7 sposobów, aby Twoja marka i treść były bardziej lubiane

like me

Czy Twoi czytelnicy Cię kochają? Czy przynajmniej jak ty?

To są poważne pytania, nawet jeśli brzmią jak pytania, które zadawałbyś swoim przyjaciołom w podstawówce.

Ludzie mają większy wybór niż kiedykolwiek wcześniej.

W ciągu 22 sekund mogą znaleźć 2-3 inne blogi w twojej niszy do czytania.

W ciągu zaledwie kilku wyszukiwań mogą znaleźć firmę, która sprzedaje podobny produkt do twojego.

Daje czytelnikowi i Klientowi kontrolę.

Jeśli zasadniczo nie lubią Ciebie, Twojej firmy lub Twojego pisania, nie będą się z tobą trzymać.

Dlaczego mieliby?

A jeśli są obojętni na ciebie, to jest tak samo źle, ponieważ oznacza to, że tak naprawdę nie myślą o Tobie zbyt wiele.

Ale nawet jeśli twoi klienci i czytelnicy do jak ty i Twoja marka, czy nie wolałbyś, aby lubili Ciebie i Twoją markę nawet więcej?

Oczywiście, że tak., byłoby głupio nie.

Im lepiej spojrzysz w oczy odwiedzającego, tym więcej treści będzie czytał, tym więcej działań podejmie i tym bardziej prawdopodobne jest, że stanie się klientem.

Istnieje wiele czynników, które wpływają na to, czy odwiedzający lubi ciebie i Twoją markę.

To, co pokażę w tym poście, to taktyki 7, które możesz wdrożyć, aby Twoja marka lub treść były bardziej lubiane.

Jeśli z nich korzystasz, spodziewaj się większego ruchu i subskrybentów, wyższej szybkości otwierania wiadomości e-mail i większej sprzedaży. 

1. Podziel się swoimi opiniami i bądź stanowczy

Kiedy twoim celem jest bycie lubianym, nigdy nie powinieneś mówić niczego kontrowersyjnego, prawda?

Na początku może to mieć sens, ale jest śmiertelnie złe.

Pomyśl o ludziach, których lubisz najbardziej (których nie ma w twojej rodzinie).

Są to ludzie, którzy dzielą się z wami swoimi opiniami i z którymi się zgadzacie (w większości przypadków).

Pomyśl o ludziach, których nie lubisz.

Prawdopodobnie również dzielą się z Tobą swoimi opiniami, ale prawdopodobnie nie zgadzasz się z nimi w ważnych kwestiach.

Opinie i przemyślenia to jedne z największych czynników decydujących o tym, czy kogoś lubisz, czy nie.

Jeśli nigdy nie podzielisz się swoimi opiniami, nikt prawdopodobnie cię nie znienawidzi, ale prawdopodobnie też cię nie polubi.

Jeśli chcesz tworzyć sympatyczne treści, musisz podzielić się swoimi opiniami: Blogowanie to nie Dziennikarstwo. Jeśli chcesz pisać bezstronne treści, Przejdź do Wikipedii.

Co się stanie, gdy podzielisz się swoimi opiniami?

Zazwyczaj jedna z dwóch rzeczy:

  • lubią cię trochę bardziej, jeśli się zgodzą (lub podoba im się sposób, w jaki to przedstawiłeś)
  • lubią cię trochę mniej, jeśli się nie zgadzają

Im ważniejszy jest dla nich Temat,tym większa jest reakcja.

Jeśli powiesz komuś, kto naprawdę interesuje się polityką w USA, że popierasz Demokratów, większość będzie cię nienawidzić lub kochać, w zależności od tego, którą główną partię popierają.

Oto przykład Jon Morrow nazywając swoich czytelników głupimi:

image04

Nie nazwał ich głupimi, ale podzielił się real miał opinię.

Powiedział, że jeśli spędzasz lata próbując uzyskać korki, a nadal nie, ” to dlatego ,że jesteś głupi.”

Ludzie, którzy walczą od lat, będą wkurzeni. Nie polubią Jona.

Szczerze mówiąc, jego komentarz jest trochę niegrzeczny. Ale Nr serii ludzie się z nim zgodzą.

