentujesz.
Wymyślanie prostego wizualnego sposobu wyświetlania ważnych dla użytkowników informacji o możliwych miejscach podróży zajęło NomadList od Wielkiego do epickiego.
Treść może ewoluować: NomadList ilustruje również jedną inną koncepcję, której nigdy nie należy zapominać.
Epicka zawartość nie zawsze zaczyna się w ten sposób, zwłaszcza jeśli masz niewielkie doświadczenie w jej tworzeniu.
Dlatego nie powinieneś się zniechęcać, jeśli włożysz w coś dużo pracy, a to nie łapie się tak dobrze, jak się spodziewałeś.
Była to pierwsza wersja listy nomadów:
Jak widzisz, nie jest tak przydatny.
Nadal jest świetny, ale zdecydowanie nie Epicki.
Ale twórca otrzymał dobre opinie od użytkowników początkowej wersji. Dawali zachętę i sugestie, a po kilku udoskonaleniach twórca zabrał NomadList do tego, czym jest dzisiaj.
Jeśli masz już dobre, a nawet świetne treści, które rozwiązują ważny problem, niekoniecznie musisz zacznij od zera.
Zamiast tego ponownie Oceń sposób, w jaki możesz uczynić go jeszcze bardziej wartościowym dla odwiedzających, i utwórz nową iterację.
Nie ma reguły, która mówi, że nie można aktualizować lub ponownie publikować starych treści i promować ich ponownie.
3. Jak rzucić pracę, przenieść się do Raju i zarabiać na zmienianiu świata
Chociaż epicka treść nie musi być treścią pisaną, z pewnością może być, jeśli opowiada historię.
Jon Morrow, założyciel BoostBlogTraffic.com napisał (a) ten post na ProBlogger. Informatyka eksplodował.
Istnieje kilka kluczowych powodów, dla których ten post jest Epicki, więc Podzielmy je jeden po drugim.
Powód #1-sprawia, że wzniosłe roszczenia…ale dostarcza: Kto nie myślał o rzuceniu pracy i przeniesieniu się do tropikalnego raju w tym czy innym czasie w swoim życiu?
Wszyscy chcielibyśmy to zrobić, ale boimy się lub znajdujemy inne powody, by tego nie robić.
Więc kiedy czytasz tytuł posta Jona, automatycznie myślisz:
Jasna cholera, ktoś to zrobił.
Ale to nie jest artykuł o tym, jak wspaniały jest Jon.
Zamiast tego jest to zestaw planów jak to zrobił. Poparł swoje roszczenia i dał zaskarżalną radę każdemu, kto rozważa dużą zmianę w swoim życiu.
Powód # 2-to inspiruje: Ludzie są pełni wymówek. Zawsze łatwo znaleźć powód, by czegoś nie robić.
Więc kiedy czytasz historię o wydawanie setek tysięcy dolarów na ubrania aby zarabiać pieniądze, mówisz:
Pewnie, że im się udało, ale nie mogę tego zrobić z powodów X, Y, Z.
Ludzie reagują podobnie do wszelkich treści, które sprawiają, że myślą, że duże osiągnięcie jest możliwe.
I to właśnie robią czytelnicy, gdy czytają o innych sukcesach związanych z rzuceniem pracy i przeprowadzką na całym świecie.
Ale bądź szczery. Jon miał trochę najgorszy okoliczności możliwe i nadal sprawiały, że mu się udało. Miał straszną chorobę, drogie rachunki medyczne i ograniczone zasoby.
On i tak to zrobiłem.
Przeniósł się do Meksyku na Kaprys i zaczął na drodze do stania się niezwykle odnoszącym sukcesy właścicielem firmy.
Czy nadal możesz wymyślić wymówkę, dlaczego nie mogłeś zrobić tego samego (zakładając, że to jest coś, co chciałeś zrobić)?
Pokonywanie przeszkód jest inspirujące. Przejrzystość w pokonywaniu przeszkód z czytelnikami zmusza ich do podjęcia działań, ponieważ nie mogą się usprawiedliwiać.
Zachęcanie ludzi do działania jest jedynym sposobem na znaczący wpływ na ich życie.
Powód # 3-rezonuje z ludźmi: Jon jest niesamowitym pisarzem, ale nie możesz się tego nauczyć z dnia na dzień.
Jeśli jednak zaczniesz zwracać uwagę na to, jak ludzie tacy jak Jon piszą, zaczniesz rozumieć, dlaczego czytelnicy tak bardzo odnoszą się do ich pisania.
