Copyblogger Weekly Wrap: tydzień 17 stycznia 2011

Wzięłam sobie wolne w ostatni weekend. To były mini wakacje z moją żoną, w których celem było oderwanie się od dzieci i psów i” nic nie robić, w ciszy i spokoju ” na chwilę. W konsekwencji odkryłem, że stałem się uszkodzonym towarem.

Kiedyś byłem w stanie leżeć i nic nie robić tygodniami. Straciłem tę zdolność gdzieś po drodze. Niestety stałem się niecierpliwy, chyba że mogę w czymś uczestniczyć.

Odkryłem też, że im mniej robisz, tym bardziej jesteś zmęczony. Więc w poniedziałek wziąłem dzień wolny, aby odzyskać siły po długim weekendzie bezruchu.

Oto, co wydarzyło się w tym tygodniu na Copyblogger, gdzie zawsze dzieje się coś pracowitego:

Poniedziałek:

Kopciuszek Przewodnik radykalnie przekształcić swój biznes

Przejrzałam ten post i byłam tak zainspirowana, że od razu kupiłam śliczną sukienkę i szklane szpilki i wybiegłam na fantazyjny Bal z uroczym facetem o wspaniałych włosach. Dopiero po powrocie do domu tego wieczoru uświadomiłem sobie, że mogłem przyjąć nieco bardziej metaforyczne podejście do przekształcania mojego biznesu. Ale przynajmniej znów muszę jeździć dynią, wreszcie.

Przeczytaj cały post tutaj.

Wtorek:

Sprawdź motyw Lifestyle dla WordPress

Gdybym został wezwany do podsumowania tego postu (Śmieszne pojęcie, jak to może być), chciałbym podsumować mówiąc: “Sprawdź motyw stylu życia dla WordPress.”Jeśli nacisnę, mogę drażnić, mówiąc, że wiele więcej szczegółów na temat tego, dlaczego powiedział, że sprawdzanie byłoby miłe, znajduje się w tym poście. Wszystko to w teorii, oczywiście.

Przeczytaj cały post tutaj.

Środa:

5 błędów strony docelowej, które niszczą współczynniki konwersji

Ten post ilustruje wyimaginowany długotrwały spór między Brianem Clarkiem i Garym Vaynerchukiem o Znaczenie słowa ” crush.”Odkryjesz pięć sposobów na zepsucie strony docelowej i współczynników konwersji, a jeśli nie będziesz ostrożny, możesz Zmiażdż To!, a potem pożałujesz.

Przeczytaj cały post tutaj.

Czwartek:

Sekrety stron docelowych, które działają

Ponieważ ludzie tutaj w Copyblogger są fajni i nie chcą cię zostawiać w spokoju, ta część podcastu IMfSP kontynuuje wczorajszy post o stronach docelowych, które są do bani i mówi ci, jak tworzyć te, które faktycznie robią rzeczy. Nie wiesz, czego chce twoja publiczność, być może dlatego, że nie masz publiczności? Mamy Twoje odpowiedzi.

Przeczytaj cały post tutaj.

Piątek:

Wolność, pieniądze — czas-klucz do twórczego sukcesu

Copyblogger regular i poeta Mark McGuinness stworzyli fajny eBook, który możesz pobrać za darmo i naprawdę powinieneś to zrobić teraz. Nazywa się Wolność, pieniądze — czas-klucz do twórczego sukcesu i o wolności, pieniądzach i jakiejś trzeciej rzeczy. Jeśli chcesz więcej z tych trzech rzeczy, powinieneś to sprawdzić. Uwaga mentalna: upewnij się, że trzecia rzecz nie jest krokodyle.

Przeczytaj cały post tutaj.

Piątek (znowu):

5 powodów, dla których copywriterzy muszą uzyskać dane … lub wycofać się z biznesu

Nadal nie rozumiem, dlaczego copywriterzy potrzebują Star Trek charakter, nie mówiąc już o komandorze Data. Ten post jest o użyciu statystyk i wskaźników, aby pokazać swoim klientom, że możesz pisać kopie, które sprzedają, i nic w ogóle o czujących androidach. Dodam tylko jedną wskazówkę, której nauczyłem się na własnej skórze: jeśli zdecydujesz się na pobranie danych, upewnij się, że jest to real Data. Jego zły brat Lore jest identyczne Lore może sprowadzić na Ciebie gniew Borga, co może być do bani.

Przeczytaj cały post tutaj.

Fajne linki w tym tygodniu:

  • Sekrety zarabiania w Internecie: Myślę, że Darren właśnie zrobił ten post jako SEO linkbait. Ale tak czy inaczej, ten spełnia swoje obietnice i ma ten fajny Australijski akcent.
  • Ruch SEO to najczystszy i najcenniejszy ruch w Internecie: Ten post wyraża opinię na temat ruchu SEO. Zgadniesz, co to jest?
  • Przemyślenie pozycjonowania marki w narodzie narcyzów: Nie wiesz, co twój marketing ma wspólnego z Miley Cyrus lub Kim Kardashian? Nie wiesz co Miley Cyrus i Kim Kardashian mają wspólnego z tytułem tego posta? Czytaj dalej!

O autorze: Johnny B. Truant specjalizuje się w sprzedaży poprzez historie i bardzo chciałby założyć ci tani blog lub stronę internetową. (To ” tani “jak ” niedrogi”, nie jak ” tandetny.”)

Total
0
Shares
Related Posts

Psychologia Koloru

Kolory i wskazówki wizualne mogą mieć dramatyczny wpływ na współczynniki konwersji. Na przykład na Quick Sprout, Hellobar-czerwony pasek…