A ci ludzie docenią, że podzielił się tak kontrowersyjną opinią.

Czy w końcu nie stracisz całej widowni? Wszyscy się w czymś nie zgadzamy.

Tak więc, jeśli dzielisz się własnymi opiniami w swoich treściach, czy to nie oznacza, że odstraszysz wszystkich w takim czy innym momencie?

Nie ma.

Z dwóch powodów.

Po pierwsze, nawet jeśli ktoś naprawdę nie zgadza się z Tobą w czymś, to samo nie wystarczy, aby nie był taki jak ty (dla większości tematów).

Drugim powodem jest to, że nawet jeśli nie zgadzasz się z opinią, możesz szanować to, jak została przedstawiona i stojące za nią myślenie.

Na przykład Ryan Deiss, bardzo udany marketer, napisał post o nazwie “Dlaczego blogowanie jest głupie”:

image17

Jeśli mnie znasz, wiesz, że nie zgadzam się z tym stwierdzeniem.

Zwraca jednak uwagę na pewne ważne wady blogowania i przedstawia możliwe rozwiązanie.

Nie wydaje mi się, żeby miał rację, ale wiem, że jego strategie dobrze dla niego działały. Nie będę go nienawidził, ani nawet nie lubił, tylko dlatego, że ma kilka różnych opinii.

Lubię go za to, bo przedstawia różne punkty widzenia, które skłaniają mnie do ponownego rozważenia własnego.

The bottom line:

Nie powstrzymuj się—Podziel się swoimi opiniami. Odstraszysz niektórych czytelników i klientów, ale ci, którzy podzielają twoje poglądy, polubią cię znacznie bardziej.

2. Skup się na wartości, a nie na konwersji

Rzeczy, które sprawiają, że Twoje treści i Marka są lubiane, nie zawsze mają związek z samą treścią. Czasami zależy to od Twojego podejścia do marketingu i sprzedaży.

Pokazuje, czy bardziej zależy ci na odbiorcach, czy sprzedaży.

Nie mówię, że nie powinieneś dbać o oba, ale większość twojej uwagi powinna skupiać się na dodawaniu wartości do życia publiczności.

Jeśli to zrobisz, Twoi odbiorcy polubią cię bardziej i będą lojalni, a Twoja sprzedaż będzie lepsza na dłuższą metę.

Istnieje kilka konkretnych sposobów, w których możesz pokazać swoim odbiorcom to, na czym najbardziej Ci zależy.

Sposób #1 – co mówią twoje e-maile: Można śmiało powiedzieć, że najważniejszymi odbiorcami są ci, którzy subskrybują Twoje listy e-mailowe.

Zazwyczaj mają dwie logiczne reakcje, gdy otrzymają od Ciebie wiadomość e-mail:

  • “kup mój produkt”), nie będą zadowoleni i polubią cię nieco mniej. Jeśli kontynuujesz wysyłanie e-maili sprzedażowych, mogą one ostatecznie zrezygnować z subskrypcji.
  • jeśli jest to interesujący e-mail, który zawiera wartość, oczywiście polubią cię nieco bardziej.

Oczywiście ma to znaczenie tylko wtedy, gdy początkowo polubią cię na tyle, aby otworzyć wiadomość e-mail.

Jeden e-mail rzadko tworzy lub łamie opinię o tobie, co jest dobrą rzeczą. Jeśli popełnisz kilka błędów, nie martw się. Ucz się i idź dalej.

Jeśli jesteś na mojej liście e-mail, zachęcam do poświęcenia 30 sekund i spojrzenia na ostatnie 30-50 e-maili, które Ci wysłałem.

Powinno wyglądać mniej więcej tak:

image08

Żaden z tych e-maili i tak nie jest połączony z żadnym z moich produktów lub usług.

Dostaję e-maile i komentarze przez cały czas od czytelników, którzy subskrybują moje listy od ponad 6 miesięcy, którzy nie mogą dowiedzieć się, co sprzedaję.

Są naprawdę ciekawi, jak zarabiam pieniądze, ponieważ dostają tylko e-maile z nową treścią, która może im pomóc.

I tak chcę to zachować.