Podczas gdy większość ludzi pisze o powierzchownych tematach, Jon nie boi się być wrażliwy i mówić to, czego ludzie nie spodziewają się usłyszeć. Innym słowem jest autentyczność.
Łatwo byłoby Jonowi lamentować nad tym, jak ciężkie było jego życie-być ofiarą.
Zamiast tego pisze o “freakin’ rachunki”. To coś, do czego prawie każdy może się odnieść.
Nagle nie czujesz się źle z powodu Jona-jesteś zły z nim.
Kiedy można znaleźć sposoby, aby czytelnik przestał czytać o Tobie i zamiast czuć i czytać z Tobą wtedy możesz mieć realny wpływ na ich życie.
Nie jestem w tym mistrzem. Jednak z czasem mam się lepiej przez ćwiczenie. I to też musisz zrobić.
4. Rok Po Zwolnieniu-Mój Roczny Raport O Dochodach Pasywnych
Jednym z głównych elementów epic content jest robienie czegoś, czego nikt inny nie zrobił wcześniej—co czytelnicy naprawdę chcą zobaczyć.
Właściciele witryn często ujawniają swoje dochody, ale nie zawsze tak było.
Pat Flynn opublikował swój pierwszy roczny raport o dochodach w 2009 roku (oprócz raportów miesięcznych), gdzie podzielił się wszystko:
W niszy make-money-online Tajemnica jest normą.
Trudno jest czytelnikom zaufać blogerom, ponieważ mogą po prostu wymyślać rzeczy.
Po wielu miesiącach ujawniania swoich osobistych dochodów online, Pat przekonał swoich czytelników, że nie zmyślał swoich dochodów.
Był jednym z pierwszych marketerów internetowych, którzy promowali przejrzystość:
Lekcja tutaj: Daj czytelnikom dostęp do czegoś, czego nikt inny nie będzie miał.
Wyświetlanie raportów o dochodach jest obecnie bardziej powszechne, ale niewielu odnoszących sukcesy marketerów będzie dzielić się własnymi procesami lub narzędziami. W ten sposób możesz się wyróżnić, jeśli prowadzisz firmę w niszy make-money-online.
Może mieć zastosowanie do każdej firmy. Jeśli na przykład prowadzisz Warsztat samochodowy, pozwól swoim klientom oglądać strumień wideo pokazujący trwającą pracę lub pokaż im zdjęcia swoich problemów, aby nie czuli się oszukani.
Jeśli prowadzisz sklep odzieżowy, pokaż swoim klientom, gdzie są robione ubrania (tj. Nie w warsztatach).
5. Link Building Tactics-Pełna Lista
Jeśli jesteś zainteresowany SEO, być może widziałeś ten jeden wcześniej.
Istnieje mnóstwo różnych taktyk budowania linków, ale wszystkie są bardzo różne od siebie.
Oznacza to, że tylko niektóre taktyki działają w określonych sytuacjach i firmach.
Tak więc SEO (zwłaszcza początkującym) może być trudne do znalezienia odpowiedniej taktyki dla swoich firm. Poza tym nie chcą przegapić żadnych dobrych.
Zamiast po prostu napisać obszerną listę 30-50 taktyk, które byłyby bardzo dobre, Jon Cooper poszedł o krok dalej.
Skompilował wszystkie taktyki budowania linków, którą mógł znaleźć. Strona ma co najmniej 100.
Ale na tym nie poprzestał. Ktoś pomógł mu również stworzyć filtry do treści.
Ludzie mogą filtrować taktykę w oparciu o ramy czasowe, skuteczność i zależność od innych źródeł. W ten sposób czytelnicy wiedzą, że widzą taktykę, z której mogą faktycznie korzystać:
Lista jest formatowana konsekwentnie na całej stronie. Każda taktyka ma opis poniżej:
Epic to spektrum: Jeśli masz jakieś doświadczenie z SEO, prawdopodobnie już zauważyłeś, że chociaż liczba taktyk na liście jest niesamowita, opisy można poprawić.
Niektóre taktyki mają linki do wsparcia, ale autor może dodać linki do samouczków i studiów przypadków dla każdej z taktyk, aby strona była jeszcze lepsza.
To może być nawet epic-er (nie prawdziwe słowo).
Chociaż treść może być epicka, nie oznacza to, że nie można jej poprawić.
Ta lista została stworzona kilka lat temu i w tym czasie była znacznie lepsza niż cokolwiek innego dostępnego na taktykach SEO.
Jednak standardy treści zwykle rosną z czasem. Chociaż nadal uważam tę stronę za przykład epickiej treści, nie wyróżnia się tak bardzo, jak kiedyś.