Bloguję tak bardzo, ponieważ uwielbiam to i uwielbiam pomagać ludziom, którzy czytają moje posty.

Gorąco zachęcam do przyjęcia podobnego podejścia, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

W porządku jest wysyłać kilka e-maili sprzedażowych raz na jakiś czas, ale te, które zapewniają wartość, powinny przewyższać je co najmniej 10:1.

Jeśli przez jakiś czas będziesz trzymać się tylko wartości, czytelnicy nie będą mieli innego wyboru, jak tylko cię polubić, ponieważ wszystko, co próbujesz zrobić, to im pomóc.

Zbuduj najpierw to uczucie i związek, zanim cokolwiek im powiesz.

Sposób #2 – czy treść jest celem? Skrzynki Opt-in, a zwłaszcza pop-upy, można nazwać złem koniecznym.

Są jedynym rozsądnym sposobem na zbudowanie listy e-mail.

image00

Co zrozumiałe, czytelnicy ich nie lubią, zwłaszcza trudne do zamknięcia wyskakujące okienka (szczególnie denerwujące na urządzeniach mobilnych).

Chociaż nie mówię, że nie powinieneś ich w ogóle używać, powinieneś ograniczyć ich użycie w jak największym stopniu i starać się, aby były jak najłatwiejsze do przejścia.

Jako prosty test, zadaj sobie to:

Kiedy ktoś ładuje Twoją stronę, czy treść, po którą przyszedł, jest wyraźnie przed nim?

Jeśli jest zbyt wiele rozpraszających opcji, reklam na pasku bocznym i wyskakujących okienek, czytelnicy nie będą zadowoleni. Następnie będą kojarzyć to uczucie z Tobą i Twoją marką.

Kiedy przychodzisz przeczytać post o Quick Sprout, tam are formularze opt-in. Jednak treść jest z przodu i na środku. To pierwsza rzecz, którą widzisz:

image14

Nie ma potrzeby przewijania i nie ma żadnych nadmiernie rozpraszających rzeczy na pasku bocznym.

Wspaniałe doświadczenie czytania jest tym, co czytelnicy będą cieszyć się i zapamiętywać. Zrób to najpierw, zanim zaczniesz martwić się o szybkość rejestracji e-mail.

3. Ludzie lubią marki, które angażują

W przeszłości marki mogły ukrywać się za swoją korporacyjną percepcją.

Ale teraz konsumenci chcą wiedzieć o ludziach, od których kupują i od których czytają.

O wiele łatwiej jest im znaleźć informacje o autorze lub marketerze pracującym dla marki.

I to, czego szukają, to nie to, czy jesteś niesamowitą osobą, która wykonuje wiele charytatywnych prac; oni patrzą, aby zobaczyć, że jesteś prawdziwą osobą.

Chcą wiedzieć, że jeśli im coś powiesz, stoisz za tym.

Ponad wszystko, chcą połączyć się z ludzie, Nie firmy.

Więc, jak ty to robisz?

Musisz skorzystać z każdej możliwej okazji, aby nawiązać kontakt z czytelnikami i klientami.

Jednym z najlepszych spotów jest sekcja komentarzy Twoich postów. Na przykład:

image18

Są trzy aspekty moich komentarzy i odpowiedzi, które powinieneś spróbować naśladować na własnych postach:

  1. To prawdziwe komentarze – Kiedy mówię prawdziwe, mam na myśli, że nie ma korporacyjnych bzdur, tylko prawdziwe słowa pochodzące ode mnie. To prawdziwa rozmowa, ze słowami takimi jak ” ja ” I “ty”—a nie “nasza marka docenia Twoje wsparcie” (ugh…).
  2. Zamieszczam pod swoim nazwiskiem – Czy nie byłoby śmieszne, gdybym pisał pod “szybki kiełek”? A jednak to właśnie robi wielu blogerów. Nikt nie chce rozmawiać z Twoją marką; chce rozmawiać z ty.
  3. Mają szczegóły – Mimo, że mam setki komentarzy, aby odpowiedzieć na dzień, staram się unikać odpowiedzi jednego słowa, takich jak ” dzięki.”Zamiast tego, w miarę możliwości zostawię szczegółowe odpowiedzi, takie jak powyższe.

Nie ograniczaj się tylko do sekcji komentarzy swoich postów.

To świetny początek, ale wraz z rozwojem marki będą prowadzone rozmowy na temat treści i produktów wszędzie przez Internet.

To okazja, aby pokazać, że za Twoją marką stoi prawdziwa osoba kogo to obchodzi. To również miejsce, w którym wiele osób decyduje, czy dać szansę swoim treściom lub produktowi.

Jeśli pojawisz się i zostawisz świetny komentarz, ułatwia to ich decyzję.

Media społecznościowe to ogromne źródło rozmów.

Na początek zawsze chcesz odpowiadać na komentarze na własnej stronie. To prosta sprawa, ale tak wiele firm nie:

image05

Oprócz zaangażowania czytelników w sposób, który właśnie opisałem, tnastępną rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest skonfigurowanie Alert Google dzięki temu dowiesz się, kiedy ktoś wymienia Twoje imię lub markę.

image03

Kliknij łącze “Pokaż opcje”, aby ustawić parametry alertu, np. jak często chcesz otrzymywać alerty.

Następnie otrzymasz e-maile na swoje konto Gmail z wybraną częstotliwością (“jak często”), które wyglądają tak:

image12

Jestem wymieniony w obu tych linkach i są to dobre miejsca, aby zostawić komentarz i odpowiedzieć na wszelkie inne komentarze, które wspominają moje imię.

Oprócz monitorowania mojego imienia, monitoruję inne słowa kluczowe związane z moimi markami. Na przykład:

  • “Quick Sprout”
  • “Quicksprout”
  • NeilPatel.com

Zawsze pamiętaj, aby uwzględnić typowe błędy ortograficzne.

4. Uznaj negatywne, ale skup się na pozytywnych Dzięki swoim treściom

Wszyscy to wiedzą jedna osoba.

Bez względu na to, co się dzieje, zawsze znajdują sposób, aby wskazać coś negatywnego.

Nawet jeśli lubisz tę osobę w ogóle, naprawdę trudno jest spędzać dużo czasu z taką osobą.

Wszyscy rozumieją, że rzeczy nie są idealne, ale najbardziej produktywne i przyjemne jest skupianie się na pozytywnych rzeczach, podczas gdy naprawianie negatywnych rzeczy, gdy to możliwe.

Ale skupianie się na negatywnych rzeczach po prostu sprowadza ludzi w dół i nie inspiruje do działania.

Odnosi się to bezpośrednio do tworzenia treści.

Jako twórca treści, ty kontroluj narrację.

Możesz wybrać, czy skupiasz się na rzeczach negatywnych, czy pozytywnych.

Niektórzy blogerzy decydują się skupić tylko na negatywach w swojej branży:

  • krytykowanie rówieśników
  • krytyka konsumentów i marek
  • gadanie o problemach w branży
  • skupiając się na skandalach

Czasami, trochę tego jest dobrze. rzecz. Ale jeśli znajdziesz się pisząc” negatywne ” posty tydzień po tygodniu, twoi czytelnicy będą kojarzyć Ciebie i Twoją markę z negatywnymi uczuciami.

Dlaczego mieliby nadal wracać na Twoją stronę, jeśli wszystko, co robisz, to sprawiasz, że czują się smutni i bezradni?

Nie zrobią tego.

Content marketing ma na celu edukację czytelników i poprawę ich życia.

Negatywne tematy mogą czasami przynieść pewne rzeczy z perspektywy, ale rzadko robią o wiele więcej.

Skup się na dobrym: Pomyśl o facecie, który lubi każdego w swoim życiu. Trudno go nie lubić, bo zawsze znajduje dobro w ludziach.

Następnie pomyśl o facecie, który krytykuje innych za ich plecami. Nikt nie lubi tego faceta z oczywistych powodów: nie chce być następny.

To są dwie skrajności, ale chcesz być znacznie bliżej pierwszego faceta niż drugiego.

Twoje treści powinny być prawie wszystkie skupione na pomaganiu czytelnikom w doskonaleniu ich umiejętności lub rozwijaniu branży:

image06

Większość moich postów jest pisana, aby edukować moich czytelników, aby dać im siłę do poprawy ich życia.