Nie zdziwiłbym się, gdyby ktoś stworzył jeszcze lepszą wersję, zaktualizowaną do dzisiejszych standardów.
6. 200 czynników rankingu Google: pełna lista
Oto kolejna, którą możesz znać.
SEO uwielbiają rozmawiać, zwłaszcza o Google i jego czynnikach rankingowych.
Do niedawna SEO zawsze dyskutowało, czy pewne czynniki zostały uwzględnione w algorytmie Google, a jeśli tak, to jak ważne były.
Wiele lat temu Google wydało oświadczenie, że było ponad 200 czynników rankingowych:
Kto wie, ilu ich jest dzisiaj?
To nie ma znaczenia. Ważne jest to, że SEO zawsze zastanawiali się, co może, a co nie może być sygnałem … zawsze szukali czegoś więcej.
Następnie Brian Dean stworzył ten epicki post.
Kopał głęboko i był w stanie wymyślić listę ponad 200 czynników rankingowych (które na bieżąco aktualizuje). Większość z nich w miarę możliwości łączy się ze źródłami:
Możesz to naśladować? O czym zawsze mówią czytelnicy w twojej niszy? Co ich ciekawi?
Gdy już to wymyślisz, nie twórz tylko dużej listy odpowiedzi-twórz pełna lista.
Idź na całość, i włożyć tyle wysiłku, ile można, aby Epicki post. Wyniki będą tego warte.
7. Jak pozyskaliśmy 1,000 + subskrybentów z jednego posta na blogu w ciągu 24 godzin
Ile postów przeczytałeś o jak promować post na blogu?
Pewnie dużo.
Większość z nich to śmieci. Są to proste listy krótko opisanych taktyk. Wszystkie brzmią jak kopia z recyklingu innego posta na blogu.
Faceci za Groove są inni-w dobry sposób.
Pierwszą rzeczą, którą zrobili, było przetestowanie ich strategii promocyjnej. Sami go używali i udało się uzyskać ponad subskrybentów 1,000 z pierwszego postu na blogu.
Nie tylko osiągnęli niesamowity wynik, ale także pokazali, że jest to możliwe.
W poście, który wybrałem na tę listę, Alex z Groove szczegółowo omówił cały proces promocyjny.
Zawierał wszystko, od nazwisk osób, do których celowali, po jego dokładny adres e-mail i przyczyny:
This post is insanely praktyczne, dlatego wyróżnia się wśród większości innych postów na ten temat.
Pokazuje również kilka szczegółów zza kulis, o czym wspomniałem wcześniej(patrz wzór?).
Jeśli chodzi o ten konkretny problem (promowanie postu), czytelnicy pragną użytecznych przykładów, a Alex dostarczył tak dobrze, jak tylko można:
8. Rysujesz to: jak dochód rodziny przewiduje szanse na studia Dla Dzieci
Odejdźmy na chwilę od treści pisanej.
The New York Times opublikował ten niesamowity fragment treści, aby zilustrować ważną koncepcję: jak bogactwo wpływa na szanse dzieci na studia.
Zamiast po prostu umieszczać wyniki w tabeli, jak wszyscy inni, mieli cel: pokazać ludziom, że rzeczywistość znacznie różni się od tego, co sobie wyobrażają.
W górnej części artykułu znajduje się Wykres. Możesz kliknąć i narysować linię, aby wskazać, jak Twoim zdaniem dochód odpowiada frekwencji na studiach:
Jeśli chcesz spróbować, zrób to, zanim ci to zepsuję.
Istnieją dwa główne czynniki, dla których ta treść jest niesamowita.
Czynnik # 1-to rozrywka / zabawa: Wiesz co jest do bani w poważnych tematach? Są zawsze poważna.
Czasami dobrze jest przyjąć inne podejście do treści. Czytelnicy to docenią, a Twoje treści będą się wyróżniać.
Artykuły informacyjne, w szczególności, są zazwyczaj bardzo jednostronne. Nie są nawet konwersacyjne jak posty na blogu, co czyni je jeszcze bardziej nudnymi do czytania (nie, że nie są ważne).
Taka mała gra jest zawsze mile widziana przez większość czytelników.
Czynnik # 2-to zaskakujące: Podczas gdy efekt końcowy wydaje się dość prosty, wiele pracy włożyło się w tę treść.
Musieli nie tylko stworzyć interaktywny wykres, ale także włożyć wiele pracy w badanie rzeczywistych wyników.
Ustalenia te były również bardzo interesujące. Nie byli tym, czego większość ludzi by się spodziewała.
Możesz przeczytać post, jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego wyniki są zaskakujące (trochę poza tematem tutaj).