Nie, Nie wszyscy lubią mnie i moją markę, ale dużo ludzi tak.

Trudno nie lubić kogoś, kto poświęca dużo czasu i zasobów, aby pomóc ci w każdy możliwy sposób.

Bądź tą osobą w życiu swoich czytelników.

Jak skupić się na dobru oraz the bad: Wspomniałem, że czasami można skupić się na rzeczach negatywnych, a czasami nawet jest to konieczne.

Najlepszym przykładem, jaki mogę wymyślić, aby zilustrować ten punkt, są społeczeństwa ludzkie.

Niewielu ma więcej powodów, aby skupić się na negatywnych rzeczach niż ludzkie społeczeństwa. To naprawdę smutne, gdy mają mnóstwo zwierząt czekających tylko na prawdziwe domy lub gdy odkrywają historie o złym traktowaniu zwierząt.

Ale zdają sobie sprawę, że ich publiczność jest już poinformowana o tych złych rzeczach. Wiedzą, że te negatywne tematy głęboko zasmucają ich publiczność.

Podczas gdy od czasu do czasu wspominają smutne wydarzenia, Nie zalewają nimi swoich widzów, ponieważ większość z nich nie mogła sobie z tym poradzić.

Na przykład Toronto Humane Society od czasu do czasu PUBLIKUJE posty o zwierzętach, którymi opiekowali się przez dłuższy czas (dość smutne):

image10

Ale 90% postów to szczęśliwe historie o zwierzętach, które zostały adoptowane i znalazły świetne domy:

image16

Jeśli w Twojej branży są negatywne rzeczy, nie oznacza to, że nie powinieneś ich uświadamiać—po prostu nie przesadzaj.

Zamiast tego skup się na pozytywnych rzeczach w jak największym stopniu i przyczyń się do swojej społeczności.

5. Zrozumieć zmieniający się krajobraz mediów

Dla mnie postrzeganie treści jest fascynujące.

Post może być najnudniejszą rzeczą na świecie, która kładzie Cię spać, lub może być tak chwytliwy, że przelatujesz przez niego.

Drugi typ jest o wiele bardziej sympatyczny. Jeśli lubisz coś, co ktoś ci daje, spodoba ci się za to.

Oczywiście większość postów mieści się pomiędzy tymi dwoma skrajnościami.

Istnieje oczywiście wiele czynników, które wpływają na to, jak zabawne są Twoje treści, ale wiele z nich wynika z tego, jak dobrze dostosowujesz swoje treści do zmieniających się czasów.

Dziesięć lat temu można było pisać o czymkolwiek w jakikolwiek sposób, i nadal można było to przeczytać, nawet jeśli była to gigantyczna ściana tekstu o bardzo małej wartości.

Od tego czasu treść przyszła długie sposób.

Ludzie oczekują wartości, rozrywki i prezentacji w jednym.

Istnieją trzy składniki nowoczesnej treści, które moim zdaniem mają największy wpływ na to, jak angażujące są Twoje treści.

Komponent # 1-Pisz konwersacyjnie: Mam do ciebie szczere pytanie: czy czujesz, że daję ci wykład, gdy czytasz Post?

Zamierzam założyć (i mam nadzieję), że odpowiedziałeś “nie”, ponieważ naprawdę staram się nie brzmieć w ten sposób.

Twoje pisanie powinno brzmieć podobnie do sposobu, w jaki rozmawiasz z kimś w prawdziwym życiu.

Chociaż treść jest zazwyczaj jednokierunkowym medium, nie oznacza to, że musisz po prostu droczyć się o tym, o czym piszesz.

Zamiast tego zadawaj pytania i używaj języka, którego używasz w prawdziwym życiu, słów takich jak “ja”, ” ty “i”twój”:

image20

Możesz wybrać dowolną część moich treści i znaleźć co najmniej kilka z tych słów.

Ten post jest o ty oraz na, nie o jakimś hipotetycznym marketerze w podręczniku.

Spraw, aby Twoje treści były osobiste i konwersacyjne.