Pomyśl o przeciętnym czytelniku przychodzącym na tę stronę.
Najpierw widzą interaktywny wykres. Myślą: “to jest całkiem fajne … może powinienem się tym podzielić.”
Ale potem widzą zaskakujące rezultaty i myślą: “ludzie need wiedzieć to!”
Świetna treść zazwyczaj wyróżnia się w jednym obszarze. Epicka treść często wyróżnia się w wielu. Jeśli połączysz wiele rzeczy ze wszystkich tych przykładów, będziesz na dobrej drodze.
9. Tak Szybko Ameryka Zmienia Zdanie
Jednym z głównych ograniczeń treści pisanych jest to, że potrzeba więcej czasu, aby uzyskać punkt niż w przypadku innych form treści.
Ponadto, naprawdę trudno jest porównać wiele rzeczy.
Dlatego ludzie kochają obrazy.
Ten przykład treści składa się prawie w całości z obrazów.
Ale nie tylko obrazy-są profesjonalnie zaprojektowane i przekazują znaczące dane.
Gdyby stworzyli tylko ten pierwszy, artykuł nadal byłby świetny.
Ale posunęli się o krok dalej.
Stworzyli wiele dodatkowych wykresów, aby mogli szczegółowo omówić każdą ważną kwestię społeczną:
Kiedy przytłoczysz swoich czytelników wartością, pokochają to.
Myślę, że wyniki mówią same za siebie:
10. Który Telefon?
Android vs iPhone, po której stronie jesteś?
iPhony są świetne, ponieważ są proste. Przeciętny właściciel chce tylko telefonu wysokiej jakości, a Apple ułatwia jego zdobycie, ponieważ modeli jest bardzo niewiele.
Z drugiej strony telefony z Androidem są produkowane przez wielu różnych producentów.
Chociaż istnieje większa elastyczność, nie każdy potrzebuje całej tej elastyczności.
To, co Android zrobił z tym kawałkiem treści, było genialne.
Stworzyli quiz, który pozwalał użytkownikom na opisanie tego, czego chcą w telefonie po angielsku:
Po pierwsze, jest pięknie zaprojektowany.
Ale powodem, dla którego jest tak cenny, jest to, że rozwiązuje ogromny problem przytłoczony wyborami telefonicznymi:
Po odpowiedzi na kilka pytań otrzymasz listę telefonów, które najbardziej Ci odpowiadają (jest to niezwykle łatwe dla użytkownika):
Porównaj to doświadczenie zakupowe z tym na każdej innej stronie, nawet Amazon.
Idziesz do sekcji telefon komórkowy i są prezentowane z setkami lub tysiącami różnych telefonów.
Jeśli chcesz je posortować, musisz to zrobić według czynników, takich jak liczba megapikseli w aparacie telefonicznym lub procesorze telefonu:
Przeciętny użytkownik nic o tym nie wie i nie dba o to. Chcą tylko telefonu, który robi to, co chcą.
Skomplikowane pytania mają złożone odpowiedzi: Jeśli w Twojej branży jest skomplikowane pytanie, o które zawsze pytają klienci, odpowiedz na nie.
Ale zamiast próbować odpowiedzieć na to w typowym poście na blogu, używając języka, którego nie rozumieją i nie dbają o to, znajdź sposób na uproszczenie odpowiedzi w warunkach, na których zależy Twojemu klientowi.
Ponieważ jest to skomplikowany problem, nie będzie to łatwe, dlatego nikt inny nie zrobił tego wcześniej.
Jeśli jednak chcesz włożyć w to czas i wysiłek, twoja epicka zawartość będzie omawiana przez lata.
11. Zaawansowany Przewodnik po SEO
OK, jestem little stronniczy, ale musiałem zamieścić na tej liście szybki Post.
Wszystkie moje zaawansowane Przewodniki otrzymały setki linków zwrotnych (lub więcej).
Podobnie jak przewodnik Ramita, który obejrzeliśmy wcześniej, wszystkie te przewodniki są profesjonalnie zaprojektowane.
Dla każdego czytelnika jasne jest, że nie jest to zwykła treść.
Te przewodniki są również niezwykle dokładne, obejmując wszystko na ten temat w najdrobniejszych szczegółach.
Najlepsze w tych przewodnikach jest to, że każdy może taki zrobić. Jednak, trzeba będzie zainwestować kapitał lub czas i wysiłek, aby je. To właśnie epic żądania.
12. Jak Wygląda 2000 Kalorii
Epicka zawartość często sprawia, że szczęka spada.
Ten fragment treści został również stworzony przez The New York Times.
Jednym z najczęstszych nieporozumień ludzie mają jest liczba kalorii jedzą. Większość ludzi prawie zawsze nie docenia tej liczby.
Zamiast po prostu mówić ludziom, że (np. ” ten jeden błąd, który wszyscy dietetycy popełniają…”), oni pokazano ludzie, jak bardzo się mylą.
Stworzyli kilka wysokiej jakości zdjęć rzeczywistych posiłków, które ludzie jedzą w wspólnych miejscach:
Wszystkie te posiłki mają kalorie 2,000, co jest średnią zalecaną dzienną porcją dla większości ludzi.
A ludzie byli zszokowany.
Dowiedzieli się, że regularnie spożywali swoje dzienne kalorie w jednym posiłku.
Jedzenie na wynos? Spójrz na wspólny mit lub błąd, który popełniają Twoi odbiorcy docelowi. Następnie spójrz na to z innego punktu widzenia i pokaż im to.
13. Nieco ponad 100 fantastycznych prac dziennikarskich
Okazuje się, że nie jestem pierwszą osobą, która kompiluje niesamowite treści.
Ten artykuł w Atlantyk zawiera linki do 100 najlepszych artykułów dziennikarskich:
Powód, dla którego ta zawartość jest epicka, jest dwojaki: jej ilość i jakość.
Świetny artykuł ma zwykle jeden lub drugi.
Oczywiście, ze 100 artykułami, ilość była tam.
Ale to, co naprawdę zepchnęło ten fragment treści na margines, to to, że został skompilowany przez eksperta-eksperta, który przeczytał tysiące kawałków, aby znaleźć najlepsze 100 do uwzględnienia w tym artykule.
Wyselekcjonowane treści jest obecnie bardzo popularny i zwykle daje świetne rezultaty. Ale jeśli chcesz produkować epic wyselekcjonowane treści, upewnij się, że faktycznie wybierasz najlepsze z najlepszych, które wszyscy czytelnicy uznają za cenne.
Każdy dziennikarz lub student dziennikarstwa widział tę stronę lub dodał ją do zakładek.
14. Lionel Messi Jest Niemożliwy
Epicka treść jest możliwa w każdej niszy.
Ten ostatni przykład jest o Lionelu Messi, który jest obecnie największym żyjącym piłkarzem (futbol dla nie-Amerykanów).
Ale ludzie lubią rywalizację i przez lata był porównywany do innego wspaniałego gracza, Cristiano Ronaldo.
Więc co ludzie robią? Porównują pojedyncze highlighty i pewne statystyki, dzieląc się swoimi opiniami na temat tego, który z nich jest lepszy.
Ale nie Benjamina Morrisa.
Zamiast tego stworzył mistrzowski Post oparty na danych, aby raz na zawsze rozstrzygnąć debatę.
Przeanalizował tysiące punktów danych, graczy i różnych statystyk, aby uzyskać pełny obraz tego wszystkiego.
Stworzył kilka wysokiej jakości wykresów, które pokazały, jak Messi i Ronaldo porównują się do wszystkich innych graczy (i do siebie nawzajem):
Zauważ, że powiedziałem kilka wykresów.
Aby uzyskać pełny obraz tematu, musisz podejść do niego ze wszystkich możliwych kątów:
Wniosek: Ronaldo to świetny zawodnik, ale Messi jest niemożliwy. Wyróżnia się na tych wykresach tak bardzo, że nikt nie może tak naprawdę argumentować przeciwko wnioskowi.
Oczywiście fani Messiego pokochali ten artykuł i podzielili się nim jak szaleni. Byli podekscytowani, aby podzielić się nim ze względu na to, jak epicka była analiza.
Jedzenie na wynos? Jeśli masz zamiar spróbować rozstrzygnąć wspólną debatę w swojej branży, przygotuj się na pracę i skończ to. Włożyć tyle pracy, że czytelnicy są pod wrażeniem i przekonani swoimi wnioskami, nie mogąc spierać się z wynikami.
Wniosek
Jak widzieliście, epicka zawartość może przybierać różne formy.
Ale wszystkie te przykłady mają jedną wspólną cechę:
Czytelnicy podoba mi się.
Tworzenie epickiej zawartości nie jest łatwe, nawet jeśli jest to twój cel. Często też nie jest tani.
Musisz stale ćwiczyć Ulepszanie tworzenia treści, aby dać sobie najlepszą szansę na regularne tworzenie epickich treści, do których gromadzą się czytelnicy.
Chociaż może to być mnóstwo pracy, obiecuję ci, że wyniki są tego warte. Tylko kilka epickich treści może stworzyć lub utrzymać wiele firm.