Gorąco polecam czytanie Twoich postów na głos, gdy skończysz je tworzyć. Udawaj, że uczysz kogoś z widowni osobiście.

To będzie naprawdę oczywiste, gdzie nie jesteś wystarczająco osobisty.

Komponent # 2-wykorzystanie mediów w treści: Nikt nie chce czytać tekstu. Obrazy to świetny początek, ale w dzisiejszych czasach możesz uwzględnić jeszcze bardziej zabawne rodzaje mediów.

Filmy są tego doskonałym przykładem.

Być może jeszcze bardziej przydatne i bardziej swobodne są memy i gify. Nie chcę brzmieć jak stary facet, ale to są sposoby na bycie ” hip ” teraz.

Wiele najlepszych blogów, takich jak Bufor, włączają do swojej zawartości gify (w zasadzie krótkie, ciche Klipy wideo):

image01

Komponent # 3-Bądź transparentny: Przejrzystość nie tylko sprawia, że Twoje treści są o wiele bardziej chwytliwe, ale także sprawiają, że jesteś bardziej lubiany (w większości przypadków).

Transparentność w content marketingu oznacza zasadniczo odsunięcie Zasłony i dzielenie się osobistymi eksperymentami i przemyśleniami na temat prowadzenia firmy.

Na przykład napisałem sporo postów, w których dzielę się tym, jak osiągnąłem takie rzeczy, jak Budowa 7-cio figurowej agencji:

image07

Nawet w innych postach dzielę się osobistymi historiami, gdy tylko to możliwe:

image19

Każda osobista historia, z którą czytelnik może się odnosić, pomaga zbudować z nimi więź. To sprawia, że jesteś bardziej sympatyczny, ponieważ dzielisz rzeczy wspólne.

W każdej chwili masz szansę podzielić się istotne osobisty szczegół lub doświadczenie, zrób to. Twoi czytelnicy polubią cię bardziej za to.

Nie martw się, jeśli myślisz, że to sprawia, że wyglądasz głupio. Twoi czytelnicy nie pomyślą o Tobie w ten sposób. Po prostu zobaczą, że jesteś człowiekiem.

Dodatkowo możesz tworzyć całą serię postów wokół przezroczystości. To jest w zasadzie to, co cały Groove blog jest wszystko o jak również moje studium przypadku 100k.

image02

6. Nie nadużywaj ulepszeń treści (co wynika ze zwykłego nieporozumienia)

Rozmawialiśmy o tym, jak taktyki, których używasz do budowania listy e-mailowej, mogą denerwować czytelników i sprawiać, że mniej cię lubią.

To, czego nie omówiliśmy, to to, że poza irytacją wyskakującego okienka lub samego opt-in, treść tych taktyk może również sprawić, że użytkownicy poczują się niezadowoleni.

Jedną z najbardziej popularnych i skutecznych taktyk konwersji e-mail jest aktualizacja zawartości.

Jeśli nie znasz ulepszeń treści, są to po prostu magnesy ołowiane specyficzne dla treści, które oferujesz swoim czytelnikom. O tak.:

image13

Ponieważ magnes ołowiowy jest tak istotny dla postu, może uzyskać świetny Współczynnik konwersji.

Na przykład w post 26 narzędzi, które poprawiają wydajność bloga, Zaproponowałem ulepszenie zawartości ściągawki narzędzi. Jest to przydatne małe pobieranie, które wielu czytelników było zainteresowanych.

Where it all goes wrong: Aktualizacja zawartości to fantastyczna taktyka; działa świetnie.

Jednak może to również sprawić, że czytelnicy polubią cię mniej, jeśli zastosujesz go nieprawidłowo.

Premia za ulepszenie zawartości powinna być dokładnie taka—bonus.

Więcej niż kilka razy widziałem, jak blogerzy oferują informacje w aktualizacji treści, która powinna już być częścią samej treści.

To jak drażnisz czytelnika.

Jeśli napiszesz post zatytułowany coś takiego:

Przestań pisać nudne nagłówki: 11 rodzajów nagłówków, które wzbudzają zainteresowanie czytelników

… lepiej mieć swoje 11 najlepszych typów nagłówków.

Ale wyobraź sobie, że zrobiłeś jedną z następujących rzeczy:

  • dodano nagłówki 11, ale dodano aktualizację treści, która zawiera”nagłówki 2, które są lepsze niż wszystkie te”
  • zawarte tylko nagłówki 8 w treści, a następnie poprosił czytelnika, aby zdecydować się na uzyskanie ostatecznego 3

Czytelnik poczuje się oszukany.

Złożyłeś obietnicę w nagłówku i oczekują, że ją spełnisz.

Kiedy przeczytają post, a potem powiesz im, że muszą zdecydować się na naprawdę dobre rzeczy, które powinny być w poście, będą słusznie trochę zdenerwowani, czując, że wyciągnąłeś przynętę i włączyłeś je.

Nie ma wątpliwości, otrzymasz świetny wskaźnik opt-in. Jednak otrzymasz wysoki procent tymczasowych adresów e-mail i natychmiastowych anulowań subskrypcji i zostaniesz oznaczony jako spam.

Czytelnicy pamiętają, że zostali oszukani i nie polubią cię za to.

Proste rozwiązanie: Upewnij się, że magnesy ołowiu są naprawdę bonusy. Powinny one służyć jako dodatek do pełnej treści, a nie mały kawałek ukryty za formą opt-in.

7. Altruizm w Twojej społeczności ma długą drogę

Ostatnim sposobem, aby Twoja marka była bardziej lubiana, jest zrobienie czegoś hojnego dla swojej społeczności.

Twoja typowa treść is dobra rzecz dla społeczności. Mówię tu jednak o hojności na wyższym poziomie.

Przez całą moją karierę odkryłem, że im więcej dajesz, nawet bez oczekiwania, że go odzyskasz, tym bardziej do właściwie to wracaj.

Podam kilka różnych przykładów.

Zacząłem od przeniesienia darmowych treści na wyższy poziom dzięki moim zaawansowanym przewodnikom na Quick Sprout:

image15

Były tak dogłębne i użyteczne, że mnóstwo ludzi mówiło, że powinienem je sprzedawać.

Ale wypuściłem je za darmo – bez boisk sprzedaży, linków partnerskich w nich, ani nic podobnego.

Kolejny produkt, który krótko sprzedawałem, to Quick Sprout University:

image09

To zajęło ton wysiłku i środków do tworzenia.

Chociaż sprzedałem go na trochę, postanowiłem wydać go za darmo. Nadal możesz uzyskać do niego dostęp za pomocą górnego menu na Quick Sprout.

Ale hojność może wykraczać daleko poza treści i szkolenia.

Doskonałym tego przykładem jest Buty TOMS.

image11

Za każdą parę butów, które sprzedają, przekazują również parę dziecku, które jej potrzebuje.

Jest to podobne do dawania procentu sprzedaży na cele charytatywne, ale pokazuje, że zależy im jeszcze bardziej, ponieważ faktycznie podejmują wysiłek tworzenia i dostarczania butów.

Kiedy widzisz, że ktoś robi coś niezwykłego, to naprawdę. trudno ich nie lubić.

I z tego powodu, będziesz ich wspierać. Dlaczego nie?

Chociaż dajesz, ponieważ chcesz ulepszyć świat lub swoją społeczność, zwolennicy i sympatia, które zyskujesz z tego prawie zawsze przynoszą ci o wiele więcej niż wydajesz.

Wniosek

Chęć bycia lubianym to ludzki instynkt.

Ale co więcej, bycie lubianym jest niezbędne dla nowoczesnego marketingu.

Czytelnicy i konsumenci mają tak duży wybór (dla większości rzeczy), że częścią, która często robi różnicę, jest to, jak bardzo lubią ludzi i markę stojącą za produktem.

To do ciebie należy Wkładanie wysiłku, aby uczynić siebie, swoje treści i markę jak najbardziej sympatyczną.

Pokazałem wam 7 różnych sposobów na osiągnięcie tego celu.

Jeśli zaimplementujesz tylko kilka, jestem pewien, że jeśli dasz mu trochę czasu, zobaczysz zwiększony ruch, zaangażowanie i sprzedaż.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts